Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
JAREK NOHAVICA V GONGU (CD+DVD) (Nohavica Jaromír) Nadechnuti (Cechomor) Heaven Before All Hell Breaks Loose (Plan B) Ta Pravá (Gott Karel) Je Tu Leto (Walda Gang)

Andrej Babiš diskuse strana 16000

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 5822 16.10.2017 14:53
Fantomasi, píše se anonym,nikoliv anoným :-)). To jenom na okraj, že chceš někoho neustále poučovat. Jinak s tebou, po obsahové stránce, nikoliv po gramatické, většinou souhlasím.
Jakeš nikoliv v plotě, ale kůl v plotě :-)).
Jinak doufám ve vítězství pana AB na celé čáře. Ale účtenková loterie je pro mne směšná, nikdy bych se k ničemu takovému nesnížila. Ale lidi jsou prostě hamižní, co s tím naděláme, že?

Fantomas 78323  99 let 16.10.2017 13:05
Pro anonýma 89104, budu stručný, vrať se zpět do školy jinak své učitelce děláš jen ostudu,klaune!

Fantomas 78323  99 let 16.10.2017 10:28
Ještě něco pro toho bývalého milicionáře KJ ministerský pana Babiše nebyl 50 tisíc to v poslanecké sněmovně bere leda tak zapisovatelka,ale 105 tisíc a ochranku si taky platil ze svého,ale kdo nechce pochopit ,tak to prostě nepochopí! Kolík dál Slabotka, Kalousek Staňura,Langšádova a další lakomci??
NIC!!

Fantomas 78323  99 let 16.10.2017 10:17
kJ jsi tady sám jak Jakeš v plotě!

Fantomas 78323  99 let 16.10.2017 10:16
Pro Jana, naprostý souhlas psal jsem to několikrát i do novin samozřejmě žádná odezva.To se prostě nehodí,a nejvíc jej pomlouvají ti co by nedali ani kůrku chleba psovi! ANO VYHRAJE VOLBY NA CELÉ ČÁŘE TO VĚDÍ VŠICHNI KROM POMATENÝCH PRAŽÁKŮ!

Fantomas 78323  99 let 16.10.2017 10:12
Pro 90186, bývalý nebo součástny zloděj se ozval.
Vynikající věc učtenková loterie,lidí jak diví berou účtenky a hlavně ti co na to nadávali nejvíc! Pazůři.

Anonym 5822 16.10.2017 07:43
Nikdy nepochopím, když ten největší hlupák, v tomto případě Kj, ostatní označuje za hlupáky. Kj vrať se do školy a také zajdi k psychiatrovi. S takovou nenávistí a závistí se budeš těžko vyrovnávat, hlavně po volbách, zmetku primitivní. To, že jsi zarytý soudruh jsi už na sebe prozradil, to že jsi zloděj zatím tutláš, tak ven s pravdou, milicionáři. Dokonce je známo, jaké jsi měl u STB krycí jméno, mám to tady zveřejnit? Koulo?

Jan 37240  60 let 16.10.2017 07:36
AB dal na charitu 430 milionů.Proč o tom nikde nepíšete? Protože ho musíte očerňovat.Máte obavu aby se nezačaly vyšetřovat ty vaše nezdaněné příjmy .Tolik špíny tu snad ještě nebylo.Proč asi?

Jan 37240  60 let 16.10.2017 07:33
89104 by se měl vrátit do 3 třídy a zopakovat si gramatiku.S těmito chybami píšete? A vaše uvažování tomu odpovídá.
KJ vaše myšlení je podobné.Jste závistivý uplně to z vás čiší.

Kj 10924 16.10.2017 05:55
Pro Fantomas 78323 99 let.
Ještě se s tím chlubte. Je to více než trapné s těmi účtenkami. Mimo to je to protizákonné, protože je to v rozporu s loterijním zákonem, který mimochodem inicioval ten stébák. Takže neví levá ruka co dělá pravá. A že dává ubohých 50 tisíc ze svého platu zpět do kasy je také pokrytectví, když si druhými dveřmi odnese miliardy na dotacích. A takoví hlupáci jako vy mu to baští.

Anonym 89104 16.10.2017 00:56
Pane Babusi,koukal jsem na partii na primě. Pěkně jste mne tam štvalo.a vůbec my letter na nervy. Tvrdíte tam že všichni lžou a vy máte pravdu. Jste člověk kterej svoje chyby neznáte a myslíte sy ze tady máte pravdu jen vy. Jste nevychovanej člověk,neustále ostatním letter do řeči a vám to dělat nesmí. Víte co vraťte se na Slovensko a neplatíte se do čechů vy slovenskej estébáků. To rozhodl soud a já mu věřím.vratte se do tater a češi sy konečně oddechnou. Víte že už je demokracie? Komousi a estébáci už nejsou,tak se tak nechovejte. V zivote bych vás nevolil,jediné SPD. Syce vim ze vasi otroci to smazou a ani sy to neprectete.

Milan 19416  59 let 15.10.2017 23:33
Vážený pane skoropremiere,až na Vás zase budou ůtočit zkorumpovaní lumpové za nějaké stavby které jste postavil v naší vlasti tak jim prosím připomeňte, kde se ztratily 3 miliardy ůplatkú za gripeny a další kauzy, a proč se tohle zametlo!! ??

Anonym 90186 15.10.2017 23:22
Pro Fantomas
Kdyby si nebyl tupec, tak by si věděl, že 99% kódů lidé pošlou z účtenek, které vydávají supermarkety. Tam ovšem vydávali účtenky před zavedením nesmyslu zvaného EET. Takže tato loterie je pouze zbytečné rozhazování peněz daňových poplatníků. Na takový nesmysl jako je tato "loterie" může přijít pouze STBácký ovád.

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 19:49
KJ dnes jsme s manželkou poslali 8 účtenek!
Je dobře že nejlepší ministr financí od roku 1918, který jako jediný ministr v historii dává celý svůj plat na charitu,utnul tipec zlodějům že KJ!!

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 19:45
Aha,tak už je mi to jasné, Bureš je nevlastní otec KJ!
To jsi měl říci hned,ty starý milicionáři a 128513;

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 19:43
Voličů ANO neustále přibývá!
ODS,TUPONY ČSSD A KDS MŮŽE VOLIT JEN MENTÁLNĚ POSTIŽENÝ JEDINEC KTERÝ TADY 30 LET NEŽIL!

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 19:41
Babiš příští premiér,a to bude dobře!

Kj 10924 15.10.2017 19:39
Pro Mairie.
Problém je úplně někde jinde, ne v ceně za zakázku. Problém je v tom, že ministr nebo poslanec nebo vůbec státní zaměstnanec nemůže se státem uzavírat smlouvu z důvodů střetu zájmů.
Jediné co může Babiš udělat odejít z politiky. Pokud tam zůstává tak je úplně jedno zda vede firmu on nebo jeho děti.
V každém případě hrozí tunel na stát.

Anonym 90186 15.10.2017 17:25
Pro Marie
Tady je problém v tom, že tato vláda umožnila velkým firmám podseknout cenu na úkor malých firem. Když se zjistilo, že tyto firmy na smlouvách budou tratit, tak znovu tato vláda umožnila těmto firmám, aby si vyjednaly lepší podmínky. Ve výsledku malé firmy krachují a tím se zvyšuje nezaměstnanost v místě těžby(malé firmy většinou těží v místě sídla), stát tratí miliardy a jediný kdo vydělává, jsou velké firmy. Na západě dávají přednost podpoře malých firem, protože pro ně je velmi důležité udržet malé a střední firmy. Ty jsou páteří každé úspěšné ekonomiky.

Marie 93185 15.10.2017 17:10
Marie pro Anonyma. Děkuji za přetlumočení článku. Četla jsem ho, ale nevadí. Proč má UNILES nejvíc státních zakázek, by asi chtělo zkontrolovat jeho majetek. A zřejmě nabídl nejvyšší cenu ve výběrovém řízení. To je legální, proto se výběrovky dělají. Přesto stále platí, že vypověděl o málo víc než třetinu svých smluv (většina ostatních jich vypověděla větší procento), takže byl vybrán zřejmě správně.. Samozřejmě, malé firmy mají smůlu, protože v soutěži o st. zakázky(možná hlavně s cenou), neuspějí. Má tedy stát, na podporu malých firem, vybírat podle velikosti a nehledět na příjem? To asi nejde. Pak můžeme výběrovky vůbec zrušit. Alew možná hrály roli i jiné ukazatele - termín těžení, doba provedení ..

Anonym 90186 15.10.2017 17:08
Agentura ČTK, jež se dnes ráda prezentuje jako důsledně nestranná veřejnoprávní instituce, je proslulá tím, že navazuje na smutné tradice státního tiskového orgánu, který vždy přizpůsoboval své zpravodajství silokřivkám aktuální moci. V zaostalejší společnosti je to bohužel běžnější přístup než vycházet u nezbytné míry hodnotového zabarvení novinářské práce z aktuálně platné liberální ústavy.

Anonym 90186 15.10.2017 17:07
Název článku lze přeložit: Proč by Američané měli mít obavy z českých voleb. Anebo s měkčím významem: Proč by si Američané měli kvůli českým volbám dělat starosti. (Originální anglický text zní: Why Americans should worry about Czech elections.)
Autorka v článku popisuje, kdo je Andrej Babiš, jakým skandálům čelí, a dále pak vyjmenovává čtyři faktory, které podle ní po případném Babišově vítězství rozhodnou, zda se Češi obrátí více směrem k Moskvě a nebo zda se odvrátí od principu svobodné společnosti.
Česká tisková kancelář ovšem text upravila tak, že jeho význam změnila v Babišův prospěch. Kreativně upravila titulek:
Babiš není takový strašák, za jakého je vydáván, míní americká redaktorka.
A v této verzi článek převzala česká média, kupříkladu Info miliardáře Daniela Křetínského a Týden mediálního magnáta Jaromíra Soukupa.
Na rozdíl od originálu v českém překladu řada informací chybí. Třeba úvodní pasáže, kde autorka seznamuje americké čtenáře se skutečností, že je Babiš podezřelý z krádeže evropských peněz a ze spolupráce z komunistickou státní bezpečnosti. Anebo také pasáž, kde o koaliční nejistotě směrem k ANO říká lidovecký předseda Pavel Bělobrádek, že hnutí ANO je populistická strana, u níž nikdo neví, jaké má hodnoty a jaké vlastně razí myšlenky.

Anonym 90186 15.10.2017 17:06
Česká tisková kancelář změnila vyznění článku z prestižních amerických novin zejména samotný titulek tak, aby nemohl urazit pravděpodobného vítěze voleb Andreje Babiše. Český čtenář tak byl agenturou uveden v omyl a dostal odlišnou informaci od té, jež byla obsahem americké analýzy české domácí situace.
Autoři elitního amerického magazínu Foreign Policy zveřejnili již více textů, které se týkaly napjaté situace v České republice, nadcházejících parlamentních voleb a zejména obav, které se s nimi obecně pojí. Předchozí články, které zveřejnil magazín na svých stránkách, hovořily o situaci v Česku i o Babišovi se značným znepokojením. Magazín je klíčovou platformou pro diskuzi o americké zahraniční politice a pěstuje zasvěcenou publicistiku amerických analytiků o situaci ve světě.
V pátek zveřejnila redaktorka Foreign Policy Emily Tamkinová v listu Chicago Tribune další článek o České republice, jež svým názvem navazuje na předchozí diskuzi, jež vyjadřuje jistý stupeň obav, přičemž američtí debatéři hledají správné posouzení míry problému, který Českou republiku zasahuje. V článku Emily Tomkinové se totiž otevřeně hovoří i o variantě, že za jisté konstelace Češi mohou opustit princip svobodné společnosti a přimknout se namísto Západu k Rusku.

Alonzo 19311  48 let 15.10.2017 15:28
volit babiše to znamená volím stb nikdy v životé

Anonym 5822 15.10.2017 14:04
Už aby byly volby. Schizofrenika Kj klepne pepka a nebude sám:_)). To bude radosti. Chystám velkou grilovačku, těším se na spoustu hostů, oslavíme to se vším všudy, i koblížky napeču. Přeji hezký den i rudým nemrcouchům, kteří jak vidno nemají zrovna hezké období, že? :-))

Anonym 5822 15.10.2017 13:59
Pro senila Kj. Fantomas i ostatní si z tebe akorát utahují, to jsi ještě dědulo nepochopil, že? Kdy se ti za posledních 60 let zvedl šulín? Aha, při operaci prostaty. Máš v hlavě úplně vymeteno. Bohužel velmi tristní je fakt, že často nezvládáš pravopis. Zřejmě ve tvojí rodné vísce nebyla základní škola. Tak hybaj, a uč se, trdlo jedno hloupé moravské. Faktem ale zůstane, že pitomec nikdy nepochopí, že jím je. Takový i..d..i .t o sobě vskutku nepochybuje.

Kj 21753 15.10.2017 13:23
Fantomasi, proč hlupáci jsou si vždy tak jistí na rozdíl od inteligentních lidí, kteří mají vždy pochybnosti?

Kj 21753 15.10.2017 13:18
Fantomasi, zůstaňte klidne nadále ležet v noře a už nevylézejte. Je vidět, že máte velké mezery v informacích ze současného politického života. Jinak by jste se nemohl ptát na otázky, které ví i poslední bezďák.
A s těmi preferencemi jste taky poněkud zaspal.

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 13:08
.dioti kdo je to ten Bureš??
Nějaký zedník??

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 13:07
ANO 29%33% SPD 15-17% KSČM 12-14% ČSAD 9%-10% ODS 8-9% ostatní pod 5%.

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 13:04
Piráti nebudou mít ani 5%.

Fantomas 78323  99 let 15.10.2017 13:03
90186 co tím chtěl básník říci??

Anonym 90186 15.10.2017 12:19
Lovosická Lovochemie, která je jednou ze základních částí holdingu Agrofert, čelí trestnímu oznámení. Podal ho Dalibor Mikulenka z Velkých Žernosek. Často si všímám, jaký dým z tohoto průmyslového komplexu vychází. Když jsem jel okolo a právě vycházel žlutooranžový kouř, došla mi trpělivost a zavolal jsem na policii, řekl Dalibor Mikulenka. Jeho oznámení nyní řeší odbor hospodářské kriminality v Litoměřicích.

Anonym 90186 15.10.2017 11:28
Provozování účtenkové loterie ale leží na bedrech soukromé společnosti Diebold Nixdorf s.r.o. V Herním plánu je proto v závěrečném ustatnovení uvedeno, že případné spory může hráč řešit prostřednictvím takzvaného mimosoudního řešení sporů nebo také ADR Alternative Dispute Resolution, které je při České obchodní inspekci.Proti tomuto odstavci se ale ostře ohradila samotná Česká obchodní inspekce, která nechce mít s Účtenkovkou cokoli společného. Mimosoudní řešení sporů při ČOI se totiž může využívat pouze v případě, že spotřebitel za službu či zboží zaplatí.
Jenže účast v loterii Účtenkovka je zdarma.

Anonym 90186 15.10.2017 11:26
Účtenkovka má právní problém. V podmínkách odkazuje na ČOIku, ta protestuje.
Stejně jako při nákupu v e-shopu, kde by si měl zákazník přečíst obchodní podmínky, měl by se také uživatel loterijní hry Účtenkovka seznámit s tzv. Herním plánem.
Ten mimo jiné definuje podmínky registrace jednotlivých účtenek, postup registrace a také detaily ohledně hráčského účtu, který si uživatelé mohou na státní loterii dostupné na adrese uctenkovka zřídit.

Anonym 90186 15.10.2017 10:58
výsledek při 65% volební účasti
jádropotenciál
ANO1131
SPD925
Piráti523
ČSSD320
ODS320
STAN220
TOP 09217
KSČM517
Zelení012
KDU311
Rozumní09
Svobodní28
BPI06
SPO05
Realisté05
ODA00

Anonym 90186 15.10.2017 10:58
Podpora stran v celé populaci a jejich volební potenciál
% ze všech voličů
jádropotenciál
ANO720
SPD616
Piráti315
ČSSD213
ODS213
STAN113
TOP 09111
KSČM311
Zelení08
KDU27
Rozumní06
Svobodní15
BPI04
SPO03
Realisté03
ODA00

Anonym 90186 15.10.2017 10:53
Další průlom při vyšetřování letecké nehody u Smolenska: Polská komise identifikovala ze záznamů o letu stroje výbuch

Anonym 90186 15.10.2017 10:49
egrační je, jak se politici do krve servou o hypotetický a imaginární profit z těžby lithia a u těžby dřeva, které je také v majetku státu, to jen tak prošumí. Navíc po těžbě některých společností to v lese vypadá jako po výbuchu atomové bomby. Je to podobné, jako u výstavby silnic a dálnic. Firma postaví strašidelný zmetek, navíc za dvojnásobnou cenu než v Německu a pak ta samá firma dostane zakázku na opravu toho zmetku. Ekonomické perpetuum mobile. V lesích to u některých těžařů probíhá tak, že se těžkou technikou les zdevastuje a pak ta samá firma vyhraje zakázku na vyčištění a výsadbu nového lesa.

Anonym 90186 15.10.2017 10:45
Pro Marie
Vláda selhala. Na těžbě dřeva přijde stát až o miliardy, zisk půjde i Agrofertu.
Během Jurečkova ministrování měli velcí lesníci čím dál větší moc a podsekávali ceny, čímž dusili menší firmy. Teď Jurečka umožnil firmám přesoutěžit již zadané státní zakázky. Důvodem je podle něj nízká cena dřeva, kterou způsobila kalamita kůrovce. A také firmy s největším počtem státních zakázek se rozhodly vypovídat smlouvy ve velkém. S největší pravděpodobností tak budou těžit dřevo ve stejných polesích, ovšem za daleko výhodnějších podmínek.
V počtu státních zakázek vede Uniles z holdingu Agrofert, který má aktuálně 34 zakázek. Ten se rozhodl vypovědět 13 smluv. O polovinu méně státních zakázek vysoutěžila v posledních letech společnost Petra, která má aktuálně 17 zakázek. Nyní vypovídá 16 z nich. Kloboucká lesní a Stora Enso mají obě po 16 zakázkách, první jmenovaná chce přesoutěžit polovinu, Stora Enso ještě o zakázku více. Progles se rozhodl využít možnost vypovědět smlouvu u všech svých dvanácti zakázek. Z šesti největších stojí za zmínku ještě Ledečská lesní, která má 11 zakázek a vypovědět chce dvě smlouvy.
Z celkem 127 dotčených územních jednotek ke konci letošního roku skončí smlouvy na 96. To je 76 procent všech kontraktů.
Firmy ve státních lesích těží na základě pětiletých smluv, které jsou každý rok uzavírány na pětinu jejich území. Při výběrových řízeních rozhoduje cena. V rámci zakázek nabízejí firmy ceny, za jaké práce odvedou a kolik Lesům ČR zaplatí za kubík vytěženého dřeva. Každoroční hodnota tendrů je v souhrnu v miliardách korun.

Anonym 90186 15.10.2017 10:38
Ředitel tajné služby promluvil o hrozbách, jimž čelí ČR: Dezinformace a ruský vliv

Kj 21753 15.10.2017 10:02
Babička Krákavá asi trpí těžkou schizofrenií. Už jsem napočítal asi osm osobností v jednom těle. Poslední je Pápá.
Chuděra. Asi jí ta sexuální abstinence totálně vyřídila.

Kj 21753 15.10.2017 09:59
Babičko Krákavá, jste hotová s nervama nebo ještě v rauši? Ty Vaše zkopírované příspěvky nemohou překrýt Vaši omezenost.
Tak napište, pokud Vám to chabý rozum dovolí, někaký vlasní názor. Ale mám na mysli skutečný názor, ne zase výplod halucinogeních fantasmagorií.

Pápá 5822 15.10.2017 08:07
Vlastní názor :-)) Kj, je d..e..i..l!!

Pápá 5822 15.10.2017 08:06
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 15.10.2017 08:06
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 15.10.2017 08:05
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 15.10.2017 08:05
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 15.10.2017 08:05
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 15.10.2017 08:05
91248 56 let 11.01. 14:02
Andrej Babiš na mě působí jako člověk takto, já si budu vydělávát jak v politice a brát dotace na mé firmy(co je komu potom, že beru peníze za to, že jsem premier financí,a že beru peníze jak z firem které vlastním ale nepracuji tam.Jen beru prachy, a když jich mám málo, tak je dostanu od vás.Buď politik a být dobrý premier pro společnost na jedné strany, nebo ten, který je u zdrojů a prosazuje si jen to co je pro něj.nejdůležitější .

Láda 18519 60 let 11.01. 12:57
37022 plně s tebou souhlasím.babiš a jeho přitakávači,socani,tak to je co ničí demokracii a podnikání.Práskání a udáván".kam se hrabou komunisté.Pan Babiš ala udavač Bureš v tom má praxi, je to hnus

Anonym 17847 10.01. 17:29
Každopádně je třeba aby národ povstal ke kruté revoluci dřív než se nám zde začnou cizí vojska roztahovat.

Anonym 37022 08.01. 23:39
Syce vym že můj komentář smažete,protoze chcete bejt jen nej nej. Ale nejste.

Anonym 37022 08.01. 23:36
Váš zákon na sázení a požadavky co po nás chcete jsou nesmysl. Ta už není demokracie,ale kontrola lidí co delaj. Co je komu do toho,co sy dělám se dvěma penezma co sy poctivě vydilam. Tímto zákonem mne omezujete svobodné žít v této republice. Cítím se jak pod dozorem státu. Hledáte demokracii a chováte se jinak. Vracíte nás zpět do totality. Urcujete my co mám ve svém životě dělat. Můj názor je že jste Slovák tak by stě mněl řídit Slováky a ne cechy.


Anonym 17847 08.01. 16:27
Pomalu to chce zprovozňovat katovsé mučírny,aby se tam na mučidlech mohli lumpové vyřádit při zpěvu o svých lumpárnách.

Lada 18519 59 let 08.01. 10:48
Bureši Bureši boží mlýny melou pomalu,ale..

Lada 18519 59 let 08.01. 08:42
Dobrý den pane Babiš ala BUREŠ.I když největší .. jsou socani.Obdivuji také Vás jak jste za komunistů práskal a po revoluci dokázal obrátit kabát a nebýt Slovákem,ale českým soudruhem velkopodnikatelem.Nyní podporujete udávání a práskání ve velkém.Jste asi tak naučenej .Udat soused souseda,brácha bráchu.Ten si koupil autopodnikápráskni ho,že nedal účtenku.Topí kvalitním dřevem,lepším než já,práskni ho,že mu kouří komín.Atd.Nastydíte se Čápe ze svatozáří

Anonym 21317 62 let 07.01. 19:44
Vážený pane Babiši, pro mě zůstáváte stále tou nejlepší volbou v příštích volbách. A vsadím se, že nejsem jediným člověkem, který si srovnal, co už všechno nahoře dokázali ti "chytřejší", a bude uvažovat zdravým rozumem. Je to opravdu nehorázné a měli by si zamést před svými vlastními prahy. Někdy toho tam mají tolik, že se to už ani vymést nedá.

Anonym 17847 07.01. 17:17
Kdyby se Babiš necpal do politiKy a držel se jen zlodějny,tak měl proti sobě jen slušné lidi.Jak zavrtal do dalších zloldějů,tak má proti sobě i zloděje.To nemůže dloůho ustát.Jeho sláva zapadne jako bývalá sláva lumpů co se vyhřívali na výsluní a nyní upadají do zapomění.I po Klausovi,což byla modla pravice,dnes ani pes neštěkne.

Josef 1788 59 let 07.01. 15:26
K politikům jsem dost skeptický! Strany jako ODS, TOP09, KDU-ČSL vždy je... (zkráceno)<|i>

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti