Oficiální stránky Jiří Čunek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jiří Čunek diskuse strana 900

Jak na vás Jiří Čunek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Colly 8945 06.12.2007 18:32
Tak mně teda řekněte vážená paní, kdo na vás působí z našich politiků věrohodně?To by mě opravdu moc zajímalo!

Věra 89188  60 let 06.12.2007 18:09
Jiří Čunek působí velmi nevěrohodně, ať raději nic nechystá a nikde se neobjevuje.

standa 85130  52 let 06.12.2007 16:57
Pokud má pan Čunek stejné schopnosti a kvality jako má jeho paměť, tak takového strýce ve vládě nechci. Už takhle se pro mne stal nespolehlivým , ale jinak všeho schopným lidovcem.

roman 83122  36 let 06.12.2007 16:13
Zelení se bojí osobností Čunka dokázal dojednat peníze z Bruselu,ta kampaň byla placená a ukazuje se,že se ničeho trestného nedopustil a že je schopnej politik a velký hráč ví,že je nevinnej a za tím si stojí,proč bya měl odstupovat,lidovci mají právo si dát do vlády svoje nejlepší lidi a mezi ně Čunek rozhodně patří...fandím mu a hodně!!!

Petr Král 82121  42 let 06.12.2007 13:37
Jirko --vrať se!!! At ten kabátník Bursík vysmahne ::::::::::Díky a držíme palce ..Příbramsko

Luboš 19413  48 let 06.12.2007 13:15
Pane Čunku, moc Vám fandím, snažte se každou cenu dostat zpátky do vlády. Zvýšíte tím pravděpodobnost rozpadu této vlády, která myslí jen na rozevírání sociálních nůžek v této zemi. Skutečně buďte tak nestydatě nestydatý a cpěte se tam neúprosně. Uděláte velkou službu slušným lidem v této republice.

Arnošt 62106  61 let 06.12.2007 13:00
Ted konečně odhalil Bursík a zelení co jim vadí. Ne úplatky, pomluvy ale Čunek jako osobnost , která jim všem chybí. Bojí se ho i ostatní poslanci, protože na něho nemají a nemají ani jeho zkušenosti.

Jakub 83234  20 let 05.12.2007 23:37
Pěkný den

Udělal Jiří Čunek něco nelegálního? Ne. Ale stejně se mu budou ty "kauzy" dokola házet na hlavu - dokud si nezačneme myslet, že opravdu, něco špatného udělal.

Udělal něco nemorálního? Domnívám se, že ne.

Že se nechce vzdát svých funkcí? Že chce zpátky do vlády?

Proč ne? Proč by měl odcházet, kvůli křivým nařčením a spekulacím, nepotvrzeným výmyslům?

Jiřího Čunka si velice vážím. Považuji ho za charakterního člověka a docela mě překvapuje, jaká vlna nenávisti se proti němu zvedla.

Radek 62410  33 let 05.12.2007 23:11
Kde pak, Jirku čerti neodnesli, on by jim vyfoukl sociální dávky.

Miloš 90140 05.12.2007 21:32
Colly, omlouvám se, že jsem zarytý komunista nedal do uvozovek, předpokládal jsem, že je to jasné.

Marcela 21722  53 let 05.12.2007 21:00
Pan Čunek by se měl v této vládě ucházet o křeslo ministra financí.Protože jak krásně vysvětlil,když se šetří,nechodí se do divadla,nekouří se a na dovolenou se jede s navařeným jídlem,tak se při platu automechanika a bezpečnostního technika dá našetřit milion korun.Smekám,mám doma taky automechanika,do divadel už dávno nechodím a na dovolenou jezdím s navařeným jídlem dodnes.Přesto jsem za 35 let manželství takovou částku nenašetřila.Pane Čunek, to se normálním lidem, kteří se živí rukama vysmíváte nebo nás považujete za stádo hlupáků?

Colly 8945 05.12.2007 17:23
Pro mě jsou ostudou národa jiní politici,ale rozhodně ne pan Čunek.
Jestli byl Kožený dříve komunista, to opravdu nevím,ale to jak se zachoval k občanům této země,by tomu odpovídalo! Já jsem vycházel pouze z vlastní zkušenosti, nepsali to ani v Blesku a televize Nova u toho "kupodivu" taky nebyla!

Miloš 90140  65 let 05.12.2007 13:55
Jiří 50, každému normálně a nezaujatě uvažujícímu občanovi musí být jasné, že není normální, když SZ zastaví stíhání pana Čunka. Proč nemá mít pan Čunek stejné právo na to, aby jeho případný soudní proces trval 3, 5, nebo 15 let, jako mají ostatní občané?
Colly, ještě jste při privatizaci zapoměl na zarytého komunistu pana Koženého.
Souhlasím s Karlem a dalšími, pan Čunek je ostuda
národa.

Radek 79132  45 let 05.12.2007 11:28
Pane Čunku,odejděte z politiky. Děláte hanbu celému národu!

Majka 19420  45 let 05.12.2007 10:18
"pan" Čunek je bezpáteřní člověk, který vždy půjde za výhodami přes mrtvoly. Pro mně očištěn není a myslím si, že své peníze nabyl nečistě. Ve vládě ani v jiné vysoké politické funkci nemá co dělat. JE TO VÝSMĚCH VŠEM LIDEM, kteří se snaží živit poctivě, celý život pracují, ale pro Čunka jsou asi neschopní, když si nedovedli našetřit miliony.

Michal 85226  36 let 05.12.2007 09:57
Tady už je jedno jestli se vrátí na vládu.
V tomto spol.marastu se to nepozná.Třeba už má nakradeno a tak dá pokoj.

TONDA 62100  53 let 05.12.2007 06:24
Propadl bych se hanbou ,kdybych po takové aféře měl jít znova do funkce ministraJen bezcharakterní člověk to může udělat.Tonda

Josef Klaban 89698  44 let 05.12.2007 00:30
To jste opravdu tak bezůhoný zloděj jak jste ty peníze ušetřil aniž by steje nakrad

Colly 8945 04.12.2007 21:57
Myslím. že trapné jsou především vaše výroky, na jedné straně tvrdíte, že jste věřící a v zápětí se snižujete k urážkám!

karel 87283 04.12.2007 21:34
Nerozhodilo mě vůbec nic. Je mi trapně za pana Čunka, jak chabě a nepřesvědčivě argumentoval. Pokud s uvedenými aférami nemá nic společného, tak způsob jak reagoval byl přinejmenším podivný a vypovídal spíše o opaku. Pana Luxe do ničeho nezatahuji. Jen jsem si vzpomněl, když mluvíme o tlustokožci, že pan Lux měl v minulosti určitou přezdívku, kterou mi nepřísluší komentovat. Je na každém z nás, jaké vlastnosti předmětného živočicha si vybere a přiřkne konkrétní osobě. K panu Čunkovi mně ten hroch zkrátka pasuje, nemůžu si pomoci. Omlouvám se všem hrochům.

Colly 8945 04.12.2007 20:13
Vážení pánové, proč tolik povyku.Pan Čunek je neviný a to vás zřejmně,mírně řečeno rozhodilo!
Karel(50),o tom, že jste křesťan, mám moc velké pochybnosti a "zatahovat" do toho Josefa Luxe, tak to už vůbec není hodné křesťana, zamyslete se raději sám nad sebou!

Miroslav 21221  50 let 04.12.2007 19:55
Vážený pane- nyní je lhostejné, zda útoky na Vaši osobu byly oprávněné- či zda šlo o cílenou diskreditaci. Podstatné je, že jste v této zkoušce prokázal ne přílišnou bystrost a ještě slabší pamět. Člověk s takovými předpoklady by si neměl dělat ministerské ambice. Doby , kdy příslušnost ke správné straně byla výtahem k moci je snad pryč... Zdá se že nikoliv - jděte vládnout, snad Vám to nevydrží na dlouho, tohle u voleb nepůjde překousnout, to si pište

Karel 87283  50 let 04.12.2007 19:20
Pane Čunek, jsem zklamán Vaším postojem ke kauzám, kterých jste hlavním aktérem právě Vy. Nemohu soudit, zda jsou pravdivé, ale Váš postoj a vědomé lhaní není hodno dospělého člověka. Připadáte mi jako ubohý školáček, který byl u něčeho chycen a podle toho, jak mu to dochází upravuje své tvrzení. U dětí je to vzhledem k jejich naivnosti celkem pochopitelné, ale u dospělého člověka Vašeho postavení a především křesťana je to trapné. Nedokážu pochopit, že máte tolik „smělosti“ se ucházet znova o ministerské křeslo. Přesto, že jsem věřící člověk nikdy již nebudu volit stranu, které je jedno, že má ve svém vedení největšího tlustokožce. Pamatujete se jak se říkalo panu Luxovi? Jistě si dovedete odvodit, jak říkáme Vám.

Radek 62410  33 let 04.12.2007 18:05
Jsem rád že Jirka bude opět ve vládě,lumpové patřej k sobě.

Vladimíra Šaj 19324  41 let 04.12.2007 14:43
Pan Čunek na mě působí velice dobře. Moc mu fandím a přeji mu, aby se znovu dostal do vlády.

huráá 88620 04.12.2007 08:38
Čunek zpět do vlády,to je takový kauf, jako těch zmizelých 5,6 miliardy

Jirka 85954  35 let 02.12.2007 18:57
OK, Colly, já Vám zase přiznám, že Fierlinger byl také odpudivá postava a kolaborant. To bychom se tedy snad shodli.
Sám píšete, že straničtí kádři infiltrovali zejména do ekonomické sféry, jsou z nich podnikatelé, ředitelé velkých podniků. To je koneckonců jistější v demokratickém systému, kdy se politické strany střídají u moci, takže přilepení se na ně nedává dlouhodobou záruku.
Návrat k bývalým pořádkům dnes není možný - jsme členy EU, NATO atd. Díky mezinárodní situaci je to nemožné, i kdyby se všichni členové i donašeči bývalé StB postavili na hlavu.
Ale abychom se pokusili dostat trochu dál : dejme tomu, že pracovně (nikoli ve skutečnosti!) dočasně přijmu Vaše hypotézy, že :
- naše státní správa a politické strany jsou ve velké míře ovládány "starými strukturami"
- tyto struktury nezapomněly na svou bývalou moc, chtějí návrat starých časů a aktivně v tomto směru pracují
- součástí jejich aktivit jsou i dehonestační kampaně proti současným politikům
Budiž. A teď mi, prosím, zkuste odpovědět na otázku, co by těmto lidem přinesla kampaň konkrétně proti Jiřímu Čunkovi.

Colly 8945 02.12.2007 14:40
Otíku,předpokládám,že jsi tím myslel KSČM,ČSSD a popřípadě ODS, kde jsou tito bývalí komunističtí kádři zabydleni, v tom případě s tebou plně souhlasím.Žádné strašáky nehledám,souhlasím s panem Oldřichem,protože jsem pracoval ve velkém podniku,který byl tzv.zprivatizován a majiteli těch menších firem se stali samozřejmě straničtí kádři a najednou jsou kapitalisti a řekl bych dost tvrdí.To jsem jenom tak odbočil,ti co vládli a byli zvyklí na to,že mají neomezenou moc a doslova a do písmena rozhodovali o bytí či nebytí těch druhých se s tím určitě nesmýřili, že je to jinak.Samozřejmě jsou takoví,kterým stačí peníze a žijí si v klídku,ale na druhé straně jsou jiní a není jich málo, že touha po moci je u nich daleko silnější,než cokoliv jiného.
Jirko(35),co se týká ČSL za dob komunismu, myslím ty kteří byli ve "vyšších patrech", tak jednoznačně se jednalo a to včetně Plojhara o kolaboranty a s lidovou stranou měli společné jen to,že používali, nebo zneužívali její název.Členská základna tehdy de facto neexistovala,možná na pár jedinců,ale ostatní nechtěli mít s tímto "vedením" nic společného.
A Otíkovi bych ještě vzkázal, že zapomněl ještě na faraony, když zašel až tak daleko!

Anonym 86206 01.12.2007 20:19
bože Colli........Ty okresní a krajští tajemníci ted jsou ve všech politických stranách.Jim nejde o politikum,ale o prachy.Nedokažu ti to vysvětlit lépe než Jiří a at napíšu cokoliv bude to jen opakováním toho co napsal.Tyto lidi jsou ti samý co táhly kdysi osvobodit boží hrob a skončili v Konstaninopoli,kterou vykradli.Byli vždy a všude.Není, země není histotrické období kde je nenajdeš.Takže nehledej stášaky jmenem politická strana,ale strašáky jmenem Zmetci..a podle mne je prostě čunek jedním z nich

Oldřich 88128  63 let 01.12.2007 18:58
Pane Čunek, kdyby všechny politiky lustrovali tak jako Vás, kdo by vládl. Žil jsem v komunismu 40 let a vím jak nám vládnou a o co jím jde. Kdo znárodňoval ten i privatizoval a to jsou výsledky.

Jirka 90536  35 let 01.12.2007 16:04
A k těm starým strukturám : někteří z nich skutečně přešli i do struktur nových. Ale mýlíte se, pokud se domníváte, že chtějí škodit novému režimu. To nejsou komunisté, ale lidé, kteří prostě chtějí za všech okolností získat peníze a moc. V Německu ve 30. letech by byli mezi prvními členy NSDAP, v USA by byli členy ctihodných struktur republikánů či demokratů, v Íránu by z nich byli ajatolláhové metající blesky proti Západu. S komunistickou ideologií mají společné jen to, že tato ideologie měla vedoucí úlohu právě v tom místě a čase, kdy oni se kdysi rozhodli prodrat se k moci. K dnešní KSČM nemají žádný vztah. V nových podmínkách se jim daří možná lépe než kdysi - proč by škodili? Jde jim jen o jejich osobní prospěch.
A i kdyby - stále neznáme odpověď na otázku, kterou zde opakovaně pokládá Ota (zdravím, Otíku!) : proč by si vybrali za cíl zrovna pana Čunka.

Jirka 90536  35 let 01.12.2007 15:55
Zdravím, Colly. Já jsem se nerozohnil, jen jsem chtěl ironicky a s velmi mírnou nadsázkou interpretovat pohled některých diskutujících (zřejmě včetně Vás) na věc. A chtěl jsem naznačit, že proti panu Čunkovi vystoupili i lidé, které s nějakými starými strukturami lze jen těžko spojit. Pokud si myslíte, že celá tato různorodá skupina lidí s různými názory se domluvila na nějakém spiknutí, tak obdivuji Vaši fantazii.
O Fierlingerovi bychom se mohli bavit, stejně jako třeba o Plojharovi. Představa, že po Únoru 48 se všichni sociální demokraté vzali za ramena a s radostným jásotem hromadně napochodovali do KSČ, je úsměvná. K lidové straně necítím žádnou zášť, pokud jsem se o ni v minulém příspěvku trochu otřel, bylo to v reakci na Vaše řeči o KSČSSD.

Historie 82250 01.12.2007 14:55
Colly, je to přesně tak.Tito lidé patří k většině ,která po sam. revoluci lehce privatizovala a ihned tunelovala.Jsou mazaní a nejsou moc vidět.Bohužel to je špatně,protože tahají za nitky,tedy to jsou ti co vládnou-šedá eminence.

Colly 8945 01.12.2007 00:36
Otíku,neustále se opakuješ.Já se tě tedy ptám? Kam se poděla ta estébácká mašinerie,ti různí krajští a okresní tajemníci a jejich rozvětvené aparáty,členové lidových milicí a SNB,armádní špičky z dob komunismu,soudci a prokurátoři atd.Že by už všichni pomřeli? To asi těžko, oni jsou totiž na velmi významných a důležitých postech.Samozřejmě,že obešli tzv.lustrační zákon.Žádní mladočeši a staročeši,nebo tvůj pes,jak pořád dokola ironicky opakuješ,ale tito lidé jsou neustále hrozbou!

Colly 8945 30.11.2007 22:48
No vidím Otíku, že máš zdatného soukmenovce, ten se opravdu rozohnil jako pravý socan.Když teda zrádní lidovci, tak se vás ptám pánové a kdože byl soudruh Zdeněk Firlinger.Nebyl to čirou náhodou a shodou okolností člen soc.dem.který vtáhl tuto stranu do lůna KSČ? Lidová strana byla sice v tzv.Národní frontě, ale ČSSD byla přímo součástí KSČ, takže nebyla rozprášena,milý Jiříku. A dnes to k tomu spěje taky,ale s tím rozdílem, že budou tyto strany "úzce spolupracovat"!Ale částečně bych,tě za ten blábol omluvil,protože jsi příliš mlád.

Anonym 21744 30.11.2007 22:05
I kdyby pan Čunek kradl, loupil a tuneloval - jako jedinému politikovi by to každý normální člověk odpustil - udělal pro tuto zemi něco, o čem každý jen mluví a skutek utekl! Udělal trochu pořádek s našimi těžce přizpůsobivámi obyvateli. Násedovat ho - každý se bojí! Ať si každý, kdo proti panu Čunkovi něco má, ať si na měsíc takové "občany" nastěhuje jako sousedy! Pak panu Čunkovi odpustí i ty jeho prohřešky (kdo ví, jestli vůbec nějaké jsou).

Jirka 85954  35 let 30.11.2007 20:33
také z estébáckých rodin), Inspekci Ministerstva vnitra, ve které komunistické kádry chrání svazák Langer.
Prozatím opatrně panu Čunkovi v minulosti navrhoval odchod z vlády i premiér Topolánek, který byl ke spolupráci s StB získán již během svých dávných studií na vojenské škole. Ten se však zatím spíše drží stranou - mezinárodní bolševictvo nechce vytahovat všechny své trumfy najednou.
Nenechme levičáky, staré struktury a jiné podvratné živly zvrátit vývoj v naší zemi! Vytrvejme!

Colly 8945 30.11.2007 12:51
Otíku,máš v tom guláš, jak jsem ti už jednou napsal, pleteš si civilizaci s kanalizací a plácáš páté přes deváté.Že J.Čunek překážel, je víc jak jisté,třeba takovým postkomunistům jako jsi ty,nyní ovšem KSČSSD!

karel 85221  40 let 29.11.2007 11:09
Pane Čunek. Měl by jste se stydět za své vystoupení na tomto světě,jako křestan se nechováte ale jako zloděj a vy to víte.
Pan Salichov a paní Vesecká kteří Vás osvobodily tak toho budou brzo litovat

Zájem 21310 29.11.2007 09:08
Kdopak se to k nám tak vysoko dostal. Jo, tak ty si vedeš svou a nedáš se koupit. To s tebou uděláme krátký proces. Ještě ke všemu se tak prostě vyjadřuje, to půjde. Soudy, strany kulisy pro divadlo.

Anonym 86206 29.11.2007 07:16
hmm.....takže,Ty holubáři byla reakce na jeden z dřívejších přízpěvků,o tom jak církev před časem zavedla vstupné do Sv.Víta.Jsem ochoten přizpívat na chod a udržbu na Sv.Víta i kaplčky v horní dolní,protože to považuji za součást kuůturního dědediství nás všech,pokud však tyto stavby jsou výhradním majetkem církve a ne i ateisty jako jsem já,tak at se o ně stará ona.Když řeknu že je cosii shnileho ve státě církve ,tak jsem pasován na politruka z naganem u pasu. podle tohoto vzorce byl ale v vašich očích politrukem a Martin Luther.Církev a komunisti mají k sobě možná blíž než jste si ochotni připustit.Vždy se reformují a vždy dopadnou stejně,protože jsou nereformovatelný.a mimochodem jsem i proti radaru,budu tedy i ruským agentem..Zdrastvuj.....je mi však líto že jsem se nedočkal stále odpovědí,kdo že to toho čunka chce likvidovat?Paroubek?,Busch?velitel vesmírné flotily Ašok?, Putin?

Jirka 85954  35 let 28.11.2007 18:20
No vida, tady už je ale Jirků! Ještě by nám sem mohl přispět přímo pan Čunek :-)
Jirko 53 :
Zda Antalová zastavila stíhání správně, nevím. Každopádně případ dostal na starosti konkrétní SZ a ten také rozhodl - to je normální.
Píšete, že odebrání případu je nestandardní, ale zákonné. Já bych řekl totéž, jenže opačně - je to zákonné, ale nestandardní.
Mimochodem i u té zákonnosti jsou pochyby, ale to nemůžu bez právního vzdělání posoudit.
Kdybych to měl shrnout, tak můj názor je, že u každého vyšetřování politika by se měl úzkostlivě dodržovat standardní postup, aby "normální" občané mohli aspoň trochu věřit, že všichni mají rovná práva.
Už se asi točíme trochu dokolečka, budeme se asi muset smířit s tím, že se neshodneme.
Jiří 50 :
proč by ČSSD chtěla likvidovat zrovna pana Čunka? Ti byli rádi, že odešel z funkce předsedy pan Kalousek, který hlasitě dával přednost ODS. Pan Čunek se nikdy takto jasně nevymezoval. Dokud zde bude poměrný volební systém, KDU-ČSL je důležitá jako potenciální koaliční partner.
A KSČM? No tak to už vůbec nevím, proč.
Tyto dvě strany, pokud by už chtěly na někoho vyrobit kampaň, by si přece vybraly někoho z hlavních soupeřů - tedy z ODS.
Myslím, že nemáte pravdu ohledně atátních zástupců - ti nemají za povinnost předat soudu případy jen tehdy, kdy jsou si jisti vinou, ale vždy, když se skutek mohl stát. Teprve soud poté odsoudí jen tehdy, když je vina nepochybná.

Jirka 19521  53 let 28.11.2007 08:52
Jirko 35, ptáte se proč byl případ odebrán Obstovi, Vesecká to zdůvodňuje procesními chybami - tomu, ale Vy nevěříte. Zaštiťujete se Antalovou, té Vy věříte, protože zastavila stíhání Dalíka v kauze Večerky ( tady se ptám, jen tak mimochodem, zda je to dobře nebo špatně - to zastavené stíhání). Salichovovi jeho prohlášení nevěříte, Inspekci MV ano. Odebrání případu SZ je nestandardní krok, zda se tak stalo nědy jindy nevím, ale není protizákonný. Soud, odvolání k Nejvyššímu soudu, případně soudům evrpským - tady mám podobný pcit jako Jiří(50), ať je Čunek vláčen, byť bez důkazů, po všech čertech, hlavně ať nepřekáží ve vysokých funkcích.
Kdo si "podal" pana Mlynáře nevím, natož, zda je to stará struktůra. Jen mi jeho odsouzení nepřipadá adekvátní k spáchanému "zločinu". Proč by špatná rozhodnutí soudu nemohla mít něco společného s bývalými komunisty apod.? ( Dnes má o Mlynářovi rozhodnout Vrchní soud, tak uvidíme jak - kauza se táhne minimálně tři roky.) Respektování soudu - když se člověk před něj dostane, tak už mu nic jiného nezbývá, než ho respektovat, ale zastavení trestního stíhání není nerespektování soudu, to snad uznáte.

Jiří 21319  46 let 28.11.2007 00:34
Milý Oto,
Pokud se někdo o církvi vyjádří jako o spolku holubářů, tak před sebou v tu chvíli vidím chudáka, jehož mozek je stále postižen komunistickou plísní. Soudruzi sami sebe považovali za něco lepšího s „vědeckým světovým názorem“. Církev byla na té druhé straně, nevědecký světový názor, pánbičkáři, psychopati, nepřátelé socialistického zřízení, jimž je nutné bránit ve vzdělání apod. Tato „plíseň“ je to nejhorší dědictví z komunistického režimu, a to je od revoluce 20 let! Je z vás cítit komunistický politruk.
Raději si o křesťanství něco přečtěte. Ale né knihy z éry komunismu &61514;.

Jiří 88095  50 let 27.11.2007 20:49
Já vidím kauzou Jiřího Čunka, vyloženě politickou objednávku. Po 5 letech si někdo vzpomene na trestný čin a zrovna v době, kdy pan Čunek vstupuje do politiky. Ty vypouštěné úniky informací, vždy trefně a profesionálně vždy ve vhodný čas mě dávají jistotu, že tomu tak je.
KAŽDÉMU normálně a nezaujatě uvažujícímu občanovi, muselo být jasné, že to není normální. K čemu policie potřebovala popsat 3500 stran vyšetřovacího spisu, když to bylo daleko jednoduší. K čemu pan Obst potřeboval tolik času. Vůbec nešlo o to že panu Obstovi byl případ odebrán když se chystal pana Čunka obžalovat. Šlo o to, že vyšetřování bylo vedeno tendenčně, uškodit panu Čunkovi. Případný soud by stejně vynesl osvobozující rozsudek, ale za jakou dobu.
Dokážu si představit takovou situaci: |PRÁVO - 22.11.2010 - Brno, JIŘÍ ČUNEK ZPROŠTĚN OBVINĚNÍ. Nejvyšší soud v Brně zprostil obžaloby bývalého ministra pro místní rozvoj a bývalého předsedy KDU-ČSL Jiřího Čunka. Ten byl v r. 2007 obžalován z půlmilonového úplatku. Proti rozsudku protestují představitelé ČSSD a KSČM. Považují ho za zmanipulovaný.Čunek byl donucen kvůli svému stíhání, se úplně stáhnout z politiky.....|
Takže nešlo přesně tady o toto ? Jistěže ano. Někomu hodně vadí.
Žádný nezaujatý žalobce nepředá případ soudu, když nemá jistotu o vině stíhaného. Soudci přece nejsou vyšetřující orgán.
V případě Jiřího Čunka by byla obžaloba bezpředmětná, mající jeden hlavní cíl. Zbavit se ho.

Jirka 85954  35 let 27.11.2007 15:57
Problém je, proč byl Obstovi případ odebrán. Jeho nadřízená Antalová na jeho postupu neshledala nic špatného. Mimochodem je to táž Antalová, která zastavila stíhání Dalíka a Večerky, tzn. o její tendenčnosti třeba proti vládní koalici není řeči. Pan Salichov prohlásil, že tak zmanipulované a tendenční vyšetřování neviděl. Ovšem Inspekce MV opět na postupu vyšetřovatele nenašla kaz.
Právě to odebrání případu jednomu SZ a předání druhému je velmi nestandardní krok, který je na tom všem nejpodezřelejší. V kterém jiném případě se to stalo? Proč k tomu došlo právě tady?
Soud je poslední instance, pokud by pana Čunka osvobodil, tak bych sice jistotu neměl, ale musel bych to holt respektovat. Koneckonců v případě odsouzení by pan Čunek měl možnost se odvolat třeba až k Nejvyššímu soudu, či dokonce k soudům evropským. Snad trochu těžkopádné, ale demokratické.
Vy se domníváte, Jirko, že pana Mlynáře si "podala" nějaká stará struktura? Proč? Proč by špatná rozhodnutí soudu měla mít něco společného s bývalými komunisty apod.?
Samozřejmě všichni soudci nejsou dobří, tak jako lidé v jiných oborech. Ale to neznamená, že když jednou z nejzkorumpovanějších skupin zaměstnanců je např. dopravní policie, že neposlechnete pokyny dopravního policisty na křižovatce. Nic jiného než respektovat soudy nezbývá, alternativou je podle mě jenom anarchie ...

ota 86206 27.11.2007 13:54
a proč je u vás více ochoty věřit salichovovi či NSZ než Obstovy?jsou z jednoho vrhu.bud jsem přesvedčen že je chyba systemu a za každým rohem je opravdu nejaký estebak,nebo musím věřit systemu.Podle čunkomilu je to vše spiknutí,já jim nejsem a tak mám pocit že celé se to mělo dostat před soud.A kdyby byl osvobozen,budete pět ody jak pravda se ukázala a kdyby byl odsouzen bude hledat opět spiknutí.Neste ochotni připustit na chvíli že muže být vinen.Kde berete tu jistotu? jen ve svých pocitech.Jste stejní v neotřesitelné víře že on je jediný spravedlivými proti nemuž jsou neustále kuté pikle.......mimochodem proč by byli?jediný rozumný důvod

Jirka 19521  53 let 27.11.2007 10:25
Dobře, to, že pan Salichov i NSZ zastavili trestní stíhání pana Čunka je zcela v souladu s naším právním řádem, takže o vyhýbání se soudu nemůže být ani řeč. Vám a nejen Vám, se to zdá nedostatečné očistění, proč, protože nevěříte Salichovovi a NSZ? Kdyby kauza zůstala u pana Obsta, tomu byste věřil? Kdyby se kauza dostala až k soudu, jak si nejen Vy přejete, ať by soudcem byl "Petr nebo Pavel" Vy byste věřil, že to je dobrý, nezaujatý, nezkorupovaný a se starými strukturami nezapletený soudce? Kde berete tu jistotu? Podívejme se třeba na odsouzení pana Mlynáře, přesto, že nikomu nezpůsobil škodu, byl odsouzen na tuším pět let natvrdo a co nám tady pobíhá lidí, s daleko závžnějšími prohřešky a dostanou pár měsíců podmínečně a nebo jsou pro nedostatek důkazů osvobozeni zcela. Opravdu myslíte, že je to pouze špatnou organizovaností práce?

Jirka 85954  35 let 27.11.2007 09:20
Naše justice určitě rychlá není, ale nevidím jako důvod její prorostlost nějakými "starými strukturami", ale prostě nepříliš vysokou kvalitu, špatnou organizovanost práce a bohužel zřejmě i korupci. Přiznám se, že nevěřím na teorie, které za každým rohem vidí nějakého estébáka, který se snaží vrátit bývalé poměry.
Členy KSČ bylo spousta lidí - teď si nejsem jistý kolik, asi 2 milióny? 98% občanů Československa pravidelně volilo KSČ či kandidátku Národní fronty. Skutečně otevřeného odporu se účastnilo pár stovek, maximálně pár tisícovek lidí v rámci ČSSR. S nadsázkou řečeno - Havlovic, Rumlovic, Uhlovic a Bendovic rodiny + pár jednotlivců. Skoro každý v této zemi má máslo na hlavě.
Nemyslím si, že naše justice je natolik špinavá, že občané mají morální právo ji nerespektovat a vyhýbat se jí.

Jirka 19521  53 let 27.11.2007 06:32
No kdydy jen žili a nic podstatného neovlivňovali, ale podívejme se třeba na ty soudy, vy věříte, že už jsou na úrovni těch vyspělejších zemí a je spolehnutí, že případný rozsudek bude rychlý (např. Hučín 7let, Uzunoglu 10let) a opravdu spravedlivý?

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Petr Nečas oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka

Další osobnosti | Petr Nečas | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti