Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Beat (Al)boom 1968- 1970 (Various) Po Pulnoci (Mandrage) One More Light (live) (Linkin Park) Čára (DVD Filmy) Klaun si povídá s Bohem (Jiří Suchý)

Andrej Babiš diskuse strana 1900

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 90212 24.01. 00:25
Zeman vyhraje volby a Babiš zůstane premiérem. Ať štěkáte jak štěkáte

Anonym 90186 24.01. 00:13
Jiří Drahoš obstál v těch tématech, která jsou podstatná pro výkon funkce prezidenta. To hlavní, co řekl, byla reakce na Zemanovo holedbání, jak statečně bojuje proti nelegální imigraci. Drahoš ho důrazně upozornil, že o migraci se nejedná v Moskvě nebo v Pekingu, kam Zeman tak rád jezdí. Skutečnost, že se s Milošem Zemanem z evropských partnerů nikdo vážně o ničem nebaví, by šla koneckonců doložit ze zahraničního tisku. O faktickém přínosu Miloše Zemana do jakékoli evropské diskuze se vůbec nikde nedočteme. Prostě proto, že žádný takový přínos není.
Jestli Jiří Drahoš jako král lůzy nepůsobil, tak by to mělo být považováno za jeho plus. A jeho vystupování bylo zcela důstojné. A na rozdíl od Zemana nevzbuzoval obavy, že se dožije inaugurace.
Zemanovy bonmoty před natěšeným publikem jsou dovedností, která je při výkonu funkce prezidenta zcela zbytečná. Nehledáme kašpara. Hledáme člověka, který bude (pro změnu) dodržovat ústavu, respektovat právní řád a dobře reprezentovat Českou republiku. V této disciplíně Zeman totálně selhal. A jeho příznivci navíc předvedli, že byli poprvé v divadle.

Anonym 90186 24.01. 00:12
Pojmenování pořadu Česko hledá prezidenta se ukázalo u první společné debaty prezidentských kandidátů jako zavádějící. Vedení televize mělo tento pořad rovnou nazvat: TV PRIMA hledá krále lůzy. Tomu přesně odpovídal děsivý divácký zážitek.
Forma, která kombinovala nechvalně proslulý Kotel Michaely Jílkové se soutěží Česko hledá superstar, přesně odráží pokleslou populistickou kulturu médií v naší zemi.
Je naprosto nepředstavitelné, aby německá nebo rakouská televize uspořádala předvolební duel politiků jako gladiátorské hry, při nichž rozlícený dav skanduje, křičí jako na fotbale a divák má poznat sílu kandidáta podle toho, která část publika řve hlasitěji.
Volba hlavy státu není žádným hledáním superstar. Nejsou to ani gladiátorské hry. Je to vážná věc, jež se týká našeho osudu. A představa, že o našem osudu rozhoduje rozdrážděný dav, je opravdu znepokojující.
Jistě že v takto zinscenovaném dryáčnickém divadle se cítí Miloš Zeman jako ryba ve vodě. A to dokonce i v situaci, kdy je viditelně indisponovaný. Vypadalo to, jako by mu TV Prima ten hnusný kabaret ušila na míru. A navíc si dala velký pozor na to, aby Zeman nebyl viděn, jak jde. Šikovným trikem se Miloš Zeman na pódiu ocitl rovnou v sedě. A když na konci těžce vstal, přišel mu hned na pomoc jeho tajemník.

Anonym 78323  61 let 23.01. 23:40
Co myslíte ,ozve se po dnešním debaklu příznivkyně, Topolánka, Hilšera, Horáčka , Soboty, Náhlovskeho a Staříka Svěr a 224;ka babizna MAŘEMS??

Anonym 78323  61 let 23.01. 23:38
Ty klauny co píšou podemnou,nikdo nečte!

Anonym 78323  61 let 23.01. 23:37
Přátelé jdeme pomalu spát,oslavy vítězství by ještě pokračovali,ale to víte lidé jsou do práce,tak pomalu záviram!
Dnes byl krásný den , dopoledne na horách a na nákupech v Polsku,ptali JSME se jestli někdo nezná Pedoše ani jedem Polák to jméno neslyšel,hned jsem si vzpomněl na naší postiženou Mařenu,ta by byla v ústavu velmi , velmí zklamaná, že jejího Kašpara nikdo nezná!
Ale jakmile jsem řekl jméno Zeman, okamžitě říkali spanjaly facet,pro pitomce co neumí polský , skvělý chlap!
Dobrou, povaleči a příznivci Jablunkovské NULY!!

Anonym 5822 23.01. 22:54
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:54
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:52
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 78323 23.01. 22:50
Hajtro, dlouhé příspěvky,nikdo nečte nemehlo!

Anonym 78323 23.01. 22:48
Je to bomba, babiš premiér,zeman prezident a vláda s ksčm je hotová!
co víc si přát! uctenkovka jede jak po másle kšeft mi kvete,no není dobře na světě!!

Anonym 78323 23.01. 22:45
Přátelé nechoďte už k volbám, vítěz je už dávno znám!!
JE TO NÁŠ MILOŠ ZEMAN V PÁTEK MÁ SVÁTEK VŠE JE JAK MÁ BÝT!
BABIŠ UŽ MÁ DOMLUVENOU VLÁDU S KSČM, COŽ STAČÍ ,A POVALEČI,JDOU OD VALU! DOBROU , TEĎ MNĚ POLELI ŠAMPUSEM, NEVADÍ,ZASE JSEM MĚL PRAVDU MÁ TO MARNÝ MÁ TO MARNÝ A JE TEN BUC MARNÝ! DOBROU NOC PŘEJI I CHOVANCŮM V ÚSTAVU,5822 KJ s 90186!!

Anonym 78323 23.01. 22:38
TO BYL NÁŘEZ,TO BYL NÁŘEZ,TO BYL NÁŘEZ!!
PEDOŠ TSK MU ŘÍKAJÍ ŽACI,BYL V MLADÍ PEDOFIL,TO BYL NÁŘEZ, HORAČKOVI ( Sázkař) pomalu začali růst vlasy!
Ten kolohnát s falešnými brýlemi není schopný dělat ani domovníka v azylovém domě,to byl nářez ,to byl nářez, kavárna houfně skáče z Nuselského mostu, neviděli jste Mářků z Humpolce, vždyť ten Pedoš opět neřekl souvislou větu.Dobrou,dnes to u nás teče proudem, škoda že 5822 je v korekci! Dobrou , vítěz je jen jeden a to Miloš King!

Anonym 5822 23.01. 22:35
Jiří, jestli ti mohu něco doporučit, ty raději nemysli, bude to lepší pro tebe i tvé okolí. Jsi prostě hloupý.

Anonym 5822 23.01. 22:33
Jiříku zmatený, opak je pravdou, duel vyhrál jednoznačně Drahoš, akorát primitivové budou neustále plácat nesmysly, že vyhrává jejich velký vůdce. Prima by měla na hodinu vyhodit komunistického moderátora Voříška, jasně nahrával Ovarovi, Drahoš se téměř nedostal ke slovu. Voříšek ani nedokázal zvládnout ubohou moravskou partu ožralů voličů Ovara. Doufám, že na Čt1 ve čtvrtek bude úroveň jiná. Prima je bulvár a bulvárem vždy zůstane.

Kj 10919 23.01. 22:28
Kořalečník plácal ty svoje nesmysly. Drahoš byl věcný a klidný.
Arorgance prohrála, věcnost a rozum vyhrává.

Jiří 46271 23.01. 22:21
Myslím si,že volby rozhodnou nerozhodní voliči,pokud půjdou k volbách! Nejsem schopen posoudit,pro kterého kandidáta se rozhodnou! Bude záležet,také na 2.duelu! 1.duel,dle mého názoru vyhrál prezident Zeman! Uvidíme jaký názor budou mít novináři a politologové v TV debatách!

Anonym 5822 23.01. 22:18
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:18
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Jiří 46271 23.01. 22:07
No volební výsledek bude zajímavý! ,Souhlasím,s panem Voříškem,že to bude těsné! Vůbec nejsem schopen jasně říci,kdo vyhraje volby! Myslím si,že pan prezident Zeman bude mít nad 50% hlasů a pan Drahoš 40% hlasů! Vítězem voleb je prezident Zeman! Sláva! A národ může slavit!

Anonym 78323  61 let 23.01. 22:00
Ty blbe KJ, nepiš pořád dokola o nejlepším ministrovi Andreji Babišovi!
Běž se oběsit,a neotravuj,CYPE!
Dnes mám opět jako každý den skvělou náladu,to byl nářez,to byl nářez a to byl nářez!!

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:58
Myslím že do další debaty Pedoš už nepřijde,a ta jeho Mařka jak se cukala,no nic i paní školniková,ji bude slušet, taková ostuda by chtěla být prezidentem, jedině hasičů,a to ty hasiče úražím! Slavíme,nuly!!

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:54
Ha ,ha ha ha ha,blekota jen trhal bradou!
Fiasko, přesně jak jsem předpokládal,a to tam měl za 500 Kč studentiky,co nemůžou volit!!
Naprostá blamáž,jak nepijí tak dneška piju,jak KALOUSEK!!

Anonym 81254 23.01. 21:53
Už jednou jsem se pozastavil nad tím, proč se na těchto stránkách používá přezdívka syna Petra Novotného, jak jsem psal mimořádně senzačního baviče. Ten dostal přezdívku na obecní škole a vysloužil si ji za svoji postavu. Alespoň tak jsme mu i přes jeho odpor říkali. On nic neznamenal, ale jeho tátu milovali všichni správní lidé. Znovu ho touto cestou pozdravuji a přeji pevné zdraví.

Fantomas 19356  99 let 23.01. 21:51
Pěkně si Drahoš namaznul Ovara na chleba.

Anonym 5822 23.01. 21:42
Dnešní debata, palec nahoru pro pana profesora. Ovar se zesměšnil.

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Jiří 46271 23.01. 21:38
Tak jsem na TV prima sledoval duel pana prezidenta Zemana a pana Drahoše! Řekl bych,že lepší odpovědi měl prezident Zeman! Pan Drahoš nepopřel,že chtěl pozvat 2600 migrantů do ČR! Pouze bylo upřesněno,že to neprohlásil v Karolínu,ale v Lucerně! Teď bude záležet jak tento duel posoudí nerozhodní voliči! TV přenos sledovalo 2 miliony 200 00 diváků!

Anonym 5822 23.01. 21:38
Dobrou noc, pitomci.

Anonym 5822 23.01. 21:38
Slušnost zvítězí nad sprostotou, kterou představuje Ovarová hlava.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12070

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti