Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Carry Fire (Plant, Robert) Dole V Dole (Kabat) Megahu (Kabat) Camouflage (Fabian, Lara) Go Satane Go (Kabat)

Andrej Babiš diskuse strana 2000

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 31168 10.07. 16:38
Babiš má veliký talent na oblbování obyčejného českého blba,ale na víc nemá.Tento talent na vytažení Česka z cesty do státního bankrotu nestačí.Na uvedené to chce dostat k moci tak tvrdou ruku mladé generace,že lumpové co Česko zbídačili začnou masově velebit nebožtíka Hitlera,jaký že to byl na lumpy velký humanista oproti zde pak vládnoucí mladé generaci.

Anonym 90186 10.07. 15:59
Období zá.orných úroků ze státních dluhopisů je minulostí, za posledních pět týdnů úrok vzrostl o polovinu.
Půjčit si peníze vyjde zemi stále dráže. Počátkem prázdnin byli investoři ochotni dlouhodobě financovat český stát za nejvyšší úrok za poslední dva roky. Za desetiletou půjčku žádali ročně 1,1 procenta, začátkem ledna to přitom nebyla ani třetina.

Anonym 90186 10.07. 15:43
Oslnivou náladu probíhající předvolební kampaně šéfa hnutí ANO občas kazí lidové dotazy na dotace pro Agrofert. Klid na tomto poli Andreje Babiše nečeká ani do budoucna.
Po tuzemském souboji o regulaci konfliktu zájmů totiž přichází to samé na evropské půdě.
Příslušné výbory Evropského parlamentu bez většího zájmu veřejnosti před několika týdny schválily návrh normy, která nařizuje, aby politici, úředníci a soukromé osoby, jejichž firmy se hlásí o dotace z evropských fondů, stáli mimo jakoukoli rozhodovací a kontrolní strukturu o evropských penězích.
Jinak riskují, že firmy na dotace nedosáhnou nebo jim budou zadrženy, dokud střet zájmů neodstraní.

Anonym 90186 10.07. 15:41
Žádné dotace pro Agrofert? EU chystá normu, která by Babišovi ve vládě zavřela kohoutky

Kj 10921 09.07. 22:12
Pro Prognoza 5822.
Soudružka z Amériky je doma? Asi jste nedostala vízum, že jo? No za velkou louží komanče co lžou jak Babiš moc nemusí.

Anonym 31168 09.07. 20:54
Pro 5822.Dá se předpokládat,že o Kalouska se po revoluci strhne mezi katovskými mistry veliká pranikce.Většina katovských mistrů bude chtít dostat Kalouska do svoji péče.

Anonym 78721 09.07. 20:54
pane Babiši, nepolevujte v předvolební kampani. Teď již nejste ve sdělovacích prostředcích tak vidět - to vlastně bylo účelem vás odstranit z vlády a sdělovacích prostředků. Věřím, že zavedením EET pro nastane první krok v zavedení pořádku v naši zemi v placení daní. Je třeba se ale podívat i na ty velké společnosti, které odvádějí zisky do zahraničí a dělají všemožné tzv.legální (resp.nelegální) kroky, aby u nás daně nemuseli platit. Ti nepoctiví se vás totiž bojí jak čert kříže. Ještě jsem neslyšel žádný smysluplný argument proč nezavést EET. Jen samé výmluvy. Typické české argumenty - ještě to není úplně zavedeno a už se ví, že to nemůže fungovat a že je to na hov.., atd.

Anonym 90186 09.07. 18:21
Před 70 lety, 10. července 1947, přijal československý parlament zákon zestátňující majetek hlubocké větvě šlechtického rodu Schwarzenbergů. Právní norma známá jako "lex Schwarzenberg" platí dodnes, ačkoliv dědička rodu Alžběta Pezoldová již řadu let usiluje o jeho zrušení.
Zákon číslo 143|1947 Sb. byl výjimečný tím, že postihoval konkrétní osoby, kterým byl bez náhrady zabaven veškerý movitý majetek, živý i mrtvý inventář a provozní kapitál. Hlubočtí Schwarzenbergové tak přišli mimo jiné o zámky v Hluboké nad Vltavou a Českém Krumlově, paláce v centru Prahy a řadu nemovitostí v jižních Čechách.
Po roce 1989 začala o návrat rodového majetku a zrušení příslušného zákona usilovat dědička hlubocké větve Alžběta Pezoldová. Podle restitučního zákona však majetek získat nemohla, protože byl zabaven před 25. únorem 1948. Pezoldová proto podala u českých soudů řadu žalob s tím, že "lex Schwarzenberg" je od samého počátku protiústavní.
Ve svém právním tažení Pezoldová dlouho nezaznamenala žádný úspěch. Teprve v lednu 2009 jí Ústavní soud svým rozhodnutím otevřel cestu k získání rodinné hrobky Schwarzenbergů v Domaníně u Třeboně. Hrobka je však po právní stránce specifická stavba, a proto nelze nález soudu uplatňovat na ostatní nárokované nemovitosti. Další osud právních sporů o majetek hlubockých Schwarzenbergů je tudíž i nadále otevřený. Soudy o kauze rozhodovaly naposledy letos v únoru, kdy budějovický okresní soud zamítl žalobu Pezoldové, která se domáhala uznání dědictví po hlubocké větvi Schwarzenbergů. Pezoldová se však odvolala.

Prognoza 5822 09.07. 18:09
Kalousek je dávno za zenitem netřeba se jím zabývat.

Prognoza 5822 09.07. 18:08
Drahoš bude prezidentem, Babiš premiérem. Tak to bude a soudruzi ať se po..rou.

ProIdioty 5822 09.07. 18:06
Alena 85989 55 let 16.10.2015 22:46
Dobrý den pane Babiši, fandím Vám a přeji hodně sil a pevné nervy. Hodně mě trápí a nejen mne, nedostatek vody. Potom nechápu, proč je dovoleno v zimě zasněžovat kopce na horách a tím brát vodu, která pak chybí v nižších oblastech. Raději by ji měli rozstřikovat po loukách a všude, kde je to možné, aby neodtekla pryč, ale vsákla se do půdy.

Karel 17812 53 let 15.10.2015 11:47
Hezký den. Pane předsedo, zjevně vám začíná ubývat sil v boji s opozicí, hlavně Kalousek začal provozovat to, co umí a co mu někdo radí. Prosadit EET za současného jednacího řádu bude dřina. Fandíme Vám, vydržte, Kalouskovi se dá pouze vyhýbat a dělat svoje vlastní kroky. Nejhorší je, že spolehnout se nedá ani na Sobotku a Bělobrádka. Inu politici cítí, že by jim mohl po volbách skončit sladký život.


PetrMadrak 9422 12.10.2015 11:08
dobrý den pane předsedo,
na úvod bych Vám chtěl popřát vše nej k Vašemu svátku..velice bych chtěl poděkovat, že na ministerstvu obrany ke květnu letošního roku přestal působit ing. borovec. Velice mě mrzí..jako Vašeho voliče ..že lidé tohoto ..prosím slušně řečeno..formátu..jsou schopni se implementovat do Vašeho hnutí a na tak významné posty..doufám..že jeho odchod byl samočistící akcí Vašeho hnutí..v tomto případě zůstávám s moji rodinou Vaším voličem..ing.petr madrak

Václav 89425 71 let 08.10.2015 12:44
Vážený pane inženýre. Přeji vám hodně úspěchů při realizaci vašich myšlenek. Nechoval bych se jinak i když vám předhazují, že si představujete řídit stát jako firmu.
Jediné co bych vám doporučil je začít se chovat při rozhovoru s Kalouskem jako on. Tím nemyslím jeho lži a překrucování, ale jeho arogantní úsměvy a kroucení nejen hlavou, když někdo v rozhovoru říká.
To se netýká jenom vašich vzájemných rozhovorů, ale všech, pokud s ním někdo nesouhlasí.
Domnívám se, že to by na něho mohlo platit, protože tím kdekoho vytáčí a já bych nebyl výjimkou.
Přeji vám pevné nervy a mnoho úspěchů v práci i osobním životě.

Kj 37243 28.08.2015 18:25
Ladislav Jakl publikoval svou domněnku. Myslí si, že ministr financí Andrej Babiš stojí za podezřelými úmrtími dvou lidí, kteří mu byli jak profesně, tak i osobně blízcí. Údajně zemřeli na smrtelnou nemoc, které se říká moc toho vědět.
První byl v listopadu 2007 Tomáš Kejla, který Babišovi sjednával schůzky s různými osobami mocenských a obchodních struktur. Jakl byl prý sám účastníkem dvou takových schůzek. Kejla následně zemřel. Někdo tvrdí, že na ránu do hlavy, někdo na krvavé zranění, oficiálně však nešťastnou náhodou.
O osm let později, březen 2015, umírá Peter Kovarčík, slovenský podnikatel a do určité doby přítel a kolega Andreje Babiše. Také rána do hlavy nebo krvavé zranění, spíše ale opět nešťastná náhoda. To je nám kolem pana Babiše smrtících náhod, že?

Kj 19489 27.08.2015 11:15
Policejní vyšetřování manipulace zakázek státní České pošty finišuje. Kauza znervózňuje Andreje Babiše. Trestně stíháni jsou totiž jeho dva zaměstnanci i jedna z firem jeho ... (zkráceno)<|i>

Anonym 90186 09.07. 17:57
Další záludná otázka byla: A co manuální práce? Pět z deseti oslovených jasně řeklo, že víkendová činnost s krumpáčen, lopatou či rýčem je baví a zvládají ji. A to je vlastně svým druhem sport i učňovský obor zároveň. Jde to i bez politiků.
Poslední a neméně důležitou informací, kterou chtěl šašek ve svém průzkumu získat bylo: Jak navazujete kontakt s opačným pohlavím. Jednoznačně se prý osvědčilo sousloví typu Ahoj šťávo. Kam tečeš? či Ahoj šťávo, chceš naplnit? Možná genderově nekorektní, ale upřímné.
Tak se šašek uklidnil, není to s tou současnou mládeží tak hrozné. Puberťáci jsou stále stejní. Již tisíce let a to je dobře. Možná by jim tak politici mohli naslouchat o něco více, když už se předhánějí v prezentování různých vizí pro naše děti. A kdyby svůj slovník rovnou i částečně zkusili vyměnit za ten puberťácký, asi by také zásadní chybu neudělali. Takhle, ono to stejně o moc horší být už nemůže, to ne že by šašek nutně hýkal nad každým mládežnickým pseudovýstřelkem, co se jeví být zaručeně cool. Ale tak tedy čau lidi a nazdar šťávo. A víte, co je to šťáva..?

Anonym 90186 09.07. 17:55
Vším lidem milovaní spasitelé by jistě pro potvrzení své milovanosti potřebovali získat i mladé voliče. A proto se jim snaží přiblížit přísliby zkvalitněním nabídky učňovských oborů, osobních trenérů a sportovišť. A preference rostou, alespoň dle průzkumů. Jenže občas není na škodu si udělat vlastní průzkum přímo mezi puberťáky. O čem tedy mládež sní, když zrovna spí? O nápadech z dílny dua Miloš Zeman-Andrej Babiš zrovna moc ne.
Ne že by byl šašek interním šetřením překvapen. Sedm z deseti oslovených ve věku 16 18 let umí nejen číst a psát v mateřštině, to zvládají všichni, ale navíc hovoří minimálně jedním dalším jazykem. Puberťáci se rovněž orientují v geopolitickém dění.
Pak se asi nelze příliš divit, že by se ani jeden z oslovených nikdy nepřihlásil na učňovský obor. Vědí totiž, že české státní střední školství je úžasný fenomén, ale ty učňáky? Prý darmo mluvit. A i kdyby snad mělo dojít k jejich lepšímu sepjetí s praxí, jak navrhuje Babiš, oslovení respondenti stejně chtějí dostudovat, získat zkušenosti v cizině a pak založit vlastní firmy. Čili se vydat do vod malých a středních firem, které jsou podle šéfa hnutí ANO na prd, když země prý potřebuje stát na velkém průmyslu, jak zní jedna z jeho už legendárních hlášek.
Šaškův průzkum ukázal i další věc, šest z deseti oslovených pubescentů aktivně sportuje. A rádo a mají kde, stačí se prý zajímat. Čili ani v tomto směru se na ambiciózní plány mocipánů příliš spoléhat nechtějí a ani nemusejí. Byť samozřejmě vize více sportovišť zní lákavě téměř každému a kdo by proti ní protestoval.

Anonym 31168 09.07. 16:24
Pro 90186.Je třeba v zájmu budoucích generací Čechů celou EU a NATO směle kopnout do zádele.Po odporážení všech vlastizrádných lumpů se znovu vžebrávat púod ochraná křídla surovinově bohatého Ruska s jeho rozsáhlými trhy.Pod diktátem Němců čeka Čechy nejprve zabránéí Sudet Němci,pak zabrání za naše dluhy ostatku Česka Židy,aby tak se dostali k lepšímu území než je současný Izrael.

Náhradník 5822 09.07. 16:22
Krvelačný starý soudruh Kj, mimo jiné milicionář a bachař, se asi pose..re, že zastupuji jeho oponentku:-))

Náhradník 5822 09.07. 16:18
PetrPF 81247 60 let 30.11.2014 13:31
Je smutné, že se politika dělá pouze v Praze a to pouze s určitou garnitůrou lidí, které si člověk nemůže vybrat sám a musí tolerovat fakt, že i když jsou v politice dnes už dlouhou dobu tak si jenom mění pozice a myslí si, že národ zapomněl, že jsou to vlastně samozvanci a jejich rodinní přísušníci a svá korýtka s budou pečlivě hlídat. Totéž platí i v malé politice a dnes má obyčejný občan větší strach něco říci nebo na něco poukázat z obavy před sebelikvidací. Problém "daně" nevíte jak je vybrat? Vyměňte lidi na teplých doživotních pozicích. když si uvědomíte kdo stál u jejich zrodu tak Vám musí být jasné kdo na těchto pozicích působí a co je jejich zájmem. Podobným způsobem jsou přeci obsazená všechna pracovní místa v této zemi a je to vidět ve všech odvětvích

Kj 19422 04.11.2014 06:44
Proč nám musí vládnout STBáci? Babišovy spisy visí na netu, ale podplaceni svědkové u soudu tvrdí opak. Proč nepředložil Babiš do dnešního dne lustračni osvědčení? Proč se obklopuje bolševickými kádry z 80 let? A proč to nikomu nevadí. A proč se nikdo neptá jak přišel k majetkům? Ti co mu tu blahořečí nevědí jak okradl své bývalé společníky?

Avyboje 17847 31.10.2014 16:19
Nyní zase praviclví lumpové hrají komedii ohledně manévrů ruského letectva.Tím,že ohrožuje Západ.Přitom uvedené manévry se nedějí na území západních zemí.To i za komunistů,když nějaký cíl v NSR mířil k naším hranicím,tak startoval hotovostní stihač k přehrazování prostoru na hranicch Česka.Cíl v NSR ce před hraniční čarou otočil zpět do NSR.Čas jsem dělal dozorčího důstojníka vyhodnocovače,v úseku,kde se vyhodnocovaly cíle v NSR.Takže vím,že i tehdy se uvedené bralo,jako něco běžného a nestrašili se hned lidé,že nás chce Západ napadnout.USA se řítí do státního bankrotu.Proto hladají každou možnost,jak ve světě zvýšit napětí a hrají komedii,že Rusko chce ovládnout svět.Aby USA dostávaly z mnoha zemí světa zbrojní zakázky a to zachránilo USA od státního bankrotu.Na Putinovi Západ štve to,že se Putin do harašení zbraněmi nenechá zatahnout a uvedenému se šikovně vyhýbá.Takže zatím je komedie Západu neúčinná a USA sviští do státního bankrotu nadále.Do uvedeného se zapojuje i Ukrajina tím,že požaduje na prodlužené EU aby Ukrajině půjčovala.Nechat se zatahnout do spolku s Ukrajinou to bylo od vedení EU pořádná troubovitost,která se EU pořádně vymstí.

Avyboje 17847 31.10.2014 14:34
Babiš ten Česko od státního bankrotu určitě nezachrání.pouze tato vláda lumpů prodlužuje čas do revoluce,aby stačili ti lumpové,kteří Česko rozkradli nakradené přemístit do zahraničí,pak zajistit Čechům státní bankrot a jejich odsun do Izraele,k odporažení Arabům.Česko si pak rozparcelují naši věřitelé.Tedy Němci a Židé.Němci,za naše dluhy,zaberou Sudety.Ostatní,za naše dluhy,zaberou Židé.Aby zde vybudovali nový stát Izrael,v lapším životním prostoru a hlavně daleko od Arabů.To už vybitým Čechům vadit nebude.Nepůjde přece o nic světoborného.I potom bude ráno slunce vycházet a v... (zkráceno)<|i>

Anonym 31168 09.07. 16:15
Pro 90186.Kdyby zde žijíci Němci neřvali,že jeden národ ,jedna Říše a stáli po boku Čechů tak je nikdo po Němci prohrané válce neodsunoval.Takto došlo jen k tomu co Němci ze Sudet zasloužili.Ty lumpy co nahrávají zabrání Sudet Němci je třeba včas vybíjet za vlastizradu na katovských mučírnách.

Anonym 90186 09.07. 12:48
Naše země byla až do druhé světové války multikulturní a mnohonárodnostní. Češi a Slováci tvořili společný stát. K tomu obrovské německé a maďarské menšiny. Polská menšina a Ukrajinci v oblasti Zakarpatské Ukrajiny, která spadala pod československou správu. A silná elitní německy hovořící židovská komunita zejména v Praze. Rovněž zde bylo mnoho emigrantů ze sovětského Ruska a nacistického Německa. Nacisté nás zbavili Židů. Sověti Ukrajinců, které přičlenili k SSR, a bělogvardějské elity, kterou odvlekli na Sibiř. Odsun nás zbavil Němců. Rozdělení federace v roce 1993 Slováků a Maďarů. A tak byla naše země etnicky vyčištěna a ztratila postupně během dějin svůj multikulturní ráz, což se na nás negativně podepsalo.
Navíc etnické čištění od Němců v roce 1945, divoký odsun, bylo doprovázeno velkými zločiny proti lidskosti a uplatňováním kolektivní viny z české strany. Měla to být odplata za zločiny spáchané nacisty a Němci v Česku během okupace. Byla to však ryzí pomsta, která se spravedlností neměla nic společného a Češi se v té době dopustili mnoha zvěrstev a zločinů proti lidskosti, což si do dnes odmítají přiznat a vyrovnat se s tím. Nevyrovnání se s touto minulostí na české straně má vliv i na současnou českou společnost.

Anonym 90186 09.07. 12:45
Profesor filozofie na Waleské univerzitě Jiří Přibáň sleduje politickou situaci u nás velmi bedlivě. Podle jeho názoru hrozí, že by po blížících se parlamentních a prezidentských volbách mohla nastat situace, ve které nás Babiš se Zemanem odsunou na evropskou periferii.
Přestože je situace na české politické scéně velmi napjatá, stále prý není úplně nejhůř. My stále ještě nejsme v totální politické krizi, v jaké se například ocitlo Slovensko za vlády Vladimíra Mečiara. Taková situace by však mohla nastat, pokud Andrej Babiš vyhraje volby drtivou, ne-li ústavní většinou a Miloš Zeman bude znovu zvolen prezidentem, říká Přibáň v rozhovoru pro Právo.
Tato mocenská konstelace by zcela jistě vedla ke změnám v české politice, které by nás definitivně posunuly za hranu ústavní demokracie a na evropskou periferii, na které se ocitlo například Maďarsko a Polsko. Proti takovým změnám by potom bylo třeba mobilizovat všechny demokratické síly bez ohledu na programové a ideologické rozdíly, má jasno uznávaný profesor.
Největší nebezpečí politických hnutí, jako je třeba Babišovo ANO není podle Přibáně populismus, protože ten byl vždy součástí demokracie. Nebezpečný je jejich antipolitický program, který z politiky dělá jen byznys, a s tím úzce spojená organizace, která je založená na vůdcovském principu bez vnitřní demokracie, má jasno Přibáň.
Hlavním problémem je podle něj princip neomezeného vůdcovství, pro které demokratická rozprava je jen žvanírna a jakýkoli kompromis znakem slabosti a prohry. Namísto pluralitní diskuse je politický program jen výsledkem podnikatelského zájmu. V něm se s veřejností zachází jako se spotřebitelem a s mocí jako s kapitálem, který je třeba rozšiřovat až k absolutní hranici, upozorňuje Přibáň.

Anonym 90186 09.07. 12:43
Ostrá kritika od dopravních expertů: Vláda selhala u zákona o významných dopravních stavbách
Nejzásadnějším problémem dopravní politiky současné vlády je stále málo nově otevřených komunikací a neschopnost prosadit zákon, který by umožnil zjednodušení a zkrácení přípravných prací, uvedl prezident Svazu průmyslu a dopravy Jaroslav Hanák. Otevřelo se nějakých 22, 23 kilometrů za čtyři roky. Výmluvy na minulé vlády na mě neplatí, měli tři a půl roku, aby si legislativu upravili. Nezvládli to kvůli vnitřním rozporům anebo neporozumění, uvedl Hanák.

Kj 37201 09.07. 12:28
Babiš, Kellner a další jsou dnes označováni, a po právu, za oligarchy. Jejich jediným cílem je ovládat více a více. Nejsou to filantropové, jejichž snahou by bylo nastavení volné a svobodné soutěže a kteří by si přáli kvalitní a spokojený život maximálního počtu občanů ČR. Ne. Jejich cílem je udržovat mezi lidmi nenávist, předkládat zástupná témata a odvádět tak pozornost od hromadění dalšího majetku a zvyšování si svého vlivu a moci.
EET je systém, který umožní nejen sledovat data, což je podstatné pro vyhodnocování si informací, ale je to především nástroj pro legální použití represivních složek státu (FÚ, celní správy, správy sociálního zabezpečení). V novodobé historii již nelze použít policii a StB jako tomu bylo za klasického komunismu. Bylo třeba vymyslet něco jiného. Zavedení elektronické evidence tržeb je pro ovládnutí dalších oblastí (trhů) ideální nástroj.
Ještě bylo potřeba odladit kvalitní PR, aby lidé EET přijali a chtěli proti podnikatelům a živnostníkům zavést. A na čem jiném PR postavit, než na staré dobré a komunisty oblíbené a osvědčené třídní nenávisti. Babiš, Dlouhý a další absolutně největší tuneláři státu jménem Česká republika, zahájili kampaň o tom, že ne oni, ale právě ti nehodní a zlí podnikatelé a živnostníci jsou těmi zloději a neplatiči daní, kvůli kterým prostý lid strádá nejvíce.
Co na tom, že to není pravda a že největší úniky jsou úplně někde jinde. Jako vždy však odvádějí tito vyškolení komunisté zatím naprosto skvělou práci. A vzhledem k tomu, že si oligarchové nakoupili naprostou většinu mediálního prostředí, tak se jim daří perfektně manipulovat občany státu.
Daří se jim ale, bohužel, manipulovat také poslance a senátory. To je vážný problém. EET je totiž opravdu klíčový zákon pro dotažení ovládnutí zbylých trhů pár lidmi. Hrozba nastolení totalitní moci a stopka rozvoje obrovského potenciálu kreativity, nápadů a umu obyvatel České republiky se velice rychle blíží.
Jedinou obranou proti spolčení bývalých komunistů, kteří čím dál více dalšími a dalšími zákony, nabíráním stovek nových úředníků a navyšováním byrokracie utahují šrouby svobody nás všech, je spojit síly proti nim také. Je bezpodmínečně nutné zahodit drobné animozity, snížit ega a začít myslet nejen antikomunisticky, demokraticky a svobodomyslně, ale především strategicky.

Kj 37201 09.07. 12:21
Senátu působí 14 senátorů, kteří buď byli členy KSČ, nebo jsou současnými členy KSČM. Celých 17 procent Senátu tak tvoří bývalí nebo současní komunisté. Přitom samostatný klub komunistické strany Senát nemá. Nejvíce bývalých komunistů je v řadách klubu Sociální demokracie (8). Mezi nimi je například předseda Senátu Milan Štěch, nebo bývalá ministryně zdravotnictví Milada Emmerová, či Miroslav Antl, který za minulého režimu působil jako prokurátor.

Kj 37201 09.07. 12:16
Největším nebezpečím pro demokracii nejsou lidé zvenčí, ale sami obyvatelé, pokud ztratí morální kvality nebo se nechají otrávit a přejdou do pasivity. Kde rozhoduje většina, je důležité, aby se k moci demokratickou cestou nedostali darebáci, protože pod vládou lůzy se vždy volá po pevné ruce, která by mohla znamenat konec demokracie.

Kj 37201 09.07. 12:03
No právě, že banda která se prolhala k moci pocházela z lůna KSČ.

Anonym 31168 09.07. 08:43
Pro 37256.I moji rodině komunisté znárodňovali.Já sám jsem se musel za jejich kritiku prošlápnout až k soudu.Kdybych tehdy věděl jaký lidský dobytek se díky troubovitosti obyčejného českého blba prolže po komunistech k moci a jak tito lumpové za sedmadvacet roků Česko zbídačí tak jsem si tehdy kritiku komunistů nedovolil ani kdyby to tehdy trestné nebylo.Nikdy bych tehdy nevěřil jaká verbež se může po komunistech prolhat k moci.

Kj 37256 08.07. 19:07
Babišova matka Ing. Adriana Babišová rozená Scheibnerová, členka KSČ, pracoval jako tajemníčka Ústavu marxismu- leninismu UK.
Je tedy zřejmé, že Babiš byl vychováván již od útlého mládí zločeneckým režimem, který jej definitivně poznamenal.
Co se v mládí naučíš, ve stáří jako bys našel. Tak čemu se vlastně divíme? Má to v krvi.

Anonym 37256 08.07. 18:39
11.11.1982 podepsal Babiš ve vinárně U obuvníka vázací akt v sobě od 16:30 do 18 hod. Návrh ke spolupráci přijal bez výhrad. Šumanem byly potvrzeny jeho předpoklady a schopnosti ke spolupráci s StB. Babiš řekl, že chápe svoji morální povinost přispívat k ochraně státu. Také souhlasil, aby bylo nadále používáno jeho krycí jméno Bureš.

Anonym 31168 08.07. 14:46
V zájmu lepší budoucnosti mladé a budoucích generací je žádoucí co nejrychleji přejít důchodcům na výplatu zasloužených a spravedlivých důchodů přževážně na holý zadek bejkovcem.Takto ušetřené miliardy použít na svižné splácení starými lumpy nasekaných dluhů.

Anonym 90186 08.07. 14:40
Skupina Július Šuman pokračuje v představování 32 Andrejových kluků. Po kartách s názvy Július Šuman, István Léko, Ivo Rittig, Karel Randák, Miloš Zeman, David Rath, Radka Kafková, František Mrázek, Ivan Jonák, Alexej Beljajev, Ivo Svoboda, Jaroslav Faltýnek, Libor Široký, František Hákač a Radovan Krejčíř, Václav Klaus, Martin Pecina, Ivan Langer, Stanislav Gross, Marek Dalík, Peter Kovarčík, Jozef Kubů, Tomáš Pitr, Jiří Veselý, Ján Ducký, Alexandr Bílek, Miroslav Šlouf a Alexander Babiš je tu další Štefan Babiš, Andrejův otec. Od 50. let byl aktivním členem KSČ a když byl v roce 1968 vyhozen, za rok se vrátil. Byl také obviněn ze zpronevěry.

Anonym 90186 08.07. 14:39
Kontroloři Státní zemědělské a potravinářské inspekce odhalili v minulých týdnech další nejakostní výrobky firmy Andreje Babiše. Tentokrát nešlo o plesnivé uzeniny nebo části injekční stříkačky. Na trhu se objevily dva šizené výrobky. Obsahovaly více tuku, než bylo udáno na etiketě.
Konkrétně šlo o salám Junior a výběrové špekáčky vázané. U obou výrobků kontroloři konstatovali: Obsah tuku ve výrobku byl vyšší, než bylo uvedeno na obale. Obě uzeniny jsou výrobkem společnosti Krahulík-MASOZÁVOD Krahulčí, a. s., spadající do stáje Agrofert Andreje Babiše.
Také tuto akciovou společnost Babiš před nedávnem uklidil do svěřenského fondu, když se musel zbavit majetku kvůli zákonu o střetu zájmů. Ten oficiálně vedou jeho právníci a jeho nastávající Monika.
Není to poprvé, co Krahulík uvedl na trh zajímavý výrobek. V minulosti například musel být z oběhu stažen gothaj, kam asi omylem zapomněli umístit podstatnou část masa. Dalším problémem byla plíseň na zdejší vysočině nebo kousky plastové fólie v poličanu.

Anonym 90186 08.07. 12:13
Americký prezident Donald Trump v sobotu ocenil vůdčí schopnost německé kancléřky Angely Merkelové a označil ji za naprosto neuvěřitelnou a inspirující. Šéf Bílého domu, který v minulosti kancléřku tvrdě kritizoval, vyzdvihl i její skvělou organizaci summitu G20 v Hamburku.
"Chtěl bych poděkovat kancléřce Merkelové za to, co zde udělala. Je to skutečně neuvěřitelné, jak se věci zvládají. Nic (přitom) není jednoduché," uvedl Trump. Poukázal na rozsáhlé protesty v ulicích, které podle něj ale summit prakticky nenarušily. "Byla jste skvělá a odvedla jste fantastickou práci," uvedl na adresu německé kancléřky.
Americký prezident ve vztahu k Merkelové v minulosti střídal okamžiky velkého ocenění s tvrdou kritikou. Nemilosrdně kritizoval třeba uprchlickou politiku šéfky spolkové vlády nebo vysoce kladnou bilanci německého zahraničního obchodu.
V sobotu ale Merkelovou jen chválil. "Mnohokrát děkuji, paní kancléřko. Vaše schopnost vést je naprosto neuvěřitelná a velmi inspirující," řekl také na setkání uspořádaném na podporu podnikání žen.

Anonym 31168 07.07. 17:54
Události v Německu jsou předzvěstí,že v EU se to bude časem řezat všude.Revoluční bejkovec potěš zadky všech lumpů co se v EU dostali k moci.

Anonym 90186 07.07. 14:51
Dneska jsem viděl pěknej bilboard s výstižnym textem. Stojí na něm:
Se.ou Vás Vaše děti?
volte ANO a po.erte jim celý život

Anonym 90186 07.07. 12:11
Ve videu je vysvětleno, že hlavním účelem firmy je vydělávání peněz, jenže stát má zastupovat zájmy občanů, obstarávat zdravotnictví, školství nebo infrastrukturu. Jedná se v podstatě o naprostý opak, uvádí Vila.V demokracii mají rozhodovací moc občané, zato ve firmě je to ředitel a nadřízení. Velké firmy jsou naprosto totalitně fungující organizace, vysvětluje protagonista.
Ředitel firmy má za úkol ze své společnosti dostat ten největší zisk, zato prezident (či jiný politik) má zastupovat zájmy veřejnosti, hledat shodu a vést diplomatická jednání. Proti politikům můžeme protestovat, nebo je dokonce veřejně urážet, což by v jakékoli firmě dost pravděpodobně znamenalo ztrátu zaměstnání.
Vila ukazuje nesmyslnost srovnávání státu a byznysu na příkladu americké pošty, která prodělává. Ano, protože smyslem pošty není vydělávat peníze. Jejím smyslem je zprostředkovat občanům poštovní služby! Stejným případem je podle něj zdravotní péče, jejímž účelem nemá být vydělávání peněz, ale záchrana lidských životů.
Když prezident Trump mluví o tom, že chce řídit stát jako firmu, to by bylo možné pouze v případě, že bychom žili v totalitní diktatuře. Vlastně

Anonym 90186 07.07. 12:11
Protagonista Nando Vila ve videu říká, že řídit stát jako šéf firmy je rozhodně lákavá myšlenka. Ale po pěti sekun.ách přemýšlení zjistíte, že zase tak skvělá není. Šéf velké firmy má řídit byznys. A vláda prostě není byznys, říká Vila.

Anonym 90186 07.07. 12:10
Řídit stát jako firmu, to je heslo, kterým si Andrej Babiš získal mnoho voličů. S podobnou rétorikou ale uspěl také současný americký prezident Donald Trump. V USA vzniklo video, které se nyní šíří zejména po sociálních sítích a které ukazuje, že firma je od státu naprosto odlišná a podobný přístup vede spíše k totalitě.

Anonym 90186 07.07. 12:03
kupina Július Šuman pokračuje v představování 32 Andrejových kluků. Po kartách s názvy Július Šuman, István Léko, Ivo Rittig, Karel Randák, Miloš Zeman, David Rath, Radka Kafková, František Mrázek, Ivan Jonák, Alexej Beljajev, Ivo Svoboda, Jaroslav Faltýnek, Libor Široký, František Hákač a Radovan Krejčíř, Václav Klaus, Martin Pecina, Ivan Langer, Stanislav Gross, Marek Dalík, Peter Kovarčík, Jozef Kubů, Tomáš Pitr, Jiří Veselý, Ján Ducký a Alexandr Bílek, Miroslav Šlouf je tu další Alexander Babiš. Mladší bratr Andreje, před rokem 1989 byl aktivním estébákem, udával. Později pracoval pro svého bratra, čelil podezření z podvodu ve společnosti ČEZ. Nyní se pohybuje v oboru, který Andrej poslední čtyři a půl roku reguloval, v pojišťovnictví.

Anonym 90186 07.07. 11:53
Po třicetileté válce byla země zbídačená, počet obyvatel království klesl ze tří milionů na cca 800 tisíc, ze 150 tisíc selských usedlostí zelo 80 tisíc prázdnotou. Velké části měst, která byla mnohem více postižena než venkov, byly v sutinách nebo chyběli obyvatelé. Např. v Táboře bylo 81 % domů opuštěných, Hradci Králové 70 %, v Litoměřicích 70 % atd.Obyvatelstvo bylo třeba nahradit, a protože Češi v jazykovém smyslu mimo hranic království vyjma exulantů nesídlili, stěhovali se do země vzhledem ke geografické blízkosti především Germáni. Další vzestup přistěhovalectví do země nastal později za Marie Theresie, která začala podporovat podnikání. S Germány (z německých zemí a z dnešního Holandska) přicházeli Románi (z dnešní Francie a Itálie) a další.
Bod obratu v česko-německých vztazích v českých zemích hledejme už v roce 1740, kdy Prusko odtrhlo většinu Slezska, čímž byla narušena rovnováha mezi příslušníky obou hlavních zemských jazyků. Zemští Němci se stali menšinou a začali se pochopitelně obávat, že je početně silnější Češi, navíc s vyšší natalitou, pohltí. Proto se při každé příležitosti snažili o vytvoření umělé německé většiny. Stali se tím centralisty na rozdíl od federalisticky smýšlejících alpských Němců, kteří si po druhé světové válce začali říkat Rakušané, a Čechů.Navíc nikdo z českých panovníků se nepokusil sjednotit oba hlavní zemské kmeny na základě nějakého vyššího ideálu. Češi a Němci žili v zemi vedle sebe, nepodařilo se z nich vytvořit jednotný politický (smluvní) národ.

Anonym 90186 07.07. 11:51
Potlačené české stavovské povstání ukončené bitvou na Bílé hoře bylo první fasí prvního celoevropského válečného konfliktu, třicetileté války. V čele rebelujících českých stavů (pojato zemsky) byli jazykově Němci ve většině.V bitvě na Bílé hoře bojovali, uplatníme-li jazykové kriterion, Češi s Němci proti Čechům a Němcům, ale např. také Tataři proti kozákům a podobně. Byl to konflikt o moc, nábožensky v podstatě neutrální (protestanti bojovali na obou stranách, byť jedna válčící strana byla nábožensky tolerantnější), v žádném případě to nebyl konflikt národnostní. Čechy a Moravu pak opouštěli čeští bratři pro svou víru, které se nechtěli vzdát podle prosazované zásady cuius regio eius religio (čí zem, toho náboženství) bok po boku (jazykově) Češi i Němci v přibližně stejném počtu.

Anonym 90186 07.07. 11:50
Masaryk husitství glorifikoval, jeho heslo Tábor je náš program je známé navzdory faktu, že běsnění husitských vojsk a bojůvek zlikvidovalo ve střední Evropě většinu kulturních statků budovaných pracně po několik století. Například v Chomutově táborité vyvraždili 2500 mužů a všechny ženy a děti upálili. Havlíčkův Brod úplně zničili, vše žijící zmasakrovali, v Prachaticích a v Ústí nad Labem taktéž nenechali nikoho naživu. Mnoho dalších měst zplundrovali a pak vypálili. Odhaduje se, že husité vybili asi třetinu obyvatelstva českých zemí (ztráty v bitvách byly zanedbatelné). Celkem jimi bylo v Čechách vypáleno přibližně 170 klášterů a několik stovek kostelů. K tomu se musejí přičíst i zvěrstva během jejich spanilých jízd do okolních států. Podle dnešní terminologie masový vrah Jan Žižka se stal národním hrdinou a je s podivem, že Masaryk, vyzdvihující při každé příležitosti humanismus, převzal nelidské husitství do svého národního programu. A co je nejhorší, nikdo s výjimkou historika Josefa Pekaře se nad tím dodnes nepozastavil.

Anonym 90186 07.07. 11:49
Do stejné kategorie bludů patří i tvrzení, že husité byli vlastně první demokraté. O husitské éře se vyjádřil Josef Jungmann takto: Češi té doby byli postrachem všech národů, ale kvůli svým náboženským novotám se jevili tak odporní, že byli po dlouhý čas považováni za nejhorší národ na světě .

Anonym 90186 07.07. 11:48
V přístupu k Janu Husovi a husitství se často objevují nacionalistické nebo marxistické bludy, avšak Hus byl církevní reformátor. Český mythus z něj činí jakéhosi národně českého protikatholického svatého nebo dokonce protiněmeckého myslitele, komunisté vytvořili mythus o husitství jako o povstání lidu proti církvi, jež bylo jakousi protokomunistickou utopickou revoltou, a proto neúspěšnou. Jelikož žoldnéři křižáckého vojska pocházeli většinou z německých zemí a výpravy pronikaly do Čech z Bavorska a přes jižní Moravu z Rakouska, vznikl další český blud o národnostním boji Čechů proti Němcům, který byl presentován tvrzením o odvěkém boji s Němci Čechy ohrožujícími. Je to tvrzení nepravdivé, protože šlo o boje, které měly náboženské a politické, nikoliv národnostní pozadí .

Anonym 90186 06.07. 20:24
Redaktoři reagují podobně: Nezvládnou to sami, musí to schválit také senát. Ústavní změny nelze dělat bez toho, aby souhlasily obě komory. Ale co bude, když tu jednu komoru vypustíte?
Babiš na to není schopen odpovědět, tak uhýbá: Dobře, ale tohle pro mě není prioritní. Já jen popisuju, jak stát funguje. Kdyby takhle fungovaly firmy, všechny zbankrotují.
Opět jeho posedlost státem jako firmou. Proto by chtěl přímo volené starosty a žádné zastupitele a zrušit kraje. Že je demokracie také nějaká diskuze a vyvažování moci, o tom zřejmě nikdy neslyšel nebo to do jeho mozkové kůry nijak neproniklo. Přímo voleného starostu, který by si mohl bez zastupitelstva řádit, jak by chtěl, by prý pohlídali voliči. Jak ho budou hlídat ve stotisícovém městě, na to žádný recept nemá. Jak by taky mohl mít nějaké demokratické povědomí, při jeho normalizačním komunistickém původu a estébáckém agentství. O tom zřejmě na schůzkách se s. Šumanem moc nemluvili.
Měli jsme tady ve vládách už různé bývalé komunisty, ale ať byli, jací byli, někteří z nich byli aspoň chytří a věděli, že se hraje podle nových pravidel, a ta nová pravidla znali.
A tahle osoba by chtěla být premiérem. Nemohl by si tu ústavu aspoň přečíst, když má podle ní vládnout? Řečeno jeho slovy, ušetřili bychom si tak jednou dost času, peněz. A my dodejme i nervů a ostudy.

Anonym 90186 06.07. 20:22
Andrej Babiš, který je presumptivní premiér, jak tomu kdysi říkal Jiří Paroubek (pak z toho naštěstí houby bylo), projevil své neználkovství. Jak se ukázalo, chtěl by měnit ústavu, kterou ani nezná a neví, jak se to dělá. Vyšlo to najevo v jeho rozhovoru pro Lidové noviny 1. 7. (redaktoři Kateřina Surmanová a Ondřej Koutník).
Mluvilo se o zrušení senátu a snížení počtu poslanců. Čím méně politiků, tím lépe, tvrdí Babiš. Jenže pak hrozí, že přijde někdo, kdo malého počtu politiků využije a zabetonuje se tím, že změní ústavu. Žádný senát ho nezastaví, oponují redaktoři.
Dvě stě poslanců už dnes může přece změnit ústavu, pravil Babiš. Jenže to se plete.
Že je to nesmysl, na to poukazuje už server demagog: Ústava je v hierarchii právních norem tzv. ústavním zákonem, pro jehož změnu je třeba většího počtu hlasů, než je tomu u běžného zákona. Souhlas musí udělit 3|5 všech poslanců a zároveň 3|5 přítomných senátorů. Na rozdíl od běžného zákona, pokud neudělí souhlas také 3|5 senátorů, nelze jej nahradit větším počtem hlasů poslanců. V žádném případě tedy poslanci, byť v kompletní shodě, nemohou sami změnit ústavu, jak argumentuje Babiš. Vždy musí jít o vůli dvou komor.

Anonym 90186 06.07. 19:28
Předseda hnutí BOS, plukovník Jaroslav Štefec, působil při prezentaci programu své formace jako chytrá horákyně. "Jsem zásadním odpůrcem vystoupení z NATO," odrážel zdánlivě prozápadně kritiku Severoatlantické aliance z publika. "Je lepší nyní zůstat v NATO než se nechat tlačit Evropskou unií do společné evropské armády," naznačil pak, že jeho "severoatlantická orientace" zase tak prozápadní není.
Zbytek poprvé po 28 letech mluvil na veřejnosti o armádě. Pochválil poslance, že v minulém týdnu ústavní většinou umožnili držitelům zbraní použít je podle vlastního uvážení v zájmu ochrany státu. "Zaplaťpánbu za ten zákon. Umožňuje vládě udělat domobranu z dvou set tisíc myslivců, kteří mají brokovnici. Většina z nás jsou myslivci, neznám organizovanější skupinu," prohlásil.
Dnešní nepřítel podle Zbytka není vidět, "ale je mezi námi". Smyčka kolem Česka se prý utahuje, v Paříži, Berlíně i ve Vídni se radikalizuje islamistická část populace. "Běžte do Vídně, tam se bojí jít žena i na nádraží, protože ji osahávají," tvrdí.
Ohlasy konference BOS v řadách odborníků na bezpečnost jsou negativní. "To je přesně to, co teroristé a fanatici chtějí, vytvořit islamofobii, a tím přiklonit na svou stranu muslimy, kteří se chovají slušně," řekl pro HN senátor a exministr vnitra František Bublan z ČSSD.
Podle bývalého federálního ministra obrany Luboše Dobrovského, který Zbytka po roce 1990 propustil z armády, jde o přímé ohrožení demokracie. "Zvolili jsme si politiky typu Zemana či Babiše, kteří dělají všechno pro to, aby oslabili naši demokracii. A v této oslabené demokracii se pak snadno množí struktury jako tato, která mi připomíná Lidové milice nebo nacistické SA," uvedl.

Anonym 90186 06.07. 19:26
Skoro jako na neonacistickém srazu si chvílemi mohl připadat návštěvník bezpečnostní konference, kterou minulý čtvrtek uspořádalo v hotelu Olšanka na pražském Žižkově nové politické hnutí BOS.
"Jsou to Židi, s židákama tu nejsou dobré zkušenosti. Proč je sem tahají? My chceme být Češi," ozývalo se z davu.
Plejáda obdobně ostrých výpadů proti demokracii, polistopadovému režimu, Evropské unii či NATO byla stejně pestrá jako složení účastníků.
Konferenci sice uspořádal nový politický subjekt, mající ambici dostat se do sněmovny, ale ústřední postavou byl muž, který pomohl dostat Miloše Zemana na Pražský hrad. Právě pod dohledem bývalého plukovníka Zdeňka Zbytka se totiž v současnosti kolem hnutí BOS (Bezpečnost, odpovědnost, solidarita) soustřeďují předlistopadoví vojáci a pohraničníci z Československé lidové armády.
Na akci dorazilo bezmála 150 lidí. A kromě es předlistopadových ozbrojených složek vystoupili i nejbližší spolupracovníci současného prezidenta a 8722; téměř výhradně s orientací na Rusko. Vedle exministra Zemanovy vlády Jaroslava Bašty, exposlance ČSSD Miloše Titze a současného poslance Zdeňka Ondráčka z KSČM, někdejší policejní "mlátičky" z roku 1989, byli přítomni zástupci prokomunisticky orientovaného Klubu českého pohraničí a Českého svazu bojovníků za svobodu.

Anonym 17847 06.07. 17:03
U cenzorů bude třeba po revoluci odporážet celé jejich vlastizrádné rody za škody co národu Čechů dělají.

Anonym 17847 06.07. 16:54
Zase zde vládnoucí dobytek cenzuruje.

Anonym 90186 06.07. 16:31
Na letošní Karlovy Vary Babiš a jeho tým nebudou vzpomínat dobře. Jeho nejbližší PR pracovníky Prchala a Kubovičovou ochranka nepustila na party televize HBO, se samotným Babišem zase nechtěla jít na večeři Uma Thurman. Vary asi budou mít problém

Anonym 90186 06.07. 14:47
OECD
V Česku se od počátku krize v roce 2008 snížila produktivita práce nejvíce ze všech států OECD.
I přes nízkou nezaměstnanost se v Česku od roku 2008 snížila reálná výše mezd, a to o více než 15 procent.
Podprůměrně si Česko vede při srovnání rovnosti příjmů mužů a žen, výdělky mezi pohlavími se liší přibližně o 45 procent.

 <<nové   starší>> 

1
filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti