Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
Anonym 21316
22.01.2013 16:00
[Karel Schwarzenberg ] Petře vám je asi hodně dobře,vysoký důchod ,každý rok v cizině,volte koho chcete,a za komančů jste vyrůstal chodil do práce,dostával vysoký plat za nic a dnes se vám cosi nelíbí,
Anonym 21316
22.01.2013 15:56
[Karel Schwarzenberg ] Marta leoně leono od této vlády nečekám už vůbec nic,žádná vláda nepomůže ,každý se musí snažit,aby se uživil,mohl pracovat.vy se chlubíte jaká jste ve 30 letech podnikatelka nezávidím,podnikejte ale aby s novou vládou to podnikání nešlo někam kam nebudete chtít,zažil to váš dědeček tak to můžete zažít i vy.
Anonym 21316
22.01.2013 15:52
[Karel Schwarzenberg ] Helen pro leonu,leono mám stejně staré děti jak píšete,jsou vysokoškoláci,a s prací to bylo hodně složité,založit rodinu o tom se jim musí jenom zdát, snaží se, plat mají slušný postavili dům mají hypotéku a ta jim bere veškeré peníze na splátky,a vy tu píšete o úspěšnosti, dítěti ale nepíšete o manželovi ,tak kdoví proč,pořídit si dítě není problém ale slušně ho vychovat to je umění.
Anonym 21316
22.01.2013 15:46
[Karel Schwarzenberg ] Leono nejste žádná podnikatelka a nebo protekční tak jste spokojená,každý podnikatel za této vlády to zvládá tak tak,a vy se tu chlubíte úspěchem, ale jakým nejste taky podnikatelka nakup levně - draho prodej,jste opravdu hodně mladá že i od dědečka jste se toho mnoho nedozvěděla,a rodiče si toho mnoho nepamatují též jsem v jejich věku podle vašich let jestli jsou ale pravdivé,tak ze své zkušenosti si toho o minulosti komunisnu moc nepamatuji a nikdy jsem se o politiku nezajímala,píšu proto vy mladí musíte padnout na zadek aby jste pochopili co vás čeká jinak vysvětlovat vám něco nemá cenu,na čumák si musí každý dát sám.
Petr 46125 64 let
22.01.2013 15:10
[Karel Schwarzenberg ] Jestli chcete Zemana, tak tahnete ruku v ruce s Lukiolem do Ruska. Tohle se nadá číst, proč sem vubec lezete, jdete si na stranky Zemana , když je vám tak po srsti a neotravujte svymam kravinama lidi, kteří chtejí pana Schwarzenberga. Komanču už bylo dost a tenhle povedený Zemanek to je pekne eso, které bylo uklizeno, aby nic nepo. a ted ho vytahli jako svateho.
Vilém 85354 59 let
22.01.2013 14:46
[Karel Schwarzenberg ] pro ty co,píšou něco o bolševizmu a neví vlastně o čem hovoří tento bolševický komunizmus skončil smrtí pana Berežněva a byl totálně zlikvidován přehodnocením "jaltské konference" takže to co bylo před třiceti lety už není možné takže pan Zeman nemůže bý nositel bolševizmu ,nehledě ,že v dobách komunizmu,byl námezní pracovník oproti panu "Karlovi", který si užíval bohatství svého rodu nehledě,že jejich majetek mel být skonfiskován za kolaboraci z Hitlerovci, svěsčí o tom přátelství jehoi rodičů s Henlainem a Haidrichem
Ivan 85354 62 let
22.01.2013 14:38
[Karel Schwarzenberg ] Nyní jste právě svědky toho proč došlo k Vítěznému unoru roku 1948 přesně se to tak opakuje,dav je masírován jedinou neochvějností pana "Karla"|Gotwaldovi se též říkalo familiarně KLÉMA"| a všichni umělci tak jako v roce 1948 se zdviženou pěstí hrozí nám Zemanovcům
Ivan 85354 62 let
22.01.2013 14:31
[Karel Schwarzenberg ] Já to nechápu,mladí protestují at na uřadech jsou členové ksčm a při tom chtějí volit fašizmus a henlajnovství.
Leona 19320 30 let
22.01.2013 14:02
[Karel Schwarzenberg ] Komuniste nam zabrali polnosti,mlyn, statky ktere muj dedecek ziskal tvrdou praci. Myslite si, ze toto bylo dobre? Nechci vladu komunistu
Leona 19320 30 let
22.01.2013 13:55
[Karel Schwarzenberg ] Samozrejme ze praci mam ale musela jsem se snazit a makat, za vydelane penize si zalozila firmu a kdyz firma zacala vydelavat mohla si doprat i radost v podobe ditete . Jenze to si musi clovek rozvazit jaky chce mit zivot. Vlada Vas zivit nebude musite se snazit a ne cekat co dostanu od statu jako za socializmu. Cekate ze vlada zemanovcu Vam da neco zadarmo?
ReLeona30 90253 62 let
22.01.2013 13:53
[Karel Schwarzenberg ] RE.na Leonu 30.Souhlasím s Vámi aby lidé vzali rozum do hrsti,že se lidé nechávají ovlivňovat mádi ale nesouhlasím z Vaším názorem vzhledem k Vašemu věku na minulost protože Vy jste ji nezažila tak prosím nehodnoťte něco co jste nezažila,já jsem tuto dobu zažil a hodnotím ji daleko lépe než dnešek a nejen já ale i většina našich občanů.Nezlobte se na mne ale já si oVás myslím že jste fanatička ovlivněna názory jiných místo aby jste si vytvořila vlastní názor protože na to zřejmě nemáte.
Eva 17825 12 let
22.01.2013 13:44
[Ewa Farna ] máš aspon písen mněl mně vůbec rád
Anonym 21316
22.01.2013 12:53
[Karel Schwarzenberg ] Marta a ty jsi ovlivněná čím,kolik je ti let a co jsi zažila, že takhle mluvíš,máš práci ,jsi vdaná ,asi ani jedno ,jinak by jsi tak nesala,co pro tebe udělala tato vláda
Leona 19320 30 let
22.01.2013 11:53
[Karel Schwarzenberg ] Lidi rozum do hrsti to tu chcem zas bolseviky? Lidi se akorat nechaji ovlivnovat medi
Leona 19320 30 let
22.01.2013 11:51
[Karel Schwarzenberg ] Jediny nekorupcni kandidat Karel verime mu a drzime palce. Praha a mesta kolem stoji za vami vyhrajete
Anonym 19320
22.01.2013 11:40
[Karel Schwarzenberg ] karel jediny mozny na hrad.
Pavel 91696
22.01.2013 11:11
[Václav Klaus ] Když slyším Zemana jak v radiu uráží kde koho,hlavně vládu neboť to teď "letí"dělá se mi z něj zle. V 1 kole jsem ho volil,teď ani náhodou,už se vidí jak se líbá s Bohouškem Sobotkou a jeho ocasi,jen aby se nepřepočítal.Už ho nechci za prezidenta.
Anonym 21316
22.01.2013 10:25
[Karel Schwarzenberg ] Jarda sudíku ,sudíku - 35 let a takhle se předvádíš,kde jsou ty vulgarity napsány,čtu a nic nevidím,máte ale pravdu že nemáte co komentovat,protože jestli je tu něco višni a pádu to není vulgarita a dotaz jednou na knížete a jednou za zemana kde je tady vulgarita volte si koho chcete,jen nesmíte fandit jednou tomu a jednou onomu,na hrad může jenom jeden
Anonym 21316
22.01.2013 10:18
[Karel Schwarzenberg ] pane sudík, asi jste fakt spadl z višně ten pravopis a nesmysly co dáváte do hlasu vzbuzují jenom úsměv,nevím v jakém článku jsou ty vulgární výrazy K VAŠEMU PSANÍ JSOU TU DVA PŘÍSPĚVKY A ANI JEDEN NENÍ VULGÁRNÍ,JEN SE ASI PISATEL DOTKL VAŠEHO EGA TO JE MI VÁS OPRAVDU LÍTO.HELENE-MŮJ PODPIS
Dita 16016
22.01.2013 10:17
[Jolana Voldánová ] Hnus Voldánová
David 21782
22.01.2013 10:04
[Karel Schwarzenberg ] Karla bude volit i Karel takže nejvěší celebrita v ČR super!
JiříHanák 21711 58 let
22.01.2013 09:08
[Karel Schwarzenberg ] Vážený pane Schwarzenbergu, . odbory - ČMKOS - včera vyslovily podporu Vašemu protikandidátu ve volbě prezidenta ČR, Miloši Zemanovi. Jejich argumentem je, že jste, jako místopředseda vlády, předseda TOP09, hlasoval pro zákony znamenající zhoršení=zdražení života "obyčejných" lidí (zvýšení daní, důchodová reforma, církevní restituce. atd.). Jinak řečeno, že by odbory popřely své protesty proti těmto zákonům, kdyby podpořily Vás. Jaká je, prosím, Vaše reakce na tuto argumentaci odborů. Děkuji
Pepa 7762 66 let
22.01.2013 09:01
[Václav Klaus ] Nejlíp to řekl Landovský! Plně s ním souhlasím.
32 7762
22.01.2013 08:49
[Andrea Verešová ] Největší jelito,nesimpatická lovkyně.Pryč s ní na Slovensko.Máme daleko lepší.Mečárovka
Jirka 7762 44 let
22.01.2013 08:46
[Veronika Žilková ] Po kom Agáta je.Máma střídá chlapy,děti neví ani s kým má a holka lehké zboží,které neumí nic,jen se zviditelňovat. Volta Karla-bude legalizovat prostituci.
Anonym 88243
22.01.2013 08:35
[Václav Klaus ] Ať Je prezident kdokoliv, hlavně že zmizí protiva Klaus a jeho klika.
Cikánečka 37101
22.01.2013 08:20
[Václav Klaus ] na češích je unikátní jak jen pomlouvají a všemu rozumí,všechno vía v reálu jsou zalezlí a nic a ničemu se nepostaví .Kolikrát odboráři vyzývali k stávce a kolik přišlo lidí v Praze? Dávno mohla být svržena vláda a uklizena ta sebranka vládní ani jen není dobrý a jsem přesvědčena že až budou volby zas tam budou ty stejný strany -ti co nejvíc nám lidem uškodili.Český národ by se měl léčit ,možná zblbl s těch polských potravin co nám sem vozí a žereme odpady ,jedy a nikomu to nevadí
Vili 37594 76 let
22.01.2013 06:54
[Václav Klaus ] Překvapilo mě, jak p.Svěrák a další špiní Miloše Zemana. Pan Svěrák není postižen Nečasovými balíčky a dalšími opatřeními,K.Schwarzenberg je 1. zástupcem a ministrem zahraničí a všechna ta opatření schválil, neboť má také peněz a majetků dost. Pan Svěrák MA PENEZ DOST a proto odstup od obyčejných občanů, kteří stále více chudnou. Proto aplauduje za knížete. Vyměňte si to p. Svěráku s důchodcem s podprůměrným důchodem |3 maturity, 2 VŠ a 46 let odpracováno | a pak se můžeme dohadovat, zda volit toho, co k tomu přispěl ve vysokých funkcích.Moc jste mě překvapil, stejně jako někteří další umělci! Na charakter vašeho oblíbence třeba také ukazuje, že při interpelacích v poslanecké sněmovně chrápe, což odůvodňuje , že to je žvanění. S tím také souhlasíte a to je jeho záruka nové politiky na Hradě. Jděte do háje!
Th 21782
21.01.2013 23:24
[Karel Schwarzenberg ] Volím Karla Schwarzenberga, protože bych si moc přála, aby na pražský hrad přišla moudrost, noblesa, humor, nadhled, pokora, aby tam panoval vzdělaný muž nezatížený vlastními potřebami, muž s jasným postojem, s osobním kreditem uznávaným u našich evropských sousedů i za mořem. O tom, že kníže Schwarzenberg takovým mužem je, vypráví nejen jeho životní historie.
Pavel 10969 44 let
21.01.2013 23:12
[Michael Kocáb ] Vážený pane Kocábe, nemohl byste se postavit raději za pana Zemana? (byl bych raději, kdyby nevyhrál, už i prezident Klaus jej podpořil)
Klára 80191 58 let
21.01.2013 23:04
[Petra Janů ] Paní Petro, či Jano, moc jste mne zklamala,koho jste si vybrala za kandidáta prezidenta České republiky. Zřejmě nemáte ani potuchu o sociálních stránkách občanů ČR. Vždy jsem Vás brala za inteligentní osobu, ale Vaši volbou a Vašim přesvědčením o budoucím prezidentovi, Vás považuji, že nemáte ani trochu soc. citu. Přečtěte si alespoň níže uvedené, či si to najděte na intern. stránkách před další Vaší volbou pana prezidenta. Děkuji. Klára Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry Autor: Adam B. Bartoš Publikováno: 30.8.201 Rubrika: Politika Pane ministře Schwarzenbergu, řekl jste si o to. Nechci se vměšovat do Vašeho sporu s panem Bátorou, ale Váš nejnovější výrok na jeho adresu mne přesvědčil. A protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení. Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomaci a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že ono přirovnání s "pedofilem v dívčí škole" sedí především a hlavně na Schwarzenberga samotného, který ve své ministerské sesli slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit. Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie? ", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka. KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodiném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 7 a zakázanou samizdatovou literaturu. Charta 7 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 190 až 192). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili. Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým p... (zkráceno)<|i>
Láďa 78228 40 let
21.01.2013 22:38
[Michael Kocáb ] nemám vás rád, kdybyste držel hubu a zalezl do kouta tak bych si vás nevšiml, ve vašich fondech jste okradl mé příbuzné, přeji vám všechno nejhorší, ve vašich posledních vystoupeních mne urážíte, nejsem komunista, před 189 jsem byl diskriminován ale můj osobní názor je že dnes je to stejné ne li ještě horší než před 1989 díky vám a vašim soukmenovcům fuj
František 80191 45 let
21.01.2013 22:26
[Tomáš Klus ] Pan Tomáš Klus mne byl nejdříve celkem sympatický, ale myslím si, že jeho "SLavík" je jiné "kafe" a to, že se upsal určitému systému,a s propagandou panu Schwarzenbergovi. Co taky jiné, s jeho burcující písní" Pane bože" se slovy vulgárními. Pan Klus by si měl trochu i sem tam něco přečíst,viz. Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry Autor: Adam B. Bartoš Publikováno: 30.8.201 Rubrika: Politika Pane ministře Schwarzenbergu, řekl jste si o to. Nechci se vměšovat do Vašeho sporu s panem Bátorou, ale Váš nejnovější výrok na jeho adresu mne přesvědčil. A protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení. Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomaci a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že ono přirovnání s "pedofilem v dívčí škole" sedí především a hlavně na Schwarzenberga samotného, který ve své ministerské sesli slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit. Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie? ", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka. KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodiném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 7 a zakázanou samizdatovou literaturu. Charta 7 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 190 až 192). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili. Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým politickým kontaktům. V této neformální roli, do které nebyl nikým zvolen, získal na Hradě velký vliv, se kterým se pustil jak do soukromých aktivit ... (zkráceno)<|i>
Volič 21710
21.01.2013 21:14
[Václav Klaus ] Pořád vidím Zemana na chalupě u rozhovoru, zahulená chalupa, kostkované papuče na přesky, károvaná košile a tepláky a NUDA, tak toho na Hrad nechceme. A už ho bylo DOST! Leda by pozavíral Grosíky :
Anonym 21710
21.01.2013 21:12
[Václav Klaus ] Teď jsem kouknul na HYDEPARK, pěkně se to začíná rozmotávat. Členka dozorčí rady v H-systému byla Lívia Klausová. Hlavně, že Klaus vůbec netušil, koho omilostňuj klaus vedel presne co dela a taky vedel, ze jeho nastupce bude fisher nebo zeman.to ze ks dostal tolik hlasu, ho zaskocilo - proto cela rodina tak silne pusobi na narod, aby volili zemana.o tom, co si mysli o narode svedci, jake taktiky vsichni clenove rodini zvolili
Petr 89251 45 let
21.01.2013 20:47
[Karel Schwarzenberg ] Pracoval jste nekdy pro vladu v usa Myslim ruzne slozky
DůchodciAMl 82565
21.01.2013 19:44
[Jan Fischer ] Zase jste ukázal ,že jste korouhvička.Kritizujete něco co jste nepochopil.K.Schw. řekl,že v dnešní době -viz -válečná Jugoslávie-by byli potrestáni ti co se provinilú na násilně vystěhovaných Němcích.Řekl v DNEŠNÍ DOBĚ! Tak nepapouškujte to, co si vymyslel Klaus a Zeman!
LLumíček 90186 39 let
21.01.2013 19:43
[Radim Jančura ] Je směšné, že se "pidipodnikatel", jako je žlutý Jančura tak vehementně snaží, aby veřejnost znala jeho názor = volit Schwanzemberga. Panebože, oprosti nás od těchto Neumětelů.!
NášMilošek 90186
21.01.2013 19:38
[Václav Klaus ] Pokud jde o německou politiku a diplomaci, ta se o Benešovy dekrety přestala z právního a majetkového hlediska zajímat už po roce 1997, kdy byla podepsána již zmíněná deklarace. V ní se jasně praví, že "obě strany proto prohlašují, že nebudou zatěžovat své vztahy politickými a právními otázkami pocházejícími z minulosti". Této větě jasně předchází německé přiznání, že vyhnání Němců vyvolala nacistická okupace, a česká lítost. "Česká strana lituje, že poválečným vyháněním, jakož i nuceným vysídlením sudetských Němců z tehdejšího Československa, vyvlastňováním a odnímáním občanství bylo způsobeno mnoho utrpení a křivd neviným lidem, a to i s ohledem na kolektivní charakter přisuzování viny." Pod těmito větami není přitom podepsán nikdo jiný než tehdejší premiér Václav Klaus.
NášMilošek 90186
21.01.2013 19:38
[Václav Klaus ] V Německu samotném už Benešovy dekrety jako právní či majetkový problém nikoho nezajímají. "Je to záležitostí marginálních skupinek, a to i v rámci sudetoněmeckého landsmanšaftu," říká Daniel Kunštát ze Sociologického ústavu Akademie věd, který na toto téma prováděl v Německu rozsáhlý průzkum. O aktivitách těchto skupinek jako Sudetoněmecká iniciativa v Německu "nikdo nic neví a nikoho to nezajímá".
NášMilošek 90186
21.01.2013 19:36
[Václav Klaus ] Česko-německou deklarací, podepsanou v roce 1997 Václavem Klausem, žádala Praha po Berlínu, aby jednou pro vždy uzavřel otázku Benešových dekretů. Němci to dodržují, ale po čtvrtečním duelu Schwarzenberga se Zemanem v ČT se staly dekrety hlavním tématem kampaně. Němci samotní jen nechápavě kroutí hlavou.
NášMilošek 90186
21.01.2013 19:34
[Václav Klaus ] Jediným českým politikem, který vyšel Německu a Němcům v politické a právní rovině v otázce Benešových dekretů výrazně vstříc, byl i podle mínění odborníků právě Miloš Zeman. Ten prohlásil před deseti lety Benešovy dekrety za "vyhaslé" . Výměnou tehdejší kancléř Gerhard Schröder prohlásil, že Německo jako stát nepodpoří případné majetkové nároky svých občanů proti České republice, čehož se drží i jeho následnice Angela Merkelová.
Gay 90591
21.01.2013 19:08
[Ondřej Brzobohatý ] to já taky,je hezkej,milej talentovanej
Sestra 90591
21.01.2013 19:04
[Hana Holišová ] nic neumí
Lojza 90591
21.01.2013 19:01
[Michaela Ochotská ] to já bych ji nevojel takovou fuchtli
Vendula 90591
21.01.2013 18:59
[Gabriela Partyšová ] flundra
Oksana 90591
21.01.2013 18:58
[Karel Schwarzenberg ] on a zeman ať jdou do háje dědci,jeden chrápe a druhej uráží a to mají být prezidenti? ani náhodou
Vlada 62166 51 let
21.01.2013 18:48
[Martin Dejdar ] Pane Dejdare, vždycky jste patřil k mým oblíbeným hercům, ale teď kromě toho máte můj obrovský obdiv jako člověk. Je doslova absurdní, jaká hysterie se zvedne, jakmile kdokoliv vyjádří podporu někomu jinému, než všemi sdělovacími prostředky propagovanému kandidátovi. Zvláště, pokud se jedná o veřejně známou osobnost, jako jste Vy. Přitom Schwarzenberg v případě zvolení bude jakýmsi mocnářským místodržícím, majícím po boku jako první dámu dceru nacistického důstojíka. Při veřejných vystoupeních obou budou potřeba pro překlad vlastním ovečkám štáby tlumočníků. Opravdu super reperezentantační pár Česka. Zeman ani trochu není můj favorit, ale půjdeme ho volit jen kvůli tomu, aby nebyl zvolen ten druhý.
Kamil 21240
21.01.2013 18:42
[Helena Vondráčková ] Heleno Vondráčková, vždy jste zpívala pro režim, ne že ne,a i díky vám a KG se ten režim udržel tak dlouho, ale nyní poprvé v životě vás musím pochválit, řekla jste koho budete volit (tedy jestli to myslíte vážně), nic nekomentujete ohledně voleb a to se mi líbí, snad už jste dostala rozum.
Tereza 21782
21.01.2013 18:24
[Karel Schwarzenberg ] Karel Schwarzenberg je pro mne zosobnění slušnosti, odpovědnosti, velkorysosti, skromnosti, nadhledu a pokory. Člověk a politik, který se vždy staví k problémům čelem a jasně řekne svůj názor i bez ohledu na případnou ztrátu sympatií u některých skupin občanů. Nikdy neuhýbá. Neuhýbat a stát si za svým názorem, je jedna z vlastností, které si u lidí vážím nejvíc.
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma