Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2290

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 82621 12.12.2008 18:30
Prostě si užijeme, já dostanu 178kč. Pracovala jsem 40 roků a poctivě chodila do práce. At žije demokracie.

Milka 8531  61 let 12.12.2008 14:49
Tak mi dnes přišel výměr na valorizaci důchodu pro příští rok a to na celých 223,-Kč. To je pro mne 7a půl bochníku chleba. To se budu mít. Svítit a topit to budu muset tak obden. Hodně zdaru naše vládo!!!

ČESTMÍR 81140  25 let 07.12.2008 19:01
Máš optický brýle!!§

Milka 8531  61 let 03.12.2008 14:21
Dnes opět jako každý rok probíhá ve vládě PORCOVÁNÍ MEDVĚDA.Tam se ukazuje jak vláda dovede plýtvat našimi penězmi. Pak nejsou peníze pro nemocné,staré lidi,školy, nemocnice, důchody a vše o čem se mluví v souvislosti nedostatku peněz. Podporujte aktivity jako jsou fotbalová hřiště,tenisové kurty,golfová hřiště atd. ze svých velkých platů, to krásně usponzorujete,když každý uvolníte nějaký ten stotisícový dar |senátoři,poslanci|.Pak nebudete muset argumentovat na všechno potřebné, že nejsou peníze. Jsou ale jak pro koho, že? Myslíte všichni jen sami na sebe, proto také ODS prohrála senátní volby. Pokud nebudete něco urychleně dělat pro 2|3 obyvatel, kteří nedosáhnou ani na průměrný plat a pro důchodce s jejich almužnami při dnešní drahotě, tak máte předem prohrané i příští volby do parlamentu. Protože vůbec nenasloucháte hlasu většiny populace v našem státě, proto sklízíte, co jste zaseli.

Dana 9303 22.11.2008 18:33
Pane ministře Petře Nečasi, zdravám Vás. Nevím, jestli tady reagujete na příspěvky, ale byla bych ráda, kdyby tomu tak bylo. Zajímalo by mě, proč Vy a vláda dělá vše pro to, aby neocní lidé dopláceli na to, že Vaše ministerstvo podporuje posudkové lékaře v nepřiznávání invalidních důchodu nemocným, kteří mají zravotní problémy, které jim komplikují běžný život, natož aby pracovali. Tabulky posudkových lékařů jsou ,,vyšktány,,a pokud na určité zdrav. problémy není Vašim ministerstvem stanovéná škatulka, tak nemocný člověk může podle Vás, jak se říká zdechnout. Kvůli špatnému zdrav. stavu nemůže pracovat a invalidní důchod mu nepřiznají, protože posudkáři nemají ,,škatulku,,. Myslíte, že to je v pořádku? Já si myslím že ne.Týká se to i mě a moje lékařka říká(není zdaleka sama), že se jí to taky nelíbí, protože jsou pacienti, kteří pro velké zdravotní potíže pracovat nemůžou, ale nevejdou se do tabulky posudkových lékařů. Tímto problémem by se ministerstvo zdravotnictví mělo zabývat. Tady se šetřit nedá a pokud chce vláda na nemocných lidech šetřit, tak to svědčí o její kvalitě. Prosím Vás o odpověď, nebo reakci.

Iva 88749  33 let 18.11.2008 13:36
Náhodou jsem narazila na tuhle diskuzi. Nedá mi to nenapsat i svůj názor.Pani Jano,taky pracuju jako sestra,a bohužel musim napsat,že každýmu co jeho jest. Někdy si svou pověst sestry bohužel ničí některý sestry samy....Přečetla jsem tady všechny vaše příspěvky a podle nich to tedy nevypadá,že byste byla tak oddaná naší profesi.
Když spolu chtěj sestra a doktor fungovat jako tým,tak to jde.Vím a znám to z vlastní zkušennosti. Doktor léčí-sestra ošetřuje,už v tom je rozdíl.Tak jako pani Naďa i já můžu napsat s čistým svědomím,že u nás ve špitále pracujou doktoři s plným nasazenim,a línýho doktora taky neznám.
Moje praxe je na ORL(14let),plat mám cca15.380.-,jako řadová sestra.

Naďa 88749 17.11.2008 23:45
J,nemám ani jsem neměla v úmyslu Vás jakkoliv poučovat.Napíšu Vám to tedy na rovinu a bez obalu.Buď práci sestry děláte ráda a berete svou profesi vážně,a nebo Vám jde jen jak Vy píšete o prachy.Nezlobte se ,ale vaše komentáře jsou toho plné.Až když jsem Vás oslovila jste trochu změnila styl.A už vůbec se mi nelíbí,jak zde pomlouváte lékaře !I já jsem psala,že se najdou tací,kteří nejsou dokonalí,ale těch je pár.Vy zde píšete tak,jakoby neschopných,líných,neprofesionálních lékařů bylo na tisíce.Pokud jste opravdu zdr.sestra ,tak se ani nedivím,že Vám zde jistá lékařka napsala,že Vás by tedy vskutku na oddělení nechtěla.Promiňte,já jako staniční bych Vás také dvakrát ráda na oddělení neviděla.

Merta 21310 17.11.2008 13:57
--Protože tě nemohu opomenout ,jaký jsi deme nt :-(

Kritik 77207  51 let 17.11.2008 13:11
Tak proc se porad mezi nas pletes,Merto?

pozorovatel 88749 17.11.2008 12:34
---To blábolení jsem se naučil od tebe,kritiku alias realisto.Jmenuju se Merta.---

Kritk 77207  51 let 17.11.2008 08:50
Vasicku,co to zase blabolis????

pozorovatel 88749 17.11.2008 02:32
---Ty už se nepodepisuješ, kritiku alias realisto?!!! Ať si každý píše kam chce.I tohle patří ke svobodě,kterou i ty tak obhajuješ .Tak tady teď nepruď!---

Anonym 77207 16.11.2008 19:43
Tyto prispevky snad patri do rubriky Dr.Ratha.Co s tim ma co delat p.Necas?

J 78193 16.11.2008 19:28
Nevím proč máte neustále tendenci mne poučovat. Za dobu své praxe vím to samé co Vy.Pokud Cvach odejde do admin. tak to až tak velká škoda není. Jak se říká v básnících:" Dej volovi funkci a vymyslí ti . S tím se dá bojovat. Ale zůstane-li v praxi, pak je to hotové neštěstí.Vy znáte tři já je raději nepočítám. Jestli to nebude tím,že jsem 8 let fungovala jako zástupová sestra.Jsme zařízení se 3 děts, ordinacemi , máme 6 obvoďáků a 17 odborných ambulací|13 odborností|.Lůžkové se odtrhlo.Jestli vedoucý sestra řekne abych šla na oční nebo na gyndu či choroby z povolání, vezmu si svou tužku a odcházím ambulovat, v pohodě Vám nachystám sálek, natočím perimetr i EKG, nebo spirometrii. Víte, zneuznaných Cvachů jsem potkala na své pouti ambulancemi mnohem více než Vy.Velice špatně se s nimi spolupracuje. Ale sranda muší bejt. Na dotaz:" Co vy tady sestři"? Odpovídám:" pane Novák, ještě jsme se nepotkali na gyndě, tak zítra naschle tam, druhé patro".

Naďa 88749 16.11.2008 11:37
Jano, já jsem za svou praxi nepracovala vždy jen na oddělění traumatologie.Tady jsem posledních 9let.Předtím jsem pracovala na interně a chirurgii.A opravdu jsem se nesetkala ani na těchto odděleních, s žádným líným lékařem |lékařkou| !Ano,jak už jsem psala jsou lékaři schopnější,a méně schopní|"Cvachové",takové lidi najdeme ovšem v každé profesi|.Ale většinou takoví odešli do úřednické funkce,protože prostě léčit lidi nezvládali.Za celé ty roky jsem takové poznala 3!
A jak tady někteří píšou,že lékaři jsou verbež,sice potřebná,ale verbež,tak tomu už vůbec nerozumím.Ano i lékař někdy udělá chybu.O té se pak v televizi s náramným humbukem natočí reportáž tak,že lékaři zavinili smrt pacienta,aniž by reportéři znali pozadí a dokumentaci případu.Vám asi nemusím psát,že klinický obraz pacienta se mění,a někdy z minuty na minutu.Mimochodem, kolik je v Česku lékařů,a kolik je případů,kdy lékař udělá chybu!Ale reportáže pak vypadají tak,jakoby to bylo všude na denním pořádku.Za celou svou praxi jsem vždy viděla boj lékařů za život a zdraví pacientů !A jsem ráda,že i já mohu pacientům pomáhat k návratu do života.

Milan 88818  32 let 15.11.2008 15:54
Včera tady jeden pisatel psal že lekaři
jsou verbeš potřebná,
ale bohužel se bez ní neobejdem.
Nerad to píšu ale asi měl pravdu.
Pracuji v nemocnici jako ošetřovatel

pozorovatel 88749 15.11.2008 15:20
---Anonyme,s těma hrubkama,že jsi se dobře učil??!!!Chachacha.Tebe aby vzali na medicínu,tak na to by rodičům nestačilo ani 300.000 tisíc.Už je směšný,jak do všeho taháte komanče.Jestli je doktor dobrej,nebo špatnej není věcí komančů,ty truhlíku.---

pozorovatel 88749 15.11.2008 15:14
---Jestli to zlepší váš zdravotní stav kritiku alias realisto,tak mně pojmenovávejte jak chcete.
A jak můžu vědět,že jste neměl,nemáte a nikdy nbudete mít jasno? Jednoduše ,protože jste s vašimi dedukcemi,komentáři a glosami vždycky vedle,jak ta jedle.A vaše názory jsou povětšinou spíš kam vítr,tam plášť.---

Jana 78193 15.11.2008 15:14
Poslední odpověď,aby panu Nečasovi nezvonilo v uších.Ano, medicina je těžká, jedna strana mince je studium a druhá ,život v praxi.Nemocniční traumatologie je opravdu oddělení,kde lenoch neobstojí, o tuto práci je velký zájem. Je to práce těžká ale fajnová v medicíně to pravé ořechové.Proto možná Vy lenochy neznáte, Já žel ano.

Anonym 88818 15.11.2008 15:13
Naďo, ja se skutečně dobře učil. ale moji rodiče
nabyli ne straně jsem syn "kulaka" atáké neměli
20 30 000 na uplatek na to abych se dostal na medicimu
u nás v Olomouci to tak chodilo.Skoro všichni padesatníci a starší doktoři byli jejich rodiče v KSČ
a tak mohli jejich děti studovat a co horší nosili
rudou knižku anadavali na komunisty byli to křiváci
tak co chcete po jejich dětech kteří vystudovali.

Anonym 77207 15.11.2008 14:46
Jak to muzete,Vasicku ,vedet?

pozorovatel 88749 15.11.2008 14:42
---Vám kritiku alias realisto není jasno.Ani nikdy nebylo a nebude.To mi věřte.---

Kritik 77207  51 let 15.11.2008 14:39
ECCE Vasicek-me uz je take jasno.

pozorovatel 88749 15.11.2008 14:35
---Já si nemusím vyřizovat nic.Já mám jasno.---

Naďa 88749 15.11.2008 14:28
Pro Janu:Každého někdy postihnou rány osudu.To máme společné,že ani u mě nikdy nikdo a hlavně pacient nepoznal,že jsem na dně.
Nyní to ale píšete vše trochu jinak.Když si zpětně pročtete,co jste sem vepsala,tak se nedivte mé reakci.
A znovu opakuji,že přišít knoflík lékaři mně nečiní žádný problém.Já ani líné lékaře neznám.Líného člověka si představuji jinak.Líný člověk by totiž asi těžko vystudoval medicínu.
A "prachy"? Ty dnes potřebují všichni.

nejmenovaný 77207 15.11.2008 14:27
Koukám,že p.Nečasovi už zvoní v uších

Anonym 77207 15.11.2008 14:21
To si musite vyridit sami mezi ssebou,pozorovateli.

pozorovatel 88749 15.11.2008 14:14
---Nejsem žádná Vlaďka.Máte další důvod k léčbě.---

Jana 78193 15.11.2008 14:14
Pro Naďu. Máte naprostou pravdu. Mnč potřební lidé neotravují.svého pacienta jsem ochotna na vlastním hřbetě odnést až domů ale línému doktorovi ráda knoflík nepřišiji. Věřte mi že mám srdce lva a ruku ženy jinak bych svou profesi již dávno opustila.Život mne osudově nešetřil, nepoložila jsem se, Zlomená na duši jsem každé ráno vítala své pacienty s úsměvem a ani lékař nepoznal,že klečím na kolenou.Mí pacienti se ke mně hlásí vždy a všude a to je to ,co mi dává sílu jít dál. Ne prachy, jak vy si myslíte.ač bych je velmi potřebovala.

Anonym 77207 15.11.2008 14:05
Mila Vladko,jestli si pamatujete,tak jsem se priznal ke sve chorobe(schizifrenii).

pozorovatel 88749 15.11.2008 13:45
---Tady realista (75),jinde kritik (51).Vy byste toho lékaře potřeboval zcela určitě.Specialistu-psychiatra.S rozdvojením osobnosti si není radno zahrávat!A nebo si jen-tak hrajete,a pak Vaše názory nelze brát v potaz a už vůbec ne vážně.---

Naďa 88749 15.11.2008 13:25
A pro paní Janu:Jsem také zdr.sestra s dvacetiletou praxí a pracuji na traumatologii.Můj měsíční výdělěk je 17.150.-čistého!Své povolání také miluji a nikdy bych nešla dělat nic jiného.I u nás v nemocnici se najde lékař,který není tak pohlcen svým povoláním,ale spočítala bych je na prstech jedné ruky !Ale většina lékařů je velmi schopná,a pro pacienty dělají maximum a dost často i něco navíc !Paní Jano,povolání zdr.sestry je krásné,ale není snadné.Vyžaduje celého člověka.Člověka zdravého a statečného,člověka,který má rád život a především lidi!Nezlobte se,ale toto nějak ve vašich příspěvcích nevidím.Vidím tam jen,že máte málo peněz,že lékaři jsou pro Vás ve většině špatní,pacienti Vás vlastně také otravují...A vrcholem je,jak jste napsala,že někde si dokonce přejí říkat ruku líbám.To pracujete jako sestra asi někde na zámku,ne?!Za svou praxi jsem se s tímto nikdy nesetkala !!Holým faktem je,že obětavost,taktnost,rozhodnost,přesnost,statečnost,poctivost,trpělivost,loajálnost a laskavost by měly být hluboko a pevně zapsány do srdce každé zdr.sestry!A že jsme na pracovišti první,a někdy i přišijeme knoflík u pláště pana doktora?!Mně to nevadí.Co mně,ale vadí ,když některé sestry,které jsou pacientem nebo lékařem o něco požádány tak to vidí tak,že jsou zneužívány!Mé heslo je,že sestra má mít "srdce lva,a ruku ženy"!

Naďa 88749 15.11.2008 13:14
Je zvláštní,jak relativně zdravý člověk u PC považuje lékaře za "verbež","nadřezené a povýšené",ale jakmile onemocní,tak je to samé pane doktore sem,pane doktore tam...
Anonyme,kdybyste se lépe učil,mohl jste být také lékař,je jich stále nedostatek.Pro Realistu (75):tzv.samohojící proces funguje,to s Vámi souhlasím,ale u spousty onemocnění se jednoduše bez lékaře neobejdeme.

Realista 77207  75 let 15.11.2008 11:58
Mily Anonyme,jestlize se lekari a sestry chovaji nadrazene,tak je na tom vinny sam pacient.Vzhlizime k nim jako k bohum v bylich plastich.Pritom vetsina neduhu a nemoci by se vylecila sama,kdybychom vyckali tzv.samohojiciho procesu.Sami lekari s timto procesem pocitaji a na uklidneni nam davaji nejaka placeba.To samozrejme neplati pro vsechny nemoce,jenze vetsina lidi leti k doktorovy s kazdou malickosti.

Jana 78193 15.11.2008 11:48
Ruku nikomu líbat nehodlám a že je medicína prací kolektivu mi po více než dvaceti letech práce v ní,mi nikdo připomínat nemusí.Chtěla bych mít těch 20,000 hrubého a tím i klidné spaní!Pracuji v soukromé sféře| 2|3 našeho zdravotnictví| a tam platí jiná mzdová pravidla. To říkal a uznává i pan Jujínek. Lékaři v průměru o 5 tisíc a sestry i o více méně než v organizacích řízených státem.Takže pro mne nikdy!! peníze při výkonu mé práce na prvním místě nebyly!. Miluji své povolání a práci s lidmi.Mé povolání mne pohltilo a neustále v něm nalézám nové a nové, prostě mě baví.Práce je mi koníčkem.Prohlašuji zde zodpovědně, že bych spočítala na prstech jedné ruky své kolegy lékaře, kteří si zaslouží můj obdiv a uznání. Lékařů s velkým L se najde opravdu málo. Nemluvím o dosažené odbornosti, hovořím o jejich lidském přístupu.Dnešní doba jako by jim zatemnila mozek.Tam mají převážně prachy,prachy a zase jen prachy. Vím o čem mluvím mohu to i rozvést, nechtějte to ! Musela by jste se stydět zároveň se mnou i za primářské docenty.Na lékaře kterým jsem to velké L přisoudila velmi ráda vzpomínám,žel už někteří nejsou na tomto světě. A Ti mladí? Kdo je to naučí? Jsme tu pro lidi, pro jejich starosti a trápení, ale nejme otroci a naší práce by neměl nikdo zneužívat. Ani lékař kolega ani pacient.Nebo znáte lékaře, který je v ordinaci dříve než sestra. aby jí přišil knoflík k uniformě, nachystal čaj nebo kávu, případně skočil sestřice pro oběd. Protože jí z dopolední ordinace zůstaly

Anonym 88818 15.11.2008 11:17
Oni ti pacienti se na vás musí spolehat,
ono jim totiž nic jineho nezbývá
a to je to s čím lekař počítá a chová se
nadřazeně a povýšeně chudák pacient.
Já byl svetkem jak doktor vynadal při vizitě pacientovi že je tlustý, sestřička ho nenápadně upozornila že je to lékař ten tak obrátil
až jsme stoho měli na pokoji legraci.Holt komediant.

Mudr.Benešová 88749 15.11.2008 11:03
Víte nepodepsaný, žádná "verbež"ještě nikdy nikoho nevyléčila a nevyléčí. Vždy to budeme jen my, lékaři a ostatní zdravotníci, kteří v dobách zlých i dobrých budeme stát po boku svých pacientů a budeme je provázet na cestě životem. Jsme to jenom my, na jejichž pomoc nemocní oprávněně spoléhají.

I. 88749 14.11.2008 22:38
A moje teta říká,že anonymové jsou ksindl,já dodávám,nepotřebný ksindl.

Mudr.Benešová 88749 14.11.2008 18:16
p.Jano,Vás bych tedy vskutku na oddělení nechtěla.Bez vzájemné důvěry se v nemocnici velmi špatně pracuje.Pokud se chováte na svém pracovišti ke kolegům lékařům,tak jak zde popisujete,a Vaše smýšlení o nás lékařích nemáte také dvakrát pěkné,tak se ani nedivím,že nejste spokojená.
10.525.-Kč je plat POMOCNÉ sestry.Plat diplomované sestry s 19ti letou praxí se pohybuje okolo 20.000.-Kč čist|měs.
Určitě Vás nikdo nenutí,abyste dále setrvávala na pracovišti.Doporučila bych Vám zvolit jiné pracovní místo,kde jde o peníze až na prvním místě.
Pokud byste mi chtěla odepsat,začněte slovy "ruku líbám paní doktorko"...

důchodce 88818  66 let 09.11.2008 16:09
Paní Jano, nevím jestli je pravda co píšete,
a jestli je to pravda tak na vině je přece
lékař a ne my které navštíví,že by náš pan
doktor byl nečestný to snad ne.Proč nám nadáváte že byste nám to nechala proplatit, když my nic neudělali.

Jana 78193 09.11.2008 13:00
Pro důchodce 66 Nedivím se Vašemu panu doktorovi,že přijde rád a usmívá se. Když jste se ženou docela zdrávi pak chodí na dvakrát zaplacenou návštěvu. Jednou mu ji uhradí pojišťovna, jedná se o nadkapitační platbu a on si ji jistě vykáže velmi rád. Pohoštění a něco do kapsy od Vás. A vlastně žádnou práci neodvede akorát se projde. Revizní lékař by měl vidět Vaši dokumentaci. On by se pak pan doktor přestal usmívat. Vám bych však nechala ,být pojišťovnou, uhradit to co ona již lékaři proplatila.. Napsal jste mi něco o prožírání peněz, A co je z Vaší strany toto?!? Ano tady mizí peníze, které by například dovolily navýšit platy sestrám. Proto říkám, že Vám to už nemyslí, máte na prachy dvojí metr.

Jana 78193 09.11.2008 09:21
Čitatel má pravdu. Mám sestru,která je lékárenská laborantka. Pracuje v oboru 30 let. Vždy měla plat v průměru o 10 000 větší než já a obě máme střední zdravotnické vzdělání a bydlíme ve stejném městě, Lékarníci jsou v balíku a co vše dostanou jako pozornost od distributorů , to se raději nebudu rozvádět, Jsou to i drahé zájezdy do bájných zemí.Sestře bylo také přidáno. Já jí to přeji,má dva studenty, tak ........

Milan 21310  19 let 08.11.2008 19:11
PRŮMĚRNĚ platíme měsíčně na zdravotní a sociální pojištění Ca 8.000,-- Kč (o to by mohla být naše mzda vyšší) Průměrně dnes zaplatíme na „Julínkových“ poplatcích 200 Kč měsíčně. Proč se nestaráte, kam jde těch 8.000,--, ale trvale Vás zajímá těch 200,--? Vo co gou?

čitatel 21310 08.11.2008 18:52
Dobrý večer.To co říká Julínek není pravda..Tahají lidi za nos , lžou ..Před nedávnem tady někdo psal, že jeho dívce, která je lékarnice po zavedení poplatků , majitel . nebo šéf , zvedl plat o 10 000Kč. Tak jak to je??

důchodce 88818  66 let 08.11.2008 11:19
Paní Jano, velice rád bych byl vaším pacientem,
sdělte prosím adresu vašeho působiště, jsem 66 letý důchodce celkem zatím zdráv a dávám já i moje žena
svému lékaři tučnou částku za jeho návštěvu
u nás doma a nikdy neodmítl a vždy rád přijde.

Realista 91167  75 let 08.11.2008 10:03
To Jana:Apropo Duchodce(66)-"V 66ti zivot teprve zacina"
-zpiva Udo Jürgens.

Jana 78193 08.11.2008 10:02
Já ho mám !!! Jmenuje se JIŘÍ a moc nám to spolu šmakuje. Jste v naprostém omylu. Nic jste z předešlého nepochopil, protože už žádné chápání asi nemáte. Vám v hlavě bzučí jen modro-ptákovo a to ostatní Vám uniká. Já jsem se trefila určitě. Jak vidím Vy vulgární být můžete ale ostatní FUJ,že ?!? Jíři se vedle mne usmívá a zdraví Vás. Hoj 66

důchodce 88818  66 let 08.11.2008 08:59
To že jsem napsal o vás pravdu
soudím podle vašeho hrubého příspěvku.

Najděte si muže a bude svět hned lepší.

Jana 88749 08.11.2008 00:47
A Vy důchodče 66,jste můj brzký klient soudě podle věku.Tak už se těším,až Vám narvu tu největší injekci do p....e,a vůbec při tom nebudu opatrná!!!

důchodce 88818  66 let 07.11.2008 20:35
Jana, přechytralá feministka která si neumí udržet
muže, bohužel k její škodě.
Jano, unás je takové pořekadlo"život s chlapem stojí za h...o ale bez chlapa za dvě.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti