Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 200

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Jaroslav 79046  58 let 02.08.2010 18:37
Pane Ludvo,jinak zdraví slouží,až na tu hlavu,že?

Ludva 90923 02.08.2010 08:39
Zato p. Jaroslav a Josef to ctnost sama. Že jsou ubožáci oba dva je jasná věc. Lezou do zadku Čunkovi, co jim asi slíbil? Peníze sotva je to lakomec a žid, snad teplé místečko, nebo nějakou výhru ve veřejné zakázce? Možná.

Májka 89243 29.07.2010 17:09
Němec-konec
Kolářová-konec
Vesecká-konec za pár dní
Čunku, Čunku. Tvoje ochranka velmi řídne.

Čert 89243 28.07.2010 16:46
Neboj, nebudeš sám. Josefa a Jaroslava ti tam přihodím taky.

Mukl 89243 27.07.2010 18:44
Čunku už víš jak se správně ohýbá pro mýdlo. Tak hezky trénuj budeš to velice brzo potřebovat.

Jaroslav 79046  58 let 27.07.2010 15:01
Co k tomu dodat,ubozí anonymové si léčí svoje mindráky alespoň takto,na nic jiného totiž nemají!

JOSEF 21386  58 let 26.07.2010 20:05
Ubohost některých lidí nezná mezí.

Sarah 89209 26.07.2010 17:46
prosím vemte si ho taky do pekelnýho kotle

Čert 89243 26.07.2010 17:32
Čunku, Tvoje ochránkyně brzo skončí. Teď budu mít čas si i na Tebe připravit pořádný kotel.

Krasomila 89393 26.07.2010 17:18
pane Čuníku zrušte si stránky je mi blbě z vás

JOSEF 21386  58 let 09.07.2010 22:59
Pane Karasi,
našel jsem Vámi zmiňované ČT Reporteři.Nic nového tam není.Jsou tam stará esa redaktor Bártek,soudce Barbořík, Petr Uhl.U těchto lidí se Pan Čunek spravedlnosti nedočká.Jinak zase účelová reportáž.Fakta míchaná s dohady.Nejhorší je,že přerovská mafie je schopná pošpinit i naprosto cizí lidi s kauzou nemající nic společného.Vzhledem k tomu,že vyšetřování v Přerově bylo vedeno nezákoně v neprospěch Pana Čunka.Tak pro mě platí konečný verdikt Salichova,kterému nic do médi neuníkalo.
Kauza Vaškuj, je problém Vaškuje a jeho skupiny.
Napsání dopisu Urbanové Panem Čunkem mi připomíná Švejka.V příběhu se Švejk převlékl do ruské uniformy.Před polním soudem mu řekl hlavní soudce,že tohle může udělat jenom bl.Nevidím jediný rozumný důvod,proč by to Pan Čunek dělal.To by musel být stejný jako Švejk.
Jinak sohlasím s Vámi,že Ústavní soud neřešil jestli Urbanová lhala ,nebo ne.V tom Pan Čunek neměl pravdu.Chápu ale,že to mohl říci v afektu,když se ho snažil zmanipulovat redaktor Bártek.Nechápu Pana Čunka proč s ním vůbec mluvil.Už jednou ho podrazil,tak co od něho může čekat?

Karas 89243 03.07.2010 16:01
Ještě Josefe, ke kterému soudu se Čunek odvolal?

Karas 89243 02.07.2010 16:14
Trest odnětí svobody by už nedostal ani jeden z nich, protože by se jednalo o občansko-právní spor a ne o trestní řízení.
Ono u soudu to už je, ale protože rozsudek je zatím nepravomocný, tak jsem to tady nechtěl zmiňovat. Tento soud se týká Vaškůje. A na Čunka tam vyplouvají zajímavé věci. Teď hlavně záleží na to, jestli se nedočkáme zásahu některého člena justiční mafie. Ale protože Topolánek už nevládne a už se nemusí bát, že mu padne vláda kvůli lidovcům, tak by se to mohlo dostat do zdárného konce. Reportáž o tomto soudu je na portálu ČT v pořadu Reportéři v posledním díle. Je tam i výrok Čunka, že ÚS řekl, že Urbanová lhala. Přitom se ho reportér ptal úplně na jiné věci.

JOSEF 21386  58 let 01.07.2010 23:16
Kde je výrok Pana Čunka,že Ústavní soud řekl,že Urbanová lhala,nějak to nemohu najít.Je to na internetu?

V této kauze se někdo,kdo má vliv na média,snaží dokázat,že je Panu Čunkovi nadržováno a pi Urbanová je štvaná.Je to až komické.Je to jako by vám někdo vrážel nůž do zad a říkal,že vám pomáhá.Snad každý myslící člověk může poznat kdo je ta štvaná zvěř a komu je nadržováno.
Na internetu je jasně napsáno,že se proti výroku,že Urbanová lhala neumýslně odvolali .Jak Urbanová tak Pan Čunek.Mám takový dojem,že se bojí to dát k soudu,ale ne proto,že by byl souzen Pan Čunek,ale že by trest dostala Urbanová a odkrylo se pozadí celé kauzy a to by pak bylo dopravdy vlnobití.Stěžovat si k mezinárodnímu soudu má právo Pan Čunek,protože jeho práva byla hrubě pošlapána.U Urbanové je to spíš výsměch.Myslím si,že se to nakonec k soudu dostane.Je dost pokrytecké,když naší politici kritizují lidská práva na Kubě atd.Přitom je ve vlastní zemi nedokážou vymoci.

Karas 89243 01.07.2010 16:26
Pane Jaroslave, to je právě ta velká lež, kterou se nyní ohání pan Čunek. Ústavní soud totiž vůbec neprojednával to, jestli Urbanová lhala nebo ne, ale zda bylo porušeno její právo na spravedlivý proces. Jak je uvedeno ve výroku Ústavního soudu, tak toto právo porušeno nebylo, protože Urbanová měla možnost se obrátit na civilní soud. To neudělala. Dále ÚS uvedl, že nikdo není oprávněn, aby byl sám trestně stíhán.Dále ÚS uvádí, že mu nepřísluší posuzovat zda určitým jednáním byla naplněna skutková podstata trestného činu. ÚS není oprávněn zasahovat do rozhodnutí státních zástupců a to i kdyby měl na celou věc jiný názor.
Celé usnesení je k dispozici na stránkách ÚS pod spisovou značkou: I.ÚS 2942|09
To, že Urbanová neúmyslně lhala, vydali státní zástupci a to proto, protože kdyby tam nechali úmyslně, tak by Urbanová byla trestně stíhaná a tudíž by se celá věc musela projednávat u soudu. Ale protože, by se k soudu dostal i Čunek, tak raději udělali z Urbanové blázna.

Jaroslav 79046  58 let 01.07.2010 14:20
Musím Vás pane Karas mírně popravit,Ústavní soud vydal výrok,že Urbanová lhala neúmyslně,co to je za pitomost, neúmyslně lhát?
Snad až zmizí z justice bývalí komunističtí soudci a prokurátoři,bude možné se domáhat práva i u nás a to i v této tzv.kauze!

Karas 89243 30.06.2010 19:22
To víte pane Josefe, já se snažím učit od Čunka. Ten zase tvrdí, že Ústavní soud vydal výrok, že Urbanová lhala.
A kdy budou potrestáni ti, kteří porušili zákon v neprospěch Čunka. Asi nikdy, protože to by se musel Čunek ozvat. Ale to on neudělá, protože by jsme se na něj dozvěděli samé nepěkné věci.

JOSEF 21386  58 let 29.06.2010 21:49
Pane Karas,
saleduji takzvanou kauzu Čunek delší dobu.Musím říci,že jste docela slušný manipulátor.Vím určitě ,že částka na bydlení byla směšná,nepamatuji si jestli to bylo 50 Kč,či 60,nebo nějak kolem.To,ale není důležité.Je zajímavé co jste napsal.Dostal 53 0 což je dost slušná částka.Jenže ,to je ten háček manipulace.Jeho žena byla na mateřské přídavky na děti a máme hned desetitisíce.Jenže na mateřskou je nárok.Přídavky na děti brala většina rodin z dětmi.Takže zas manipulace.Nakonec mě to může být jedno,je to váš problém.
Tedz jiného soudku,když jste tak informovaný.Kdo tu kauzu připravil a kdo ji platil.A kdy budou potrestání ti co porušili zákon v neprospěch Pana Čunka?

Karas 89243 29.06.2010 20:01
Pane Josefe, nevím jestli záměrně nebo z neznalosti, ale na dávkách dostal Čunek více jak pár desetikorun měsíčně za bydlení.
Čunek dostal v roce 196 celkem 53 tisíc korun, o rok později 48 tisíc korun, v roce 198 obdržel 51 tisíc korun a v roce 19 dohromady 40 tisíc korun. Šlo o příspěvek na bydlení a sociální příspěvek, na něž mají nárok jen rodiny s malým příjmem.
Na podzim 194 byl zvolen do vsetínského zastupitelstva a tři měsíce působil jako místostarosta, poté byl členem bytové komise a předsedou okresní organizace KDU-ČSL.Po volbách na podzim 198 se stal starostou Vsetína.
Myslíte si, že v těchto funkcích měl malý příjem?

Králík 89243 29.06.2010 19:39
Josefe a velice si pochvalovali u Čunků jak chutná diář od Urbanové.

Marek 89243 29.06.2010 19:21
Jak jsem si tak pročítal zprávu Krolu
nabyl jsem dojmu, že pan Čunek byl od doby co se stal šéfem bezpečnosti ve Zbrojovce Vsetín velice vlivným politickým lobistou skrze špičky KDU ČSL. Byl lobistou zbrojovky Vsetín a různých jiných jmenovaných společností v jejichž správních radách seděl. Za svoji "nezištnou" práci dostával zřejmě pouze nezdanitelné "cestovní náhrady" a všechny tyto firmy včetně mateřské Zbrojovky Vsetín postupně zbankrotovaly.
Zajímavé bylo nejenom jeho nabytí rekreačního objektu "využitím" plné moci, ale taky činost pana Čunka po jeho transformaci do politických struktur města. V kauze Vsetínské byty byla zajímavým způsobem vytěsněna společnost Cop, která nebyla přizvána ani na zasedání zastupitelstva, za zajímavých okolností proběhlo hlasování zastupitelstva, zajímavý byl odhad ceny, za kterou byly byty odprodány HB real i aktiva které tím HB real získal.
Velice intenzivně z celého případu zavání korupce a jánabráchismu. Samozřejmě málokdo si na něco pamatuje, protože "hrdinství" Urbanové, která si dovolila obvinit z nekalých praktik vlivného člena politické Rodiny (volný překlad termínu mafie), po jejím obvinění se už nenosí.
Zajímavé taky je, že Krol nesledoval celou řadu jiných indicií: třeba si nenechal předložit Čunkem jeho daňová přiznání a nehledal v jejich porovnání se skutečností a nabýváním majetku nesrovnalosti, zcela bez povšimnutí a vytěžení nechal vyšumět do prázdna kauzu Vaškůj, nechal bez povšimnutí a vytěžení vyšumět případ soudního znalce, který oceňoval majetek Vsetínských bytů atd.

Laďa 90923 29.06.2010 15:05
No konečně jste se přiznal toto, ale trvalo. Vám také morálka nic neříká. Rovný rovného si hledá a rovný rovného obhajuje.

Jaroslav 79046  58 let 29.06.2010 13:50
Pane Josefe,máte naprostou pravdu,jak jsem napsal už dříve,žádné důkazy nejsou a ani být nemohou,tak se začalo hrát na morálku! Jak je vidět,tak u někoho,to zabralo.
Pane Laďo,souhlasím s Vámi,jsme s panem Josefem přisluhovači J.Čunka a ještě jste zapomněl dodat,že taky Vatikánu.Máme oba jediné štěstí,že jsou padesátá léta dávno pryč! Ještě jste mně připomněl jednu písničku od Pepi Nose,ve které se zpívá "Jsem agent CIA,jsem nebezpečnej a jsem zlej atd." Dokázal jste,že lidská blbost opravdu nezná mezí!

Laďa 90923  46 let 29.06.2010 10:28
p. Karas souhlasím s Vámi. Jarda a Pepa jsou posluhovači Čunka.

Laďa 90923  46 let 29.06.2010 10:27
To je zajímavé, když napíšu negativa na Čunka je to smazané. Práce p. Jaroslava a Josefa. Kde předchazející můj příspěvek?

Laďa 90923  46 let 29.06.2010 10:26
AŤ žije korupčník

JOSEF 21386  58 let 28.06.2010 22:35
Pane Jaroslav,doporučuji ignorovat pisatele s přezdívkou Karas.Ohání se morálkou a přitom sám dává zkreslené informace.Nevím jestli z neznalosti ,nebo záměrně.Jak zjistilo vyšetřování a to jak z policie,či z auditu,který nechal udělalat kníže.Pan Čunek vlastnil jeden milión.Ostatní milióny nebyly jeho, takže nemá cenu mluvit v množném čísle.Jeho dcera řekla,že měli maso pouze v neděli,takže žili velice skromně,podporovali je rodiče atd.Takže nevím co bylo nemorálního na tom,že bral několik desetikorun za měsíc na bydlení.Tyto peníze mu nepomohli,ani nemusel vědět,že je pobírá.Morální je asi,všechno propít a projíst a nemít nic a říkat jaký jsem chudák.
Jinak kauza úplatku byla vykonstruována bez jediného důkazu.Zato podrazu vůči Panu Čunkovi bylo nespočet.Divím se těm lidem,kteří je dělají.Mají vůbec nějaké svědomí.Kauza Čunek je podobná kauze Bartončík.Scenář byl stejný.Zdiskreditovat úspěšného předsedu křestanské strany.Bohužel ve špatném světle se ukázal bývalý prezident Havel a bývalý předseda Lux.Zajímalo by mě,kdy se někdo začne zajímat pozadím kauzy.Bylo přeci dokázáno nezákoné jednání vyšetřovatelů a státních zástupců.Tady se pořád diskutující zaobírají imaginární vinou Pana Čunka a reálné porušení zákona státními úředníky nikdo nebere v úvahu.

Karas 89243 28.06.2010 18:37
No vidíte. Mlžíte jako Čunek. Já jsem se ptal, jestli je morální, když mám na účtu miliony pobírat sociální dávky i když je to zákonem dovoleno? ANO|NE. Něco k nepochopení?
Já vím, že Čunek letos nekandidoval a ani nemohl. Ale nikde jsem nezmiňoval, že jsem měl na mysli letošní volby. Nebo jste tenkrát u voleb nebyl, když se volil Čunek?

Jaroslav 79046  58 let 28.06.2010 11:50
J.Čunek byl do senátu legálně zvolen,pokud to ovšem zvládnete pochopit a tudíž by ani nemohl kandidovat do sněmovny!
Dle Vašeho názoru,všichni,kteří pobírali soc.dávky a měli na účtech peníze, jsou nemorální a měli by je vrátit i když jim ze zákona přísluší, nebo jenom J.Čunek? Ještě malé připomenutí,nejdříve se hrálo na to,že dávky pobíral neoprávněně a když to neprošlo,tak se začalo poukazovat na nemorálnost.

Ws 21715 27.06.2010 20:05
karas jinak jsi zdráv

Karas 89243 26.06.2010 16:24
Takže Čunek se dostal do senátu tak, že byl jmenován?
Teď Vám položím jednoduchou otázku. Doufám, že na ní zvládnete odpovědět, protože na ní se dá odpovědět pouze ANO|NE a nebudete mlžit jak Čunek.
Je morální pobírat sociální dávky, když mám na účtu miliony i když to zákon dovoluje?
Rozhodně nejsem příznivec levice. Vaše porovnávání mi přijde stejné jako když přijde Pepíček ze školy a říká mamince: "Maminko dostal jsem pětku, ale Lojzík s Láďou taky, takže mám nárok na kapesné".

Jaroslav 79046  58 let 25.06.2010 18:57
Pokud si nestojíte na vedení,tak by jste měl vědět,že J.Čunek do poslanecké sněmovny nekandidoval,tudíž jsem ho nemohl volit! Rovněž se nezabývám Paroubkem,pouze srovnávám,protože soudě z vaší reakce jste zřejmě příznivec těchto oranžových "lidumilů." A co posty hejtmana a poslance zároveň,taky výsada oranžových,tak kdo je potom nemorální?

Karas 89243 25.06.2010 11:41
To, že měl Čunek na účtu miliony prozradil on sám. Ale až když to vyšťourali "drzí" novináři. Máte koukám krátkou paměť. Předpokládám, že jste volil Čunka. Když se podíváte jakými problémy se snaží zabývat, tak to jsou pouze populistická gesta (snížení ceny elektřiny, řešení Romské otázky). Protože jsem na stránkách Čunka, tak se zabývám Čunkem, na rozdíl od Vás. Pokud chcete řešit Paroubka, tak má svoje stránky. Už jste to pochopil, nebo si stále stojíte na vedení?

Jaroslav 79046  58 let 24.06.2010 17:21
Pokud Romové měli na tyto dávky nárok,určitě ani J.Čunek nemohl zabránit tomu,aby jim tyto soc.dávky byly vyplaceny.
Já nevím kolik měl v té době J.Čunek na účtu,Vy to asi víte,předpokládám,že z médií,což jsou rozhodně "důvěryhodné informace."
Já jsem nemorální poslance nevolil a už vůbec ne ty,kteří populisticky žvaní,slibují nesplnitelné,ohánějí se tzv.obyčejnými lidmi a sami jako politická strana utratí za předvolební kampaň daleko nejvíc ze všech,to je prosím morální?
Nevím proč vám leží J.Čunek pořád v žaludku? Myslím,že budete mít v příštích letech dost hvězd,které budou "zářit na politickém nebi! "

Karas 89243 24.06.2010 13:24
Pokud někdo káže, že Romové nemají nárok na dávky a sám tyto dávky pobíral, je to nemorální chování. Pokud viděl, že tyto dávky jsou přítěží pro stát, tak je neměl pobírat (a to měl na účtu miliony). Ale proč si nenamastit vlastní kapsu, že? To, že většina poslanců a senátorů se chová též nemorálně vůbec Čunka neomlouvá. V britském parlamentu také většina poslanců neporušila žádná pravidla a stejně musí poslanecké náhrady vracet a někteří se raději vzdali mandátu. Tam si třeba nechávali proplácet jenom konzervy pro psy. To co si dovolovali poslanci našeho parlamentu, je hlavně díky voličům jako jste Vy, pane Jaroslave, protože omlouvat něčí nemorální chování, jenom protože je to moje "hvězda" a ukazovat, že ostatní se chovají obdobně, tak to je zpráva pro poslance, že s takovým chováním jsou lidé spokojeni.
Vás třeba nenapadlo, proč lidovci dopadli u letošních voleb, jak dopadli?

Jaroslav 79046  58 let 24.06.2010 12:04
O jaké nemorálnosti pořád mluvíte? Tak v tom případě by museli všichni poslanci,včetně "velkého zastánce"obyčejných lidí Paroubka, vrátit všechny náhrady a výhody i když jim ze zákona náleží, protože je to nemorální! A to výše těchto finančních výhod poslanců se nedá ani v nejmenším srovnat se soc.dávkami,které pobíral J.Čunek!

Ww 21715 23.06.2010 13:39
že Sobotka si postavil barák z cestovních náhrad, to nikoho nezajímá,ale na čunka budete utočit neustále.

Karas 89243 23.06.2010 10:52
Jaroslave, člověk s morálním kreditem by tyto dávky vrátil. Protože morálka je Čunkovi naprosto cizí, tak je samozřejmě nevrátí.

Jaroslav 79046  58 let 23.06.2010 10:39
Trápit vás to vůbec nemusí,protože soc.dávky pobíral J.Čunek,v souladu se zákonem,zajímejte se taky trochu o něco jiného,než bez rozmyslu hltat bláboly novinářských trotlů!

M 62104 18.06.2010 23:03
By mě zajímalo,jestli musel vrátit ty soc.dávky,co neprávem pobíral.

Laďa 83216 10.06.2010 14:18
Spíš jeden z neschopných, proto to tak dopadlo. Huba plná slibů a skutek utekl.

PetrBienek 13125  53 let 07.06.2010 13:53
Jirko, ty jsi byl poslední schopný, tak to dopadlo!

Doktorenko 21710 26.05.2010 22:29
Pochybnosti ve věci nikdo nesmaže.Pikantní tvrzení v další kauze Urbanové,výrok že lhala ale neúmyslně, tak jako to bylo prezentováno v mediích je skutečně právní hyperkonstrukce.Tvrdit že křivá výpověď či křivé obviněné se spácháno neúmyslně je právní blábol.Co říkají znalci psychologové a psychiatři k této s odpuštěním blbosti.Autor snad studoval PF v Plzni .

Izabela 78764  46 let 25.05.2010 16:37
nejvic my je divne jak vlada pomaha cizim zemim v krizi ale že v našim state sou lide ktery tvrde pracovaly anevlastni vynou skončily na ulicí aneb si sahly naživot jen proto že platy sou menší než jejich pujčky kde sou nehorazne uroky nato aby si člověk pořidil co potřebne se zadlužujem až je to nunostne akdyž nevíte kudy kam tak misto aby vam nekdo pomhl tak chce ešte daši uroky kam to spějeje dřive se umiralo na nemoc atet na dluhy

Anonym 89243 27.04.2010 19:03
Soud dospěl k závěru, že je Čunkův podpis na dopisu pravý. Řekl také, že Čunek musel o trestné činosti obou obviněných vědět.
Čunek, který před soudem vystupoval jako svědek, však autorství podpisu popřel. Soudce Barbořík připustil, že by proto mohl být stíhán pro křivou výpověď.

Honza 83216 23.04.2010 15:53
p. Jaroslave a nezdá se Vám také trochu divné, že Čunek byl za totáče veliký kamarád z předsedou KSČM ve Vsetíně a to tak velkým, že si spolu postavili garáž. Jinak by totiž nedostal povolení na stavbu. Kamarádství i za totáče s komouši nesmrdí, hlavně, že z toho mám požitky, že ano.

Jaroslav 79046  58 let 23.04.2010 14:19
Tvrdit o J.Čunkovi,že byl spjat s bývalým režimem v souvislosti s jeho pracovním zařazením ve Zbrojovce a dokonce,že se o něm mělo vědět i v Moskvě,tak to je vrchol pitomosti,kterou může někdo vymyslet,tak teď jste mě opravdu přesvědčil o tom,že je možné vymyslet úplně všechno a čím větší blbost,tím tomu lidi víc věří! To je asi jako kdybych já o vás tvrdil,že jste nosorožec z Afriky.

Jaroslav 79046  58 let 23.04.2010 11:27
Rozhodně věřím J.Čunkovi,než třeba Urbanové,Šošovičkovi,
Obstovi a dalším "expertům" tohoto ražení a pokud se vám to nelíbí,je to jenom váš problém,Vlčka sem nepleťte,je to o něčem jiném!

Josef 21386  58 let 23.04.2010 00:10
O tom nejvyším státním zastupitelství, bylo taky napsáno.Stačí si to vyhledat:koukám,že kdyby tisíckrát odborníci řekli,že je nevinen,tak bude u vás stejně vinen.Musím se přiznat,že mě to už nebaví s Vámi diskutovat.Počkám si na odhalení pozadí kauzy.Tohle je debata o ničem.Přerovské zastupitelství v čele s Obstem pracovalo perfektně.Někdy to bylo až groteskní.
Např:
jeden den bylo napsáno.Z výpovědi Urbanové :
1. den Čunek volal Hurtovi o úplatek.
2. den bylo napsáno : z výpisu nebylo ten den voláno.
3. den prohlásila Urbanová volal z mobilu.
Když jsem to četl tak jsem se musel smát.Jak mění výpověd dle informací od policie.
Takže i průměrný policajt musel z výpovědi Urbanové najít nesrovnalosti.
Salichov ji vyslýchal několik hodin a byl z toho tak vyčerpán,že výslech přerušil a šel na kávu a ostatní taky.Nemohl od ní dostat žádnou rozumnou odpověd

Nosorožec 89243 22.04.2010 23:27
Pane na nebi, Josefe. "potvzení zastavení nejvyším státním zastupitelstvím ( né Veseckou)". Kdo je nejvyší státní zástupce? Koukám, že to máš trochu pomotané.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti