Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
A Humdrum Star (Gogo Penguin) The Asylum Years (Hillman, Chris) Blade Runner 2049 (Blu-ray Filmy) Alive In New Light (Iamx) Dawn Chorus Remixes (Hidden Orchestra)

Andrej Babiš diskuse strana 10450

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 81824 14.05.2017 19:45
Milan 10993 62 let14.05. 19:26
Premiér Bohuslav Sobotka (42) žije v luxusním bytě v Praze. Přesto jako trvalé bydliště uvádí ve Slavkově u Brna, kde ho už ale roky neviděli. A Sněmovně účtuje přes 300 tisíc ročně cestovních náhrad..
xx
to je asi ono, co od nich chtěl Babiš.. ovšem ticho po pěšině..
a vůbec..
každý je na úkor státních rozpočtu - daní obyvatelstva více-milionář..
proto chtěl zřejmě Babiš snížit počet poslanců.. (jinak jich tam chodí polovina, každý má ještě kšefty okolo a jsou vidět jen stále stejné léty okoukané tváře)

Milan 10993  62 let 14.05.2017 19:26
Premiér Bohuslav Sobotka (42) žije v luxusním bytě v Praze. Přesto jako trvalé bydliště uvádí ve Slavkově u Brna, kde ho už ale roky neviděli. A Sněmovně účtuje přes 300 tisíc ročně cestovních náhrad
Sobotka jako adresu trvalého bydliště uvádí Slovanskou ulici číslo 1304 ve Slavkově. Když se Blesk na místo vypravil, zjistil, že nového premiéra v menší družstevní bytovce hledá marně. Viděl jsem ho tu naposledy snad v roce 2011, kdy se tu zastavil, zavzpomínal jeden ze sousedů, který si ale nepřál uvést své jméno. Další se pak přidali. V bytě prý dlouhodobě žije rodina Pavlíkových
Kapesné? Je proto v pořádku, že Sobotkovi Sněmovna vyplácí cestovní náhrady jako kdyby do Slavkova jezdil každý den? Podle dostupných informací si tak ročně přijde na minimálně 310 800 korun, což za pět let od doby, co si politik v Praze pořídil bydlení, vyjde na zhruba 1,5 milionu korun?
Pan NeviditelnýPremiér se brání :Výše víceúčelové paušální náhrady na dopravu se odvíjí buď od místa trvalého pobytu, nebo od místa, kde má poslanec poslaneckou kancelář. Já mám kancelář po celou dobu výkonu mého poslaneckého mandátu ve Vyškově, který leží ve volebním jihomoravském kraji, za který jsem byl zvolen. Pokud bych tedy neměl trvalý pobyt ve Slavkově a měl trvalý pobyt v Praze, vypočítávala by se náhrada podle vzdálenosti Praha Vyškov a její výše by se tedy nijak nezměnila, napsal Blesku v SMS zprávě Sobotka a dodal, že trvalý pobyt má ve Slavkově u Brna od osmdesátých let minulého století proto, že zde více jak dvacet let žil a chce i nadále zůstat se Slavkovem v kontaktu jako jeho občan. Proč ho v trvalém bydlišti už minimálně dva roky sousedé neviděli, už nevysvětlil.
PřiznáníSobotka už při pořízení pražského luxusního bytu ve Stodůlkách za více než sedm milionů korun přiznal, že ke spoření na něj zneužíval i poslanecké náhrady. Jenže která civilizovaná země má premiéra s fiktivní adresou a takovou chut í na peníze za cesťáky? Autor: Ondřej Požár, Eva Pospíšilová

Anonym 81824 14.05.2017 14:17
Kj 3710414.05. 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.
xx
jasně..
nejlépe se v této souvislosti v parlamentu vyjádřil Robert Pelikán
a přes to politici žvanili, žvanili.. a to trvá..
takové politiky odstranit.. jsou to fušeři (žvanilové)
xx
pěkné video je i tady..
xtv.cz|archiv|nahravky-babise-jsou-odporne-rika-senator-jaroslav-kubera

Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známého. Až si vás manželka při schválně vyvolaném konfliktu nahraje a nahrávku použije u rozvodového soudu. Až si vás kolega u oběda natočí, jak drbete šéfa, a pak vás bude vydírat. To už bude pozdě pískat na píšťalku a křičet: "To se přece nedělá! "
Jakýkoli účel nemůže nikdy obhajovat nemravné prostředky. Dejme si proto pozor na to, nad čím se dnes radujeme. Dnešní nadšení se totiž může rychle proměnit v náš zítřejší strach.
xx
no tak s tím se toho moc nenadělá..
je to otázka techniky (máš-li mobil, počítač, GPS máš smůlu).. třeba nás časem budou čipovat abychom se neztratili ;-)
xx
ale proto často dávají rodiče dětem mobily, aby nad nimi měli kontrolu..
vždy se najde nějaký element, který se tím bude třeba jen bavit..
xx
ale..
nemůžeme zakázat souložit, protože došlo někde k znásilnění..
xx
ještě mě napadlo..
chce-li si nějaká dáma koupit třeba podprsenku přes internet, musí uvést jakou velikost, barvu a ADRESU, kam se to má dopravit..a intimní soukromí je v řiti..

Kj 37104 14.05.2017 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známého. Až si vás manželka při schválně vyvolaném konfliktu nahraje a nahrávku použije u rozvodového soudu. Až si vás kolega u oběda natočí, jak drbete šéfa, a pak vás bude vydírat. To už bude pozdě pískat na píšťalku a křičet: "To se přece nedělá! "
Jakýkoli účel nemůže nikdy obhajovat nemravné prostředky. Dejme si proto pozor na to, nad čím se dnes radujeme. Dnešní nadšení se totiž může rychle proměnit v náš zítřejší strach.

Anonym 81824 14.05.2017 10:20
Anonym 3116814.05. 08:36
Situace nazrává tomu abychom si my budoucí zasloužilí revolucionáři už dávali revoluční vercajk do pucu a kvalitní bejkovec do revoluční pohotovosti.S uvedeným doma denně cvičit.To proto ,že až nás národ zavolá do ulic už jsme měli v rukou ten správný revoluční švuňk.
xx
ty zkrátka jenom plácáš nesmysly..

Anonym 81824 14.05.2017 10:19
Kj 3710414.05. 08:24
Tak samozrějmě, že socani v tom také mají podíl. Babiš by bez Sobotky EET neprosadil. Je to jedna banda. Socani si volební kampaň vždy financovali přes dávky nemakačenkům. Ale s tí začal ten kořalečník z hradu. Ten začal rozdávat z cizího, aby ho darmožrouti volili. Kořalečníkovou vládou začalo zadlužování státu a tlak na zvyšování daní.
xx
1.Babiš nechce zvyšovat daně
2.EET je o účetnicví - o hotových penězích, ty jsou zdrojem korupce
3.koalice..do je výmysl plynoucí z demokracie, u nás to jinak nejde.. proto MUSÍ být podpora, jinak zapadnou i rozumné věci..
4.nemakačenků je plno.. neznám "demokratický" způsob jak je naučit pracovat, umřít hladem je nikdo nenechá a dát je do basy je vlastně sociální zabezpečení (tam dostanou postel, najíst, nemusí dělat, dokonce mají ochranu a neškodí)

Anonym 31168 14.05.2017 08:36
Situace nazrává tomu abychom si my budoucí zasloužilí revolucionáři už dávali revoluční vercajk do pucu a kvalitní bejkovec do revoluční pohotovosti.S uvedeným doma denně cvičit.To proto ,že až nás národ zavolá do ulic už jsme měli v rukou ten správný revoluční švuňk.

Anonym 31168 14.05.2017 08:24
Pro Honza.Vše co se po komunistech prolhalo k moci je stejný zlodějský ,prolhaný a lumpácký dobytek.Na názvu politické firmy nezáleží.

Kj 37104 14.05.2017 08:24
Tak samozrějmě, že socani v tom také mají podíl. Babiš by bez Sobotky EET neprosadil. Je to jedna banda. Socani si volební kampaň vždy financovali přes dávky nemakačenkům. Ale s tí začal ten kořalečník z hradu. Ten začal rozdávat z cizího, aby ho darmožrouti volili. Kořalečníkovou vládou začalo zadlužování státu a tlak na zvyšování daní.

Marie 37240  50 let 14.05.2017 08:23
Pane Babiš.Moc Vám držíme palce ,aby jste ustál to neustálé napadání,urážení.
Sobotka a ta jeho banda tuší ,že jdou do háje a proto okolo sebe kopou.Vy jste vybudoval firmu, která dává lidem práci.Platíte dobře na české poměry velice.Kdyby jste ty vytunelované firmy nepostavil na nohy, tak je za hubičku koupili Němci a lidi odřeli.Jste můj zaměstnavatel .Děkuji.

Honza 37240  55 let 14.05.2017 08:06
To co tu komentujete je práce socanů.Ti rozhazují a teď před volbami naslibují hlavně menšinám.

Anonym 81824 14.05.2017 07:42
Kj 3710414.05. 07:03
Neví mproč tu stále melete Babišovy nesmysly o tom, že kdo nechce platit daně je zloděj? Ve skutečnosti je to přesně naopak. Zloděj je ten, který tyto daně rozhazuje na platy darmošlapů, zadarmo rozdává sockám a nemakačenkům, cpe si je do kapes a nazývá je dotacemi.
Proč bych měl živit zlodějský stát? Stát, který pro mě dělá minimum a požaduje po mě maximum.
Probuďte se vy uctívači Babiše a uvědomte si, že jste okrádaní státem a to stále více a nejen o peníze, ale i o svobody.
A ti co tu tak vehementne blahořečí tomu zloději, jsou nejspíš právě právě takoví paraziti přisátí na těle společnosti.
xx
Ty ses asi spletl.. to dělají socialisti..

Kj 37104 14.05.2017 07:03
Neví mproč tu stále melete Babišovy nesmysly o tom, že kdo nechce platit daně je zloděj? Ve skutečnosti je to přesně naopak. Zloděj je ten, který tyto daně rozhazuje na platy darmošlapů, zadarmo rozdává sockám a nemakačenkům, cpe si je do kapes a nazývá je dotacemi.
Proč bych měl živit zlodějský stát? Stát, který pro mě dělá minimum a požaduje po mě maximum.
Probuďte se vy uctívači Babiše a uvědomte si, že jste okrádaní státem a to stále více a nejen o peníze, ale i o svobody.
A ti co tu tak vehementne blahořečí tomu zloději, jsou nejspíš právě právě takoví paraziti přisátí na těle společnosti.

Honza 37240  55 let 14.05.2017 01:18
S těmi kasami souhasím.Babiš navrhoval malým obchodům úlevu.Kdo to nechtěl? Soc.a Jurečka.Daně mají poctivě platit všichni.Dneska už chybí peníze na platy lékařů,učitelů ,pracovníkům ve službách atd.A kde je vzít než přes EET.Byl jsem na Slovensku před 2 lety a ty se divili ,že to u nás není zavedeno.Za každé malé pivo jsem dostal účtenku.Vadí to těm co daně neplatili a mastili si kapsu.

Anonym 81824 14.05.2017 00:56
Kj 3710413.05. 17:22
Včera jsem nakupoval v malém kameném obchodě. Na otázku jak je paní, které ten obchod patří a zároveň stojí za pultem, spokojena s pokladnou EET odpověděla, ano já jsem spokojená, mě to nevad, já jsem nikdy nekradla. Co na to říct? Výplach mozku Babišovským plkem.
Tak jsem jí na to odpověděl. No ale soudruh Babiš si to nemyslí, ten vás má za zlodějku. Proto Vám sem dal tu kasu. Byla z toho trošku vedle.
xx
asi takovýho vola ještě neviděla..

Anonym 81824 14.05.2017 00:55
Anonym 3116813.05. 17:47
Pro Kj.Je třeba okopírovat komunisty a tvrdě znárodňovat.Pak problém se zatajováním zisků nebude.To,že za komunistů stál rohlík od měnové reformy až do pádu komunistů stále třicet haléřů je pro dnešní mladou generaci neuvěřitelné.Zde vládnoucí lumpové radili lidem aby si spořili na důchod.Nyní jim bezhlavým zdražováním úspory šmahem znehodnocují.Vládne zde sedmadvacet roků lidský dobytek zralý na co nejkrutější odporažení na katovské mučírně a znárodňování veškerého majetku celých vlastizrádných rodů.
xx
hele magore, udělej si na tu mučírnu alespoň živnosťák.. práce bude povinná

Anonym 81824 14.05.2017 00:52
Kj 3710413.05. 17:18
No to by bylo hezké kdyby měli svůj tisk a neschovávali se se za jakoby nezávislé noviny. MF atd.
xx
jsi jako Zaorálek.. tomu také chybí informace..

Anonym 81824 14.05.2017 00:49
Anonym 8313813.05. 23:41
Pane Babiš, kdy se naučíte správně česky, nepřipadáte si trapně?
xx
sám jseš trapnej, hňupe..

Anonym 83138 13.05.2017 23:41
Pane Babiš, kdy se naučíte správně česky, nepřipadáte si trapně?

EduardPokorn 10914  88 let 13.05.2017 22:23
Pane Babiši, máte to těžké, ale věřím, že lidé s t.zv. "seldským rozumem" Vám drží palce a věřím, že Vám i dají hlasy. Venkov volí uvážlivě a jistě má těch mudrlantů kteří si myslí, že jsou nejchytřejší, dost a zachová se podle toho.

Anonym 31168 13.05.2017 17:47
Pro Kj.Je třeba okopírovat komunisty a tvrdě znárodňovat.Pak problém se zatajováním zisků nebude.To,že za komunistů stál rohlík od měnové reformy až do pádu komunistů stále třicet haléřů je pro dnešní mladou generaci neuvěřitelné.Zde vládnoucí lumpové radili lidem aby si spořili na důchod.Nyní jim bezhlavým zdražováním úspory šmahem znehodnocují.Vládne zde sedmadvacet roků lidský dobytek zralý na co nejkrutější odporažení na katovské mučírně a znárodňování veškerého majetku celých vlastizrádných rodů.

Kj 37104 13.05.2017 17:22
Včera jsem nakupoval v malém kameném obchodě. Na otázku jak je paní, které ten obchod patří a zároveň stojí za pultem, spokojena s pokladnou EET odpověděla, ano já jsem spokojená, mě to nevad, já jsem nikdy nekradla. Co na to říct? Výplach mozku Babišovským plkem.
Tak jsem jí na to odpověděl. No ale soudruh Babiš si to nemyslí, ten vás má za zlodějku. Proto Vám sem dal tu kasu. Byla z toho trošku vedle.

Kj 37104 13.05.2017 17:18
No to by bylo hezké kdyby měli svůj tisk a neschovávali se se za jakoby nezávislé noviny. MF atd.

Anonym 81824 13.05.2017 17:14
Kj 3710413.05. 16:26
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.
xx
jo a byl bych rád, kdyby ANO mělo svůj stranický tisk.. to lze..

Anonym 81824 13.05.2017 17:12
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.
xx
TA JINAK..
jsme malá země představující počtem obyvatel větší západní velkoměsto..
nikdy nebudeme mít takový hospodářský výkon..
xx
jaká je průměrná účast poslanců na zasedáních?
moderní technika slouží nejen k hraní SOLITERU.. výroba potřebuje pracovní síly
xx
s počtem nabraných lidí na finančák používáš Kalouskovy argumentace..
státní služby nabraly od hasičů, polišů, kantory..
xx
atd.
Kuk sem.. do Parlamentních listů na video
Svinská lež, dezinformační incest. Petr Žantovský podrobně rozebral, jak média vytvořila kauzu Babišových nahrávek. Novinářská parta se prý už zcela utrhla ze řetězu
xx
a co se mě týče, vybírám si v tom chaosu a je to problém..

Kj 37104 13.05.2017 16:26
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.

Anonym 81824 13.05.2017 16:22
Anonym 3116813.05. 15:52
Drzost těch lumpů co se po komunistech prolhali k moci nemá obdoby.Proto to chce krutou revoluci a vše co se po komunistech prolhalo k moci a dodnes Česko zbídačuje odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
xx
už by sis měl nechat udělat na mučírnu IČO..

Kj 37104 13.05.2017 16:19
Pro Honza 37240 55 let.
Jen tak pro pořádek. Jak dlouho tu vládla pravice a jak dlouho levice? Kdy kdo a co rozkradl?

Anonym 31168 13.05.2017 15:52
Drzost těch lumpů co se po komunistech prolhali k moci nemá obdoby.Proto to chce krutou revoluci a vše co se po komunistech prolhalo k moci a dodnes Česko zbídačuje odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Miloš 37257  58 let 13.05.2017 14:40
Čt 24 přímý přenos, opět kopou do Ano a pana prezidenta, mistrně překrucují!

Miloš 37257  58 let 13.05.2017 14:35
Doporučení, čtěte v Parlamentních listech články mediálního analytika Petra Žantovského, jsou objektivní a udělejte si svůj názor. Veřejnoprávní média kopou za ČSSD.
Pro Kj-evidentně mu vadí EET..

Honza 37240  55 let 13.05.2017 11:03
Dlouho jsem věřil pravici ,že to myslí dobře .A jak to dopadlo.Rozkradená země.Teď přijde někdo,zavře kohouty ,odstaví je od lizu a je zle.Proto ty pomluvy.Divím se ,že jim to někdo žere.Vždyť vytvořit na někoho kompro je v dnešní době velmi jednoduché.A Sobotka může balit kufry.Mají to na háku!!

Anonym 81824 13.05.2017 10:20
Milan 10993 62 let13.05. 10:07
Babiše by za premiéra bralo 40 procent lidí, tvrdí průzkum.
Postava ministra financí a šéfa ANO Andreje Babiše štěpí českou společnost. Exkluzivní průzkum, který provedla gentura Kantar TNS prokázal, že pokud by ANO v příštích volbách do Sněmovny uspělo a Babiš by vedl kabinet, líbilo by se to dvěma pětinám (40,8 procenta) lidí.
xx
doufám, že to tak nějak dopadne..
všechno, co se teď děje je politický boj..
v socialismu jsem žil dost dlouho a už ho nechci..

Anonym 81824 13.05.2017 10:18
Kj 3710413.05. 09:06
Pro Anonym 81824.
Samozřejmě jsou všichni politici stejná pakáž. Ať je to Sobotka nebo Zeman nebo Kalousek. Rozdíl je pouze v tom, jak který mi zasahuje so života. Já stát nepotřebuji k takovým věcem aby mi určoval každý krok co dělám. Aby mě sledoval na každém kroku kamerami a aby se staral co mám za majetek a jak jsem k němu přišel.
Nepotřebuji aby Babiš ve své lačnosti sledoval pohyb každého knoflíku, který se kde prodal. Co mu je po tom. Nepotřebuji aby mě stát plíživě znárodňoval to co jsem si vydělal například daní z nemovitostí z nabytí nemovitostí, dědickou daní a dalšími nesmyslnými zlodějnami. Dříve byly desátky pro vrchnost. Dnes platíte i 70% z některých výrobků. Tak kde jsme? A co za to dostáváme? Placené šmíráky státu, kteří nemají nic jiného na práci než udávat a posílat trestní oznámení. Takový stát nepotřebuji. Stát kde je schváleno přes šestnáct tisíc zákonů které nikdo ani nečte, natž aby je dodržoval. Nicméně pro vrchnost stejně neplatí. A to ani vlatně ústava.
xx
Jasně.. ALE..
napadla mě hra letadlo.. když mi dá každý korunu, budu milionář..
je to o těch tvých knoflících..
když nebudou v dopravních prostředcích revizoři, dopadne to špatně..
když nebudou v márketech kamery, dopadne to špatně..
když sami sebe neschováme za ploty a nezabezpečíme se třeba kamerami, dopadne to špatně..
atd..
xx
když budeme chytří, máme šanci větší..
když někdo udělá blbý zákon, máme právo ho využít..
xx
co dodat..
hodně zákonů také nerad..
Babiš například chtěl snížit počet poslanců, chtěl zkrátit časy kecání, chtěl zkrátit funkční období.. co se stalo? .. demokracie je pro hlupáky, těch je většina..
atd..atd..

Milan 10993  62 let 13.05.2017 10:07
Babiše by za premiéra bralo 40 procent lidí, tvrdí průzkum.
Postava ministra financí a šéfa ANO Andreje Babiše štěpí českou společnost. Exkluzivní průzkum, který provedla gentura Kantar TNS prokázal, že pokud by ANO v příštích volbách do Sněmovny uspělo a Babiš by vedl kabinet, líbilo by se to dvěma pětinám (40,8 procenta) lidí.

Petr 88038  48 let 13.05.2017 09:10
Fandím Vám pane Babiš. Je mi podivné opravdu, že se všechny tzv. tradiční strany spojili a probírají jen Vás. Sociální demokraté mají samí co dělat jen třeba s vysvětlením úmrtí pana Altnera, kterého vyčerpal boj o jeho peníze.Dodnes ani jeden novinář se do této špíny ze strany sociální demokracie nepustil. Takže kromě tradičních politiků, kteří už desetiletí sedí v parlamentu a senátu, jsou i novináři, kteří hrubě škodí naší vytunelované republice. Určitě půjdu volit Vás , neboť jste asi fakt šlápli někomu na kuří oko.

Kj 37104 13.05.2017 09:06
Pro Anonym 81824.
Samozřejmě jsou všichni politici stejná pakáž. Ať je to Sobotka nebo Zeman nebo Kalousek. Rozdíl je pouze v tom, jak který mi zasahuje so života. Já stát nepotřebuji k takovým věcem aby mi určoval každý krok co dělám. Aby mě sledoval na každém kroku kamerami a aby se staral co mám za majetek a jak jsem k němu přišel.
Nepotřebuji aby Babiš ve své lačnosti sledoval pohyb každého knoflíku, který se kde prodal. Co mu je po tom. Nepotřebuji aby mě stát plíživě znárodňoval to co jsem si vydělal například daní z nemovitostí z nabytí nemovitostí, dědickou daní a dalšími nesmyslnými zlodějnami. Dříve byly desátky pro vrchnost. Dnes platíte i 70% z některých výrobků. Tak kde jsme? A co za to dostáváme? Placené šmíráky státu, kteří nemají nic jiného na práci než udávat a posílat trestní oznámení. Takový stát nepotřebuji. Stát kde je schváleno přes šestnáct tisíc zákonů které nikdo ani nečte, natž aby je dodržoval. Nicméně pro vrchnost stejně neplatí. A to ani vlatně ústava.

Procházkovi 7737 13.05.2017 08:59
Pane Babiši, jste jedinej, kdo měl ve vládě za posledních x let úspěch. A úspěch se obecně neodpouští. Pan premiér je největší populista všech dob. Jinak je k ničemu. Vážíme si Vašich schopností. Nedejte se.

Anonym 81824 13.05.2017 07:01
pro Kj 37157
kdyby ses tady vyjadřoval v binárním kódu přišlo by to ZDE na stejné..
snad tě může uklidnit, že jsme všichni smrtelníci..
Babiš s marastem i v politice pohnul..
to co se teď děje je jen politický boj nebo silnější přežije a to je vlastně přírodní zákon..
zeptej se sám sebe co dělají nebo dělali ostatní politici..

Honza 37240  55 let 13.05.2017 03:28
Pane Babiši jsme s Vámi.Musíme tu socanskou lůzu porazit.Kudy chodil tudy krad sociální demokrat.Není týden aby nevyplula na povrch nějaká aféra na socani.Držte se.Děkujeme

Kj 37157 12.05.2017 19:27
1,505 miliardy korun, které Agrofert odvedl na daních během roku 2014, přitom šla do české státní kasy jen půlka, zbytek putoval do veřejných rozpočtů zahraničních zemí, a to hlavně Německa, ve kterém má Babiš svůj nejziskovější podnik firmu na výrobu močoviny a hnojiva SKW Stickstoffwerke Piesteritz. V tuzemsku na daních firma zaplatila pouze 743 milionů korun, uvedl s odkazem na mluvčího Agrofertu Karla Hanzelku.

Kj 37157 12.05.2017 19:21
Dostáváme se tedy do situace, kdy je vicepremiérem člověk, který ovládá více jak polovinu trhu s komoditou, na kterou určuje výši spotřební daně. Zájem ministra financí je vybrat co nejvíce daní, zájmem majitele Agrofertu je co nejnižší spotřební daň, která bude snižovat cenu vysokoprocentních biopaliv a tím pádem zvyšovat poptávku po nich.
Bohužel u nás oba zájmy zastává stejná osoba. Přestože by tento samotný fakt v normálních zemích stačil na demisi vlády a dotčený ministr by již v životě nemohl kandidovat nikam, Andrejovi Babišovi je to málo a jde ještě dále.

Kj 37157 12.05.2017 19:18
Zneužívá Andrej Babiš státní správu pro svůj byznys?
Aby továrny Andreje Babiše zvládly nový nápor poptávky, musí se rozšířit. Je třeba velmi bedlivě proto sledovat osud firem Kratolia a Oleo Chemical. Obě jsou však značně kontroverzní. Kratolia patří do sféry vlivu Tomáše Pitra, Oleo Chemical figuruje v kauze pražského dopravního podniku a je spojována s Ivo Rittigem. Kratolia již má po zásahu daňové Kobry obstavené účty a směřuje velmi rychle ke krachu, Oleo Chemical pouze podstupuje hloubkovou kontrolu, která může souviset s tím, že dle vyjádření manažerů Oleo Chemical jevil Agrofert v roce 2011 zájem o její koupi. Dostat firmu na kolena a pak levně koupit je oblíbenou strategií Andreje Babiše.

Milan 10993  62 let 12.05.2017 19:10
Pro Kj 37157, takto se vyjadřuje ten, kdo nemá všech pět po hromadě.

Anonym 81824 12.05.2017 19:00
Kj 3715712.05. 18:24
Babiš neplatí daně. To co říká, že zaplatil stovky milionů na daních je pouze účetní trik. Ve skutečnosti to co platil tak dostával zpět v dotacích a ještě něco navíc. Ve finále státu dával méně než od něj pobíral.
Ale jinak všeci kradňů.
xx
ty jsi biologickej trik.. možná i přírodní úkaz..

Kj 37157 12.05.2017 18:24
Babiš neplatí daně. To co říká, že zaplatil stovky milionů na daních je pouze účetní trik. Ve skutečnosti to co platil tak dostával zpět v dotacích a ještě něco navíc. Ve finále státu dával méně než od něj pobíral.
Ale jinak všeci kradňů.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti