Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Hallelujah (Vánoční Písně A Koledy) (Chodúr Martin) Já Ti Zabrnkám / Balady (Neckář Václav) Lady Soul (Rottrová Marie) Anthem Of The Peaceful Army (Greta Van Fleet) 02 Start (Visací zámek)

Andrej Babiš diskuse strana 3400

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

EDA 46298  54 let 20.09. 20:13
Marcelino,kdy bude to znárodnění, nešťastná bábo??

EDA 46298  54 let 20.09. 20:12
Marcelino,kdy bude to znárodnění, nešťastná bábo??

EDA 46298  54 let 20.09. 20:12
Marcelino,kdy bude to znárodnění, nešťastná bábo??

Marcela 9466  60 let 20.09. 19:56
Zeman objevil Ameriku.Předpovídá krizi.To je tedy mazec.

Mirka 46710  66 let 20.09. 18:55
Oprava Masin opisuje.

Marcela 9466  60 let 20.09. 18:55
40.miliardový schodek budou prý nejvíce platit přátelé velikána estébáka bureše.Bratrstvo opičí hlavičky podpoří svého vůdce dobrovolně a velice rádi.
Pomocná síla v závodní jídelně Eďouš nebude mít čas na psaní primitivních příspěvků a začne KONEČNĚ makat.
ANO,budete koukat.

Mirka 46710  66 let 20.09. 18:55
Omluva redaktora CRo Polaka.A takove pitominy opisuje 61166.Tak dal opisuj at se zase pobavime.

Automat 5822 20.09. 18:47
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:46
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:45
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:45
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:45
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 18:45
Kobrak 89141 67 let 26.05.2015 17:28
Pane Babiš,moc vám fandím.Přeji hodně zdraví a síly.

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:44
Oprava k článku o datových schránkách.
Finanční úřady vyhrožují pokutami za každé elektronické nepodání ve výši správně - dvatisíce Kč. (Nevím proč, ale když se do příspěvku napíše číslo, obvykle se automaticky zkomolí)

Míra 10968 67 let 22.05.2015 18:38
Datové schránky - past na malé živnostníky.
Pane ministře,
drobní živnostníci v minulých letech zřizovali datové schránky víceméně dobrovolně, zejména na popud zdravotních a sociálních pojišťoven. Tyto pojišťovny oznámily svými dopisy daňovým subjektům, že ten kdo je má je musí od tehdy a tehdy povinně využívat, což se běžně děje. Na rozdíl od seriozního postupu pojišťoven, koketuje s dat. schránkami ministerstvo financí od roku 2009, předpisem 280, k jehož novelizaci došlo zákonem 458 2011. Tam se uvádí, že povinnost používat dat. schránky nastane od ledna 2015. Při seriozním přístupu finančních úřadů by bylo možno očekávat, že na tuto povinnost své klienty upozorní, vždyť lze všem podat informaci hromadně, právě do zmíměných dat. schránek a nic by to nestálo. A když už ten živnostník přišel pro jistotu v lednu osobně na finanční úřad poctivě zaplatit např. silniční daně a DPH za rok 2014 a předal podklady v papírově formě, rovněž ho mohl pracovník fin. úřadu upozornit na povinnost zaslat podání elektronicky, šlo by podání napravit ještě ten samý den. Dnes vyhrožují finanční úřady živnostníkům vyměřením pokuty za každé elektronické nepodání podkladů ve výši 200kč. To normálnímu člověku rozum nebere.Proč tedy finanční úřad převzal papírové podání a daňovou částku? Proč neřekl, můžete zaslat podání jen elektronicky? Za co chce finanční úřad živnostníka vlastně pokutovat? Za to, že se snaží a jde poctivě zaplatit v termínu daň? Krom toho, snažil jsem se v osobním zájmu pro zajímavost zákon prostudovat. Taková mizérie se hned tak nevidí. Čtete odstaveček a jeho začátek je v rozporu s jeho koncem, nebo vůbec nepochopíte, co tou zkomoleninou chtěl básník vlastně říci. Možná jsem nebyl dost pozorný, ale jasné ustanovení o udělování pokut jsem tam rovněž nenašel. Možná to jsou ještě miny kladené Nečasovou vládou. Nevím. Ale vím jistě, že by mělo dát MF pokyn všem finančním úřadům, aby alespoň neúmyslné chyby při najíždění v lednu 2015 toleroval, zvláště také proto, že ke zdárnému najetí změny nijak nepřispěly.
Tak se zase těšíme na příští volby.

Kj 19415 14.05.2015 20:30
pro Viléma Staňka. Vážený pane, trošku se mýlíte. Pokud zůstane Babiš u postu ministra, tak vzhledem k tomu, že máte jít do důchodu již vbrzku, mohu Vám řict, že žádný nedostanete. Již teď se vybírá méně daní než dříve. Zalepit to má prodej státnich firem. To ale neprojde, takže kde vzít na dotace pro Agrofert? Zkuste se zamyslet.

Míra 10968 67 let 07.05.2015 16:09
Boj o rozpočet 2016.
Je zábavné sledovat, jak se zase ministerští vojevůdci perou o peníze do svých ministerských rozpočtů. Babiši - dáve... (zkráceno)<|i>

Anonym 90165 20.09. 18:11
..tak zpravodaj PP se omluvil za zprávu o doprovodu prezidenta..no,alespoň něco.. musí se uznat smysl pro trefný koment..je to na Seznam..

EDA 46298  54 let 20.09. 17:24
P.S.pro pomatenou Marcelinu plastelínu,kdy bude to znárodnění a čeho??
Napiš,kvočno!!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:23
Přátelé velikána Kinga Miloše Zemana a skvělého premiéra pana Andreje Babiše,dnes večer u famózní pana Soukupa náš oblíbený a vtipný prezident Miloš Zeman,NAZAPOMEŇTE!!
TY MAŠINE 66 SE DÍVEJ NA RŮŽOVOU ZAHRADU!!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:08
MAŘENO 5822 ,5822 5822 výměn ty vojenské tepláky,kdo to má čichat,pometlo!!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:07
Další rána pro praváky, návrh opilce Kalouska zamítnout!!
Tak se musí na tu sebranku!!
Ať žije nejlepší premiér Andrej Babiš a náš nové světě oblíbený Miloš Zeman!!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:04
Přátelé velikána Kinga Miloše Zemana a skvělého premiéra pana Andreje Babiše,dnes v Praze u Maďarského velvyslanectví, demonstrace na podporu vynikajícího premiéra Viktora Orbána!!
Kdo to má poblíž tak se zúčastnete,jde taky o nás!!
Tebe Mařeno Smradleno se to netýká,jen zdraví lidé!!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:01
Mařko Ovarová,jak se ti vede v ústavu??
Dobrý?
A co tvůj kámoš Fíkus sluchátko Bas a skaut?? piš kde zase letíš, už nikdy zdravá nebudeš to ti musí být jasné,jen do švestek švestko!!
Pá pá pá pá pá!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:01
Mařko Ovarová,jak se ti vede v ústavu??
Dobrý?
A co tvůj kámoš Fíkus sluchátko Bas a skaut?? piš kde zase letíš, už nikdy zdravá nebudeš to ti musí být jasné,jen do švestek švestko!!
Pá pá pá pá pá!

EDA 46298  54 let 20.09. 17:01
Mařko Ovarová,jak se ti vede v ústavu??
Dobrý?
A co tvůj kámoš Fíkus sluchátko Bas a skaut?? piš kde zase letíš, už nikdy zdravá nebudeš to ti musí být jasné,jen do švestek švestko!!
Pá pá pá pá pá!

EDA 46298  54 let 20.09. 16:58
Mařko Ovarová,5822 5822 5822 jak se ti vede v ústavu??
Dobrý?
A co tvůj kámoš Fíkus BAS sluchátko a skaut??
Píše ti ty priblbká hňupko??
Snaž se snaž, dostáváte rány za ránou,ale tobě to může být jedno vydržíš jen do švestek , švestko!!

Automat 5822 20.09. 16:41
Automat 5822 20.09. 13:45
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.
Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..
Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pom... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 16:40
Automat 5822 20.09. 13:45
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.
Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..
Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pom... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 16:40
Automat 5822 20.09. 13:45
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.
Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..
Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pom... (zkráceno)<|i>

Lx 37246 20.09. 16:18
Paní Šojdrová by hlavně měla pomoci těm ,které její synáček ožebračil.Bylo v pořadu J.KLímy na ČT

Anonym 94236 20.09. 16:07
No Koukám, že babička z Humpolce a bývalá učitelka MŠ se nám opět pozvracela. Často jsem radil 5822 aby nežrala ODS a TOP 09. A je to tu zase.

Yx 37432 20.09. 15:53
Už aby bylo po volbách. Co jsou politici ještě schopni vytáhnout po sirotčí h. A uvědomuje si někdo co by to bylo pro ty děti? Vždyť mají příbuzné. Co by je tu čekalo?

Automat 5822 20.09. 13:45
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Anonym 90165 20.09. 13:28
Počtení

Anonym 90165 20.09. 13:27
"to potvrzuje" patří jako oprava k očekávané další zprávě jako o Maďarsku z uprchl.táborů tzv západu,to bude početní..nebo ne?

Anonym 82134 20.09. 13:11
Marcelo ten schodek zaplatiš ty.Do osmdesíti budeš dělat hayzelbábu.Stvým IQ JE TO JEDINÉ CO MŮŽEŠ DĚLAT.

Automat 5822 20.09. 13:08
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:08
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Anonym 90165 20.09. 13:08
to potvrzuje

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Anonym 90165 20.09. 13:07
..děkuji za info,při čtení se mi vybavovala obrazová dokumentace z uprchl.táborů v tzv.západě..určitě je i o tom zpráva..zatím je to pouze jednostranně zaměřené..možná účelově? A totvrzuje to jen to,co je známé:kdo chce psa..

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:07
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 20.09. 13:06
Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známéh... (zkráceno)<|i>

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700 22750 22800 22850 22900 22950 23000 23050 23100 23150 23200 23250 23300 23350 23400 23450 23500 23550 23600 23650 23700 23750 23800 23850 23900 23950 24000 24050 24100 24150 24200 24250 24300 24350 24400 24450 24500 24550 24600 24650 24700 24750 24800 24850 24900 24950 25000 25050 25100 25150 25200 25250 25300 25350 25400 25450 25500 25550 25600 25650 25700 25750 25800 25850 25900 25950 26000 26050 26100 26150 26200 26250 26300 26350 26400 26450 26500 26550 26600 26650 26700 26750 26800 26850 26900 26950 27000 27050 27100 27150 27200 27250 27300 27350 27400 27450 27500 27550 27600 27650 27700 27750 27800 27850 27900 27950 28000 28050 28100 28150 28200 28250 28300 28350 28400 28450 28500 28550 28600 28650 28700 28750 28800 28850 28900 28950 29000 29050 29100 29150 29200 29250 29300 29350

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti