Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Oficiální stránky Jiří Čunek

Jiří Čunek oficiální stránky
Foto zdroj: kdu.cz

Jméno: Jiří Čunek

Oficiální stránky má Jiří Čunek zde: www.jiricunek.cz

Jiří Čunek má na sebe kontakt zde: www.jiricunek.cz/kdu-zk/kontakt.aspx

Diskuse o osobnosti zde: Místní diskuse

Kdo je Jiří Čunek?

Pracovní zkušenosti:
prosinec 2006 - dosud KDU-ČSL Pozice: předseda
1/2007 - 11/2007; 4/2008 - dosud Vláda ČR Pozice: místopředseda a ministr pro místní rozvoj
2006 - dosud Volební obvod č.77 - Vsetín Pozice: senátor
1998 - 2007 Město Vsetín Pozice: starosta
1993 - 1997 Zbrojovka Vsetín Indet Pozice: vedoucí bezpečnosti práce
1982 - 1993 Zbrojovka Vsetín Pozice: bezpečnostní technik
1977 - 1982 Pozemní stavby Zlín Pozice: automechanik

Blue & Lonesome (Rolling Stones) Alchymie (Wanastowi Vjecy) You Want It Darker (Cohen, Leonard) Hledá se Dory (DVD Filmy) Blue & Lonesome (Limitovaná Deluxe Edice) (Rolling Stones)

Jiří Čunek diskuse

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

VPatejdl 85184  90 let 15.08.2016 15:11
Vážený pane senátore, dlouhá léta sleduji Vaše aktivity a pozorně čtu všechny projevy na internetu a v tisku. Děkuji Vám za Vaši odvahu, děkuji Vám, ža hájíte hodnoty, které by měly být každému Evropanu svaté. Přeji Vám mnoho zdaru a úspěch v politickém klání. Kéž by lidí Vašeho charakteru bylo v naší politice více.

JOSEF 21286  64 let 07.07.2016 10:42
jiři čunek ,,no ja bych ho nazval ,,ostudou,česke republiky ,a profikem tunelařem lhařem a samozřejmě podvodnikem co dokazal nic ,jmeno si děla vuči ciganum,,ale on je horši než cigan ,kdyč se podivate co on napachal tak neni mezi ciganem a nim žadny rozdil naopak je horši než nějaky cigan ,je to špina česke republiky ,

JOSEF 21286  64 let 07.07.2016 10:35
Jen,pro zajimavost,proč čunek někoho nazyva zlodějem když on sam je zloděj,za druhe proč on někoho nazyva podvodnikem když on je sam podvodnik a lhař,,za třeti proč on někoho nazyva že bere socialku když on sam bral socialku když vstopil do politiky a měl 2 op tudiž podvodink prvniho stupně,jednička pro něho,,tudiž takzavana skryty politicky tah dělat si jmeno vuči romum ,,pry se nazyva křestanem ale křestan,to neni lidi kteři jsou křestany tak oni vy ,co znamena byt křestanem,,ja mužu řict že je to podvodnik zloděj lhař a skorumpovany profesional tot vše,,!!

Majer 21286  47 let 23.04.2016 11:57
neva,jiři čunek se modli aby mu višel dalši podvod..

Majer 21286  47 let 23.04.2016 11:55
sam bral socialni davky a co ty op,,a jeho trastně činosti ,sam je zloděj a nedodržuje česke zakony jiři čunek.

Majer 21286  47 let 23.04.2016 11:24
Stando jiři čunek je sam zloděj a podvodnik co pak to neviš sam pacha trasne činosti a zasahuje do lidskych prav to take je trestna činost a nebo ne co to tu pišeš pro každeho plati zakony a nebo ne jiři čunek je vijimka ostuda česke republiky

Majer 21286  47 let 23.04.2016 11:19
Zdravím,,jak ubohe prosim zloděj podvodnik 20 trstnych činosti napachal Jiři Čunek ,sledujem a jak zasahuje do ledskych prav tim zase pacha tresny čin,udava falešne fotky nemistnich romu nejsou tudiž z města vsetina romu ,město Vsetin trestna činost romu je minymalni tudiž patřičně žadna jen minymalni ptaly sme se česke policii vsetina a take policie městka ,ano vime co ma v planu chce je vihnat tak jako to udělal v minulych okamžiku ,bohužel kdo je ostudou je sam Čunek města ,politika a podvod a na lidi jak si ziskat duvěru obivatelu města vsetina,vuči romum si děla takzavane slovo.jedině na romske obivaltele si děla slovo,v jinych zemi je tim znamy bohužel ostuda česke republiky ,že mu davaji takovou možnost,,

Důchodce 37063  69 let 22.05.2015 19:32
Jako člověk který ví jak by se měla chovat celá vláda

přeji všechno štěstí světa!

Důchodce 37063  69 let 22.05.2015 19:28
Pane Čunek neumíte si představit jak jsme štastní že jste začal
prosazovat spravedlnost týkající se nepřizpůsobivých! ! je otřesné za co
naše vláda je ochotna platit abychom vypadali jako sociální stát! celé
ČESKO schvaluje vaši práci! nelekněte se výhrůžek ze strany NEPŘIZPŮSOBIVÝCH
nebojte se REFERENDA všichni Vás podpoříme

BrozJan 77739  80 let 13.03.2015 10:44
Vazeny pane vzdy a stale Vam drzim palce. Jste jedinnym politikem ktery vzdy resil a ne jen povidal o problemu s nekterou skupinou cikanu.Vzdy
jste mluvil rovne a ne v hadankach. Doufam, ze prijde cas, kdy se k Vam
pridruzi vice politiku a zacne se tento neunosny problem s cikany v cele republice resit. Vazim si Vas a preji hodne zdravi dedek Honza Broz

Anonym 90246 08.05.2014 16:43
není to čunek ,ale čuník

Jurka 21211  45 let 07.04.2014 16:45
Jiří čunek je obyčejný psychopat. je to bezcitný ubožák, jde přes mrtvolky za posty, manipuluje s lidmi adt. Prostě typický psychopat a sebestředný člověk.

IvaKvasnicov 84091 04.02.2014 12:59
pravo plati pro vsechny?

Vazeni spoluobcane,

urcite se pripojuji k vyzve, aby v Ceske republice existovalo neco, jako je ochrana osobnosti. Chranit by se melo dobre jmeno vsech lidi, kteri se nedopousteji zadnych pomluv nebo kdyz se zasahlo do jejich prav, a zadaji o to, aby se jim nekdo omluvil.

Jako priklad uvedu vlastni zkusenost, kdy jsem pozadala o "ochranu osobnosti", resp. o verejnou omluvu u zverejneneho pripadu. Televize Prima odvysilala v poradu "Proti srsti" pripad, kdy doslo k nezakonne exekuci jineho nez povinneho - dluznika, pri ktere mi byly odcizeny vsechny veci.

Protoze jsem, jak mi potvrdil i nejvyssi soud, byla nezakonne vystehovana z bytu, pozadala jsem o verejnou omluvu.

Mestsky soud v Praze mi ochranu osobnosti zamitl, nebot neni povinne se lidem, pokud zasahnete do jejich prava v tomto rozsahu, omlouvat.
Tedy vsichni videli, ze jsem byla exekucne jako dluznik vystehovavana z bytu, ze jsou mi odebrany vsechny veci, ze zde asistuje policie, aby pomohla ke svym pravum-resp. podvodum, jine osobe, presto se podle Mestskeho soudu zadneho zasahu do meho prava nikdo nedopustil.(V DOBE, KDY JSEM BYLA V PRACI)
Nasledne, protoze rozhodnuti ve veci vydaval az nejvyssi soud, pro bezprecedentni rizeni - stejne rozhodnuti ve shodnych pripadech, se dopustil tento samozvany opravneny jeste dalsich 2 zasahu do mych prav, nebot jsem mu mela uhradit nejvyssim soudem zrusene naklady rizeni s tim, ze jsem spor prohrala.
Ackoliv je zvykem, ze se obvineni ze spachani trestneho cinu omlouvaji svym obetem, u nezakonne exekuce se nikdo, ani ten, kdo byl se stavem seznamen, omlouvat za spachane podvody nemusi.
Proste to vypada, ze krast a podvadet je v Cesku bezne. Nakonec byl jednim z tech, kteri se meli omluvit i Dr.Krecek, ktery pro sve klienty vymahal exekucne naklady rizeni, ktere jiz byly spolu s rozhodnutim OBVODNIHO SOUDU PRAHY 8 a Mestkeho soudu v PRAZE zrusene nejvyssim soudem: podle jeho vyjadreni zadny zakon neporusil.
Podle meho nazoru vsak zakony plati pro vsechny stejne, tedy pokud nemaji dluh a dluznika, nelze se beztrestne hojit na nekom jinem.

(vec se dostala k Ustavnimu soudu)

Meritokracie 95163 29.06.2013 14:18
Co se mi ,tak honí hlavou? Asi ,to ,že není žádná politická strana ,která by dala něco do pořádku od revoluce 1989! Určitě tady chybí jedna jediná strana.Tímto vyzývám všechny aby se chytli této myšlenky a podpořili a nebo založili takovou stranu .Ta strana by se mohla jmenovat intelektuální strana .Tou stranou se rozumí ,že by v této straně byli pouze osobnosti a špičky svého umění a nebo řemesla .Kapacity z lékařství umění vědy a dosaženého řemesla .Podmínkou věk od 40 let a min praxe ve svém oboru 15 let .Tím bychom dosáhli ,že lékařství bude šéfovat lékař ,že ministr financí bude ekonom a ne chemik! Že chemik bude ve vědě co se týče životního prostředí! Že ministr školství bude učitel! Že ministr průmyslu bude významný podnikatel! Že ministr práce bude člověk,který tu práci zná a něco o ní ví! Že ministerstvo zahraničí povede člověk ,který v této oblasti pracoval např.pan Tomio Okamura! A mohl bych pokračovat ..Potřebujeme schopné lidi aby vyšli s poza politických s korumpovaných stran! Potřebujeme ministra spravedlnosti a další ,kterým se nechce vstoupit do žádné politické strany ,protože s nimi nesympatizují .Tím je všechno s pečetěno a zem se utápí v dluzích díky neumětelům ,kteří dělají zákony jak oni se zrovna vyspí ale nedívají se ,co po nich ta zem žádá .Pokud mě někdo vyslyší a založí stranu slušných lidí ,kteří si zakládali na své práci a na svém jménu ,takovou stranu já osobně budu volit! Jelikož budu vědět ,že můj hlas bude ve správných rukou! Potřebujeme Intelektuální lidi-potřebujeme aby o nás začali rozhodovat schopní lidé ,kteří vědí co dělají ve svých profesí -potom bude dobře této zemi .)

JOSEF 18883  61 let 25.06.2013 21:47
Zase Ištván.Holt na trní nerostou hrozny.ODS si za to může sama.Zlu se nemá ustupovat.Odvolali Veseckou a Ištván zaútočil na ně.Vesecká by tyto nezákonosti neprovedla.Už jednou byl Ištván za nezákonnosti vyhozen.

Alena 83182  50 let 25.06.2013 13:04
Pane Čunek jak si vůbec Vy dovolujete kritizovat spravedlnost v tomto státě! Jste obyčejný podrazák, který by měl držet hubu!! Nechte p. Istvana na pokoji at koná!! Zalez do nory!!

Honza 89132  51 let 24.06.2013 09:39
Tak co zacinas mit strach,ze se jeste otevre tvoje kauza z drivejska? Ty ubozaku,nech policii a st.zastupce Istvana pracovat a starej se o to o co mas!

Marek 88128 12.06.2013 11:40
Chtěl bych poděkovat panu senátorovi, že s gracií a nadhledem dokázal u paní Jílkové podržet majoritu a neměl potřebu někomu spílat, jako pan Laně, nebo slečna Jana 28 viz níže.
Díky a hezký den :-)

MgrVladimír 46423  54 let 06.06.2013 22:16
Vážený pane kolego, jmenuji se Mgr. Vladimír Šmerda a jsem již 15 let starostou obce Žabčice. Jsem členem ODS a krajským zastupitelem v Jihomoravském kraji. Vaše názory prezentovavané v pořadu paní Jílkové jsou mi velmi blízké. Myslím, že škatulky v podobě programů politických stran nejsou tak důležité jako naprosto jasné názory na samotnou podstatu lidského bytí. Lidé našich myšlenek by měli spolupracovat.

Jana 94599  28 let 06.06.2013 22:12
Po dnešním pořadu "Máte slovo" s Michaelou Jílkovou vzkazuji p. Čunkovi jediné: "Jste neskutečný ubožák a duševní chudák."

Libor 46161  54 let 11.04.2013 11:54
Proč není funkční výše uvedený kontakt na pana Čunka?

Tomáš 88139  30 let 01.04.2013 14:25
90186 - Potřeboval si přilepšit, má stále, jako senátor málo. Jen by mě zajímalo, jak je možné, že jsou lidé na Vsetínsku tak hloupí, nebo nemají vůbec nikoho, kdo by pana Čunka nahradil, že byl zase zvolen?
Poslouchat jeho projevy v televizi, je to podobné, jako projevy Jakeše. Mluví, mluví, ale nic z něj konkrétního nebo smysluplného nevypadne.

Anonym 90186 29.03.2013 18:04
plně čerpal peníze na cestu a ubytování v hlavním městě, přestože podle podzimní analýzy sdružení KohoVolit.eu loni chyběl u 53 % všech důležitých hlasování.

Libor 46161  54 let 22.03.2013 10:35
Třeba se k tomu vyjádří sám jmenovaný.

Libor 46161  54 let 22.03.2013 10:32
Vážení lidé ze Vsetína, v předvolební debatě 18.9.2012 Váš vychvalovaný pan Čunek řekl na adresu Mišáka a Lukáše, že spousta věcí ve zlínském kraji, včetně holešovské průmyslové zóny, jeví známky korupce.Můžete se laskavě poptat u pana Čunka, jak v téhle věci pokročil? . Mám ovšem dojem, že Vám rád bude věšet bulíky až zase těsně před volbama.

Anonym 90186 28.02.2013 20:30
Čunku koryto už máš a najednou jsi stal neviditelným. To zase vylezeš až před volbami někde na proticikánský demonstraci?

Kazatel 90186 17.01.2013 19:35
Pravda vychází najevo:

Benešová vyhrála v kauze justiční mafie.

Benešová svými výroky v televizi naznačila zasahování Vesecké a spol. do kauzy Jiřího Čunka. Podle rozsudku Vrchního soudu se za svá slova musela omluvit doporučeným dopisem a textem zaslaným do agentury ČTK. Omluva se týká Vesecké, Pavla Kučery, bývalého náměstka Vesecké Karla Černovského a exministra Pavla Němce. Benešová rovněž zaplatila náklady soudního řízení. Ty by jí nyní měly být vráceny, jde o částku zhruba 450 tisíc korun.

I přes rozhodnutí Vrchního soudu se dovolala k Nejvyšímu soudu, který ji nyní dal za pravdu.

Čunek je ďábel a Vesecká a spol. jeho přisluhovači.

JOSEF 18883  60 let 09.01.2013 20:37
O upalování čarodejnic kněžími je mně novinka.Historie suše praví.Že lidé byli upalování světskou mocí.Předtím je inkviziční soud uznal viným z kacířství.Je jasné,že inkvizice na tom měla taky svůj podíl.Bohužel ,se už neinformuje,že hlavní vykonavatel rozsudku byla světská moc.Např. nejznámější případ Jan Hus.Cirkevní komise odsoudila jeho názory.Např. že lidé nemusí dbát pokynů kněze,který byl v těžkém hříchu.Bohužel je otázka jak rozhodnout kdy byl v těžkém hříchu? .Takto dochází k anarchi.Cirkevní komise by nesouhlasila s názory Jana Husa,ani v dnešní době.Bohužel Zikmund nedodržel slovo,že se nic Husovi nestane.Jistě měl moc ho zachránit.Dále by bylo dobre si nastudovat,proč vůbec inkvizice vznikla.určitě se to mnohdy vymklo.Jenže,každá akce vyvolá reakci.Už v bibli je psáno: kdo seje vítr sklízí bouři.

Ještě k tomu prznění dětí.Určitě byli kněží ,kteří byli vini.Jistě byli i vini z jiných nemravností.Nemělo by to být,u duchovních je každá špatnost horší,protože mají nést prapor morálky.Jenže to není ideální.A já jenom chci vědět,jestli jsou případy v průměru,či podprůměrně k ostatním skupinám ( např.učitelů,vychovatelů atd.)

Tím neomlouvám špatnosti,ale zajímá mě to.Prostě jít do hloubky a nebýt povrchní.

Jaroslav 88139  52 let 08.01.2013 21:17
A pravicové síly zase nechávají miliony lidí vyhladovět. Pane Josefe, buď jste duševně nemocný nebo náboženský fanatik nebo nechcete nikdy uznat chyby církve a nepřiměřeně jí obhajujete. A ti jsou nejhorší. Když nevíte, kudy kam, ihned očerňujete média, že nemluví pravdu.
Ano, chce to znát histori - upalování čarodějnic kněžími.
A opět jste neodpověděl - záměrně se vyhýbáte odpovědi na to, jak kněží mnoho let prznili neviné děti. A místo toho poukazujete na indiány, zednáře a pod. Odvádíte od tohoto tématu pozornost.
Co takhle se čelem postavit k prznění dětí? A to není žádná mediální kachna, i sám papež, jak jistě víte, se světu za tuto hanebnost omluvil. Ale omluva nestačí.Neustále se objevují další a další kněží, kteří prznili děti.

JOSEF 18883  60 let 08.01.2013 18:46
V dnešní době je informační embargo.Co je pravda? Televize ,internet nám sdělují například,že na středním východě lidé bojují proti tyranům.Jaká je vlastně pravda.Po zlikvidování diktátorů( Irák,Lýbie,Egypt,teď se bojuje v Sýri).Jsou křesťané zabíjení.Diktátoří určitě nebyli svatí,jenže křesťané měli určitou svobodu,teď je v těch zemích chaos.I ve středověku byli lidé co vytvářeli chaos a násilí.Chce to trochu znát histori.Ne vše co sdělí média je pravda.Nedokážem posoudit současnost ,natož histori.Na internetu si najdete,že mnohdy církev byla infikována svobodnými zednáři,kteří ji takto chtěli zničit.Například včera jsem četl o zednářích v Mexiku.Od roku 1910 až do roku 1935 bylo zabito 50 0 až 1 milión křestanů.Je to hrozné číslo.V Rusku to bylo ještě horší.Myslím si,že je vždy potřeba pravdu hledat objektivně.Hlavně levicové síly mají nasvědomí mnoho zla,vždy přitom ještě vraždí kněze křesťany a jinak škodí celé společnosti.

Pavlína 88139  56 let 07.01.2013 07:06
Středověk nechte na pokoji, je to nedůstojné, píše pan Josef. Ano, to se mu nehodí tzv. do jeho obhajoby církve. Aco ty tisíce zneužitých dětí kněžstvem? To jste pane Josefe nějak opomněl komentovat. To nebyli jedinci, kteří toto páchali, to byly stovky církevních hodnostářů, kteří v kostele hřímali pravdu Boží a sami byli těmi nejhnusnějšími mezi hnusnými. Vždyť i církev říká něco o neviňátkách. Říká, ale opravdu jen říká. Po celém světě se kněží tímto neřídili. Také je pane Josefe za to budete obhajovat? To není chrlení zla od p. Aleny, to jsou fakta.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 20:21
Chrlení zla.Každé zlo je špatné i zneužití knězem.Jenže dnes je to cílené.Kolik je skutečných případů a kolik fiktivních.Je to mímo průměr,nebo pod průměrem.A co ti poctiví kněží.Středověk už nechte na pokoji,je to nedůstojné.Dnes máme konkrétní zlo.Celosvětovou finanční krizi.Masakry lidí,chudobu.Nemá cenu se zabývat,mediálními provokacemi.

Alena 88139  50 let 15.12.2012 20:10
Víra v křesťanství? Jak může věřit dítě, zneužité knězem? Jak může věřit matka zneužitého dítěte? Jak mohou věřit miliony pozůstalých, umučených v koncentračních táborech, že je Bůh a že je sopravedlivý? Lze věřit tak, jak věří pan Timur a díky Bohu, že křesťanství je v ČR opět na ústupu. Je to zlo, jako komunismus. Pár osob si uzurpuje právo nad miliony lidí a svým způsobem je hrubě vykořisťuje. Katolíci vždy jen hrabali majetek a okrádali věřící, zvlášť nemocné, staré a osamělé. To není fáma, ale to je historický doklad. A co pálení čarodejnic? Tak by se mohlo pokračovat donekonečna. Je to zlo a většina katolíků je nečestných.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 18:57
Nevěřit,nebo věřit v Boha je vaše svobodné rozhodnutí.V dnešní době je snaha lidem vnutit atheismus.Je to skryté v různých zákonech ,nařízeních.Evropská Únie např: zakázala pamětní minci Eura na Slovensku.Pod záminkou náboženské tolerance odmítla postavy Cyrila a Methoděje.Je to samozřejmě útok na církev.Každý stát má právo si své náboženské symboly dát kam chce.

Vy samozřejmě víte,že Boží soudy melou pomalu,ale jistě.Někoho semelou ještě za života,jiného po smrti.Příkladů je dost.Někteří nacističtí zločinci skončili na popravišti - viz Norimberský proces.U nás po válce takto skončilo mnoho přisluhovačů nacistů.Např: Franko atd.Z komunistických zločinců Slánský ,Beria atd.

Ti co dostanou svůj díl po smrti to mají mnohem horší. Viz bible ( bohatec a Lazar ),viz zjevení o očistci atd.

Ještě k těm indiánům.Nechci obhajovat masakry indiánů,ale před příchodem bělochů se masakrovali mnohem více.Lidé byli obětování pohanským bohům.Zabíjeli se navzájem pro potravu.Byli i kanibalové atd.Dnes je vidět,jaký je rozdíl např. mezi křesťanstvím a islámem.Některé islámské praktiky jsou děsivé.Bohužel dochází ve světě k vzestupu zla,tím jak se snižuje víra v křesťanství.

Timur 90186 15.12.2012 17:06
Jimy Savile - 450 obětí, v poklidu dožil jako slušný občan,
Jindřich František Boblig z Edelstadtu - 100 upálených, v poklidu dožil jako ctihodný občan na tu dobu požehnaného věku
Karel Vaš - minimálně 12 obětí, dožil požehnaného věku

Uvedl jsem jen některé známé případy. Josef by teď už konečně mohl odpovědět, kde vidí tu boží spravedlnost. Doufám, že tady nebudu číst obecný projev alá Gusta Husák ze 70 let, ale že Josef předloží také tvrdá data.

A aby si Josef nemyslel, že jsem nějaký ateista, tak já věřím, že bůh není konkrétní, ale že bůh je příroda, která je kolem nás. A v přírodě platí pouze jeden zákon. To je, že přežívá schopnější a silnější. Nebo taky Josefe melou boží mlýny, když lvice zblajzne antilopu, pavouk mouchu? Jak to, že bůh udělal z potomků bělochů v Americe, nejmocnější národ na světě? Tak je bůh potrestal za masakr na Indiánech?

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:48
Bůh dal člověku svobodnou vůli.Rozhodnout se pro dobro,nebo zlo - viz bible.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:44
3.část
Pan Vlastimil argumentoval podobně jako v době kdy jsem chodil na základku.Tehdy nám vtloukali do hlavy,že duše nexistuje,protože při operaci ji doktoři neviděli.Gagarin v kosmu taky Boha neviděl.Tyto argumenty jsou velmi primitivní a nemá cenu na ně odpovídat.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:42
I.část
Ještě k příspěvku p.Vlastimila.Nevyděsil mně,ale na některé příspěvky nemá cenu odpovídat.To by Pan Čunek taky mohl říct,že není Bůh,protože nezasáhl ,když ho několik let nespravedlivě trápili.Jak vím ,tak je Pan Čunek věřící a nezaznamenal jsem,že by nadával Bohu.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 12:03
pi.Valérie,
každý člověk získává informace z vnějšího prostředí.Kromě internetu jsem získával informace z novin.Správně píšete z médi.Je potřeba mít ovšem informace, jak proti tak i ve prospěch.Pak to vyhodnotit.Bohužel kauza čunek byla moc průhledná,takže bych musel znásilnit svůj rozum,abych byl proti Panu Čunkovi.Nechtějte prosím po mně,abych dokola psal argumenty proč.Všechno bylo už napsáno.

JOSEF 18883  60 let 15.12.2012 11:31
pi.Valerie,nemohu odeslat příspěvek ,kterým jsem reagoval na Váš.

Valerie 88139  40 let 15.12.2012 03:22
Pane Josefe, dne 10.12. jste psal paní Pavle,že informace o p. Čunkovi jste získal z médií. A dříve jste mohokrát napsal, že se ti, kteří kritizují p. Čunka, nechávají mediálně zmanipulovat a že média zkreslují fakta v neprospěch p.Čunka.
A teď najednou přiznáváte, že jste informace získal z internetu a že přemýšlíte hlavou. Takže jste také zmanipulovaný, že?
I Vaši oponenti a kritici p. Čunka přemýšlejí hlavou.
Takže Vaše pravda nemusí být pravdou.
A pan Vlastimil Vás nějak vyděsil, že jste ho nekritizoval.

Vlastimil 88139  48 let 11.12.2012 08:34
Kdyby byl Bůh, který je podle katolické církve spravedlivý, neděla by se taková svinstva, jako zneužívání a znásilňování malých dětí kněžími - teď v poslední době vychází na "světlo Boží" pravda o tisících takto postižených dětí. Kdyby byl Bůh, nevraždilo by se, protože, je-li spravedlivý, tak by nedopustil, aby někdo mučil a pak zabil člověka.
Je to ohlupování lidí, aby se malá skupina|kněžstvo| měla dobře. A dost velká skupina lidí se nechá oblbnout, jako s Leninem, Hitlerem - to máte pravdu pane Josefe - jen jste tam zapomněl napsat Boha.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 23:28
Bůh soudí spravedlivě a né podle nějakých intrik!

Pravoslav 90186 10.12.2012 19:18
JOSEF je Pánbůh. Ten ví, kdo se nemusí bát Božích mlýnů.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 17:35
Ještě oprava,tato stránka maže jednu nulu.Takže před čtyřista roky.

JOSEF 18883  60 let 10.12.2012 17:33
Paní Pavlo,
docela jste mně pobavila.Mohu Vám dopravdy potvrdit,že nejsem Čunek.S Panem Čunkem nejsem,ani v příbuzenském stavu,nepocházím z Vsetína,ani ze Zlínského kraje.Informace jsem si získal z internetu a taky přemýšlím hlavou.Pana Čunka se zastávám,protože jeho obvinění byl totální nesmysl.

Druhá část Vašeho příspěvku je k Panu Čunkovi,přesto bych rád k některým názorům přispěl .Slyšel jsem,že pouze 8% lidí se nenechá zmanipulovat médi.Historie nám dokládá,že většina nemusí mít pravdu.Např. Lenin,Stalin ,Hitler měli většinovou podporu lidí.Hitler se dostal k moci při demokratických volbách.Jak to potom dopadlo víme. V 50. létech byli petice za odsouzení lidí k trestu smrti,přestože byli neviní.Ještě k těm čarodejnicím,mnoho lidí nedokáže poznat pravdu při nynějších událostí,natož před 40 roky.Vy spravedlnosti říkáte osud.Já říkám Boží mlyny melou pomalu,ale jistě.Pan Čunek se jich určitě bát nemusí.Tato spravedlnost dostihne určitě konkrétní škůdce a né imaginární.Asi už sem psát nebudu.Někteří si pro zlost nevidí na špičku nosu a nevidím žádný přínos těchto diskuzí.

Pavla 88139  30 let 10.12.2012 01:01
Pro Josef (60).Ono to, podle někdy dost zmatených Vašich odpovědí opravdu nabízí domněnku, že jste p. Čunek. Na těchto stránkách ho nikdo s takovou vehemencí neobhajuje, jako Vy. Utvrzuje mě v tom i Váš email z 1.12. a nekritičnost obhajoby.
No, alespoň vidíte, jak většina národa o Vás p. Čunku smýšlí - ale Vám je to jedno, jedete si po svém a teď máte jediný cíl - zdaněné či nezdaněné náhrady a více peněz do vlastní kapsy. Ukrojili jste z tzv. talíře pouze důchodcům, že jste jim snížili valorizaci penzí a sobě přidáte. Pěkní představitelé národa!
Nejsem věřící a nikdy nebudu, protože katolická církev zpětně ožebračila a zavraždila daleko více lidí, než KSČ | hon na čarodějnice, dary pro církev od starých osob|, ale věřím na osud a on Vás pane Čunku dostihne, o to strach nemám. V KDU - CSL byl snad jediný slušný člověk, pan LUX, jinak je to všechno tzv. svoloč a Vy jí vedete.

JOSEF 18883  60 let 09.12.2012 22:19
Pane Ivo,

Pan Čunek je Josef a je mu 60 let? To jsem dopravdy nevěděl!

Miro 90186 09.12.2012 21:00
Tyto ničím logickým nezdůvodnitelné výsluhy by patřily zrušit úplně. Vojáci si leda valí koule v kasínech, občas předvedou nějaké cvičení a jen vyžírají rozpočet. Pokud už chceme mít armádu, tak žádné zvláštní výhody za to nic, co vojsko poskytuje. Užiteční jsou akorát tak pár dní v roce při povodních nebo jiných živelných pohromách. To policajti aspoň občan přináší občanům nějaký užitek i když často by člověk nad jejich odbornými kvalitami zaplakal. Ale ve srovnání s vysokolsky vzdělanými odborníky v jiných oblastech státního aparátu jsou zelení mozkové a policajti placeni přímo královsky.

Ivo 78119  52 let 09.12.2012 20:00
Dobrý den pane Čunku.
Vcelku s Vámi souhlasím, že zdanit náhrady není patřičné. Škoda, že jste stejně důrazně nevystoupil, když ministr financí zdanil třeba výsluhové příspěvky bývalým příslušníkům ozbrojených zborů. Je výsluhová penze sociální dávka či není? Je pak penzí jako třeba starobní penze? Pokud ano, tak proč je zdaněná? A pokud není, tak tedy je tedy sociální dávkou. A proč je pak zdaněná? Tak co vlastně ta výsluha je? Dobré otázky, co? Podle Kaloska je příjmem a ten se musí danit. Jednoduché a basta. A ještě, pokud nevíte, tak průměrná výsluhová penze je asi 12.0,- Kč. Průměrná, tedy asi tak průměrný jako je peůměrná mzda v ČR. Tedy, že na ni 3|4 lidí nedosáhnou. Je to "průměrně" 12 tisíc pro lidi, co 25 let i víc věnovali službě zemi. Hrubého ovšem, před zdaněním. Zasaďte se prosím se stejnou vervou jako se berete za náhrady na bydlení, stravu, cestování a reprezentaci, též za výsluhy lidem, jež jsou na nich často bytostně závislí, poněvadž je po 50 letech svého věku už téměř nikdo nezaměstná.
Děkuji a přeji hezký den
Ivo

 starší>> 

1
filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti