Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 150

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 89243 06.10.2011 14:28
Čunek se stal známým, když starostoval ve Vsetíně a vystěhoval Romy z rozpadlého domu v centru města do kontejnerového obydlí na okraji a do zdevastovaných domků mimo město. Toto pseudořešení ho katapultovalo do špičkové politiky. Stal se předsedou lidovců a místopředsedou Topolánkovy vlády. Tu pak málem zničil. Padlo na něho podezření, že v době starostování vzal úplatek půl milionu korun. Před soudem ho zachránila jen neuvěřitelná justiční manipulace, jejíž účastníci si později vysloužili přízvisko "justiční mafie".

Anonym 89243 06.10.2011 14:26
Čunek nic nevyřešil. Vystěhoval Romy z centra Vsetína. Toť vše. Odstrčil problém jinam. O to politikům obvykle jde, těžkosti zakamuflovat, aby nebyly na očích. Skutečné řešení rozhodně nejde najít tak levně a snadno. Bude trvat desítky let a bude vyžadovat velkou, trpělivou práci. Teoreticky se i na Šluknovsko mohli odstěhovat někteří Romové vypuzení ze Vsetína. Nevím to, ale stát se to mohlo. Principem Čunkova řešení přece bylo jejich vyexpedování z centra města, nikoli to, že by měli práci, že by se vzdělávali, že by mohli rozvíjet svoji kulturu.

Anonym 89243 16.09.2011 16:39
Vaškůj může být stíhán za uplácení v kauze Čunek

Cikanečka 88232 13.09.2011 17:13
a aspon se podepiš pod svou značkou

Cikanečka 88232 13.09.2011 17:04
ne nejsem inteligentní,mám 2 školy jsem dámská krejčová a 2 je sociální -právní tak fakt jsem trubka

Josef 90242  69 let 13.09.2011 07:48
Pan Čunek je slušný a statečný muž, připojuji se k předchozímu komentáři. Navíc má vize, které předchází ostatní politiky o roky dopředu. Jeho nejnovější podnět, zavést povinou vojenskou službu je asi jediná možnost, jak zdisciplinovat hordy mladých nezaměstnaných výrostků. Naprosto správná myšlenka.

Anonym 89243 24.08.2011 17:13
Čunek je komunista
viz jeho 4 Hnanické artikuly
- kdo pracuje, má se dobře
- kdo nepracuje, protože nemůže, tomu pomůžeme
- kdo nepracuje, protože nechce, ať počítá s almužnou
- kdo podvádí a krade, ať sedí v kriminále.

Petr 77255  62 let 19.08.2011 07:30
Podle mne je pan Čunek slušný a statečný muž. Ujistila mne o tom jednoznačná podpora lidí z jeho bydliště a i jeho odvaha pustit se do nepopulárnách věcí s nepřizpůsobivou menšinou - zkusil to řešit jako racionální a ne emocionalní problém Naprosto také důvěřuji panu ministru Pospíšilovi a jsem rád a udiven, že se prokázalo zmanipulované obvinění pana Čunkem soudním znalcem placeným policií. Mrzí mne, že hledání pravdy končí u znalce a nepokračuje směrem do policie.Ale i tak je to na dnešní dobu zázrak. Panu Čunkovi jsem vyjadřoval podporu emeilem několikrát v průběhu let a obdivoval jsem i jeho odhodlání a sílu se bránit. Dnes vyhrál.Gratuluji mu a mávám rukou na mlčícími sdělovacími prostředky, které ho léta pranýřovaly.a dnes mlčí protože zrovna vytvářejí někde nějakou jinou negativní prolhanou senzaci.

Anonym 89243 17.08.2011 16:21
NSZ se při svém současném zkoumání kauzy Čunek zabývalo i obviněním z údajného ovlivňování celé kauzy. "Kontrolou skončené věci bylo zjištěno, že předmětná věc byla šetřena nedůsledně mimo rámec trestního řízení a nebyla provedena celá řada úkonů k jejímu možnému objasnění," zdůraznila Markusová.

Anonym 89243 17.08.2011 16:19
Nejvyší státní zastupitelství (NSZ) zjistilo pochybení v postupu státních zástupců v kauzách Čunek i katarský princ. Jde o nejrůznější věcné chyby i nedůslednosti. V případu bývalého předsedy KDU-ČSL Jiřího Čunka jsou nedostatky tak velké, že lze uvažovat dokonce o kárné odpovědnosti státních zástupců. O případném postihu rozhodne nejvyší žalobce Pavel Zeman.

Anonym 89243 19.05.2011 16:21
Vystěhování Romů ze Vsetína do vsí mimo region, které organizoval někdejší starosta, dnes senátor Jiří Čunek, se prodražilo obcím, krajům i státu. Rodiny navíc dostalo do složité situace, ze které se dosud nedostaly a žijí pod hrozbou exekucí. Tvrdí to studie, kterou si zaplatila vládní Agentura pro sociální začleňování v romských lokalitách.Výdaje, které si přemístění Romů vyžádalo, podle studie převýšily náklady na teréní a sociální práci s rodinami v místě jejich původního bydliště.Došlo k odložení a přesunutí nákladů na jiné instituce - obce, kraje a stát. Některé zvýšené náklady je však nucen postupně hradit i Vsetín," uvedl šéf agentury Martin Šimáček. Podle něho byl argument někdejšího starosty Čunka, že se lidé postaví na vlastní nohy, absurdní.Podle agentury se bytová a ekonomická situace rodin zhoršila. Hrozilo kvůli tomu odebrání dětí, pět z nich skončilo v dětských domovech. Stát tak musel na jejich péči ročně zaplatit přes milion korun, podotkl Šimáček. Malé obce zas neměly sociální pracovníky a příslušné služby, neziskové organizace v nich nepůsobily. Začaly žádat o dotace a kraj musel pomoc sdružení kordinovat. Vzniklá "krizová situace" zatížila i starostky a starosty, kteří ji museli řešit. "V některých obcích vznikl otevřený odpor původních obyvatel proti přistěhované rodině. Za této situace je soužití téměř nemožné," dodal Šimáček.

Anonym 82982 04.04.2011 13:25
Hej fakt díky že podporuješ NÁS, nás ty bílé a né ty žaludy černé =)

Blažena 88593  50 let 18.11.2010 15:55
Pro Pašek |58|. Vážený pane, velice pěkný a srozumitelný příspěvek. Několikrát jsem sem kdysi psala, že by p. Čunka mohl očistit pouze soud a že tím, jak kdekdo bránil soudnímu řízení, se ještě více utvrzovalo to, že v této kauze není mnoho věcí v pořádku. Pan Josef a pan Jaroslav mi tvrdě oponovali. Ve všech bodech máte pravdu a já Vás zdravím.

Pašek 89243  58 let 17.11.2010 14:31
Pro VojtěchH:
1. Starosta se u nás volí nepřímo.
2. Ve Vsetíně zvítězila ODS.
4. Přes 40 hlasů není většina voličů Vsetína.
5. To, že se Čunek nedostal do vyjednávacího týmu
je čistě věcí KDU-ČSL a ne jiných stran.
6. Uvedený rozhovor v OVM je ukázkou toho, ja celá
kauza Čunek probíhala. Hledaly se skulinky
v zákoně a ne jak to skutečně bylo. O tom svědčí
i ta část, kdy Kučera potvrzuje, že přesunutí
kauzy z Přerova do Jihlavy bylo nezákoné.
7. I Kučera neměl zájem o nalezení pravdy u svého
případu. Nejdříve si vykřičel, aby soud
probíhal v Praze. A když i tento soud ho uznal
viným, tak než aby počkal na odvolací soud,
tak raději rezignuje. S tímto krokem mohl
počkat do 31.12.2010 (pokud by do té doby
nevynesl rozsudek odvolací soud).
8. Čunka mohl očistit pouze soud a ne 14% obyvatel
Vsetína.

VojtěchH 90195 16.11.2010 15:55
Doporučuji všem podívat se na internetové ČT24, která přímo ze Vsetína vysílala při volbě starosty demonstraci na podporu p.Jiřího Čunka, aby byl zvolen zastupiteli starostou, neboť při komunálních volbách byl vykřížkován ze 6.místa na 1.místo a tak získal absolutně i relativně od svých spoluobčanů v přímé volbě nejvíce hlasů(přes čtyři tisíce! )koalice se ale "dohodla", že za starostku zvolí zastupitelé členku ODS, která v přímé volbě dostala však pouze něco přes dva tisíce hlasů od svých spoluobčanů.Pan Jiří Čunek sice nebyl zvolen na základě zákulisních dohod stran starostou, ale sílou hlasů většiny spoluobčanů zůstává na Vsetíně nejen zastupitelem, ale je ve své tzv.kauze také plně rehabilitován. Jsou to totiž spoluobčané, kteří ho znají jistě lépe než v Přerově, Ostravě či Praze. Navíc - každý si pak na základě uvedených skutečností může udělat sám jednoznačný názor nejen na p.Jiřího Čunka, ale i systém fungování demokracie u nás. Mnohé voliče zároveň uvedený příklad, který se, bohužel, zopakoval a t.č. opakuje i v jiných městech, odradí od účasti na dalších volbách, protože si řeknou, proč tam chodit, když můj hlas není vzat do úvahy. A to je škoda! A také důsledky budou v příštích volbách pro pravicové strany zdrcující.
Také bych všem diskutujícím, kteří neviděli nedělní pořad Václava Moravce, aby si ho shlédli na internetu ČT24 a to tu část, kde předsedkyně Nejvyšího soudu diskutovala "oči v oči" s místopředsedou rovněž Nejvyšího soudu o jeho rezignaci a kárném řízení, které s ním bylo zavedeno v souvislostí s tzv.justiční mafií (tj.kauzou Čunek). S takovou ostudou Nejvyšího soudu se lze sotva ve světě setkat.

Pašek 89243  58 let 10.11.2010 13:05
Pro StodůlkaJose:
Je to jednoduché. Celá záležitost by se musela projednávat u soudu. A protože řada lidí v čele s Čunkem se soudu bála, tak raději dali Urbanové nálepku blázna, protože prý je neúmyslná lhářka.

Vojtěch 88593  50 let 09.11.2010 20:33
A je to! Ani KDU-ČSL se nepostavila za p. Čunka a nebude starostou, jak si moc přál- to sám řekl v televizi, ale nebude ani v radě města. Pomalý, ale jistý sešup z politiky. Konečně.

StodůlkaJose 78427  45 let 27.10.2010 19:54
Proč nebyla uvězněna paní Urbanová z kauzy Čunek, když v oficiální zprávě se říká, že "inkriminovaný čin se nestal" (t.j. že Jiří Čunek se pí Urbanové chlubil, že dostal úplatek 50 0 Kč.

FERDA 19412  61 let 20.10.2010 15:11
Mediální mytí mozků. Pouze lidé z Vsetína jej znají. Pokud bych se osobně nesetkal v zaměstnání s něčím podobným.: očernění, vymyšlená pochybení i pofiderní vyšetřování. Likvidace starých nepohodlných a blbých šéfů? NOVÝ Šéf pak pochopí pozdě, že nic neumí. Pak je v pr. Co zná ta vláda? ČUNEK VÍ A ZNÁ. POUČIL SE S CHYB A VÍ JAK NA LUMPY. ČUNEK NA HRAD!

Volička 89158 19.10.2010 18:33
měl by se stydět pan Čunek a někam zalest jenže to jsou naši politici ,neví co je hanba, honba za penězi nezná hranice,a to je ve všech stranách z jednoho místa je vyhodí a vzápětí mají ještě lepši placené místo a takový si s nama dělají co chcou,hanba drží se teplých místeček zuby nehty,jinde by byli nepoužitelní i s jejich podivně získaných titulů

St 21715  37 let 19.10.2010 16:59
pan Čunek získal nejvíce hlasu na Vsetíně.To se vám určitě zase nebude líbit.

Rom 21385 07.10.2010 22:18
pána Čunka mám rád ,mám od něho pekný byt

Petr 88593  65 let 03.10.2010 16:39
Pane Josefe, píšete, že náš stát je zadlužený. Ona KDU-ČSL se podílela na mnoha vládách v této zemi. I za tzv. totality to byla jediná strana, která kolaborovala s KSČ, dokonce pan Plojhar byl ministrem zdravotnictví - a nepište, jako jednou p.Čunek řekl, že byla ve vládě proto, aby kontrolovala komunisty, jak vládou = blábol.
V posledních letech se KDU - ČSL mnohokrát při vládnutí podílela na zadluženosti této země a i vlastně na tom, že nyní lze, jak píšete, zmanipulovat jakoukoliv kauzu.
Takže, KDU-ČSL má tzv. máslo na hlavě a to nemluvě o jejích členech - Bartončík, Severa - toxikomanie a 3 miliony fuč, Kopřiva a další a další.
Tak se nedivte, že jste od revoluce systematicky v tisku napadáni. Mj. nenávidění komunisté napadáni nejsou - ono na ně není nic, co by bylo jako "kauza". Ono na ně teď není nic špatného slyšet.
Ani v jednom příspěvku, který zde je a něco kolem KDU-ČSL kritizuje,nesouhlasíte, a to ani v maličkosti. Vše vždy rozborem, ale špatným, tzv. do důsledku proberete a zkritizujete vše, mimo KDU-ČSL.
Jsme v EU a tak nevím, co je na tom divné, když deníky vlastní zahraniční investor. Vlastní továrny, supermarkety a další.

Marcel 89243 02.10.2010 13:57
Nechápu co je na odvolání Vesecké nezákoného. Tu na návrh ministra spravedlnosti odvolává vláda. Takže pokud se na jejím odvolání shodne vláda a odvolá ji, tak to není nezákoné. Nezákoné by to bylo pokud by jí odvolal pouze ministr spravedlnosti. Josefe plácáte páté přes deváté a vlastně jste úplně mimo.

JOSEF 21386  58 let 02.10.2010 12:56
Pane Vladimíre,
usmíval jsem se nad Vaší naivitou.Takzvaná kauza Čunek není první zmanipulovatelnou kauzou.Hned po revoluci byl zlikvidován velmi populární deník Svobodné Slovo.Po čase byl zlikvidován deník Lidová Demokracie.Následoval prodej Mladé Fronty a ostatních deníku.Dnes už nexistuje denik ,který by nebyl někym vlastněn.Jsou to zahraniční vlastníci.Lze zmanipulovat jakoukoliv kauzu,přitom miliardové podvody se neřeší.Náš stát je zadlužený .Budoucnost je značně nejistá.Strana s křestanským zaměřením je už od revoluce systematicky v tisku napadána.
Doporučuji Vám a oatatním lidem,kteří hledají pravdu,navštívit stránky - Jiří Čunek - osobní stránka.
Přeji všem pěknou sobotu a neděli.Rozhodl jsem se,že dám prostor ostatním.

Vladimír 88593  39 let 30.09.2010 14:58
Ano, pan Čunek je nevinen. Vše o něm zkomplotovali vyšetřovatelé, soudci, státní zástupci a především tisk. Jak se mohla taková nesourodá skupina osob tak vzácně shodnout na podrazech jednoho člověka?
Že by byl tak vyjímečný?
Uvidíme za dva roky, jaká kariéra p. Čunka bude poté, až mu skončí senátorské období. Myslím, že skončí na propadlišti dějin.

JOSEF 21386  58 let 28.09.2010 21:22
Pi. Jano,
myslel jsem,že už nebudu vkládát na tyto stránky,své příspěvky.Je to pořád stejné,přirovnal bych to k flašinetu.Nic konkrétního zde není.Nemám právní vzdělání,ale to vím,že vyšetřování bylo vedeno v neprospěch Pana Čunka.Pod dozorováním Obsta bylo celé vyšetřování nezákoné.
1) úniky informací do médi
2) svědci vypovídající v prospěch Pana Čunka nebyly uznáni
3) schůzky Šošovičky s Urbanovou.
Prostě celé to bylo nezákoné.A nikdo na tom nic nezmění.
Nejhorší na tom je,že nezákoné jednání je vedeno proti dalším lidem.
Ač nemám informace o pozadí kauzy,tak si všímám nejenom nadpisů.
Např: Pokud odvolají pi.Veseckou kvůli kauze Čunek.Tak budou jednat protizákoně.Pi.Vesecká neměla dle práva a svědomí jinou možnost.Tím,že byly úniky do médi,tak je protizákoné jednání Obsta zřejmé a nikdo na tom nic nezmění,ani ministr spravedlnosti.
Vlastně si tím podřízli sami větev.
Jak jsem už psal neznám pozadí,ale stačí mi přečíst si dostupné informace.
Např: Kárná žaloba na Kučeru.Velká sláva,vypadalo to,že zas bylo učiněno spravedlnosti zadost.Jenže zas ten známý postup ,jako u Pana Čunka.
Svědci vypovídající v prospěch Kučery,sodce nevzal v potas.Zato uvěřil svědkům Zlatuše a spol.Mělo by se spíš psát v jednotném čísle,protože podřízení Zlatuše se schůzky nezůčastnily,takže jsou to svědci z druhé ruky.Zato proti verzi Zlatuše mluvili Vesecká ,Němec,možná ještě někdo další to nevím.Důležité je,že zas soudce soudil jednostraně,tudíž nevěrohodně.
Pi.Jano nemohu proto přijmout myšlenku,že je Pan Čunek vinen.Naopak mám pocit,že tu vládne obrovsky rozvětvená mafie,která manipuluje z lidmi.
Tedz jiného soudku.Dopravdy si myslíte,že odvoláním pi.Vesecké ukazuje na "Boží soudy".
Lze si udělat taky obrázek z předcházejících příspěvků : např Čuník atd.Tyto příspěvky Vám Pi.Jano nevadí?

Jana 88593  71 let 26.09.2010 16:52
Pro pana Josefa. Jak nyní budete obhajovat pana Čunka? Už i p. Vesecká musí z funkce, protože nesprávně řešila kauzu p. Čunka = PROTĚŽOVALA HO. Víte, kdyby ho plno vysoce postavených osob tzv. "nepodrželo", mohlo by se vše transparentně prověřit a vyšetřit a bylo by po dohadech. Jasná pravda by vyšla najevo. Ale, toho se p. Vesecká a jiní báli, tak dělali vše možné, aby se soud nekonal.
A ještě další věc. 6.8.2010 v 15,53 jsem psala i o p. Němcovi a katarském princi. Vy jste mi odepsal, že nelze směšovat tyto dvě osoby. Směšovat ne, ale velice mnoho společného mají. Jak Němec, tak Vesecká měli moc a velikou a ve prospěch těchto 2 lidí jí využili. Na katarského prince je již vydán mezin árodní zatykač.
Nejsem věřící, ale zde to je přesné: "Boží mlýny melou pomalu, ale jistě".
Těším se na Vaše vyjádření, jak a kdo zase pošpinil p.Čunka.

Čuník 89243 19.09.2010 18:19
Neurážej

BíláHolubyce 89651 19.09.2010 18:10
Čunek je prostě čuně

Anonym 89243 15.09.2010 00:27
07.09.2010
Dnes má justiční mafie špatný den. Konečně po několikaleté frašce byl zbaven taláru zločinecký soudce Pavel Kučera, který je jedním z velmi vlivných a dlouhých chapadel této justičně politické mafie. Teď je ještě nutné utnout hlavu této mafiánské chobotnici tím, že bude sesazena ze své funkce, kterou prokazatelně zneužívá, justiční mafiánka Renáta Vesecká. Snad po jejím odchodu se již naše částečně prohnilá justice začne chovat, tak jak náleží demokratické společnosti a bude měřeno všem stejným metrem. Snad již nebude rozhodováno podle toho, kdo má jakou politickou příslušnost a jakého má kamaráda ve vrcholné politice, který by vše zaretušoval, ale začne se ctít Ústava, zákony a Listina lidských práv.

Jura 90923 31.08.2010 14:26
Čunek není slušný člověk a to vím o čem mluvím. Jak říkám káže vodu a chlemtá víno. Kdysi jsem byl jeho zastánce, věděl jsem co vše dělá, jaké má nečisté styky, jak jede po penězích. Pak jsem prohlédl. Nevěřím mu ani slovo. Je to pěkně zákeřný člověk.

Blažena 88593 30.08.2010 21:47
Milý Toníku, byla jsem v tom Vsetíně, kde pan Čunek bydlí a kde dělal starostu.

Tonda 21715 30.08.2010 14:31
paní Blaženo, to jste byla asi někde jinde, ale né na Vsetíně.

Blažena 88593 30.08.2010 06:57
Byla jsem 2 měsíce u syna v USA a dnes zjistila, že se na těchto stránkách nic nezměnilo. Pan Josef opět, jako jeden z velmi mála, obhajuje p. Čunka. No, alespoň někdo. Myslím, že paní Vesecká ho proklíná. Právem přijde o místo. Nebýt jí, p. Čunek by měl velmi neklidné spaní a velkou ostudu. Tu má u slušných lidí stejně, ať páni Josefové a Jaroslavové píší, co chtějí.
V červnu jsem byla 3 dny ve Vsetíně a poptala se, co si lidi myslí o p. Čunkovi. Nic lichotivého a všichni tvrdili to stejné. Mělo se vše vyšetřit, pravda by vyšla najevo a p. Čunek by musel z politiky odejít. Pane Josefe, nebyli ti lidé zmanipulovaní redaktory nebo jinou sebrankou, co chce uškodit idolu Čunek? Často v tomto duchu píšete.

Hroch 89243 17.08.2010 00:15
Vrchní soud chyboval v tom, že odebral případ Ceplovi, aniž by mu dal možnost napravit možná pochybení. To je protiústavní.

Hroch 89243 16.08.2010 11:11
1. Pojem přerovská mafie nexistuje. Existuje pojem justiční mafie.
2. Salichov - člen justiční mafie. Takže každý jeho výrok je pochybný. Žádný soud ani psychiatr nikdy neřekl, že by Urbanová byla nespolehlivá svědkyně. To řekla jenom justiční mafie.
3. Škoda, že Hučín nezachránil před spálením diář Urbanové. Hučína osvobodil právě přerovský soud. Stejný soud přinesl důkazy proti Čunkovi.
4. V čem byl rozsudek Cepla ml. nespravedlivý?
5. Kdy podá Čunek na všechny osoby, které ho měli údajně poškodit trestní oznámení, jak sliboval jeho právní zástupce? Kdy vydá Čunek tu svojí knihu, kde odhalí jak vše proběhlo?
6. Afekt je krátkodobá reakce a ne dlouhodobá reakce. Jak chtěl Bártek zmanipulovat Čunka?

JOSEF 21386  58 let 15.08.2010 19:02
Pane Hroch,
udajné milióny jsou realitou.Přerovská mafie řádila jak divá.Na celé kauze je jedna zajímavost.Je postavena na zcela nespolehlivých lidech.
1) Zcela nespolehlivá svědkyně.Sama si protiřečila.Takže Salichov neuzavřel případ pro nedostatek důkazu,ale přímo konstatoval,že se skutek nestal.
2) Obsta Hučín nazval spolupracovníkem stb.Zachránil důkazy před spálením.Měl navíc zkušenost se soudy 7 let než ho osvobodily.Obsta za to nikdo nepotrestal.
3) Vojtěch Cepl mladší svým nespravedlivým rozsudkem způsobil ,že starší žena spáchala sebevraždu.Nechápu jak mohou vůbec tokoví lidé být ve státní správě.Pouze škodí lidem,my všichni pak na to doplácíme.Vše si můžete ověřit na internetu.

Hroch 89243 15.08.2010 14:54
Ale pane Josefe Vy neodvádějte pozornost. Němec je též členem justiční mafie. Toto označení dostali její členové v souvislosti s vyšetřováním kauzi Čunek.
Když pročítám Vaše příspěvky, tak se musím smát, protože Vy tady označujete za mafiány ty, kteří nikdy za mafiány označeni nebyli a ti co byli soudem označeni za mafiány, tak ty považujete za spravedlivé.
A to jak Vy, Čunek a Němec máváte miliony o které přišel stát údajně jenom proto, že někdo upozornil na to, že se děje něco nekalého, je jenom další důkaz toho jak zastrašovat, aby si lidé špinavostí nevšímali.

JOSEF 21386  58 let 14.08.2010 23:20
Pane Hroch,
zatím jsem se nedověděl nic konkrétního svědčícího v jeho vinu.Naopak vyšetřování bylo vedeno ,aby ho poškodilo.Pana Němce zde neuvádějte.Nemá to s takzvanou kauzou nic společného.Jenom je to taktika odvádění pozornosti jinam.

Hroch 89243 14.08.2010 21:34
Koukám pan Josef má stejné argumenty jako pan Čunek a Němec. Čunek to měl spočítané po výroku Nejvyšího soudu a Němec, když ho Pospíšil odřízl od státních zakázek. Jak se říká vrána k vráně sedá.

JOSEF 21386  58 let 13.08.2010 23:36
Paní Jano,
každy máme jiný pohled na slovo vinen.Já se řídím argumenty.Vy se asi řídíte veřejným míněním.Možná by se v době zadlužení státu.Ušetřilo tím,že by se zrušila policie a soudy.Jejich funkci by zastali redaktoři,kteří by se rozhodovali dle veřejného mínění,nebo jednodušeji by rada modrých rozhodla.
Kauza Čunek je už grotestní.Jen na platech policie,při vyšetřování, utratila 25 miliónů.Co stálá štvavá kampaň to nevím.Další mnohem větší ztráty byly rozkladem vlády a její nefunkčnost.
Jinak vše lze zjistit na internetu.Pan Čunek vzdělání pochopitelně má.Lze taky najít na internetu.
O práci Pana Čunka jako ministra se lze taky dočíst.Jeho předchúdci z ODS a ČSD předali ministerstvo v dezolátním stavu.Měli,ale vyší vzdělání než Pan Čunek.
S pi.Veseckou to nebude tak snadné.Jestli se bude bránit, tak bude zas Pan Čunek více vidět a kdoví co ztoho nakonec vzejde?
Čím více Pana Čunka bude mafie chtít zničit,tím více bude lidem jasné,že je to štvanice.Takže mu to nakonec pomůže.Nakonec se zlo obrátí proti srůjcům této kauzy.Jinak ty takzvané bláboly,je věc subjektivní.Každý člověk má jiný názor.Na vinu,či nevinu to nemá vliv.

Kloktadlo 89243 12.08.2010 22:42
Čunku tvoje chvíle brzo přijde. Již není úniku. Těš se.

ChaCha 89243 07.08.2010 01:26
Justiční mafiánka nemá co pohledávat ve funkci nejvyší státní zástupkyně.

Jana 88593  71 let 06.08.2010 23:35
Pane Josefe a není to tak, že je pan Čunek vinen a že se to všechno smetlo za účasti p. Vesecké ze stolu? To je zase další alternativa. Nevím, kdo by chtěl zničit celou českou republiku kvůli panu Čunkovi. On je to pouze člověk, který na to, aby byl ministřem v žádném případě neměl - jeho vystupování by se dalo přirovnat k naivitě až hlouposti - jen se přečtěte jeho doslovné bláboly, kterými reagoval na otázky. A nechtějte mi tvrdit, že to bylo pod tlakem nebo, že ho média schválně chtěla poškodit. Člověk, který je automechanikem, a nic proti pouze vyučeným lidem, který nemá další vzdělání, by měl mít tolik sebepokory a neměl by se cpát do funkcí, na které bezesporu nemá. Jeho ministrování byla fraška a sám jste na těchto stránkách 1x uznal,. že i KDU-ČSL - tedy její část, byla ráda, že se stáhl z funkcí.
Jen pana Čunka obhajujte, je vás málo, tak ať je vás alespoň slyšet.

JOSEF 21386  58 let 06.08.2010 17:04
Pi.Jano,
nevím u Pana Čunka o žádné pachuti podvodu a korubce.Zato vím,že policejní vyšetřování v Přerově bylo bylo protizákoné a účelem bylo poškodit Pana Čunka.Pokud p.Pospíšil chce odvolat pi.Veseckou tak musí být konkrétní.Nevím co pi.Vesecká udělala v kauze Čunek špatně.Možná to,že neodebrala případ přerovské mafi hned na začátku.Ještě než byl Pan Čunek vydán senátem tak byl únik informací do médi.Už to byl důvod vzít případ dozorujícímu zástupci Obstovi.Jestli odvolají Veseckou,tak potvrdí ,že to nemyslí s právem vážně.Mám takový dojem,že jsou schopni zničit snad celou Českou republiku,jen ,aby dokázali,že je Pan Čunek vinen.

Jana 88593  71 let 06.08.2010 15:53
Josefe 58, Čunek a Němec byla reakce na Májku z 29.7. Jsou to dvě samostatné osoby, ale obě mají na sobě u většiny národa |mimo Josefa, Jaroslava a pár dalších na těchto stránkách|pachuť podvodu korupce a toho, že když byli u "koryta", mysleli si, že mohou vše. To jim už nikdy nikdo nesmaže. Číst Salichova nemusím, stačí poslouchat ministra Pospíšila a atd. proč jde Vesecká z funkce? Jediný důvod, jak řekl ministr, je Čunek. Ta mu asi v duchu pěkně děkuje. Vy máte jiný názor, většina národa také, čas ukáže, kdo měl pravdu. I volby do senátu. věřím pevně, že p. Čunek si už v politice ani "neškrtne".

JOSEF 21386  58 let 06.08.2010 15:07
Pi.Jano,
souhlasím s Vámi,že Boží mlýny melou pomalu,ale jistě.Pouze mám opačný názor.Pi.Vesecká pouze udělala to,že odebrala případ Obstovi,který nedokázal zamezit protizákonému jednání při vyšetřování.Bílá zedbude vždy bílá ,i kdyby se veškerá mafie spikla.Jinak doporučuji si přečíst výsledek vyšetřování Salichova.
Ještě pi.Jano nelze směšovat katarského prince a Němce s Panem Čunkem.Je to pouze zase odvádění pozornosti jinam.Pan Čunek a p.Němec jsou dvě samostatně žijící osoby.

Jana 88593  71 let 06.08.2010 00:02
Nakonec, po dlouhé a úmorné cestě se ukáže, že kauza Čunek byla p. Veseckou a jinými ovlivněna tak, aby pan Čunek z toho vyšel s čistým štítem. Věřím, že Boží mlýny melou pomalu a jistě a že na p. Čunka za úplatky a na pana Němce za propuštění katarského prince - jistě ne ze soucitu |výsměch všem mladým dívkám a celému českému národu|, brzy dojde a ti se budou divit. Už by konečně mělo být naplněné pořekadlo padni, komu padni. poslanci se tím ohánějí, ale nějak "skutek utek".

Dozorovatel 90923 03.08.2010 15:18
Ludva je naprosto zdráv, jen není lízoprd Čunka jak Jaroslav a Josef. Že je Čunek sebestředný a chamtivý lakomec, kdo ho zná tak ví, že mluvím pravdu. Ještě se chlubí tím, že neplatil dceři svadbu,musela ji zaplatit sama, cestu druhé dceři do Austrálie nezaplatil, vše mu do halíře musela vrátit co si tam vydělala. Odporný lakomec. Když stavěl barák, tak stavební dozor musel tvrdě vymáhat peníze po Čunkovi, aby zaplatil co měl. Spíš projde velbloud uchem jehly , než Čunek do božího království.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti