Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2250

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

MarieV 89362  50 let 12.02.2010 14:04
Dobrý den,
snažím se politiku vnímat jako součást svého života. Vždycky jsem volila, snažila jsem se brát situaci na politcké scéně takovou, jaká je a že ty frašky v parlementu k prosazení jednotlivých bodů k tomu patří. Hodně krát mě rozčililo chování jednotlivých poslanců, ale po přečtení dnešních novinek mě nenechalo jen tak v klidu a nereagovat na Váš návrh- přerušit veškerá jednání až do parlamentních voleb. Promíňte, ale to už je do nebe volající - za co tedy chcete pobírát poslanecký plat a náhrady, když nechodite do práce. Obyčejný člověk když nedojde do práce, tak dostane od svého zaměstnavatele neomluvenou absencí a Vy páni poslanci máte tu drzost si to ještě odhlásovat, že nebudete pracovat! To co předvádíte poslední dobou v parlamentu, za to bych Vám nedala ani korunu! Po lidech chcete, aby přijali usporná opatření, nemyslíte, že by jste měli jít příkladem "chovej se tak, jak chceš aby se chovali k tobě". To si myslite, že po tom všem bude mít obyčejný člověk chuť jít k volbám. Je my Vás všech poslanců líto, jak kvůli svému korytku jste schopní udělat cokoliv, jen abyjste se tam udrželi. Jen aby jste se nepřepočítali a ve volbách nezvítězili komunisti, kterých se tak bojíte. Nejsem zastankyně komunistické strany, ale mám sto chutí v nadcházejících volbách je volit. Probuďte se už proboha!

Evropan 95206 11.02.2010 15:55
Vladimire-popisujete nynejsi situaci velice spravne.Ale zapomel jste dodat,ze je to problem celosvetovy.Dotyka se to vicemene kazdeho statu,ktery zije z dani pracujiciho lidu.Pouze nekolik malo statu,jako napriklad Svycarsko,ktere zije z uroku cizich ulezenych penez,jsou proti teto krizi imuni.A bohuzel se v dohledne dobe nic nezmeni.Naopak,tento stav se vic a vic prohlubuje.Recko je toho nejlepsim prikladem.Proto nedavejte vinu jednotlivym politikum.Ani ty Vami preferovane s tim nemohou nic udelat.

VladimírL 90254  77 let 11.02.2010 15:13
Pan Dr. Petr Nečas- Proto-že jsem se chtěl dozvědět více o Vás, nalistoval jsem Vaši stránku.Byl jsem však udiven, jaký hulváti zamindrovaní se tam mohou vykecávat.Jejich styl mně připomína plátek Vlajka, nebo Arijský boj vydavaný za protektorátu a podporovaný nacisty.Beru, že každý má právo na názor, ale musí být něčím podložený. Nadávky a vulgarita není argument.Najděte si na stránce P.N rozhovor s Lidovými Novinami,kde i pro méně chápavé zdůvodnuje své jednání.Dr. Nečas byl jedním z těch kteří se nebáli poukázat na nepopulární věci. Proto ho jeden penzista (Komik 70 let ) dokonce nazval vrah důchodců. Drahý pane , zajímalo by mně , co byste řekl za několik let ,když díky panu Paroubkovi byste neměl penzi vůbec.Doufám,že víte, že díky populistickým levicovým stranám, zejména nyní Řecko se dostávají do státního bankrotu.Jednorázový předvolební příspěvek je pouze cestou do ekonomického pekla.A kdo si myslíte z kterých peněz Vám to dá. Pan Rath taky sliboval , že dokonce bude dávat peníze z druhého platu (poslanec a hejtman ) potřebným a máte to vidět. Ani v hospodě Vám nikdo nedá na dluh.Děkujte, že takoví lidé jaké Dr. Nečas ještě jsou a brání republiku proti ještě většímu dluhu. A ty různé dotace zejména pro nemakačenky a nezpůsobilým , kteří se vydrželi flinkat celé roky na úkor ostatních je pouze správné.Můžeme Vám pouze zatleskat, že se snažíte vytáhnout republiku z ekonomického bahna, kteří ani naše vnuci nevytáhnou.

Mirek 8105  65 let 08.02.2010 11:38
Pane Nečas, po přečteni těchto stránek si řikám že jsem měl zase jednou pravdu.Vše, co jste doposud udělal se nikde neprodalo, tudiž jste pro tuto zemi ještě nic nevydělal.Berete peníze ztěch kteři mohou svou práci prodat a odvést státu daň.Neni vas hanba?

Jana 78131 05.02.2010 09:56
Dlouho jsen nezabloudila na tuto stánku a jak koukám tak Vás lidé mají hodně neradi, když si dovolí označit Vás veřejně vrahem a H. Mají k tomu asi pádný důvod, nemyslíte? Být Vámi, tak odejdu dobrovolně z politiky, ze sněmovny vůbec! Ano , za Vaše plky Vás platíme daněmi, které by mohly sloužit učitelům, sestám. hasičům atd. Lidem kteří dělají náročnou , záslužnou a smysluplnou práci, placenou velmi mizerně ! O Vás se dá pouze říci jedno: Jste namyšlený DARMOJED! ODEJDĚTE!

Petr 62218  40 let 04.02.2010 16:25
pan Nečas? teda pokud se příjmení získavala třeba i podle povahy, případně činosti toho daného člověka, tak je to jasný:-)
Nečas- to prostě není hezké počasí :-)

Jirka 89119  60 let 03.02.2010 20:02
Diskuse o nemocenské? Až budete natolik solidní a zařadíte se do šiku běžných plátců, pak o tom diskutujte. Jste horší, jak kdysi komunisti. Ty si takové výhody nemohli dovolit.Morálka je vám cizí, jenom blbě žvaníte. Obvzlášť Vy.

Jirka 89119  60 let 03.02.2010 19:54
Dobrý den, dnes jste předvedl přesně to, co jste kdysi odsuzoval u socanů. Byl jsem váš volič, dnes již né.Vaše strana ztratila důvěru.Tak dlouho plkat o nesmyslech stojí také peníze.

Komik 94196  70 let 30.01.2010 14:52
Jsi vrah důchodců.Pohlídej si tvůj přehnaný plat je třeba ti snížit hladinu cholesterolu,budeš mluvit jinak Fidele a vrahu.

Anonym 89102 15.01.2010 13:17
Tak co ty Hitlere - ty budeš posílat invalidní důchodce na nucené práce? Ty si klekni před Davida Ratha a upros ho, aby tě dal pouze do Štrasburku, pro porušování lidských práv, než se dostaneš před vyšího soudce a shoříš v pekle jako pochodeň.

Anonym 81329 01.01.2010 13:38
NEDLUŽÍM  NIC
Znovu, již po několikáté, jsem se  rozčílil nad neomalenou drzostí médií,
která mi, jakožto občanovi, periodicky  vnucují myšlenku,  že mám jakýsi
podíl na státním dluhu  a vypočítávají mi výši mého údajného podílu. 
Znovu důrazně opakuji, že jsem si od  nikoho nic nepůjčil a nikomu nic nedlužím. 
Nikdo, ani stát, není oprávněn  půjčovat si mým jménem a zadlužovat mne. 
Defacto by se jednalo o trestný čin.  Nic také nikomu nebudu splácet. 
Mou osobu si tento stát přivlastnil,  aniž by se mne na cokoliv ptal, v okamžiku
mého narození, ale to neznamená, že  si se mnou může dělat co chce, respektive,
zadlužit mne. 
Pokud je stát podnikatelskou  jednotkou a nedokáže splácet své dluhy,
pak zřejmě musí vyhlásit bankrot a musí  být zrušen. To ale neznamená, že mám
být zrušen i já.  Dluh by měl být naúčtován podílově  všem, kteří tomuto státu vládli
v době od vzniku dluhu. Já jsem tyto osoby nikdy  nevolil a jsem, co se týče jejich
jednání (proti němuž jsem často protestoval),  zcela bez viny. 
Z každých 10 % Kč, které vydělám, si  tento stát vezme 5 – 64 % Kč formou
různých typů zdanění. Další peníze si ode  mne stát bere formou daní z nemovitosti
a jiných forem zdanění. 
Když si za zlomek skutečné hodnoty mé práce, kterou mi stát milostivě ponechá,
cokoliv koupím, je toto cokoliv také  již mnohokrát zdaněno cestou od těžby suroviny
k finálnímu výrobku a jeho  prodeji. I zde platím v ceně výrobku státu odvody.

Anonym 81329 01.01.2010 13:38
Stát mi účtuje nejrůznější poplatky. Platím téměř nejdražší elektřinu v Evropě
a jsem občanem energetické velmoci. Hospodář stát platí za kilometr silnice třikrát tolik,
co kdekoliv jinde, atakdále. Stát mne připraví zhruba o tři čtvrtiny hodnoty všeho,
co vytvořím a vydělám a tyto prostředky prošustruje, nebo přerozdělí neznámo kam.
Ani to mu však nestačí, ještě se mne a mé potomky pokouší zadlužit. Kdosi neznámý
si na tento stát nabírá nehorázné půjčky, jako by byl stát jen nějakým bílým koněm
zločinecké organizace a jejích zločinců.
Stát, nebo kdosi, kdo se za jeho nálepku schovává, si ode mne bere několikrát větší
berni, než si panstvo kdy dovolilo vzít od podaného. Udržuje mne v chudobě,
abych si nevyskakoval, aby mi snad ani nenapadlo z přebytků založit firmu,
začít podnikat a zaměstnávat jiné. Sám stát však pracovní místa nezajistí a těm,
kdo nemají práci pak bezostyšně přerozděluje to, co sebral mně, aniž by se mnou
cokoliv konzultoval.
A teď mi ještě oznamuje jak mne zadlužil, za což pochopitelně nikdo nenese
odpovědnost, to udělala nějaká anonymní nezodpovědná krize. Zítra na mne pošle
exekutora, aby mi sebral i to poslední, co mi ještě zbylo.
Vážený a milý státe , milá vládo, parlamente a senáte České republiky …

Anonym 21323 22.10.2009 12:49
Svazáku, tys zase pojedl vtipné kaše, když jsi objevil patvar "hejnec".

Hana 85225 06.05.2009 13:53
Pane Nečasi, je mi velice líto, že Vaše práce na ministerstvu končí. Za ty tři roky se díky Vám pohnulo se spoustou věcí. Lidé to bohužel nevidí, protože jde o záležitosti jakoby nenápadné a s dopadem do budoucna. Je mi líto i nebezpečí, že Váš post brzo obsadí kdosi rozmáchlý z ČSSD, kdo zase bude podplácet... Přeji Vám hodně úspěchů v další kariéře.

JEJE-JEJE 78195 27.04.2009 19:54
On už je to pan ministr na odchodu. Tak ani nereaguje.Určitě už má zařízenou trafiku jako pan Julínek. Tak ten má vystaráno.5e chybí lékaři, že by se vrátil k profesi. Ani náhodu. To je moczodpovědné práce za málo peněz. Kacaj, kecaj všichni. A hrabou hrabou ještě víc

POZOR 88749 01.04.2009 10:44
...a způsobí tím vážnou újmu může být potrestán odnětím svobody až na pět let.

POZOR 88749 01.04.2009 10:43
Nový zákon platí od 1.4.2009.Zákon nedovoluje publikovat údaje umožňující zjištění totožnosti poškozených, podezřelých, svědků, či jiných osob zúčastněných na trestním řízení, pokud informace nepodaly samy orgány činné v trestním řízení. Informace umožňující zjištění totožnosti je možné zveřejnit až po zahájení veřejného hlavního líčení. Výjimky jsou definovány dále.

Dále pak zakazuje zveřejňovat informace o nařízeném odposlechu a informace získané sledováním osob a věcí, pokud informace nepodaly samy orgány činné v trestním řízení. Lze je použít, pokud byly odposlechy použity jako důkazy u soudu.

Zákon připouští výjimky z tohoto zákazu, a to pouze u obětí trestného činu po jejich předchozím písemném souhlasu. To znamená, že pokud např. politik, celebrita nebo jakákoliv jiná poškozená osoba (oběť) nedá předchozí písemný souhlas, není uveřejnění informace, umožňující zjištění její totožnosti, možné. Z dikce zákona vyplývá, že zákaz uveřejňování informací o obětech trestných činů je absolutní, mimo výjimky předchozího písemného souhlasu. Zákaz se vztahuje i na přestupky.

V souvislosti s tím byl dohled nad dodržováním zákona svěřen do kompetence Úřadu pro ochranu osobních údajů a režimu správního trestání pokud se jedná o sankce, které mohou činit až 5 000 000,- Kč. Kdo však, byť i z nedbalosti, neoprávněně sdělí, zpřístupní, jinak zpracovává nebo si přisvojí osobní údaje o jiném, shromážděné v průběhu trestního řízení nebo v souvislosti s výkonem veřejné správy

78195 28.03.2009 15:49
Nadělal jste bor---u a teď Vás za to čeká zlatý padák. Určitě už máte vyhlídnutou jinou židli, možná ještě lépe placenou. Matky nedostávají mateřskou. nemocní své dávky, lidé své výplaty. Být Vámi tak toho ZLATOUŠE dám těmto lidem. TO BYSTE BYL ALESPOŇ ZA CHLAPA.Tak jste jen vědátor mimo realitu a pěknej haj---k.

Milka 8531  62 let 16.03.2009 18:24
Ta stránka je takhle roztažená schválně že? aby to občany otrávilo. Trvá to už možná měsíc a nikdo se o stránku nestará. Jaký pán takový krám říkala už moje babička.

78195 07.03.2009 17:14
Co by koukal. Hlavně, že on má.Ale mimo jiné i vhlavě nasr--o. Jinak by nemohl vymyslet takové zrůdnosti.

Milka 8531  62 let 03.03.2009 15:22
Je vidět pane ministře, že už se nechodíte na vaší stránku ani dívat. Již dlouhou dobu, je vaše stránka v graficky nekoukatelné podobě

Marie 19329  50 let 02.03.2009 16:38
Udělejte už něco s právním řádem. Kde kdo denně přepadává banky a obchody. Pořádně zvyšte tresty. Ať si to už nikdo nedovolí.

Milka 8531  62 let 20.02.2009 17:00
EKONOMICKÁ KRIZE.Jediní kterých se ekonomická krize nedotkne jsou naši politici, vláda, parlament, senát, ti všichni mají své peníze jisté. Při svých nehorázných statisícových příjmech a dalších výhodách budou pro ostatní vymýšlet balíček opatření, který jich samotných se vůbec netýká. Prvním opatřením těchto politiků by mělo být odhlasovat si průměrný plat v ČR, abychom my ostatní viděli, že to s reformami myslí vážně a jsou příkladem pro ostatní. Vám se to žije protože existenční problémy jsou pro vás neznámým pojmem.

78195 18.02.2009 20:17
Slyšela jsem v rozhlase radu jedné chytré ekonomky, co dělat pro případ budete-li propuštěni z práce. Máte podle ní mít našetřeno alespoň pět platů. Tak tato rada je mi tak platná, jako mrtvému zimník. Možná mi pane ministře poradíte Vy. Jak nešetřit pět platů, když ten jeden je tak velký, že mne sociálka musí doplácet, abych přežila. Nejsem nevzdělaná a pracuji hodně,neflákám se, nechodím na nemocenské a ani si nestíhám vybrat dovolenou za minulý rok. Můj kapitalistický podnikatel to má obráceně. Fláká se dostatečně a dovolené má přečerpané. Ale nemá chudák peníze ,aby nám přidal. Zato rodince koupil tři nová auta a dětičkám byty a firmy-čky.Chudáček nemá, nemá a zase nemá. Vláda mu to musí ulehčit a já se mohu jít napást. Pět platů, ušetřených, cha...cha..cha. A tak státní kasa dotuje spekulanty a platí za ně slušným lidem dávky.To proto, že v ní sedí také spekulanti včetně Vás.

Karel 20913  41 let 25.01.2009 17:12
Co se mi spise nelibi ? Zlovule uredniku zejmena nadrazenost a jejich necilive chovani nepruhlednost a snadne podavani dukazu ze jmena pokud jde o rodiny z detma a stani pred soudy kdo kontroluje obektivnost a pravdu jejich tvrzeni kdo kontroluje zdali oni pecuji radne o sve nezanedbavaji je a sami nepiji asi nikdo

obyč.občan 78131  40 let 17.01.2009 16:27
ŘÍKÁ SE:Dej volovi stůl a vymyslí ti lejstro. Ten, který vymyslel na vašem ministerstvu nové neschopenky, byl hodně velký!PN-ka má místo 4 6 částí. Je špatně propisovatelná, formát příliš velký a manipulace a sní příliš složitá. Zase jste přidali práci těm, kteří se mají především starat o zdraví občanů. Lékařům a sestrám. A zase se bude muset zvednout stav admin. pracovníků na OSSZ, aby se ten administrativní mumraj zvládl. A ještě něco. Novým zákonem jste poškodili opravdu nemocné a poctivé lidi. Ti ač by měli, k lékaři nepůjdou a budou se raději špatně léčit sami.Budou si na nemoci vybírat dovolené, které mají na rekraaci sebe a společně s rodinou mohli trávit čas odpočinku.Náhráli jste jen našim šmejďáckým podnikatelům. Ti se budou kroutit jak hadice aby nemuseli platit PN.Valná část své pracovníky na ně dosud posílala, když pro ně neměla na výplaty, nebo práci. Sami pak klidně odletéli na dovču do Egypta s celou rodinou i služebnictvem, nebo na zahraniční lyžovačku, Znám jich dost, mohu jmenovitě sloužit.Teď budou dokazovat nesolventnost,aby nemuseli zaplatit ani kačku. Třeba i vážně nemocnému. Ten ať třeba umře hladem.Protože prachy jsou pro ně až na prvním místě.

Kritk 77247  51 let 17.01.2009 14:45
Mily Ondro.Kdo platil pojistovnam za nase zdravotnicke osetreni,nez se zavedli poplatky?No prece take stat.A sice z nasich prispevku a dani.Tenkrat to nikomu nevadilo.Proc tedy nyni takovy krik?Nejdriv se lide rozcilovali nad zavedenim poplatku a ted se zase rozciluji nad jejim zrusenim.To je hotovy kocourkov.

ONDRA 82616  23 let 17.01.2009 13:40
Vážený pane ministře,
jsem rád,že vy a tým ods je tak nekompromisní vůdči čssd.nesouhlasím s taktikou co preferuje pan paroubek.za vlády čssd by státní deficit byl vyšší než teď a souhlasím s poplatky ve zdravotniství.a konečně se začlo s touto problematikou něco dělat ,a nezametá se cesta těm co doplácí na ti kteří jen podávájí ruce a chtějí samé výhody od státu a daňových poplatníků.lituji jen toho,že doba po komunistickém režimu byla nastavena k tunelování a rozprodávání lukrativních podniků.proto většina národa bude volit ksčm a čssd co slibují věči které se stejně neuskuteční nebude za co a kdo by to za opčany zaplatil?přece zas daňoví polatníci a podnikatelé.vím je těžké něco prosadit v poslanecké sněmovně a v senátu ale snad všichni nejsou lhostejní a htějí něco dělat pro čr a lid v ní.

Arnošt 88818 15.01.2009 09:48
Pane ministře, jste poslední který má stránky na které muže obyčejný člověk psát a vyjádřit názor.
Jak dlouho?

Anonym 78193 03.01.2009 09:53
Taky ČERNOUŠEK? No vidíš a už jste na tránkách dva!Lidi jsou vynalézaví ČERNOCHŮ jsou mraky + odpočitatelné položky a hlavně těch nejbohatších + tebou zmiňované platy namnožených úředníků, s předsednictvím v EU jich 360 přibylo a ti budou mít platy a diety ! O tom si může obyč. člověk nechat zdát.A Věř tomu ,že s chytrostí těchto lidí to nemá co dělat. To jsou místa známých pro známé. A třicetikoruny? Žel, zákon platí a mohou být zrušeny zase jen zákonem.V nemocnicích mají možná své opodstatnění, MOŽNÁ!!!Ale u soukromých lékařů a v lékárnách to jde do kapes lékárníků a doktoři s tím platí sestru. To Vím na bet. Taky ČERNOŠKU, někteří mají na stole misky na mince a ani se neotěžují s nějakým dokladem. A tak bychom mohli pokračovat v diskuzi dál a dál. Ale já nemám zájem. Jdu si hledat práci, nejlépe ČERNOU. Protože s pracákem a ČERNOTOU se konečně budu mít a kasa přece neschudne!!!

maliř pokojú 88818  50 let 02.01.2009 17:11
Kasa je ty troubo anonumní a zavistivá prázdná proto, že stát hospodaří
špatně a zbytečně zozhazuje(platí za lidi v nemocnicích) že státní uředníci mají neuměrně vysoké platy.
To že nějaký řemesníček si udělá sem tam fušku, tím státní kasu neohrozí, stím dokonce stát počítá

Anonym 78193 02.01.2009 10:10
A smazali to smazali, byla to pravda!Jméno není podstatné.Ale,že spousta lidí jsou u nás ČERNOŠI prava je, že se tím chlubí to si lze přečíst u Emila.A že je nikdo nestíhá, je možné konstatovat podle stavu prázdné státní kasy.

Emil 88818 01.01.2009 10:01
Važený anonime, ten čas kdy řemesník jako tesař,pokryvač. zedník, stolář,topenář,instalatér a podobná řemesla sloužící obyčejným lidem nebude mít práci v dohledné době nehrozí a když mebudou líní budou vždy solidně žít. Jestli máš řemeslo a školu pak je to řemeslo o které nikdo nestojí.Lidé jsou líní
a řemesla které jsem vyjmenoval moc nelákají.
Bydlím na sřední moravě a neznám stavebního řemesnika bez práce dokonce si práci vybirají a to ten nejlacinější bere legálně kolem 200Kč a na černo
160 i více jak které řemeslo.Jsou tady i takoví kteří berou daleko vice než jsem napsal i ti mají práci.
VELKOBANKA ZKRACHUJE ALE ŘEMESNIK SE BUDE SMÁT VŽDY
JEN MUSÍ MÍT ŘEMESLO O KTERÉ JE A BUDE VŽDY ZÁJEM.
To pořekadlo že řemeslo má zlaté dno není už tak pravda zlaté dno mají vykuci a politici ale pevné a solidnímá urřitě.

Anonym 78193 31.12.2008 17:14
Řemeslníku, nevíš o čem mluvíš. I stavebnictví je ve srabu a mnozí soukromníci dosoukromničili. Ony krahují i VELKOBANKY.Buď rád,ře máš kelňu a můžeš ji používat .Já mám řemeslo+školu a je mi to celkem na ho---. Nikdy neříkej nikdy i Ty si můžeš jednou povzdychnout a být ve srabu.Takový je kapitalismus!Aby mohl být někdo přežraný musí jiný hladovět, to už říkala má prabába.Byla to velmi sečtělá, vzdělaná a pracovitá žena a hlavně , velmi moudrá.Tak prostě člověčí !!!

Anonym 88818 30.12.2008 17:58
Anonyme, nestěžuj si já se vyučil stavebnímu řemeslu a mám paráce dost a peněz také. Holt chceš byt dělník ve fabrice ba páse tak se nediv že ti dají málo.
Jestli jsi mladý a schopný nauč se nějákému řemeslu a uvidíš když budeš soukromnik jak ten kapitalismus je prima.

Anonym 78193 30.12.2008 17:35
Děkuji touto cestou Vám pane ministře i Vašemu panu předsedovi vlády ,že jste tak skvěle asistovali u eutanázie našich blízkých, Mikuláše a Ježíška. Opravdu to nešlo vydržet a tak odešli dobrovolně a se vztyčenou hlavou z lůna naší rodiny. Ještě jednou vřelý dík. Jeden z dvoutřetinových pracujících občanů, který zdaleka nedosáhne na prům. mzdu a kterému hrozí výpověď z důvodu krize. A´t žije a vzkvétá Vámi protěžovaný a obdivovaný kapitalismus. HURÁ!!!

Milka 8531  61 let 16.12.2008 11:37
Paní Heleno, vy máte opravdu slušný důchod, já mám něco málo přes 7tis.Podotýkám, že jsem téměř 40let pracovala.Nikdy nevyužívala žádné soc.dávky a téměř nemarodila.Nekritizujte ostatní a buďte opravdu spokojená s tím co máte.

helena 88818 16.12.2008 09:03
Neznám zákon který zakazuje lidem platit vice.
Máte to anonime v halvě nějak popletené.

Anonym 82621 13.12.2008 18:45
Váš důchod bych chtěla mít.Taky bych mlčela nebo chválila. V dnešní době nemá prodavačka 1321 hrubého. Asi se jedná o překlep.Ale stejně si na dnešní drahotu vydělá málo.Ale to je vina těch, kteří dovolí takové zákony,podle kterých jsou lidé tak málo placeni.

helena 88818  65 let 13.12.2008 09:20
Stará české pravdivé přísloví praví.
KDO NAŘÍKÁ TOMU UBRAT.
Já jsem sáma a mám důchod 9456 kč a nenaříkam,
já vidím jak nařikají lidé v důchodu a věřte mě
že neoprávněně.Mají všechno jezdí i na dovolenou
podporují děti a pořád a pořád jsou nespokojeni.
Těm nespokojencům kdyby vláda přidala jakoukoliv
částku budou pořád nadávat. To je takový český folklor
"my chudí důchdci".Vedle v bytě bydlí žena je prodavačka v textilu a dostane za měsíc 1321 hrůbého,
musi pracovat a dojíždět a má skoro tolik jak já
důchdkyně.

Anonym 82621 12.12.2008 18:30
Prostě si užijeme, já dostanu 178kč. Pracovala jsem 40 roků a poctivě chodila do práce. At žije demokracie.

Milka 8531  61 let 12.12.2008 14:49
Tak mi dnes přišel výměr na valorizaci důchodu pro příští rok a to na celých 223,-Kč. To je pro mne 7a půl bochníku chleba. To se budu mít. Svítit a topit to budu muset tak obden. Hodně zdaru naše vládo!!!

ČESTMÍR 81140  25 let 07.12.2008 19:01
Máš optický brýle!!§

Milka 8531  61 let 03.12.2008 14:21
Dnes opět jako každý rok probíhá ve vládě PORCOVÁNÍ MEDVĚDA.Tam se ukazuje jak vláda dovede plýtvat našimi penězmi. Pak nejsou peníze pro nemocné,staré lidi,školy, nemocnice, důchody a vše o čem se mluví v souvislosti nedostatku peněz. Podporujte aktivity jako jsou fotbalová hřiště,tenisové kurty,golfová hřiště atd. ze svých velkých platů, to krásně usponzorujete,když každý uvolníte nějaký ten stotisícový dar |senátoři,poslanci|.Pak nebudete muset argumentovat na všechno potřebné, že nejsou peníze. Jsou ale jak pro koho, že? Myslíte všichni jen sami na sebe, proto také ODS prohrála senátní volby. Pokud nebudete něco urychleně dělat pro 2|3 obyvatel, kteří nedosáhnou ani na průměrný plat a pro důchodce s jejich almužnami při dnešní drahotě, tak máte předem prohrané i příští volby do parlamentu. Protože vůbec nenasloucháte hlasu většiny populace v našem státě, proto sklízíte, co jste zaseli.

Dana 9303 22.11.2008 18:33
Pane ministře Petře Nečasi, zdravám Vás. Nevím, jestli tady reagujete na příspěvky, ale byla bych ráda, kdyby tomu tak bylo. Zajímalo by mě, proč Vy a vláda dělá vše pro to, aby neocní lidé dopláceli na to, že Vaše ministerstvo podporuje posudkové lékaře v nepřiznávání invalidních důchodu nemocným, kteří mají zravotní problémy, které jim komplikují běžný život, natož aby pracovali. Tabulky posudkových lékařů jsou ,,vyšktány,,a pokud na určité zdrav. problémy není Vašim ministerstvem stanovéná škatulka, tak nemocný člověk může podle Vás, jak se říká zdechnout. Kvůli špatnému zdrav. stavu nemůže pracovat a invalidní důchod mu nepřiznají, protože posudkáři nemají ,,škatulku,,. Myslíte, že to je v pořádku? Já si myslím že ne.Týká se to i mě a moje lékařka říká(není zdaleka sama), že se jí to taky nelíbí, protože jsou pacienti, kteří pro velké zdravotní potíže pracovat nemůžou, ale nevejdou se do tabulky posudkových lékařů. Tímto problémem by se ministerstvo zdravotnictví mělo zabývat. Tady se šetřit nedá a pokud chce vláda na nemocných lidech šetřit, tak to svědčí o její kvalitě. Prosím Vás o odpověď, nebo reakci.

Iva 88749  33 let 18.11.2008 13:36
Náhodou jsem narazila na tuhle diskuzi. Nedá mi to nenapsat i svůj názor.Pani Jano,taky pracuju jako sestra,a bohužel musim napsat,že každýmu co jeho jest. Někdy si svou pověst sestry bohužel ničí některý sestry samy....Přečetla jsem tady všechny vaše příspěvky a podle nich to tedy nevypadá,že byste byla tak oddaná naší profesi.
Když spolu chtěj sestra a doktor fungovat jako tým,tak to jde.Vím a znám to z vlastní zkušennosti. Doktor léčí-sestra ošetřuje,už v tom je rozdíl.Tak jako pani Naďa i já můžu napsat s čistým svědomím,že u nás ve špitále pracujou doktoři s plným nasazenim,a línýho doktora taky neznám.
Moje praxe je na ORL(14let),plat mám cca15.380.-,jako řadová sestra.

Naďa 88749 17.11.2008 23:45
J,nemám ani jsem neměla v úmyslu Vás jakkoliv poučovat.Napíšu Vám to tedy na rovinu a bez obalu.Buď práci sestry děláte ráda a berete svou profesi vážně,a nebo Vám jde jen jak Vy píšete o prachy.Nezlobte se ,ale vaše komentáře jsou toho plné.Až když jsem Vás oslovila jste trochu změnila styl.A už vůbec se mi nelíbí,jak zde pomlouváte lékaře !I já jsem psala,že se najdou tací,kteří nejsou dokonalí,ale těch je pár.Vy zde píšete tak,jakoby neschopných,líných,neprofesionálních lékařů bylo na tisíce.Pokud jste opravdu zdr.sestra ,tak se ani nedivím,že Vám zde jistá lékařka napsala,že Vás by tedy vskutku na oddělení nechtěla.Promiňte,já jako staniční bych Vás také dvakrát ráda na oddělení neviděla.

Merta 21310 17.11.2008 13:57
--Protože tě nemohu opomenout ,jaký jsi deme nt :-(

Kritik 77207  51 let 17.11.2008 13:11
Tak proc se porad mezi nas pletes,Merto?

pozorovatel 88749 17.11.2008 12:34
---To blábolení jsem se naučil od tebe,kritiku alias realisto.Jmenuju se Merta.---

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti