Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Andrej Babiš diskuse strana 5900

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 5822 19.11.2019 09:15
Edik alias zvadlý pindík se činí :-))

Anonym 5822 19.11.2019 09:14
Podařilo se :-)).

Anonym 5822 19.11.2019 09:13
Dědudol, proč se zde unavuješ? Jsi pouze vzteky bez sebe a kopeš nožičkami, mácháš ručičkami, nikdo tě nebere vážně. Jdi na procházku, je krásně, krm ptáčky, potlachem s ostatními tobě podobnými, kup blesk, ať máš nějakou zábavu :-)) a hlavně, dodržuj hygienu. Čau soudruhu za zenitem, dávno za zenitem. Někdo je tu od rána na jednu hodku, někdo od rána až do noci, tak co lůůůzo, máš argumenty? Pozor ať nepraskne cévka, byla by tě škoda, nebavili bychom se tolik jako nyní tvojí bezbřehou hloupostí. :-)) Zítra tě opět pohoupeme.

Edik 78323 19.11.2019 09:12
Přátele další body pro skvělé ANO,zloděj z modrych strak šmějd Šnajdr kterého několikrát zmi?oval náš premier jde k výslechu.rnProstě jak říka Edik odesák kudy chodil tudy krad..rnrnAž se probudí z deliria Mařena Služka,tak to s ní opět babiznou sekne.rnrnUž neví které straně troska fandit.rnrnJe velmí omezená,a tím pádem tupá jak motyka.rnrnMařeno 5822 už jste se složili Maxipsu Fíkovi na košili? rnStará brzdo? rnANO 37-38%rnPěkný den ,ANO vynikajíci volba ODS zloděj vedle zloděje.rnrnOpět je na svých sadelnatých kolenou,a kvicí ,služka.5822.

Anonym 46113  67 let 19.11.2019 08:58
5822,Marcela a Masin,to je přesně materiál pro zrzka.Minar je nastrčená figurka deblbbloku,promigracnich stran a německého landsmanschaftu.Melou pořád dokola o svých daních,dedcich a bušení do PC.Pritom od rána tady otravuji jenom oni.Jsou trapní a jejich kydy unavuji.

Zahradník 5822 19.11.2019 08:20
Podařilo se, soudruh se probudil a buší, asi zřejmě stařecký diskuzní orgasmus.rnPaní Marcelo, určité etnikum to tak má, nehne zadkem a čeká na dávky. rnV podstatě je platíme z našich daní. Lůůůza má prostě zelenou :-((. rnVavříny už jsou uklizeny, aby nezmrzly, děkuji za vaše rady :-).rnDnes nic moc, akorát shrabat listí a zápočet, držte mi palce, nevím, jestli to dám.

Anonym 37249 19.11.2019 07:48
Marcela je bez mozku. Ty její canci jsou k smíchu. Kdo je Bureš? Bratr, otec?

Anonym 37249 19.11.2019 07:45
Minář káže vodu a pije víno? Jeho otec u StB. Na faceboku koluje průkaz jeho otce. Co vy na to vy pravdoláskaři

Marcela 9466 19.11.2019 07:23
Ahoj,Jacobe.Ano,budou zde sedět,čekat na dávky.Nebo co pro ně ukradne bureš-všecikradnů.Sami si práci nenajdou.

Marcela 9466 19.11.2019 07:22
Ahoj,Jacobe.Ano,budou zde sedět,čekat na dávky.Nebo co pro ně ukradne bureš-všecikradnů.

Anonym 5822 19.11.2019 07:16
Dnes končím, stačilo, bylo mi ctí :-))

Anonym 5822 19.11.2019 07:15
Paní Marcelo, pouze letem světem jsem se podíval na příspěvky dědků rudých, vy máte opravdu talent. Rozlítíte je tak, že zřejmě ani nemohli usnout. Jste dobrá. Až se probudí z alkoholového opojení, začnou bušit a nadávat, to jsou prostě voliči Bureše a Ovara. Nepřekvapí. Inteligence na bodu mrazu, vzhled si ani nechci domyslet, nezajímaví opuštění staří, vlastně je mi jich líto. Věří predátorovi, který na jednu stranu se bude omlouvat a pobrekávat, na druhou stranu by neváhal zabíjet.

Jacob 5822 19.11.2019 07:11
Bureš moc dobře ví, že mele z posledního, proto ty jeho útoky, na druhou stranu \"srdceryvné\" vystoupení v NM. Tím se zesměšnil tak, že už kolují vtipy. A kdepak máme hradní trosku? Snad ne na JIP, třicetiletý chasník, by měl něco vydržet, že pane bez prověrky Mynáři?? :-)). Přeji hezký den paní Marcele, jak je u vás, u nás mrzne jen to praští. Jdu nasypat zrní sýkorkám :-)).

Marcela 9466 19.11.2019 07:01
Bureš utrácí úspory.Uráží novináře,likviduje malé živnostníky.Je to papaláš.

Marcela 9466 19.11.2019 06:39
Bureš se veze na úspěších Kalouska.Bureš už jenom utrácí.

Marcela 9466 19.11.2019 06:34
Babiše volí ti,kdo se bojí svobody.

Mašín 81182 19.11.2019 00:20
Hlavne je Google, Facebook i Amazon poslou do ha.zlu jako to udelali ve Francii a oni nemaji zadnou moznost to vymahat. Nebo pojedou zatknout druhou nejbohatsi osobu na teto planete??

Mašín 81182 19.11.2019 00:19
V době konjuktury je bureš v pr.eli a tak dře co to de.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:45
Velmi zajímavé,něco co já vůbec neznám a ráda se poucim.Dobrou noc.

Anonym 86830 18.11.2019 22:41
oprava:.. umělci byli na nějakou dobu odstaveni, a agentury neměl kdo platit. (aby to nevyznělo pro tu blbku zase naopak.)

Anonym 86830 18.11.2019 22:36
- agentury musely, samozřejmě. Někdy člověk mluví o nich, někdy o lidech..

Anonym 86830 18.11.2019 22:34
To bylo vlastně protiprávní. Však také může být Pragáč rád, že je za to nikdo nestíhal a nechali ho v klidu - byly totiž jiné starosti, a pak se to navíc rozpadlo, při povodních byl vytopen archiv (můžou být rádi) a už se nikdo nic nedozví.

Anonym 86830 18.11.2019 22:32
Ano. Agentury byly velké, zaměstnávaly plno lidí, museli je živit, proto ze zahraničí strhávaly víc peněz než bylo jinak zvykem. Samozřejmě brzy po převratu zanikly - zmenšovaly se, zmenšovaly.., umělci byli na nějakou dobu odstaveni, neměl je kdo platit.. A proto se začaly objevovat malé agentury, spíše soukromého rázu. Ale to nic nemění na faktu, že se opět živily na umělcích, jinak to prostě nešlo. Dnes si to mnozí dělají v rodinném okruhu nebo okruhu jen několika osob.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:32
To dvojí zdanění bylo dost kruté,doufám,že už to zrušili a dani se jen jednou.

Anonym 86830 18.11.2019 22:27
Protože je hloupá a nic o ničem neví a jenom papouškuje. Ona si snad myslí, že je jediná osoba, které někdo strhával daně. A všechny v tomto státě živí ona. Nerada někomu nadávám, ale blbka je v tomto případě pro ni ten nejvýstižnější termín, nemůžu si pomoct.rn :-))

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:21
Za totace asi byly jen určené agentury,které měly monopol,pochopila jsem to správně?

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 22:18
Všimli jste si jak je Marcela naočkována těmi žvásty,že pořad někdo něco platí z jejich daní.A přesně takové stádo bylo na Letné.Je to blázen,ať si raději kvoka s Lorou a Mašínem.

Anonym 86830 18.11.2019 22:17
Ano, platilo se jak v Německu, tak potom u nás - vlastně to bylo zdaněno dvakrát. Blbka vůbec neví, o čem píše.

Anonym 86830 18.11.2019 22:16
Vzhledem k tomu, že agentura si vždycky brala hodně peněz, lidi si mnohdy pořídí agenturu vlastní, pod kterou jezdí sami, ale i třeba pár dalších lidí. Už to není tak, aby agentura měla tolik lidí jako např. Pragokoncert nebo Pražské kulturní středisko, které musela uživit - a uživila je díky umělcům, které zprostředkovávala, ale kterým strhávala vysoké procento. Proto si každý, hned jak to bylo možné, udělal agenturu vlastní, což ale znamená zaměstnat nějakého člověka (případně lidi) a ty zase platit. Musí mít někoho šikovného a někoho, komu může věřit. Takových agentur už tu bylo a zkrachovalo.

Anonym 86830 18.11.2019 22:00
Když vezmu to uvažování Marcely o agenturách, tak to je to samý, jak když člověk jede od cestovky k moři. Podle Marcely by cestovka měla klientovi zaplatit za to, že letí na dovolenou pod jejími křídly. Vyplnit smlouvu, zajistit hotel a vše.., a ještě mu dobře na cestu zaplatit. Bože, to je blbka, už s ní nechci mít nic společného, aby to nebylo nakažlivé :-))

Anonym 37249 18.11.2019 21:58
Gott v Německu platil daně 50% že zisku. Ta Marcela je opravdu mimo.

Anonym 86830 18.11.2019 21:52
Člověk to ignoruje, ale když začne psát takové pí.oviny, ze kterých čouhá sláma z bot, tak si musí říct, že to je neuvěřitelně hloupá a primitivní bytost. Jestli tohle bylo na Letné, tak není o čem diskutovat.rnAgentura prý platí umělce, aby je poslala do zahraničí..:-) Větší kravinu nikdo na světě nečetl. Marcela by se musela hodně snažit, aby sehnala agenturu k vyslání u nich do vedlejší vesnice. Podle ní - ještě než by jí ve vedlejší vesnici zaplatili za výkon, už by měla balík v kapse od vysílající agentury. (a možná by za ni rádi zaplatili i ty daně, aniž by musela hnout prstem) Ta je fakt regulérní blázen.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:44
Zajímá mě,jestli si agentura vybírá umělce,nebo umělec agenturu.Urcite bylo a je agentur více.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:38
Jinak vysvětlení o práci agentur je zajímavé,protože jsem vedela jen zhruba o této branži.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:36
Marcela je úplně mimo realitu.Nevim kde žije.Mesto to nebude a na vesnici taky hloupí lidé nejsou.Predpokladam samotu u lesa.Romantika to určitě je,ale kontakt s lidmi je taky nutný.To její uvažování,že si umělci jezdí po světě za naše peníze je typický komousske.Predevsim musí být o ně zájem a musí si na sebe vydělat sami.Ona ten komunismus má zarytý i po třiceti letech v kůži.

Anonym 86830 18.11.2019 21:33
Anonym 8683018.11. 21:28rnMarcela si myslí, že agentury existují proto, aby platily tomu, koho vyšlou vydělávat do zahraničí nebo do tuzemska.., to je opravdu prostá duše, že se tomu ani nechce věřit. Marcelo - agentury odjakživa vydělávaly a vydělávají na lidech, které mají ve své databázi. To znamená, že konkrétní lidi vydělají v tuzemsku nebo v cizině balík peněz, a protože jim agentura zprostředkuje přes smlouvu koncerty nebo vystoupení, dostanou za to od umělců balík peněz, kterým financují své zaměstnance. Umělce vyplácí pořadatel (jak v tuzemsku, tak v cizině). Cizí agentura, která pro umělce vykonávala různé věci (ubytování, zkoušení..) si strhla svá procenta, protože všechno, co ti kdo zaplatí, znamená, že se i zdaní. A to jak v cizině, tak v Česku. Prachy se musí přiznat, jinak by každého zavřeli, ty blbko naivní, o tom nic nevíš? Umělec tedy platí ze svého takové daně, o kterých ty nemáš ani tušení. To jsou daně, ze kterých jsi žila a žiješ i ty. A že jsou vysoké, o tom nepochybuj. Čím víc vyděláš, tím víc platíš. Agentury jsou dobré jen na to, aby oškubaly ty, kterým na cestu vyplní smlouvu. Když chceš mít všechno \"na klíč\", platíš jak mourovatá. Ale o tom místní navlékačka korálků nemůže mít ani páru - kdo by ji kam vysílal do zahraničí. Jedině jestli existuje mistrovství světa v rychlosti navlékání korálků, viď. rnŽe ale musíš strašně trpět závistí, předvádíš drahnou dobu. Jak píšeš - bez talentu holt má člověk smůlu, musíš zůstat doma a dovolenou trávit někde u vás v kempu. Ale věřím, že si našetříš i na nějaké lacinější moře, když ti Babiš přidal tolik peněz k důchodu.

Anonym 86830 18.11.2019 21:28
Marcela si myslí, že agentury existují proto, aby platili tomu, koho vyšlou vydělávat do zahraničí nebo do tuzemska.., to je opravdu prostá duše, že se tomu ani nechce věřit. Marcelo - agentury odjakživa vydělávaly a vydělávají na lidech, které mají ve své databázi. To znamená, že konkrétní lidi vydělají v tuzemsku nebo v cizině balík peněz, a protože jim agentura zprostředkuje přes smlouvu koncerty nebo vystoupení, dostanou za to od umělců balík peněz, kterým financují své zaměstnance. Umělce vyplácí pořadatel (jak v tuzemsku, tak v cizině). Cizí agentura, která pro umělce vykonávala různé věci (ubytování, zkoušení..) si strhla svá procenta, protože všechno, co ti kdo zaplatí, znamená, že se i zdaní. A to jak v cizině, tak v Česku. Prachy se musí přiznat, jinak by každého zavřeli, ty blbko naivní, o tom nic nevíš? Umělec tedy platí ze svého takové daně, o kterých ty nemáš ani tušení. To jsou daně, ze kterých jsi žila a žiješ i ty. A že jsou vysoké, o tom nepochybuj. Čím víc vyděláš, tím víc platíš. Agentury jsou dobré jen na to, aby oškubaly ty, kterým na cestu vyplní smlouvu. Když chceš mít všechno \"na klíč\", platíš jak mourovatá. Ale o tom místní navlékačka korálků nemůže mít ani páru - kdo by ji kam vysílal do zahraničí. Jedině jestli existuje mistrovství světa v rychlosti navlékání korálků, viď. rnŽe ale musíš strašně trpět závistí, předvádíš drahnou dobu. Jak píšeš - bez talentu holt má člověk smůlu, musíš zůstat doma a dovolenou trávit někde u vás v kempu. Ale věřím, že si našetříš i na nějaké lacinější moře, když ti Babiš přidal tolik peněz k důchodu.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 21:02
Marcelo,ty jsi právě produkt komunistické ideologie.Rozdelujes lidí podle příslušnosti ke stranám.Ja znám slušně komunisty a zákeřné všehoschopné nestraníky.Nemas to v kebuli srovnané a vidíš svět černo bílé.Ztrata času ti odpovídat.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:58
Pan Babiš jasně řekl,v KSČ byl.A co Minaruv fotr? Marcelo ty překroutis všechno.

Anonym 37249 18.11.2019 20:51
Komanći jsou nezakázaní díky Havlovi. Ty pipino Marcelo, jsi fakt jelito

Anonym 37249 18.11.2019 20:48
Důležité je že Babiše chválí světové deníky. To ty blbko Marcelo nevíš.

Marcela 9466 18.11.2019 20:46
Bureš je pucflek a ještě to nechce přiznat.

Marcela 9466 18.11.2019 20:45
P.S.A ti nejslušnější u komunistů nikdy nebyli.A pucflekové stbáků jsou ještě větší kreatury,než stbáci sami.

Marcela 9466 18.11.2019 20:41
Ne,slušní se odstřihli.A nelžou,že tam nebyli.Jako stbureš.Škoda,že tomu nerozumíš.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:40
Podle Marcely,ti co převlékli kabát a vecpali se do ODS jsou slušní a ti,kteří zůstali ne.Marcelo ty jsi produkt nemyslící ho monstra.

Anonym 46113  67 let 18.11.2019 20:28
Marcelo,takže slušní jen převlékli kabát a jede se dál.Ty jsi pítka.

Marcela 9466 18.11.2019 20:06
Komunisti jsou u moci díky stburešovi a naopak.F u j!

Marcela 9466 18.11.2019 20:02
Též se řeší to,že komunisty nyní nepotřebují,jako je potřebuje ke své pseudoslávě stbureš.

Marcela 9466 18.11.2019 19:59
Též se řeší to,že komunisty nyní nepotřebují,jako je potřebuje ke své pseudoslávě stbureš.

Marcela 9466 18.11.2019 19:55
Řeší se to,že slušní se od komunistů odstřihli a nelžou,že u nich,nebo u STB nebyli.NELŽOU! ! ! !

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti