Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
Nataša 89219
12.06.2010 15:38
Akéla je se tu snaží být slušná a na paroubkovíc stránkách je sprostá a uráží naše spoluobčany romy!
Pavla 89219
12.06.2010 15:37
vážený pane Nečas ráda bych vám chtěla doporučit aby jste skusil žít za mzdu 980, když nájem činí80.! Prosím pojdte a zkuste to aspon dva měsíce! Já si to s váma velice ráda prohodím byt jen na dva měsíce!
Jana 78131
12.06.2010 14:20
Omluva za chyby. Postarší "dáma", staré pomalé PC. U nás stále slunečno-dobrá nálada i s prázdnou portmonkou.
Jana 78131
12.06.2010 08:23
Dobrý den. Tak fotbálek zatím samá plichta. Taneček domácích po vstřelené brance, byl parádní! Ty trubky v hledišti jsou opravdu na "bednu", jak včelí roj. Na Novinkách to perlí cituji : Rybář- Horka "Dej svini zlaté zuby, stejně jí bude smdět z huby ". Čihák- Praha " Zbavit ODS kmotrů je jako zbavit Prahu Hradčan,NEJDE TO ". Kusín-Praha "Princip politiky ODS je, aby bohatí bohatli a chudí chudli. A je jedno kdo stojí v jejím čele, za tím jsou vždy kmotři". Tak přeji všem sobotu bez bouřek,pěknou grilovačku a hezké randění. Ta, co už do roboty nemusí. BING-HO. P.S. Asi budu kandidovat do senátu, tam si pospím za slušné prachy. Věk bych na to měla a když se dívám na KNÍŽETE tak to volené "vládnutí" musím zvládnout levou zadní. Zatím neprší.neprší. AHOJ.
Jana 78131
11.06.2010 11:48
Jana pro Dana. Máte naprostou pravdu. Dnes jsem v rozhlase poslouchala, kam až se propadly akcie ropné společnosti co způsobila havári plošiny a ekol. katostrofu v Americe. Jak si drží hlavu soukromé penzijní fondy, které do ní vložily peníze svých střadatelů. A takovou legraci si pro nás vymýšlí nová politická garnitura. Co pro nás? jJá jsem za vodou, pro ty po nás.A moje ironie? Musel by se jeden zbláznit, kdyby žil pouze vnímáním smutného, nezářivého.A já se zbláznit nechystám. Venku neprší. Pere slunko, fouká větřík, já si vegetím na balkoně. Vslala jsem brzo a mám splněno, odpracovaných 45 bez pracáku. Hezký den, bez průtrže mračen, všem slušným a veselým lidičkám.Pánové-začíná fotbal a Špotáková vyhrála diamantovku. HURÁ .
Alena 90243
11.06.2010 09:17
Pro Nataša a Akéla 42. Oběma vám děkuji za věcnou a poučnou debatu. Myslím si, že takto by měly vypadat příspěvky do tohoto tématu. Slušně a fundovaně. Ještě jednou vám za to děkuji
Nataša 89243
11.06.2010 00:33
Pro Alena68: Nejvyší soudní instance už několikrát rozhodovala o platech soudců. Jeden pokus o zrušení 13. a 14. platů zrušila a stát musel zpětně odebrané peníze vyplatit. Pak ale ústavní soudci svůj postoj změnili. Když si totiž brněnští soudci stěžovali na zákon, kterým vláda až do roku 2010 zmrazila platy, tedy fakticky zamezila jejich pravidelnému nárůstu, ústavní soud změnu nezrušil. Soudci ale tehdy zdůraznili, že úprava platů v justici musí být proporcionální - tedy stejná jako u ostatních státních zaměstnanců, a také že musí být odůvodněná výjimečnými okolnostmi, třeba tíživou finanční situací státu. Pro Akéla42: Kanada je konstituční monarchií, jejíž hlavou je Alžběta I., královna Velké Británie. Australský svaz je federální konstituční monarchií s parlamentním systémem vlády. Královnou Austrálie je Alžběta I. jejíž role je podobná její roli v Kanadě a v dalších zemích.
Alena 90243 50 let
10.06.2010 14:47
Pro Akélu. Omlouvám se, že jsem přísloví ze starého Říma, přisvojila Česku.Příště si dám pozor. Ale jinak, děkuji za upozornění. A spolu s Vámi si přeju, aby čím dál tím více lidí se chovalo maximálně slušně. To platí pochopitelně hlavně pro politiky.
Akéla 9554 42 let
10.06.2010 13:36
Pro Alenku. Alenko, máte stoprocentní pravdu. Jen málokdo se dokáže povznést nad své přízemní, partikulární zájmy. Bohužel, pravice, která se ráda okázale naparuje svou intelektuální výší nad ostatními lidmi, svou omezeností vyniká. Jen jedna maličkost: přísloví Divide et impera! není české, ale pochází ze starého Říma. To ale jen potvrzuje jeho stálou platnost.
Milan 90243 30 let
10.06.2010 11:48
Jak na me Nečas působí? Špatně, jako ostatně všichni politici ODS. A teď ještě ke straně, která má být v koalici. Jeden z hlavních bodů programu V je boj proti korupci. Jak to chce provést, když je jedna ze stran, která přijala dar od pana Bakaly. Jistě mu v jeho lobování nebude vycházet vstříc? Je to nechutné. Všechny tři strany by tyto peníze měly buď vrátit, nebo dát na charitativní účely.
Alena 90243 50 let
10.06.2010 11:39
Dnes jsem si přečetla příspěvky v této duskuzi. A zjistila jsem, že většina jich je napadání lidí, kteří mají jiné názory. A tak si říkám, že naše česká přísloví jsou velice moudrá a naši politici se jimi velice rádi řídí: "Rozděl a panuj".
Alena 90243 50 let
10.06.2010 11:35
Janě 38. Jsem ráda, že jste se nenechala oblbnout levicovými politiky. Nechala jste se holt oblbnout pravicovými.
Alena 90243 68 let
10.06.2010 11:21
Voličům jste slíbili, že snížíte mimo jiné platy ústavních činitelů. Jak se ale několikrát stalo, tento zákon napadnou soudci u Ústavního soudu a ten jim milerád vyhoví, neboť jde i o jejich soudce. Tím pádem se zruší celý zákon a všichni ústavní činitelé, včetně vlády o obou sněmoven budou vysmátí. Mám takový pocit, že s tím i počítáte. Potom budete mít argument: "My jsme chtěli, ale ústavní soud rozhodl tak, jak rozhodl." Vím, že to je spekulace, ale předešlá rozhodnutí ke stejným zákonům k tomu nahrávají.
Brno 88150
10.06.2010 09:54
Mě by zajímalo,za jaké peníze vystudovali páni Nečasové,Kalouskové,Johnové a ostatní,když nyní požadují,aby na státních vysokých školách byla platba až 10.0,-za jeden semestr.Vím za jaké peníze.Všichni,co jsme v době jejich studií pracovali a odváděli daně.Po revoluci si rozdělili majetek republiky,léta sedí ve vládních a jiných postech kde to také pěkně sype,takže jsou za vodou,takže jejich dětičky a vnoučky to bolet nebude.Mladí lidé mají jejich strašením vymyté mozky a dali jim své hlasy.Pak ať se nediví,že studovat budou ne ti co na to mají(v hlavách)ale ti co na to mají(v peněženkách)
Jana 78131
09.06.2010 16:29
Pro Budovatel. Tak, tak. moc hezká lidová! Nám odolnějším, Boh-dá, ostane alespon ten humor. Potrava ducha je také potrava, no ne? Vláda o nás bude dobře dbát! Nebudeme tlustí, budeme otužílí a k tomu veselí- JUCH! Zatím neprší, hezký ostatek dne la, la, la.
Budovatel 9554
09.06.2010 09:50
Pro Janu Volební budovatelská: Teď když máme co jsme chtěli, na pracáky zvesela, ať těm našim pravičákům, žádnej hanbu nedělá. Vyhrnem si rukávy, lehneme si do trávy, hej, hej, hola hej, 30 kaček dej! A dělej! a buď rád, že to ještě není stovka. (Taky bude! )
ObcanCR 95173
07.06.2010 14:46
K Paroubkově demizi-TÁK A JEŠTĚ DRÁTH A JE TO V POHODĚ-a pak uz si s nami kapitalisti budou moci delat,co chteji.
Jára 90240 62 let
07.06.2010 14:10
Pane Baťo máte pravdu a ještě by mohl zavést odměnu za utracení starého člověka, který odčerpává z penzijního fondu peníze, které by mohli naši politici daleko lépe utopit ve státních zakázkách. Také by mohl zavést, že za nově narozeného občana, státu rodiče zaplatí, protože bude dýchat vzduch, který by bylo potřeba už také zpoplatnit. No a za takto ušetřené poníze by si pak mohli naši politici koupit nové vily nebo jachty a na nich přemýšlet co ještě je třeba zpoplatnit, aby zbylo na jejich náročný život .
TomášBaťa 21710
07.06.2010 11:37
Je na čase,aby Nečas a jeho vláda udělala pořádek.Je nezbytné snížit všem daně na 10% bez ohledu na výši daněné částky.Zrušit brebendy ajzenbonu,autobusáků a tramvajáků,tytp zdanit stejně jako stravenky.Školné je nutné zavést již od středních škol a tarifech 10 až 80 korun za školní rok.Léčení je nutné hradit vyšími,než nyní stanovenými sazbami.Rodičovské příspěvky nevyplácet,mateřskou jen za podmínky že matka před tím odpracovala nejméně 5 let a je v pracovním poměru.Mateřskou žadatelce vyplácet pouze jedenkrát.Potraviny je třeba zdražit do 10%,poslancům a senátorům stanovit měsíční paušál 10.0 kč,a refundaci mzdy za dny,které stráví v parlamentu.To podmiňuje pracovní poměr poslanců a senátorů.Platy prezidenta a ministrů stanovit ústavním zákonem na částku trojnásobku průměrné mzdy.V plném rozsahu uplatňuvat rčení "Kdo nepracuje,ať nejí".
Dan 90240
07.06.2010 11:33
Stále se mluví o obrovském dluhu, který tato země má, ale nikde zmíňka o tom, že by politici přiznali, že za ten dluh mohou oni. Oni tak dobře "hospodařili" s našimi penězi. Ať složí účty, ať přiznají ty nehorázné majetky, ať přiznají kterým kamarádíčkům přihráli předražené státní zakázky a ti jim za to dali tučné všimné. V slybovali jak s těmito lidmi zatočí a už pomalu otáčejí, protože v politice platí " chceš-li s vlky jíti ,musíš s nimy víti". Nechápu jak může někdo věřit lidem, kteří ty peníze rozfofrovali , že teť už to dělat nabudou. Budou krást ještě víc a ještě víc budou občanům utahovat opasky, protože svou chybu nikdy nepřiznali. Pro politiky platí , po nás potopa, hlavně že já se mám dobře. Lidi proberte se a přestaňte politiky posuzovat podle toho jak kdo je simpatický a zajímejte se o to jak se kdo chová. Pan Nečas se krásně usmívá a působí simpaticky, ale to přeci není hodnota politika, politik musí především myslet na své občany a dohlížet na to, aby se tady nekradlo ze státních peněz a to nedělal dvacet let ani tento usmívající se člověk, tak to nemůže být dobrý politik.
Patrik 88593 68 let
07.06.2010 10:50
A je to tady. Mladí lidí v ČR volí pravici, v jiných státech Evropy volí mladí levici. Podle TOP09 mladí rozhodli, že se nesmí zadlužovat stát. A ejhle, včera v OVM vyrukovali s placením školného na vysokých školách a už dnes se zvedla u mladých obrovská vlna protestů. Proč si mladí, když šli volit, nepřečetli program strany, které dají hlas? Pak by nebyli překvapeni. Ne, to se nechali zblbnout "panem knížetem" a teď se diví. Ono je hezké, být "IN" a volit novou stranu i když se starými tvářemi. Co čeklali? P. Kalousek o školném mluvil již v době, kdy byl ministr. A proč já, důchodce, si mám utahovat opasek a nedostat přidáno na důchodu, aby nějaký mlaďas měl zadarmo školu? Když nedostanu přidáno, musí se i další část populace uskrovnit a něco oželet, aby stát nešel do bankrotu. Ale, to MLADÍ NECHTĚJÍ a stát se bude bát, aby nevyšli do ulic, jako v roce 1989. A tak se školné ZATÍM platit nebude, protože pravice chce vládnout za každou cenu, i za cenu ústupků a lží.
Blažena 88593
07.06.2010 10:26
Když čtu Vaše komentáře, musím se usmívat. Jen Vy jediný jste spravedlivý a jen Vy jediný máte pravdu. Já jsem jako dítě musela tvrdě pracovat, do školy jsem se, protože jsme soukromě hospodařili nedostala a ani můj bratr se nikam nedostal, ač se velice dobře učil. Vy jste znal jednoho, který udával. I to je možné. nebyl jste to Vy, když to tak dobře víte?
Akéla 9554 42 let
07.06.2010 08:20
Pane VladimíreM, je-li Vám skutečně 78 let, pak Vaše příspěvky se dají omluvit stařeckou sešlostí. Kdyby Vám bylo 16 a bouřil jste se na Faceboku proti placení školného, řeknu Dobře Vám tak! Vždyť jste to chtěli a přemlouvali jste proto bábu! Ale takhle Vám budiž odpuštěno.
Patrik 88593 40 let
06.06.2010 21:06
Pane VladimíreM |78|. Že převzal p. Nečas tak obrovský dluh, je i velká vina ODS. Jen v roce 209 vláda ODS, jak dnes řekl p. Janota, sekla dluh 196 miliard. A nová pravicová vláda udělá opatření, jak dnes v OVM řekli, musí se šetřit, voliči to pocítí a poslanci se také budou podílet. Sníží si platy o 4 - 5%, symbolicky, protože volič toto kritizovat nebude, toho tato problematika tak nezajímá. Když bude mít důchodce o 5% menší důchod, je to někdy pro něj problém. Když bude mít ministr snížený plat o 5%, ze 130.0 je to ca 7.0. To je v té sumě téměř zanedbatelná částka. Já jsem také rád, že pravice zvítězila. Ale jsem také velice rád, že v ČR nežiju, pouze sem jezdím pracovní návštěvy. Buďte velmi rád, že jste zdravý a že nebudete muset platit za zdravotnickou péči, která bude každý rok spoluúčastí 4 - 5% narůstat. Bylo by vhodné mít trochu sociálního cítění, jste ve věku, kdy ho od jiných možná budete potřebovat.
Pozorovatel 77121
06.06.2010 18:42
Pane Vladimíre, předpokládal bych, že ve svém věku víte, že hospodářské problémy nikde ve světě neudělá matka na mateřské, nebo důchodci, ale je to v rozhodující míře nemravné chování bílých límečků a různých kmotrů či privatizatérů.
Blažena 88593
06.06.2010 16:48
Pane Vladimíre, polemizovat s Vámi nebudu, je to zbytečné. Pouze Vám chce sdělit, že dodnes na okrese Písek hospodaříme soukromě, to není holý výmysl, to je prostě holá pravda. Nikdy jsme nebyli v JZD ani v STS, nikdy jsme neměli nikde protekci. Prostě jsme tvrdě pracovali, odváděli včas dodávky a měli jsme od nich pokoj. Je pravda, že náš příbuzný musel do JZD - nedodával včas určené obilí. Také je pravda, že nás nazývali kulaky, což nám nevadilo. Je pravda, že moji dva příbuzné také celou dobu totality hospodařili soukromě a zaké celkem bez problémů. To nejsou pohádky, to je život. Nevěříte-li, Vaše věc.
VladimírM 90254 78 let
06.06.2010 16:19
pani Blaženo - 75 let.Je mi líto, ale přesto-že jste žena musím Vám říci, že snůžkou blábolů oplýváte Vy. Chci Vás upozornití, že americká pomoc UNRA pro pomoc pro obnovu vybraných zemí byla založena v r.l943. V dodávkách bylo vše od potravin až po auta. Dodávky čs. stát prodával na t.zv. body. Mimi to se prodávala přebytečná výstroj z americké armády.Aby komunisté dostali valuty nejprve vytvořili Darex a potom Tuzex kde šmelili vexsáci před očima VB.Unra skončila v r. 1949,v roce kdy na nátlak Stalina musel J.Masaryk odmítnout Marschalovou pomoc. To jak povidáte že jste drželi statek o 35 ha je holý nesmysl, protoře již v prvé fázi socialismu byly označeny za kulaky s l5ha pozemku a někdy i 10 ha.Nevymýšlete si pohádky můj příspěvek- VladimírM z 28|5 je pravdivý.
Jana 78131
06.06.2010 06:58
Jana, ne ta 38, pro Carolin. Pčečetla jsem si vše, co jste napsala, máte naprostou pravdu. Říká se, že aby byl pohled na firmu objektivní, měl by být od člověka mimo ni. A to je Váš případ.Vy se máte dobře. Ale vnímáte těch našich 60% občanů, kteří ač pracují, tak zdaleka nedosáhnou výše Vašeho důchodu. Já osobně mám odpracováno 45 let, jsem středoškolačka, nikdy jsem nebyla na "pracáku" a jsem zdravá, zatím. Můj důchod je 13. 40 a to díky tomu, že jsem mohla pracovat tak dlouho.Hodně důchodů je u nás pod hranici 10.0 a bude hůře. Naši lidé jsou slepí jako Jana 38. Mladým nalévají do hlav samé blbosti, jen aby nepřemýšleli. Jsou masírováni jak se dá! Snad jednou prozří. Nebude však , hlavně pro ně, pozdě?
Houbař 9554
04.06.2010 17:41
Petr Nečas = Gomphidius glutinosus
Dan 90240
04.06.2010 07:02
Pan Nečas je pravý pravičák, od tohoto člověka lidskost nečekejte. Za dvacet let v politice nic nedokázal a od zítřka bude lepší? Tomu snad nemůže nikdo věřit.
Zdenka 20612 69 let
03.06.2010 23:19
Jeden z mala schopnych, kteri patri do politiky.
Carolin 88593
02.06.2010 20:51
Paní Jano, je to poslední reakce, zítra odjíždím. Když se tak vzděláváte, jak píšete, tak vyslýcháni se píše tvrdé y. I když jsem 20 let mimo ČR, tohle je základ ze 4 třídy - slyšeti, mlýn, blýskati se. I já nevolím levici a lidi nestraším, pouze sděluji holá fakta. zdravotnická reforma byla odvážná, jak píšete, ale pouze pro zdravé lidi. má přítelkyně je velmi těžce nemocná, měsíčně dá za léky přes 1.0,0 Kč a VZP jí vrátí z těchto tisíce korun 148 Kč. Není vše, jak Vám prezentují média a proto je dobře, že se snažíte být optimistka, ono Vám nic jiného nezbývá. Polemizovat s Vámi ze zahraničí nebudu - mám dost své práce pro nadace a podobně a Vy máte svojí pravdu, tak jí mějte.Hlavně, že jste obklopena suprovými a nadšenými lidmi. Věřím, že i po několika měsících jim nadšení nepoleví. I já mám ČR ráda, proto se sem vracím. A také, mám zde v JČ dost restituovaných nemovitostí, proto sem 2 - 3x za rok jezdím. Je dobře, že jste za vodou, přeji Vám to.
Jana 78253 38 let
02.06.2010 17:55
Carolin, nestrašte lidi jste jak Paroubek a jeho přisluhovači. Pro mne je důležité, že mohu kdykoliv vycestovat do USA za svoji rozvětvenou rodinou. Za totality to nešlo, můj strýc se dostal do USA po roce 1945 rovnou z lágru z Německa, byl vyhublý na kost a v USA mu zachránili život. Když viděl co se děje v naší republice po válce neměl odvahu se vrátit. Celá naše roina byla zařazena do škatulky podezřelých, protože nám přišel jednou za rok od strýce dopis na Vánoce. Rodiče byli i vyslícháni, někdo nás udal. Strýc se uviděl se svoji sestrou a dalšími sourozenci až v roce 190 tedy po 47 letech. Své rodiče nezastihl za těmi musel na hřbitov. Dokážete si představit jak se umíralo mé babičce v roce 197. Takže i když se budu muset v budoucnu uskromnit s celou svoji rodinou nikdy nebudu volit levici ani strany, kteří se k levici jen přiblíží! A také k tomu vychovávám své děti. Samozřejmě že se mi nezdá vše ideální, ale snažím se být optimistka a něco pro společnost dělat, nejen kritizovat. Vemte rozum do hrsti a podívejte se třeba na odvážnou zdravotnickou reformu, kterou začala ODS, ČSD toho zneužila při krajských volbách, nezdráhali se sesadit naši vládu během předsednitví v EU. Populární opatření se dělají lépe, ale musí se při tom počítat Nevím proč by jste nemohla se mnou polemizovat z USA, máme přeci internet:-)A ještě jednu poznámku, já mám Českou republiku ráda a neměnila bych ji za žádnou jinou zemi. Jsem obklopena suprovými a nadšenými lidmi. Pomáháme si navzájem jak slovy tak činy. Připadám si, že jsem také za vodou.
Carolin 88593
02.06.2010 14:29
Paní Jano, jste optimistka, když si myslíte, že vzděláváním o práci nepřijdete a případně, že přijmete jakoukoliv práci. Ve vašich pak 50 letech o Vás nebude zájem. A Vašim dětem bohaté znalosti, bude-li velká nezaměstnanost, nebudou nic platné. A jak budete chtít pomáhat dětem při shánění bytu - když budete případně nezaměstnaná? Byt 21 ve větším městě, aby děti měly možnost zaměstnání je ca 3 miliony. Váš optimismus je nezdolný a vím, že už za rok, až se udělají drastická opatření, která se dotknou střední vrstvy a nízkopříjmových občanů, budete mluvit jinak. Možná, že těžko budete moci spořit manželovi a sobě na důchod. Já se výší důchodu nechlubila, pouze jsem poukázala na to, že jsem tzv. za vodou, ale není mi lhostejné, jak žijí ostatní. Mimochodem, mladí lidé v celé Evropě při volbách volí levici.|Podle sdělení zahraničního tisku i našich politologů|. Zde volí pravici. A to proto, že nečtou volební programy a vidí pouze tváře a nechají se ovlivnit. Jak mohou volit NOVOU STRANU TOP 09, když v ní sedí mnoho dinosaurů - Parkanová, Severa, Kalousek a další. Co ta vám v ČR přinese za novotu, když titíž lidé seděli ve vládě nebo ve sněmovně mnoho let a neudělali nic? Já mám výhodu, že zde nemusím žít, jezdím sem pouze do zrestituovaného objektu. Bohužel, dále s Vámi nemohu polemizovat, vracím se do USA, kde trvale žijeme. Zdravím Vás a přeji vše dobré.
Jirka 78657 58 let
02.06.2010 13:06
Dobrý den, pane Nečasi,fascinuje mě vaše drzost se kterou ignorujete výsledek voleb a samolibě se pasujete do role vůdce modrých strak,které volby prohráli.Také z velké části s vaším přispěním a nyní pod vaším velením.Tváříte se úlisně,jako flanďák,který chce lidem namluvit,že musí snášet světské zlo a nepohodlí a v nebi jim pak bude o to líp,o co hůř se mají na zemi.Vaše úlisné kličky a slova jsou na první pohled nedůvěryhodná.To, co nyní předvádíte při jednáních o nové vládě,k čemuž nemáte žádný mandát je odporná přetvářka,lež a pokrytectví.Když dojde na lámání chleba a pan John chce konečně prosadit vyhnání všech lumpů z vlády,snažíte se všemožnými kličkami jeho snahu překazit.On alespoň říká to,co si myslí.Z vašeho působení ve vládě se mi chce už dlouho zvracet a proto se seberte a najděte si jiné zaměstnání.Jako největší Dinosaurus už máte nárok na důchod ve výší 50Kč. Brzký politický konec vám přeje Jirka
Jana 78253 38 let
02.06.2010 08:10
Vážená Carolin,nepochopila jsem co jste nám chtěla svým příspěvkem sdělit. Možná to že nejste dle Paroubka obyčejný člověk, protže jste se nám pochlubila s výši důchodu 35.0,- Kč. Když Vám je líto chudých, tak začněte rozdávat a nekasejte se že žijete jako v bavlnce. Já jsem nikdy jako v bavlnce nežila protože myslím i na ostatní. Dvakrát mne strašíte nemocí, snažím se s celou rodinou žít zdravě, nikdo nekouříme, nepřejídáme se, zeleninu a ovoce máme v sezoně ze zahrádky, takže pohybu máme také dostatek. Proč tolik sociálně slabých a mladých lidí kouří a pije alkohol? Asi zas tak chudí nejsou. Potravinami se neskutečně plýtvá, To za mého dětství nebylo. Lidé si vůbec neuvědomují kolik energie musí být vynaloženo na výrobu a distribuci potravin než se jim dostanou na talíř či kontejneru. Na důchod si šetřím již nyní, nespoléhám na stát, doufám že stát příjme taková opatření, aby jednou i moje tři děti nějaký důchod měly. Za děti školné na VŠ platit nebudu, ať si vezmou půjčku a uvědomují si kolik jich to stojí a že by si neměly studium zbytečně protahovat. Naopak by se měly snažit vystudovat co nejlépe aby potom sehnaly se s vými bohatými znalostmi dobrou práci. Pokud uvidím že vystudovaly a pracují, poté jsem ochotna jim přidat peníze na bydlení. Znám spoustu SŠ a VŠ studentů ze sociáně slabších rodin, kteří studium flákají. Já nezaměstnaná nebudu, protože se stále vzdělává a nemám problém příjmout práci různého charakteru. I já Vám přeji aby Vám zdraví sloužilo! A aby Vás nežrali pravicoví politici!
Anonym 89243
01.06.2010 19:57
vyřazení živnostníků z tzv. vázaného trhu postihlo živnostníky zvlášť těžce. Od této chvíle museli veškeré zboží (textil, obuv, potraviny) obstarávat na volném trhu za neúnosně vysoké ceny. Řemeslníci a obchodníci byli tak nuceni odhlašovat své živnosti. Jen v lednu 1949 zaniklo v českých zemích 2 781 živností, a během onoho roku ze 10 tisíc prodejen zmizelo na 65 tisíc. Likvidace soukromých živností vyvrcholila v letech 1950-52.
Cicero 90985 35 let
01.06.2010 00:41
Je jeden z "dinosaurů" a měl by umět odejít,je jeden z nejstarších dinosaurů,nebot je v politice od roku 192,že se nestydí,ještě pro tuto společnost nic neudělal nebo nepracoval,jmenoval se předsedou vlády a předsedou ODS,ale v této společnosti má neomezené možnosti s podporou prezidenta,který má též nejvyší čas odejít do důchodu.Jakým způsobem,chce nejskorupovanější strana bojovat proti korupci ,nejlépe ve Žlutých lázních.
Blažena 88593
31.05.2010 19:43
Ó Bože, přečetla jsem si názor pana Vladimíra ze 27.5. To je snůška blábolů. Je mi 75 let, tedy jsme vrstevníci. Ano, UNRA posílala dobroty, čokolády a pod., ale, měl to ten, kdo měl dolary - prodávalo se to v tehdejším Tuzexu. Obyčejný člověk v obchodě nic takového neviděl. Jsem z většího statku 35 ha, J.Čechy. Do JZD jsme nevstoupili a soukromě nepřetržitě hospodaříme dosud. Dost jsem rodičům vyčítala, že nešli do JZD, protože jsem od dětství dřela na poli a ve stáji. Nikdo nás za nevstup do JZD nešikanoval. Pan Vladimír v mnohém lže.
Anonym 90240
31.05.2010 10:55
Ještě jednou pro vás pan Karle ,protože jste velice zaslepený svojí inteligencí. Když jsem psal o tom, že na mne vkládali prostředky do sistému rodiče, myslel jsem to tak, že se všichni skládáme na ty kteří to budou potřebovat.To vy ale nechápete a pořád argumentujete co by nme stálo to či ono. Můj děda potřeboval lékaře když se narodil a v den své smrti, nikdy nebyl v nemocnici a prodělal snad jen nějaké chřipky a anginy. Měl štěstí, že byl zdravý ,ale určitě si nikdy nelámal hlavu tím, kdo se léčil za prostředky které do sistému vkládal. To je ta solidarita ,kterou vy pořád nechápete. Melete pořád něco o tom co jsem vložil já a co moji rodiče. A co se týče chyb, možná že nejsem na češtinu génius, ale jsem člověk který je slušný a vím co je to solidarita.
7B 77121
30.05.2010 20:32
Karle pozor:nůše, rod ženský,-vzor. Tedy-plné nůše.
Karel 89243
30.05.2010 16:52
Ale Jakube, já mám argumentů plný nůše, na rozdíl od Tebe. A to, že nevíš, kde se píše jaký i,y, není urážka, ale holá pravda.
Carolin 88593 75 let
30.05.2010 14:17
Jano 38. Já jsem taky hrdá a nenechávám se oblbovat pravicovými politiky. Jsem zvědavá, jak se budete tvářit, až Vám zvednou daně, zdraží se potraviny, budete si muset dost připlácet, abyste měla slušný doúchod.A nedej Bůh, abyste byla vážněji nemocná,u doktora se bude platit nejméně o 4 více. Možná, že Vás uklidní, že si budete, podle TOP 09, moci odepsat z daní částku za služku. Jistěže ráda zaplatíte za děti školné na vysoké škole a budete-li nezaměstnaná, rapidně se budou snižovat nejen podpory v nezaměstnanosti, ale i všechny sociální dávky. Mě je 71 let, mám důchod v Eurech, pracovala jsem 20 let v zahraničí, takže mě těch 35.0 Kč měsíčně bohatě stačí. Na to nikdy nedosáhnete. Jsem relativně zdravá, takže mě absolutně nic nechybí a žiji si jako v bavlnce. Ovšem, velice mě trápí, že 60 % lidí zde žije pod hranicí průměrného platu a nyní se toto číslo bude ještě zvedat. Přeji Vám, abyste byla hrdá i za několik let a hlavně, abyste byla zdravá a měla práci.
Jana 78253 38 let
30.05.2010 07:31
Gratuluji pane Nečasi, podařilo se Vám zastavit pana Paroubka a dokonce ho odstranit z vedení strany. Překvapivý výsledek, jsem hrdá že opět žiji ve státě kde lidé přemýslí a nenechávají se oblbovat levicovými politiky. Přiznávám se že po krajských volbách jsem byla v šoku! Přeji Vám hodně sil do plnění Vašich slibů, tak aby jste v příštích volbách získali více hlasů.
Jakub 90240
29.05.2010 17:49
Pane Kerle s demagogem nemá cenu diskutovat ,vlezte mi na záda.Když vám dochází argumenty, začnete urážet. Nepřesvědčil jste mě .
Pozorovatel 77121
28.05.2010 21:51
Karle, uklidněte se,přece i Jakub chtěl sdělit, že vyšel ze spořádané rodiny a přece nad ním visí dluh,který nezpůsobil.Víte,třeba pan Bakala vnímá právo jinak,než lidé,kterým byl byt přidělen firmou,ve které pracovali.Podivné rozhodování mocných pak rozděluje společnost.
Karel 89243
28.05.2010 17:26
Pro Jakubiska. Roční léčba některých druhů leukemií stojí několik milionů korun za rok za jednoho pacienta. Roztroušená skleróza stojí 90 Kč ročně na jednoho pacienta. Na tuto nemoc se u nás léčí 30 lidí. Za Tvých 10 Ti odoperují kolení kloub. Pro Jakuba. Solidarita samozřejmě platí. Ale ne pro rodiné příslušníky, jak si myslíš, ale pro ty, kteří to potřebují. A nikde není psáno, že třeba za rok neonemocníš leukémií. Tvoji rodiče až se dostanou do důchodu, tak budou pobírat důchod. Takže část prostředků, které vložili do státního rozpočtu se jim zase vrátí. O solidaritě o které píšeš je rodiná solidarita. Ale ta se neplatí z daní, ale z ušetřených peněz. Neboj ve státní zprávě nepracuji, ale nikdy by mě nenapadlo, že rodiče odváděli daně pro mě a že já odvádím daně pro své děti. Je pravda, že léčebné výlohy platí pojišťovny, ale garantem léčby je stát. Tvrdit, že soukromá firma pouze odvádí státu je hloupost. Řada soukromých firem je dotována z EU. A když koukám na Tvůj pravopis, tak by jsi měl státu školné vrátit a ne se ohánět rodiči.
Miloš 90240 68 let
28.05.2010 11:47
Co takhle odchodné poslanců zrušit , jenom pí Talmanová ODS dostane přes pětset tisíc odchodného, tomu říkám plítvání penězi.
VladimírM 90254 78 let
28.05.2010 09:28
Pan Dr.Nečas Velmi jste se mi líbíl s Vašimi názory na včerajším duelu.Když jenom lidi trochu přemýšlí, tak jasně uznají kdo se hodí na českého premiera.Nechceme Řecko, nechceme zvyšovat dluhy a chceme žít i se svými dětmi bez obavy o budouctnost. Prěstože jsem nemocný věřím že opatření které byly udělány byly správné.
Jakubisko 95141
28.05.2010 09:18
Kdyz pujdes Karle na operaci,ktera bude stat napr.10 korun,staci na to prispevky,ktere jsi za ctyri roky zaplatil pojistovne?
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma