Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 50

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Pavlína 88139  56 let 07.01.2013 07:06
Středověk nechte na pokoji, je to nedůstojné, píše pan Josef. Ano, to se mu nehodí tzv. do jeho obhajoby církve. Aco ty tisíce zneužitých dětí kněžstvem? To jste pane Josefe nějak opomněl komentovat. To nebyli jedinci, kteří toto páchali, to byly stovky církevních hodnostářů, kteří v kostele hřímali pravdu Boží a sami byli těmi nejhnusnějšími mezi hnusnými. Vždyť i církev říká něco o neviňátkách. Říká, ale opravdu jen říká. Po celém světě se kněží tímto neřídili. Také je pane Josefe za to budete obhajovat? To není chrlení zla od p. Aleny, to jsou fakta.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 20:21
Chrlení zla.Každé zlo je špatné i zneužití knězem.Jenže dnes je to cílené.Kolik je skutečných případů a kolik fiktivních.Je to mímo průměr,nebo pod průměrem.A co ti poctiví kněží.Středověk už nechte na pokoji,je to nedůstojné.Dnes máme konkrétní zlo.Celosvětovou finanční krizi.Masakry lidí,chudobu.Nemá cenu se zabývat,mediálními provokacemi.

Alena 88139  50 let 15.12.2012 20:10
Víra v křesťanství? Jak může věřit dítě, zneužité knězem? Jak může věřit matka zneužitého dítěte? Jak mohou věřit miliony pozůstalých, umučených v koncentračních táborech, že je Bůh a že je sopravedlivý? Lze věřit tak, jak věří pan Timur a díky Bohu, že křesťanství je v ČR opět na ústupu. Je to zlo, jako komunismus. Pár osob si uzurpuje právo nad miliony lidí a svým způsobem je hrubě vykořisťuje. Katolíci vždy jen hrabali majetek a okrádali věřící, zvlášť nemocné, staré a osamělé. To není fáma, ale to je historický doklad. A co pálení čarodejnic? Tak by se mohlo pokračovat donekonečna. Je to zlo a většina katolíků je nečestných.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 18:57
Nevěřit,nebo věřit v Boha je vaše svobodné rozhodnutí.V dnešní době je snaha lidem vnutit atheismus.Je to skryté v různých zákonech ,nařízeních.Evropská Únie např: zakázala pamětní minci Eura na Slovensku.Pod záminkou náboženské tolerance odmítla postavy Cyrila a Methoděje.Je to samozřejmě útok na církev.Každý stát má právo si své náboženské symboly dát kam chce.

Vy samozřejmě víte,že Boží soudy melou pomalu,ale jistě.Někoho semelou ještě za života,jiného po smrti.Příkladů je dost.Někteří nacističtí zločinci skončili na popravišti - viz Norimberský proces.U nás po válce takto skončilo mnoho přisluhovačů nacistů.Např: Franko atd.Z komunistických zločinců Slánský ,Beria atd.

Ti co dostanou svůj díl po smrti to mají mnohem horší. Viz bible ( bohatec a Lazar ),viz zjevení o očistci atd.

Ještě k těm indiánům.Nechci obhajovat masakry indiánů,ale před příchodem bělochů se masakrovali mnohem více.Lidé byli obětování pohanským bohům.Zabíjeli se navzájem pro potravu.Byli i kanibalové atd.Dnes je vidět,jaký je rozdíl např. mezi křesťanstvím a islámem.Některé islámské praktiky jsou děsivé.Bohužel dochází ve světě k vzestupu zla,tím jak se snižuje víra v křesťanství.

Timur 90186 15.12.2012 17:06
Jimy Savile - 450 obětí, v poklidu dožil jako slušný občan,
Jindřich František Boblig z Edelstadtu - 100 upálených, v poklidu dožil jako ctihodný občan na tu dobu požehnaného věku
Karel Vaš - minimálně 12 obětí, dožil požehnaného věku

Uvedl jsem jen některé známé případy. Josef by teď už konečně mohl odpovědět, kde vidí tu boží spravedlnost. Doufám, že tady nebudu číst obecný projev alá Gusta Husák ze 70 let, ale že Josef předloží také tvrdá data.

A aby si Josef nemyslel, že jsem nějaký ateista, tak já věřím, že bůh není konkrétní, ale že bůh je příroda, která je kolem nás. A v přírodě platí pouze jeden zákon. To je, že přežívá schopnější a silnější. Nebo taky Josefe melou boží mlýny, když lvice zblajzne antilopu, pavouk mouchu? Jak to, že bůh udělal z potomků bělochů v Americe, nejmocnější národ na světě? Tak je bůh potrestal za masakr na Indiánech?

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:48
Bůh dal člověku svobodnou vůli.Rozhodnout se pro dobro,nebo zlo - viz bible.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:44
3.část
Pan Vlastimil argumentoval podobně jako v době kdy jsem chodil na základku.Tehdy nám vtloukali do hlavy,že duše nexistuje,protože při operaci ji doktoři neviděli.Gagarin v kosmu taky Boha neviděl.Tyto argumenty jsou velmi primitivní a nemá cenu na ně odpovídat.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:42
I.část
Ještě k příspěvku p.Vlastimila.Nevyděsil mně,ale na některé příspěvky nemá cenu odpovídat.To by Pan Čunek taky mohl říct,že není Bůh,protože nezasáhl ,když ho několik let nespravedlivě trápili.Jak vím ,tak je Pan Čunek věřící a nezaznamenal jsem,že by nadával Bohu.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:03
pi.Valérie,
každý člověk získává informace z vnějšího prostředí.Kromě internetu jsem získával informace z novin.Správně píšete z médi.Je potřeba mít ovšem informace, jak proti tak i ve prospěch.Pak to vyhodnotit.Bohužel kauza čunek byla moc průhledná,takže bych musel znásilnit svůj rozum,abych byl proti Panu Čunkovi.Nechtějte prosím po mně,abych dokola psal argumenty proč.Všechno bylo už napsáno.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 11:31
pi.Valerie,nemohu odeslat příspěvek ,kterým jsem reagoval na Váš.

Valerie 88139  40 let 15.12.2012 03:22
Pane Josefe, dne 10.12. jste psal paní Pavle,že informace o p. Čunkovi jste získal z médií. A dříve jste mohokrát napsal, že se ti, kteří kritizují p. Čunka, nechávají mediálně zmanipulovat a že média zkreslují fakta v neprospěch p.Čunka.
A teď najednou přiznáváte, že jste informace získal z internetu a že přemýšlíte hlavou. Takže jste také zmanipulovaný, že?
I Vaši oponenti a kritici p. Čunka přemýšlejí hlavou.
Takže Vaše pravda nemusí být pravdou.
A pan Vlastimil Vás nějak vyděsil, že jste ho nekritizoval.

Vlastimil 88139  48 let 11.12.2012 08:34
Kdyby byl Bůh, který je podle katolické církve spravedlivý, neděla by se taková svinstva, jako zneužívání a znásilňování malých dětí kněžími - teď v poslední době vychází na "světlo Boží" pravda o tisících takto postižených dětí. Kdyby byl Bůh, nevraždilo by se, protože, je-li spravedlivý, tak by nedopustil, aby někdo mučil a pak zabil člověka.
Je to ohlupování lidí, aby se malá skupina|kněžstvo| měla dobře. A dost velká skupina lidí se nechá oblbnout, jako s Leninem, Hitlerem - to máte pravdu pane Josefe - jen jste tam zapomněl napsat Boha.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 23:28
Bůh soudí spravedlivě a né podle nějakých intrik!

Pravoslav 90186 10.12.2012 19:18
JOSEF je Pánbůh. Ten ví, kdo se nemusí bát Božích mlýnů.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 17:35
Ještě oprava,tato stránka maže jednu nulu.Takže před čtyřista roky.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 17:33
Paní Pavlo,
docela jste mně pobavila.Mohu Vám dopravdy potvrdit,že nejsem Čunek.S Panem Čunkem nejsem,ani v příbuzenském stavu,nepocházím z Vsetína,ani ze Zlínského kraje.Informace jsem si získal z internetu a taky přemýšlím hlavou.Pana Čunka se zastávám,protože jeho obvinění byl totální nesmysl.

Druhá část Vašeho příspěvku je k Panu Čunkovi,přesto bych rád k některým názorům přispěl .Slyšel jsem,že pouze 8% lidí se nenechá zmanipulovat médi.Historie nám dokládá,že většina nemusí mít pravdu.Např. Lenin,Stalin ,Hitler měli většinovou podporu lidí.Hitler se dostal k moci při demokratických volbách.Jak to potom dopadlo víme. V 50. létech byli petice za odsouzení lidí k trestu smrti,přestože byli neviní.Ještě k těm čarodejnicím,mnoho lidí nedokáže poznat pravdu při nynějších událostí,natož před 40 roky.Vy spravedlnosti říkáte osud.Já říkám Boží mlyny melou pomalu,ale jistě.Pan Čunek se jich určitě bát nemusí.Tato spravedlnost dostihne určitě konkrétní škůdce a né imaginární.Asi už sem psát nebudu.Někteří si pro zlost nevidí na špičku nosu a nevidím žádný přínos těchto diskuzí.

Pavla 88139  30 let 10.12.2012 01:01
Pro Josef (60).Ono to, podle někdy dost zmatených Vašich odpovědí opravdu nabízí domněnku, že jste p. Čunek. Na těchto stránkách ho nikdo s takovou vehemencí neobhajuje, jako Vy. Utvrzuje mě v tom i Váš email z 1.12. a nekritičnost obhajoby.
No, alespoň vidíte, jak většina národa o Vás p. Čunku smýšlí - ale Vám je to jedno, jedete si po svém a teď máte jediný cíl - zdaněné či nezdaněné náhrady a více peněz do vlastní kapsy. Ukrojili jste z tzv. talíře pouze důchodcům, že jste jim snížili valorizaci penzí a sobě přidáte. Pěkní představitelé národa!
Nejsem věřící a nikdy nebudu, protože katolická církev zpětně ožebračila a zavraždila daleko více lidí, než KSČ | hon na čarodějnice, dary pro církev od starých osob|, ale věřím na osud a on Vás pane Čunku dostihne, o to strach nemám. V KDU - CSL byl snad jediný slušný člověk, pan LUX, jinak je to všechno tzv. svoloč a Vy jí vedete.

JOSEF 18883  60 let 09.12.2012 22:19
Pane Ivo,

Pan Čunek je Josef a je mu 60 let? To jsem dopravdy nevěděl!

Miro 90186 09.12.2012 21:00
Tyto ničím logickým nezdůvodnitelné výsluhy by patřily zrušit úplně. Vojáci si leda valí koule v kasínech, občas předvedou nějaké cvičení a jen vyžírají rozpočet. Pokud už chceme mít armádu, tak žádné zvláštní výhody za to nic, co vojsko poskytuje. Užiteční jsou akorát tak pár dní v roce při povodních nebo jiných živelných pohromách. To policajti aspoň občan přináší občanům nějaký užitek i když často by člověk nad jejich odbornými kvalitami zaplakal. Ale ve srovnání s vysokolsky vzdělanými odborníky v jiných oblastech státního aparátu jsou zelení mozkové a policajti placeni přímo královsky.

Ivo 78119  52 let 09.12.2012 20:00
Dobrý den pane Čunku.
Vcelku s Vámi souhlasím, že zdanit náhrady není patřičné. Škoda, že jste stejně důrazně nevystoupil, když ministr financí zdanil třeba výsluhové příspěvky bývalým příslušníkům ozbrojených zborů. Je výsluhová penze sociální dávka či není? Je pak penzí jako třeba starobní penze? Pokud ano, tak proč je zdaněná? A pokud není, tak tedy je tedy sociální dávkou. A proč je pak zdaněná? Tak co vlastně ta výsluha je? Dobré otázky, co? Podle Kaloska je příjmem a ten se musí danit. Jednoduché a basta. A ještě, pokud nevíte, tak průměrná výsluhová penze je asi 12.0,- Kč. Průměrná, tedy asi tak průměrný jako je peůměrná mzda v ČR. Tedy, že na ni 3|4 lidí nedosáhnou. Je to "průměrně" 12 tisíc pro lidi, co 25 let i víc věnovali službě zemi. Hrubého ovšem, před zdaněním. Zasaďte se prosím se stejnou vervou jako se berete za náhrady na bydlení, stravu, cestování a reprezentaci, též za výsluhy lidem, jež jsou na nich často bytostně závislí, poněvadž je po 50 letech svého věku už téměř nikdo nezaměstná.
Děkuji a přeji hezký den
Ivo

JOSEF 18883  60 let 07.12.2012 21:21
Tak jsem se odpovědi od p. Karly nedočkal.Pochopitelně.Vždy je lepší kritizovat,než řešit konkrétní problémy.Kritici mají k řešení kromě reálných postupů i imaginární.Bohužel,ten kdo problém řeší,má pouze reálné řešení.

K těm náhradám,možná by bylo lepší,dát nižší náhrady a nedanit je.Nevidím logiku v tom,aby stát dál peníze na náhrady a pak je pracně zdanil a část vzal zase zpět.Je to přesun z jedné kapsy do druhé.

Jinak,média ,potažmo stát připravily Pana Čunka o statisíce korun.Takže u něho mu více peněz ze srdce přeji.

Kočí 90186 07.12.2012 15:26
Tak Čunek je proti tomu, aby se mu zdaňovaly náhrady. Odůvodnil to tím, že normálně se náhrady u zaměstnavatele nezdaňují. Já jsem zase proti tomu, aby senátoři pobírali náhrady, stejně tak jako většina lidí je nepobírá. Chamtivost u Čunka nezná mezí.

JOSEF 18883  60 let 02.12.2012 11:31
Zkrátím to,napište paní Karlo vaše řešení se zničeným domem a neplatiči!

Karla 88139  65 let 02.12.2012 07:32
Pro Moučka. Ve všem s Vámi souhlasím. Pan Josef je nekritický fanda p. Čunka. Syn byl v zastupitelstvu ve Vsetíně v době, kdy se stěhovali Romové ze Vsetína. Byl proti tomu, byla to opravdu ostuda, co s nimi udělal p. Čunek. Romové se nemohli bránit a pan Čunek si na nich vybudoval kariéru. Bez Romů by se prací NIKDY NEZVIDITELNIL, jako se mu to povedlo s Romy. Vyhodil je do okolních obcí, tím se jich zbavil, pár jich dal do UNIMO buněk a ostatní do polorozpadlých domků - dá-li se jim tak říci. Tváří se jako neviňátko, ale jde tvrdě za svojí kariérou a to, že nebyl zvolen místopředsedou senátu, to ho tvrdě ponížilo, bylo to videt v televizi - a on nám ještě ukáže. Vsetíňáci jsou hluší a slepí - chtějí mít senátora za každou cenu a p. Čunek má plno krásných řečí, ale práce v Senátu za ním, jak bylo i slyšet jeho ústy v televizi| abych nebyla osočena panem Josefem, že jsem podjatá|, bylo pramálo, téměř NULA.

JOSEF 18883  60 let 01.12.2012 21:32
Pane Moučka,mám dojem,že chcete najít jakoukoliv špatnost na Panu Čunkovi za každou cenu.Musím připomenout holý fakt: Pan Čunek s zastupitelstvem ( zapomínáte,že nemohl rozhodnout sám! )neměl žádnou povinost zabezpečit bydlení obyvatel,kteří zničili dům,ve kterém byli.To je fakt,který je nutno vzít na zřetel.Sám Čunek řekl,že řešení nebylo ideální,ale bylo nějaké.Většinová společnost má v takovém případě pouze řešení: exekuce a být bezdomovcem.

Ještě k té právničce.Nevím jaké náklady má zaměstbnavatel? Jsem technik a vím,že k technické praxi patří zkušenost,která se získá až s časem.Humanitní pracovníci tohle řešit nemusí.Právnicí už vůbec,ty se mají řídit zákony.Takže ta paní mohla mít minimální dobu na zaučení.

Moučka 90186 01.12.2012 18:17
Pane Josefe, víte co býval byt I.kategorie(dnes už kategorie nejsou)? Tam kam Čunek vystěhoval Romy mimo Vsetín, tak tam nemají ani záchod a koupelnu. Unimo buňky jsou skoro prázdné a ostatní zájemci o byty o ně nemají zájem.
Čunek nechal Romy vystěhované do jiných obcí podepsat bezúročnou půjčku a hned na ně skočili exekutoři. Jedna nemovitost byla v takovém výborném stavu, že bylo nařízeno její zbourání. Tímto krokem Čunek dostal Romy ještě do větších dluhů než měli. Nějak podobně se chovají lichváři. Dostat svojí oběť do kolotoče dluhů, ze kterého není úniku. Díky tak kvalitnímu bydlení, jaké jim Čunek zařídil, tak stát přistoupil k odebrání dětí. Záměrně uvádím Čunek, protože on se k tomu dodnes hrdě hlásí a byl jako starosta nejvyšší představitel Vsetína. Proč při své mediální kampani před volbami(jinak se ani toto stěhování Romů nazvat nedá) nenechal vyjádřit ostatní zástupce města? Jemu šlo totiž jen a pouze o senátorské křeslo.
Tato Čunkova akce zvedla finanční náklady státu, kraje a dotčených obcí a zároveň prudce zhoršila situaci dotčených Romů.

Souhlasím, právnička nemusí být mladá a krásná. Ovšem náklady, které je nucen zaměstnavatel vynaložit na zaměstnance na této pozici nejsou pár korun. A je poviností každého zaměstnavatele, aby i náklady na zaměstnance dělal efektivně. Tento zaměstnavatel, který paní nepřijal, by spíše zasloužil vyznamenání, protože řada zaměstnavatelů ve státní správě má za to, že řídí zaopatřovací ústavy. Efektivně řídit stát nemá nic společného s hyenismem.

Anonym 19433 30.11.2012 21:38
Sháníte bojler? už sem sehnal.

JOSEF 18883  60 let 30.11.2012 21:36
Pane Moučka,když čtu Váš příspěvek,tak mám dojem,že tu máme monarchi.Čunek vystěhoval,co pak může nějaký starosta někoho vystěhovat.Snad platí nějaké zákony! Dům byl neobyvatelný.Takže se to muselo nějak řešit,navíc obyvatelé neplatili,kromě některých.Muselo být nějaké soudní rozhodnutí,kromě Cunka jsou tam taky radní,kteří to museli schválit.

Ještě k těm neplatičům.Denějsou případy kdy exekutoři zabavují majetek.Mnohdy lidé přijdou o střechu nad hlavou,kvůli malému dluhu.Pouze vsetínští rómové měli tu výhodu,že ze zničeného domu dostali byt 1 kategorie.Je určitě vlepší varianta dostat mnohem lepší být ,než být vystěhován na ulici.To je ten rasismus naruby.Pan Čunek byl kritizován vlastně naruby.

Ještě k té paní.Atse ucházela o místo právničky ,nebo účetní,věk tu neměl hrát roli.Právnička nemusí být mladá a hezká ( není to modelka ).Tyhle případy by se neměli dít.V prvé řadě bysme se měli chovat jako lidé a né jako hyeny.

Moučka 90186 30.11.2012 18:37
Čunek cikány vystěhoval do sousedních okresů a do unibuněk. Proč to samé neudělal s bílími neplatiči? Nebo ve Vsetíně nejsou bílí neplatiči?

Paní se ucházela o místo právničky na katastrálním úřadě. Podle mě je to hodně náročné povolání. Stalo se to v roce 2004. Byla několik let nezaměstnaná.
Zaměstnavatel jí na doklad pro úřad práce napsal,
"nevyhovuje kvůli věkovému průměru".
U soudu zaměstnavatel prokázal, že přijímá a zaměstnává i starší zaměstnance než byla ona. Proto nemohlo jít o diskriminaci kvůli věku. Žena tuto větu považovala za urážlivou, proto chtěla omluvu. Říct někomu, že na určitou pozici nevyhovuje věkovým průměrem, není urážka. V zákoně, krom jiného stojí,
" Diskriminací není rozdílné zacházení z důvodu věku v přístupu k zaměstnání nebo povolání, pokud je
b) pro řádný výkon zaměstnání nebo povolání potřebné odborné vzdělávání, které je nepřiměřeně dlouhé vzhledem k datu, ke kterému osoba ucházející se o zaměstnání nebo povolání dosáhne důchodového věku podle zvláštního zákona."
Dle mého soudu paní hlavně neunesla to, že několik let nemohla sehnat práci. Bohužel někteří lidé žijí v bludu, že pokud nedostanou práci, na kterou mají školu, tak prostě pracovat nebudou. Znám jich pár ze svého okolí. Pak jsou lidé, kteří dokáží slevit ze svých nároků a vezmou i pro ně podřadnější práci. Tito lidé většinou ani neví co je být nezaměstnaný. Všechno je o přístupu.

JOSEF 18883  60 let 29.11.2012 22:31
Pane Moučka,
nějak Vám nerozumím.Co má Pan Čunek společného s dlužníky ve Vsetíně?
Ještě k předešlému příspěvku.Jak jsem četl ,tak ta paní na radu právničky ,se soudila pro diskriminaci.Zaměstnavatel nesmí pro věk diskriminovat.Pani měla dělat ,myslím účetní,a v 50 letech ji mohla dělat do důchodu ještě dlouho.Jinak se věk odchodu do důchodu prodlužuje.To budou lidé už v 50 trvale nezaměstnaní.
Pan Cepl ,má asi zvláštní postup souzení.U takzvané mafie,to vypadalo,že se jedná o mediální kabaret a né o zákoné jednání.

Já si prostě myslím,že státní úředníci si nemohou dovolit nezákoné jednání a divadlo pro veřejnost.Překvapila mě soudkyně Wágnerová,co ji vadilo na projevu Čunka vůči Rómům?

Moučka 90186 29.11.2012 18:10
Pokud by Čunek měřil stejným metrem každému, tak je Vsetín bez dlužníků.

Moučka 90186 29.11.2012 17:58
Chápu, když se na soud obrátí cikán, se kterým se zaměstnavatel odmítne bavit, ale nechápu proč se na soud obrátila 50 letá paní. Copak zaměstnavatel si nemůže vybírat? Speciálně na katastrálním úřadě projde nový zaměstnanec celou řadou školení, které něco stojí, investovat do někoho, kdo za pár let odejde je vyhazování peněz. Není to jen povolání baletky, kde je věkové omezení, je jich celá řad a ne vždy jde jen o věk. Já např. nebyl na vojně a nemůžu kvůli tomu např. k policii (neže bych o to stál), zatímco žena, která na vojně také nebyla k policii může. Rozhodně se kvůli tomu nebudu soudit, prostě jsou taková pravidla. Řídit auto se taky může až od 18 let a nikdo kvůli tomu nesoudí, že je to disklriminace a při tom někdo komu je 17 let může být mistrem světa v zavodech motokár a naopak někdo, komu je 78 zase přejede dvě děti na přechodu. Místo té paní přijali někoho jiného, asi mladšího, kdyby ji|ho nepřijali, tak se taky mohla soudit, třeba proto, že je příliš mladá. Taky by mě nevzali do armádního letectva, protože ve 30 letech už jsem pro ně starý, budu se kvůli tomu soudit? Zkuste to vzít z jiného pohledu, má 50 letý člověk právo na to, aby dostal přednost před někým mladším? Nemá, protože pak je diskriminován ten mladší.
Paní byla dlouhodobě nezaměstnaná. Nebylo to z toho důvodu, že na tu práci prostě neměla? A po prohraném sporu spáchá sebevraždu. To tam chtěla dělat právničku?
Hlavně starší lidé mají zafixováno, že na práci mají nárok. To naštěstí již neplatí.

JOSEF 18883  60 let 28.11.2012 22:07
Pane moučka,máme na rasismus asi jiné pohledy.Pan Čunek chce pouze to,aby rómové měli stejná práva a povinosti.Nevím co je na tom rasistického?

JOSEF 18883  60 let 28.11.2012 22:04
To je ten Cepl,který řešil kauzu nezaměstnané paní,která díky jeho spravedlivému rozsudku spáchala sebevraždu?

Moučka 90186 28.11.2012 18:04
Tak jako v zahraničí jsou politici hlavními viníka islamofobie a sílící nenávisti k multikulturalismu, jsou často čeští politici šiřiteli rasismu a rasistických ideálů. Zpráva amerického ministerstva zahraničí zaměřující se na stav lidských práv v roce 2011 poukazuje na rasismus Čunka. Už dokonce i svět si všiml rasistického příklonu a xenofobního chování současného senátora. Ten se ke svým slovům a činům s hrdostí hlásí. Jeho senátorská knihovna je vyplněna knihami zabývajícími se romskou problematikou. Mezi literární skvosty Čunkovy knihovny patří také kontroverzní knihy jako například Psychologie Romů od Petra Bakaláře. Tato kniha připomíná literaturu árijské tvorby, ve které je pomocí upraveného vědeckého vysvětlení dokládaná nižší inteligence Romů.

Moučka 90186 28.11.2012 18:01
Patří 2000 korun

Moučka 90186 28.11.2012 17:59
Senátor Čunek je pokrytec. Jeho politické řešení na vsetínské radnici, to je hotový hapening xenofobie a politického populismu. Čunek tenkrát ještě v roli vystěhoval několik neplatících Romů ze Vsetína do obcí na Jesenicku. Problémy s neplatiči Čunek přehodil jako horký brambor na někoho jiného. Nějaké resocializační programy, to by bylo pro Čunka něco naprosto zbytečného. Lidé z města, navyklí na městský život byli ve jménu čunkovského populismu nastrkáni do domů na vesnici. Čunek se zachoval neeticky, nesociálně, nelidsky, nemorálně. V zemi s politickou kulturou by takový politik dávno odstoupil.

Čunek vystěhoval na 36 romských rodin do plechových buněk. Stavbu těchto buněk Čunek financoval ze Státního fondu rozvoje bydlení. Čunek najednou vytvořil romské gheto za 40 milionů korun. Copak takto vypadá skutečná politika? Sedm romských rodin, zhruba 100 lidí, bylo vystěhováno do jiných obcí, kde dostali barabizny připomínající domky před zhroucením. Tyto domy byly bez toalety a koupelny. Za tyto domy musejí romské rodiny neplatičů platit bezúročnou půjčku s měsíční splátkou 20 korun. Takto vypadá také ta politika Čunka. Romové tvrdí, že kom vsetínská radnice prodala domy za nadhodnocenou cenu.

Smlouvy na zchátralé domy na Jesenicku podepsali za Romy Čunkem stanovení lidé. Romové byli postaveni před těžké dilema. Buď podepíšou smlouvy, nebo přijdou o děti. Časový nátlak spolu se strachem ze ztráty dětí donutily Romy přijmout nastěhování se do omšelých domů. Čunkova politika je rasistická. Během vsetínského starostování Čunek nahrál stěhováními Romů realitkám, kterým také zaplatil velké prémie. Senátor křesťanských demokratů stále jako zaseklá deska tvrdí, že těmi vystěhovanými byli pouze neplatiči, jenže to není pravda. Nejméně jedna vystěhovaná rodina řádně platila nájem, přesto byla vystěhována.

Moučka 90186 28.11.2012 17:55
Celý průběh úplatkářské Čunkovy kauzy trefně popsal soudce Vojtěch Cepl. Nazval celé počínání za justiční mafi. Přesně tak vypadalo celé politické ovlivňování Čunkova případu. Cepl potvrdil počáteční podezření na propojení justice s politiky. Proto, aby byl Čunek ochráněný, padlo, obrazně řečeno, několik hlav. Z šéfovského postu odešel ředitel ostravské expozitury Studený. Kauzu půlmilionového úplatku Čunkovi vyšetřoval také Šošovička, který několikrát změnil své pozice. Šošovička chtěl případ uzavřít a předat Čunka soudu. Nicméně těsně předtím zasáhla nejvyší státní zástupkyně a kauzu převzal jihlavský státní zástupce Arif Salichov, který Šošovičku z případu ihned odvolal. Kauza Čunek dopadla kromě policistů také na státní zástupce. Z funkce byl odvolán také olomoucký vrchní státní zástupce Ivo Ištván. Poté odešel i jeho podřízený Igor Stříž

Moučka 90186 28.11.2012 17:53
Snad není ani jediný člověk v České republice, který by neznal kauzu Čunek a ochranitelské snahy tehdejšího premiéra a nejvyší státní zástupkyně. Tato kauza ochránila nezákoné obohacování Čunkova domácího rozpočtu. Posílila Čunkův vaz, zatímco vaz policistů i žalobců přelámala na tisíce kusů. Úplatkářská aféra Čunka ani neškrábla. Je tady přeci hodný předseda vlády, šikovná státní zástupkyně, která v nejhorším ovlivní vyšetřování celého případu. Všechno se politicky přikryje. Tehdejší liberecký státní zástupce Bašný přijde o své místo jenom proto, že kritizuje zvláštní průběh politického vyšetřování.

Jiří Čunek je známý v první řadě tím, že v devadesátých letech pobíral sociální dávky, i když měl na účtě v tu dobu miliony korun. Pod nátlakem ostatních stran Čunek odešel z funkce vícepremiéra. Formálně sice Čunek z ministerského křesla ,ministra pro místní rozvoj odešel. Přesto vše skrz svého náměstka řídil. Čunek nám všem ukázal, jak to umí. Tenkrát v roce 2007 nebyl ministrem, přesto využíval služební byt i auto s dalšími ministerskými požitky. na které už neměl nárok.

Kulich 90186 28.11.2012 17:39
Čunek je již dostatečně známé ho.ádko. Jeho zvolení do Senátu vyjadřuje skutečnost, že na Moravě došlo k epidemickému vymytí mozků.

Kulich 90186 28.11.2012 17:36
Ona ta Wagnerová měla pravdu. S takovýmhle deb.lem se nedá vydržet v jedné místnosti natož v klubu!

Kulich 90186 28.11.2012 17:36
Ze by Cunek byl nejaky vzor moralnich hodnot,to se urcite rict neda.Mezi tu skupinu lidi proti ktere tak bojuje by zapadl docela lehce.

Kulich 90186 28.11.2012 17:34
Čunek je na práci v lese příliš inteligentní, že?!

Kulich 90186 28.11.2012 17:31
Ono mimo rómy a nepřizpůsobivé by bylo potřeba rozšířit ten Čunkův recepis také na takové nicnedělající tlučhuby a politické parazity přiživující se na státu jako je Čunek.

Kulich 90186 28.11.2012 17:30
Čunek je pro řadu lidí nedůvěryhodnou osobou a proto, aby byl někdo zvolen díky nízké účasti potencionálních voličů, není zase tak velký problém.
Jeho primitivní populismus, ale zřejmě některé občany evidentně oslovil a zapomínají již, jak se kroutil (v přímém přenosu) při vysvětlování své kauzy.

Kulich 90186 28.11.2012 17:27
Cunek je sice jednoduchej, ale na rasistickou strunku zabrnkat umi.

Kulich 90186 28.11.2012 17:26
On chce cikany "lecit"? Nucenymi pracemi? Izolovat od nich jejich deti, aby se "polepsily"? Vzdyt to je obycejnej nacek! Takovou snusku ubohosti v jednom rozhovoru jsem jeste nevidel.

Kulich 90186 28.11.2012 17:23
Takovýhle Čunky je třeba léčit klackem po zádech. Souběžně s funkcí pobíral podporu, s cikánama chodil pro dávky na pracák. Ten má co kecat Valach jeden nevychovaný. Spával do plnoletosti s ovcema v salaši.

JOSEF 18883  60 let 27.11.2012 22:13
To,že nevěřím některým lidem je můj problém.Mám k tomu své důvody.O to ,ale nejde.Jde o to,že stát je v dluzích,policisté musí povině dělat přesčasy zadarmo,přitom se zbytečně vyhodilo 20 milionů za kauzu čunek.Možná by měli policisté vědět,že za zmanipulovaný posudek bylo zaplaceno 4x víc než je obvyklé.Dalo by se pokračovat donekonečna.Jak řekl Pan Čunek,musela se udělat kauza,aby se mohlo dál krást miliardy.To je,ale maličkost.Jedna jobovka střídá druhou a bude hůř.Kdo seje vítr,tak sklízí bouři.

Stbák 90186 27.11.2012 15:45
My jsme taky dělali před 23 lety ohníčky, aby jsme vyšli do nové doby bez poskvrnky. A vyšlo to. Čunek to od nás dobře odkoukal.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti