Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2450

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Valin 85226 04.02.2008 08:25
Ahoj Petře Nečasy...Mám dostaz? Jo? tak kolik budu mít od ledna za měsic nemocenskou , kdyš mě budou měsic bolet záda a pobírám min mzdu Valin dělník

Anonym 85365 02.02.2008 18:33
Tady Ladik abych se představil. Ušč jsem veřejně prosěšne práce dělal je na to vyběrove řizeni . Internet doma nemam tolik peněz nemam , ale aš zase budeč žvanit jak se lidem nechce dělat podivej se jak to je že rok musiš čekat v pořadniku ty cipe

Anonym 85365 02.02.2008 18:30
Tahni do...Jak chceš mluvit o veřejně prospěšnych pracích že to budou dělat nezaměstnani tak proč je na to takova fronta ty...pi

Radek.k 21313  56 let 02.02.2008 10:58
lidí pište Nčasovi na jiné stranky,a nebojte se,tady to číst nikdo nebude.stěžujeme si někde jinde,tady je to o ničem.jinak vás vyzívám nenechat to jen tak.Hlavně mladí pro ně tato vláda neudělala nic, jen nás okradá.oni už mají nakradené tak co!!!

Radim 89024  47 let 01.02.2008 14:02
Nečasi, nestydíte se? Že se plně nekontrolují otcové, na které po léta kálí všechny kompetentní orgány, mě nijak neudivuje, ale Vy, veřejná osoba žijící ve spořádaných rodinných poměrech, a takhle ztratíte nervy a podlehnete emocím ? Nadáváte skutečně nekřesťansky - to je vizitka! Nedovedu si představit, jak byste vyváděl na místě těch otců!!

Realista 77129  75 let 01.02.2008 13:13
Mily Karle.Jsi jeste prilis mlady na to,abys mohl posuzovat takovy komplexni system,jako je vlada.Ta se neda svrhnout tak jednoduse.I kdyz jejich clenove se zdanlive mezi sebou hadaji,tak presto drzi pohromade jako helvetska vira.Nakonec je to jejich zivobyti.Jejich hlavni pracovni napln nesestava v tzv. "Vladnuti",nybrz v krecovitem udrzovani se ve svych funkcich a na svych postech.Proto jim je uplne jedno,co si mysli lid,natoz aby cetli nejake posudky ze strany lidu k jejich praci.K nam se obraci pouze,kdyzu chteji byt znova zvoleni-pak nam mazou med kolem huby.

P.Karel 21313  29 let 01.02.2008 11:27
Jsou to Hyjeny,to co se děje nemá obdoby,jinak to nemůžu nazvát.Přál bych Nečasovi, a celé ODS brzký konec.Ten má strach jít mezi lidi,Poplatky jsou jen pro lékaře,nic neřeší,Klaus konečně do důchodu už je starý,a Topolánková vláda padne,už je nevolte protože nám lhali!Pište i na vládu, tady to číst nikdo z vlády číst nebude.

Martina 89114  34 let 30.01.2008 23:25
Pro Jana M.(65)

Paní Jano,strašně moc děkuji za vysvětlení.Já už jsem z toho chaosu v naší republice "jabko" a ničemu už bych se nedivila.I když mě jímá hrůza.Příspěvek z 23.01. 00:09 je ode mne.Jak jsem byla naštvaná ,tak jsem se zapomněla podepsat.
To,že máte více jak dobrý důchod,ještě neznamená,že by Vám ho měli zdanit.Za takových let práce si ho určitě zasloužíte.Na daních a po revoluci i soc. a zdr.pojištění jste určitě ze svého platu odvedla pořádný ranec peněz.Podle výše Vašeho důchodu.Moje mamča má odpracováno 40 let u stroje v textilní továrně na tři směny a po několikerém zvýšení je její důchod 7600,-kč.A když jsem si přečetla,že by jí to měly zdanit,tak jsem opravdu viděla rudě.Je to sviňárna,takhle se Vám odvděčit.A co takhle sociální dávky.Ty se danit nebudou?Většinou je pobírají lidé,kteří na práci v životě nesáhli a do státní pokladny tudíž nepřispěly.Nepracujou,výplatu mají zadarmo,zdravotnictví také,tak jim to bohatý důchodče zaplať.V životě jsi platil málo co?Mě to hlava fakt nebere.Přeji Vám pevné nervy při vyplňování toho cancu a hlavně hodně zdraví.Děkuji

Jana M. 77229  65 let 30.01.2008 23:18
Ještě jednou pro Martinu (34)

Ještě jednou upřesňuji, že se zdaňuje částka přesahující 198.000.- Kč. Ve zprávě pro Vás je ve druhém řádku chyba (198.00,-). Omlouvám se, vypadla mi tam jedna "0". Další text je správný.

Jana M. 77229  65 let 30.01.2008 22:59
Pro Martina(34)
Martinko, nechtěla jsem Vás vyděsit, ale stalo se tak nedopatřením.Já jsem napsala, že daň z příjmu se bude platit z částky, která přesáhne za rok 198.00,- Kč. Vaší maminky se to týkat nebude. Když vynásobíte její důchod 7.600x12=91.200, tak její roční důchod částku 198.000,- nepřesahuje, tudíž není co danit. Zřejmě Vás už začátek mého příspěvku rozčílil natolik, že jste přehlédla další rozhodující kritérium. Vy buďte tedy "v klidu" a já mám rok čas na to, abych se se svojí situací smířila a hlavně nezapomněla dojít na finanční úřad zaplatit. Penále z prodlení se neodpouští ani důchodcům.

Martina 89114  34 let 30.01.2008 16:00
Pro Jana M.(65)

Paní Jano to myslíte smrtelně vážně,že má být zdaněn důchod?Matka za 40 let dřiny v textilním průmyslu na 3 směny má důchod 7600,- kč a z toho je ještě mě povinná živit.To jí jako tu almužnu ještě chtějí zdanit?Já se z toho asi pos...Promiňte mi ten výraz.

Janě M. 62190 30.01.2008 11:47
Nejste sama, komu to hlava nebere. To je tím, že ti co o nás rozhodují v hlavách mají kulové..... Těm už berou jemom PAMPERSKY!

Jana M. 77229  65 let 30.01.2008 01:56
Jsem středoškolačka, do důchodu jsem odešla v 65-ti letech po nepřerušeném pracovně právním vztahu.Důchod mám slušný vzhledem k počtu odpracovaných let.Devět let jsem nadsluhovala. Dalo by se říci, že jsem předběhla penzijní reformu , která odchod do důchodu upraví. Můj důchod bude podléhat dani z příjmu z té částky, která přesáhne 198.000,-Kč. Jsem povinna podat daňové přiznání na finančním úřadě a částku daně z příjmu zaplatit.Džungli ve formuláři pro přiznání zvládnu, ale bude mě to obtěžovat Doposud se mi nepodařilo zjistit, kolika procenty bude částka zdaněna. Nikdy jsem neparazitovala na žádných sociálních ani nemocenských dávkách. Dnes budu potrestána za to,že jsem toho nevyužila a pracovala dlouho nad rámec potřebných kritérií pro přiznání starobního důchodu.Třicet let jsem pracovala v informačních technologiích, takže mi nechybí vyhodnotit informace a naložit s nimi. Platbu daně ze starobního důchodu mně ale hlava nebere. Pane ministře, Vy se snad domníváte, že je to správné? Já ne. Považuji to za návod, že lepší než pracovat,je možnost jít do nějakého důchodu nejlépe ve čtyřiceti a využívat vše,co sociální síť nabízí.

Evě 62190 29.01.2008 14:07
Příslušný lékař, či zdravaotní zařízení musí poplatky zdanit. To je ten příjem pro státní kasu. Ale jinak, jestli si za ty prachy pojede doktor na dovču, nebo koupí nějaký přístroj, je na něm samém. To platí i o zdravonických zařízeních a jejich vedení.TO VÍTE, ŽE TO BUDE TA DOVČA!!! Sestře plat nezvednou, vsaďte boty !!! Té zůstává ta práce s vybíráním a vysvětlováním. DOKTOR ANI HO..O !!!

mates 89114  33 let 29.01.2008 00:53
pro Evu:

To je dobrá otázka.Také by mě to zajímalo.

Eva 77226 28.01.2008 23:00
Pane Nečas, mám dotaz týkající se poplatků 30,-Kč za vyšetření u lékaře. Tyto poplatky jdou údajně pouze do kapsy lékaře asi na přilepšenou. Ptám se tedy, proč byly poplatky vlastně zavedeny. když nemají vůbec nic společného s příjmy do státního rozpočtu.

Irena 89173  52 let 28.01.2008 15:32
Mně opravdu při vyslovení vašeho jména nenapadá žádný slušný výraz.Opravdu by bylo rozumné odejít a dát prostor člověku, který dokáže reálně myslet a i tak konat. mám k vám hodně připomínek a doufám, že se mi poštěstí vás jednou potkat a říci vám to do očí. Slovo vám píši úmyslně s malým písmenem. velké písmeno používám pouze když píši lidem, kterých si vážím.Mějte se krásně a užívejte si svou funkci. Kdyby někdo chtěl zopakovat defenestraci, tak ho snyd i podpořím.

Tom 85710 28.01.2008 12:48
Pane Nečasi,
děkuji vám za to,že jste mě po několika letech opět přinutil jít k volbám a věřte, že mým favoritem nebude nikdo,kdo je dnes ve vládě! Totéž udělá i má rozvětvená rodina, protože celá současná garnitura, poškozuje zájmy 80% občanů ČR. Čtěte veřejné diskuse a vše snadno pochopíte. Přeji vám hezký den.

kaja 85854 28.01.2008 11:45
Doktor fyziky, technolog, vývojový pracovník,předseda místní ODS, náměstek ministra obrany, předseda sněmovního výboru pro obranu a bezpečnost, člen podvýboru pro zpravodajské služby, člen Stálého kontrolního orgánu pro činnost Vojenského obranného zpravodajství, stínový ministr obrany, Delegát shromáždění NATO...
Vskutku úctyhodná kvalifikace pro ministra práce a sociálních věcí. Vždyť vy jste pane Nečasi v tomto oboru naprostý laik a s vaší kvalifikací byste nemohl pracovat ani na sociálním odboru městského úřadu, kde je vyžadována potřebna kvalifikace v oboru. Rozhodujete o věcech, kterým v souvislostech evidentně nerozumíte. Vámi napáchané škody jsou nedozírné. Prosím, staňte se zase obyčejným poslancem Parlamantu. Groše vám půjdou jen se sníží vaše škodlivost. To je dobrý politický kompromis ne? Nikdo po vás nechce, abyste živořil jako většina lidí ve státě.

Ladik 85183 28.01.2008 10:23
Tu je nuda. Diky vaši reformě platím u doktora i kdyš jsem nezaměstnaný. Na hmotnou nouzi nemám nárok. Socialku jste mi sebrali minulej rok, veřejné práce na osm měsicu a teť si mužu trhnout. Mám teť zlomenou ruku tak aspoň nějaká nemocenská kterou mi diky vašim zákonum snižily

Ladi 85183 28.01.2008 10:19
Uš jsem ty veřejne práce dělal.Ale udělali to šikovně na osm měsicu, abych neměl nárok na potporu. Potvory

Ladi 85183 28.01.2008 10:16
Tak konečně jsem našel vaše stránky. Tak si pokecáme. Jak jste mluvil o těch veřejně prospěšných pracích. Proč je na to taková fronta výběrové řízení. A musíte být na pracáku aspoň rok aby vás vybrali. Proč to nejde bez dotací zaměstnat ty lidi. Uš jsem ty práce dělal a bylo to super. Lepši placené jak u soukromníka. Stravenky a sedm tisic k tomu s premiema

Teslák 62110  58 let 28.01.2008 08:35
Jestli je reforma veřejných financí to, že dnes již hodně bohatým privátním doktorům budou chudé babičky a dědečkové přispívat na to, aby byli ještě bohatší, tak opravdu nevím, jestli tohle mohl tak navrhnout a pojmenovat normálně myslící člověk.

Kritik 77252  50 let 27.01.2008 13:51
Vazeny pane Necasi.Ze to vubec ctete a ze na to reagujete.Nejsem volic ODS,ale takove urazlive clanky ktere jdou pod pas v zadnem pripade neschvaluji.A vsem tem pisalkum vzkazuji:Stydte se.

pavel 21312 26.01.2008 18:28
blb to je ten čas

Těthalová 84174  51 let 26.01.2008 17:17
Dobrý den Pane Nečas,jsem sama 7 let,vdova
v invalidním důchodu, byt, inkaso, internet, mobil náklady potraviny, ČD všechno šlo nahoru a Vy dáte invladiům 3% vdovského důchodu 83,- Kč , že se nestydíte, sobě tysíce a vdovám desítky.

Anonym 77541 25.01.2008 17:23
Kdo je blb?Ty?

Anonym 21312 25.01.2008 16:56
je to blb

Zeman 19414  65 let 24.01.2008 16:36
K poslední kauze K 231: Pane Nečas, mám v blízké rodině několik lékařů, nechtěl byste zprostředkovat vyšetření např. u psychiatra?

J.Tuček 77227  33 let 23.01.2008 20:35
Ti co jsou u koryt va vládě tak nemají o sociální situaci většiny obyvatel republiky vůbec přehled.Chtějí aby mladí měli rodinu aby bylo na důchody ale co oni dělají pro ty rodiny ? Jen jim házejí klacky pod nohy a dělají politiku jednoho dítěte. Přeci nejsme v Číně!!Celá ODS si dělá politiku jen pro vyšší třídu a rozdělují občany na chudé a bohaté a aby bohatí měli stále víc. Nevolit ODS je jediná možnost jak by se dalo něco změnit.

J.Tuček 77227  33 let 23.01.2008 20:28
Nečas je úplně mimo mísu co se týče nynější kauzy s Lenku Pavlovou. spíš je on hulvát a vydlabaná hlava!

Jana II 62190 23.01.2008 14:13
Pláčeme na špatném hrobě. Toto nejsou lidé ,kteří mají rozhodovat o...český roj to napohled....To jsou h...............

Jana 62190 21.01.2008 08:14
Dnes píší v novinkách ,že spoustě rodin odejmuli dětské přídavky. Bohatým určitě Ne Ti si to zařídí tak, že nic navydělají vše proinvestují a tak dostanou vratku daně a jejich studentíci veškeré sociální vymoženosti, jako kapesné na pařby. Znám jich několik. Na diskuzi najdete i takové názory, že 500 nikoho nevytrhne. Jsem samoživitelka,řádně a hodně pracuji, málo vydělám,vzdělání mám. Mě pětistovka vytrhne! Jsou to obědy pro syna,nebo dítě chudých rodičů nemá právo na oběd?

Mirek 21313  25 let 19.01.2008 11:15
už brzo skončí! Na hrad P.švejnara|oklamali voliče a celí národ.Děkujeme ODS, odejděte.

Líba 8268 13.01.2008 20:23
Lidi, prostě je nevolte, Ti jiní nebudou i když před volbama budou zase slibovat. Zelení a černí jsou to samé.

olga 19489 13.01.2008 17:58
Jestli dobře rozumím důchodové reformě, tak pracovat stačí od 30 do 65 let. Nejhorší na tom je, že musíte pracovat nejvíc od 55 do 65, kdy je vám nejhůř po zdravotní stránce a ještě se máte starat o rodiče, nemocného manžela apod. Není to všechno na hlavu postavené???

Majka 8531  61 let 13.01.2008 17:33
Dnes se ptal v nedělním diskusním pořadu moderátor vašeho spolustraníka p.Gandaloviče kolik strojí chleba - řekl, že asi 21,-Kč, vlastně ani neví,že kromě výrobků z obilovin a mléčných výrobků došlo k razantnímu zdražení kuřecího masa. Je vidět, že vy politici jste úplně odtrženi od reality - jak máte potom něco řešit. Je vidět, že vůbec nesledujete, co se kolem vás děje. Jste všichni stejní - zahledění pouze do sebe. Podle toho to také všechno vypadá.Před volbama, to budete zase vstřícní, abyste nalákali voliče ale věřím, že už vám běžní lidé určitě NENALETÍ!! Škoda těch let, co budete ještě u moci.

Jana 62190 11.01.2008 09:47
Naprosto souhlasím s paní Helenou.Zatím, co já chodím 17 let do práce, samoživitelka, má sousedka je se synáčkem sígrem 17 let na sociálce.To víte, že má partnera,prý manželsví v rozvodu, ani náhodou!!!Pobírá dávky a ještě prodáva na burze.Jaká je kontrola sociálních odborů obecních úřadů? Žádná!!! Tato žena a celá její rodina plundruje státní kasu 17 let a nikomu to nevadí !!! Mám i takové příbuzné. Mně to teda vadí a moc, ale nehodlám při svých problémech ještě pracovat za druhé, dobře placené úředníky.

Ivánek 21313  50 let 11.01.2008 00:13
Pane Nečas jste hezkej,tak se krásně usmíváte,mám vás rád,vaši fotku nosím všude i sváma spím. chtěl bych se svámi pokecat možná i víc ?napište nebo si vás najdu. odpověste. Ivánek.

jarda 21313  45 let 10.01.2008 13:17
Pane. J.K. Máte pravdu,teho ptáka odesáka ,problemy lidí ho a je nezajímají,

J.K. 77226 10.01.2008 08:27
Asi tady všichni brečíte na nesprávném hrobě. Pochybuji, že by se pan Nečas namáhal odpovědět.

JANA3 21314  28 let 10.01.2008 00:01
Jsem na ma rodičovské dovolené,ale mám tu smůlu,že mé dceři k 1.1.2008 nebylo 21 měsíců,ale jenom 20.takže oproti jiným maminám si budu mateřskou "užívat"pouze za 3800 ane za 7600 do tří let a až poté 3800 kč.což je podle mne nespravedlivé když to mělo být tak u všech stejně.a důvody,že my si můžeme vybrat a ty ostatní ne je také blbina ty co maji děti starší tří let taky šli na pouhích 3800 kč.také jsem dnes byla na sociálce si vybrat rychlost a co jsem nezjistila ,vybrat si nemohu jaké to překvapení. prý jsem neměla nárok na ppm tak dostanu almužnu a to podotíkám,že jsem nebyla na pracovním úřadě,ale pouze jsem přestoupila z jednoho dítěte na druhé,takže zákonitě už nárok nemám,že pane ministře,ale vy to máte určitě velice dobře spočítané!!!dále v té vaší slavné reformě máte napsáno,že do 21 měsíců budeme pobírat příspěvek 7600 kč ale pokud si dobře pamatuji 7600 jsem začala brát až když mému dítěti bylo 7 měsíců,jelikož předtim to byla ještě ta almužna 3800 kč.takže defakto z vaší strany nesplníte podmínky pro 4letou variantu-21 měsícú nebudu brát 7600 kč.tak chci vidět jak to okecáte a kde mohu podat nějaké dovolání i když jak tady na to koukám vaši odpověď budu čekat asi marně!!!

ladík 21313  32 let 09.01.2008 23:26
Nevolit,ODS | Podvodníci už vás volit naše rodina nebude.Hlavně že máte koryta zásluhou nás voličů.Až vyjdou lidé do ulic,tak už nebudou cinkat klíčema,Pak uvidíte!!

Alena 19489 09.01.2008 17:54
Je to pravda, že kdo má známého doktora nebo sestřičku 30 Kč neplatí, protože se to neeviduje?

Helena 77226 09.01.2008 14:04
Souhlasím s Marií,reforma nepostihuje ty, kteří trvale žijí na sociálních dávkách (a nejsou to jen Romové), naflákají si děcek a stát ať se postará!Mnohem hůře jsou na tom lidi, kteří jsou sami a nikoho nemají, ti si nemůžou dovolit být na úřadu práce, protože z existenčního minima 2070kč se žít nedá, a tak musí vzít úplně jakoukoli práci, i pod úroveň jejich vzdělání a praxe. Stejně tak mladí lidi, kteří po škole nemůžou najít práci, ti také nemají nárok na žádnou podporu a musí je živit rodiče. Často pak musí vzít i nekvalifikovanou práci, aby se nějak uživili.To se však netýká matek samoživitelek, které často žijí s druhem, mají spolu děcka a nevezmou se jen proto, že je to výhodnější kvůli sociálním dávkám.Taková samoživitelka by jistě nešla se střední školou dělat prodavačku do marketu za 7tisíc Kč! Proč taky, když na sociálkách dostane víc než jaký by měla plat?! Znám několik takových případů, kdy tzv. matka samoživitelka je mnoho let s dětmi doma (ty už dávno chodí do zákl.školy), zatímco vdaná žena musí po skončení mateřské nebo rod. příspěvku rychle do práce (manžel by ji většinou z jednoho platu neuživil). Nad tím by se pan Nečas měl zamyslet a podporovat by se měly rodiny s odpovědným přístupem jak k manželství, tak k rodičovství!

jana 62190 09.01.2008 13:04
pro K.CH. napsal jste to velmi dobře a srozumitelně ,máte můj souhlas .Jem samoživitelka a zdravotník, jsem pro mnohé své pacienty vrbou a nesu si svůj vlastní nemajetný,chudý křížek. Doufám, že Vám Petr neodpoví, jako o pár řádků níže.Ten kdo to napsal nemá s člověkem nic společného. Je to.........!

K.CH. 85854 08.01.2008 01:35
obyčejný pud sebezáchovy. Jenom se to zkrátka vyvalí někudy bokem. Vy budete mít čistý stůl a čárku u předsedy, ale horkou bramboru přehrajete svým kolegům na jiných ministerstvech. Skupina chudých, nemopcných a starých nezmizí tím, že je označíte za lidi štítící se práce nebo hypochondry. V zemi přibude majetkové trestné činnosti, lidí bez domova, exekucí, sebevražd. Blázince jsou už teď nejplnější za svou dobu existence, takže nevím, jak to bude řešit váš stranický kolega Julínek. Možná mu ochotně a nealibisticky poradí nejlepší mluvčí Cikrt, zlobný člověk opojený mocí s evidentním Napoleonským komplexem. Mohl bych svá slova o vaší asociálnosti a věcech, které jsem uvedl bod po bodu doložit. Ale o to vy stejně nestojíte a na podobné argumenty neslyšíte. Vy snad možná tomu co hlásáte i věříte. A to je na tom to nejsmutnější. Ovlivníte v budoucnu hodně lidských osudů, pane ministře, máte velikou odpovědnost za životy obyčejných lidí. Podle vašich "balíčků", které jste nám tak úhledně nachystal, je vám milejší vaše kapsa a politická kariéra. Je mi líto osamělých čerstvých vdov - důchodkyň, osaměle žijícíh lidí dlouhodobě bez práce, nezaměstnaných, nemnohoucích, starých a invalidních, také matek samoživitelek a dalších skupin lidí, které jste tak snadno hodil přes palubu. Domníval jsem se kdysi kdysi, že Škromach je ten nejhorší ministr práce a sociálních věcí. Ale ujišťují vás, pane ministře, že není. Opravdu ne.

Marie 77226  40 let 06.01.2008 12:52
Nevím na co si rodiny s dětmi pořád stěžují. Tolik různých sociálních dávek, rodičovský příspevěk, vysoké porodné,další sociální příplatky skoro na všechno, to nikdy předtím nebylo. Důkazem toho je, že spoustě lidí se vyplatí nepracovat (a když tak načerno) a radši dělat jedno děcko za druhým a stát, resp. my všichni daňoví poplatníci ať to zaplatíme! Jsem pro podporu rodin,ale každý by měl mít tolik děcek, kolik uživí (příspěvky státu by neměly být tak vysoké).

Béďa 77226 05.01.2008 23:58
Vážení důchodci, vážené rodiny s dětmi. Když si tak pořád stěžujete, zkuste žít z existenčního minima
2 020,-- Kč, které od státu dostanete, pokud bude osamělý bezdětný muž nebo žena (nebo už budete mít děti dospělé, s vámi v domácnosti nežijící), déle než 12 měsíců bez práce (5 let před důchodem už možná ani žádnou neseženete),s vážnými zdravotními problémy (invalidní důchod vám však nedají), budete bydlet sám nebo sama v garsonce (takže už ani nemáte co prodat ani byt vyměnit za menší). Nemusíte však dostat vůbec nic - pokud jste například v minulém čtvrtletí měli "příliš vysoké příjmy" (asi tak 5 000,-- měsíčně, nedají vám nic (prý jste si z toho měli ušetřit!!!).

marie 19489  55 let 05.01.2008 21:34
První výsledky zdravotní reformy. Nedoléčení lidé se posílají do práce. Bolí vás noha - nemáte objektivní nález, subjektivní nás nezajímá. Nedojdete do práce - pořiďte si auto. Nevydržíte v práci stát - dejte si prášek. Bojíte se chodit po úrazu na náledí- to se bojíme všichni. Jednají s vámi jako se zločincem, protože jste si dovolili jednou za život marodit.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti