Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 950

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Jirka 85954  35 let 26.11.2007 15:34
Máte v mnohém pravdu, vždy bude někdo nespokojen, nicméně právě soudy jsou tu od toho, aby nacházely pravdu. Nikoli státní zástupce, který se k případu dostal za podivných okolností. Nic lepšího než soudy zatím vymyšleno nebylo.
Totalitní zvyklosti jistě i po 18 letech ještě přetrvávají, ale domnívám se, že se vyspělejším zemím budeme přibližovat právě tím, když budeme napodobovat jejich zvyky (např. alespoň dočasné odstoupení politiků během trestního řízení). Lidé, kteří zažili minulý režim, v naší zemi ale budou žít ještě desítky let, to se nedá nic dělat...

Jirka 19521  53 let 26.11.2007 14:35
No právě, téměř vše, co se odehrává na různých forech ohledně této kauzy, jsou jen spekulace. Také to, že se pan Čunek očistí jenom soudem je pouhá spekulace. Pan Salicov i NSZ říkají, že není důvod, aby se tím soud zabýval. Zda mají, či nemají pravdu - pouhá spekulace. Dále i kdyby proběhl soud a pana Čunka osvobodil, nenajde se dostatek lidí, kteří soud opět zpochybní pro to či ono? Vždy se najde něco, co bude někomu vadit. Vlastně takový nekonečný příběh. A ještě jeden dotaz, myslíte, že se už můžeme srovnávat s civilizacemi nepoznamenanými totalitou. Tato totalita zanechala své odchovance na spoustě vlivných míst, svým způsobem, někoho méně, jiného více, poznamenala každého, kdo v ní nějaký rok žil.

Jirka 19521  53 let 26.11.2007 12:44
Milý jmenovče, když už se o věci pana Čunka tak zajímáte, vysvětlete mi prosím, jak může paní Hurtová předat úplatek půl milionu dopoledne (dle svědectví pí Urbanové), a firma pana Hurty vybírá peníze odpoledne, Vám to není divné? Nebo o tom víte něco víc? Děkuji.

Jirka 85954  35 let 26.11.2007 11:22
Marie, myslím, že to není jen o tom, že "jedna paní povídala". Přiznávám, že paní Urbanová ve mně dvakrát velkou důvěru nevzbuzuje. Ale jsou i další indicie - na účtu pana Čunka se ten půlmilión skutečně objevil, a to v době, kdy ho naopak pan Hurta vybral. Náhoda? Možná - ale kdyby tehdy pan Čunek rozumně vysvětlil původ těchto peněz, bylo by vše v pořádku. To se mu ale bohužel nepovedlo.
Máme na pana Čunka každý svůj názor a každý z nás má větší nebo menší chuť mu věřit. To jsou naše subjektivní názory, v jeho kanceláři jsem v onen den samozřejmě nebyl a asi ani nikdo jiný z této diskuse. Já chci jen to, aby pan Čunek poté, co ho obvinila Policie ČR, absolvoval soud, který by vynesl nějaký výrok, a ten bychom museli respektovat. Chci, aby šel k soudu - ne proto, že je to zrovna lidovec, ne proto, že je z Moravy, ani ne proto, co si myslí nebo nemyslí o Romech, ale proto, že je to politik.

marie 90231 26.11.2007 09:49
dataz na kritiky J.Čunka. Připustme,že vzal ten úplatek,jak přesvědčil zastupitelstvo,aby prodej bytů schválilo. To bylo také podplacené? To by ty úplatky byly větší než ceny bytů.Myslím si ,že po pěti letech je snažší vykládat naučenou pohádku,pokud k tomu mám ukradené diáře a podobně,než si vzpomenout co kdo dělal a přesně v kolik hodin. Takhle je důkaz založen pouze na tom "jedna paní povídala" a to na soud nastačí.

ota 86206 26.11.2007 07:56
neznám čunka osobně....ty možná ano,mne byla tato radost osudem odepřena,ale znám výsledky jeho práce a ty jsou poměrně tristní.po sto dvacáté,vyjma přestěhování nekoho někam nic.Nejsem nenávistník.Nehřímám z ateistické kazatelny a nesvolávám na vás síly pekelné.Jen stale opakuji.Církev je pro mne zrovna takovým združením jako holubáři.Chcete se scházet?fajn postavte si klubovnu a platě její údržbu.Ne já, Vy.čunka znám z novin,televize,ze stranek poslanecké snemovny či stranek MMr.Pokud se týžká novin či televize podle tebe mu všichni ublyžují.Dobře. ale proč?Nejdi mi jediné rozumné vysvětlení proč?komu je nepohodlný? a opět Proč?.........pokud na tohle najdeš odpověd a já jí nenašel,jsem ochoten přiznat že pravdu máš ty.Ale najdi jí a né že budeš opakovat po sté..chtejí ho odstranit,je nepohodlný....řekni kdo a komu

test 21319 26.11.2007 01:41
kontrola spojení, mé dva příspěvky (bez vulgarit) to nevzalo

Colly 8945 25.11.2007 18:37
Vážený, já se přece nebavím o rozdílech co je větší zločin.Jestliže jsou obětí neviní lidé, je to vždycky neomluvitelný zločin. Pokud jsi pozorně četl,ale spíše asi ne, tak jsem napsal, že ta doba je tak vzdálená, že se dá těžko objektivně posoudit,ale tím přece nic nezpochybňuji."Komunistickou inkvizici"jsem asi na rozdíl od tebe prožil a můžu totiž tyto zločiny posuzovat.Co se týká víry, takže věřícími a podotýkám silně věřícími lidmi byli a jsou světoznámí vědci,umělci,lékaři,vynálezci atd.Snad nechceš o těchto osobnostech říct,že jsou to hlupáci a naivkové! A žehnání zbraní kněžími, to jsi zřejmně viděl v nějakém propagandistickém filmu, natočeném za bývalého režimu.Jiřího Čunka posuzeješ podle toho co jsi slyšel v televizi a četl v novinách, nic víc o něm nevíš a to si myslím,že je zatraceně málo na to aby jsi se o něm takto vyjadřoval a všichni ostatní nenávistnící taky!

Jirka 85954  35 let 25.11.2007 15:22
Dančo,
1) Vám by opravdu nevadilo, kdyby pan Čunek přišel nelegálně k penězům? Vy to také tak děláte?
2) až bude jiný politik obviněn policií, budu pro jeho odstoupení stejně tak, jako u pana Čunka
3) "vyčištění" země od Romů si představujete jak? Oplocené rezervace? Koncentráky? Rovnou vystřílet? Ti lidé tu prostě žijí a nějakým civilizovaným způsobem se s tím my i oni musíme vypořádat.

11 82070 24.11.2007 22:23
Cigán všech cigánů

Danča 62065  45 let 24.11.2007 22:15
Pan Čunek je jediný z politiků který se mi vryl do paměti a to že nějak přišel nelegálně k penězům mne nezajímá, no a když si vezmete jiné politiky je z nich některý čistý? Každý z nich si nahrabal a hrabe dál jen pro sebe , pan Čunek se alespon snžil vyčistit zem od černějších spoluobčanů.Klidně bych jej kandidovala na presidenta a možná by tu bylo víc bezpečno.

Anonym 86206 24.11.2007 20:19
A prosím tě jaký je rozdíl mezi Horákovou,kterou přinutili k přiznání kumunističzí pohunci a a jinými ženami ,které přinutili k přiznání pohunky církevní?A jaký je rozdíl mezi komunisty,kteří také říkají to bylo ,ale je to překonané a tebou který říkáš to bylo ale je to dávno překonané.Prostě tam kde je víra silnější než rozum,kvete blbost.Obzvašte pikantní mi připadaji situace,kdy se před bitvou na obou stranách modlí kneží za vítězství svých zbraní.Ale opakuji dosti církve znáš můju názor na ní.Pojdme k čunkovi.Přečti si ,Jirku, souhlasím s ním do posledního písmene právní čistota a morální je čistota je něco jinýho.Ten člověk je Nechutný karierista bez špetky slušnosti.

Colly 8945 24.11.2007 15:46
Otíku,tvoje kriminalistické vlohy jsou opravdu obdivuhodné, to jak jsi mě "odhalil",pokud ovšem nejsi skutečný kriminalista.Ale bohužel,musím tě zklamat,zase jsi poněkud vedle.Když ti došli proticírkevní argumenty,tak jsi nabil "těžký kalibr"-inkvizice.Teď asi čekáš,že řeknu je to blbost a všechno je vymyšlené. Ano,inkvizice existovala a všechno co se stalo je odsouzeníhodné,ale ta doba je tak dávno minulá, že se dá asi těžko objektivně posoudit, jak to ve skutečnosti všechno bylo. A srovnávání počtu obětí válek,totalitních režimů a inkvizice je poněkud scestné. Mě hlavně zajímá inkvizice z doby ne tak dávno minulé,totiž komunistická inkvizice padesátých let minulého století.Ta se nás dotýká až do dnešních dnů,protože ani jeden "inkvizitor" z té doby nebyl alespoň morálně odsouzen. A navíc,když slyším,někoho prohlásit,že Milada Horáková se přiznala před celým národem a tím potvrdila svoje obvinění,že spolupracovala s agenty západních mocností, tak se mně mírně řečeno zvedá žaludek.

Jirka 85954  35 let 24.11.2007 10:21
Colly, sám to píšete. Na Grosse se něco profláklo A ON ODEŠEL. To právě pan Čunek neudělal. Rovněž správně píšete, že Grossovi se nic nedokázalo. PŘESTO ODEŠEL.
To, že stíhání pana Čunka bylo zastaveno, znamená jen to, že je čistý před zákonem. Tedy že buď je skutečně čistý, nebo prostě nebyl dostatek důkazů (to ale neznamená, že je nevinný). Trestní stíhání pana Dalíka v kauze "Kořistka" bylo také zastaveno. Přesto si nemyslím, že pan Dalík za ním tehdy jel jen tak si pokecat nad kafíčkem. V případech korupce je to často tak, že stojí tvrzení proti tvrzení a důkazy nejsou.
Nepodléhejte dojmu, že všichni nemají nic lepšího na práci než likvidovat KDU-ČSL. Ujišťuji Vás, že já jako volič soc.dem. mám často stejný pocit nespravedlivé kampaně a absurdních obvinění jako Vy. (Teď už nemluvím o Grossovi - u něj jsem jednoznačně pro důkladné prošetření zejména jeho kšeftu s akciemi, které získal za absurdně nízkou cenu.)

ota 86206 23.11.2007 23:52
A ještě neco colly-robine .....pokud budeme hovořit o lidumilné církvy a zlém okolí co ji od úsvitu dějin ubližuje.O čistotě církve jako takové.Rád ti připomenu že kdych sečetl oběti leninských čistek a druhé světové války dohromady.Takže komunismu a fašismu a druhou stranu vašich pomyslných vah postavil oběti inkvizice a nejen v evropě,ale i její pusobení mexiku čí peru |srovnej dejiny inkvizice tuším že goerlich| tak by jste zvítězili.to bylo jen na okraj .čunek je téma ne církev

ota 86206 23.11.2007 23:40
Robine ty jsi vstal z mrvých.Takže nejdřív si přečti a pak reaguj.Podle mne i tobě musí být jasné že mluvím o čunkovi jako o representatovi KDU.Jistě mne nepodezříváš z toho že považuji čunka za papežského nuncia,to by bylo i pod tvou úroven.Mnohokrát jsem ti řekl že mne vadí zmetci z jakékoliv politické strany.zrovna tak jsem mnohokrát řekl že KDU je pro mně stranou kam vítr tam plášt.Jste prostě stavený na zázraky,máte to v sobě od startu.Umíte zažehnat požár z okna křížem,či uživit 6 členou rodinu za 3000 po dobu 5 let a našetřit milion.ono to že takový jste se dá poznat i podle toho že zatím co já zustávám otou ty jsi Colly......blahopřeji k převtělení.

Colly 8945 23.11.2007 22:55
A jaké "husté" kampani čelil?Prostě se něco prolátlo, on odešel,protože měl máslo na hlavě,zajištěný a bohatý a tím všechno skončilo.Nic se nešetřilo, nebo nevyšetřilo a hotové,vyřízené.Nevím,čím usnadnil J.Čunek případnou likvidaci KDU.Zřejmě tím,že se nedal a vzdoroval všem falešným obviněním, což se nakonec ukázalo, definitivním zastavením jeho tzv. korupční kauzy.

Jirka 85954  35 let 23.11.2007 22:04
No tak zrovna Gross čelil dost "husté" kampani, srovnatelné s tou "čunkovskou". A oprávněně!
Já si nemyslím, že pan Čunek je jediný špatný a jediný vyvrhel mezi čestnými a poctivými českými politiky. To, že mnozí další nejsou čistí, ale není argument pro to, že by se on nemusel ospravedlňovat.
I kdyby chtěl někdo zlikvidovat lidovce, pan Čunek mu to hodně usnadnil.

Colly 8945 23.11.2007 20:34
Ovšem ty útoky na politiky z jiných stran, jestli se dají vůbec nazvat útoky, jsou jenom tak, aby se o něčem mluvilo.Např.Paroubkova svatba,financování nějaké nadace jeho bývalé ženy, Topolánkovo "mezipřistání" v Alpách, Bémovo bydlení atd.Na politiky KSČM nikdo nic nehledá,proč asi. Zřejmě jsou "všichni křišťálově čistí",jako Staník Gross,pokud si dobře pamatuji, tak jedno z jeho předvolebních hesel znělo "Myslím to upřímně",tak nevím co myslel upřímně,zřejmně to jak se podvodně napakuje a pak se uklidí do advokátní kanceláře, aby své rodné straně neuškodil, a dalo by se pokračovat dál.

Jirka 85954  35 let 23.11.2007 19:56
Ale útočí se přece i na politiky ostatních stran...kromě KSČM, která jako jediná nebyla po roce 1989 ve vládě, takže na jejich politiky vcelku nikdo nic nehledá - není důvod...
Jedna ze spekulativních teorií, jak vznikla kauza Čunek, hovoří dokonce o tom, že se jedná o vnitrostranický boj uvnitř KDU...
Ale jsem ochoten připustit, že motivace původního hybatele kauzy (ať to je kdokoliv) mohla být i účelová, se snahou zlikvidovat. To ale neznamená, že tento případ nestojí na reálných základech a že tento hybatel netrefil do černého.

Colly 8945 23.11.2007 19:08
Jirko,útoky i na jiné členy KDU tady byly. Nejednalo se sice o tzv.kauzi, jako v případě J.Čunka,ale účel byl zjevný.Dovolím si jenom připomenout, dnes již zesnulého předsedu KDU Josefa Luxe, který byl za svého působení ve vládě V.Klause neustále osočován!

Jirka 85954  35 let 23.11.2007 17:57
Colly, já myslím, že kdyby šlo o to, že je pan Čunek lidovec, musely by být podobné útoky i na ostatní představitele této strany, a to i v minulosti - pan Čunek není jediným lidovcem na světě. Mám navíc dojem, že třeba média nejvíc rozzuří spíš to, když je někdo sociální demokrat...

Colly 8945 23.11.2007 16:46
Myslím si,že těch útoků by nebyl ušetřen tak jako tak, vždyť je přece lidovec a to už je přece minimálně podezřelé, né-li přímo zločin!

Jirka 19472  35 let 23.11.2007 16:24
Dobrý den, pane Janíčku, máte pravdu, že je velmi lehké někoho očernit a velmi těžké se potom očistit. To zde ale asi nevyřešíme, svět prostě není spravedlivý. Podstatnou otázkou je, zda by pan Čunek měl odejít (minimálně dočasně) z politiky, a jsem rád, že se mnou souhlasíte, že by měl.
Druhá věc je, že kdyby pan Čunek odstoupil již na začátku kauzy a v ústraní vyčkal jejího vyšetření, nedočkal by se tolika útoků. O tu špínu si do značné míry řekl sám. Například rozhodně měl na začátku kauzy sám hlasovat v Senátu pro své vydání k trestnímu stíhání, což sice původně slíbil, ale nakonec nedodržel. Co si má člověk jiného myslet, než že k tomu asi měl důvod?

Colly 8945 23.11.2007 15:51
Ale Otíku, zase tápeš,jako už po několikáté v této diskuzi, milost se uděluje někomu po vynesení rozsudku, takže nepleť si civilizaci s kanalizací!Co se týká tvých neustálých výpadů vůči církvi, je to prostě jenom tvoje zášť, aniž by jsi znal problematiku věci,už po několikáté se oháníš tzv.Paccem in teris a vůbec nevíš nebo nechceš vědět,že toto prorežimní hnutí nebylo nikdy oficiální církví uznáno a kněží měli zakázáno do něj vstupovat.Nevím proč prohlašuješ o církvi,že je spolkem nenasytných parazitů,asi proto,že chce nazpět to, co jí komunisti ukradli. A co se týká Jiřího Čunka, on není představitel církve,ale předseda KDU a to jsi zase vedle a navíc ti vadí jako mnoha jiným, že se nepotvrdila ta "tvá pravda"!!!

ota 86206 23.11.2007 13:17
když už jsme u té církve pane Janíček,možná by stálo za zamyšlenou jesli je opradvu tou prodloženou rukou vašeho pána na světě nebo jen spolkem nenasytných parazitů.Celými dějinami se táhne vystupování církve spolupracující ze všemi režimy.Nechodme daleko Pacem Interis.KDU je ve velice věrným obrazem církve a pan Čunek je opravdu jejim representativním předsedou

Karel Janíček 21725  42 let 23.11.2007 09:53
Cha, cha, cha!!! Koupit odpustek? To už řadu století nejde. U Pána Boha to nešlo nikdy a v církvi bohužel pár století ano, ale ta doba je dávno pryč.

ota 86206 23.11.2007 09:12
pokud nekoho vyšetřuje policie a nekdo to zastaví tak to není zbavení viny,ale udelení milosi.O vině či nevině má rozhodovat soud

David 86118  29 let 22.11.2007 23:44
Čunek není čistý a každý to ví - je to důkaz, že státní zastupitelství, soudy a policie nepracují tak, jak by měli.... Čunek není slušný člověk a jeho osvobození neznamená vůbec nic. V jeho kvality může věřit maximálně jeho psychicky labilní babička

Krištof 1 85819  58 let 22.11.2007 19:27
Blbě §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Krištof 1 85819  58 let 22.11.2007 19:25
Pane Janíček, pan Čunek si zaplatil z úplatku odpustek a je pravděpodobně je již před bohem čistý. Ti co věří v jiného boha než pan Čunek, pak tuto možnost nemají, a proto musí žít v úctě k bližnímu svému, nelhat, nekrást apod.

Karel Janíček 21725  42 let 22.11.2007 15:23
Pane XX, to je právě ten problém, že království nebeské by asi mělo být mimo nás nebo nad námi, aby si ho každý nevykládal subjektivně - podle svého. Aby někdo netvrdil, že on je podle svého mínění čistý. Také jsem kdysi musel jedné paní, která mě z čehosi nařkla říci, že PŘED BOHEM JSEM V TÉTO VĚCI NAPROSTO ČISTÝ a to je pro mě důležité. Ona totiž mému tvrzení nechtěla věřit.
Milý Jirko, naprosto souhlasím, že by pan Čunek měl počkat na vyjevení pravdy mimo politiku, ale bojím se, že po určitém "vyjevení pravdy" ze strany soudu tomu stejně nikdo nebude věřit a co potom? Chudák Pilát si povzdechl: "Co je pravda?"

Colly 8945 22.11.2007 14:23
Nevěřím našim novinářům, protože jsou schopni a ochotni vypustit do světa kdejaký blábol, nesčetněkrát se všechno potvrdilo v televizních zprávách,protože se to týkalo mého blízkého okolí.Nevěřím policejním vyšetřovatelům a soudcům,protože tyto instituce jsou bohužel ještě dnes prošpikovány komunistickými kádry.Proto věřím Jiřímu Čunkovi!!!

Jirka 85954  35 let 21.11.2007 20:36
Pane Janíčku, to je skvělé, že pravda jednou vyjde najevo. Ale pan Čunek by na to vyjevení měl mezitím počkat mimo politiku.

Karel Janíček 21725  42 let 21.11.2007 12:01
Milý XX, Ježíšovi na kříži těžko bylo, to si piš! On byl naprosto nespravedlivě krutě zabit a každý, kdo nespravedlivě trpí se může na něj podívat. A Ježíš nám vzkázal, že až si na nás budou lživě vymýšlet, co není pravda, máme si být jisti, že pravda jednou vyjde najevo. S Ježíšem se jednou všichni setkáme, Čunek, já i ty (XX) a tam bude všechno naprosto jasný. TAM KAŽDÝ SÁM ZA SEBE!!!

Salichov 62148  55 let 21.11.2007 11:24
Milý Jiří . Přesto, že celý tento stát má jasno , tedy ví že celý život jen kradeš , postarám se o tvoji bezúhonost. Doufám že víš co se sluší a patří.

Jirka 85954  35 let 19.11.2007 19:58
Jiří (46), to přece nejsou věci, které se píší v novinách. Na jaře si pan Čunek nemohl vzpomenout, z čeho pochází půl miliónu (údajný úplatek), který si uložil v bance. Zdá se Vám to normální? Dovedete si představit, že byste si nemohl vzpomenout na půl miliónu? Před několika týdny pan Čunek odmítl osvětlit původ 3,5 miliónu na svých účtech. To prostě demokratický politik NEMŮŽE MYSLET VÁŽNĚ. Až po týdnu(!) pod tlakem médií (a koaličních partnerů) prohlásil cosi o bratranci, bohužel opět s časovými nesrovnalostmi. To se Vám také zdá normální? Souhlasíte s tím, že pan Čunek jako 1. místopředseda vlády měl zcela automaticky osvětlit původ svého majetku okamžitě a neprodleně? Nebo si opravdu myslíte, že občanům do toho nic není?

Jiří 21319  46 let 16.11.2007 00:11
Colly, jsem s vámi na stejné "vlně" a takoví "Kryštofové" níže mě náramně baví. Diskuse s těmito lidmi je marná. Oni na to prostě nemají, jim těžko něco někdy dojde... možná až zase něco řeknou v televizi nabo napíšou v novinách :-).

Colly 8945 15.11.2007 21:23
Že by zase akce "Kryštof" a co se ještě za naše peníze platí.Naši zkorumpovaní novináři, bývalí estebáci,dnes mnohdy "ůspěšní podnikatelé" a potažmo novodobí kapitalisti, různí žvanilové a podvodníci a mnoho jiných, kteří této republice nic nepřinesli,akorát ji škodí a ždímají ji a vlastně nás,daňové poplatníky, kde to jde.

Krištof 85819 15.11.2007 09:56
Prohlédl jsem si ještě jednou stránky senátora Jiřího Čunka a zvedl se mi z toho žaludek. Za naše peníze tam hájí svůj morální profil. Celá ta jeho kampaň musí stát obrovské peníze, které měl použít rozvoj naši společnosti. Místo toho, aby sloužil národu, tak si za naše peníze chrání krk. "Dejte mu lopatu, krumpáč a práci v partě romských kopáčů."

Krištof 85819 15.11.2007 09:33
Tady nejde jenom o ty miliony, ne které se přišlo. Jde taky o ty miliony na které se nepřišlo, a které teď financují jeho bezúhonnost, a to může být částka desetkrát vyšší. O jeho lumpárnách ví nejvíce jeho zpovědník a katolická církev, od které si kupuje odpustky za svoje hříchy.

Miloš 88230  51 let 14.11.2007 19:25
V neděli jsem se díval na Primu, kde v diskusním pořadu vystupoval p.Čunek. Zde se zmateně snažil vysvětlit původ svých "úspor".Mohu říci, že jsem ho vůbec nepochopil. Hlavně jsem čekal, že dá návrh, jak ušetřit 1.000 000 Kč.Bohužel budu asi stále "chudý", neboť jsem se nedočkal. To bych asi musel být politikem, ti vše pochopí. Jenom doufám, že se již do vlády nevrátí a ušetří si tím další milonek.

Stela 21221  55 let 14.11.2007 12:54
Všichni ve vládě jsou stejný, pouze se to u p.Čunka provalilo. Pokud si lidé neuvědomí jak si žijí naši politici a my na ně vyděláváme a budeme živořit, tak se nic nestane a budou nám nadále utahovat opasky. Jak dlouho to vydržíme.

Jirka 19512  38 let 14.11.2007 11:38
Podle mě pan Čunek jen využil toho co všichni ostatní a nevidím důvod k jeho odvolání a trestnímu stíhání.Jinak by muselo být stíháno o hodně víc lidí a když se podíváte na naši menšinu tak ti to využívají hojně.Chodí pro sociání dávky a jsou samé zlato a přijedou si pro ně Mercedesem s nejlepší výbavou.Tak to bych chtěl vysvětlit kdy budou trestně stíháni oni.Pane čunku já vám fandím.

Jirka 85954  35 let 13.11.2007 22:45
Bohužel pan Čunek u ledu není - odešel pouze z vlády, zůstal předsedou KDU-ČSL. To by se sice mohlo zdát čistě vnitřní záležitostí lidovců, ale není tomu tak. Jako předseda koaliční strany se pan Čunek i nadále bude účastnit schůzek koaliční "trojky" (Topolánek + Čunek + Bursík), koaliční "devítky" atd. Na těchto schůzkách se přijímají strategická rozhodnutí o dalším směru vládnutí, o kompromisech při návrzích zákonů. I nadále tak velmi výrazným způsobem bude ovlivňovat vládní politiku.

Mája 21310 13.11.2007 10:09
Poslední dobou mám z běžného života dojem, že příliš mnoho lidí hraje ze zjištných důvodů určité divadlo. Když se objeví někdo, kdo toto nepraktikuje je poslán k ledu.

ota 86206 13.11.2007 09:01
a ještě věta Znemožnit KDU......to jde?

ota 86206 13.11.2007 08:44
a je to tady....ONI chtějí čunka zlikvidvat,ONI se snaží jej odstranit.Oni jsou špinavý a on čistý.fajn a ty oniové jsou kdo?Socani?komunisti?kalousek?hnedočeši?staročeši?mladočeši?združení svobodných králíku?......není těch oniu nějak moc.....takových 90% čr....to je pak těžký vzdorovat takhle masivnímu spiknutí,ale když to chce skoro každý aby odešel je to vlastně ještě spiknutí,nebo přání

Jirka 85954  35 let 12.11.2007 23:13
Pane Romane, koho tím myslíte - ONI ho chtěli zlikvidovat? Pan Tvrdík a ČSSD, jak píšete níže? A proč? Na rozdíl od minulého předsedy KDU-ČSL se pan Čunek nikdy nijak výrazně nedistancoval od soc.dem., určitě by s ním v budoucnu vyrobili koalici snáze než s panem Kalouskem.

Kateřina 88216  46 let 12.11.2007 18:54
Souhlasím s Kájou Janíčkem, tyhle diskuse jsou plané. Mám neblahý pocit, že pravdu se brzy těžko dozvíme.Ale můžeme se bavit o věcech s noblesou a nadhledem ,a neopakovat jen co bylo večer ve zprávách, či ráno v bulváru.Hodně jsem Jiřímu Čunkovi fandila,nyní taky tápu a nevím, kde je zakopaný pes,ale mysleme a pak teprve mluvme a hlavně slušně.Vaše Káča.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti