Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Coltrane´s Sound (Coltrane, John) 5 Classic Albums (Free) Alone (Mcevoy, Eleanor) Rca Victor Workshop (Russell, George) Poklad ve stříbrném jezeře (Karel May)

Andrej Babiš diskuse strana 15850

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 81824 24.05.2017 11:27
Ivan Pilný: Kdybych řídil hospodářský výbor jako firmu, polovinu lidí vyhodím
Dosud poměrně nenápadný předseda sněmovního hospodářského výboru Ivan Pilný během několika dnů vystřídá Andreje Babiše v čele ministerstva financí.
Tento výsledek vládní krize ale může ještě koaličním partnerům hnutí ANO pořádně zamotat hlavu.
Ivan Pilný se vyjadřuje bez skrupulí a na nikoho nebere ohledy.

Anonym 81824 24.05.2017 10:56
pro 31168
tak EURO chtějí přijmout asi jen ekonomičtí lajdáci (ČSSD)..
xx
JO, A NA SVOJI MUČÍRNU SI NECH UDĚLAT ŽIVNOSŤÁK, MAGORE

Anonym 81824 24.05.2017 10:20
že by se rozpadala i TOP09
Šéf poslaneckého klubu František Laudát a zpívající poslanec Daniel Korte (oba TOP 09) skončí s podzimními volbami na svých postech. Na pražské kandidátce vystřídají staré harcovníky neotřelejší tváře v podobě místopředsedkyně strany Markéty Pekarové Adamové a poslance Martina Plíška. O změně informoval ve čtvrtek deník Právo.

Anonym 31168 24.05.2017 10:09
Lumpové co Česko zatahli do područíé EU a NATO doporučují přijmout EURO,aby tak Čechy dorazili.Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko zubídačil je třeba odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat všechen majetek tědchto vlastizrádných rodů.To je ta správná humanita a demokracie jakou Česko potřebuje.

Anonym 31168 24.05.2017 10:03
Chce to krutou revoluci vedenou tvrdou levicí mladé generace. Vše co se po komunistech prolhalo k moci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí.Navíc znárodňovat veškerý majetek všech po komunistech vládnoucích lumpů i jejich rodů.

Anonym 81824 24.05.2017 08:34
"Neexistuje žádný důvod na to, abych byl odvolán,"
řekl ministr financí Andrej Babiš (ANO) v televizním pořadu Duel Jaromíra Soukupa vysílaném ve čtvrtek večer na TV Barrandov.
PODLE BABIŠE SE PREMIÉR SOBOTKA (ČSSD) NA JEDNÉ STRANĚ ODVOLÁVÁ NA KOALIČNÍ SMLOUVU, SOUČASNĚ JI VŠAK PORUŠUJE.
Vicepremiér dodal, že ústava je pro něj víc než koaliční smlouva.
Proto - aby prý utichla vládní krize - připouští, že ve vládě skončí.
Podle předsedy KSČM Vojtěcha Filipa byly vládní spory minimálně od letošního ledna jasné.
"VEŠKERÉ SPORY ODSTARTOVALA PROHRA ČSSD V PODZIMNÍCH KRAJSKÝCH VOLBÁCH,"
KOMENTOVAL BABIŠ DLE JEHO NÁZORU PRAVÝ DŮVOD KOALIČNÍCH PROBLÉMŮ.
"Poslal jsem premiérovi Sobotkovi dopis, ve kterém ho vyzývám, aby o mně přestal lhát.
Pan premiér krátce po naší schůzce, na které jsme se dohodli na mém nástupci v křesle ministra financí panu Pilném,
šel na tiskovou konferenci a zopakoval tam,
že se vyhýbám placení daní, obcházím zákony..
Samé lži a pomluvy," řekl Babiš. Na Hrad prezidentu Zemanovi vzkázal,
že chce, aby jej z vlády na návrh premiéra odvolal.
Ostatně k tomu hlavu státu vyzval opakovaně i ministerský předseda,
který na prezidenta naléhá, aby tak učinil co nejrychleji.
"Moc nechápu proč (Sobotka) tak spěchá.
Třeba si myslí, že na ministerstvu kradu propisky," pousmál se Babiš.
Končící ministr financí v pořadu Duel Jaromíra Soukupa také řekl,
že návrh státního rozpočtu na příští rok je hotov,
předpokládá deficit 50 miliard korun a předloží ho sám Babiš.
V posledních dnech se přitom hovořilo o tom,
že návrh státního rozpočtu bude muset připravit Babišův nástupce.
Tím by se mohl stát poslanec Ivan Pilný (ANO), návrh na jeho jmenování je na Hradě.
"Rozpočet předložím já, je hotov.
Já ho dám samozřejmě do eKLEPu příští týden.
Předpokládá deficit 50 miliard podle plánu," řekl šéf hnutí ANO.
Knihovna eKLEP je určena pro meziresortní připomínkové řízení a pro jednání vlády.
Babiš počítá s tím, že vláda bude o návrhu diskutovat do září.
Rozpočet podle něj počítá mimo jiné s navýšením důchodů o 501 Kč, to je asi 23 miliard korun,
navýšením platů, navýšením rozpočtu obrany i pro sport.
Blíže Babiš jednotlivé kapitoly nekomentoval.
Rozpočet na letošní rok, jak ho schválila sněmovna v prosinci, počítá se schodkem 60 miliard korun.
Babiš tehdy ale vyjádřil přesvědčení, že výsledek bude lepší.
Celkové příjmy schváleného rozpočtu představují 1249,3 miliardy korun a výdaje 1309,3 miliardy korun.
Loňský rozpočet počítal s deficitem 70 miliard korun, nakonec skončil v přebytku 61,8 miliardy korun.
Ke svému možnému nástupci na ministerstvu financí Pilnému řekl,
že premiér Sobotka měl podle koaliční smlouvy přijmout již dříve navrhovanou náměstkyni Alenu Schillerovou či ministra životního prostředí Richarda Brabce.
Podle Babiše je česká politika zmítaná soubojem mezi zkorumpovaným systémem proti hnutí ANO.
Vicepremiér televizní diváky rovněž ujistil, že média vydavatelství Mafra, která dříve vlastnil
a jež poté převedl do vlastnictví holdingu Agrofert, zůstáv... (zkráceno)<|i>

Anonym 81824 24.05.2017 08:22
Ekonomka Ilona Švihlíková vysvětluje, proč je pro Českou republiku nevýhodné přijmout euro a jaká hospodářská rizika se s evropskou měnou pojí.
xx
Už je to tu zase. Euro se vrátilo na naší rozjitřenou politickou scénu. Jsou k tomu zhruba dva hlavní důvody. První je ukončení tzv. kurzového závazku, který byl od počátku nesmyslný a v závěrečném období i neudržitelný. Postupný návrat k plovoucí koruně, která by navzdory krátkodobějším turbulencím měla ve střednědobém horizontu posilovat, se stal signálem pro naše podnikatelské kruhy. Ty začaly znovu tlačit na přijetí eura ve smyslu hesla, co je dobré pro Německem ovládaný průmysl, je dobré i pro české občany.
xx
Druhým faktorem, který rozvířil českou politikou scénu, z níž velká část si libuje v poloze shrbenosti, jsou posuny v rámci EU, resp. eurozóny. Odchod Velké Británie dále zesiluje pozici Německa, kterou se Emmanuel Macron pokusí vybalancovat souhrnem neoliberálních reforem ve Francii, aby obnovil mezi zeměmi mocenskou paritu. Tyto posuny oživily znovu tezi tzv. vícerychlostní Evropy, která v praxi už dávno existuje. Nicméně, čeští politici v představě, že by snad nebyli u toho (u čeho tedy vlastně, že? ) mají pocit, že musíme rychle vstoupit do eurozóny, abychom se nedostali na jakousi periferii.
xx
kuk víc do casopisargument

Anonym 81824 24.05.2017 08:14
pro Bohouš 37240
na to je vysvětlení..
xx
Erik Best
Mocné kruhy kolem ČSSD ovládají česká média.
Novináři, vy to vůbec nechápete..
ČSSD a.s. a svoboda médií v Česku
17. 05. 2017
ČSSD ovládá zhruba 75 % českých médií, jak jsme poprvé napsali v červenci loňského roku.
Jde o faktor, který určuje míru svobody médií v ČR ještě více, než vliv Andreje Babiše na MF Dnes.
Žádná diskuze v Evropském parlamentu o svobodě médií by nebyla kompletní, aniž by se nemluvilo o roli ČSSD.
Malé procento českých novinářů a analytiků plně chápe, že jsou nástroji toho, co nazýváme ČSSD a.s.
Ti jsou za svoji loajalitu k obchodním zájmům, které jsou v sázce, odměňováni.
Většina řadových novinářů o dohodách neví a z kořisti nemají žádný podíl.
Ještě bezradnější jsou voliči, kteří věří, že jde o bitvu dobra a zla.
Oblafla je jedna nebo druhá strana.
Díky médiím ovládaným ČSSD všichni vědí, jaké riziko pro Českou republiku představuje Babiš.
Díky médiím ovládaným ČSSD ale také jen málo lidí chápe rizika, která představují ti, kteří mu nejvíce oponují.
xx
proto navrhuji, aby strany měly stranická média..

Bohouš 37240  50 let 24.05.2017 06:52
Máte pravdu.P.Babiš ukázal jak jde vybírat daně.To se samozřejmě nemůže líbit.Akorát mě děsí ,že v televizi je samý Kalousek s jeho plky.Kdo ho asi platí?

Anonym 81824 24.05.2017 00:21
pro 90212
nebo ho podporují proto, že je pro ně i mě člověkem, který něco dokázal, nebál se vstoupit do veřejných služeb, nebere za to plat, je doslova hrdinou v neutěšeném boji s tradičními politickými stranami..
bohatých lidí je víc, ale žádný to nepodstoupil..

Anonym 81824 24.05.2017 00:05
pro 90212
protože jim Babiš zřejmě otevřel oči, ve smyslu nenechte se okrádat nebo jim ukázal, kdo je okrádá

František 90212  62 let 23.05.2017 22:17
Jestli je hnutí ANO spolek lumpů to nevím a neodvážil bych se to veřejně tvrdit. Tento názor mně připomíná dobu minulou, převlečenou do dnešního kabátu. Každý proletář byl in, bez ohledu na to jaký skutečně byl.Živnostník a podnikatel měl smůlu protože byl živnostník a podnikal. Dneska to vypadá, že zase mají smůlu lidé,kteří nepodnikají. Bylo to pochybné tehdy a je to pochybné i teď. Akorát je mně divné, že pana Babiše podporují většinou lidé,kteří nepodnikají i když je to jeden z největších dnikatelů u nás.No a naopak pokřikují po něm Ti co podnikají. Proč asi?

Anonym 81824 23.05.2017 21:47
Anonym 3116823.05. 16:45
Česko místo přijímání eura potřebuje z EU svižně zdrhat a svižně se zase vžebrávat pod ochraná křídla surovinově bohatého Ruska.Jinou lepší šanci už Češi nemají.Vstup do EU a NATO už byl základ toho jak v budoucnosti provést likvidaci národa Čechhů a Česko zašmelit mezi Němce a Židy.Čechy pak odsunout do stávajícího Izraele k podřezání od Arabů,aby nebylo na světě tolik blbů.
xx
jasně vyber si útulný GULAG někde na Sibiři..

Anonym 31168 23.05.2017 16:45
Česko místo přijímání eura potřebuje z EU svižně zdrhat a svižně se zase vžebrávat pod ochraná křídla surovinově bohatého Ruska.Jinou lepší šanci už Češi nemají.Vstup do EU a NATO už byl základ toho jak v budoucnosti provést likvidaci národa Čechhů a Česko zašmelit mezi Němce a Židy.Čechy pak odsunout do stávajícího Izraele k podřezání od Arabů,aby nebylo na světě tolik blbů.

Anonym 81824 23.05.2017 16:41
JAK TO ASI BUDE
1.vyhraje ANO - premiérem bude Babiš
2.vyhraje ČSSD - premiérem bude Babiš, protože prezident nejmenuje premiérem někoho, kdo způsobil chaos a krizi v úspěšné vládě
3. koalici pravděpodobně vytvoří ANOKSČM protože ostatní (už teď) nechtějí
4. uvidíme..

Anonym 81824 23.05.2017 16:32
Americký novinář Erik Best se ve svém komentáři na serveru FinalWord zamyslel nad tím,kolik ČSSD ovládá českých médií.
Podle Besta ovládá ČSSD zhruba 75 % českých médií.
"Jde o faktor, který určuje míru svobody médií v ČR ještě více než vliv Andreje Babiše na MF Dnes.
Žádná diskuze v Evropském parlamentu o svobodě médií by nebyla kompletní,
aniž by se nemluvilo o roli ČSSD", dodává.
Celý příspěvek ZDE
"Malé procento českých novinářů a analytiků plně chápe, že jsou nástroji toho, co nazýváme ČSSD a.s.
Ti jsou za svoji loajalitu k obchodním zájmům, které jsou v sázce, odměňováni.
Většina řadových novinářů o dohodách neví a z kořisti nemají žádný podíl", podotýká také Best.
Podle něj jsou však ještě bezradnější voliči, kteří věří, že jde o bitvu dobra a zla.
Jak uzavírá, díky médiím ovládaným ČSSD všichni vědí, jaké riziko pro Českou republiku představuje Babiš.
"Díky médiím ovládaným ČSSD také jen málo lidí chápe rizika, která představují ti, kteří mu nejvíce oponují", uzavřel.

Anonym 81824 23.05.2017 13:21
(segment..jak to bude)
Já myslím, že Sobotka se o podání demise vlády s nikým neradil a udělal to sám. Teprve, když viděl urážlivou reakci prezidenta, rozmyslel si to a pak se za něj postavilo vedení ČSSD. Já už vím jedno: Tenhle člověk už nemůže být po volbách premiérem, protože prezident nemůže pověřit, i kdyby ČSSD vyhrála, výkonem funkce člověka, který neví, jestli má podávat demise, nebo ne. Jestli umí počítat do pěti, tak tu demisi podávat neměl. Nejdřív měl počítat do pěti a pak si demisi rozmyslet. (advokát Jaroslav Ortman)

Anonym 81824 23.05.2017 10:40
Šéf ČSSD Sobotka čistí stranu od kritiků, aby získal absolutní kontrolu a nikdo nekecal do různých kšeftů. ParlamentnímListům to řekl politický analytik Erik Best. Jde o část sociální demokracie kolem šéfa Sobotky a jeho přítele Radka Pokorného, kterou Best přezdívá ČSSD a.s. A mezi touto byznysovou a normální částí strany se prý může rozhořet ostrá válka. Přitom to pozitivní vliv na preference strany nemá, podivuje se Sobotkovu postupu Erik Best.

Anonym 81824 23.05.2017 10:34
pro 88161
principiálně máš pravdu..Babiš navrhoval snížení odvodů podniků přesun do mezd, snížení počtu poslanců, zkrácení doby jednání (tlak na odstranění kecání, na výkonnost, ne na vysedávání.. atd atd..)
xx
Pilný se zmínil, že jako manažer by udělal vlastně něco podobného i jinde..
xx
Jsou podnikatelé, kteří to vidí podobně a vadí jim, když jim někdo z politiků diktuje kolik mají komu zaplatit..
xx
Politika je obecně i ve světě (např. v EU) v úpadku..

Anonym 81824 23.05.2017 10:24
Podle Besta ovládá ČSSD zhruba 75 % českých médií. Jde o faktor, který určuje míru svobody médií v ČR ještě více než vliv Andreje Babiše na MF Dnes. Žádná diskuze v Evropském parlamentu o svobodě médií by nebyla kompletní, aniž by se nemluvilo o roli ČSSD, dodává..
PARLAMENTNÍ LISTY..Erik Best
a dále jak ČSSD odstraňuje vnitřní názorovou neshodu..

Kj 88161 23.05.2017 10:10
Mluvíte každý úplně o něčem jiném. Já jen citoval slova Pilného, který asi bude vést ministerstvo financí. A co říká? Že situace je taková, že nebude na duchody, že by si měl každý našetřit sám a mít to zašité ve slamníku. A kdo si nenašetří tak buď umře hlady nebo bude makat dokud nepadne. Tak se ptám, proč si platí sociálnía důchodové zabezpečení? A odpověď asi jasná. Aby vrchnost měla z čeho rozhazovat. Určitě si schválí zákon, že jich se to netýká, že budou brát rentu a ždímat státní peníze až dokud je nevynesou nohamam napřed.
Tak volte sektu ANO. Bude lím. Jen nám Babiš neřekl koho se to týká. A takoví jako vy tady mu tleskáte. Řekl bych k smíchu, ale je to spíše k pláči.

Anonym 81824 23.05.2017 09:36
Sobotka tlačí na euro (co ten ví o ekonomii..)
podívejte se na casopisargumet
Ekonomka Ilona Švihlíková vysvětluje, proč je pro Českou republiku nevýhodné přijmout euro a jaká hospodářská rizika se s evropskou měnou pojí.
Babišovi se euro také nelíbí
(zde se nezobrazují některé znaky..)

Anonym 81824 23.05.2017 09:34
Sobotka tlačí na (co ten ví o ekonomii..)
podívejte se na casopisargumet
Ekonomka Ilona Švihlíková vysvětluje, proč je pro Českou republiku nevýhodné přijmout euro a jaká hospodářská rizika se s evropskou měnou pojí.
Babišovi se také nelíbí

Anonym 81824 23.05.2017 09:25
pro 31168
víš kam chodil císař pán sám?
jdi tam..

Anonym 81824 23.05.2017 09:23
Milan 10993
dobře..
já bych zavedl maximálně 2 volební období pro politiky ve vrcholové politice..aby se přerušily vazby "konzerv" a vyhodily by se prošlé..
a zavedl bych stranický tisk, aby si moli dávat po tlamě tam, je mi jedno jakým způsobem..
(když člověk sleduje média, zaregistruje jen protichůdné zájmy ze všech stran..lež je na denním pořádku)

Anonym 31168 23.05.2017 09:19
Když Babiš neuměl, vládnout ez zadlužování Česka tak by měl vše co nahrabal odevzdat státu a s podobnými lumpy jít kopat uran pro Temelín.

Anonym 81824 23.05.2017 08:53
pro 88161
a pracovní síly? to je složité..
někteří neumí pracovat a nechtějí pracovat..
efektivita práce je malá..
rodiče raději pošlou děti do školy místo do práce..(i když si myslím, že škola je také práce..pro nezletilé..takže by měli pracovat dobře..pod vedením dobrých mistrů=učitelů)
nastane-li robotizace bude brát lidem práci a někomu, těm chytrým dávat..
atd atd
ještě k těm penězům..z pohádky..muž vydělával 3 mince denně..jednu si nechal, druhou dal otci, třetí dal synovi..

Anonym 81824 23.05.2017 08:43
pro 88161
když budou u koryta socialisti, nedopadne to dobře.. všichni se budou nějak mít..socialisti jsou jako podprsenka..velké potlačují a malé podporují..
socialismus už tu byl a nelíbil se..
měli bychom volit ANO..tradiční strany nic zajímavého nepředvely..
najdi si třeba zde Milan 10993, ten udělal výčet..
Babiš ví jak tečou peníze a snad bude mít s kolegy možnost toky přesměrovat do KOTLINY..
Najdi si někde, co o něm říkají podnikatelé, co zaměstnávají lidi..

Anonym 81824 23.05.2017 08:32
pro 88161
máš tu několik problémů..
takže jeden.. jak jsem to udělal já..
za posledních 10 let jsem měl průměrný plat který šel automaticky na konto..z konta byly placeny všechny běžné platby (sipo, sporožiro) na běžnou spotřebu jsem si vybíral měsíčně cca 500..žiji nenáročně jako důchodce, mám své zábavy, cestoval jsem..no a na tom kontě je teď hodně..
takže, každý by se měl spoléhat na sebe, ne na ty druhé..

Kj 88161 23.05.2017 08:07
Pilného prognóza je chmurná: "Penzijní systém samozřejmě dojede, dřív nebo později. Je třeba hledat cesty, jak z toho. Zatím se to nikomu nepodařilo. Moje děti nebudou dostávat důchod, z čeho by to proboha bylo? Musejí se o sebe postarat a šetřit si na stáří.
V sobotním rozhovoru pro deník Právo si zahrál na prognostika (je stejně starý jako Miloš Zeman), popsal budoucnost důchodů a nabídl prostinké řešení. Jeho výroky představují postoje politika, který byl krajským sněmem hnutí ANO na Vysočině schválen do čela kandidátky pro podzimní volby. Voliči by je tedy měli brát setsakramentsky vážně.
Ti lidé mohou ještě pracovat. Nemohou řídit třeba autobus, ale mohou pracovat. A my budeme potřebovat, aby pracovali, protože je tady zoufalý nedostatek pracovních sil.
Zabije dvě mouchy jednou ranou, vyřeší důchody i nedostatek pracovních sil. Ty fabriky a firmy, které dnes hledají nástrojaře a techniky, naberou bývalé penzisty?
Tak vy ukecaní důchodci a uctívači sekty ANO. Už si namasírujte svaly. Budete makat a ne se válet doma a pobírat penize za nic. Už nebudete mít čas na vykecávání na netu.
Budete hezky makat dokud Vás nevynesou nohama napřed. Tak se těšte.

Anonym 81824 22.05.2017 18:10
31168
ty jsi případ..

Anonym 31168 22.05.2017 17:34
Bude třeba archivovat veškeré programy stran co se o volbách poženou k moci.Pak po revoluci odporážet všechny straníky stran,které se chtěly dostat k moci podvodným programem a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto starých lumpáckých rodů.Chce to dostat k moci pořádně krutou ruku mladé generace.

Anonym 31168 22.05.2017 17:34
Bude třeba archivovat veškeré programy stran co se o volbách poženou k moci.Pak po revoluci odporážet všechny straníky stran,které se chtěly dostat k moci podvodným programem a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto starých lumpáckých rodů.Chce to dostat k moci pořádně krutou ruku mladé generace.

Anonym 31168 22.05.2017 17:26
EU a NATO bude třeba směle kopnout do zádele a znovu se vžebrávat pod ochraná křídla surovinově bohatého Ruska s jeho rozsáhlými trhy.Lumpy co nás do NATO a EU zatahli odporážet na katovských mučírníách s bezbřehou krutostí a navíc zniárodňovat veškerýá majetek těchto vlastizrádných rodů.Postavit se proti trendu zde vládnoucích lumpů co nás chtějí znepřátelit s Ruskem.Tento vlastizrádný dobytek na katovských mučírnách odporážet s bezbřehou krutostí.

Anonym 31168 22.05.2017 17:19
Pro Milan.ANO je spolek lumpů kteří si myslí,že v této straně nahrabou tolik jako Babiš.Toto je omyl.V takto rozprodané a rozkradené zemi je třeba nástup tvrdé levicové generace k moci.Těm co po komunistech nahrabali bude nutno majetky znárodnit a použít na splácení starými lumpy nasekaných dluhů.Rovněž je třeba znárodnit lesy a zemědělskou půdu.Pokud uvedené nebude patřit Čechům ,tak nebude žádné Česko.To už by měl obyčejný český blb pochopit.O blby žádný zájem nebude,proto pak bude nejrozumnější je odsunout do Izraele k odporažení Arabům.Sudety pak za naše dluhy zaberou Němci a ostatek Židé aby zde vybudovali nový Izrael v lepším a bezpečnějším prostoru než je ten stávající v obležení Arabů.To už by měl obyčejný český blb pochopit.

Anonym 81824 22.05.2017 14:51
tady je zajímavé čtení..casopisargument
zdá se že i KDU-ČSL má "tiché" problémy..Prokletí ministerstva kultury
(závěrem)
Po třech letech, kdy je Daniel Herman ve funkci ministra se ukazuje, že rezort kultury nejen nestabilizoval, ale ještě více jej rozložil. I přesto, že jsou mu známy nedostatky zákona, které jsou dokonce hrozbou pro zachování bohatého českého kulturního dědictví, tento zákon sveřepě prosazuje jako ten, který je kompromisní vůči všem. A jak s oblibou říká, pokud tento zákon, který není dokonalý nebude přijat, může přijít jiná vláda a ta navrhne zákon, který bude ještě horší.
Takového ministra bych nepřál žádnému resortu. Ale možná, že se kultuře brzy uleví. Daniel Herman prý Andreji Babišovi řekl, že ho to na kultuře nebaví a že by radši vykonával funkci ministra zahraničních věcí.

Milan 10993  62 let 22.05.2017 13:24
Doufám, že lidé už snad pochopí a volební lístky ODS, TOP09, ČSSD a KDU-ČSL vhodí hned po obdržení do koše. Ano, ANO musí vyhrát volby.

Anonym 5822 22.05.2017 13:16
Koukám, že zde jsou také diskuzní úchylové, stačí přeskočit :-)
Každopádně z mého hlediska. Pan Sobotka panu Babišovi hodně pomohl, zřejmě si to neuvědomuje, ale pan Babiš získává body. Lidi nejsou hloupí. Raději zvolí někoho jiného, však čas ukáže, než někoho, jako je moučný červík Sobotka a jeho nohsledi. Ano, vyhraje volby, tím jsem si jistá.

Milan 10993  62 let 22.05.2017 13:01
Kj a jemu podobní čtěte:

Milan 10993  62 let 22.05.2017 12:52
Z vystoupení A. Babiše:
"Takže, pane Bendo, prostřednictvím paní předsedající, vy tady sedíte 24 let, tak já se ptám, co jste tady řešili z těch tunelů polistopadové historie naší země (..)
Vy jste tady řešili kupónovou privatizaci, Harvardské fondy Koženého? Ty nás stály 100 miliard. ()
Státní banky, které jste nechali rozkrást a které jste následně vyvedli do ČKA, kde jste to rozkradli po druhé.
A co lehké topné oleje.
A konkurs Chemapolu.
A Agrobanka za 50 miliard.
A Bohemia za 20.
A co kauza IZIP, peníze, které skončily někde na účtech ve Švýcarsku.
Proč jste nevysvětlili tento tunel vašim členům ODS!
ČKA nás s tála 230 (236? ) miliard.
IPB měla 270 miliard špatných úvěrů.
A co naše předsednictví Evropské unii spojené s kauzou ProMoPro

Milan 10993  62 let 22.05.2017 12:52
Pan Kalousek mluvil v Bruselu o ostudě ohledně Čapího hnízda.
Ne, vy jste udělali největší ostudu.
Vy jste řešili kauzu ProMoPro za 180 milionů Kč, které odešly na účty nastrčených firem a které vybírali bílí koně v hotovosti. ()
A co třeba mimořádná schůze kvůli solárním spekulantům?
Celkem Češi - daňoví poplatníci zaplatí kvůli špatnému zákonu zhruba 600 miliard korun navíc za podporu solárních baronů, což je kvalifikovaný odhad Energetického regulačního úřadu.
A navíc pět z dvaceti největších solárních elektráren mělo anonymní akcie.
Kdopak asi byl jejich vlastníkem?
Martin Roman?
Nebo Háva od Kalouska?
Kmotři?
Nebo dokonce někteří poslanci?
Nebo samotný Klaus? Když náklady na solární elektrárny začaly prudce klesat, ale podpora ceny garantované státem ne,
očekávalo se, že vláda Mirka Topolánka nějak zareaguje.
K ničemu nedošlo.
Důsledky - jedno z největších tunelů na veřejné prostředky se tak potýkáme dodnes.
Za rok 2016 vydá český státní rozpočet na podporu obnovitelných zdrojů téměř 44 miliard, z toho je dotace ze státního rozpočtu 22 miliard a zbytek zaplatí občané.()

Milan 10993  62 let 22.05.2017 12:51
Dotační podvody.
Já se ptám, prostřednictvím paní předsedající, paní Němcové, ta tu sedí 18 let.
Svolali jste mimořádnou schůzi třeba kvůli největšímu dotačnímu podvodu ROP Severozápad, kde byl tehdejší šéf Petr Kušnierz už odsouzen na pět let za to, že si říkal o úplatky?
Právě dnes ho soud poslal do vězení na sedm let za ovlivňování dotačních projektů v hodnotě 1,4 miliardy korun.
Zajímalo by vás, kdo ho do funkce dosadil?
No přece ODS.
Konkrétně tehdejší předseda regionální rady Jiří Šulc.
A pan Kušnierz začal u soudu mluvit - o tom, jak ho ovládala chobotnice vedená lidmi napojenými na ODS.
A vysvětloval to tady někdo? A proč jste ve Sněmovně neřešili privatizaci karlovarské Becherovky? Nebo asi tady všichni trpíte ztrátou paměti.
Tak já vám to připomenu.
O privatizaci karlovarské Becherovky pravděpodobně rozhodlo to, že vítězná firma měla ve vlastnické struktuře Karla Schwarzenberga přítele finančníka Zdeňka Bakaly, který o několik let později brutálně ovlivnil privatizace OKD a z firmy vytuneloval 110 miliard korun. Vše kolem privatizace Becherovky se odehrálo ve středu 3. září 1997.

Milan 10993  62 let 22.05.2017 12:49
O přestávce jednání Poslanecké sněmovny.
Tehdy se pro strach z parlamentu narychlo sešla Klausova vláda a většinou hlasů upřednostnila nabídku pana Bakaly a Schwarzenberga. (..)
Pro tento projekt zvedli ruce všichni ministři za Občanskou demokratickou alianci.
Je zvláštní, že členem ODA byl tentokrát taky pan Schwarzenberg.
Byť většina Klausovy partaje podle pamětníků upřednostňovala firmu Stock.
Nicméně vyhrál tedy pan Schwarzenberg a s panem Bakalou a to přesto, že jejich podnikatelský záměr byl meziresortní komisí vlády označen za nejhorší.
Proč jste tedy ve Sněmovně nikdy neřeš ili podivné okolnosti této p rivatizace, kterou prokazatelně ovlivnila vysoká politika, nikoliv ekonomické zájmy českého státu? ()

Milan 10993  62 let 22.05.2017 12:49
Privatizace OKD.
Proč policie nezasáhla, když bývalý šéf Fondu národního majetku Češka podal trestní oznámení a pokusil se tento proces zastavit?
Případ OKD je případ bezprecedentního bezcitného vytunelování firmy, kde jeho finančník Bakala a jeho kumpáni díky privatizaci získali a vytáhli z firmy OKD přibližně 110 mld. korun. Ano,vážení horníci, 110 mld. korun.() A co je dneska výsledkem?
OKD hrozí kolaps. Hrozí uzavírání dolů a propouštění horníků.
Ptám se.
Proč nehovoříme o této kauze a jejich důsledcích, která se významnou měrou dotýká státu?
Je tu snad mimořádná schůze kvůli tomu? Jasné, že není. Pan Bakala byl přece sponzorem politických stran. Přece ODS a TOP 09. Jen v roce 2010 dal 15 mil. ODS a TOP 09 7,5 mil. A Věcem veřejným 6 mil.
Já vás tedy žádám, abyste ty peníze vrátili firmě OKD.
Vraťte to horníkům, abychom platili méně pro jejich předčasné důchody, které jsme jim slíbili atd."

Hana 90389  57 let 22.05.2017 11:07
Františku souhlasím, máte stejný názor jako většina které znám. Pan provokatér má výdrž, nemá rád nikoho, to lze vyčíst z jeho slov.

Anonym 81824 22.05.2017 08:22
jsme poplatníky televize a radia..vlastně musíme platit (ve smyslu máš přívod elektřiny, budeš platit)..je to skoro daň..nelíbí se mi to, ale dobře
co ale není dobře, že je to nerovný politický nástroj, skoro monopol..
xx
prohrabete-li se nepřebernými informacemi internetem ze všech stran, zjistíte, jak jsme poplatníci oblbováni nebo držení v nevědomosti..
(srovnání medií je také zajímavé..každé lže jinak nebo sděluje co se hodí)
xx
Proto bych doporučoval, aby každá strana využila mít vlastní media..
Tak by bylo alespoň jasné, odkud vítr fouká.. (to bychom se dozvěděli věcí)
xx

Marie 37240  50 let 22.05.2017 06:24
Se vším souhlasím co píše anonym 81824!!
A proto volit ANO!!

Anonym 81824 22.05.2017 00:45
o úspěchu EET
je článek tady
casopisargument.cz|2017|05|17|rec-cisel-prvni-vysledky-fungovani-eet|
jo a ČSSD se v Jižních Čechách hroutí..
Sobotka má další problém.. asi ten nejzávažnější, hrozí mu výrazná ztráta hlasů

Anonym 81824 22.05.2017 00:42
Upevnění finanční disciplíny a politika
Elektronická evidence tržeb stejně jako kontrolní hlášení bezesporu přispěly k upevnění finanční disciplíny v české ekonomice. Bohužel až nyní, kdy ministr financí Babiš dokázal přes odpor velké částí politické scény (a v podstatě i svých koaličních partnerů) tato opatření prosadit.
Přitom zákon k potlačení úniku DPH byl připravován v letech 2002 až 2003. Tehdy byl připraven zákon o registračních pokladnách, který měl v podstatě fungovat stejně. Byla to ovšem tehdejší koaliční vláda vedená sociální demokracií, která nebyla schopna tento zákon uvést do života.
Vždycky totiž sociální demokraté jako největší vládní strana ustupovali svým koaličním partnerům, kterým se tento zákon vůbec nelíbil. Tak se podařilo tehdejšímu předsedovi KDU|ČSL Miroslavu Kalouskovi dohodnout se sociálními demokraty odklad zavedení registračních pokladen zprvu na rok 2007, aby nakonec byl termín jejich zavedení posunut až na rok 2008. To už pak byla jiná vláda a byl to její ministr financí Kalousek, který tento zákon navrhl definitivně zrušit.
Bohužel ti, kdo svojí minulou neochotou či neschopností zavinili těchto promarněných deset let, kdy zde mohl fungovat systém potlačení daňových úniků na DPH, dnes nejvíce křičí proti současnému ministru financí a tvůrci systému EET. Jak výmluvné

František 90212  62 let 22.05.2017 00:01
Lidi nenechte se zastrašit urážkama.Že je rozkradená celá republika, co státní zakázka to malá domů, to nikomu nevadí. To, že p. Babiš hlídá kasu pravděpodobně ty u "koryta" rozčilujje.Ve společnosti nejsou jenom podnikatelé.Daně musíme platit všichni.Nevím jestli by mělo vadit,že například zkrachuje do zavedení EET prosperující hospoda.Proč? Protože majitele stát začal kontrolovat jako každého občana zda odvádí to co má? .Samozřejmě není možné házet všechny do jednoho pytle, ale jak je to , nebo bylo s vydáváním účtenek víme každý.Každý má právo na svůj názor. Chovejme se k sobě slušně a uvidíme jak rozhodnou volby.Demokracie má každý plnou hu.. Horší už je to s tím, smířit se s ní když nemám navrch.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17670

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti