Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Barvy (Jandová Marta) Muž S Bílým Psem (Radůza) Double Album (Zbirka Miroslav) 30_ (Durica Adam) Nativitas - Vánoční Písně Staré Evrop (Pecková Dagmar, Musica Bohemic)

Andrej Babiš diskuse strana 12900

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 81166 23.05. 20:50
Pak je tu ale pátá a poslední věc. Zemanovi je úplně jedno, že již sedm měsíců nemá Česká republika vládu s důvěrou. A je mu jedno, pokud tomu tak nebude ani nadále. Prezident totiž jmenuje Andreje Babiše opět premiérem, i kdyby sociální demokraté odmítli účast ve vládě. V překladu to znamená, že možná vznikne druhý kabinet, který nebude posvěcený parlamentem, ale pouze prezidentem. Takže Zeman opět ukázal, že Ústava by se mu hodila tak akorát na to, aby si z ní ubalil cigaretu.

Anonym 81166 23.05. 20:49
Čtvrtá záležitost, kterou se Zemanovy projevy vyznačují, je fakt, že hlava státu pravděpodobně vůbec neví, kde a ke komu hovoří. Jak jinak si lze vysvětlit, že je schopen v inauguračním projevu místo jakéhokoli smysluplného sdělení pomlouvat konkrétní novináře? A proč na Žofínském fóru sděluje jména všech, kdo ho štvou?

Anonym 81166 23.05. 20:49
Třetí věcí, které se v posledních týdnech u Zemana vždy dočkáme, je jméno Zdeňka Bakaly. Zeman už ho, jak se zdá, vidí všude, a tak nezbývá než zapochybovat o prezidentově duševním zdraví, protože tohle hraničí s paranoiou.

Anonym 81166 23.05. 20:48
Dalším faktorem je, že Zeman má dojem, že rozumí všemu. Tentokrát tedy pro jistotu urazil i sportovní novináře (protože o sportu on ví hodně), připomněl tragickou existenci Jaromíra Soukupa a kopl si do několika dalších lidí.

Anonym 81166 23.05. 20:48
Prvním rysem, na který už jsme si tak nějak všichni zvykli, je fakt, že Zeman obvykle mluví jako značně podroušený štamgast restaurace čtvrté cenové skupiny (tímto posílám omluvu všem slušným opilcům), nešetří urážkami kohokoli s novináři v čele.

Anonym 5822 23.05. 20:08
Mz patří do Bohnic, ne na Hrad.

Anonym 5822 23.05. 19:59
Jiří zde neustále neuvěřitelně brutálně zostuzuje našeho bujarého zdravého prezidenta. Za to bude pohnán k soudu.

Anonym 5822 23.05. 19:57
Na magora MZ je už podáno několik žalob.

Anonym 5822 23.05. 19:56
Deebile Jiří, nikdy jsem nikoho neposlouchala, a už vůbec ne bllbce komunistický. Příště volím TOP a určitě nejsem jediná. Nemíním se vracet do padesátých let. Kreeténe fašistický. Strč si svého Velkýho vůdce do svý starý prrdele a zavři huubu. Hezký večer, soudruhu, tebe bych ráda napíchla na vidle. A ta Meghan? Směšná ošklivá černoška zlatokopka, cikánské rysy. Ten její bllb je prostě bllb non plus ultra. Lituji královnu, že toto musela zažít.

Anonym 81166 23.05. 19:54
No vidíš to Jiříku. Člen ODS se hned omluvil, na rozdíl od Zemana. Zeman, i když dostal příkaz od soudu, aby se omluvil za jeho slinty o Peroutkovy, tak se stále vykrucuje a i nadále vymýšlí nové fantasmagorie.

Jiří 46271 23.05. 18:47
V těchto dnech dostala ODS facku z vlastních řad,když jejich 1 člen nazval manželku prince Harryho cikánkou! Když se to dověděl předseda ODS Fiala nervově" vytekl" žádal od svého člena okamžitou omluvu,jinak,že ho vyloučí ze strany!

Jiří 46271 23.05. 18:23
Anonymko 5822 a 81166! Levice bude vládnout a Vy budete muset poslouchat její příkazy! Všechnu moc lidu této země!

Jiří 46271 23.05. 18:21
Prezident Zeman je moudrý prezident! Moc v tomto státě má prezident Zeman,premiér Babiš,strana ANO,brzy už ČSSD a do společné dobré věci přispěje i KSČM! Pravičáci neuspěli jste,nic se Vám nedařínedaří,vše Vám proklouzlo mezi prsty!

Jiří 46271 23.05. 18:11
V dnešním díle Policie v akci v 1.případě volali z bazénu,že tam mají konflikt 2 matky! Když přijela policie,zjistila,že jedna matka zpohlavkovala druhé matce malého syna a to proto,že její rovněž malý syn skočil při skoku do bazénu tomu druhému na hlavu! A ten se pak topil! Nic se mu,ale nestalo! Zpohlavkovaného syna,pak odvezla sanitka na vyšetření! Matky se pak musí dostavit na služebnu k podání vysvětlení! 2.Volala žena,že ji jiná žena ukradla před Supermarketem parkovací lístek! Tuto krádež viděl svědek! Policie zlodějku zadržela a ta musela zaplatit za parkování své i okradené ženy! 3.Byl zajímavý,když jsme mohli sledovat práci zásahové jednotky! Kriminalisté v civilu si volali na pomoc hlídku,protože potřebovali zjistit osoby v jedné vilce! ;Když hlídka volala,že je zde policie,ať otevřou,tak z balkonu po nich někdo střílel z pistole! Hlídka si na pomoc povolala zásahovku ,ta pak vnikla do domu a osoby v domě zajistila! Osoby měly u sebe 2 pistole,drogy a hromadu peněz! Pachatel,který sřílel po hlídce utekl,ale jistě bude dopaden! 4.Policii volal majitel chaty,že se mu do ní někdo vloupal! Policie,když vešla do chaty,tak uviděla mladíka jak leží na gauči na břiše a spal! Policie jej vzbudila a muž v něm poznal svého synovce! Ten prožíval "kocovinu" po flámu! Synovec se přiznal,že rozbil okno a do chaty vlezl za účelem přespání! Strýc ,ale synovci nebyl nakloněn,takže od strýce nemůže očekávat nějakou pomoc! Synovec byl eskortován!

Anonym 81166 23.05. 16:48
Je zajímavé sledovat, jak se těm "nekecáme, makáme" začíná bortit ta neochvějná jednota všech anonistů.
Pomalu ale jistě se začínají v tom jednotném šiku, stojícím neochvějně za svým vůdcem, tu a tam objevovat trhlinky. A malé trhlinky dnes znamenají velké trhliny v budoucnu. Ano, bude líp.

Anonym 81166 23.05. 16:46
Piráti bojují proti pokutám za alkohol na vodě s ilustrační fotkou Zemana v člunu

Anonym 81166 23.05. 16:44
Krnáčová chce vést Výstaviště. Rozlučme se s Matějskou, veletrhy i muzikály

Anonym 81166 23.05. 16:42
Možná jsou ty analýzy tak skvělé, že je Zeman nechce ukázat, aby nezahanbil podhradní právníky, kteří takových analýz nejsou schopni. Třeba je sepisovala Kajínková přítelkyně, takže obsahují potřebný vhled do věci, které nějaký i.iotský, kavárenský, žumpoidní a sluníčkářský byrokrat není schopen.
No nic, hledej, Ovčáčku, hledej. Ať máš jednou jako kulturní atašé v Doněcké lidové republice na co vzpomínat.

Anonym 81166 23.05. 16:42
To samozřejmě neznamená, že by nebyly, tak podezřívaví nejsme. Jsou jen nejspíš tam, kde je Peroutkův článek, Trumpův dopis, zpráva o výrobě novičoku, čínský poradce, čínské miliardy, pravdivé výroky ministra Lavrova, Mynářova prověrka, podrobný životopis p. Nejedlého z doby jeho působení v Rusku a Zemanův oblek, co se najednou na TV Barandov na tomto muži vyměnil z jednoho záběru na druhý. No a taky ten pes, co shrnul koberec, co o něj Zeman zakopl a státní hlava pak nemusela vysvětlovat lánskou schůzku.

Bob 93136  61 let 23.05. 16:41
jste moje jednička.třicet let jsem jezdil po montážích až budu starší abych se měl líp.koupil jsem si starší motorovou loď.byl to muj životní sen.dnes mě budou sledovat.člověk nemá žádnou hodnotu.nechce se mi žít.

Anonym 81166 23.05. 16:41
Twitterový účet StoŠestka, zaměřený na zveřejňování odpovědí získaných dle zákona č. 106|199 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se dotázal Kanceláře prezidenta, jak to bylo s těmi analýzami, co se týkaly Jiřího Kajínka, Zemanem omilostněného:
Prezident Zeman v půlce minulého roku mluvil o tom, že si k případu pana Kajínka nechal zpracovat několik zajímavých analýz. Tak jsme o ně požádali. Odpověď Hradu nás poněkud překvapila.
Tomu se ani nedivíme. Ten bod odpovědi zněl: Kancelář prezidenta republiky nedisponuje informací o tom, že by někdo pro prezidenta republiky zpracovával analýzy k trestnímu případu Jiřího Kajínka.

Jiří 46271 23.05. 16:41
Anonymko 5822! Ty jsi vypasená krááva!

Anonym 81166 23.05. 16:39
Do vlády míří Zemanův sponzor Toman. Po krachu rodinné firmy zůstal dluh 600 milionů

Anonym 81166 23.05. 16:32
Teď Zeman lituje, že uvedl článek, který nejde najít a že neuvedl článek Češi, Němci a židé, který je podle Zemana odporně antisemitský.
No ono pro jednoduchého člověka jakým Zeman bezesporu je vyznívá jako, že byl Peroutka antisemita. Rozumně uvažující člověk z článku jasně pochopí, že Peroutka varoval Čechy, aby se Češi nezapojovali do protižidovských pogromů, jaké v té době prováděli Němci.

Anonym 81166 23.05. 16:25
Jiříku, nikdy jsem netvrdil, že je Zeman pedofil. Já pouze napsal, že jsem někde vlevo dole četl, že Zeman lákal malá děcka. A jak známo, tak když je něco vlevo dole, tak je to svatosvatá pravda. To nám dodnes tvrdí Zeman. Nebo už předložil inkriminovaný článek, který dokazuje že Peroutka kolaboroval s nacisty? A to Ti Jiříku přijde normální, že Zeman, který v roce 1968 kolaboroval s ruskými okupanty očerní opravdového českého vlastence, že kolaboroval s nacisty?

Anonym 5822 23.05. 14:16
Baví mne tě vytáčet, ale bohužel už nemám čas, tak neteskni a udrž moč.

Anonym 5822 23.05. 14:15
Jirko sirko, ještě jsi měl dodat, že ten podivný arogantní ješitný pán na Hradě je velmi čestný, nikdy nelže, je bujný a plný zdraví jako mladý býček. :-)) Jsi zfanatizovaný bllbec, nic víc, vrať se do hrobu.
Uklidni se, vezmi se něco na nervy a jdi na záchod, smrrdíš. Pápáá

Jiří 5822 23.05. 14:13
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 5822 23.05. 14:12
Kj 10923 15.11.2016 11:38
Pro Jirka 19481, souhlasím s Vámi, nicméně vyhánět čerta ďáblem není řešení. Jediné řešení vidím v totální výměně politických garnitur. Ti co tam zakořenili a prudí již desítky let jsou problém. Babiš se svojí temnou minulostí to jistě nenapraví, spíše naopak. A to co dělá tomu nasvědčuje. Podstatné je, že stát nelze řídit jako firmu. Protože firmy mohou podnikat v konkurenčním prostředí. jsou zaměřeny na zisk. No a stát, který nemá konkurenci, schvaluje si vlastní zákony nemůže být zaměřen na zisk. Jinak ožebračí všechny. V tom je Babišův problém, nahrabat si pro sebe formou dotací. A čím více bude mít stát, tím více dotací lze urvat. To je jeho celá strategie. Nicméně, jak se holedbal v TV, že je třeba více peněz na výstavbu dálnic, je třeba říci, že za jeho působení se nepostavil ani kilometr nové dálnice. Takže zase jen populistické kecy. Ostatně jako vždy. Pro lůzu dobré, pro normálně uvažujícího člověka zcestné.

Vanek 95219 52 let 13.11.2016 21:43
prchejte mladí lidé komunisti a členové stb ve vládě , dnes je emograce jediná cesta ke svobodě

Tonda 46226 61 let 13.11.2016 15:15
Pane je hezké zavádět registrační hlášení určitě to přinese pozitiva,ale nebylo by dobré se podívat agentury které zaměstnávají lidi na černo za hrozných podmínek jde i o menší podniky kde by měli podle počtu legálních zaměstnanců největší produktivitu v eu je to jednoduchý pokud se chce znáte to na to stačí trouba sse selskym rozumem nemusí mít titul

Jirka 19481 46 let 13.11.2016 13:06
mam k panu babisovi urcite vyhrady,ale jiste je to lepsi nez ten ulisny Sobotka ktery nikdy nic nerekne primo a ma jen same politicke keci a chce byt stale zadobre s kazdym. jen rozdava ze statnich penez statnim zamestnancum to je novodoba slechta a mi co tvorime v ramci svych firem zisky je zivime! tim me pan babis zklamal ale chapu ze pro alespon castecny uspech svych predstav musi tem socanum ustoupit. pri pristich volbach do snemovny je prejedeme!


Kj 37176 12.11.2016 13:28
Jaroslav, jestli uvažujete o volbě Babiše, tak to je smutné. Pokud věříte jeho lžím tak ještě smutnější. Tvrdil, že EET nebude nikoho nic stát. Bohužel skutečností je , že na jednu provozovnu vynaložíte dvacet tisíc plus měsíční poplatky. Takže lze očekávat zdražení služeb. Snad si nemyslíte, že živnostníci budou dotovat Babiše. Zase to zaplatí chudák spotřebitel. A potom pokud posloucháte pozorně tohoStébáka Bureše tak uvidíte, že nikdy nemluví konkrétně. Vždy řekne oni něco udělali, oni kradnů, oni za to můžou. Ve skutečnosti ani neví kdo to jsou oni. Takže pokud tedy Babiš ví o trestném činu, čímž krádež bez pochyby je, ze zákona je povinnen to ohlásit. Zatím jsem od něj nic takového nezaznamenal. Proč asi?

Jaroslav 17825 64 let 11.11.2016 18:40
K tomu abych Vás volil mi bude stačit, inventura všech neziskovek, tzn. Kolik romů a připrchlíků jmenovitě začlenili a jak. Příspěvky od státu snížit na polovinu, ať přežijí jen ti, kteří něco dělají.Není možné, aby 80% pří... (zkráceno)<|i>

Jiří 46271 23.05. 13:46
Anonymka 5822 nesnese,když má někdo jiný názor,tak je hned negramota! Prezidenta Zemana volili miliony voličů,nejenom ze Severní Moravy,ale z celé republiky včetně Prahy! Prezident Zeman je moudrý prezident,jenže je velkou překážkou,aby se pravičáci dostali k moci,tak mu nemohou přijít na jméno a neustále ho pomlouvají! Příkladem klepny pomlouvačky je Anonymka 5822!

Anonym 5822 23.05. 13:28
Někdy si kladu otázku, proč zrovna Severní Morava |takový krásný kraj| je postižena analfabety, negramoty, primitivy, nemakačenky atd. Prostě voliči truhlíka, který obsadil Hrad. Však pouze dočasně.

Anonym 5822 23.05. 13:22
Podařilo se, a prosím, naučte se pravopis. Dodatek, troska neujel pouze 49 km na kole, on obletěl rovnou celou zeměkouli, když ho národ kopl do prrdele. Páápá

Edik 46215  53 let 23.05. 12:12
Přátelé ještě jednou,je středa záchodového zvonu pro Mářku 5822 třeba,ale až udělá rajóny nemehlo umaštěné!!

Edik 46215  53 let 23.05. 12:11
Dnes přátelé velikána Kinga Miloše Zemana na Seznamu, všemi lidmi oblíbený prezident Miloš Zeman ujel,na kole s vynikajícím Ovčáčkém za pouhé 2 hodiny přesně 49 km ,v jeho věku neuvěřitelný výkon a to se ještě zastavili v bufetu na vynikající držťkovou, dovedete si představit fikuse??
To je ten co pořád jede a cpe se starý čakan do senátu, já teda né!!
To je jako by motyka 5822 jela slalom na papiňáku!!
Hrozná představa!!

Edik 46215  53 let 23.05. 12:04
Kopiruj tlamo!!
A co fíkus??
Jede??
Kde jede??
Do řítí,ježibabou 5822 5822 5822

Edik 46215  53 let 23.05. 12:02
Heslo dne,dnes je středa , záchodového zvonu pro Natašu 5822 třeba!!

Edik 46215  53 let 23.05. 12:01
nohami,jsem blbá jak fíkus a všem se ještě jednou omlouvám, víte muže jsem neměla přes 30 let, takže se to na mně podepsalo a záchodový zvon není živý muž! Já na hlavu padla 5822!!

Edik 46215  53 let 23.05. 11:58
Přiznávám že já stará vypelichaná morda,jsem na palici, omlouvám se vám lepší už bto nebude jsem čápi čápi a čápi,s Krakonošem mezi uzlovitými do

Fanda 46426  72 let 23.05. 11:50
Oprava , on ti to prozradí maňásku gramotný

Fanda 46426  72 let 23.05. 11:46
A stou udičkou se moc nechlub , tady aspoň vidíš že my podle tebe nevzdělanci umíme aspoň číst hybride

Fanda 46426  72 let 23.05. 11:41
Patričko , podle tvých překotných slov jsi řádně vytočená(ý) ty a to mně převelice těší , s tím mutantem už se nějak srovnám , hlavně to ujasni , kluk nebo holka? ať ze sebe nedělám moulu . Když tak zajdi k lékaři , on ti prozradí kobylo

Anonym 5822 23.05. 11:06
Eda včera psal, že už se mu psí maso přejedlo, tak se chystá do Polska lovit krysy, ty prý všem seniorům za malý peníz v jeho vývařovně velmi chutnají. No, proti gustu žádný dišputát, že? Prý už se o něho zajímá PČR. Snad ho brzy zabásnou, bezkulku malomocného. :-))

Anonym 5822 23.05. 10:50
Opět jsem toho blázna z Bruntálu chytil na udičku, jak snadné :-)) Pápáá

Anonym 5822 23.05. 10:49
Višňák 79772 63 let 23.03.2016 11:30
Dobrý den. Nejsém sám, proto Vám také dávám důvěru ze všech nejvíc.Nedejte se.Ti ostatní opoziční urážlivci jenom zastírají svoji neschopnost a neřeší základní věci.Promiňte gramatiku. Jirka.

Ladislav 95323 62 let 23.03.2016 07:34
Je to nejlepší politik naší ČR, naprosto souhlasím s jeho názory, dnes mu držím palce a pěsti, nebojte se do toho bince zapřít. My stojíme a budeme stát vždy po Vašem boku, my Vás nedáme.

Jiří 78240 32 let 22.03.2016 08:36
Dobrý den pane Babiši, moje firma platí na příjmové dani ročně zhruba 300.00,- a zaměstnává 5 lidí. Prosím Vás až si mnou zaplacené peníze přerozdělíte, pošlete mi alespoň obrázek nového kanape co jste si za ně pořídil. Pokud mne budete dle IP adresy čenichat a pošle na mne Vaše dotčené ego poskoky, tak věřte že pěkně smrdím

Ivan 94124 75 let 22.03.2016 07:57
Dobrý den pane Babiši.Dovolte mi malé doporučení. Nevysvětlujte, prosím, nikomu nic. Cokoliv řeknete použijí zmanipulovaně proti Vám. Pokud něco řeší policie či jiné orgány, nechal bych to na nich.Držím palce.

Vojtěch 88115 67 let 21.03.2016 19:01
Pane Babiši,prosím vydržte.Možná že by stálo za to otevřít kauzy všech těch Kalousků, Vondrů,Topolánků a desítek dalších grázlů.Bojujte i s těmi
slizouny z KDU.Věřím,že většina rozumných lidí Vám drží palce a nakonec volby rozhodnou.

Jaroslava 85224 70 let 20.03.2016 12:31
tak si myslim ze mate ve vlade mnoho zavistivych lidi a nejvice asi pan Kalousek ale my Vam drzime palce delate to moc dobre a nenechte se vydirat

Ilona 7782 53 let 19.03.2016 15:49
Dobrý den, pane Babiši. Srdečně Vás zdravíme s manželem a přejeme Vám, abyste vydržel neuvěřitelný nátlak svých odpůrců. Když vidíme a čteme výroky představitelů ODS a TOP 09, jsme naprosto znechuceni a nechápeme, jak jsme kdy v minulých dobách mohli tyto strany volit.. Vše, co se snažíte prosadit, je naprostou nutností pro tento stát. Pro poctivě smýšlející lidi se smyslem pro slušnost jsou Vaše plánované změny přínosem a nadějí, že bude líp :-). Držíme palce, aby se Vám podařilo dostatečně objasnit aféru Čapí hnízdo a mohl jste se opět v klidu (relativním) pracovat na změnách pro dobro ekonomiky ČR!


Irena 17882 59 let 18.03.2016 17:03
Pan Babiš je krásný a chytrý chlap a když v tom umí chodit tak je mu to přáno. Přeji mu ať se mu i nadále daří a když bude chtít tak mi může udělat taky radost.

Alena 89132 60 let 18.03.2016 15:37
Přeji mu hodně síly a odolnosti proti výpadům Kalouska i Fialy.Vůbec mě neudivuje postoj KDU, protože ta se vždy točia jak korouhvička, hlavně, že je u korýtka. Nemám pochopení pro pány jako je Benda z ODS, kteří v životě nic nedělali, jen sedí ve sněmovně a káží nám, jak máme pracovat.

Alena 17865 18.03.2016 14:08
Pane Babiši, pokud budete mít sílu a hlavně zdraví, prosím, vydržte.
Už kvůli nám, obyčejným lidičkám, kteří ve vás mají naději na lepší svět v naší politice. Věříme Vám a budeme vás volit.

Dana 19470 18.03.2016 13:38
Pro Kj 19420. Placená reklama b... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.05. 10:49
Višňák 79772 63 let 23.03.2016 11:30
Dobrý den. Nejsém sám, proto Vám také dávám důvěru ze všech nejvíc.Nedejte se.Ti ostatní opoziční urážlivci jenom zastírají svoji neschopnost a neřeší základní věci.Promiňte gramatiku. Jirka.

Ladislav 95323 62 let 23.03.2016 07:34
Je to nejlepší politik naší ČR, naprosto souhlasím s jeho názory, dnes mu držím palce a pěsti, nebojte se do toho bince zapřít. My stojíme a budeme stát vždy po Vašem boku, my Vás nedáme.

Jiří 78240 32 let 22.03.2016 08:36
Dobrý den pane Babiši, moje firma platí na příjmové dani ročně zhruba 300.00,- a zaměstnává 5 lidí. Prosím Vás až si mnou zaplacené peníze přerozdělíte, pošlete mi alespoň obrázek nového kanape co jste si za ně pořídil. Pokud mne budete dle IP adresy čenichat a pošle na mne Vaše dotčené ego poskoky, tak věřte že pěkně smrdím

Ivan 94124 75 let 22.03.2016 07:57
Dobrý den pane Babiši.Dovolte mi malé doporučení. Nevysvětlujte, prosím, nikomu nic. Cokoliv řeknete použijí zmanipulovaně proti Vám. Pokud něco řeší policie či jiné orgány, nechal bych to na nich.Držím palce.

Vojtěch 88115 67 let 21.03.2016 19:01
Pane Babiši,prosím vydržte.Možná že by stálo za to otevřít kauzy všech těch Kalousků, Vondrů,Topolánků a desítek dalších grázlů.Bojujte i s těmi
slizouny z KDU.Věřím,že většina rozumných lidí Vám drží palce a nakonec volby rozhodnou.

Jaroslava 85224 70 let 20.03.2016 12:31
tak si myslim ze mate ve vlade mnoho zavistivych lidi a nejvice asi pan Kalousek ale my Vam drzime palce delate to moc dobre a nenechte se vydirat

Ilona 7782 53 let 19.03.2016 15:49
Dobrý den, pane Babiši. Srdečně Vás zdravíme s manželem a přejeme Vám, abyste vydržel neuvěřitelný nátlak svých odpůrců. Když vidíme a čteme výroky představitelů ODS a TOP 09, jsme naprosto znechuceni a nechápeme, jak jsme kdy v minulých dobách mohli tyto strany volit.. Vše, co se snažíte prosadit, je naprostou nutností pro tento stát. Pro poctivě smýšlející lidi se smyslem pro slušnost jsou Vaše plánované změny přínosem a nadějí, že bude líp :-). Držíme palce, aby se Vám podařilo dostatečně objasnit aféru Čapí hnízdo a mohl jste se opět v klidu (relativním) pracovat na změnách pro dobro ekonomiky ČR!


Irena 17882 59 let 18.03.2016 17:03
Pan Babiš je krásný a chytrý chlap a když v tom umí chodit tak je mu to přáno. Přeji mu ať se mu i nadále daří a když bude chtít tak mi může udělat taky radost.

Alena 89132 60 let 18.03.2016 15:37
Přeji mu hodně síly a odolnosti proti výpadům Kalouska i Fialy.Vůbec mě neudivuje postoj KDU, protože ta se vždy točia jak korouhvička, hlavně, že je u korýtka. Nemám pochopení pro pány jako je Benda z ODS, kteří v životě nic nedělali, jen sedí ve sněmovně a káží nám, jak máme pracovat.

Alena 17865 18.03.2016 14:08
Pane Babiši, pokud budete mít sílu a hlavně zdraví, prosím, vydržte.
Už kvůli nám, obyčejným lidičkám, kteří ve vás mají naději na lepší svět v naší politice. Věříme Vám a budeme vás volit.

Dana 19470 18.03.2016 13:38
Pro Kj 19420. Placená reklama b... (zkráceno)<|i>

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700 22750 22800 22850 22900 22950 23000 23050 23100 23150 23200 23250 23300 23350 23400 23450 23500 23550 23600 23650 23700 23750 23800 23850 23900 23950 24000 24050 24100 24150 24200 24250 24300 24350 24400 24450 24500 24550 24600 24650 24700 24750 24800 24850 24900 24950 25000 25050 25100 25150 25200 25250 25300 25350 25400 25450 25500 25550 25600 25650 25700 25750 25800 25850 25900 25950 26000 26050 26100 26150 26200 26250 26300 26350 26400 26450 26500 26550 26600 26650 26700 26750 26800 26850 26900 26950 27000 27050 27100 27150 27200 27250 27300 27350 27400 27450 27500 27550 27600 27650 27700 27750 27800 27850 27900 27950 28000 28050 28100 28150 28200 28250 28300 28350 28400 28450 28500 28550 28600 28650 28700 28750 28800 28850 28900 28950 29000 29050 29100 29150 29200 29250 29300 29350 29400 29450 29500 29550 29600 29650 29700 29750 29800 29850 29900 29950 30000 30050 30100 30150 30200 30250 30300 30350 30400 30450 30500 30550 30600 30650 30700 30750 30800 30850 30900 30950 31000 31050 31100 31150 31200 31250 31300 31350 31400 31450 31500 31550 31600 31650 31700 31750 31840

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti