Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Andrej Babiš diskuse strana 15500

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Mašín 81182 19.11.2019 00:19
V době konjuktury je bureš v pr.eli a tak dře co to de.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:45
Velmi zajímavé,něco co já vůbec neznám a ráda se poucim.Dobrou noc.

Anonym 86830 18.11.2019 22:41
oprava:.. umělci byli na nějakou dobu odstaveni, a agentury neměl kdo platit. (aby to nevyznělo pro tu blbku zase naopak.)

Anonym 86830 18.11.2019 22:36
- agentury musely, samozřejmě. Někdy člověk mluví o nich, někdy o lidech..

Anonym 86830 18.11.2019 22:34
To bylo vlastně protiprávní. Však také může být Pragáč rád, že je za to nikdo nestíhal a nechali ho v klidu - byly totiž jiné starosti, a pak se to navíc rozpadlo, při povodních byl vytopen archiv (můžou být rádi) a už se nikdo nic nedozví.

Anonym 86830 18.11.2019 22:32
Ano. Agentury byly velké, zaměstnávaly plno lidí, museli je živit, proto ze zahraničí strhávaly víc peněz než bylo jinak zvykem. Samozřejmě brzy po převratu zanikly - zmenšovaly se, zmenšovaly.., umělci byli na nějakou dobu odstaveni, neměl je kdo platit.. A proto se začaly objevovat malé agentury, spíše soukromého rázu. Ale to nic nemění na faktu, že se opět živily na umělcích, jinak to prostě nešlo. Dnes si to mnozí dělají v rodinném okruhu nebo okruhu jen několika osob.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:32
To dvojí zdanění bylo dost kruté,doufám,že už to zrušili a dani se jen jednou.

Anonym 86830 18.11.2019 22:27
Protože je hloupá a nic o ničem neví a jenom papouškuje. Ona si snad myslí, že je jediná osoba, které někdo strhával daně. A všechny v tomto státě živí ona. Nerada někomu nadávám, ale blbka je v tomto případě pro ni ten nejvýstižnější termín, nemůžu si pomoct.rn :-))

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:21
Za totace asi byly jen určené agentury,které měly monopol,pochopila jsem to správně?

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:18
Všimli jste si jak je Marcela naočkována těmi žvásty,že pořad někdo něco platí z jejich daní.A přesně takové stádo bylo na Letné.Je to blázen,ať si raději kvoka s Lorou a Mašínem.

Anonym 86830 18.11.2019 22:17
Ano, platilo se jak v Německu, tak potom u nás - vlastně to bylo zdaněno dvakrát. Blbka vůbec neví, o čem píše.

Anonym 86830 18.11.2019 22:16
Vzhledem k tomu, že agentura si vždycky brala hodně peněz, lidi si mnohdy pořídí agenturu vlastní, pod kterou jezdí sami, ale i třeba pár dalších lidí. Už to není tak, aby agentura měla tolik lidí jako např. Pragokoncert nebo Pražské kulturní středisko, které musela uživit - a uživila je díky umělcům, které zprostředkovávala, ale kterým strhávala vysoké procento. Proto si každý, hned jak to bylo možné, udělal agenturu vlastní, což ale znamená zaměstnat nějakého člověka (případně lidi) a ty zase platit. Musí mít někoho šikovného a někoho, komu může věřit. Takových agentur už tu bylo a zkrachovalo.

Anonym 86830 18.11.2019 22:00
Když vezmu to uvažování Marcely o agenturách, tak to je to samý, jak když člověk jede od cestovky k moři. Podle Marcely by cestovka měla klientovi zaplatit za to, že letí na dovolenou pod jejími křídly. Vyplnit smlouvu, zajistit hotel a vše.., a ještě mu dobře na cestu zaplatit. Bože, to je blbka, už s ní nechci mít nic společného, aby to nebylo nakažlivé :-))

Anonym 37249 18.11.2019 21:58
Gott v Německu platil daně 50% že zisku. Ta Marcela je opravdu mimo.

Anonym 86830 18.11.2019 21:52
Člověk to ignoruje, ale když začne psát takové pí.oviny, ze kterých čouhá sláma z bot, tak si musí říct, že to je neuvěřitelně hloupá a primitivní bytost. Jestli tohle bylo na Letné, tak není o čem diskutovat.rnAgentura prý platí umělce, aby je poslala do zahraničí..:-) Větší kravinu nikdo na světě nečetl. Marcela by se musela hodně snažit, aby sehnala agenturu k vyslání u nich do vedlejší vesnice. Podle ní - ještě než by jí ve vedlejší vesnici zaplatili za výkon, už by měla balík v kapse od vysílající agentury. (a možná by za ni rádi zaplatili i ty daně, aniž by musela hnout prstem) Ta je fakt regulérní blázen.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:44
Zajímá mě,jestli si agentura vybírá umělce,nebo umělec agenturu.Urcite bylo a je agentur více.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:38
Jinak vysvětlení o práci agentur je zajímavé,protože jsem vedela jen zhruba o této branži.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:36
Marcela je úplně mimo realitu.Nevim kde žije.Mesto to nebude a na vesnici taky hloupí lidé nejsou.Predpokladam samotu u lesa.Romantika to určitě je,ale kontakt s lidmi je taky nutný.To její uvažování,že si umělci jezdí po světě za naše peníze je typický komousske.Predevsim musí být o ně zájem a musí si na sebe vydělat sami.Ona ten komunismus má zarytý i po třiceti letech v kůži.

Anonym 86830 18.11.2019 21:33
Anonym 8683018.11. 21:28rnMarcela si myslí, že agentury existují proto, aby platily tomu, koho vyšlou vydělávat do zahraničí nebo do tuzemska.., to je opravdu prostá duše, že se tomu ani nechce věřit. Marcelo - agentury odjakživa vydělávaly a vydělávají na lidech, které mají ve své databázi. To znamená, že konkrétní lidi vydělají v tuzemsku nebo v cizině balík peněz, a protože jim agentura zprostředkuje přes smlouvu koncerty nebo vystoupení, dostanou za to od umělců balík peněz, kterým financují své zaměstnance. Umělce vyplácí pořadatel (jak v tuzemsku, tak v cizině). Cizí agentura, která pro umělce vykonávala různé věci (ubytování, zkoušení..) si strhla svá procenta, protože všechno, co ti kdo zaplatí, znamená, že se i zdaní. A to jak v cizině, tak v Česku. Prachy se musí přiznat, jinak by každého zavřeli, ty blbko naivní, o tom nic nevíš? Umělec tedy platí ze svého takové daně, o kterých ty nemáš ani tušení. To jsou daně, ze kterých jsi žila a žiješ i ty. A že jsou vysoké, o tom nepochybuj. Čím víc vyděláš, tím víc platíš. Agentury jsou dobré jen na to, aby oškubaly ty, kterým na cestu vyplní smlouvu. Když chceš mít všechno \"na klíč\", platíš jak mourovatá. Ale o tom místní navlékačka korálků nemůže mít ani páru - kdo by ji kam vysílal do zahraničí. Jedině jestli existuje mistrovství světa v rychlosti navlékání korálků, viď. rnŽe ale musíš strašně trpět závistí, předvádíš drahnou dobu. Jak píšeš - bez talentu holt má člověk smůlu, musíš zůstat doma a dovolenou trávit někde u vás v kempu. Ale věřím, že si našetříš i na nějaké lacinější moře, když ti Babiš přidal tolik peněz k důchodu.

Anonym 86830 18.11.2019 21:28
Marcela si myslí, že agentury existují proto, aby platili tomu, koho vyšlou vydělávat do zahraničí nebo do tuzemska.., to je opravdu prostá duše, že se tomu ani nechce věřit. Marcelo - agentury odjakživa vydělávaly a vydělávají na lidech, které mají ve své databázi. To znamená, že konkrétní lidi vydělají v tuzemsku nebo v cizině balík peněz, a protože jim agentura zprostředkuje přes smlouvu koncerty nebo vystoupení, dostanou za to od umělců balík peněz, kterým financují své zaměstnance. Umělce vyplácí pořadatel (jak v tuzemsku, tak v cizině). Cizí agentura, která pro umělce vykonávala různé věci (ubytování, zkoušení..) si strhla svá procenta, protože všechno, co ti kdo zaplatí, znamená, že se i zdaní. A to jak v cizině, tak v Česku. Prachy se musí přiznat, jinak by každého zavřeli, ty blbko naivní, o tom nic nevíš? Umělec tedy platí ze svého takové daně, o kterých ty nemáš ani tušení. To jsou daně, ze kterých jsi žila a žiješ i ty. A že jsou vysoké, o tom nepochybuj. Čím víc vyděláš, tím víc platíš. Agentury jsou dobré jen na to, aby oškubaly ty, kterým na cestu vyplní smlouvu. Když chceš mít všechno \"na klíč\", platíš jak mourovatá. Ale o tom místní navlékačka korálků nemůže mít ani páru - kdo by ji kam vysílal do zahraničí. Jedině jestli existuje mistrovství světa v rychlosti navlékání korálků, viď. rnŽe ale musíš strašně trpět závistí, předvádíš drahnou dobu. Jak píšeš - bez talentu holt má člověk smůlu, musíš zůstat doma a dovolenou trávit někde u vás v kempu. Ale věřím, že si našetříš i na nějaké lacinější moře, když ti Babiš přidal tolik peněz k důchodu.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:02
Marcelo,ty jsi právě produkt komunistické ideologie.Rozdelujes lidí podle příslušnosti ke stranám.Ja znám slušně komunisty a zákeřné všehoschopné nestraníky.Nemas to v kebuli srovnané a vidíš svět černo bílé.Ztrata času ti odpovídat.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:58
Pan Babiš jasně řekl,v KSČ byl.A co Minaruv fotr? Marcelo ty překroutis všechno.

Anonym 37249 18.11.2019 20:51
Komanći jsou nezakázaní díky Havlovi. Ty pipino Marcelo, jsi fakt jelito

Anonym 37249 18.11.2019 20:48
Důležité je že Babiše chválí světové deníky. To ty blbko Marcelo nevíš.

Marcela 9466 18.11.2019 20:46
Bureš je pucflek a ještě to nechce přiznat.

Marcela 9466 18.11.2019 20:45
P.S.A ti nejslušnější u komunistů nikdy nebyli.A pucflekové stbáků jsou ještě větší kreatury,než stbáci sami.

Marcela 9466 18.11.2019 20:41
Ne,slušní se odstřihli.A nelžou,že tam nebyli.Jako stbureš.Škoda,že tomu nerozumíš.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:40
Podle Marcely,ti co převlékli kabát a vecpali se do ODS jsou slušní a ti,kteří zůstali ne.Marcelo ty jsi produkt nemyslící ho monstra.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:28
Marcelo,takže slušní jen převlékli kabát a jede se dál.Ty jsi pítka.

Marcela 9466 18.11.2019 20:06
Komunisti jsou u moci díky stburešovi a naopak.F u j!

Marcela 9466 18.11.2019 20:02
Též se řeší to,že komunisty nyní nepotřebují,jako je potřebuje ke své pseudoslávě stbureš.

Marcela 9466 18.11.2019 19:59
Též se řeší to,že komunisty nyní nepotřebují,jako je potřebuje ke své pseudoslávě stbureš.

Marcela 9466 18.11.2019 19:55
Řeší se to,že slušní se od komunistů odstřihli a nelžou,že u nich,nebo u STB nebyli.NELŽOU! ! ! !

Marcela 9466 18.11.2019 19:55
Řeší se to,že slušní se od komunistů odstřihli a nelžou,že u nich,nebo u STB nebyli.NELŽOU! ! ! !

Marcela 9466 18.11.2019 19:54
Řeší se to,že slušní se od komunistů odstřihli a nelžou,že u nich,nebo u STB nebyli.NELŽOU! ! ! !

Anonym 37249 18.11.2019 19:26
V roce 1989 bylo v KSČ 1,7 milionů lidí plus další v SSM. Tak co se tady pořád řeší?

Anonym 37249 18.11.2019 19:22
Na faceboku byla legitimace v StB otce Mináře. Napadá neoprávněně AB.

Marcela 9466 18.11.2019 19:09
17:17 Neumětely vyvezl Pragokoncert.Za peníze nás všech.Naštěstí se ta doba už nevrátí,čekáš marně Stáňo.Budou se mít dobře ti pracovití a s talentem.Až odstranííme tu estetickou vadu-stbureše.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 18:44
Vzhledem k tomu jak závidí každému celkem normální věc,dovolenou,tak asi u moře nikdy nebyla.Kecu má plnou hubu,ale jeden nesmysl vedle druhého.

Anonym 86830 18.11.2019 18:35
Ona zřejmě byla poprvé u moře až za Klause. Netušila, že nějaké cestovky existují, v její osadě žádná nebyla a musela by do nějakého většího města, kam se nikdy nevydala, protože jinak by to musela vědět.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 18:29
Pokud jsou všichni kyvaci Mináře tak omezení jako Marcela,tak se nedivím,že ho poslouchaji a věří jeho vymyslum.Uz se to rýsuje,Letná byl celorepublikový sraz mentálně zaostalých.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 18:23
Marcela je hloupoucka primitivka.Ona jen nepochopila,že předražený zájezd na západ si musel zaplatit každý sám.OMG ta je omezena.

Anonym 37249 18.11.2019 18:07
Marcela mě utvrzuje jak je nevědomá, nevzdělaná.

Anonym 86830 18.11.2019 18:03
Závistivá Marcelo, byla řeč o cestovkách. Ale sdělovat něco pro lopatu, jako jsi ty, je stejně jedno. Cestovky, blbko, a dovolené k moři - Čedok, Rekrea..atd.

Marcela 9466 18.11.2019 17:47
Bureše volí ti,kdo se bojí svobody.

Marcela 9466 18.11.2019 17:46
17:17 Neumětely vyvezl Pragokoncert.Za peníze nás všech,nenávistná Stáňo.Naštěstí se ta doba už nevrátí.Budou se mít dobře ti pracovití a s talentem.Až odstranííme tu estetickou vadu-stbureše.

Marcela 9466 18.11.2019 17:45
17:17 Neumětely vyvezl Pragokoncert.Za peníze nás všech,nenávistná Stáňo.Naštěstí se ta doba už nevrátí.Budou se mít dobře ti pracovití a s talentem.Až odstranííme tu estetickou vadu-stbureše.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 17:28
O inteligenci paní Gottovi jsem vždy měla nevalné mínění.Pokud dopis neoznačila jako důvěrný,může ho prezident zveřejnit.Kdyz se stát postaral o pohřeb,to bylo v pořádku,ale poděkovat jen potají,protože se nenosí Zemanovi projevit slušnost.

Anonym 86830 18.11.2019 17:17
Mašín a Mařena nikdy nikam nevycestovali, protože jinak by věděli, jak se věci měly. Jejich domněnky jsou pouze jejich přáním, ale s cestováním, zrovna tak jako s jazyky, nikdy žádnou zkušenost neměli.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 17:09
U nás také primáři,kteří cestovali na západ vůbec neměli párů co všechno musí udělat,vyrizovala to sekretářka.Je vidět,že 5822 a Masin se s tím nikdy nesetkali.Pripada mi,že žijou někde v uzavřené bublině,mimo realitu.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17790

světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti