Komentář
Jméno Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit komentář »
Anonym 31168
20.04.2017 13:24
Než se ve stávajícím kapitalistickém svinčíku udělá pořádek tak to se chudáci kati pořádně zapotí.To aby makali v trojsměnném provozu a ještě dělali přesčasy.Kvalitní bejkovec potěš zadky všech důchodců co pomohli po komunistech lumpům k moci a Česko zadlužit,rozprodat a rozkrást.
Anonym 81824
20.04.2017 12:00
napadlo mě.. co kdyby Babiš vyjednal nízké tarify komunikací pro uživatele EET.. to by Kalousek houkal jako sova kalousek..
Anonym 81824
20.04.2017 10:09
Anonym 3116820.04. 09:21 V EU by se měly žádat dotace na zprovoznění katovských mučíren a ne aby místo těchto potřebných věcí stavěl Babiš nějaké Čapí hnízdo. xx zkus s tím něco udělat.. jinak máš neskutečně primitivní slovní zásobu i způsoby vyjadřování.. zkus se pomučit sám.. xx jo a co je dovoleno není zakázáno..
Anonym 31168
20.04.2017 09:21
V EU by se měly žádat dotace na zprovoznění katovských mučíren a ne aby místo těchto potřebných věcí stavěl Babiš nějaké Čapí hnízdo.
Anonym 81824
20.04.2017 08:21
Kj 1092020.04. 04:21 Kořalečník slibuje: Na Hradě v případě mého zvolení nebudu mít žádné poradce, protože se domnívám, že v souladu s ústavou by poradci prezidenta měli být ministři, které si zve na tyto porady jako odborníky v dané oblasti. Porušený slib V současné době má prezident Miloš Zeman podle oficiálního seznamu dostupného na webu Pražského hradu poradců celkem 15. xx o tom nic nevím.. ale nikdo nikdy nevěděl všechno, kvalifikovaní poradci jsou na místě.. (když něco chci koupit, taky se poradím, třeba na Internetu - z několika zdrojů - někdy je to s překvapením)
Anonym 81824
20.04.2017 08:17
Kj 1092019.04. 22:31 Tak to si nejsem jist zda nikdy? Spíše bych řekl, že dějiny se opakují. Po géniích přicházejí padouši. xx nikdy to nebude totéž..možná se to podobá je fakt, že si lidstvo život zpestřuje válčením na štěstí já žádnou válku zatím v Evropě nezažil xx
Kj 10920
20.04.2017 04:21
Kořalečník slibuje: Na Hradě v případě mého zvolení nebudu mít žádné poradce, protože se domnívám, že v souladu s ústavou by poradci prezidenta měli být ministři, které si zve na tyto porady jako odborníky v dané oblasti. Porušený slib V současné době má prezident Miloš Zeman podle oficiálního seznamu dostupného na webu Pražského hradu poradců celkem 15.
Kj 10920
19.04.2017 22:31
Tak to si nejsem jist zda nikdy? Spíše bych řekl, že dějiny se opakují. Po géniích přicházejí padouši.
Anonym 81824
19.04.2017 18:17
Kj 1092019.04. 17:32 ANO dost bylo socialismu. Teď přichází feudalismus. Takže nevolníci vzhůru do roboty, makat od pondělí do soboty. Vrchnost už tu lačně slintá, nebo je to Agrofertu finta? A Bureš už tu hezky tleská, je to moje ta vlast česká. xx ty jsi střevo.. z básníka.. nikdy nevstoupíš do stejné řeky podruhé.. (máš to? )
Kj 10920
19.04.2017 17:32
ANO dost bylo socialismu. Teď přichází feudalismus. Takže nevolníci vzhůru do roboty, makat od pondělí do soboty. Vrchnost už tu lačně slintá, nebo je to Agrofertu finta? A Bureš už tu hezky tleská, je to moje ta vlast česká.
Anonym 31168
19.04.2017 15:17
Chce to revolucí dostat k moci tak tvrdou ruku mladé generace,že zde sedmadvacetroků vládnoucí lumpové budou masově velebit nebožtíka Hitlera,jaký že to byl na lumpy veliký humanista oproti zde pak vládnoucí mladé generaci.
Anonym 81824
19.04.2017 00:15
Kj 1092018.04. 20:36 vracíme se zkratkou do časů vlády jedné osvícené strany a to ANO , každý musí pochopit že soukromé podnikání je zločin proti socialistickým ideálům a kulaky je třeba zlikvidovat a co u může být jednoduššího než vypustit krakena ,,kontrolní hlášení ,, a ,,EET,, nefunkčně funkční program dostane do pasti pokut a exekucí každého kdo nemá nálepku AGROFERT , snadné a jednoduché xx ano je to jednoduché.. není nic lepšího než ANO.. že ano jsem rád, že jsi pro ANO.. dost bylo socialismu
Kj 10920
18.04.2017 20:36
vracíme se zkratkou do časů vlády jedné osvícené strany a to ANO , každý musí pochopit že soukromé podnikání je zločin proti socialistickým ideálům a kulaky je třeba zlikvidovat a co u může být jednoduššího než vypustit krakena ,,kontrolní hlášení ,, a ,,EET,, nefunkčně funkční program dostane do pasti pokut a exekucí každého kdo nemá nálepku AGROFERT , snadné a jednoduché
Anonym 81824
18.04.2017 17:33
Kj 1092018.04. 17:21 Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí. Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže. Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali? Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme. xx zkus volit takové, kteří to dělat nebudou.. co je teď, je obraz národa.. hlupáků je, ku škodě, většina.. xx Demokracie s inteligencí, schopností a pílí ze zásady nepočítá. Naopak, demokracie pracuje s hloupostí. Hlupáků, nevzdělaných a líných je totiž většina a ty schopné vždy demokraticky převálcují.
Kj 10920
18.04.2017 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí. Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže. Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali? Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.
Anonym 81824
18.04.2017 17:01
Anonym 3116818.04. 15:34 Sedmadvacet roů zde vládnoucí lumpové poctivě ženou Česko do státního bankrotu a obyčejný český blb na uvedené pořád kouká jako blb,proto je mu třeba odebrat volební právo a důchodcům zajistit takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.Pořádná dieta napomůže zmoudření česých blbů důchodového věku. xx přeji ti takový důchod, zasloužíš ti ho.. ale nevím, jestli se ho vůbec dožiješ..
Anonym 31168
18.04.2017 15:34
Sedmadvacet roů zde vládnoucí lumpové poctivě ženou Česko do státního bankrotu a obyčejný český blb na uvedené pořád kouká jako blb,proto je mu třeba odebrat volební právo a důchodcům zajistit takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.Pořádná dieta napomůže zmoudření česých blbů důchodového věku.
Anonym 81824
18.04.2017 08:56
v Kotlině všechno dlouho trvá a když se něco děje, tak je to zatíženo velkými chybami, často politickými xx chyby se dějí stále ale je nutná REFLEXE, chyby neopakovat, RYCHLE KORIGOVAT xx třeba mě napadlo školství.. jsou-li na tom naši maturanti mizerně, jsou mizerní učitelé a to ve stejném poměru (kvalifikovanost učitelů zvýšení platu nezvýší stejně jako přeplacením opraváře fušera) xx z politiky mě utkvěl případ potlačování kouření budováním kuřáren (kdysi jsem byl zaměstnán ve "výbušném" prostředí a tak tam byly zbudovány kuřárny.. silní kuřáci tam trávili většinu placené pracovní doby..)
Anonym 81824
18.04.2017 08:18
Kj 10718 a Kj 10774 mýtné se platilo vždy (můžete si pamatovat z pohádek).. a vy v tom máte nějaký zmatek.. "burany" myslíš asi obyvatelstvo (docela urážíš).. xx když se podíváte dnes na internet. kde si můžeš leccos koupit a nechat dopravit, bude stát doprava také dost, kromě nějakých jiný ekonomičtějších způsobů.. xx zkrátka, nic není zadarmo a nikdy nebylo ani za socialismu.. xx otázkou můžou být výše cen a rabaty, přirážky atd.. xx na celém problému je smutné to, že se ztratil čas, že města zanedbala infrastrukturu tím, že se neuvažovalo perspektivně s rozvojem dopravy atp. xx v Kotlině všechno dlouho trvá a když se něco děje, tak je to zatíženo velkými chybami, často politickými
Kj 10718
17.04.2017 19:50
rok 2011 náklady na mýtné 2 483 730 00 Kč, výnos z mýtného 5 060 236 016, A kdo to zaplatí? Zase ti obyčejní burani, kterým se zdražilo zboží.
Kj 10774
17.04.2017 19:41
Mýtné zavedl Zeman a to po tom co řekl, že když budou zavedeny dálniční známky, tak již jiné zdanění nebude. K tomu ještě přidal silniční daň. Takže platíme vše třikrát. A kdo to zaplatí, určitě ne ten dopravce. Ten jen zvedne ceny pro vidláky, kteří tleskají poplatkům. Jinak Kapsch si pěkně mastí kapsu, tak nevím proč to nevybírá česká firma? Nicméně o tom není polemika. Polemika je o tom, proč vůbec platíme tyto poplatky? A řeči o tom, že to je na opravu dálnic a silnic je nesmysl. To by ty silnice musely být ze zlata.
Anonym 81824
17.04.2017 10:55
Kj 1092017.04. 07:49 Kromě ministrů z Babišova hnutí s ním pak souhlasili ještě dva sociální demokraté (Sobotka, Zaorálek) a dva lidovci (Jurečka, Herman). Už pouze na vědomí dostali Ťokovi kolegové stejný dokument, kde byla navíc poznámka, že zakázku dostane Kapsch. Nikdo je tedy nemůže přímo obvinit. Sám Ťok se pojistil jenom tím, že smlouvu s Kapschem nechal podepsat náměstka Kopřivu, který tak nese v první řadě trestní odpovědnost. xx informuj se o historii problému a nežvaň uvědomuješ si co by stál výpadek mýtného?
Anonym 81824
17.04.2017 10:46
Nemám rád slovo KVALITNÍ.. KVALITNÍ POLITIK, KVALITNÍ ČLOVĚK najednou je všechno KVALITNÍ..kulový.. politici a ostatní papouškují slova.. místo KVALITNÍ by bylo lepší KVALIFIKOVANÝ KVALIFIKOVANÝ POLITIK to by byla paráda.. nebo KVALIFIKOVANÝ (dobrý) učitel by byl lepší než KVALITNÍ..
Anonym 81824
17.04.2017 10:37
Anonym 3116817.04. 07:50 Chce to v Česku spustit krutou revoluci vedenou mladou generací tvrdé levice.Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko zbídačilo odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů. xx obávám se, že "mladá generace tvrdé levice" neví ani jak se pěstují brambory
Anonym 81824
17.04.2017 10:24
Anonym 3116816.04. 11:55 Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko rozprodalo ,rozkradlo a astronomicky zadlužilo a navíc zatahlo do područí EU a NATO je třeba revolucí co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách za vlastizradu a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů. xx ty jsi středověký Blábolil.. myslíš, že by chtěl někdo např. zestátnit ŠKODOVKU (například její zaměstnanci? )
Anonym 81824
17.04.2017 10:21
Kj 1092017.04. 07:44 Zadat pětimiliardovou zakázku z ruky a vědomě přitom porušit zákon vyžaduje značnou míru odvahy a ministr dopravy Dan Ťok (ANO) ji opravdu měl Tak sekta toho Stébáka si dělá s našimi penězi co chce. Už víme proč tak křičí plaťte daně. xx jasně.. mělo se čekat, až se to formálně provede.. do té doby se v Čechách prodá ročně asi 150 00 aut a ty budou po silnicích poskakovat radostí.. měl by ses spíš zabývat přiblblými předpisy a proč vznikají jako politický=neodborný výsledek..
Anonym 31168
17.04.2017 07:50
Chce to v Česku spustit krutou revoluci vedenou mladou generací tvrdé levice.Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko zbídačilo odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Kj 10920
17.04.2017 07:49
Kromě ministrů z Babišova hnutí s ním pak souhlasili ještě dva sociální demokraté (Sobotka, Zaorálek) a dva lidovci (Jurečka, Herman). Už pouze na vědomí dostali Ťokovi kolegové stejný dokument, kde byla navíc poznámka, že zakázku dostane Kapsch. Nikdo je tedy nemůže přímo obvinit. Sám Ťok se pojistil jenom tím, že smlouvu s Kapschem nechal podepsat náměstka Kopřivu, který tak nese v první řadě trestní odpovědnost.
Kj 10920
17.04.2017 07:44
Zadat pětimiliardovou zakázku z ruky a vědomě přitom porušit zákon vyžaduje značnou míru odvahy a ministr dopravy Dan Ťok (ANO) ji opravdu měl Tak sekta toho Stébáka si dělá s našimi penězi co chce. Už víme proč tak křičí plaťte daně.
Anonym 31168
16.04.2017 11:55
Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko rozprodalo ,rozkradlo a astronomicky zadlužilo a navíc zatahlo do područí EU a NATO je třeba revolucí co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách za vlastizradu a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 81824
16.04.2017 08:55
j 1092015.04. 18:02 Ve věci platů garnitury nejde o závist. Jde o nenažranost vrchnosti a její aroganci. To je problém, ztráta soudnosti a opojení mocí. Co se týče demokracie, tak v tomto neexistuje. xx hm.. důchodci mají vypočteno asi 40% průměrného platu a pochybuji, že je to zásluhové od průměrného patu by měl být odvozen i plat potentátu.. jinak každý by měl myslet na zadní kolečka šetřením i když není jisté že mu kolečka někdo ukradne.. z toho jenom vyplývá, že odměňování (za práci - uf) není spravedlivé..
Kj 10920
15.04.2017 18:02
Ve věci platů garnitury nejde o závist. Jde o nenažranost vrchnosti a její aroganci. To je problém, ztráta soudnosti a opojení mocí. Co se týče demokracie, tak v tomto neexistuje.
Anonym 81824
15.04.2017 14:24
Kj 1076015.04. 08:22 Možná, že je referendum nefunkční? To nevím, záleží vždy na občanech. Ve Švýcarsku funguje, proč ne u nás? Nicméně, kdo bude tedy kontrolovat a regulovat platy poslanců, senátorů a zaměstnanců ministerstev nebo vládního aparátu? Snad si naivně nikdo nemyslí, že by si snad z vlastní vůle snížili platy? xx Ano, snad někde referendum funguje.. Švýcaři jsou neutrální a faktickou válku nepoznali staletí.. je to jiná mentalita, občanství si chrání (udělení trvá roky).. mimochodem, jsou tam 4 úřední jazyky.. ve skříni samopal.. tam když něco někdo krade, berou to skoro osobně.. xx u referenda je nudné přesně definovat otázku a to jaksi v Čechách nejde.. (příkladem může být např. výstavba infrastruktury, silnic, stavba přehrad, hádání v parlamentu atp) i změna ježdění vlevo napravo trvala desetiletí a změnu udělal během dnů někdo jiný.. xx s těmi platy je to složité, protože o tom rozhodují sami je to o kapřících v rybníku.. nějaká brzda tu ale je, když jde hospodářství zu-grung.. apelovat na rozum a skoro stejnou velikost žaludků nelze.. přesný nebo přesnější model hospodářství udělat nelze.. je to o iteraci v čase a podmínkách.. sobectví a závist převládá (u četných výjimečných lidí jsem zaregistroval argument české mentality jako důvod k emigraci.. změna chování lidí je na několik generací a nesmí přijít katastrofa.. takže každý sólo) xx tak yo..
Kj 10760
15.04.2017 08:22
Možná, že je referendum nefunkční? To nevím, záleží vždy na občanech. Ve Švýcarsku funguje, proč ne u nás? Nicméně, kdo bude tedy kontrolovat a regulovat platy poslanců, senátorů a zaměstnanců ministerstev nebo vládního aparátu? Snad si naivně nikdo nemyslí, že by si snad z vlastní vůle snížili platy?
Anonym 81824
15.04.2017 07:33
Kj 3722015.04. 03:36 Finanční úřady v prvním čtvrtletí vybraly na dani z přidané hodnoty (DPH) téměř 82 miliard korun, což je meziročně o 6,5 miliardy více. No tak o toto má nyní vrchnost více na dávky pro darmošlapy a darmožrouty. Ale o to méně máme my všichni. Protože DPH platí vždy ten poslední v řadě a to je spotřebitel. xx to je socialismus.. prováděný těmi, co nikdy nedělali, co jen rozdělovali..
Anonym 81824
15.04.2017 07:24
Kj 3722014.04. 21:06 Samozřejmě, že odhlasovat si sám sobě zvýšení platů je skutečně více jak trapné. Zvláště proto, že nad některými zákony trávili poslanci měsíce a nad zvýšením platů strávili přestas do noci jen proto, aby dostali víc. Rozhodují o penězich které nejsou jejich. Myslím, že o výši platu poslanců, vlády a jejich patolízalů což jsou poradci, by mělo rozhodnout referendum. xx no, referendum je pěkná idea ale nefunkční.. viz Brexit.. důvodem je demokratické vítězství blbosti nad rozumem xx plat bych vázal na průměrný plat obyvatelstva aby 2-3x aby měli nějaký interes.. aby si uvědomovali, kdo je živí
Anonym 81824
15.04.2017 07:14
Anonym 3116814.04. 18:59 Bez zprovoznění dostatečného množství katovských mučíren a jejich osazení co nejkrutějšími katy se ve stávajícím kapitalistickém svinčíku pořádek neudělá. xx ty brepto už si vymysli něco nového a opusť středověk..
Kj 37220
15.04.2017 03:36
Finanční úřady v prvním čtvrtletí vybraly na dani z přidané hodnoty (DPH) téměř 82 miliard korun, což je meziročně o 6,5 miliardy více. No tak o toto má nyní vrchnost více na dávky pro darmošlapy a darmožrouty. Ale o to méně máme my všichni. Protože DPH platí vždy ten poslední v řadě a to je spotřebitel.
Kj 37220
14.04.2017 21:06
Samozřejmě, že odhlasovat si sám sobě zvýšení platů je skutečně více jak trapné. Zvláště proto, že nad některými zákony trávili poslanci měsíce a nad zvýšením platů strávili přestas do noci jen proto, aby dostali víc. Rozhodují o penězich které nejsou jejich. Myslím, že o výši platu poslanců, vlády a jejich patolízalů což jsou poradci, by mělo rozhodnout referendum.
Anonym 31168
14.04.2017 18:59
Bez zprovoznění dostatečného množství katovských mučíren a jejich osazení co nejkrutějšími katy se ve stávajícím kapitalistickém svinčíku pořádek neudělá.
Anonym 81824
14.04.2017 08:10
Nesouhlasím s tím "žádné zákony". I když by nebyla taková směsice zákonných paskvilů, kterou tu máme a byly jen zákony, které jsou nezbytně nutné, tak by systém fungoval. Legislativní smršť jak ji nazval Kořalečnik Zeman když nastoupil do vedení vlády smetla jako každá smršť vše co ještě za něco stálo. Ve společnosti existují jistá pravidla, která se ctí i bez trapných zákonů. Je to morální kodex, který je dán přirozenou výchovou v rodině. Je zde potřeba svobody, úcta k majetku životní prostor bez poškození prostoru druhého, ochrana života atd. Spousta dalších základnich sociálních atributů. Každé pokřivení tohoto nějakým paskvilem, který vyplodí senil v parlamentu je špatné. Ale to je na dlouhou diskizi. xx no co jsou zákony nezbytně nutné? Divoký Západ měl svého času svoje a i ty se změnily.. trochu to souvisí s mentalitou, s disciplinovaností lidí(a je fakt, že se u nás krade, i kdyby to měly být nákupní košíky).. já bych například uzákonil jen dvě volební období ve vrcholné politice,aby byla změna zaručena.. xx lidé jsou ve VĚTŠINĚ myšlenkově "nenároční" a mají rádi pohádky.. xx fakt je, že je to složité (například je fascinující, že si někdo může odhlasovat výši vlastního platu, to je střet zájmu jako hrom..) atd.
Kj 37220
13.04.2017 21:24
Nesouhlasím s tím "žádné zákony". I když by nebyla taková směsice zákonných paskvilů, kterou tu máme a byly jen zákony, které jsou nezbytně nutné, tak by systém fungoval. Legislativní smršť jak ji nazval Kořalečnik Zeman když nastoupil do vedení vlády smetla jako každá smršť vše co ještě za něco stálo. Ve společnosti existují jistá pravidla, která se ctí i bez trapných zákonů. Je to morální kodex, který je dán přirozenou výchovou v rodině. Je zde potřeba svobody, úcta k majetku životní prostor bez poškození prostoru druhého, ochrana života atd. Spousta dalších základnich sociálních atributů. Každé pokřivení tohoto nějakým paskvilem, který vyplodí senil v parlamentu je špatné. Ale to je na dlouhou diskizi.
Anonym 81824
13.04.2017 20:05
Kj 1092013.04. 15:59 jo a ještě něco.. žádné zákony nebo mizerné dělají to, co se děje.. kdo dělá zákony.. politici.. někteří dlouho.. už od školních lavic.. př. neumím si např. představit, jak 25-ti letý právník může soudit protřelého 50-ti letého lumpa nikdo se nenechá operovat od medika..
Anonym 81824
13.04.2017 20:00
Kj 1092013.04. 15:59 Ano stále melu. Samozřejmě, že nic není černobílé a nelze jít do extrému. Ale je nutno si uvědomit neustálé regulace, dotace a kvóty jsou rakovinou ekonomiky. Je třeba liberální prostředí co nejméně zatížené byrokratickými předpisy, které dnes stejně již nikdo nerespektuje. Platit nekřesťanské daně proto aby je pak nějaký byrokrat rozházel na nepotřebný úřednický systém, aby si je rozbrali politické špičky na úplatcích a abychom živili armádu socek a nemakačenků. Proč bych to dělal a platil a poslouchal zaklínadla o tom jak vybrat ještě více. A to jsou ještě takoví pomýlení, kteří tomu tleskají. xx Dobře, tak se ale podívej jinam.. tohle je zajímavé.. Ono je to těžké. Kde hrozí bída, tam hrozí socialismus. A kde hrozí socialismus, tam hrozí bída. (JUDr. Alois Rašín byl českým a československým politikem a ekonomem) xx kdo říká, že se v parlamentu žvaní?
Kj 10920
13.04.2017 15:59
Ano stále melu. Samozřejmě, že nic není černobílé a nelze jít do extrému. Ale je nutno si uvědomit neustálé regulace, dotace a kvóty jsou rakovinou ekonomiky. Je třeba liberální prostředí co nejméně zatížené byrokratickými předpisy, které dnes stejně již nikdo nerespektuje. Platit nekřesťanské daně proto aby je pak nějaký byrokrat rozházel na nepotřebný úřednický systém, aby si je rozbrali politické špičky na úplatcích a abychom živili armádu socek a nemakačenků. Proč bych to dělal a platil a poslouchal zaklínadla o tom jak vybrat ještě více. A to jsou ještě takoví pomýlení, kteří tomu tleskají.
Anonym 81824
13.04.2017 11:40
Anonym 3116813.04. 11:33 Největší pohromu pro hospodářství Česka nejsou Babišem zavedená evidence tržeb,ale lumpácký prodej kdysi státního majetku cizákům.Aktéry těchto lumpáren je třeba při revoluci odporážet za vlastizradu národa Čechů s největší krutostí.Navíc znárodňovat všechen majetek těchto vlastizrádných rodů. xx podle mě to byla cena za "sametovou - nekrvavou" revoluci.. četné akce se provedly rychle bez právních a ekonomických norem.. ti "chytří a informovaní" na tom vydělali.. příkladů je mnoho a táhnou se až dodnes..
Anonym 31168
13.04.2017 11:33
Největší pohromu pro hospodářství Česka nejsou Babišem zavedená evidence tržeb,ale lumpácký prodej kdysi státního majetku cizákům.Aktéry těchto lumpáren je třeba při revoluci odporážet za vlastizradu národa Čechů s největší krutostí.Navíc znárodňovat všechen majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 81824
13.04.2017 10:11
Kj 1092013.04. 06:44 Pro 81824. Máte pravdu Babiš způsobil zavedením EET vážnou poruchu v hospodářském provozu a uvedl lživou informaci o tom kolik bybere navíc daní, a také lhal o tom jak v Chorvatsku vše skvěle funguje. xx ach jo.. stále meleš.. co kdyby jsi přestal lhát.. ve Státech se to provozuje již dávno.. za-googluj si, kolik pokladen se nabízí.. nějaká kontrola nad obchodováním musí být jak pro obchodníka tak i z důvodu daní pro stát.. nebuď (-)
Kj 10920
13.04.2017 06:44
Pro 81824. Máte pravdu Babiš způsobil zavedením EET vážnou poruchu v hospodářském provozu a uvedl lživou informaci o tom kolik bybere navíc daní, a také lhal o tom jak v Chorvatsku vše skvěle funguje.
Anonym 81824
12.04.2017 21:45
Kj 1092012.04. 19:40 Jak se ukazuje tak EET spěje ke krachu. Doufám, že stébák Bureš zaplatí ze svého server, jehož stavbu za stamiliony nechal zřídit bez výběrového řízení a také zaplatí všem trapné pokladny a zbytečné náklady, které tím vznikly. xx Šíření poplašné zprávy § 199 (1) Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem. (2) Kdo zprávu uvedenou v odstavci 1, ač ví, že je nepravdivá a může vyvolat opatření vedoucí k nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa, sdělí podniku nebo organizaci nebo policejnímu nebo jinému státnímu orgánu anebo hromadnému informačnímu prostředku, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo peněžitým trestem. (3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 opětovně, nebo b) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v hospodářském provozu nebo hospodářské činnosti podniku nebo organizace nebo v činnosti státního orgánu anebo jiný zvlášť závažný následek.
<<nové
starší>>
1
filmy v kinech • dvd filmy • rubriky • světlomety • synonyma