Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Timeless (Il Divo) Shawn Mendes (Mendes Shawn) Queen (Minaj Nicki) Teatime Dub Encounters (Underworld / Iggy Pop) The Now Now (Gorillaz)

Andrej Babiš diskuse strana 6150

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Pápá 5822 06.04. 11:09
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:08
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:07
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Pápá 5822 06.04. 11:07
Jindřich 17869 57 let 27.01.2016 15:52
EET Nikoho přeci nedonutí vše přiznat. Přiznávat mohou jen co pro ně bude výhodné. Bude tomu hodně napomáhat Nižší DPH. To teprve bude vejvar Když výdaje 21 procent když příjmy 5 procent. Z kila 5 jídel také to se přizná. Možná časem se to nechá ještě lépe upravit. Tisknout mohou 10 jídel. ale jen 5 na EET. ještě jim vrátí DPH. Doufám že to EET a jeho další náklady nebudou moc vysoké. Jinak to rozum nebere.

Jindřich 17869 57 let 21.01.2016 23:21
Minule jsem koukal na TV. Tam jste říkal že se podnikatel dohodne o nevystavění faktůry a stát příjde o peníze. To je fakt ale při zavedení EEP to bude to samé, navíc když snížíte DPH tak to bude ještě větší únik. Protože je vždy nějaká dohoda možná, A to zrovna nemusí být pokaždé.

Majka 77184 65 let 16.01.2016 10:25
Působí jako dokonalý politik, muž a člověk,který má přehled ví co je správne pro občany této země. Mluví řeči srozumitelnou pro všechny lidi této země. Jde důsledně za tím co může ovlivnit pro blaho nás všech.Moc mu děkují,že vstoupil do politiky.Díky.

Prošek 94254 52 let 10.01.2016 20:09
Andrej Babiš na mne působí jako férový a schopný člověk, který mluví srozumitelně a k věci a nezdržuje kecáním nesmyslů.Věřím, že toto hnutí uspěje v příštích volbách více než soc. dem. a udělá pořádek v této zemi. Jen by se neměl nechat tlačit ministry k vydáváním peněz na přidávání platů atd. Dokud nebude rozpočet vyrovnaný, zaškrtit a omezit veškeré výdaje, které neblokují fungování státu.Jen si musí dát pozor při výběru spolupracovníků a členů hnutí ANO, aby nepokazili pověst této strany tak jako korupčníci v ODS.V Brně se již šušká, že na MMB je i v hnutí ANO již dost korupčníků a nejsou to žádní troškaři.

Dagmar 21213 63 let 10.01.2016 14:35
Děkujeme, držíme Vám palce, nenechte se vyprovokovat ODS, TOP09 a hlavně Kalouskem! Dělá vše aby neprošlo danění z příjmů živnostníků! Náš bývalý zeť okrádal stát na daních a byl na to hrdý!! A TĚCH JE!! Děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a rodinnou pohodu.


OttaKritik 46241 65 let 07.01.2016 20:08
Pane Babiš,je evidentní, že Ti všichni nepoctiví Vás nemají ale vůbec rádi. Je mi smutno z politiků jako je pan Kalousek a pan Fiala. Je velmi trapné jak bojují proti zavedení pořádku ve financování státu. Pokud vím z vlastní zkušenosti, podnikatel chce mít co největší zisk a pokud možno neplatit daně, a stát je tu od toho, aby ty daně vybral.
Za minulého režimu vám kontrolní orgán spočítal hospodaření do desetníku. Nechápu, že finanční úřady jsou u nás v Čechách pro smích.
Úředníci se točí na malých živnostnících, a tam kde se dělají prachy jsou velmi benevolentní a to díky buď známostem s ředitelem FÚ či jiným podvodům.
Ředitelé FÚ by neměli být z místa úřadu, aby nebyl vázán známostmi a měl by po určité době změnit místo úřadu. Je třeba zaměstnance úřadů platit dobře ale také kontrolovat . Exekutoři finančních úřadů leckdy nabývají nadměrných majetků v poměru k výdělkům.Alfou a omegou jsou majetková přiznání. Ty... (zkráceno)<|i>

Abcdef 37246 06.04. 10:44
81166nařčen můžete být třeba že jste pedofil a policie musí konat. Jak se budete bránit? Než se to vyřeší bude se na vás pohlížet že jste vinen. A to je případ AB.

Michal 81254 06.04. 10:37
Rudoprd 81166 tu vypouští tak smradlavé pšouky, že s nimi musí přiotrávit i tupouna Kalouska.

Edik 78323  53 let 06.04. 10:31
Tak zítra má být přes 20 st.na Slovensku,tak si to v pohodě užijeme!!
Pane prezidente vypadáte skvělé,vybral jste super místo Tatry jsou nádherné a uvítán jse byl velmi přátelský i když jsme byli proti naší vůli rozdělení, pořád patříme k sobě jsme a budeme vždy bratia!!
Pane Babiš, udělal jste to skvělé že jste ty socany poslal do .rdele!!
Měli poslední možnost se vzpamatovat, teď skončili nadobro!!
Ještě jednou díky, předčasných voleb se ostatní straničky, budou bát jak čert kříže,my nemusíme volební preference mluví jasně ANO 34-36 a půjdou raketově nahoru,i když osobně si myslím že k ním nedojde! Tak se tady mějte a nehadejte se,na světě je fajn!

Anonym 81166 06.04. 10:00
Nejvyšší správní soud teď v průlomovém rozsudku o bohumínské firmě AB Chemitrans napadl samu podstatu zajišťovacích příkazů. Majetek firmy byl v tomto případě, podobně jako v jiných, obstaven zajišťovacím příkazem ještě předtím, než byla vyměřena finančním úřadem konkrétní daň a firma dostala pravomocný daňový výměr. To je případ velmi typický. Nejvyšší správní soud jasně řekl, že stát nesmí využívat zajišťovací příkaz ještě předtím, než vydá pravomocný daňový výměr na příslušnou částku. Exekuce zajišťovacích příkazů může přijít až po pravomocném daňovém výměru.
Tím se fakticky omezují zajišťovací příkazy jako takové. Pokud finanční úřad vyměří daň, firma s ní nesouhlasí a odvolá se, daňový výměr není až do vyřešení odvolání pravomocný. Do té doby se nesmí na majetek daňového poplatníka sahat. Je to další z velmi principiální rozsudků Nejvyššího správního soudu, který ukazuje, že berní správa pod vedením Martina Janečka zajišťovací příkazy zneužívá.

Anonym 81166 06.04. 09:59
To už nejsou jednotlivosti, ale trend. Nejvyšší správní soud v různých případech opakovaně rozhoduje, že Finanční správa nezákonně používá extrémní zbraň, jíž je zajišťovací příkaz. Prakticky to znamená, že u firmy, u níž má podezření, že by nezaplatila DPH, už předem, jen na základě toho podezření, obstavuje majetek. Je to prostředek obzvlášť brutální, protože firmu často zlikviduje. A když se prokáže, že to byl zásah nezákonný, dotčený podnik sice může získat odškodné, k resuscitaci to ale nestačí.

Anonym 81166 06.04. 09:58
Soudci zastavují nezákonné řádění Babišovy ministryně

Anonym 81166 06.04. 09:56
Až jednou Andrej Babiš z české politiky odejde, a vyjde najevo celé zákulisí jeho úspěchu budeme se všichni divit, co jsme tu tak dlouho trpěli

Anonym 81166 06.04. 09:56
Výsledkem boje proti údajnému Palermu je trestně stíhaný politik v křesle premiéra a komunisté na prahu Strakovy akademie. Politická kultura neexistuje, neziskové organizace, které byly kdysi tak aktivní, nyní mlčí a dělají, že se vlastně nic neděje. Umělci, kteří podporovali Andreje Babiše při jeho vstupu od politiky výměnou za to, že jim zasponzoroval tu turné, tu divadelní představení, mlčí a dělají, že oni nic. Část médií mlčí, část patří Babišovi, ta nejmenší se snaží bojovat, ale její boj je často zesměšňován.

Anonym 81166 06.04. 09:55
A komunisté? Když se v roce 2006 pokusil Miroslav Kalousek vytvořit vládu s ČSSD s podporu komunistů, se zlou se potázal a stálo ho to předsednickou funkci. Dnes jsou komunisté bráni jako standardní součást politického systému a až na výjimky proti nim nikdo nezbrojí. Média mlčí a odkazují na to, že SPD je ještě horší, než komunisté. Možná je Okamura opravdu nebezpečnější, po pravdě to tak necítím, ale i kdyby to tak bylo, není omluvou pro vtahování komunistů k moci to, že Okamura je ještě horší.

Anonym 81166 06.04. 09:54
Nechci rozpitvávat kauzu Čapí hnízdo. Faktem je, že ještě nedávno by se ministr poroučel ze své funkce jen při desetině toho, co je známo dnes. Vzpomeňme jen na to, že jeden nejmenovaný ministr za ODS odstoupil po několika málo dnech kvůli tomu, že se přišlo na to, že odklonil několik miliónů, aby se o ně při rozvodu nemusel dělit s manželkou. Možná to nebylo zrovna nejmorálnější, ale určitě ne trestné. Jiný ministr za ODS rezignoval dokonce jen kvůli tomu, že si jeho podřízený pouštěl pusu na špacír a nemístně žertoval. To mj. potvrdil i soud, který zbavil tohoto spolupracovníka všech obvinění. Tak fungovala politika v době, kterou označuje Andej Babiš za Palermo.

Anonym 81166 06.04. 09:54
V roce 2013 do politiky rázně vstoupilo hnutí ANO 2011 Andreje Babiše, jehož leitmotivem vstupu do politiky bylo všeci kradnú, my budeme jiní, lepší. Výsledkem této revoluce po necelých pěti letech je, že v křesle premiéra země již pátý měsíc setrvává politik, který je obviněn ze závažného dotačního podvodu a nezdá se, že by se své funkce chtěl vzdávat, a komunisté se znovu derou k moci.

Anonym 81166 06.04. 09:53
Na jaře 2018 je vše jinak. Premiérem je trestně stíhaný politik a komunisté jsou bráni jako standardní součást politického systému a až na výjimky nikdo netluče na poplach. Středočeská hejtmanka Jermanová si dokonce spolupráci s KSČM pochvaluje. Co se za těch pár let změnilo?

Anonym 81166 06.04. 09:53
Ještě před několika málo lety by stejně tak bylo nemyslitelné, aby komunisté tak výrazně ovlivňovali povolební vývoj. Každý, kdo by se s nimi v uplynulých letech chtěl spoluvládnout, by byl ihned vyobcován z lepší společnosti.

Anonym 81166 06.04. 09:52
Ve světle současné aféry nového slovenského premiéra Petera Pellegriniho a jeho nejasného financování luxusního bytu, v médiích srovnávané s aférou Stanislava Grosse, vidíme, jak moc se posunula politická kultura v naší zemi. Ještě před několika málo lety by bylo nemyslitelné, aby trestně stíhaný premiér, popř. ministr, setrvával ve své funkci. Ve chvíli, kdy se objevila nějaká aféra, ale často i pseudoaféra, politik, kterého se týkala v řádu, dnů, maximálně týdnů, odstoupil ze své funkce. Ani se o něho nemusela začít zajímat policie, natož ho stíhat.

Edik 78323  99 let 06.04. 08:27
Dobry den přátelé, nemám moc času za chvíli odjíždím,a ty stará torbo 5822 5822 se těš až v neděli přijedu!!
Nezapomeň si obléct po dědovi starý plesnivý kabát s mazej negramoto sprostá 5822 DEMONSTROVAT, každý hňup jako ty se hodí!! ?!
A takový jako ty se nerodí ani jednou za 200 let, Smradleno odporná!!
Tak po neděli se těš,jestli nebudeš zase v korekci!!
A co fíkus jede??
Kde jede ty stará hokejko 5822??

Abcdef 37246 06.04. 07:14
Pane Babiš dobře jste udělal, stejně by to nešlo. Známé přísloví. Se starými k.. Se nový B..D Ělat nedá.
D

Abcdef 37246 06.04. 07:00
Proč ta nostalgie. Rok 2015.

Pápá 5822 06.04. 05:31
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:30
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:30
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:30
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:30
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:30
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:29
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 06.04. 05:29
Kj 46313 13.02.2015 12:18
Pro Ostravak 9179726.06.2014 14:55
Pravdu díš. Pět koblížků pro jednoho svědka a tři koblížky pro druhého kolegu z STB.

Kj 46313 13.02.2015 12:15
Pro Chřesťa 88924 70 let09.12.2014 23:27
soudruhu, vy jste také byl agent STB, že tumu práskači Babišovi tak fandíte?

Lazar 37244 70 let 11.02.2015 20:13
Vážený pane ministře,
dnešní dohoda soudců a státních zástupců je projevem jejich dobré vůle nebo jejich arogance? Nějak se dohodli, ale sami něvědí s jakým výsledkem. Nechápu zoufalou bezradnost vlády, případně parlamentu, která je kompetentní spor o výpočtu mezd dotčené skupiny rozhodnout.
Argumenty nezávislosti rozhodování justice nezbavuji zaměstnavatele povinnosti jeho kontroly a řízení.Zaměstnancům justice prospěsje trochu pokory a respektování reality, že jejich zaměstnavatelem je stát, který určuje nejen výši jejich mezd, ale také metodiku jejich výpočtu. Vlastní výklad metodiky výpočtu jejich mezd, případné úpravy platné metodiky jim nepřísluší, a proto je metodika výpočtu jejich mezd platná, i kdyby byla zatížena dodatečně zjištěnými vadami. Je běžnou praxi zaměstnavatelů, kteří se dostali do finančních potíží, že mzdy přechodně snižuje nebo nevyplatí vůbec, na dlužnou mzdu čekají podle pořadí věřitalů tak, že svoje peníze také nikdy nedostanou. Podle této justici a státem tolerované praxe, pokud stát dluží svým zaměstnancům část mezd, budou muset počkat do doby, kdy bude státní rozpočet přebytkový. Je možné, že se toho nikdy nedočkají, stejně jako tisíce zaměstnanců jiných firem. Odmitne-li zaměstnanec rozhodnutí zaměstnavatele respektovat, může hledat práci jinde.
Tak to dneska funguje a je vhodná příležitost k tomu, ab tuto realitu vzala justice na vědomí.

Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i ... (zkráceno)<|i>

Anonym 81166 06.04. 01:46
Takže se hledá Peroutkův článek, číňan, novičok a teď nově Ryanova černá kra.ata.

Anonym 81166 06.04. 01:43
Tak jeden příklad,
jak Hrad krmí své stádo:
Na žádost prezidenta Zemana
se návštěva uskutečnila ve Vysokých Tatrách.
Skutečnost:
Slováci chtěli demonstrovat proti Zemanovi
za jeho urážlivé žvásty o Dubčekovi
a tak ho Slovenská strana uklidila na Pleso.
Barva kra.aty je jen účelová lež.
Zase dělá ostudu

Anonym 81166 06.04. 01:40
Miloš nasadil trhák a nechal Milouše Jakeše daleko za sebou..

Anonym 81166 06.04. 01:37
Kam se hrabe Jakešův bojler..

Anonym 81166 06.04. 01:37
jj, rozpad osobnosti. Naprosto žádné zábrany - Lihoš už možná sám nerozlišuje, kdy lže a kdy ne. Prostě plácne to, co se mu zrovna hodí.

Anonym 81166 06.04. 01:35
Tak teď mi v tom udělal mocnář trochu chaos. Bude tedy na lafetě černá, nebo modrá barva?

Anonym 81166 06.04. 01:30
Proboha, Ovare, snad nechceš ještě kecat Amíkům do toho, co chtějí , či nechtějí ,přes Nikulina ovlivňovat..To, že jsi barvoslepý by se ti snad dalo odpustit.

Anonym 81166 06.04. 01:27
Asi neuropatóza oka.. Z modrý se stává černá, schody dělají vlny a Peroutkův článek se lišácky schovává na lichých stránkách nahoře.

Anonym 81166 06.04. 01:24
Miloš má snad šeroslepostu ..nebo vzácnou čb televizi Tesla

Anonym 19410 06.04. 01:16
Socani to přepískli,jsem rád, že půjdou do háje.

Anonym 19410 06.04. 01:14
Nemám rád voliče,kteří ve volbách zvolí některou ze stran a při první příležitosti, když se něco nepodaří, začnou vykřikovat..už nejsem Váš volič

Anonym 19410 06.04. 01:09
ČSSD trvala na vnitru a nestačil jim ani náměstek,to smrdí, socani tam asi potřebují něco zakrýt.

Karel 19410 06.04. 00:20
Dobrý den,
já i celá moje rodina jsme vás a vaše hnutí volili. Ten případ kdy ministr zemědělství zaměstnal paní Čejkovou k vylepšení svého mediálního obrazu za mzdu 184 500 Kč je tak etrémní, že musíte toho ministra odvolat. Tím jasně dáte najevo, že staré praktiky jsou minulostí. Proto vás také volíme. Pokud to uděláte vylepšíte svůj mediální obraz a možná v dalších volbách dostanete přes 50%. Pokud to neuděláte značně poškodíte svůj mediální obraz a už nemůžete počítat s našimi hlasy a zřejmě ani s mnoha jinými hlasy.

Edik 78323  99 let 05.04. 23:11
Brávo ANO, získali jste další % že jste nepřistoupili na požadavky pídí strany ČSSD!
Nechtěl jsem předčasné volby,ale teď asi budou a takové 3-4 strany zmizí na vždy, Tupouni09, Stan,KDS a snad i ČSSD!!
Tak a teď už dobrou přátelé,a ty Smradleno 5822 nechrápej plašíš zvěř, motyko!!

Edik 78323  99 let 05.04. 22:50
Zítra té staré rakovině ,5822 dejte i za mně.

Edik 78323  99 let 05.04. 22:49
Pane Fando máte pravdu, vydržel jsem se dívat jen asi 10 minut, naprosto jednostranně zaměřena , odpovídá sama sobě, skáče do řeči, vůbec se nedivím že od ní chlap utekl!! Dobrou!

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti