Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
David 82134
20.08.2019 14:52
[Tomio Okamura ] Ještě nepřekousli,že prohráli volby a budou otravovat stále.Nechápou,že časy kdy si tady demoliční blok dělal co chtěl už se nevrátí,doufám.
Pejsan 82057
20.08.2019 10:40
[Tomio Okamura ] Tyto lidi v tv si poslechnou něco a tak to je protože to bylo v tv.Sami si nic nevyhledaji.I když vědí, že teď je jim lépe dokáží vychvalovat kalouska.Jo nechají se ovlivnit.Proč noviny a čt útočí na babiše o toho jim nejde chtějí zničit agrofet tak jako zlikvidovali podniky, které prosperovaly viz.Slušovice.Jdou na manifestaci proč neví Zakřičet si.My chodili na hokej.Hold lidi se nechají zneužívat a ještě z toho mají radost
Pejsan 82163
20.08.2019 09:24
[Tomio Okamura ] Na tu blbku 5822 již nereagují nemá to cenu.Bohužel takových lidí je dost.Jednu znám i od nás.Také nechce uznat fakta.Je to tím, že sama nedokáže myslet.Teď když ji potkám, tak ji raději obejdu
EvaHoráková 89175
19.08.2019 20:48
[Jiří Krampol ] byla jsem dříve silně závislá na cigaretach(denně 20)a pomohlo mi toto: návštěva dr. Dolgušina.. dříve býval v prodejně Zdravá výživa vedle Národního divadla na nábřeží. Sezení trvalo asi 10 min, odstranil mi závislost pomocí hypnozy a akupresury(na hlavě). Je fakt ale, že prvotní musí být snaha přestat. Před tím jsem končila s kouřením mnohokrát neúspěšně.. toto fakt pomohlo, i když jsem tam šla dost skepticky naladěná. Nekouřím 20 roků.. třeba je někde v Česku stále k dosažení.. Přeju vám oběma, ať jste fit!!
Pejsan 82210
19.08.2019 20:26
[Tomio Okamura ] no nic dnes již končím dobrou noc
Fanda 46426 73 let
19.08.2019 20:24
[Tomio Okamura ] A teď to pustil , s základ e slova K nesmí U být N sprostý D jasný A
Fanda 46426 73 let
19.08.2019 20:19
[Tomio Okamura ] zmrrd , mamrrdd kozojeb , honibrrk pyčmunda
Fanda 46426 73 let
19.08.2019 20:18
[Tomio Okamura ] Napsal jsem pár příkladu a to je vše co mě automat pustil
Fanda 46426 73 let
19.08.2019 20:15
[Tomio Okamura ] Zdarec Pejsane , ano dělá , ale musíš dobře napsat slova ,
Pejsan 82210
19.08.2019 20:15
[Tomio Okamura ] děkuji asi to hodnotí nějaký automat
Bob 89987 50 let
19.08.2019 20:04
[Jaroslav Dušek ] Geoengineering?
Mirka 46253
19.08.2019 19:58
[Tomio Okamura ] Pejsane,zdravim.Pochopitelne mi to taky dělá když použiji sproste slovo,nebo použiji výraz,ktery se cenzorovi nelíbí.Proto něco píšeme zdvojené,nebo použiji jiná písmena.Napriklad wul,zmmrrd atd.
Pejsan 82210
19.08.2019 19:08
[Tomio Okamura ] stává se mě, že po odeslání příspěvku se zobrazí text děkujeme za příspěvek bude zveřejněn po schválení nikdy zveřejněn není dělá vám to také?
Bob 89987 50 let
19.08.2019 18:38
[Jaroslav Dušek ] Je možné, že Matka Země a všechen Život jsou ničeny úmyslně i tímto - Chemtrails, H.A.R.P.
Mirka 46253
19.08.2019 18:26
[Tomio Okamura ] Fando,ale hlavně,ze je všechno v pořádku,bez komplikací.Ja 6.zari odjíždím na dovolenou a vracím se až 22.Budu držet pěsti pro štěstí.Pekny večer.
PetrČamlík 10950 72 let
19.08.2019 17:19
[Martin Veselovský ] Pane Kabeláku, ti, co mě odepsali ve Vašem stylu, formě, (ne)obsahu, to nemá smysl, směřuje to a směřujete jen k aroganci, k jedné z nejhorších lidských (ne)vlastností, která vždy byla propadákem. Věcná oponentura je přirozená věc a nese více POZNÁNÍ pokud respektuje text. Například monolog nevedu, protože pan Čunek a já jsme již dva a přidali by se další. ROZHODUJÍCÍ v mém textu je, že mají být komunikovány veřejně i texty, které dávají jiný pohled než ten jeden TOTALITNÍ, který jste 1989 nechtěli .., já mimochodem také NE. Učili mě mnoho metod pro kritické myšlení a hodnotové analýzy včetně metod matematicko-statistických podobností z přírodní povahy věd a znám humanistické metody, které mají bránit tomu, aby lidé vážili vahami svoje výroky jednostranné a jednostranného typu a tím obvykle se rochnili v bahně ZLA mimo inovace! ? § Jinak jsem potěšen, že vedu něco Slavného .., takže rád bych si s Vámi dal nějaký dialog ve smyslu mého textu, Petr Čammlík, 1947
PetrČamlík 10950 72 let
19.08.2019 16:37
[Eva Holubová ] .. dobrý den, či jiný čas, a kopíruji ob-článek níže a větu z příspěvku Míši i po DVTV s Holubovou. |"Holubová, Issová, Geislerová aj. Nechodím do divadla pana Hrušínského, neposlouchám Kluse, nedívám se na dokumenty Sommerové aj.| = SOUHLASÍM. LZE TUTO VĚTU ROZŠÍŘIT, ZOBECNIT, VYMEZIT: Bylo by třeba je vyjmenovat všechny tzv. umělce ) , co šíří pražské kavárenské myšlení, protože z Prahy z kaváren a davů přišly revoluce 1948, 1968, 1989. A 2019 demonstrace ala Piráti a účelově matení studenti, to přinese jen revoluční ZLO na druhou. Byť všechny revoluce vypadaly na počátku skvěle, došlo vždy na ZLO. Proč? Protože chyběl rozum odpovídající době, chyběl program, nadhled a empatie. Komunisté nebýt neodpustitelných vražd a excesů, by vybudovali z "programu" ještě nejvíce a umělci měli ráj okolo 1965. Rok 1968 ( ač i já byl pro, avšak s rozumem, třeba F. Čuby ) byl rokem iluzí, snů, a nepravdy, když Dubček komunista jako poleno táhl jasně na Východ a lidé tleskali jako pominutí a Pelikán, Pithart za jeho zády šli na Západ. LIDSKÁ PRÁVA přes nelidský hořící napalm na živých lidech ve Vietnamu, to 1968 nemohlo ve Varšavském vojenském bloku projít (!! opakuji Varšavském!! ) a stála nás ta nepravda a nerozum a ego Pithartů mnoho pádů, i dnešek je ještě součást té nepřesně a účelově vyložené tzv. historie ( křivé )!! § Rok 1989 sami demonstranti Letenské Pláně 2019 předem odmítli, ač tam byli Holubové, Pitharti a mnoho jiných z doby 1989.Tzn. z pravdy, lásky, necenzury, smíru a vyčlenění vojenských bloků pryč Havlem, to vše zapomněli!! §§?? Pamatujete si z 1989, jak komunisté prý vše zničili? Tak ti co po roce 1989 uchopili moc s Havlem a s disidenty to dotáhli jen na "velké rozkradení, na montovny, ničení zemědělství a krajiny a celé zvadlé Přírody, na korupci hmoty i ducha, k velké nenávisti lidí místo lásky. To co sami způsobili nemohou, promiňte, již žrát a tak to hází na dvě persóny, na Babiše či Zemana, což je nesmysl .. . Není cíl je, nikoho chránit, cíl je volat po objektivnosti, rozumu, svobodném veřejném slově v médiích a po programu této země, pro konečné nastolení prutů Svatopluka .. I to by měl být smyslu UMĚNÍ, jak povídal Masaryk, ten neznal tuto lež tzv. umělců dnes, kteří pochovali ideje 1989 a nastolili ryk dějin ! §?
Fanda 46426 73 let
19.08.2019 13:12
[Tomio Okamura ] Mirko , zdravím , nová zpráva , pan Doktor řekl-- když to dobře půjde , tak termín je 19.9.2019
Jan 21335 58 let
19.08.2019 12:47
[Eva Holubová ] Holubová Evo, ty kořalo ošklivá..čteš vůbec tyto stránky? Místo mozku máš v hlavě z chlastu kostku!!
Míša 94920 56 let
19.08.2019 10:10
[Eva Holubová ] Děkuji hercům za jejich jednostranné vidění světa. Přestala jsem se dívat na filmy od Hřebejka, na filmy kde hrají pí. Holubová, Issová, Geislerová aj. Nechodím do divadla pana Hrušínského, neposlouchám Kluse, nedívám se na dokumenty Sommerové aj. Mám teď více času na jiné aktivity.
Mirka 46253
19.08.2019 08:33
[Tomio Okamura ] Fando,at to dobře dopadne.Dejte hned vědět.Vim,ze z nich vyrostou správní moravští chlapi.Krasny den a pevné nervy.
Adam 85171
19.08.2019 08:23
[Eva Holubová ] Holubová nemá žádné právo kritizovat. A když, tak jen sama sebe! My že máme choré mozky (dle ní). Myslím, že chorý mozek má jedině ONA. Vychlastaný! A její názory nás nezajímají. Od takové nuly si přece nenecháme RADIT CO SI MÁME MYSLET. Je ubohá. My nechlastáme, nekouříme a neparazitujeme na druhých. My poctivě pracujeme a slušně žijeme.
Fanda 46426 73 let
18.08.2019 22:00
[Tomio Okamura ] Mirko , co Vám mám říct , čekáme , čekáme a babča začíná dávat pomalu na modlení , přelom srpen , září , už jenom čekám kdy za to budu moct já , ovšem já se těším a čím déle se člověk těší , tím je větší radost , já obzvlášť , protože vím že to bude opět kluk , mám dva vnuky a od obou pravnuky , jede je ještě na cestě ale čtrnáct dní uteče jak voda , čauves a dobrou PS naučím je všechno , aji střílet prakem , to mě šlo lepší jak počty
Mirka 46253
18.08.2019 20:19
[Tomio Okamura ] Fando,zdravim.Co pravnoucek,jeste nic?
Anonym 46426
18.08.2019 20:15
[Tomio Okamura ] Zdravím , Mirku a Pejsana , máte svatou pravdu , podle mě jsou oba "vedlouši" Přeji dobrou a spokojenou noc
Mirka 46253
18.08.2019 17:29
[Tomio Okamura ] Pejsane,zdravim.Oni oba dva opisují články,nebo titulky.Vsimni si,ze vlastní delší komentář nenapíše ani jeden.Takze v podstatě diskuse mezi nimi není možná,ale máš pravdu,je to ssrrandovni je pozorovat.
Pejsan 82187
18.08.2019 16:33
[Tomio Okamura ] je zajímavé sledovat komunikaci mezi Mašinem a 219 oba si melou svoje, každý o něčem jiném bez vzájemné komunikace.Pravda občas řekne jeden druhému kokútku toť vše.Mašin navíc používá články několik dní staré.
IrmaChramost 21723 63 let
17.08.2019 23:15
[Olga Špátová ] Ted jsem objevila jeji stranku a jsem v uzasu,ze je to to ,co hledam,mam pro ni namet!
PetrČamlík 10950 72 let
17.08.2019 15:56
[Daniela Drtinová ] KSČ i Dubčekem 1968 se definovali jako jediná vedoucí strana Východ, ale hlavně jiný politický přístup tomu přidávala organizace KAN, mimo ekonomický. Šlo již o vyšší střet nejen na ekonomické, ale i na politické dimenzi. To byla nepravda proti záměru změny KSČ za potlesku davů a pro a za nepravdu přijely tanky, když tehdejší vedení nenašlo VČAS jiné řešení, jakože ono spíše při myšlení těch aktérů obou stran neexistovalo. A tak tanky přinesly unikátní globální řešení, kromě tragických OBĚTÍ na nenahraditelných ztracených životech ( i vinou vedení ), čest jejich památce. Rok 1968 přinesl v Československu oběti a OBĚTI, ne zničení, byl to vklad pro svět Byl to 1968 proces, který pravděpodobně vyloučil válku, měl již črty příštího Gorbačova 1985 Bez války, naše oběť posunula proces k Gorbačovovi a posunuly v ČASE svět k obrovské změně bez krve Trvání na lidských právech bez přijetí oběti znamenalo až válku, oběti ctí hodnotu života Lidé nebyli zničeni 1968, kromě OBĚTÍ, dali jen jistou v pohledu věčnosti oběť, u moci byli jen jiní, střídají se v čase nás. Podpisy, činy Věry Roubalová-Kostlánová instalují pletichy, lži až terorismus. Ona se soukmenovci, elitami, mocnými a spol ničí vztahy a výchovu generací. "Oporem k idealismu je rovněž dán úpadek západní kultury, který zmiňuje již Masaryk .. Idealismus dnes patří k vyjádření úrovní hodnotového světa Světů | Nemluvit o komunistech, avšak o lidech je směr nový svět .. Napsal, 13:29, 17.08.2019, Petr Čamlík, 1947 k Vašemu textu vážená Věra Roubalová-Kostlánová, z židovské rodiny, předem nějaký úvod do širších kontextů a pak střed a výstupy .. Vytvářejí-li filozofové účelovou filozofii své době, o to více mohu filozofovat já Síla člověka od Přírody a smysl civilizace je rozum těla a vnímání duše v synergii Primárně: je-li zakázáno a cenzura svět vyjádřit, nemluvit, degeneruje to nás, děti, lidství, svět versus ( proti tomu ) si vyjádřeme něco o Věra Roubalová-Kostlánová říká: Kostlánová pro: Dnes Nemluvíme o minulosti a necháváme sebou manipulovat, pořád to máme v sobě. Komunisté potlačili velké množství hodnot, jako je lidství, solidarita nebo pravdomluvnost. Bylo by skvělé, kdyby každý mohl říct, kdy se bál, kdy mlčel nebo kdy selhal. Ale v rodinách se o tom nemluví a projevuje se to ve výchově dalších generací, míní Věra Roubalová-Kostlánová, někdejší disidentka a jedna z posledních mluvčích Charty 77. Podepsat dokument, který se snaží o dodržování lidských práv, mi přišlo jako samozřejmost, represe pak ale byly velmi silné, režim si nepřál žádný vzdor, líčí žena, která se od 90. let věnuje psychoterapii. Komunisté, jiní, ani dříve ani dnes nemohli a nemohou hodnoty potlačit, jen je posunou někam do světových stran plošně i vertikálně do nebes a jinak. Hodnoty jsou vlastnosti z Přírody v našich genech. Strach má, bojí se každý i dnes a to o mnohé, možná méně o to co řekne, o to více se bojí o práci a o svoje zesměšnění v útlak, v odsunutí až v aroganci nálepek či denních textů | op... (zkráceno)<|i>
PetrČamlík 10950 72 let
17.08.2019 15:53
[Daniela Drtinová ] Lidská práva? To o kousek dál. Máme tu excesy: Paradoxně vzdor demonstrace na Pláni připravují ti, co nelidsky tlačí do rokle ty slabé Máme v sobě Satana a Ďábla a jen zacházení, odpor vůči němu od nás selhává Nemáme v sobě komunismus a jen to zlo prý z něj plynoucí, máme v sobě především svoji vnitřní genetickou (? ) nepravdu vůči pravdě okolní z Přírody Máme v sobě Satana a Ďábla a jen zacházení, odpor vůči němu, jeho neakceptaci, to dává ty hodnoty lidství, milosrdenství, solidarity, pravdomluvnosti. Chartou 77 jste se určitě paní Věro Roubalová-Kostlánová vyznamenala, úctu k Vám, i když my mimo skupinu charty v osamocení to měli také těžké, to zřejmě dodnes nevíte, jako mnohé kolem, bohužel je to až tragédie. Mám pocit, že jsem nikde nikdy neslyšel Václava Havla hřímat, jak děkuje lidem, kteří vydrželi nést alespoň vnitřně, nejlépe i vně ( těch bylo málo ) LIDSTVÍ = pravdu, solidaritu, lidská práva, nemanipulaci Charta 77 prohrála svoji vizi 1989 hodnot pravdy, lásky a smíru k 2019, protože znala jen sebe, jiné potírala s Havlem Proto jde dnes jen o neuvěřitelný výjev Věry Roubalové-Kostlánové. Byl jsem z těch, kteří právě na komunismu odsuzovali nejvíce mluvení nepravdy a z toho blížení a oběť lidí, v krajním případě OBĚŤ, rovnající se smrti. Potud se mohu podepsat pod její text, ale dál již s výraznou oponenturou k tomu, že komunisté všechny hodnoty potlačili, což říká i církev. Začíná to u dodržování lidských práv. Jak plyne z textu, komunisté lidská práva zcela nedodržovali. To slovo, pojem zcela je klíčový. V roce 1968, to znamená před Chartou 1977 vedly USA po Hitlerovi tu nejvíce barbarskou válku moderními zbraněmi. Američané ve Vietnamu, napadli lidi Vietnamce, bojující po staletí za svoji svobodu ( jako nekomunisté ) a válečníci jim pálili a ničili všechno živé lidské zvířecí přírodní na zemi, na všem zaživa hořel fosforový napalm!! A stále startovaly další a další nejtěžší bombardéry světa B-52 USA se žhnoucím a pálícím napalmem. TO NEJSOU LIDSKÁ PRÁVA!! §§ A přišly další války, již ne s halasem proti komunismu. Ropa byla cíl a jsou tu další války, ovládnout ještě více. Platí teze: Pálení napalmem, jiné bylo a je vždy proti všem hodnotám světa, proti lidství. Na světě budou vždy existovat lidé společenství, které chtějí žít jinak než ti druzí Byli, jsou, budou tu vždy jen komunisté, jiní, chtějící žít jinak, než ti mocní světa?? Kde byly hodnoty lidství, solidarity a pravdomluvnosti ve Vietnamu, když zde jinde vládli jiní či komunisté, jenž si za svoji svobodu otáčeli běh jejich dějin?! § Do jaké míry to byli komunisté a do jaké míry prostí lidé staletí toužící po svobodě?? !! §§ Byli to komunisté již před tisíci léty?? To je otázka pro jevy, děje, dějiny, historii s nápovědou, že proudy těch živých lidí se nakonec slili, jako například v jiné Velké Vlastenecké válce SSR | Ruska proti napadení Hitlerem, kdy bojovali 1941 téměř všichni tam spolu, ač ještě v roce 1917-1923 bojovali proti sobě v občanské válce!! A dnes žijí v Rusku p... (zkráceno)<|i>
PetrČamlík 10950 72 let
17.08.2019 15:40
[Daniela Drtinová ] .. dobrý .. Vám, k Vašemu DVTV Drtinové vážená Věra Roubalová-Kostlánová, z židovské rodiny, předem nějaký úvod do širších kontextů a pak střed a výstupy .. Síla člověka od Přírody a smysl civilizace je rozum těla a vnímání duše v synergii Primárně: je-li zakázáno a cenzura svět vyjádřit, nemluvit, degeneruje to nás, děti, lidství, svět versus ( proti tomu ) si vyjádřeme něco o Věra Roubalová-Kostlánová říká: Kostlánová pro: Dnes Nemluvíme o minulosti a necháváme sebou manipulovat, pořád to máme v sobě. Komunisté potlačili velké množství hodnot, jako je lidství, solidarita nebo pravdomluvnost. Bylo by skvělé, kdyby každý mohl říct, kdy se bál, kdy mlčel nebo kdy selhal. Ale v rodinách se o tom nemluví a projevuje se to ve výchově dalších generací, míní Věra Roubalová-Kostlánová, někdejší disidentka a jedna z posledních mluvčích Charty 77. Podepsat dokument, který se snaží o dodržování lidských práv, mi přišlo jako samozřejmost, represe pak ale byly velmi silné, režim si nepřál žádný vzdor, líčí žena, která se od 90. let věnuje psychoterapii. Komunisté, jiní, ani dříve ani dnes nemohli a nemohou hodnoty potlačit, jen je posunou někam do světových stran plošně i vertikálně do nebes a jinak. Hodnoty jsou vlastnosti z Přírody v našich genech. Strach má, bojí se každý i dnes a to o mnohé, možná méně o to co řekne, o to více se bojí o práci a o svoje zesměšnění v útlak, v odsunutí až v aroganci nálepek či denních textů | opakuji DENNÍCH textů těch, co násobně o proti komunistům stupňují svoji roli, svůj řád, svoje EGO ZLA. Pro nepravdomluvnost mnohé není vidět, například jsou zde sta tisíce až miliony těch, kteří se dívají naprosto bez prostředků na ty co, promiňte, jen žerou ( kradou svět ). To se projevuje zásadně ve výchově generací, které si již téměř neumí již vážit Přírody, neví paradoxně přes super informatiku, co Příroda a skutečný život jsou. A to i právě na Západě, kde komunismus vyhubili a přesto také tam v západní euroatlantické civilizaci EURAC téměř vyhubili křesťanství a jeho desatero ( u nás to svádí církev opět na komunismus, což je nepravda ). PodpPodpis dokumentů Roubalovou a spol dnes nic neřeší. Jde o osobní vnitřní nepravdu, strach z toho, jak disidenti svůj i náš život prohospodařili mimo pravdu a místo lásku k nenávisti, místo ke smíru to dovedli k agresi a k válčení. Nakonec tyto procesy jdou vlivem elit a mocných někdy či často minimálně v bahno, to vše ví jen Bůh. Vztah k Přírodě, k Planetě, k Vesmíru je barometrem cítění a ctění hodnot lidstvem k (ne)solidaritě a k (ne)pravdomluvnosti. Komunismus měl represe, kdy každý viděl, komu bylo ublíženo, kdo byl případně zabit a ten byl součástí úcty pro oběť, OBĚŤ. Je pravdou, že takové represe již u nás skoro nejsou, ale za to jsou represe JINÉ, které již nikdo nesleduje ani nemá čas sledovat nebo popisovat anebo jsou nezvládnutelné, jako je až agresivní vztah člověka ke krajině, k Planetě. Tak hluboko padají a jdou (ne)hodnoty od Vás paní Věro Roubalová-Kostlánová. Pro informaci... (zkráceno)<|i>
David 82844 37 let
17.08.2019 10:31
[Petra Janů ] Petra Janů. Je krásná holka,úžasná,usměvavá okouzlujicí atd. Mám rád je jí hity a nej víc se mi líbí hit Nejvišší bod nad nížinou kterou poslouchám každý ráno ta mě nastartuje. Petra je a bude ikona i dáma z velikánským D :-))
Tomáš 31237 23 let
16.08.2019 20:34
[Lucie Borhyová ] Sympaticky
Mirka 46253
16.08.2019 16:07
[Tomio Okamura ] Tam už je to o ničem.Ja už 219 ani nečtu,tam už píše málokdo.
Pejsan 82208
16.08.2019 13:43
[Tomio Okamura ] 219 už zase jede musel jsem jít pryč to se nedá ani to nečtu lenka se bude měnit na hatu nebo jak včera jsem ji poslal na dovolenou tak jede milospani dovolila
Karlos 82210 35 let
16.08.2019 07:59
[Petra Janů ] Petra Janů. Má ty nejkrásnější písničky, který mě každý ráno na startujou rád poslouchám její písničky. Je to nádherná ženská na svůj věk,mám jí rád takovou jaká je usměvavá a okouzlující. Prostě ženská jak má být
Ivana 82108 34 let
15.08.2019 21:30
[Petra Janů ] Petra Janů. Je úžasná rocková zpěvačka,její písničky mám ráda. Je to skvělí člověk,obdivuju její hlas a upřímnost a že si na nic nehraje je prostě super ženská
Mirka 46253
14.08.2019 19:49
[Tomio Okamura ] Zdravím,tak se dívám na Babišovo stránky a David 5822 a Marcele pěkně dává do těla.Dobre se bavim.
David 82134
14.08.2019 14:59
[Tomio Okamura ] Mirko,Fando,Pejsane zdravím.Jeníček i mamka jsou v pohodě.Dívám se na Babišovy stránky a je to tam čím dál horší.Ted jsem sice odepsal 5822,té sprosté bábě,ale jinak už bych se na to vykvák.To raději sem tam napíšu tady.Na Zemanových stránkách nás 219 fakt hledala i včera.Mějte se dobře.
Mirka 46253
14.08.2019 08:33
[Tomio Okamura ] Dobre ráno,vcera jsem se dívala na ostatní stránky a pěkně jsem se zasmala.11.srpna v den kdy jsem vykazovala,ze jsme na jiných stránkách,219 nás hledala u Miloše Zemana.Jemu to nedalo a nechal tam svůj komentář,pred tím tam nikdy nebyl.Je to k zasmání.
Fanda 46426 73 let
13.08.2019 21:54
[Tomio Okamura ] Dobrou noc a hezké sny
Fanda 46426 73 let
13.08.2019 20:14
[Tomio Okamura ] Zdravím přátelé , to je dost že jste tady , Davide co Jeníček? je zdráv? mamka taky? Ještě jenom dodatek , Mařena je tak zblblá , že píše o Mirce jako by byla dědek , holt levný alkohol dělá svoje , Zatím čauves ozvu se až později
Mirka 46193
13.08.2019 20:12
[Tomio Okamura ] Fando.Davide,Pejsane,ja píšu až večer,kdy se vracím z práce.Taky jsem byla překvapená,ze nás Michal tak vypeskoval.Tyto stránky nejsou reálný život a nejde je poměřovat se životem každého z nás,kdyz se vůbec neznáme a spojuje nás jen společný pohled na politiku a migraci.Davide,ja už se tam taky nevrátím,jen budu podporovat Stániu pod anonymem.Mejte se hezky.
David 82134
13.08.2019 19:07
[Tomio Okamura ] Stania píše pod číslem 78935.
David 82134
13.08.2019 19:03
[Tomio Okamura ] S těmi vrabci,to je celá Marcela,velmi prosté stvoření,ale není agresivní,totéž Mašín.Nesouhlasím s nimi,ale dalo se s nimi diskutovat.Zajímavé je,že mám na politiku stejný názor jako 219,ale lidsky se s ním nedá vyjít.
David 82134
13.08.2019 18:57
[Tomio Okamura ] Já Babišovy stránky čtu.Včera psala Stania jako Bond a Mirka jako James.Dnes už jen pod číslem.Pejsane,kdybych se tam objevil,tak 219 zase dostane záchvat.Nabízeli jsme s Mirkou mír a vidíte jak nás Michal spéroval.Přitom jsme to oba mysleli dobře,at je klid a prostor k psaní.
Pejsan 82199
13.08.2019 18:42
[Tomio Okamura ] 134 já vím je to jak říkáte
Pejsan 82199
13.08.2019 18:37
[Tomio Okamura ] vraťte se k babisovi tam je aspoň sranda marcela mi doporučila jít krmit vrabce ani neví že skoro žádné nejsou
David 82134
13.08.2019 18:37
[Tomio Okamura ] Zdravím taky Mirku a doufám,že se ozve i Stania.
Anonym 82134
13.08.2019 18:36
[Tomio Okamura ] Pejsane zdravím.Když si ráno přečtu Parlamentní listy a Vlastenecké noviny,tak nemusím číst toho cvoka 219.Zabral si celé stránky a uvidíte,že za chvíli tam bude psát sám.Mějte se i Fandovi přeju příjemný večer.
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma