Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Oficiální stránky Andrej Babiš

Andrej Babiš oficiální stránky
Foto zdroj: idnes.cz

Jméno: Andrej Babiš

Oficiální stránky má Andrej Babiš zde: www.anobudelip.cz/cs/o-nas/blogy/12512/muj-podro..

FacebookAndrej Babiš zde: twitter.com/AndrejBabis/

Videostránku má Andrej Babiš zde: www.youtube.com/user/anobudelip

BlogAndrej Babiš zde: andrejbabis.blog.idnes.cz/bloger/17624/bloger_113.jpg

Andrej Babiškontakt zde: www.anobudelip.cz/cs/o-nas/nasi-lide/kontakty

Diskuse o osobnosti zde: Místní diskuse

Kdo je Andrej Babiš?

Ing. Andrej Babiš je český hospodář, druhý nejbohatší český občan, majitel agrochemického holdingu Agrofert, který je držitelem certifikace odolnosti proti korupci. Svůj majetek postupně vybudoval z nuly výrobou chemie a nákupem a záchranou krachujících firem, které vrátil zpět k prosperitě. Dle finančního časopisu Forbes činilo jeho jmění v březnu 2013 2 miliardy dolarů, čímž se stal 736. nejbohatším člověkem světa.

V listopadu 2011 založil občanskou iniciativu nazvanou Akce nespokojených občanů a nevyloučil, že by z ní mohlo vzniknout politické hnutí. Jako politické hnutí bylo ANO 2011 registrováno 11. května 2012.

V srpnu 2012 se stal prvním předsedou hnutí, když v tajné volbě získal 73 ze 76 hlasů. Se svým hnutím chce bojovat proti korupci a za nižší daně. Sám státu na daních odvádí 23 milionů korun ročně, jeho holding poté na 800 milionů korun ročně.

Tomuto hnutí poskytl za rok 2011 okolo 25 milionů korun ze svých vlastních prostředků. V krajských volbách konaných roku 2012 finančně podpořil uskupení "Východočeši", "Mimo Jiné" a zlínské "M.O.R. (Hnutí za Morální Očistu Radnice)". Skrze jejich kandidátky potvrdil kandidaturu sedmi členů ANO! 2011.

Andrej Babiš o sobě říká, že není politik, protože politik má odpověď na všechno.



Po volbách Andej Babiš řekl: "Proto jsme se i rozhodli od 11. listopadu znovu jít za nimi (voliči) a s nimi komunikovat a oběhnout zase naši zemi a potkat se s nimi. To neudělá žádné hnutí ani žádná strana, protože všechny strany po volbách na naše voliče zapomenou."

Andrej Babiš v Otázkách Václava Moravce jako vicepremiér ČR.

Nána (Mucha) This Girls In Love - A Bacharach & David Songbook (Rumer) Woman (2lp+cd) (Justice) Acoustic (Simple Minds) Before The Dawn (live) (Bush, Kate)

Andrej Babiš diskuse

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 21317  62 let 06.12. 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům | a nejen k vaší osobě|, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby |namísto pořádné práce| závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841  67 let 04.12. 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. Pokud by ji plnili, nemělo by jim to vadit, protože ve skutečnosti v jejich povinnostech nedošlo k žádné změně. Je ale rovněž skutečností, že ostatní se museli chovat stejně, či podobně, protože jinak by nebyli konkurence schopní. Všichni podnikatelé, kteří by raději podnikali na rovinu, zcela jistě tuto změnu přivítají. Doufám, že skutečně zapůsobí ona "neviditelná ruka trhu" a ten kdo nyní, vlastně bezdůvodně, zdraží, že přijde o zákazníky. Jsem si přitom vědom, že ke zdražení nakonec skutečně dojde, protože snad se takto sníží množství "šedých" peněz a nebude z čeho platit ony zaměstnance, kteří nyní dělají za minimální mzdu.
3) politické strany, které brojí proti EET, se ve své honbě za voličskými hlasy chovají populisticky. Veřejně tak vlastně vystupují proti dodržování zákona a jeho kontrole a brání tak vlastně všechny podvodníky, kteří dosud okrádali stát.
4) důsledkem zavedení EET by mělo být snížení "šedých" peněz a tím snad i zvýšení mezd a konečně zařazení ČR mezi normální evropské státy.
Držím pěsti, přeji pevné zdraví a ještě pevnější nervy!
S pozdravem, Pavel Dobrý, Dobšice, NB

Laco 18519  60 let 04.12. 08:58
PaneBureš|významný agente STB|Jako bývalý agent by jste měl vědět,že špiclování,udávání je pro určité lidi běžná věc.Po revolici jsme mysleli,že to bude jiné.
Opak je pravda.Jsme policejní stát.Na každém rohu vás sledují kamery,Dnes díky EET |mě|jako podnikatele může udat soused že jsem nedal účtenku jen za to,že mám v garáži lepší auto než on i přesto že pracuji 18hodin denně a on bez starostí jen8.Zákaz kouření v restauraci|kam už nikdo nebude chodit|,obrovské zatížení birokracie-co to stojí-dnes vesnický podnikatel nemá na účetní,zaměstnance,svoje odvody,DPH,veškeré poplatky atd.To už pracuji 25dní na stát,poplatky a 5dní na sebe.Tak neříkejte že se nezvedá režie.Končím.Jdu na pracák a budu jako ostatní ovce.Podnikal jsem 25let.Dříve bez problému.Tak jste dovedli stát CU-GRUNT.Čest vaší práci

Liška 19413  55 let 04.12. 08:10
Pane Babiš sem na světě dost dlouho a dost sem toho zažil ale co se ted děje to je vrchol ,komouši ukradli co mohli a vy v tom pokračujete ,máte peněz a majetku jako šlupek a ještě taháte z lidí peníze a nařizujete jim co maj nebo mužou dělat ,takhle si představujete demokraciji já teda ne ,už mi připadáte jako severo korejský magor a vudce ,ještě nás začněte střílet a bude vymalováno ,vy i naši poslanci na lidi kašlete hlavně že si nacpete vlastní kapsy ,každý rok si přidáváte peníze ,z kuste žít z 8 00 tisíci mněsíčně chtěl bych vás i poslance a vládu vidět ,vy dáte duchodcum 300 korun a chováte se jako by ste jim dali tísíce ,pro tohle sme revoluci nedělali chtěli sme mít svobodu pro podníkání a sebe realizování ale vy nám jenom v šechno z nemožnujete a zakazujete ,tak že tady budeme mít zase komunismus a diktátora tak vám pěkně děkujem to ste se ukázali vy i naši zákonodárci ,z pozdravem občan této zemně Liška

Libor 85040  58 let 03.12. 16:38
Pracuji jako designér v leteckém průmyslu. Jako takový absolutně souhlasím se zavedením EET. Konečně se snad pohne něco k lepšímu. A ti demonstranti na Václaváku to byla jen ta banda, která žila ze šedé ekonomiky a okrádala stát. Já bych je všechny vyfotil a poslal na ně nekompromisně berňák . . .

JARDA 19410  80 let 03.12. 15:29
pane babis dival jsem se na internet a v prednich radach byli VIETNAMSTI podnikatele , kteri okradaji republiku uz 25 let ,jedte se podivat na obchodovani katerina u rozvadova , CHCETE UCTENKU , TAK NEPRODAM MILIARDOVE UNIKY ZA 25 LET,CELEJ ZIVOT JSEM PRACOVAL V OBCHODE

Kj 10922 03.12. 06:18
Ať jde k čertu,
agent z Agrofertu.

Anonym 17847 02.12. 15:12
Po revoluci by bylo nejlepší z Babiše a jeho spolustraníků,po znárodnění jejich majetku ,udělat kopáče uranu pro Temelín.Pak by měl národ jistotu,že jsou pro tuto zemi přínosem.

Jan 85716  63 let 02.12. 11:23
Dobrý den. Jsem znechucen,co se děje v tomto státě.Slušní a poctiví schopní lidé se musí zodpovídat a dokazovat svojí loajalitu K ČR.Já jsem zažil rok 1968-1989-rozdělení ČSR,(KLAUS MEČJAR) a rozkradení podniků na moravě ,najíždění kolon bavoráků na sklípky a tam se děli věci!! .Dokonce se jednou spletli a zvonili u mně a chtěli jít do sklípku, co asi v tok zapadlé obci asi chtěli? No nakonec nám to došlo asi se přišli zeptat jak to funguje a kolik to sype .Dílny Ratiškovice patřili pod OKD Ostrava těžba hnědého uhlí"po privatizaci za 3|4 roku mněli zisk přes 65 mil.Tak se hájil majitel jak mu to sype.Vytáhli žel.výstuže z kopřiv které se vyráběli před 1990 a sem tam neco porovnali ,stříkli a byl to nový výrobek-a mil.ze státní kasy neměli konce.A když se dnes podívám jak se se brání nekteří poctivě platit daně a přitom ,doslova se předhání co by koupili aby nemuseli platit.Já jsem pracoval ,platil daně a postavil jsem si RD své pomocí. Co vím tak podnikají od 1990 a stále si stěžují že jsou chudáci, oni si nemohli pořídit ani pokladnu.Já jsem to pochopil -odkopit 4x velkou provozovnupostavi dětem 3x
RD vilu a každé 3 roky auta mění,přece to nebudou dávat státu!! .A tyhle lidi na padají p.Babiše.A nejhorší je natom že veřejno právní televise jde těm to lidem na ruku-panum, Klaus,Kalousek,Sobotka a p.Paroubek(výrok dluhy se nemusí zplácet)atd.. to se dá dohledat.My jsme trpěli za komunistů ale dál se nechci podílet na novodobé klektivizaci ,ale jenom někteří se mněli dobře ostatní museli dřít ať je na chleba.!! .

Jan 85716  63 let 02.12. 11:23
Dobrý den. Jsem znechucen,co se děje v tomto státě.Slušní a poctiví schopní lidé se musí zodpovídat a dokazovat svojí loajalitu K ČR.Já jsem zažil rok 1968-1989-rozdělení ČSR,(KLAUS MEČJAR) a rozkradení podniků na moravě ,najíždění kolon bavoráků na sklípky a tam se děli věci!! .Dokonce se jednou spletli a zvonili u mně a chtěli jít do sklípku, co asi v tok zapadlé obci asi chtěli? No nakonec nám to došlo asi se přišli zeptat jak to funguje a kolik to sype .Dílny Ratiškovice patřili pod OKD Ostrava těžba hnědého uhlí"po privatizaci za 3|4 roku mněli zisk přes 65 mil.Tak se hájil majitel jak mu to sype.Vytáhli žel.výstuže z kopřiv které se vyráběli před 1990 a sem tam neco porovnali ,stříkli a byl to nový výrobek-a mil.ze státní kasy neměli konce.A když se dnes podívám jak se se brání nekteří poctivě platit daně a přitom ,doslova se předhání co by koupili aby nemuseli platit.Já jsem pracoval ,platil daně a postavil jsem si RD své pomocí. Co vím tak podnikají od 1990 a stále si stěžují že jsou chudáci, oni si nemohli pořídit ani pokladnu.Já jsem to pochopil -odkopit 4x velkou provozovnupostavi dětem 3x
RD vilu a každé 3 roky auta mění,přece to nebudou dávat státu!! .A tyhle lidi na padají p.Babiše.A nejhorší je natom že veřejno právní televise jde těm to lidem na ruku-panum, Klaus,Kalousek,Sobotka a p.Paroubek(výrok dluhy se nemusí zplácet)atd.. to se dá dohledat.My jsme trpěli za komunistů ale dál se nechci podílet na novodobé klektivizaci ,ale jenom někteří se mněli dobře ostatní museli dřít ať je na chleba.!! .

Blanka 21377 02.12. 09:40
Fandím mu a držím palce. Jeden z mála politiků, který nemá plná ústa demokracie, pravdy a lásky, ale opravdu něco dělá ve prospěch státu.

Laco 18519  60 let 02.12. 09:30
Pane BUREŠ EET funguje-paráda,Jsem jen zvědav co si vymyslíte dalšího na špiclování v tomto policejním státě .Zvyšováním byrokracií budete odbourávat další podnikatele,kteří půjdou raději na podporu.
Čest práci bývalý soudruhu Bureši.|To už není pravda to bylo dříve co?

Kj 10922 02.12. 06:08
Pane Dospivo, myslíte na to jak koupil obyčejným lidem včera v hospodě panáka? To je skutečne lidový politik. Jako agent STB se musel umět vmísit do davu a získat si důvěru těch, které potom šel udat. No a to mu zůstalo. Dnes jim zaplatí a zítra je stáhne z kůže. To víte, dotace pro Agrofert jsou potřeba. Nechápu, že to Burešovi ještě někdo žere.

MilanDospiva 77227  55 let 01.12. 20:34
Držím mu palce dělá to dobře.víc takových politiku..

Zdenek 19427  44 let 01.12. 17:51
nejlepsi by bylo kdyby pan anonym, pan laco, pan kj jsme sli do vlady ja budu preyident a zadny diskuse nebudou zapotrebi

Anonym 17847 01.12. 10:03
Už se těším až bude po revoluci a já v poklidu katovské mučírny budu roztrhávat prolhané politické huby od ucha k uchu.Pak se budu radovat jakou mně osud nadělil zodpovědnou práci dělanou pro lepší zítřky mladé a budoucíoch generací.

Laco 18519  60 let 01.12. 09:33
Duddy naivní troubo.
Co se více vybere,tak si politici více rozkradou a rozdělej.Ty naivní pitomče nebudeš mít opět nic a budeš srdět korunou..

Laco 18519  60 let 01.12. 09:29
Buddy.Nezlobte se,ale podle toho co píšete vyplívá,že jste lempl línej,závistivec neschopnej se postavit na vlastní novy.Vždyť skuste podnikat za dnešních zlodějských podmínek.Pracovat 16hodin denně a spát ve strachu jak dál a co se kde podělá.To jste nazažil.CHválíte Babiše.Je pravda něco dokázal,ale to je člověk co jde přes mrtvoli,udávání,Byl ve svazkujmenován STB jako pan BUREŠ.Tak si udělejte úsudek.Takových bylo za války,po válce a dnes jsou stejní lidé ve fóru.Tak nebuďte naivní blb!!

Kj 10923 01.12. 06:01
Pro Buddy 78220 44 let, Vážený pane je mi Vás skutečně líto. Že obdivujete největšího zloďeje, kterého kdy náš stát živil, to bych ještě považoval za normální, ale že ještě věříte těm jeho žvástům, to nechápu. Že má přebytkový rozpočet? Hezká lež pro pomalu chápající. Ve skutečnosti nevrací DPH a přeplatky na daních. Jako zadní vrátka si proto nechává schvalovat deficit. Brzy to totiž bude muset MF vyplatit. Chudak ten co přijde po něm. A to nemluvím o tom jak tuneluje stát přes dotace. Jak si odpuští am sobě daně. Jak okradl svoje společníky. Prostě zloděj křičí chyťte zloděje a vy jste mu naletěl.

Mara 83136  27 let 30.11. 20:11
Babišu ty namyšlej vydřiduchu jeden snad si spokojenej že plno lidí je bez práce ty jsi za vodou a já věřím že jednoho dne budeš na mizině!!

Buddy 78220  44 let 30.11. 19:42
Konečně první ministr financí, který neleze podnikatelům víte kam? EET je třeba! Jako zaměstnanec zaplatím daně, tak jak mám, protože nemám ani na výběr a tak se ptám, co podnikající? Ten velký počet daňových přiznání se ztrátou. Pamatuji v 90.letech restaurace a penziony a vím, jak to v nich šlapalo. Slyšel jsem, že prý v restauracích není účtavován každý 4.pokrm.. Není to naopak, že až každý čtvrtý pokrm je účtován? Tedy u velkých firem které mají elektronickou kasu již déle a automaticky Vám dají účtenku je podvádět méně reálné. Ale někteří menší podnikavci účtují..? možná..? každé čtvrté jídlo? Podobně to bude i s nápoji.
Možná je dobré se podívat do Makra kolik lidí nakupuje alkohol ve velkém za penízky a ne na fakturu. A proč? A co velkoprodejny typu K..d apod. kde mají Vietnamští prodejci oddělené kasy, aby jejich přetížený lampionový průvod při akcích byl odbaven bez potíží! Myslíte, že to mají na vlastní spotřebu, nebo na prodej bez účtenky? Sám si každý sáhněme do vlastního svědomí, komu řemeslník něco vytvořil bez účtenky.. atd. atd.
Doufám, že EET je jen začátek a pana Babiše obdivuji, že dokáže čelit tomu obrovskému tlaku a drží vlastní selský rozum! On totiž ví, že jestli se to povede, tak bude slavný! A stát si přilepší ne 18.miliard, ale třeba i 2xtolik. No a co podikající, které to položí? Již ve škole nas v Ekonomice učili, že kdo špatně podniká a prodělává, krachne. Není to spíše tak, že pokud budu muset odevzdat dle zákona, na daních, z veškerého prodeje, už se mi to nevyplatí?
V pana Babiše věřím, rozumím jeho selskému rozumu a chápu zač bojuje, jediné o co mám strach, je že čím více příjde peněz do statní kasy v daních, tím více se ukradne jinde.. při schvalování obrovských staních zakázek, renovaci a stavbách infrastruktur, nákupu zbraní apod. Privatizace velkých výdělečných firem proběhla, už není z čeho se pakovat, už neprotékají miliardy za prodej firem a tak nyní rozkopou silnice v půli republiky a vytvoří nové, z nichž některé kvalitativně neodpovídají ani nyní, natož pro budoucí generaci, s podkladem nadopovanýcm třeba o celé pneumatiky a ani se neráčí je nadrtit. A to za ně dostanou zaplaceno 2x.. za materíál a za likvidaci odpadu. A tak jako jinde, ve stavebnictví proběhne za schválení orgánu min. 10% do kapsičky.. Takže čím více miliadrd prostavíme, tím více se někteří zainteresovaní napakují.
Takže doufám, že pan Babiš zůstane u vesla a jako zkušený politik a podnikatel objeví nějaká opatření ke snížení ztrát na straně výdajů státu a tím potrápí úplatkáře a defraudanty v ředách úředníků.
Co se týče jeho prohřešků.. Vžijte se do jeho situce. Myslíte, že by každý kvůli politice prodal své živnosti v obrovské hodnotě? Co se týče dotací, která z kauz mu byla prokázána, jako vyložený podvod? Žádná, protože se snaží dotace vydudat dle zákonů tohoto státu a EU a že využije špatně vytvořených pravidel|zákonů, je maximálně neetické, ale není to podvodem.
Až ho někdo budete špinit, uvědomte si kolik jeho podnikání zaměstná... (zkráceno)<|i>

Anonym 17847 30.11. 17:28
Babiš má sice talent jak oblbnout obyčejného českého blba,ale na to jak přivést Česko k lepším zítřkům tak na to Babiš nemá.Uvedené je jen možno uskutečnit krutou revolucí a tou dostat k moci tvrdou levicovou ruku mladé generace.Ta pak důchodcům,za pomoc při instalaci stávajícího kapitalistického svinčíku bude nucena naordinovat takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.

Zdenek 19471  44 let 30.11. 17:15
Pane Babisi verim ze si z techto stupidnich vystoupeni nic nedelate jen v tom vydrzte pisi to proto ze uprime verim tomu ze kdo neokradal a nachce okradat tomu nejaka eet muze byt lhostsjna

Stepan 18521  35 let 29.11. 21:43
Pusobi na me jako korpofasista.

Václav 46200  62 let 29.11. 16:58
Babiš zavádi EET ale původce je CSSD. Měla to ve volebním programu!

Jan 9312  53 let 28.11. 17:31
Když se podívám na Tvou fotografii, tak je to EET. zdravím Tě Bureši. Honza

Eva 91248  56 let 28.11. 11:56
Víte p.Babiši, já už pracuji od 14 let.Nemám nárok na důchod.A musím pracovat ještě 4 roky.Děkuji těm, kteří tento zákon schválili.Co jste to za lidi, co si myslíte, že obyčejný člověk ještě vydrží.A EET je to jen likvidace těch malých

Franta 85086  45 let 27.11. 15:54
Byl jsem volič pana Babiše a uskupeni ANO.Po tom co pan Babiš se zastal Hermana jsem změnil názor a nejsem u nás v obci sám.Co mě ,ale dorazilo to byla dnešni debata v Č.T.Filip se Stropnickým ten Stropnickej je namyšlená nula.A to nejsem žádnej bolševik,ještě že vznikla nová strana REALISTÉ pana Robejška.Mám dojem že vezme hodně hlasu Babišovi a jiným stranam.Proti panu Babišovi nejsem až tak kritický,ale Ty lidi který si vybral no,raděj už konec z Babišem i s hnutím ANO!!

Anonym 17847 27.11. 15:50
Babiš je sice šikovný na velkozlodějnu,ale jinak je to pořádný hlupák.Představa,že když lumpové Česko skoro celé rozkradli tak snížením daní podnikatelům ti nakradené z ciziny budou tahat do Česka je hloupost.Uvedení totiž ví,že kapitalistický svinčík zde už dlouho nevydrží.

Kj 10923 25.11. 19:44
K čemu je mi stát, který jen lačně čeká na peníze, neinvestuje nezlepšuje služby a živí statisíce darmošlapů ve státní správě kteří nikdy nic nevyprodukovali (pardon krom haldy papírů). Nepotřebuji drahý stát, který pro mě nic nedělá, jen hází klacky pod nohy.

Anonym 18519 25.11. 11:51
Dobrý den soudruhu Bureši.
EET jste|tak jak všichni věděli|podělal totálně.Týden před spuštěním nevíte co dál.Nechápu proč vám lidé fandí.Už jen kolik lidí jste dával za socialismu na hlášení.Proč jinak by jste mohl legálně cestovat po světě.Po převratu jste |určitě poctivě|přišel k majetku a pak to šlo samo co?
Myslíte si,že jste sežral Šalamounovo.Ono to tak není.KAŽDÝ CHVILKU TAHÁ PILKU.

Veronika 17611  26 let 25.11. 11:16
Dobry den vážení pán Andrej Babiš cením si vaše vše co děláte pro lidi i pro nás pro chudé mam na mysli třeba váš nadační fond Agrofert jste proste NEJLEPŠÍ

Kj 10923 24.11. 18:10
Pro JanaKrausová 18871 72 let. No když v tolika letech podnikáte, je chválihodné. Nicméně by mě skutečně zajímalo proč Babišovi fandíte. To jste nevysvětlila. Malá poznámka, v době Karla IV nebyly EET a byrokratický aparát, který živí statisíce darmožroutů. No a teď mi řekněte kolik papíru by se muselo popsat aby se založila v dnešní době univerzita?? To asi nevíte, že ano? A co třebas takové územní řízení a stavební povolení na stavbu takové univerzity?? Myslíte, že by jste mi mohla odpovědět?

Kj 10923 24.11. 18:03
Babiš nekrade. Jen si odpouští daně a penále. Finanční správa loni prominula firmám a podnikatelům daňové penále ve výši 5,8 miliardy korun. To je téměř o dvě stě procent víc než loni. Co je ale skutečně zarážející je to, že 1,5 miliardy odpustila firmám holdingu Agrofert. Existuje skandálnější příklad střetu zájmů?

Janka 9053  58 let 24.11. 15:02
Vzkaz pro paní Maju 37143 - plně s vámi souhlasím

Janka 9053  58 let 24.11. 14:55
EET a nájemné z bytů. Známí vlastní několik bytů, činžovní dům o 15 nájemných bytech. V žádném však není nikdo trvale hlášen. Platit daně z nájmu? No to přeci není třeba. Vždyť v mých nemovitostech nemám nikoho nahlášeného - tak jaké daně!!

Janka 9053  58 let 24.11. 14:51
EET klidně, ale ne za moje peníze. Koupila jsem si již třetí registrační pokladnu a jedu na ní od roku 1992 bez problémů. Páska do ní mne stojí 4,-Kč do tiskárny na EET to bude 18,-Kč. Kde je cena za novou pokladnu, tiskárnu, internet. Obrat z malé provozovny do 250 00,-Kč. Za měsíc musím vydělat na zdravotní a sociální, elektřinu, nájemné a z něčeho musím také žít. Ale zvládám to, od státu nic nechci. Bohužel ale budu končit, půjdu na pracák a nebo ještě lépe. Vezmu si na hlídání tři vietnamské děti, na ty EET nepotřebuji a bude mi dobře. No a ještě lepší by byly děti romské z dětského domova.. To je v dnešní době také dobře placený kšeft.

JanaKrausová 18871  72 let 24.11. 13:55
Velevážený pane ministře, k výhradám a zpozdilé diskusi pana Sobotky o velikosti papíru A4 k Vámi předneseným změnám, jen drobná poznámka, připomeňte panu předsedovi vlády Sobotkovi, na jak velkém kousku papíru vytvořil a sepsal Karel IV zakládací listinu University Karlovy. Patřím jen k drobným podnikatelům a fandím Vám z hloubi srdce

Kj 10923 24.11. 11:34
Co prováděl npr. Ing. Julius Šuman 11.11.1982 ve vinárně U Obuvníka od 16:30 do 18:00 hod?
Odpověď: podepsal vázací akt s Burešem

Anonym 17847 24.11. 09:32
Nejrozumnější co se dá ve stávajícím kapitalistickém svinčíku udělat je znovu si zopakovat komunistická padesátá léta v mnohem krutější podobě.Jinak bude cesta Česka do státního bankrotu pokračovat.Chce to dostat k moci velice krutou ruku mladé generace tvrdé levice.

Kj 10923 24.11. 06:47
cituji ministra Němečka: Babiš zkrátka podle odcházejícího ministra nerozlišuje práci pro stát od práce podnikatele a v podstatě si z České republiky dělá další divizi Agrofertu. Pokud se mu to podaří, pak bude jako velký šéf stát úplně nade všemi lidmi a bude čekat, že se k němu budou chovat s patřičnou úctou. Možná mu jako sicilskému šéfovi mafiánské rodiny budou ponížení občané této země líbat prsten.

Laco 18519  62 let 23.11. 19:53
Soudruhu Babiši.Vážený člene bývalé STB.Zavedl jste EET a tvrdili jste,že se to bude týkat všech.Najednou je jedna vyjímka za druhou.Zase je to podvod.Restauracím,hotelům v městech i na vesnicích ukrádají nekalé stánky,restaurace na hřištích,v hasičárnách aj,těm všem jste nyní dal vyjímku a tady podvody nejvíce bují.Jste tak jako ostatní-šupárna a opšt honění jen poctivých podnikatelů.HNUS A HAMBA

Luboš 77197  55 let 22.11. 20:32
Tak moc děkujem za podporu rodin s dětmi. Takhle to není jednoduché platit dětem dojíždění do školy(když není školní autobus)a jediné co nám to trochu ulehčovalo byly příspěvky na dopravu. Nyní když Vaše hejtamnka a spol. ve Stř. kraji toto zrušili, tak aspoň víme jakou stranu příště nevolit!!

Kj 10923 15.11. 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219  52 let 13.11. 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226  61 let 13.11. 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481  46 let 13.11. 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!

Kj 37176 12.11. 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825  64 let 11.11. 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% příjmů (z našich daní) padlo na platy těch vyžírků. Pak by možná i Ruml přestal vyřvávat na náměstích a šel pracovat. Nejsem žádný počítačový expert, ale už jsem na internetu objevil kolem 300 neziskovek a protože vidí nekontrolovatelný příliv peněz, rostou jako houby po dešti. Děkuji.

Kj 10911 10.11. 22:03
Pro Marcela 89148 47 let. Nevím čemu fandíte? Tomu, že Babiš slibuje neuskutečnitelné nebo jste naletěla na jeho lži? Měla by jste si uvědomit, že jeho produkt EET je jen bublina, která má přinést zisk jeho firmám, které prodávaji jeho pokladny pro které si nechal schválit zákon. Kecy, že to bude zdarma jsou další lží. Ve skutečnosti jedna kasa pro EET stoji 20.00-Kč. K tomuu měsíční poplatky. Nicméně až půjdete příští rok ke kadeřnici, tak se nedivte ceně. Bude vyžší o to co je třeba zaplatit za vybavení pokladen. Takže Babišovy miliardy zaplatí zase jen ti obyčejní konzumenti zboží a služeb.

 starší>> 

1
filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti