Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2200

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Karel 89243 26.05.2010 18:17
Jakube, Ty jsi odváděl daně, když jsi chodil do školy? Není to tak, že školné za Tebe platil stát? V naší rodině se vždy také šetřilo, ale neprojídalo. To je, že se některé korunky dávají stranou a vybírají se až v důchodu.

Tereza 78253  42 let 26.05.2010 17:45
Nemohu souhlasit s Jakubem, nepamatuje si jak to tu vypadalo před rokem 1989, STB na každém rohu, jakmile uviděli malou skupinku lidí okamžitě jsme byli podezřelí. Nejhorší zážitek mám z února 1989 kdy na oslavě vítězného února na nás začali stříkat vodními děly na Staromáku, kvůli tomu že někdo něco vykřikl. Pamatuji si jaký nákup nosila naše maminka domů, chleba, máslo, mléko,neznali jsme návštěvu restaurace nebo maso každý den. Není to jen o jídle, nemohli jsme cestovat, vše se cenzurovalo, člověk nemohl říci svůj názor. Věřte tomu že jestli vyhraje ČSD společně s komunisty bude nám ještě hůře než teď. Važte si demokracie i když není vše ideální. Je těžké rozprášit staré pořádky, které zde zakořenili za bolševického režimu. Dokáží to pouze slušní lidí, ale Ti se bohužel do politiky moc nehrnou. Doufám že se Petr Nečas dokáže obklopit novými tvářemi a předevšími slušnými lidmi, kterým nejde jen o koryta.
Jakube máš život před sebou, máš velké možnosti jen nepropadej sebelítosti a zkus na sobě pracovat, tak aby jsi se měl dobře a jednou i Tvoje děti. Je lehké kritizovat, ale těžší je něco dokázat. Vyhlídky budou takové jaké si vytvoříme!

Jakub 90240  23 let 25.05.2010 22:56
Je mi 23 let a naprosto s vámi souhlasím, vyrůstal jsem v norální rodině. Matka i otec pracují a mám ještě dva mladší sourozence.Netvrdím ,že jsme někdy trpěli hlady a že bych neměl co na sebe, ale muselo se u nás šetřit. Naši a já nyní také pracujeme odvádíme daně, nemáme žádné půjčky, nepobíráme a nikdy jsme nepobírali žádné dávky, tak opravdu nechápu jak mě a mojim rodičům může někdo přisuzovat nějaký dluh.Vyhrožovat mám, že nebudeme mít ve stáří důchody.Jsem mladý a mám z budoucnosti strach. K čemu mi je demokracie, která mi dává tak špatné vyhlídky .
Skutečně jen k tomu ,že nemusím stát ve frontě na banány v této banánové republice.

Jarda 77121  61 let 25.05.2010 13:37
Paní Inko, naprosto s Vámi souhlasím. Zlodějny, které 20 let doprovázely činost politiků nyní prezentují jako dluh 120 tisíc každého z nás.Navíc manipulují mladými lidmi a vyvolávají mezigenerační nenávist.Nevím,zda pan Havel tohle chtěl, když ted mlčí.

Jana 78253  42 let 24.05.2010 18:41
Budu volit ODS, veřím Petru Nečasovi. Věřím že se obklopí lidmi, kteří budu stejně slušní jako on.
Přiznávám se, že nebudu volit lídry,ale začnu si vybírat od zadu starosty a místostarosty, kteří něco ve svých obcích či městech dokázali a mají zkušenosti s komunální politikou.Rozhodně nebudu volit učitele nebo doktory bez zkušeností z komunální politiky.
Pokud chcete dopadnut jako v Řecku volte ČSD, slibovat a rozdávat umí každý. ODS měla odvahu a začala dělat nepopulární reformy, proto prohrála voby v krajích. A kam to vedlo kraj nemá na opravy silnic, na zvelebování obcí a měst, zadlužuje nejen stát ale i kraje. Jsem matka tří dětí, myslím na jejich budoucnost, přeji jim aby se měli tak dobře jako my posledních dvacet let ve svobodné České republice na kterou jsem právem hrdá!

JanPivec 95164 24.05.2010 13:49
Nemluví ze mne závist.Když se mají uskrovnit obyvatelé tohoto státu,tak všichni bez vyjímky.Toto zaručí jen levice.Pokud má státní kasa zkrachovat,tak ti,co nic nemají o nic nepřijdou.Paroubek slibuje sociální výhody a po volbách na ně rychle zapomene.Pokud udělá akcie na jméno,pak se zjistí ,že ti,co přidělují státní zakázky,jsou majiteli firem.Vím že učitelé berou od státu peníze a že nebudou podnikat.Slyšel jsem,že jeden měl několik pneuservisů a jeho zaměstnanci to měli napsané na sebe.Pak každý pátek si přijel pro peníze.Podnikatelé si jezdí auty pro sociální podporu.Podnikají tak aby nevykázali žádný zisk.Rád bych si benzín odečetl z daní jako oni.Já za něho platím zdněnou korunou.Bohatí by museli prokázat jak k bohatství přišli.My,co poctivě platíme daně,nám to neublíží.Proto pravice je tak vystrašená,aby se nepřišlo na jejich daňové úniky.

Inka 90240  52 let 24.05.2010 10:41
Pravě jsem obdržela letáček ODS s názvem "Osa zla" kde ODS líčí histori ČSD ,která vznikla v roce 1878 a prý se,kromě jiných lží, podílela i na vraždě Milady Horákové, neskutečné k jakým ohavnostem se tato strana uchyluje.Osa zla ODS je sice krátká, ale nevyrovná se jí žádná strana v této zemi. ani žádná jiná v histori této země.

Jiří 90240  60 let 24.05.2010 08:00
To krásné heslo, od kterého jsme si v roce 1989 tolik slibovali,
"nejsme jako oni" skutečně dodrželi, nejsou jako oni, ,jsou ještě horší, ještě víc nenažraní, ještě víc prolhaní, ještě víc zkorumpovatelný .Za dvacet let tuto zem zdevastovali a pro lidi neudělali nic!

KopalJarosl 89228  52 let 24.05.2010 01:45
Petr Nečas se stal předsedou strany = vlčí smečky ODS. Všichni lidé vidí co v téhle zemi tato strana za 20 let způsobila a těžce to na sobě pociťují. V podstatě dnes slibují to co slibovali před 20 lety, mají údajně na všechno řešení. Problém je ale v tom že už jim málo kdo věří. Většina lidí vystřízlivěla z toho, čemu slepě věřili na začátku 9O. let a dnes už jim je jasné kam je tato strana nejspíš dovede. Já osobně bych si o ně neopřel ani rezavé kolo, natož abych je volil.

František 77474  70 let 23.05.2010 11:55
Lžeš Nečasi, tvoje kecy na závěr dnešní Partie, že dříve platil důchodce s vysokým tlakem a cukrovkou ročně 20 0Kč a nyní jen 250Kč je opravdu sprostá lež. Ono je to víceméně opačně. ODS a Julínkovi svěřit zdravotnictví, tak Mádl s Isovou nebudou mít příští volby komu zpívat. Styďte se.

25 21710 22.05.2010 17:30
INKO . 10% souhlas.

Inka 90240  52 let 22.05.2010 14:20
Kdo sledoval včerejší hydepark v televizi určitě si všiml jak pan Nečas změnil rétoriku. Asi si přeci jen občas přečte nezory na svou osobu.Moc se snažil být korektní a neútočný. Ale prázdnota jeho argumentů byla tak výrazná, že mu ani ta snaha o korektnost nepomohla.Na jedinou otázku která mu byla kladena neodpověděl tak aby přesvědčil že to se svými občany myslí vážně. Neodpověděl třeba na to jak to bylo s velmi podivnými odměnami jeho asistentce a oháněl se
tím že zveřejněním by porušil právo na soukromí.Ale peníze nešly s jeho soukromé kapsy ,ale s kapes našich. Na otázku poplatků ve zdravotnictví mlel ohranou písničku o zlepšení kvality lékařské péče.
Nějak si pánové z ODS neuvědomují,že ta lékařská péče je skutečně lepší tím, že je tu nějaký pokrok a vývoj ve zdravotnictví, ale ten by byl i bez poplatků.Na otázku co udělá jeho strana s lidmi kteří, už od dětství jsou vychováváni k tomu,že v tomto státě se dá žit pohodlně a bez práce ze sociálních dávek , řekl opět obehranou písničku, že budou tyto lidi motivovat tím že jim dávky budou vyplácet pouze když budou vykonávat obecně prospěšnou činost a nebo se vzdělávat, jak víme tito lidé si vždy svoje vykřičeli.Tato moje připomínka nepatří lidem ,kteří o práci přišli a pro svůj věk jinou nemohou najít, ani pro ty mladé kteří vystudovali a o kvalifikovanou práci nezavadí.Alternativu pro lidi kteří skutečně práci hledají ODS nemá. Prostě za dvacet let naší specifické domokracie se pro lidi neudělalo nic,nestojíme sice na banány a cestovat když na to máme můžeme, ale to je hodně slabá náplast na zdevastovanost tohoto státu dík lidem kteří tu dvacet let vládli a teď se nás opět snaží přesvědčit, že oni jsou ti praví kteří to s námi myslí dobře. Vždy a především to mysleli dobře jen sami se sebou.

Milan 77598  35 let 20.05.2010 19:14
nevolim ODS v žádném případě.jejich koncentrační politika se mi pranic nelíbí .v čele s jejich novodobým Mengelem -Nečasem.který dělá vše pro to aby z těch nejchudších občanů udělal bud levnou podřadnou pracovní sílu nebo je dohnal k úhynu hlady.ČSD také nevěřím,tato strana pouze předstírá konkurenční boj s ODS .ve skutečnosti jsou zpaktovaní navzájem až běda.tot vše

IngPavelka 77598  29 let 20.05.2010 18:41
Petr Nečas alias český Mengele sociálně slabých a nezaměstnaných občanů.Opravdu se nám pranic nelíbí jeho"pokusy" udělat z nezaměstnaných občanů,(kterých bude přibývat jelikož v jistém věku a dnešním propouštění moc šancí nemají.apropo.)nevolníky ,podřadné levné námezní síly! .Další jeho stupidní návrh -poukázky místo finanční hotovnosti,tady už pánáček ůspěšně naráží na porušování lidských práv a svobod,mimochodem.HESLO DNE-víte co je největší civilizační pohroma? UČENÝ HLUPÁK! .nemusím dodávat o kom je řeč.

Mydlář 88324 19.05.2010 00:29
Další co je v politice 18 let už sis dost nahrabal!

Věrka 88236  45 let 18.05.2010 20:11
Neustále slyším, kolik simulantů ubylo díky neplaceným prvním dnům nemocenské. Ale moc by mě zajímalo, jestli se pan Nečas šel podívat v době chřipek někam do provozu. Mi se to podařilo. Ženy u pásu vydělávají kolem 7.50 Kč čistého, proto si nemohou dovolit přijít o další peníze. V případě, že jsou nemocné, tak i s teplotou, kašlem, rýmou pracují. V případě, že už je to neúnosné, tak se vezmou 1-2 dny volna, které musí nadpracovat nebo dovolenou, o kterou "okrádají" rodinu. Pak v době chřipek je na dílně několikaměsíční kolotoč - rýma, "léčení", nadpracování a vzájemné přenosy bacilů. Nebyla by místo neplacené nemocenské lepší zvýšená kontrola nadřízených - přímý nadřízený určitě nejlépe ví, zda se jedná o simulanta nebo skutečně nemocného a v době chřipek by určitě 2-3 dny nemocenské spojené s víkendem by předešly pozdějším zdravotním komplikacím i šíření nákazy mezi spolupracovníky. Pak chodí k lékaři až už jsou skoro na "smrtelné" posteli - obrazně, ale někdy i doslova.

Ivka 90240  47 let 15.05.2010 16:55
Pavel(60)i když vaše příspěvky považuji z velké části za rozumné, obávám se, že jste doposud viděl velmi málo veřejných vystoupení pana Nečase. Pan Nečas je řečník, který velmi často používá plivání síry, úšklebků a
pohrdání vůči svým odpůrcům. Nedokáže argumentovat a proto používá tyto zbraně.Je to skutečně velice slizký a zákeřný člověk. Bůch nás chraň před lidmi jako je pan Nečas. Přimalovat knírek a myslím že i svým vzhledem někoho připomíná. To není dobrý člověk, je to slaboch a ti jsou nebezpeční. Nejsem volič ČSD, ale mám dojem,že za všechnu bídu světa může Paroubek, jak jednoduché .Politici si z tohoto člověka vytvořili nepřítele státu a na kritice jeho postojů si založili svojí kampaň. Já bych od politiků ale chtěla slyšet , co udělají pro vyvedení země z dluhů, kde vytvoří ta nová pracovní místa, kdy vrátí ty zpronevěřené peníze, kdy se u nás budou stavět dálnice za běžné evropské ceny, atd. nestačí mi jejich sliby, chci konkrétní údaje kdy, jak a zakolik. Jejich sliby mají asi takovou hodnotu, jako když já vám teď slíbím,že od zítřka si můžete
létat na měsíc podle libosti. ČSD není nepřítel tohoto státu číslo jedna, číslo jedna jsou všichni politici kteří tento stát vedli dvacet let a zavlekli nás do této situace. Ani jeden z nich nepřiznal svůj podíl viny a dokáží jen jako malí kluci ,házet vinu jeden na druhého a jeden z nich má dokonce ještě tu drzost a obesílá nás složenkami na uhrazení dluhu který způsobil.

Grafolog 21710 14.05.2010 18:54
Pane Nečasi,zápis který jste vepsal do návštěvní knihy v domově seniorů je vskutku expo.Mám proto jen dvě vysvětlení.Buď jste byl totálně opilý,nebo jste absolvent speciální školy.Prostě rukopis vypovídá za vše.

Pavel 85877  66 let 14.05.2010 13:17
Mám k ODS značné výhrady, ale troufnu si říci, že pokud by všichni politici byli alesoň takoví jako pan Nečas, nebyla by politická úroveň v naší zemi na tak odporné úrovni, na jaké je. Paroubek naproti tomu zkoumá co by si občané přáli a pak jim to slíbí. Jsou ovšem jen dvě možnosti. Buď sliby po volbách nesplní protože na to není, nebo si na to půjčí a pak během velmi krátké doby přivede tuto zemi k bankrotu tak, jak dopadlo Maďarsko a Řecko. Pak ovšem o to, co lidem dal v mnohem větší míře občané přijdou. A nejvíce to pocítí právě ti nejchudší, včetně nás důchodců. A co se týká ubohosti volební kampaně ODS tak, i když mám naštěstí dnes možnost dát svůj hlas TOPce nebo V bez obav, že by propadl, osobně nepovažuji její kampaň za tak odpornou, jako tu ČSD. Paroubek a spol. totiž neumí nic jiného, než plivat na všechny strany, které by mohly ohrozit jeho chorobnou touhu po moci. Ale každý strůjcem svého osudu. To, s čím bezvýhradně souhlasím je, že všichni ti, kteří tuto zemi řídí již pomalu 20let by měli nést osobní odpovědnost včetně ručením majetkem, měli by být odejiti na ta místa, odkud kdysi přišli, aby spadli ze svých nadpozemských výšin a konečně zase poznali, jak se žije normálnímu,obyčejnému občanovi tam dole - v podhradí. Oni už jsou totiž od normálního života úplně odtrženi. Ale to má naději na změnu jenom tehdy, pokud to všem těmto politickým dinosaurům zastoupených největším počtem právě v ČSD a ODS, ale i u Komunistů a Lidovců, spočítají při volbách.

Marbod 85245  44 let 13.05.2010 22:22
Teď jsem shlédl fotografie z mítinku ODS na jižní Moravě. Je to jedna velká ubohost. Celé je to postavené proti osobě nějakého Paroubka. Člověk se přitom vůbec nedozví jakým způsobem chce ODS zajišťovat pracovní místa a řešit tak nezaměstnanost. A jak člověk s průměrným hrubým platem má našetřit na studium svých dětí a úplně se člověk hrozí hypoték (přeci ty děti jednou vyrostou a budou chtít někde samostatně bydlet), to nejsou hypotéky, ale popravotéky. Toto by měla řešit ODS jestli chce získat voliče. A pan Nečas je poslancem od roku 192, takže je to jeden ze strůjců obrovského zadlužení této země. Za toto zadlužení můžou všichni bývalý i současní poslanci a senátoři a všechny vlády od roku 190. Měli by být hnáni k zodpovědnosti, ztráta veškerého majetku, třeba by se pak ten dluh o něco snížil.

Vladimír 80247  71 let 13.05.2010 07:24
Vážení. Pan Petr Nečas je jedním z těch politiků, kteří spomocí svých médií rozdělují tento národ na nepřátelské tábory. Předesílám nejsem ani komunista, ani socialista, ale přečtěte si prosím na internetu článek pana Jiřího Pehe (toho rovněž nikdo asi nebude podzřívat k náklanosti k levici). Článek má název "Lisoměrná štvanice na Paroubka". Ukazuje proncip toho, jak lidé někoho, nebo něco, dokáží nenávidět, aniž by věděli proč.

Pavel 85877  66 let 05.05.2010 21:07
Re: Obcan CR
Dovolil bych si tak trochu nesouhlasit s touto reakcí na můj názor. Že rozumný volič nedá na líbivá slova dokazuje skutečnost, že TOP 09 říká dosti nepopulární slova a přesto její preference nejsou zanedbatelné. Já osobně jsem přes svůj věk nikdy nedal hlas levicovým populistům a ze svého okolí vím, že velkou část veřejnosti (myslím té rozumné) odrazuje od volby ODS právě to, že se nedovede vypořádat se zprofanovanými politiky, kteří se drží svých teplých korýtek, namnoze již od revoluce. U ODS jako takové nepozoruji získávání hlasů nějakými líbivými sliby a myslím, že je to tak správné. Jenže více důvěry a sympatií by určitě získala právě tím, kdyby představila kandidátku prostou známých korupčníků a prospěchářů a nahradila je novými, nezkompromitovanými tvářemi. Jinak si ale myslím, že ve srovnání s Řeckem jsou naši lidé přece jen poněkud jiné mentality, méně horkokrevní a snad i trochu přístupnější rozumným argumentům.

ObcanCR 95160 05.05.2010 12:00
Mily Pavle.Ja vim,ze predvolebni akce a sliby politiku spise pripominaji prekrikovani na jarmarku.Ale jak jinak ziskate sirokou verejnost volicu,ktera slysi bohuzel jen na libiva slova? Kdyz jim reknete tvrdou pravdu,jako napr.ted v Recku,tak neziskate ani jeden hlas.A hlasy potrebujete ke zvoleni.Teprve pak muzete prosadit i nepopularni zakony a opatreni.Toto plati pro vsechny strany.

Pavel 85877  66 let 05.05.2010 11:13
Pan Nečas by se měl plnou vahou zasadit o změny v ústeckém kraji. Trafika v podobě jedničky na kandidátce do parlamentu pro bývalého zkorumpovaného hejtmana Šulce, nebo bývalého veksláka Šatníka na místě třetím rozhodně nepřispěje k vítězství ODS v tomto kraji. Ostatně, díky panu Šulcovi a asistenci Šatníka v kauze snahy o likvidaci společnosti, která se "provinila" snahou domoci se toho, co jí ze zákona náleželo, byl při posledních parlamentních volbách tento kraj jediným v republice, kde zvítězila ČSD. A díky tomu vznikla v parlamentu i patová situace. Dále by měl pan Nečas poněkud zrevidovat spoluúčast ve zdravotnictví. Ne snad, že by neměla být. Jen ta forma je poněkud nedobrá. Nenamlouvejme si, že mezi lékaři jsou jen samí charakterní lidé. Stačí se podívat na Ratha - to je také člověk z této branže. Díky své nepřehlednosti systém výběru poplatků totiž umožňuje vybírat je i tam, kde by se vybírat vůbec neměly. A najde se dost takových lékařů, kteří toho zneužívají, zvláště pak u seniorů, kteří nemají odvahu se proti tomu ohradit a ani se v tom většinou nejsou schopní orientovat. Navíc je tento systém vlastně zlegalizováním černé ekonomiky, neboť se jedná o nezdaněné příjmy. Přitom za nezdanění příjmů, pokud jsou u malého soukromníčka zjištěny, hrozí tvrdé postihy. Odradit od návštěvy lékaře za účelem banálního respiračního onemocnění a předepsání Paralenu se přece dá dosáhnout stejně efektivně neproplácením takových léků a stanovením hranice např. 10,-Kč, do které si bude každý hradit léky sám. To by pak bylo peněz v systému, které by mohly být použity i na motivaci těch opravdu dobrých lékařů. Ono totiž nejde jen o těch směšných třicet korun. Pro starého člověka s přibývajícími neduhy stáří to těmi třiceti korunami pouze začíná, ale pokračuje to dále nemalými doplatky za léky na srdíčko, cukrovku a další choroby, které se těch mladých zatím ještě moc často netýkají. Pro ně v produktivním, zdravém věku a se solidními příjmy, kdy potřebují lékaře jen zřídka, jde skutečně o směšné a zanedbatelné výdaje a problémy těch starých nemocných těžko pochopitelné. Může se proto někdo divit, když z téměř dvou mlionů voličů - seniorů jich velká většina skočí na špek Paroubkovi?

Jana 78131 18.04.2010 06:43
Nečas - Paroubek. Jak by řekla moje babička : Jeden za 18 a druhý za 20 bez dvou. A můj puberták ? Ten se u televize smál celou dobu, pravil, že takovou grotesku dlouho neviděl. Pánové neví, že i mladý, nový volič má oči, uši a vlastní mozek?

ZbislavLepík 90122  67 let 09.04.2010 11:36
Pane Nečas, jsem invalida, kterému jste odebral 30kč, které nutně potřebuji na jízdu autem. Jelikož mám dilatační kardiomyopathyi - již 13 let a nikam se nemohu vydat bez auta, protože bych to nedošel. Vím, že mi neodpovíte, protože je to určitě pod Vaši úroveň, ale rád bych na to znal Váš názor.

Frank 77100 06.04.2010 23:16
Na něm se mi nelíbí vůbec nic. Gumový ksicht, uskřehotaný přeskakující hlas a žvanění a lhaní.

Jana 78131 06.04.2010 13:52
Paní Hana 37 má naprostou pravdu. O člověku vypovídá i neverbální mluva. Pohyby těla, výraz tváře atd. Panu Nečasovi stačí přilepit takový malý kníreček a jste doma!

Nezamindrákov 14779  48 let 04.04.2010 21:57
Mně pan Dr. Nečas připadá jako vzdělaný ale slizký politický had.

Vojtěch 88593  60 let 03.04.2010 11:10
Vážený pane KOnčele.Jste nějaký pomýlený. Píšete, že celá léta celá vaše rodina volí ODS a nyní před dalšíma volbama si dáte podmínku - buď zmizí z ODS Langer a Bém nebo budete volit jinou stranu.
To jste tedy převlékači kabátu. Horší, než sněmovní přeběhlíci.

Anonym 90150 02.04.2010 17:28
Pane Nečasi, blahopřeji Vám k nové práci. Jsme (mluvím za celou naši 25 členou rodinu) rádi, že je v čele ODS opět někdo slušný a solidní.Přejeme hodně úspěchů v práci a ve volbách.
Celá léta volíme ODS. A doufáme, že i letos, POKUD: z kandidatky ODS zmizí pan Langer a hlavne pan Bém. V opačném případě budeme volit jinou stranu.
ZA celou rodinu, Vl. KOnčel

Pavel 90981  50 let 02.04.2010 16:21
nejsem sice volič ODS,ale pan Nečas si myslím,je minimálně slušný člověk a odborně zdatný,což prokázal i jako ministr práce a soc. věcí.

Vojtěch 88593  60 let 02.04.2010 10:15
Ivko |47|. Nevím, jak můžete Vy, která jste nezaměstnaná, volit stranu podnikatelů a boháčů. Myslím, že Vás za toto rozhodnutí Vaše vnoučata opravdu budou proklínat. Jen Vám přeji, abyste nebyla nemocná a nemusela, jako já, platit měsíčně téměř 90 Kč za léky. Ono se Vám, milá paní, jak nepravdivě sliboval Julínek, do limitu 50 Kč, nad které Vám VZP vrátí peníze, započítá jen velice málo a vše ostatní jde z vlastní kapsy. Takže na vrácení peněz málokdo dosáhne.
Pro podnikatele je to pakatel, pro důchodce životně důležitá částka. Přeji Vám, aby Vám nezaměstnanost a i optimistická nálada pro ODS vydržela co nejdéle. Tato doba se Vám už započítává do důchodu |30 let před nárokem na důchod| a jako "pouze vyučená|, jak se nazýváte, asi jste velký plat neměla. Z čeho si budete připlácet na důchod, jak chce ODS?
Vaše děti a vnoučata budou nadšené, až Vás budou muset v důchodu dotovat - přispívat na léky, doktora a pod. To jsou vyhlídky - přeji Vám je ze srdce.

Ivka 85112  47 let 02.04.2010 07:57
pan Nečas má mé sympatie.Měl by se určitých lidí v ODS zbavit nebo mu zlámou vaz.Jsem volička ODS od jejího vzniku a nestydím se za to a nechci aby má vnoučata mč proklínali za dluhy které má v plánu ČSD.On měl p.Topolánek ve známém rozhovoru pravdu s těma typickýma čechama vepřo knedlo zelo to jsou voliči Paroubka,nemyslí totiž do budoucna.
Poznámka na konec jsem pouze vyučena a jsem 10měsíců
nezaměstnaná

Hana 90240  37 let 01.04.2010 22:59
Právě jsem v pořadu "Máte slovo" sledovala pana Nečase a musím konstatovat, že tak slizkého a prolhaného člověka jsem snad nikdy neviděla.Slybuje, že lidé budou mít pod vedením jejich strany práci, ale to je tak virtuální slyb ,že když lidem slýbí že budou všichni moci odletět na dovolenou na Mars,tak to má stejnou hodnotu.ODS doporučuje lidem podnikat, ale v čem? Ve službách to nemá cenu, protože lidé nemají peníze na to,aby je využívali.Vyrábět tady něco nemá význam, protože levné zboží z Číny má u konzumentů přednost. Na podnikání jsou potřeba prostředky a na ty nezaměstnaný a nemajetný nedosáhne, protože mu nikdo nepůjčí. Tak jak si představují to podnikání a vytváření pracovních míst.

Jana 88593  71 let 01.04.2010 09:00
Jožko 67. Je vidět, že KSČ měla ve svých řadách slušné lidi, jako je pan Nečas. I on možná vzpomíná, jako bývalý člen SM a kádrová rezerva KSČ na bolševické peklo |jak píšete|, které pomáhal budovat nejen on, ale i jeho otec, člen Státní bezpečnosti. Tito lidé přešli do ODS, KDU a pod, a v KSČM zůstali ti, co chtějí, aby obyčejný člověk žil ne dobře, to už se nepovede, ale alespoň přiměřeně slovu člověk.

Zita 90240  42 let 30.03.2010 21:37
Ještě v minulých volbách jsem volila ODS, ale po tom co předvádí v celém svém volebním období jsem znechucená a určitě je volit nebudu. Korupce, zlodějina, pohrdání občany, arogance, sprostota. Pan Nečes to nezachrání protože z tohoto člověka přímo srší nenávist k prostým lidem- K lidem bez kterých by tato společnost nemohla fungovat a díky kterým má on svůj servis a svůj plat.Tomuto člověku nevěřím a to, že je v rodiném životě slušný není žádnou zárukou toho,že bude slušný politik.

Kritik 21710 28.03.2010 18:33
Cenzor pracuje lépe než za t.zv.totality.

Jožka 88849  67 let 27.03.2010 15:52
Konečně se ODS probrala! Nečas je správná volba. Zkušený, odborník, schopný argumentovat, lidsky na úrovni, spořádaný rodiný život, bez milenky atd. Myslím, že Paroubek a spol. mají teď nahnáno.Správný lídr. Moc mu fandím, i když žije v podmínkách, kde spousta lidí vzpomíná na krásné chvíle prožívané v bolševickém pekle! Paroubku, Rathe, Sobotko, Zaorálku, Hašku., třeste se! Některé sprosté příspěvky do diskuse svědčí o mizerné intelektuální úrovni mnoha lidí!

Mirek 19319  53 let 23.03.2010 11:17
Pane Nečas,nějak postrádám vaše vyjádření k panu Topolánkovi.Jak je to do vlastních řad,tak vaše propagandistická retorika nefunguje.Nerad bych pod vašim vedením zase poslouchal Svobodnou Evropu či radio Londýn viz poslední vyjádření vašeho pana předsedy.

Jana 78133  58 let 21.03.2010 17:58
Budu volit tu stranu, která nabídne dočasný předčasný důchod.

Hana 90240  37 let 09.03.2010 23:36
Škoda,že pan Nečas tyto příspěvky nečte, dozvěděl by se o sobě tolik pravdivých věcí. Pan Nečas už svým ulízaným a slizkým zjevem připomíná fašistu. Rád by vypadal jako tvrdý chlap, ale bohužel v tom mu příroda nenadělila. Vypadá jako přerostlý páťák a tak se snaží alespoň ve svých projevech být za chlapa. Chlap nejste a kdyby za váma nestála ta armáda modrých gaunerů, tak se poděláte pokaždé když za váma někdo zadupe.Nemám vás ráda právě za to jak se křečovitě snažíte být v ODS ten nejtvrdší, jak se podbízíte své straně, pro mě jste odporný slizoun.

Jaroslav 89128  60 let 09.03.2010 19:26
Pane Nečasi. Vždy jsem Vás považoval za slušného člověka. Ale po Vašich obstrukcích a po Vašem dnešním vystoupení proti panu Fischerovi již nemám slov. Proboha běžte se už živit rukama! Bohužel patříte do stejné "cenové kategorie" jako Vaši kolegové z ODS, zejména pan Tluchoř a Langer.

JanL 88818  54 let 05.03.2010 10:48
Jak může Morávák být takový tlučhuba jako vy
Nečasi. Vy nepatříte do sněmovny ale k Bolku Polivkovi, on je král ale potřebuje šaška.

Emos1a2 78132  64 let 28.02.2010 14:12
Jste nyní po pátečním vystoupení ve sněmovně označován za pablba, s čímž souhlasím, a nikdy bych se nesnížil, ač by šlo o cokoli k takovému projevu.

Radek 21218  29 let 27.02.2010 10:47
nadáváte na odbory že chtěji stávkova ,ale že vy stavkujete a nic ve sněmovně nedělate už kolik měsíců to vám nevadí ,nemocenská se vám nekrátí vy jste prostě jednička ,ale topolánkova přeji vám i vaší straně ve volbách propadák!

Štefan 21213  35 let 27.02.2010 08:19
To jaké obstrukce Nečas předvádí v sněmovně,se mi nelíbí a proto ODS již moje rodina volit nebude . Prostě je to arogantí frocek

Mirek 19319  53 let 26.02.2010 16:56
Jako pitomec bez sociálního cítění. Jediné co mi ukliduje je to, že i ta nejdelší písnička má svůj konec, to je i ta Nečasova. Bohužel i pan Nečas je strůjcem toho, že komunistům budou stoupat preference.Divím se, že ho pani manželka nespacifikuje aspoň s ohledem na to, že je matkou čtyř dětí, tudíž sociální citění ji mělo být blízké. Jestli si teď ve sněmovně připadá jak hrdina, kterému tleskají jeho soudruzi v modrých košilích, tak tu naší malou zemičku nic dobrého věru nečeká. Petře probuďte se dřív než to udělá Svatý Václav a nebo voliči.Věřte, letos vás čeká tristní výsledek ve volbách, třeba se vám potom v těch podnikatelských a lobistických hlavách konečně rozsvítí. To platí i pro vašeho guru pana Topolánka i pana Tluchoře taktéž

DrŠtrosmajer 21710 26.02.2010 12:58
Přes hubu a vyhodit.

Klára 90236 12.02.2010 18:04
Paní Marie V. o co Vám jde? Vytrhne Vaše rodiče třináctý důchod 240,- Kč, položí Vaši dceru, že bude mít nižší mateřskou? O to nemluvím o 3 neplacených dnech PN. Víte, jaká byla úspora za minulý rok, že se neproplácela? Prostudujte si prosím vše,důkladně, prostudujte si materiály o Řecku,K tomu všechny ty obstrukce v PSPČR.A přeju šťstnou ruku, při vkládání volebních lístků do urny.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti