Oficiální stránky
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Diskuse na téma známé osobnosti

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

ReLeona30 90253  62 let 22.01.2013 13:53
[Karel Schwarzenberg] RE.na Leonu 30.Souhlasím s Vámi aby lidé vzali rozum do hrsti,že se lidé nechávají ovlivňovat mádi ale nesouhlasím z Vaším názorem vzhledem k Vašemu věku na minulost protože Vy jste ji nezažila tak prosím nehodnoťte něco co jste nezažila,já jsem tuto dobu zažil a hodnotím ji daleko lépe než dnešek a nejen já ale i většina našich občanů.Nezlobte se na mne ale já si oVás myslím že jste fanatička ovlivněna názory jiných místo aby jste si vytvořila vlastní názor protože na to zřejmě nemáte.

Eva 17825  12 let 22.01.2013 13:44
[Ewa Farna] máš aspon písen mněl mně vůbec rád

Anonym 21316 22.01.2013 12:53
[Karel Schwarzenberg] Marta
a ty jsi ovlivněná čím,kolik je ti let a co jsi zažila, že takhle mluvíš,máš práci ,jsi vdaná ,asi ani jedno ,jinak by jsi tak nesala,co pro tebe udělala tato vláda

Leona 19320  30 let 22.01.2013 11:53
[Karel Schwarzenberg] Lidi rozum do hrsti to tu chcem zas bolseviky? Lidi se akorat nechaji ovlivnovat medi

Leona 19320  30 let 22.01.2013 11:51
[Karel Schwarzenberg] Jediny nekorupcni kandidat Karel verime mu a drzime palce. Praha a mesta kolem stoji za vami vyhrajete

Anonym 19320 22.01.2013 11:40
[Karel Schwarzenberg] karel jediny mozny na hrad.

Pavel 91696 22.01.2013 11:11
[Václav Klaus] Když slyším Zemana jak v radiu uráží kde koho,hlavně vládu neboť to teď "letí"dělá se mi z něj zle. V 1 kole jsem ho volil,teď ani náhodou,už se vidí jak se líbá s Bohouškem Sobotkou a jeho ocasi,jen aby se nepřepočítal.Už ho nechci za prezidenta.

Anonym 21316 22.01.2013 10:25
[Karel Schwarzenberg] Jarda
sudíku ,sudíku - 35 let a takhle se předvádíš,kde jsou ty vulgarity napsány,čtu a nic nevidím,máte ale pravdu že nemáte co komentovat,protože jestli je tu něco višni a pádu to není vulgarita a dotaz jednou na knížete a jednou za zemana kde je tady vulgarita volte si koho chcete,jen nesmíte fandit jednou tomu a jednou onomu,na hrad může jenom jeden

Anonym 21316 22.01.2013 10:18
[Karel Schwarzenberg] pane sudík, asi jste fakt spadl z višně ten pravopis a nesmysly co dáváte do hlasu vzbuzují jenom úsměv,nevím v jakém článku jsou ty vulgární výrazy K VAŠEMU PSANÍ JSOU TU DVA PŘÍSPĚVKY A ANI JEDEN NENÍ VULGÁRNÍ,JEN SE ASI PISATEL DOTKL VAŠEHO EGA TO JE MI VÁS OPRAVDU LÍTO.HELENE-MŮJ PODPIS

Dita 16016 22.01.2013 10:17
[Jolana Voldánová] Hnus Voldánová

David 21782 22.01.2013 10:04
[Karel Schwarzenberg] Karla bude volit i Karel takže nejvěší celebrita v ČR super!

JiříHanák 21711  58 let 22.01.2013 09:08
[Karel Schwarzenberg] Vážený pane Schwarzenbergu, . odbory - ČMKOS - včera vyslovily podporu Vašemu protikandidátu ve volbě prezidenta ČR, Miloši Zemanovi. Jejich argumentem je, že jste, jako místopředseda vlády, předseda TOP09, hlasoval pro zákony znamenající zhoršení=zdražení života "obyčejných" lidí (zvýšení daní, důchodová reforma, církevní restituce. atd.). Jinak řečeno, že by odbory popřely své protesty proti těmto zákonům, kdyby podpořily Vás. Jaká je, prosím, Vaše reakce na tuto argumentaci odborů. Děkuji

Pepa 7762  66 let 22.01.2013 09:01
[Václav Klaus] Nejlíp to řekl Landovský!
Plně s ním souhlasím.

32 7762 22.01.2013 08:49
[Andrea Verešová] Největší jelito,nesimpatická lovkyně.Pryč s ní na Slovensko.Máme daleko lepší.Mečárovka

Jirka 7762  44 let 22.01.2013 08:46
[Veronika Žilková] Po kom Agáta je.Máma střídá chlapy,děti neví ani s kým má a holka lehké zboží,které neumí nic,jen se zviditelňovat.
Volta Karla-bude legalizovat prostituci.

Anonym 88243 22.01.2013 08:35
[Václav Klaus] Ať Je prezident kdokoliv, hlavně že zmizí protiva Klaus a jeho klika.

Cikánečka 37101 22.01.2013 08:20
[Václav Klaus] na češích je unikátní jak jen pomlouvají a všemu rozumí,všechno vía v reálu jsou zalezlí a nic a ničemu se nepostaví .Kolikrát odboráři vyzývali k stávce a kolik přišlo lidí v Praze? Dávno mohla být svržena vláda a uklizena ta sebranka vládní ani jen není dobrý a jsem přesvědčena že až budou volby zas tam budou ty stejný strany -ti co nejvíc nám lidem uškodili.Český národ by se měl léčit ,možná zblbl s těch polských potravin co nám sem vozí a žereme odpady ,jedy a nikomu to nevadí

Vili 37594  76 let 22.01.2013 06:54
[Václav Klaus] Překvapilo mě, jak p.Svěrák a další špiní Miloše Zemana. Pan Svěrák není postižen Nečasovými balíčky a dalšími opatřeními,K.Schwarzenberg je 1. zástupcem a ministrem zahraničí a všechna ta opatření schválil, neboť má také peněz a majetků dost. Pan Svěrák MA PENEZ DOST a proto odstup od obyčejných občanů, kteří stále více chudnou. Proto aplauduje za knížete. Vyměňte si to p. Svěráku s důchodcem s podprůměrným důchodem |3 maturity, 2 VŠ a 46 let odpracováno | a pak se můžeme dohadovat, zda volit toho, co k tomu přispěl ve vysokých funkcích.Moc jste mě překvapil, stejně jako někteří další umělci! Na charakter vašeho oblíbence třeba také ukazuje, že při interpelacích v poslanecké sněmovně chrápe, což odůvodňuje , že to je žvanění. S tím také souhlasíte a to je jeho záruka nové politiky na Hradě. Jděte do háje!

Th 21782 21.01.2013 23:24
[Karel Schwarzenberg] Volím Karla Schwarzenberga, protože bych si moc přála, aby na pražský hrad přišla moudrost, noblesa, humor, nadhled, pokora, aby tam panoval vzdělaný muž nezatížený vlastními potřebami, muž s jasným postojem, s osobním kreditem uznávaným u našich evropských sousedů i za mořem. O tom, že kníže Schwarzenberg takovým mužem je, vypráví nejen jeho životní historie.

Pavel 10969  44 let 21.01.2013 23:12
[Michael Kocáb] Vážený pane Kocábe, nemohl byste se postavit raději za pana Zemana? (byl bych raději, kdyby nevyhrál, už i prezident Klaus jej podpořil)

Klára 80191  58 let 21.01.2013 23:04
[Petra Janů] Paní Petro, či Jano,
moc jste mne zklamala,koho jste si vybrala za kandidáta prezidenta České republiky.
Zřejmě nemáte ani potuchu o sociálních stránkách občanů ČR.

Vždy jsem Vás brala za inteligentní osobu, ale Vaši volbou a Vašim přesvědčením o budoucím prezidentovi, Vás považuji, že nemáte ani trochu soc. citu.

Přečtěte si alespoň níže uvedené, či si to najděte na intern. stránkách před další Vaší volbou pana prezidenta.

Děkuji.

Klára

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry

Autor: Adam B. Bartoš Publikováno: 30.8.201 Rubrika: Politika



Pane ministře Schwarzenbergu, řekl jste si o to. Nechci se vměšovat do Vašeho sporu s panem Bátorou, ale Váš nejnovější výrok na jeho adresu mne přesvědčil.

A protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení.

Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomaci a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že ono přirovnání s "pedofilem v dívčí škole" sedí především a hlavně na Schwarzenberga samotného, který ve své ministerské sesli slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit.

Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie? ", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka.

KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ

Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodiném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 7 a zakázanou samizdatovou literaturu.

Charta 7 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 190 až 192). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili.

Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým p... (zkráceno)<|i>

Láďa 78228  40 let 21.01.2013 22:38
[Michael Kocáb] nemám vás rád, kdybyste držel hubu a zalezl do kouta tak bych si vás nevšiml, ve vašich fondech jste okradl mé příbuzné, přeji vám všechno nejhorší, ve vašich posledních vystoupeních mne urážíte, nejsem komunista, před 189 jsem byl diskriminován ale můj osobní názor je že dnes je to stejné ne li ještě horší než před 1989 díky vám a vašim soukmenovcům fuj

František 80191  45 let 21.01.2013 22:26
[Tomáš Klus] Pan Tomáš Klus mne byl nejdříve celkem sympatický, ale myslím si, že jeho "SLavík" je jiné "kafe" a to, že se upsal určitému systému,a s propagandou panu Schwarzenbergovi. Co taky jiné, s jeho burcující písní" Pane bože" se slovy vulgárními.
Pan Klus by si měl trochu i sem tam něco přečíst,viz.

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry

Autor: Adam B. Bartoš Publikováno: 30.8.201 Rubrika: Politika



Pane ministře Schwarzenbergu, řekl jste si o to. Nechci se vměšovat do Vašeho sporu s panem Bátorou, ale Váš nejnovější výrok na jeho adresu mne přesvědčil.

A protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení.

Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomaci a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že ono přirovnání s "pedofilem v dívčí škole" sedí především a hlavně na Schwarzenberga samotného, který ve své ministerské sesli slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit.

Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie? ", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka.

KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ

Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodiném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 7 a zakázanou samizdatovou literaturu.

Charta 7 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 190 až 192). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili.

Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým politickým kontaktům.

V této neformální roli, do které nebyl nikým zvolen, získal na Hradě velký vliv, se kterým se pustil jak do soukromých aktivit ... (zkráceno)<|i>

Volič 21710 21.01.2013 21:14
[Václav Klaus] Pořád vidím Zemana na chalupě u rozhovoru, zahulená chalupa, kostkované papuče na přesky, károvaná košile a tepláky a NUDA, tak toho na Hrad nechceme. A už ho bylo DOST! Leda by pozavíral Grosíky :

Anonym 21710 21.01.2013 21:12
[Václav Klaus] Teď jsem kouknul na HYDEPARK, pěkně se to začíná rozmotávat. Členka dozorčí rady v H-systému byla Lívia Klausová. Hlavně, že Klaus vůbec netušil, koho omilostňuj






klaus vedel presne co dela a taky vedel, ze jeho nastupce bude fisher nebo zeman.to ze ks dostal tolik hlasu, ho zaskocilo - proto cela rodina tak silne pusobi na narod, aby volili zemana.o tom, co si mysli o narode svedci, jake taktiky vsichni clenove rodini zvolili

Petr 89251  45 let 21.01.2013 20:47
[Karel Schwarzenberg] Pracoval jste nekdy pro vladu v usa Myslim ruzne slozky

DůchodciAMl 82565 21.01.2013 19:44
[Jan Fischer] Zase jste ukázal ,že jste korouhvička.Kritizujete něco co jste nepochopil.K.Schw. řekl,že v dnešní době -viz -válečná Jugoslávie-by byli potrestáni ti co se provinilú na násilně vystěhovaných Němcích.Řekl v DNEŠNÍ DOBĚ! Tak nepapouškujte to, co si vymyslel Klaus a Zeman!

LLumíček 90186  39 let 21.01.2013 19:43
[Radim Jančura] Je směšné, že se "pidipodnikatel", jako je žlutý Jančura tak vehementně snaží, aby veřejnost znala jeho názor = volit Schwanzemberga. Panebože, oprosti nás od těchto Neumětelů.!

NášMilošek 90186 21.01.2013 19:38
[Václav Klaus] Pokud jde o německou politiku a diplomaci, ta se o Benešovy dekrety přestala z právního a majetkového hlediska zajímat už po roce 1997, kdy byla podepsána již zmíněná deklarace. V ní se jasně praví, že "obě strany proto prohlašují, že nebudou zatěžovat své vztahy politickými a právními otázkami pocházejícími z minulosti".

Této větě jasně předchází německé přiznání, že vyhnání Němců vyvolala nacistická okupace, a česká lítost. "Česká strana lituje, že poválečným vyháněním, jakož i nuceným vysídlením sudetských Němců z tehdejšího Československa, vyvlastňováním a odnímáním občanství bylo způsobeno mnoho utrpení a křivd neviným lidem, a to i s ohledem na kolektivní charakter přisuzování viny." Pod těmito větami není přitom podepsán nikdo jiný než tehdejší premiér Václav Klaus.

NášMilošek 90186 21.01.2013 19:38
[Václav Klaus] V Německu samotném už Benešovy dekrety jako právní či majetkový problém nikoho nezajímají. "Je to záležitostí marginálních skupinek, a to i v rámci sudetoněmeckého landsmanšaftu," říká Daniel Kunštát ze Sociologického ústavu Akademie věd, který na toto téma prováděl v Německu rozsáhlý průzkum. O aktivitách těchto skupinek jako Sudetoněmecká iniciativa v Německu "nikdo nic neví a nikoho to nezajímá".

NášMilošek 90186 21.01.2013 19:36
[Václav Klaus] Česko-německou deklarací, podepsanou v roce 1997 Václavem Klausem, žádala Praha po Berlínu, aby jednou pro vždy uzavřel otázku Benešových dekretů. Němci to dodržují, ale po čtvrtečním duelu Schwarzenberga se Zemanem v ČT se staly dekrety hlavním tématem kampaně. Němci samotní jen nechápavě kroutí hlavou.

NášMilošek 90186 21.01.2013 19:34
[Václav Klaus] Jediným českým politikem, který vyšel Německu a Němcům v politické a právní rovině v otázce Benešových dekretů výrazně vstříc, byl i podle mínění odborníků právě Miloš Zeman. Ten prohlásil před deseti lety Benešovy dekrety za "vyhaslé" . Výměnou tehdejší kancléř Gerhard Schröder prohlásil, že Německo jako stát nepodpoří případné majetkové nároky svých občanů proti České republice, čehož se drží i jeho následnice Angela Merkelová.

Gay 90591 21.01.2013 19:08
[Ondřej Brzobohatý] to já taky,je hezkej,milej talentovanej

Sestra 90591 21.01.2013 19:04
[Hana Holišová] nic neumí

Lojza 90591 21.01.2013 19:01
[Michaela Ochotská] to já bych ji nevojel takovou fuchtli

Vendula 90591 21.01.2013 18:59
[Gabriela Partyšová] flundra

Oksana 90591 21.01.2013 18:58
[Karel Schwarzenberg] on a zeman ať jdou do háje dědci,jeden chrápe a druhej uráží a to mají být prezidenti? ani náhodou

Vlada 62166  51 let 21.01.2013 18:48
[Martin Dejdar] Pane Dejdare, vždycky jste patřil k mým oblíbeným hercům, ale teď kromě toho máte můj obrovský obdiv jako člověk. Je doslova absurdní, jaká hysterie se zvedne, jakmile kdokoliv vyjádří podporu někomu jinému, než všemi sdělovacími prostředky propagovanému kandidátovi. Zvláště, pokud se jedná o veřejně známou osobnost, jako jste Vy. Přitom Schwarzenberg v případě zvolení bude jakýmsi mocnářským místodržícím, majícím po boku jako první dámu dceru nacistického důstojíka. Při veřejných vystoupeních obou budou potřeba pro překlad vlastním ovečkám štáby tlumočníků. Opravdu super reperezentantační pár Česka. Zeman ani trochu není můj favorit, ale půjdeme ho volit jen kvůli tomu, aby nebyl zvolen ten druhý.

Kamil 21240 21.01.2013 18:42
[Helena Vondráčková] Heleno Vondráčková, vždy jste zpívala pro režim, ne že ne,a i díky vám a KG se ten režim udržel tak dlouho, ale nyní poprvé v životě vás musím pochválit, řekla jste koho budete volit (tedy jestli to myslíte vážně), nic nekomentujete ohledně voleb a to se mi líbí, snad už jste dostala rozum.

Tereza 21782 21.01.2013 18:24
[Karel Schwarzenberg] Karel Schwarzenberg je pro mne zosobnění slušnosti, odpovědnosti, velkorysosti, skromnosti, nadhledu a pokory. Člověk a politik, který se vždy staví k problémům čelem a jasně řekne svůj názor i bez ohledu na případnou ztrátu sympatií u některých skupin občanů. Nikdy neuhýbá. Neuhýbat a stát si za svým názorem, je jedna z vlastností, které si u lidí vážím nejvíc.

Milada 78764  72 let 21.01.2013 17:17
[Martin Dejdar] Vážený pane Dejdare,ani jsem nevěřila svým očím,když jsem četla vyjádření dvou tvůrců Zdivočelé země a nic na tom nemění ani jejích,omluva".Tak si tito pánové představují demokraci? Jste stejně starý jako moje dcera,která měla velké problémy s příjetím na vysokou školu pro politickou nespolehlivost svých rodičů.Nechci,aby se stejné praktiky vrátily(v modré či jiné barvě)! Už kvůli těmto dvěma pánům budu volit Miloše Zemana.Jste velmi dobrý herec a navíc čestný a statečný člověk.Máte můj obdiv.

Z 94178 21.01.2013 16:53
[Martin Dejdar] dobrý den, tv ani sport me příliš nezajímá a tak jsem o vás do dnešního dne nic moc nevěděla. Z dětství jsem si vás pamatovala jen jako skvělého herce z filmu Učitel tance. Chci Vám jen napsat, že způsob, jakým jste se postavil k tomu nechutnému honu na čarodejnice je obdivuhodný. Nenechte se otrávit!

Honza 90167  64 let 21.01.2013 16:52
[Martin Dejdar] Pane Martine , jste dobrý herec i člověk - něco jste již v životě dokázal . Břídilové a političní anální speleologové - neumětelové , Vám nesahají po kotník . Můžeme je jen politovat , neboť ( oni chudí duchem ) nevědí , co činí .

Sudík 46125  35 let 21.01.2013 16:50
[Karel Schwarzenberg] ,Vážený "nepodepsaný,Vaši reakci nemá smysl komentovat, ale jen asi toliko, jste hlupák a navíc pěkný nevychovanec. Ja si s Vámi netykam tak to respektujte! Víte knadidát na prezidenta nemusí vždy nutně naplnňovat politickou orientaci.Prezident jak známo ve své funkci má být nestraný a tudíž prakticky je jedno, zda volíte kandidáta za ČSD a nebo za TOP O9,ale hlavně, aby to byl člověk hoden své funkce .Právě ale volíme prezidenta a ne strany .asi jste si toho nevšiml, ale ani mě to moc nepřekvapuje při Vašem vulgárním slovníku.

Luděk 7762  76 let 21.01.2013 16:30
[Karel Schwarzenberg] Největší zloděj,který byl ma magistrátě-Blažek.Přez něj šli veškeré zlodějny a pak to rozděloval mezi ostatní.
Je jedno kdo bude prezident.Stejná korupce bude dál

Hele 91696 21.01.2013 16:16
[Václav Klaus] Začíná to být kontraproduktivní. Fan klub kandidáta Karla je možná potěšen, že Karel vykukuje všude, ale český volič jím začíná být unaven. A to je pro Karla špatný signál. A k tomu nabírá podezření. Proč nám ho musí tak vnucovat? Proč to tak přehánějí? Proč je na každé stránce, kam kliknu? A proč je to stále totéž? A proč tam není něco nového? Karla zkrátka začíná být moc.

Vlastenec 18815 21.01.2013 15:37
[Karel Schwarzenberg] Vy porad delate,jako by president mel nejake pravomoce aby mohl v teto zemi neco zmenit.On je jen figurinou ve vykladni skrini naseho statu.Jakeho si tam volime,podle toho nas svet bude hodnotit.

Anonym 21316 21.01.2013 15:08
[Karel Schwarzenberg] A že je jich dost aby to za nás vyřešili tak proč si lámat hlavu kterého že volit budu

Anonym 88243 21.01.2013 14:41
[Václav Klaus] Jestli si lidé zvolí Zemana.
Tak to bude prezident,krátkozrakých závistivců, tupců a nemakačeků,
kteří si myslí že pro ně něco udělá. HLUBOCE SE PLETOU.

Anonym 21316 21.01.2013 14:40
[Karel Schwarzenberg] Já jsem dělal v německé firmě a mám nadstandartní důchod,tak mi to při vyměřování důchodu řekli na úřadě,tak si nestěžuji,volit jednoho nebo druhého je jedno

 <<nové   starší>> 

1
500 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000 8500 9000 9500 10000 10500 11000 11500 12000 12500 13000 13500 14000 14500 15000 15500 16000 16500 17000 17500 18000 18500 19000 19500 20000 20500 21000 21500 22000 22500 23000 23500 24000 24500 25000 25500 26000 26500 27000 27500 28000 28500 29000 29500 30000 30500 31000 31500 32000 32500 33000 33500 34000 34500 35000 35500 36000 36500 37000 37500 38000 38500 39000 39500 40000 40500 41000 41500 42000 42500 43000 43500 44000 44500 45000 45500 46000 46500 47000 47500 48000 48500 49000 49500 50000 50500 51000 51500 52000 52500 53000 53500 54000 54500 55000 55500 56000 56500 57000 57500 58000 58500 59000 59500 60000 60500 61000 61500 62000 62500 63000 63500 64000 64500 65000 65500 66000 66500 67000 67500 68000 68500 69000 69500 70000 70500 71000 71500 72000 72500 73000 73500 74000 74500 75000 75500 76000 76500 77000 77500 78000 78500 79000 79500 80000 80500 81000 81500 82000 82500 83000 83500 84000 84500 85000 85500 86000 86500 87000 87500 88350

světlometyrubrikysynonyma

Seznamka



Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti