Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 1240

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Ivan 80818 27.07.2007 14:19
Pánové co vlastně udělal pan Čunek. Vystěhoval lidi kteří kteří zničili dům tak že se v něm už nedalo žít. vystěhoval neplatiče. Mohl je klidně nechat na ulici a nic by se nedělo. Mohl vystoupit v rumunské televizi NOVA a říct že to jinak řešit nešlo , město nemá peníze atd atd.Neměl jím schánět baráky jinde,měl mluvit tak jak mluví ostatní , že mu je to líto mohl lhát hlavně se nedotknout romu a žádný by nevěděl že nějaký Čunek žije.To co pro mnohé znamená nyni to z něho udělala media.Ukázal ostatním starostům , že taková cesta kterou zvolil on neni možná, že to musí dělat jinak.V tom co udělal neni nic rasistického a už vůbec fašistického. Udělal to co bylo nutné a co je správné.Rómové si musí uvědomit že takto jak jednaji to dál nepujde a nebo to bude hodně bolet.

basileos II 21270  21 let 26.07.2007 21:38
palado: kecy kecy a zase kecy, fašisti skončili 1945, a to tu nebyla většina lidí na světě. mě teda žádný fašista nic nevnucoval. ale kdo má oči tak vidí.

basileos II 21270  21 let 26.07.2007 21:35
palado: a kdes všude byl? ono je to všude stejné, možná v americe ne,tam cigoši skoro nejsou, ale zase tam mají černochy, kteří je směle zastoupí. ty černošské předměstí jsou kolikrát takové jak ghetta cigošů a američani je taky nějak nemusí

Robin 8945 26.07.2007 21:12
Jde mně o to, že tady někteří píší pořád dokola o rasismu, že jsou mezi námi rasisti, to je pravda, ale ti jsou konec konců i v těch nejvyspělejších zemích. Ale normálně myslící člověk přece neposuzuje nikoho podle toho jakou má barvu pleti, ale podle toho jak se chová.A proč jsem na straně J.Čunka, protože si myslím, že je jeden z mála politiků,kteří říkají,jak se věci ve skutečnosti mají a ne proto, že ve Vsetíně vystěhoval neplatiče a nepřizpůsobivé občany i když to bylo určitě na místě.

palado 21322 26.07.2007 20:40
sorry za hrubky

palado 21322 26.07.2007 20:39
Robine o co ti vlastně jde ,když ho tak zbožnuješ tak napiš za co a nerozčiluj se.A vsadim se že ho maš rad jenom proto že nazval cigany nemoci ..............ubohe to je jenom pozustalost co nam vnucovali fašisti a stim se asi vypořadame až za nějakych 50 let a kdo vi jestly vubec někdy se stim vyrovname my jsme totiž hodně a hodně moc let pozadu to soudim podle toho kde všude jsem byl .

Robin 8945 26.07.2007 18:05
Co zase ty žvásty o rasismu, když někdo neumí žít civilizovaně, tak prostě patří někam do pralesa nebo na poušť, ať je černý, bílý, nebo žlutý, to se zase někdo probudil s křížkem po funuse, že Franto? Nevím o jakém rasismu tady mluvíš? Se mnou pracuje jeden Rom a nikdo na něho nepohlíží s nevolí a bereme ho jako každého z nás, protože je slušný člověk, dokáže pracovat a živit poctivě svou rodinu a ne pobíráním sociálních dávek a vymlouváním se na rasismus!

FRANTA 86117  36 let 26.07.2007 16:17
vasku DODO ma pravdu skodi nasi zemi takove vyroky, skodi dokonce i ekonomicky, nezpominej ze vetsina investoru jsou cizynci a ti by mohli na takove vyroky ustoupit od invest in czech republic. Ve vyspelich zemich je rasismus tvrde odsuzovan tak bacha na bacha.

Anonym 86206 26.07.2007 14:35
plně souhlasím z tím co napsal DODO.

Vašek 80818 25.07.2007 06:48
Dodo Dodo kde jsi na to přišel že nám pan Čunek škodí v okolních státech. To jsou jen takové keci kecičky. V okolních státech mají ten stejný problem, protože kde se toto etnikum vyskytne tam je problém. U pana Čunka je problém že vše říká jasně a srozumitelně a koná. Čunku mezi starosty je mnoho ono jím totiž nic jiného nezbývá a neuměji to vždy zabalit do krásných řečiček a nenatáčí to vždy nějaky cápek , který se chce zviditelnit. Tak to bohužel a bohu dík je a stále bez ohledu na kohokoliv bude dokud se státu nepodaří s tímto etnikem něco udělat. V to ale nevěřím.

Robin 8945 24.07.2007 23:51
Ale, ale milý Dodo, kde čerpáš ty moudra, že by se vrcholový politik nesměl, nebo neměl vyjadřovat k problematice, třeba menšin. Zřejmě jsi "mimo mísu", ty!

Milka 8531  60 let 24.07.2007 15:56
Nejsem příznivcem ani jedné strany, která je v současné době na politické scéně. Pořád jen káží co by se mělo a nemělo a nedělají nic konkrétního. Konkrétní čin udělal pouze pan ČUNEK, který se snaží aspoň situaci konkrétně řešit. Nejen dávat a odsouhlasovat další a další dotace na podporu nepřizpůsobivým občanům. Peníze nic neřeší. Je to mrhání prostředků nás všech a vztek lidí, kteří se na to musí dívat. Proto se ostatní politice snaží pana Čunka odstranit, aby nemuseli nic konkrétního řešit. Jenom se bojí nepokojů a mají strach píchnout do vosího hnízda.Plně souhlasím s názory ROBINA. Ti kdo na pana Čunka hází špínu, aniž by konkrétně věděli, jak se co odehrálo, jsou právě Ti, kteří věří zmanipulovaným zprávám a neumí si udělat svůj vlastní názor. Pane ČUNEK - vydržte. Držím Vám palce.

mirgus 21322  29 let 23.07.2007 21:48
Basileos:mě už to taky tady nějak nebere je to pořad dokola

basileos II 21270  21 let 23.07.2007 15:36
a pozor zachránce mirgus :-D. zdravím Tě, poctivý chlapče. mně už je to celkem jedno, co kdo udělal.

mirgus 21322  29 let 22.07.2007 09:37
Basileos:Ahoj kamarade no nemaš pravdu nechci zachranovat svět a ani nevim od čeho.A FURT TU ŘEŠITE JENOM A JENOM TO JAK VYHODIL CIGANY KTEŘI NEPLATI NAJEM NO TO JE TOHO A CO VIC NIC VIC O NĚM NEVITE?JA TAKY NE TO BUDE ASI TIM,ŽE NA VIC SE NESMOH.DEJTE VĚDĚT PROSIM CO VIC UDĚLAL DIK

Vašek 80818 21.07.2007 06:34
Robine míváš dobré názory až na tu důvěru v politiky KDU v tom se s Tebou rozcházím Nedůvěřuji jím jsou to křiváci , ale pana Čunka podporuji.

Robin 8945 20.07.2007 21:00
Policie vyšetřuje, že vzal, to je naprosto samozřejmé, ještě jsem totiž neslyšel, že by policie vyšetřovala někdy opak, ale pokud nebyl odsouzen, je prostě nevinen a to ty a ostatní Čunkovi odpůrci nechcete pořád slyšet a neustále dokola tvrdíte, že je vinen. Co se týká zpráv v našich médiích, jsem k nim hodně zdrženlivý, už totiž stokrát udělali s komára vola. Naše policie a soudy ve mně nevzbuzují zrovna velkou důvěru, protože na těchto místech je stále spousta těch, kteří jsou spjati s bývalým režimem a takovým lidem já prostě nedůvěřuji.Ty nedůvěřuješ politikům KDU, já nevěřím Paroubkovi,Sobotkovi,Škromachovi a takovým pseudopolitikům jako je Rath a Jandák a mnoho dalších.Tvoie tvrzení, že každý jiný ministr je schopnější než Čunek, to je prostě zášť vůči němu, potažmo KDU!

Anonym 86206 20.07.2007 06:15
přečti si to pozorně je tam doslova ......policie vyšetřuje že vzal.........včera proběhla tiskem zpráva že policie vyšetřuje lidi kteří poskytli čunkovi alibi.Policie v podstatě vyšetřování čunka ukončila z návrhem podat žalobu.Pokud tak učinila asi je o jeho vině přesvědčena a předala věc státnímu zástupci který byl pár dní před podáním žaloby odvolán.V té samé chvíli šel do prvníha čtení v PS tzv reformní batoh.Nemám rád spiklenecké teorie ,ale přezto.Představme si že státní zástupce čunka obžaluje.Představme si že Topolánek bude nucen čunka odvolat.Přestavme si že KDU opustí vládu.Představme si co se stane z refomním batohem.Nemám pocit že bych byl nějak lehce manipulovatelný a rozhodně nemám potřebu sepisovat petice.To že mám čunka rád jak osinu v zadku nijak nezastírám.Mám podobný přístup k celé KDU.je to pro mně strana pokrytecká a její představitelé ve mně důvěru nevzbuzují.Tomu z tím světoborným politikem moc nerozumím má li to být porovnávání profesiních kvalit tak pomalu každý ministr je podle mého schopnější než on.Zduraznuji podle mého.

Robin 8945 19.07.2007 22:58
Nikam nepůjdu, jak můžeš tvrdit, že Čunek vzal úplatek, za tím probíhá šetření, které nebylo dosud ukončeno, nebyl obviněn a tím pádem nebyl ani souzen, takže presunkce neviny říká, že se na něho pohlíží pořád jako na neviného. Já vím, že je dost takových, kteří by z J.Čunka nejraději zedřeli kůži, na štěstí tu nejsou padesátá léta, jinak si dovedu představit, jak by se sepisovali petice na jeho odsouzení,náš národ se totiž nechá lehce zmanipulovat a dovést až k bezuzdné nenávisti.Jmenuj mě nějakého politika, který udělal něco tak světoborného, já bohužel o žádném nevím!

Anonym 86206 19.07.2007 15:40
Ale jdi .Zdánlivá totožnost při hlasování není zase až tak pravda.Pokud tě to zajímá je možnost se podívat na stránkách poslanecké sněmovny jak a kdo a kdy hlasoval.Jsou to veřejně dostupné udaje.Jinak je naprosto normální že dvě levicové strany mají na některé věci podobný názor.Pokud si vzpomeneš byla ODA která zastávale i významné posty e vládách ODS a přezto bych se jí nikdy neodvážil nazvat filialkou ods.Pokud jde o to v kterých stranách jsou bývalí komunisté tak skoro ve všech.Jediné dvě vyjímky jsou KDU a Zelení u těch prvních je to díky jejich křestanské orientaci a těch druhých díky poměrně radikálním místním organizacím které jsou rozhodně levicovější než jejich součastné vedení.Souhlasím z tebou že je hloupé mluvit dokola o jednom a tom samém.Každý politik musí počítat z tím že na na něj bude upřena větší pozornost,než na ostatní je to součást jeho práce. Každý se musí uskostilvě vyhýbat jakým koliv kostlivcum ve skříni.A pokud je tam má tak musí o nich mluvit.To Čunek prostě nedokázal, selhal jak lidsky tak politicky.To není že jedna paní povídala že vzal, to je že policije vyšetřuje že vzal.A poslední tvé věty co udělali ti ostatní.Se skřípěním všech zubů musím přiznat že mnoho ministrů za ODS odvedlo větší kus práce než Čunek.Politika musí být věc veřejná jinak nemá cenu a to on nemuže dokázat nemá na to morálně a ani schopnosti

Robin 8945 18.07.2007 20:38
ČSSD je pro mě filiálka KSČM a hned vysvětlím proč. Téměř jednomyslně hlasuje s komunisty a neobstojí ani to, že jsou to strany levicové, stačí sledovat o čem se hlasuje a za další, je tato strana prošpikována komunisty, samozřejmě bývalými, od shora dolů, takže tolik na vysvětlenou. A co se týká J.Čunka pro někoho je to kariérista a já nevím co ještě, ale pro mě je to politik, který určitě něco dokáže, pokud nebude odstraněn těmi, kteří se o to s velkou vervou snaží. Omýlat pořád dokola, že se politicky zviditelnil vystěhováním Romů ze Vsetína, je už přinejmenším trapné, myslím si totiž, že jeho úmyslem nebylo se zviditelnit, ale prostě problém řešit a nejenom žvanit a těch co pořád píšou, co udělal tak mimořádněho, kromě toho vystěhování, bych se zeptal: Co udělali ostatní politici, kteří jsou tam už léta letoucí, na rozdíl od J.Čunka. který je ve vrcholové politice krátce a ještě čelí od začátku různým výpadům a osočováním?

Anonym 86206 18.07.2007 07:42
pane čunku prosím vás nedržte.Nedržte se toho koryta.

Milka 8531  60 let 17.07.2007 18:19
Pane Čunek vydržte a nepolevujte v řešení problémů s nepřizpůsobivými občany. Většina občanů pouze požaduje, aby si každý plnil své povinnosti a nežil tak na úrok ostatních obyvatel naší země. Jste jediný, který má snahu to řešit. Ostatní jenom blábolí, zřizujou další a další komise, další a další centra za nemalé peníze nás ostatních občanů. Už to chce opravdu jenom konkrétní řešení. Držte se!!!

Anonym 86206 17.07.2007 17:59
čssd není filialkou ksčm.Já osobně bych si nikdy nedovoli označit KDU za filiálku ODS.Pokud máš Robine pocit že vlády čssd nebyli dokonalé, máš v podstatě pravdu.Byli však jistě tím nejmenší možným zlem.Porovnej výsledky vlád ODS a čssd.Ale toto jsou stránky kde má každý možnost prezentovat svuj názor na pana čunka.Pro mě je to pouhý karierista.Bezpáteřní, neschopný příživník, který se nedokáže postavit problémum jako chlap.Nepředvedl nic.Není za ním kousek práce, podle mého názoru.To že vystěhoval někoho někam ................v této zemi je stovky Vsetínů, pokud každý bude řešit problém, tak jako on jenom si budou města či obce předávat černého petra

Vašek 80818 17.07.2007 11:11
socane máš pravdu dluh utěšeně roste a roste , ale jak televize česká a nebo rumunská Nova o tom jaksi neinformuji. Za vlády ČSSD každý den byl nějaký drasťák jak nás vláda zadlužuje a naše děti a děti jejich dětí. M (53) je to hrozný, ale je to tak jak píše Jan 45. Jak je to možný ? Je to prostě na bednu.

M 8971  53 let 17.07.2007 07:32
To už je jedno za které vlády , ale jak může za jeden blábol a možná pravdivý, vysoudit soukromá firma od státu , to je od daňových poplatníku, 10 miliard korun , to je vysměch všem ,to je malá domu

Anonym 86206 17.07.2007 07:31
jsem socan.Nijak to neskrývám.Nemám rád KDU pro její mírně řečeno farizejský přístup.Kdykoliv z kýmkoliv jen když jsme u koryt.Nebylo vlády v které by nebyli a kterou by později nekritisovali.Pokud máš pocit že vlád ČSSD se prošustrovalo co mohlo,vřele ti dporučuji zavspomínat na vlády ODS a abys nechodil v čase příliš daleko zkus se podívat jak se daří ted.Zadluženost, která byla hnacím motorem ,který měl vyvolávat strach u voličů, z další vlády ČSSD, za součastné vlády utěšeně roste.Danové kolečko se kamsi zakutálelo.A Vyjma toho vyklizení Vsetína neudělal tato vláda potažmo její ministři nic co by bylo zapamatování hodné.Samotné vyklizení,několika domů v jednom městě nevyřešilo nic.Ti ldé stále někda bydlí a stále vybydlují nové a nové domy.Pokud sečtu škody které tím vznikají je jednodužší je nechat bydlet tam kde už to zdevastovali.

Jan 80818  45 let 17.07.2007 06:59
Robine s kauzou Diag humenn si vedle jako jedle. Za tuto kauzu může ODS. Vznikla za její vlády, Když ministr této vlády neuváženě ( možná pravdivě) řekl jeden blábol a o tom to je a na tom se stále točí.Všimni si , že ODS si to nadovolí kritizovat.

Robin 8945 16.07.2007 18:02
To, že ministerstvo, které řídí J.Čunek přišlo jeho vínou o dotace, jsou jen bláboly "paroubkových trubačů". Že za jejich vlády se prošustrovalo kde co, tak s tím se už nechlubí, viz bezpočet prohraných arbitrážních řízení, ať si tato filiálka KSČM zamete hlavně před svým prahem! Jen namátkou- kauza "Diag humenn".

Robin 8945 14.07.2007 12:42
Vy si myslíte, že si někdo dělá srandu, já bohužel ne, věřím, že mezi námi takové trubky existují a není jich málo, stačí shlédnout pořad "Nikdo není dokonalý".Hlavně, že mají internet, ale čeština je pro ně španělská vesnice!

M 8971 14.07.2007 09:31
S tím infertem si z vás někdo pěkně vystřelil , to by nemohl napsat ani čerstvě přistěhovaný romea od vihorlatu

Jirka 80818 14.07.2007 06:17
Ale pánové to snad neni možné, pan Romea si dělá legraci. Proto ten název. V opačném případě to je hrůza.

Anonym 8945 14.07.2007 00:29
No nevím, kdo se na kom, nebo na čem obohacuje, ale Čunek na Romech, no to je teda síla.Mně se chce taky zvracet, když čtu tu hrůzu, co se podobá nějaké marťanské hatmatilce, kterou zplodil snad někdo negramotný!

Robin 8945 13.07.2007 22:51
Ta čeština, to je ale sviňa, co jste někteří z vás dělali ve škole? Chodili jste tam vůbec, nebo jste samouci, no prostě děs a hrůza!

ROMEA 85559  28 let 13.07.2007 15:25
Chce semi zvracec gdyz vidim cunka v televizi co gdybich ho videl projit kolem sebe tobich dostal asi infert.

PADAKA 85559  21 let 13.07.2007 15:21
Cunek zvlady ven ven ven ven ven.

basileos II 21270  21 let 13.07.2007 13:19
senátorka- to je náš člověk. kdo byl v mariánských horách nebo na hulvákoch to ví, co se tam děje. poslal bych tam mirguse se podívat, třeba by je přesvědčil aby se uklidnili. mirgus je borec, věřím, že zachrání svět!

basileos II 21270  21 let 13.07.2007 12:36
JIrka: vidím že sme furt jak za komunistů,taky mě vymyzali pár příspěvků,drsné. Kládívko a srp FOREVER

Jirka 80818  68 let 13.07.2007 07:01
Můj příspěvek byl vymazán , když jsem nadával naším nepřispůs. občanům. Tak musím chválit . Omlouvám se. Pane Čunek je správné že jste se pani senátorky zastal.

Anonym 19325 11.07.2007 14:29
Jo ,nehorázně krade!

Anonym 86206 11.07.2007 10:53
ptám se již snad po 20 .Najděte mi jediný jeho počin vyjma událostí ve Vsetíně, který by byl zaznamenání hodný

mirgus 21322  29 let 10.07.2007 19:45
p.Oto udělal ja si ted vzpoměl P.Čunek zapoměl odeslat nějake papiry pro EU a asi se jednalo o nějakou dotaci ,ale on ma ted hodně prace s tim uplacenim a stehovaanim tech ciganu tak mu to odpustme

mirgus 21322  29 let 10.07.2007 19:42
Basileos:Jo a zopoměl si napsat co konkretniho udělal ,ale asi nic co?

mirgus 21322  29 let 10.07.2007 19:40
basileos:Dělej si co chceš mě je to uplně fuk ale mate tu novou kandidatku do senatu p.Janačkovou z Ostravy taky nema rada cigoše tak doufam,že se tam dostane.Ja si myslim že určitě ,protože to se tu v ČR stava.Jo a nemyslisi že ti na ten najem pošlu

basileos II 21270  21 let 10.07.2007 15:08
mirgus: přestal sem platit nájem,tak sem zvědavý co se stane. zatím mě akorát vyhrožují spolubydlící

mirgus 21322  29 let 10.07.2007 14:32
jee pan Basileos se tu oběvil po dlouhe době a zase nejchytřejši.No tak mě přesvěčte co vic udělal ten vaš pan Čunek,že ho mate tak radi napište co udělal pro tuhle zem a to že vystehoval neplatiře tak at maji platit najem jako kažedy jiny a to že to zmedializoval jenom aby se oněm vědělo ale to se stava deně že někoho vystěhuji takže utěr chlapici a nezapomente napsta co konkretniho udělal

Robin 8945 08.07.2007 16:52
Pro Mirguse:Pokud vím, tak Jiří Čunek vystěhoval neplatiče, že tam byla většina Romů, tak to určitě není jeho chyba, takže omýlat dokola to, že vystěhoval Romy mně připadá přinejmenším stupidní, nemám vůbec nic proti žádnému etniku, nejsem rasista, ale každý musí dodržovat pravidla soužití a pokud ne, tak prostě patří někam do lesa, nebo na poušť, ať je černý, bílý nebo žlutý!!!

basileos II 21270  21 let 08.07.2007 13:20
a pozor jediný slušný cigán mirgus to tu zase navštívil. pravda je, že cigáni sou prostě nemocí této země a fakt to tuto zemi bolí hodně.

mirgus 21322  29 let 08.07.2007 11:27
Robine ja to chapu pravda boli ,ale za ty hlupaky se omlouvam a za svym nazorem si stojim

Robin 8945 06.07.2007 23:00
Příšté si odpusť ty silácké výrazy a nepapouškuj pořád dokola to samé, ty křováku!

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti