Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 100

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Johan 88139  35 let 27.11.2012 06:21
Josefe, že nevěříte některým erudovaným lidem, jak píšete, je Váš problém. Hlavně, že věříte p. Čunkovi, to Vás asi uspokojuje. Ani Vám nevadí, že většina lidí v ČR ho má za křiváka a korupčníka a i za dost hloupého jedince. Kdyby byl tak čistý, jak ho hájíte, požádal by, aby bylo vše vyšetřeno až do konce a bylo by po kauze Čunek. Ale, on se bránil, nechtěl - proč? Proč spálil diář p. Urbanové? Z nevědomosti? Nebo proto, že se bál? Vy to zase vysvětlíte, že Čunek nevěřil naší justici a pod.To jsou Vaše imaginární odpovědi, kterými bráníte osobu, která je snad nejvíc, ze všech politiků problematická. No, co chceme, je to KŘESŤAN, KATOLÍK a ti jsou většinou pěkní křiváci.

JOSEF 18883  60 let 26.11.2012 22:19
AsiTak,nějak nerozumím,ale to nevadí,nemusím vědět všechno.Pouze nevěřím některým lidem.Např. vychvalované Bradáčové,státnímu zástupci Zemanovi.Bývalému ministrovi Pospíšilovi.

AsiTak 90186 26.11.2012 16:13
Ministr spravedlnosti Pavel Blažek (ODS) jmenoval náměstkem pražské vrchní státní zástupkyně Lenky Bradáčové Adama Bašného. Žalobce byl dříve ředitelem liberecké pobočky Krajského státního zastupitelství v Ústí nad Labem, v únoru 2009 ho však z této pozice odvolal jeho tehdejší šéf Jiří Křivanec. Mimo jiné proto, že Bašný komentoval údajnou korupční kauzu bývalého vicepremiéra Jiřího Čunka. Od loňského července působil žalobce u civilní mise EU v Kosovu. Bašného do funkce svého náměstka navrhla Bradáčová, souhlasil s tím i nejvyší státní zástupce Pavel Zeman. Je specialistou na hospodářskou trestnou činost a trestnou činost spojenou s korupcí, uvedla mluvčí ministerstva Petra Hrubá.

Křivanec odvolal Bašného z vedoucí pozice zhruba v polovině února 209 s tím, že opakovaně manažersky pochybil a také komentoval kauzy, které nebyly jeho, čímž prý porušil zákon o státním zastupitelství. Mimo jiné šlo o Bašného kritické vyjádření ke způsobu vyšetřování Čunkovy kauzy, které žalobce pronesl v prosinci 208 na semináři české pobočky nevládní organizace Transparency International (TIC). Žalobce tehdy například řekl, že Čunkův případ je největší ranou do pracně budované image justičního systému. Odvolání Bašného stálo nakonec pozici Křivance. Inspekce ministra spravedlnosti totiž dospěla k závěru, že liberecký žalobce manažersky neselhal, plnil to, co měl, a tak jediným důvodem personální změny bylo Bašného vystoupení na konferenci TIC. Podle tehdejšího ministra spravedlnosti Jiřího Pospíšila (ODS) tak důvody k jeho odvolání nebyly adekvátní. Ministr proto zbavil Křivance funkce.

JOSEF 18883  60 let 24.11.2012 21:09
Pro Karla a Blaženu, takzvaná kauza Čunek má 2 roviny.Jenu jestli je vinen ,či nevinen.Druhá rovina je jestli tu kauzu někdo nepřipravil.

První rovina je už pasé.Vyšetřování probíhalo v jeho neprospěch.

Druhá rovina je ve fázi zjišťování ,kdo to na něj ušil a proč byly porušovány zákony vyšetřovatelů,státních zástupců a soudců i médií ( viz např. přerovského soudce Barboříka,který si spletl číslo sms brány).Možná ,že víte víc o pozadí kauzy.O vině Pana Čunka je už zbytečné psát.Vše už bylo napsané.

Karel 90186 24.11.2012 10:53
Josefe, Zákon č. 180|2005 sb. o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů energie byl schválen 31.3.2005 a Čunek podal trestní oznámení 9.5.2012. Proč se proti tomu neohradil, když seděl ve vládě? Čunek se vždy zviditelňuje pouze před volbami. Jinak o něm není slyšet. Podobnou akci Čunek provedl v roce 2009 před plánovanými volbami(ty se neuskutečnily), když chtěl osekat zisky ČEZu na úkor ostatních akcionářů. S tzv. tunelem holešovské průmyslové zóny Čunek vyrukoval opět před volbami. Romy Čunek stěhoval těsně před volbami.

Co se týká kauzy Čunek, tak černé na bílém je to, že vrchního olomouckého žalobce Ivo Ištvána Vesecká odvolala nezákoně(viz,. rozsudek soudu). Poté na jeho místo nasadila svého člověka, pro kterého nebylo problém se svými lidmi díky meziparagrafním kličkám, zamést celou věc pod koberec, až do fáze promlčení.

Občanka:
Občan se dopustí přestupku tím, že:
n) prokazuje údaje občanským průkazem, jehož ztrátu, odcizení nebo zničení ohlásil
Jedná se o závažný přestupek - pokuta až 15 000 Kč.

Stále se vyhýbáte vysvětlení, proč Čunek spálil diář Urbanové. To dělá neviný člověk?

Člověk s ryzím charakterem Čunek určitě není.

Blažena 88139  60 let 24.11.2012 06:13
Pane Josefe, to snad nemyslíte vážně, že pan Čunek obohatil lidi v Čechách. Vždyť, kam vleze - mimo Vsetína, je pro smích. Ať si každý přečte doslovný přepis rozhovoru p. Čunka ze 14.1.207 s Petrem Šimůnkem, moderátorem. To je takový blábol ze strany p. Čunka. že si to občané, které, jak píšete obohatil, pouštějí, jako velikou legraci. A co udělal dobrého? To je potřeba se zeptat Romů a jejich dětí, které vystěhoval. O zarytých katolících se říká přísloví: Med na jazyku, zášť v srdci a u p. Čunka to platí. V médiích se tváří, jako ukřivděný spasitel lidstva a dere se do funkcí. Vy jste ho v televizi neslyšel, jak řekl, že ho velmi překvapilo, že nebyl zvolen místopředsedou? Člověk s jeho velmi nízkým vzděláním se nacpal do funkce ministra a byl tam jen do počtu a nyní by chtěl další funkce. Je-li takový, jak píšete, nikdy neměl kývnout na funkci ministra, měl být soudný a měl pracovat pro blaho lidu, jako obyčejný senátor. Pak by si ho možná i další lidé mimo Vsetína vážili. Takhle je to figurka, kterou nikdo nebere vážně.

Anonym 18883 23.11.2012 22:44
Karle,
Pan Čunek má černé na bílém,že vyšetřování probíhalo v jeho neprospěch.Z toho vyplývá,že se někdo snažil ho zdiskreditovat.Z toho vyplývá otázka proč nejsou vyšetřování,ti co stáli v pozadí této takzvané kauzy.Jinak mě už nebaví pořád dokola vysvětlovat známé skutečnosti.Karle najdeš vysvětlení na internetu,nebo taky v předešlých příspěvcích této diskuze.Jedno pořekadlo říká: farář taky nekáže dvakrát.Pan Čunek udělal hodně pro obyvatelé Vsetína,tím taky ,ale obohatil ostatní lidi v Čechách.Ukázal,že jde řešit problémy.Pokud vím tak taky brojil proti tunelu ,fotovoltaické elektrárny atd.Zase když budeš chtít tak najdeš určitě co Pan Čunek udělal pro společnost dobrého.Já si Pana Čunka vážím pro jeho ryzí charakter,což hodně lidem chybí.Řada z ních používá podrazy viz například donekonečna omíláná občanka Pana Čunka atd.Těchto lidí si naopak nevážím a divím se proč tyto podrazy dělají.Mají z toho nějaký úpocit štěstí?

Karel 90186 23.11.2012 16:38
Josefe, stejně jako Čunek vynecháváte diář Urbanové, který si Čunek odnesl od policie, aby ho poté spálil. Je to stejné, jako když se vrah zbaví těla a nikdo ho nenajde, tak vrah je nevinen. Proč se Čunek takto zbavil diáře?
Je dobře, že Čunka ocenili pouze ve Vsetíně. Ať si ho tam užijou. Jako senátor zastupuje pouze Vsetín, takže je velice dobře, že není ve vedení Senátu. Napiš jedinou věc, kterou udělal Čunek ve prospěch celé společnosti. Pouze se snaží dostávat do funkcí, o nic jiného mu nejde.

JOSEF 18883  60 let 22.11.2012 21:50
Karle,
víš co je to Flašinet? To nic co Pan Čunek udělal ve Vsetíně ocenili.Není tam jiný argument než občanka a problémy přesouvané k sousedům a další ohrané písničky.Nemá cenu to ,ani komentovat.

Karel 90186 22.11.2012 17:10
Josefe ty si dej mokrej lavičník na palici. Člověk, který problémy přesouvá k sousedům, používá neplatnou občanku, pálí důkazy a je zároveň demagog, tak ten má být v čele senátu? Ty si dobře ujetej. Čunek pro společnost nic pozitivního neudělal, na rozdíl od Michálka, Wagnerový, Veleby a dalších. Čunek se pouze snaží zviditelňovat (viz. jeho účast při nepokojích na severu).

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:49
Napíši to slovy před čtyřista léty.Nevím proč mě mizí jedna nula.Jestli to někdo záměrně maže.Tak ať si poslouží

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:47
Druhý pokus 40 léty.

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:23
oprava, chtěl jsem napsat před 40 léty.Jinak to házení špíny na církev je dost průhledné.

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:18
Pane Petr 45,
že nezvolili Čunka místopřecedou senátu mě nepřekvapuje.Už jsem si o ČSD udělal obrázek.Je to destruktivní strana.Nic dobrého zatím nepředvedla.Po nezvolení Pana Čunka ,jsem si k destrukci přidal slovo velmi destruktivní ČSD.Nechápu jak takoví lidé chtějí sloužit tomuto státu.Myslím si,že Pana Čunka to nemrzí,že ho nezvolili.Nakonec dle biblického : na trní nerostou hrozny.Co můžeme od ČSD čekat že?

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:10
Pane Rozkrok, lidé z Vsetína ,narozdíl od vás Pana Čunka znají a vědí co dobrého udělal.Stejnak ta zlost je k nevydržení.Víte,že si můžete ublížit na zdraví.Buďte radši v pohodě a zlost nechte stranou.Destrukce škodí celé společnosti.

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 22:07
P.Karel 41 docela už se usmívám těm jednoduchým argumentům proti cirkevní restituci.Středověk měl své zápory a klady ,tak jako v dnešní době.Ty argumenty s katolickou cirkvi,čarodejnicemi atd. jsou dost primitivní nezdá se vám.V dnešní době nevíte kdo je grázl a kdo světec.Nejlepším důkazem je Pan Čunek a jeho nesmyslná kauza.Jak potom můžete posuzovat události před 40 roky a více.Víte kde je pravda?

JOSEF 18883  60 let 21.11.2012 21:59
Dlouho jsem na těchto stránkách nebyl.Zas někteří lidé okolo sebe chrlí nenávist.Docela už mám jasno.Pan Čunek je formát,když dokáže tyto lidi usměrnit.Dělá co pokládá za správné a ve Vsetíně mu věří a to stačí.Závistivci si mohou říkat co chtějí.Už začínají být svojí zlostí k smíchu.Držím Vám Pane Čunek palce.Vaše poctivá práce přináší ovoce.

Petr 88139  45 let 21.11.2012 16:36
Konečně dobrá zpráva. Pan Čunek není tak oblíbený a tak vynikající, jak někteří píší. Dostat 29 a pak 31 hlasů z 81, to je docela propadák.
Náš lid není tak hloupý, aby dal funkci p. Čunkovi. Stačí, když lidé na Vsetínsku nemají soudnost a dali mu hlasy v senátských volbách. Dnes je prima den.
Jinak souhlasím s Janou 50.

Jana 88139  50 let 20.11.2012 22:51
Jestli bude p. Čunek místopředsedou Senátu, tak už je to s lidmi v ČR tak špatné, že se z toho nevyhrabeme. Bože, člověku, který plácá nesmysly a jen používá fráze a nemluví k věci, dát tak významnou funkci, protože je to rozdělení politické moci, to je nepředstavitelné. Vždyť v Senátu je tolik schopných lidí!
Mě to připadá jako fraška, jako ten Patrovič? z Česko Slovensko má talent. Evidentně neumí zpívat, je to ubožák a lidé ho hlasy posílají dál, protože z toho mají legraci, jak se ten člověk zesměšňuje.Ten ale, na rozdíl od pana Čunka nezpůsobí svým zpěvem žádnou škodu a to se o p. Čunkovi říci nedá.
To je p. Čunek tak nesoudný, že by tu funkci klidně vzal? Můj šéf říká: "Když se dá volovi moc a razítko, pak se nedivme, že to tady takhle vypadá".

Tomáš 7797 25.10.2012 18:42
Vážený pane Čunku, včera jste mě přesvědčil v Hydeparku, že svou práci v politice myslíte upřímně. Jen tak dál a máte dalšího voliče.

Josef 90141  6 let 24.10.2012 21:10
Jmenuji se Josef Jansa z Broumova, potkali jsme na menoriálu Josefa Luxe, takže jsem od revoluce straník. Velmi jsi mi líbil v Hydeparku. Perfektně odrážels útoky
Několikrát zaznělo, jak jsou sdělovací prosdtředky lživé a informování občanů tendenční.Je třeba využívat přímých přenosů, kde můžeme říkat prdavdu takovou jaka je. Rád bych věděl, kdo ovládá sdělovací prostředky. Dneska jsi jim to nandal. Díky věříme v Ti.

Jana 88139  70 let 14.10.2012 22:15
Voliči na Vsetínsku by se měli dát vyšetřit psychiatrem, když volí p. Čunka. On opravdu nikdy nic významného neudělal, pouze mnoha lidem v okolních obcích Vsetína opravdu udělal peklo ze života, ale sobě, jako starostovi pomohl od problémů. Hanba mu. A i nám, že budeme mít asi opět takového senátora.

JoJo 21710 14.10.2012 08:45
voličům se zdálo, že Čunek si ještě málo nakradl, tak ho pošoupli ke korytu

Rozkrok 90186 14.10.2012 08:27
hrdina.

.dělat kariéru na úkor cigánů.inu lidovec

Rozkrok 90186 14.10.2012 08:26
Jó Čunek.

.ten umí problémy řešit a lidi to umí ocenit. Třeba jako když vystěhoval ty nejhorší Romy se kterými si ve Vsetíně nevěděl rady, do malých vesnic na Přerovsku, Prostějovsku nebo Jesenicku. V některých těch vesnicích už sice lidi ze zoufalství staví domobranu, protože tito noví obyvatelé jim udělali ze života totální peklo, ale Čunek se může doma bít v prsa jak umí skvěle řešit problémy.

Rozkrok 90186 14.10.2012 08:24
Už só tam voliči z té slivovice

óplně nepoužitelní. Ta prohibica měla bét dyle.

Ale naštěsí Vsetínsko není velké a mělo by jít oplotit. No to je úlet, kterému se rovná snad jen Železný a Znojmo před pár lety. Tito voliči se předem zříkají jakékoli možnosti na cokoli pak remcat.

Karel 85487  41 let 01.10.2012 08:30
Jsem moc zvědavý, jak p. Josef bude reagovat na článek p. Jany ze dne 30.9. Vše je v něm pravda. Katolická církev v minulosti vždy jen hrabala majetek,byla krutá - viz hony na čarodejnice, faráři opravdu okrádali staré lidi o jejich nemovitosti.
Jen ať parlament odsouhlasí restituce pro církve. Katolíci po několika letech ukáží zuby, ti se v podstatě nezměnili, jen se stáhli do ústraní. Ti nám, až dostanou majetek ukáží svojí moc, to se bude národ divit. Jen víc pánů Čunků a dalších z KDU ČSL. Pak se teprve snad v hlavě Čechů rozsvítí varovné světýlko.

Jana 37843  70 let 30.09.2012 17:43
Viděla jsem pořad V. Moravce a v něm p. Čunka. On chce být hejtmanem! To snad ne! Opět plácal nesmysly, jako vždy.Jestli se dostane do funkce hejtmana nebo v dalších volbách opět do senátu,bude to pro čestné lidi tragédie a velká výzva, aby už konečně chodili k volbám a přehlasovali ty, kteří se nechají ovlivnit "sladkými řečmi", které se poté neplní. Já, ateista říkám, Bůh s námi, bude-li p. Čunek dále ve vysoké politice. Má štěstí, že kandiduje na Vsetínsku, kde je KDU ČSL silná. Kdyby byl v jiné straně, tak se tam propadne do propadliště dějin. Je vidět, že katolíkům nevadí, jaký kdo je, hlavně, že zametl s romskou komunitou. No ho, katolíci mají plnou pusu sladkých slov a srdce plné nenávisti. To je známo i z minulosti. Faráři okrádali staré lidi o majetek - opět jejich sladké řeči - dostanete se do nebe.a najednou neměli nic a pak se faráři o ně přestali zajímat. I to, jak faráři zneužívali děti, teď se omlouvají, za ta svinstva, která mnoha dětem v celém světě zničila celý život. Jsou a budou to černokabátníci.

Anonym 90186 12.07.2012 20:36
Jááá jenom jááá.

JOSEF 18883  60 let 10.07.2012 22:17
Pane Švejk,
Dr.Rath se o Pana Čunka v minulosti otíral.P.Čunek varoval,že mohou kromě něho likvidovat ostatní politiky,či jinak veřejné osoby.Nyní je vidět,že měl pravdu,hodně se o něj otírala ČSD.přestože neměla a nemá žádné důkazy o jeho vině.Mistrem v obviňování je Paroubek,který má sám máslo na hlavě.

Švejk 18814 09.07.2012 14:45
Pro Stanislav(71):Souhlasim-klasicky priklad"Dr.Rath".

Stanislav 88127  71 let 09.07.2012 13:50
Pan Čunek je pro mne poctivý a slušný muž, který se však ocitnul v nevhodný čas na nevhodném místě.
Mafie, media a lidská hloupost jej však semlela.
Takto to dopadá s lidmi, kteří jdou na veřejnost s poctivými úmysly a otevřeným srdce.Takto si ničíme a likvidujeme svoje elity.

IQBůhVí 21392 07.06.2012 11:04
Toto je ukázka jak se z naprostého tupce stane politik.

KÁJAD 78207 06.06.2012 14:15
Kdy rozhodne soud o vině mafiánů-vyšetřovatelů,kteří zverbovali Urbanovou, aby odstartovalu tu pseudocausu? Když tedy skutek se nestal,je na čase obvinit Urbanovou z křivé výpovědi a přimět ji,aby zazpívala, kdo si u ní ty výpovědi objednal.

JOSEF 18883  60 let 30.05.2012 22:28
Navrhuji přejmenovat Česko na kocourkov.Pan Čunek má platit lhářce za zkaženou pověst.Tato paní žádnou pověst nemá.Kdo by měl platit je Urbanová za lhaní proti Panu Čunkovi.

Jirka 90186 13.04.2012 16:58
Volte mě nebudete litovat.

JOSEF 18883  59 let 25.12.2011 00:07
Pane Karlíček,
bude mě 60 let a dobu před revolucí a rok 89 si pamatuji dobře i Dubčeka.Nejsem komunista a nikdy jsem komunismus nechtěl a chtít nebudu.Pamatuji si rok 68 a nadčení lidí pro stát.Lidé byli ochotni i dát svoje cenosti jenom ,aby pomohli státu.Dubček byl lidmi velmi ceněn a měli ho velmi rádi.Havel byl znám v roce 89 velmi málo.Pouze lidé co poslouchali svobodnou Evropu atd.ho znali.Ostatním byl neznámý.Přesto mu neberu zásluhy a mohl být prezidentem.Pouze ty intriky nemám rád.Musím se přiznat,že se mě poslední dobou líbí Klaus.Nic ze sebe nedělá,žádného moralistu.Mluví přímo a zdá se,že se jeho slova vyplňují.Vádí mě také,že si intrikáři myslí,že jsme tak blbí.Že věříme všemu co se nám snaží,pomoci médi nabulíkovat.

Karlíček 90186 24.12.2011 14:53
Co já si pamatuji, tak když náš třídní soudruh profesor zjistil, že v případě přímé volby by dost lidí volilo Havla, tak nám začal tlouct klíny do hlavy, že nejlepší kandidát je Císař. Nevím co je zajímavého na Dubčekovi, který má svůj podpis pod pendrekovým zákonem. Dubčeka chtěla pouze jedna klika KSČ a Císaře chtěla druhá klika KSČ a ze svých postů ovlivňovali svoje okolí. Když se soudný člověk podívá co Dubček předváděl v letech 68-69, tak mu dojde, že Dubčekovi šlo pouze o to, aby si upevnil moc. Měl holt smůlu, že Biakovci měli za sebou sověty. Historie ukazuje, že žádnému komunistovi nešlo nikdy o lidi, ale o uchopení moci a je jedno jestli se jmenoval Jakeš nebo Dubček.

JOSEF 18883  59 let 24.12.2011 14:13
Vážený nosorožec,
já jsem jen konstatoval skutečný stav.Vztek určitě nemám.To divadlo kolem pohřbu mě jenom otravovalo,jako mnoho lidí.Dobu prvních voleb si přesně pamatuji.Hned jak skončili volby .Tak se z hradu ozýval vztek na Bartončíka.Konkrétně,že za peníze udával lidi.Dodnes nebyl předložen jediný důkaz o jediném udání.Sám Bartončík na internetu po 16 letech psal ,ať někdo už konkrétně něco předloží.Jinak před volbou prezidenta měl Havel 1% u lidí.Obliba byla k Dubčekovi.Ten ,ale musel jít stranou.Komunističtí poslanci byli donuceni Havla volit.Sami chtěli,aby byla přímá volba.Když už měla být demokracie.O tom co kdo udělal pro lidi rozhodne až budoucnost.Zatím se nemáme čím chlubit.Zadlužený stát.Vysoká nezaměstnanost,nejistá budoucnost atd.

Jinak zas platí,že Boží mlýny melou pomalu,ale jistě.Bartončík je živý.Jeho odpůrci Havel a Lux jsou po smrti.

Anonym 90186 24.12.2011 11:51
Hezky, to jsou věci. Do Vsetína lítá EasyJet.

Nosorožec 90186 24.12.2011 09:59
Soudruhu Josefe, dej bacha ať vzteky nepoprskáš monitor. Zákony musí dodržovat všichni. Ne pouze Tvůj výběr. Bartončíka vykopla jeho vlastní strana. Stačí se podívat na jakých židlých seděl Bartončík před rokem 1989. Za takovýto post se vždy platilo. Soudruzi z KSČ si hlídali i přicmrndávače z NF, aby byli loajální. Na rozdíl od Havla, Bartončík ani Čunek nic pro národ nevykonal. Pohřeb Tě hezky rozhodil. Ty a Tobě podobní jste čekali na pohřbu pouze pár disidentů v uzavřeném kruhu. Skutečnost byla však zcela opačná. Proto teď vzteky prskáte na monitory.

JOSEF 18883  59 let 23.12.2011 23:25
V prvé řadě by se měli dodržovat zákony.Takzvaná kauza čunek odhalila.Jak ti co mají dodržovat zákon,ho nejvíce porušují.STB Obst,Šošovička.Vůbec celá severomoravská mafie.Redaktoři,televize atd.Zemřelý bývalý prezident Havel si taky plete pojmy.Lží říkal pravdu.Viz např. takzvaná kauza Bartončík.Je to něco hrozného.Jsme vydáni napospas gaunerum.Divadlo s pohřbem Havla bylo taky trapné.

Marcela 19320  44 let 21.12.2011 22:37
Na Čunka by měli najít nějakou korupci a ne milenku. To když trouba Jiří2 vytáhne,tak mu zvýší preference.

Vsetíňák 88550  44 let 16.12.2011 20:14
Vsetínští romové jsou v pohodě, jezdí si pro libry podpory do Anglie, mimo to tam mají už domluvené melouchy. Na Vsetín si EasyJetem zaletí sem tam pro dávky. Vozí se Oktavkami, Superby, Mondem a taxíky. Ale teď v zimě je na Vsetíně moc nepotkáte - jsou na ostrovech. Zůstalo jich jen pár, co hlídají byty.

Kde jinde je to taková pohoda. Vsetíňáci mají za ušima, a s romy umí vycházet. Vy ostatní si z toho buď vemte příklad - nebo si to řešte jak chcete.

A dál tu všichni pořád nebrečte - a bežte taky něco dělat.
Nazdar.

Jiří 90923  22 let 28.11.2011 14:45
Čunek je lhář, nedrží slovo, podvádí a tu svojí starou vychrtlou kozu co má doma. Mám důkazy jen čekám na vhodný okamžik. Tomuto člověku nemůžete věřit. Zeptejte se jeho bývalé milenky.

JOSEF 18883  59 let 23.11.2011 17:45
Nemůžu si pomoct,ale zase opakujete fráze.Na stránkách Pana Čunka je hodně věcí vysvětleno.Jistě by bylo dobře vše osvětlit.Docela by mě to zajímalo.Důležité je kdo si kauzu objednal.Že je nesmyslná,je již dokázané.Bohužel se ukázalo ,že i sfalšovaný posudek nebyl potrestán. V době ekonomických problémů si můžeme dovolit zaplatit za zmetek ( posudek ),několikrát více než je běžná cena.Co na to,že policie nemá dostatek financí na výplaty,benzín.Na dohlížení pořádku např. v romských lokalitách.Úniky desítek miliard nikdo nešetří.Musíme radši dělat vymyšlené kauzy.Lidé se pak diví,proč jde ekonomika ke dnu.Musíme jenom doufat,že se mafie nakonec zničí sama.Jinak Vesecká,nevzala případ Obstovi,byl to jiný zástupce.Je to další z mnoha nepravd a frází.

Jana 88139  50 let 22.11.2011 18:04
Pan Josef mnoho měsíců brání p. Čunka a nemá cenu s ním polemizovat. Kdyby se vše okolo úplatku vyšetřilo, byl by klid. Nestalo se, p. Vesecká to nedovolila,padla by vláda. Tak potom padlo plno hlav v soudnictví a jen Čunkova sedí dobře. Jsem zvědavá, zda se v dalších volbách dostane p. Cunek opět do vysoké politiky. Že dostal ve volbách do obecních zastupitelstev 40% hlasů - to nebylo 40% obyvatel Vsetína, jak se mnoho lidí domnívá, ale 40% těch, kteří přišli k volbám, takže menšina Vsetína.

JOSEF 18883  59 let 10.11.2011 21:21
Zajímalo by mě dopravdy jaký podvod Pan Čunek udělal.Napište to prosím konkrétně.Frází už bylo hodně,nic konkrétního na něj nikdo neměla taky nic nenapsal.

JanRác 89214  55 let 07.11.2011 15:48
Tento člověk udělal podvod na Romy, ale i Neromy. Nic se mu nestalo, za nic neodpovídá, na nic si nepamatuje? . Co je to vlastně za člověka, pokud se jedná opravdu za člověka?

JOSEF 18883  59 let 08.10.2011 00:44
Jste už trapní.melete to samé pořád dokola.Není vám to trapné?

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti