Oficiální stránky Petr Cibulka
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Oficiální stránky Petr Cibulka

Petr Cibulka oficiální stránky
Foto zdroj: TV5

Jméno: Petr Cibulka

Návrh opravy odkazu:

» chcete raději komplexní změnu?

FacebookPetr Cibulka zde: www.facebook.com/pages/Petr-Cibulka/122986374399..

Videostránku má Petr Cibulka zde: www.youtube.com/user/PravyBlok

Petr Cibulka má na sebe kontakt zde: www.cibulka.net

Diskuse o osobnosti zde: Místní diskuse

Kdo je Petr Cibulka?

Předseda strany Pravý blok. Po maturitě a nástupu na vysokou školu vystupoval proti okupaci Československa a komunistickému režimu. Byl politicky perzekuován. V letech 1970-1989 pracoval na různých dělnických profesích. Stal se signatářem Charty 77 i členem Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných. Před listopadem 1989 byl opakovaně vězněn. Po revoluci pracoval v brněnském Občanském fóru jako vedoucí Informačního a tiskového centra. V roce 1990 byl spoluzakladatelem a šéfredaktorem Necenzurovaných novin. Počátkem 90.let zveřejnil část neoficiálního seznamu agentů a spolupracovníků StB známou jako „Cibulkovy seznamy." Od roku 2000 je předsedou strany Pravý blok. V roce 2010 kandiduje za Pravý blok v Praze do PS PČR. Má syna Tomáše s bývalou političkou a předsedkyní Unie svobody JUDr. Hanou Marvanovou.

Petr Cibulka diskuse

Jak na vás Petr Cibulka působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 82126 29.09.2019 14:09
oficiální stránky

Anonym 82168 23.09.2019 10:46
jo smažená to je věc

Anonym 82091 04.09.2019 16:30
tak jo je to pravda

Anonym 19411 28.08.2019 17:02
Potrebujipane Cibulka právníka ohledne konfiskace ,restitucí nevydaných,nemajetnyma soudfuhama. 77611549

Anonym 19411 28.08.2019 17:00
Je to správný člověk a vlastenec.s

PavelJiran 17810  55 let 11.07.2019 09:44
Díky Petře - jste rovnej chlap a mezi těma degenerátama bez morálky, co tu vládnou by jste byl něco jako svěží vítr.
Potíž je v tom, že to většina nepochopí a vetřít se do přízně je právě ta ztráta charakteru - takže něco jako začarovaný kruh - škoda i tak přeju zdraví a úspěch pane Cibulko.

Anonymus 89557 24.06.2019 18:59
Cibulkja etká charakter, vhatl se změ ktorý rohatla se v době zmatla estli to zná.

Anonym 37768 23.05.2019 02:56
Myslí to vlastenecký evropský akomunisti,ten charakter jazko má pan Cibulka,nemate a mít nebudete, komunikaci sti nejsou cesko.F..J.F.

Anonym 37768 23.05.2019 01:45
Pá Cibulka je vlastenec a charakter který má co do činění s neradama ktri se chopili pod záštitou vlastenectví moci c českém dobrém národě ale při první příležitosti po roce 1948_53,kukacky český národ zdecimovali,a rozkradli,to jest jen bruto.Brutalita bílá součástí. AZLODEJNA.vybydleni znehodnocení a bourání památek a staveb našich dědu apradedu lrepubliky

VfjfPesl 37768 23.05.2019 01:37
Je to správný člověk a vlastenec.s pozdraveen,V.J.F.Pesl.

VfjfPesl 37768 23.05.2019 01:33
Potrebujipane Cibulka právníka ohledne konfiskace ,restitucí nevydaných,nemajetnyma soudfuhama. 776115499

Anonym 37768 23.05.2019 01:23
Tento národ,nebo zbitej českého narodu,nikdy s bolševikům.nekamaradil. 776 115 499.

Anonym 37768 23.05.2019 01:18
Pá Cibulka je vlastenec a charakter který má co do činění s neradama ktri se chopili pod záštitou vlastenectví moci c českém dobrém národě ale při první příležitosti po roce 1948_53,kukacky český národ zdecimovali,a rozkradli,to jest jen bruto.Brutalita bílá součástí. AZLODEJNA.vybydleni znehodnocení a bourání památek a staveb našich dědu apradedu lrepubliky

Aluska 78171  27 let 19.05.2019 17:56
Petr Cibulka je René Koukal alias tomáš marný, demagog 62

Jaroslav 37251  58 let 15.05.2019 19:25
Po tom, co jsem ho viděl v předvolební debatě kandidátů do EU a slyšel jeho nesmysly ohledně Ruska, které prý vytvořilo jakousi zeď z nasáklých mraků, aby se do Evropy nedostalo proudění vlhkého vzduchu, tvrdím jedno. IZOLOVAT od všech normálních lidí. Tomu se snad nedá ani smát, to je tragédie jednoho zoufalce, co mu protiruská hysterie zatemnila mozek!!

Bobr 21713  61 let 07.05.2019 19:28
Spakuj si pinkl a táhni do juusej, tam určitě na tebe čekají.

Anonym 78323 28.03.2019 15:24
Kandidát na předsedu Lidovců,pasáček vepřů Jurečka řekl,musíme být více lidoví jako Babiš!!
Není to kus vola?
Mají 4% a ten klerikán vyskakuje.

Fantomas 78323  99 let 03.02.2019 19:17
90225,bóóže vy jste naivní,snad si nemyslíte že vám odpoví!!

RudolfFík 90225  77 let 02.02.2019 13:40
Petře,jak bych se dopátral,kdo mě za totáče udával.Snad na to byl nějaký úřad.Začal jsem se o to zajímat až nyní,po třiceti letech.Trestán jsem byl v roce 1977za hanobení rasy a přesvědčení.Podmínka a vyhazov z učitelského místa.Díky za případnou odpověd".

Jaroslav 37250  58 let 15.12.2018 23:32
Pošetilý, nemocný člověk, s kyvadélkem od samotného Satana, který už není schopen žít bez protiruské hysterie, se kterou neustále straší na ČT, kam si ho proto tak rádi zvou. Tento člověk si vůbec neuvědomuje, že se píše rok 2018 a svět je někde jinde, než ho vnímá on. Někdy k smíchu, někdy k pláči.

JosefZálesk 88254  64 let 26.10.2018 14:09
hrdina a bojovník proti největšímu zlu a to bolševizmu.

JiříTichý 93122 02.07.2018 18:31
Nazdar Petře!
Starý vězeňský brachu. Dlouho jsme se neviděli, ale to neznamená, že to nemůžeme napravit.
Pošli mi na sebe mailovou adresu, prosím. Díky. Jirka Tichý

Anonym 18866 08.06.2018 16:07
Dobry den, můj věk je 59 a musím říc , že po té co jsem vše přečetl a nastudoval)včetně vraždění lidí na základě přání příkazců a pozdější dobu zažil tak si pana cibulku hodně vážím za to co , v minulosti udělal a jednal atd. a za to , že svůj názor neměnil, atd moc bi mne zajímalo, kdybych jel na chalupu, jestli se můžu objednat na kafe

MIREKNOVÝ 37201  71 let 05.06.2018 01:00
Pana p.cibulku jsem uznával a uznávám vážím si ho!! je to rovný a správný chlap! a ty recenze co jsem o něm četl co tam na něho psal nějaký,,pan iženýr"nějaké stupidní nesmysly""! jestli on je inženýr tak já jsem papež pius 18.chtěl bych se osobně sním setkat.asi těch žádosti má mnoho.byl bych moc a potěšen kdyby se mi mé přání splnilo.náděje umírá poslední..

PetrGold 62056  58 let 09.01.2018 17:43
Je utopie,aby v komunistické zemi vyhrál presidentské volby ANTIKOMUNISTA!! Vypište tady někdo odvážný - KDO Z KANDIDÁTŮ NA HRADNÍ KŘESÍLKO BYL ČI NEBYL V KSČ ČI FUNKCIONÁŘ NÁRODNÍ FRONTY?!

OplatekStan 90234  77 let 07.01.2018 18:07
Odesláno na OFICIÁLNÍ STRÁNKY. Shromažďuji technický lži lid k mlácení klasů tak, aby mohla vzniknout vláda premiéra Topolánka. Mich.2|3,4,10,4|12,5|9, 5.Moj. 30|11,18,32|21až43, atd. Vláda Ing. Topolánka, sestavená dle kapitoly 236, bude zrním na sýpce, až uzná, že Bůh vede lži lid Česka, dle textů veškerého Písma. Mat.5|3až18, Age.2|6,19, atd. V DUŠI premiéra Ing. Topolánka, se již může narodit DUCHOVNÍ Kristus, SOUDCE a ZÁKONODÁRCE, protože nový DUCH SLOVA BOŽÍHO je vylit, a to v ŽÁRU OHNĚ SLOV PÍSMA VEŠKERÝCH NOVÁCH NEBES. Toto SLOVO se v Boží slávě vzájemně doplňuje a úpřesňuje. Nikdo nemá výmluvu. DUCHOVNÍ Kristus se může narodit v TĚLE pokorného a úplně poslušného služebníka Ing. Topolánka, a to studiem ŽÁRU OHNĚ SLOV PÍSMA VEŠKERÝCH NOVÝCH NEBES. 1.Kor.1|27až6|19 až15|33, Iz.5|4,16až29|11až27až33|22až66|24, Ezech.3|4,21až39|8,13,21,29,44|28, Žalm33|6,37|5,11,35,38,81|4,82|5,96|7,102|18,27,107|10,43,104|30,132|5,8,150|6, Sír.4|18,5|5,7|16,9|15,12|12,13|18,19|20,25,21|15,23|19,25,39|34,40|29,43|26,31, Jer.1|17až5|7,6|10,19,30,23|29,32,25|29,31|27,32,49|12,20,50|45,51|7,17,36,45,58,Ám.3|7,15,5|10,18,25,8|2,11, 2.Kor.3|5,9,4|3,10|4,13|5,8, Dan.9|14,27až11|39,12|2, K.M.1|4,5|23,6|6,24,7|12,16,8|21,10|8,11|13,12|10,17,27,13|8,17|7,10,15,20,19|6. Veškerá spiritualita pro všechno tvorstvo je nyní nová. Smyslem života je sloužit Hospodinu tak, jak se mu líbí, s bázní a s úctou, realizací dokonalé lásky Božích příkazů, a zákonů POLE VĚDY Písma, o správné koncepci energetiky, opakovaně uváděné. Dědičný hřích křesťanských vzpurných a neposlušných sviní je objasněný z milosrdenství Božího rozumu. Dědičným hříchem křesťanských vzpurných NETVORŮ, je odmítání realizace celosvětové Boží majetkové roviny, opakovaně uváděného SPOLEČNÉHO STOLOVÁNÍ, a dokonalého NATURÁLNÍHO PLNĚNÍ. Bůh pokoje a míru setře lidem v Česku každou slzu s očí, realizací uváděné Boží majetkové roviny, pouze v případě úplné poslušnosti premiéra nové vlády Ing. Topolánka. V případě neposlušnosti Ing. Topolánka, Česko čeká, místo Božího celosvětového mírového ráje, křesťanské PEKLO meče války, ve které vzpurní budou Bohem postupně úplně zničeni. Bůh vede odjakživa lidsto jako stádo. Vůdci stáda musí být nyní úplně poslušní. Ing. Topolánka při neposlušnosti čeká odstoupení Božího rozumu, odchod do říše ticha, to je na smetiště dějin, a funkce zemědělského nevolníka, pracujícího rukama. Když nový Bůh bude chtít, pokloní se mu tito tři úplně poslušní králové, na kongresu energetiků celého světa, v DOLINĚ O2 Arény v Praze. Prezidenti Ing. Rákos, Putin a Trump. Bůh trestá jiné státy tisíckrát víc než Česko. Ing. Topolánek musí soudit svět. Z pokorného a úplně poslušného Božího lidu, budou vyloučení všichni úplně neposlušní. Mich.2|3,4,10,4|12,5|4,9,6|7,7|15,18, 1.Jan.2|14,26,3|10,5|2,16, Gal.1|7,3|20až6|7, Iz.5|4,16,16|3,29|11až24,31|9,33|22,48|5až11,57|10,16,20,63|14,18,65|1,15,66|24, K.M.1|4,5|23,6|6,24,7|12,16,8|21,10|8,11|13,12|10,17,27,13|8,17|7,10,15,20,19|6, 5.Moj.5|8,7|7až18|18,30|1... (zkráceno)<|i>

NEBONYTAKN 89380 03.12.2017 18:22
Je to moc dobry pritel a kamarat,kde jsme byly spolecne vezneni v hornim slavkove,jako politicke vezni-cleny charty-77.nesmirne si ho vazim a ctim,neb vzdy se ,zastaval pravdy a svobody-demokracii pro vsechny obcany -csr.vzdy si ho budu nesmirne vazit a ctit.je to velmy dobry clovek ktery ma velkou inteligenci,charaktercloveka a vzdycki pomohl druhym spoluvenum.ma velky cit v sobe a vzdycky bojoval,za prava vsech obcanu-csr.je to muj nejlepsi pritel a kamarad,nikdy se ho ja nezreknu az do me smrti.preju mu hodne pevneho zdravy pro celou jeho ctenou rodinu ,jako i hodne pracovnich uspechu,stesti,radost,veselost,moc ve spolecnosti a bozi ochranu od naseho pana -boha nebeskeho a jeho prvorozeneho .boziho syna jezise krista a ducha svateho.prosim vsechny obcany -cr aby ho volili za -prezidenta republiky -cr.on da nasi republiku do hromady a udela poradnou cistku od vsech bolseviku-komunistu,ktere napachaly spoustu zla na nasich obcanech-csr,kde byli statisice nasich obcanu popravenich,na lziu ktere byli vykoustrovane vsechne soudne procesi proti nam-politickym veznum.kde jsme skusili hodne hladu,bidi,mlaceni,kopancu,utrpeni a ponizovani nasi lidskej dustojnosti a muceni.do dnesneho dne se nam neomluvily -komunisti ,za vsechne spachane ,zlociny ktere napachali na nasich obcanech.do dnesneho dne sedeji na vysokych mistech spoustu komunistu,jak na soudech,policii,statnim zastupitelstvi-prokuraturach a na socialnych uradech,kde sve volne porusujou ty nejzakladnejsi lidska prava,a clovek opet nikde nema dovolani v nasi milovanedemokratickej republice.opet se vracime nazpatek k totalitnimurezimu,coz je to velke porusovani tech nejzakladnejsich lidskych pravcloveka je omezovana opet nase lidska dustojnost,svoboda tisku,rozhlasu-a tv-vsech televiznich programu v nasem state.kdybych byl ja volenej prezidentem -cr,tak bych hned -vyhlasil amnestii pro nevinne odsouzene,jako i exekutorskou amnestii pro vsechne obcany -cr,ktere maji spoustu dluhu.aby vsechne dluhy spadli vsem obcanum-cr.je to velmy smutne,ze po trech letech by meli spadnout vsechne dluhy,neb jeto uzakoneno v nasim trestnim pravu jako i v nasi ustavea presto nase soudyvydavaji -usneseny aby nase obcany platili nadale sve dluhy po promlceci dobe,coz je to velmy silne poruseni naseho tr.poradku o lidskych pravech..zadam vsaechny obcane -cr,aby ,zadaly zruseni -mp-v -cr,

Kyvadlo 62527  38 let 26.10.2017 18:24
Osobní zkušenosti ..12
Problém virgule ..13
Použitá literatura ..14
4
Úvodní slovo editora českého překladu
Přirozeně nejde pouze o kyvadlo (těšící se v současné bezvěrecké společnosti
značné popularitě), nýbrž i nespočetné další okultní či spiritistické praktiky všechny
bez výjimky jsou však jen projevy démonů, jak dokládá ve své Démonologii Eugen
von Petersdorff. Katolická církev odedávna učila, že veškerá věštecká umění, jako např.
vykládání z karet, písmenková tabulka (ouijaboard), kyvadlo atd. jsou hříšná!
Je však také známou věcí, že uživatelé kyvadla dříve či později onemocní. Nepopí-
rají to ani profesionálové tohoto cechu. Käthe Bachlerová na otázku: Může být práce
s proutkem a kyvadlem nebezpečná? odpovídá: Ano! Jak v tělesné, tak i v duševní a
duchovní oblasti.
A co je nejhorší, kdo jednou práci s kyvadlem úplně propadne, prakticky již pro něj
není cesta zpátky. Autor k tomu říká:
Vždy mi bylo nápadné, jak tito lidé mimořádně zarputile obhajují svou práci s kyvadlem.
Nejsou již schopni nahlédnout, že jsou spojeni s jistými temnými mocnostmi,
a že tyto mocnosti svou činností doslova přitahují. A právě řečenou svázaností je kyvadláři
zabráněno v rozlišování duchů.
Pro stav pokoncilní tzv. katolické církve je příznačné (a tragické), že o nebezpeč-
nosti užívání kyvadla i dalších okultních praktik nás informují evangeličtí pastoři, zatím
co katoličtí duchovní je ještě propagují a jejich bludné knihy se nabízejí na
mnoha poutních místech!
A závěrečné poučení z předloženého dílka o démonické praktice? Autor je shrnuje
stručně, ale výstižně těmito slovy: Proto ruce pryč od kyvadla!
5
Předmluva
Existuje bohatá literatura o kyvadle, a téměř všichni autoři mluví o pozitivním
aspektu tohoto umění. Jsou to například hodně žádané knihy benediktinského pátera
Th. H., který celé své léčitelství založil na kyvadle, a jeho díla se rovněž nabízejí na
mnoha poutních místech.
Bylo by na místě uvést také lékaře a pátera O., představeného v knize Anity Höhnesové
Noví mágové zdraví. Páter O. také zjišťuje nemoci a odpovídající léky pomocí
kyvadla. Jak říká, práci s kyvadlem mu přiblížila řeholnice z Würzburgu.
Mezi ne právě málo katolíky včetně duchovních je rozšířený názor, že kyvadlování
je neškodná a dovolená záležitost, pokud je k dobru člověka, jako např. v lékařské diagnostice.
Stále znovu narážíme na zbožné léčitele, mezi nimi i řeholnice a kněze, kteří
kyvadlem určují nemoci a léky Nazývají to dobrým kyvadlováním (na rozdíl od
špatného kyvadlování, týkajícího se věštění), protože co přispívá k léčení nemocné-
ho člověka, nemůže být přece špatné, zvláště je-li praktikováno hluboce věřícími lidmi!
Až děsivá je neznalost toho, co práce s kyvadlem skutečně je! Kyvadlová praxe je
stará tisíciletí, píše jistý stoupenec tohoto černého umění, a v tom má pravdu, neboť
víme, že bylo praktikováno již v Indii, poté přišlo do Egypta a přes Řecko a Řím se
dostalo do západních zemí. Již při stavbě pyramid mělo prý být užíváno kyvadla. Ve
4. století po Kristu by... (zkráceno)<|i>

Kyvadélko 62527  38 let 26.10.2017 18:19
Osobní zkušenosti ..12
Problém virgule ..13
Použitá literatura ..14
4
Úvodní slovo editora českého překladu
Přirozeně nejde pouze o kyvadlo (těšící se v současné bezvěrecké společnosti
značné popularitě), nýbrž i nespočetné další okultní či spiritistické praktiky všechny
bez výjimky jsou však jen projevy démonů, jak dokládá ve své Démonologii Eugen
von Petersdorff. Katolická církev odedávna učila, že veškerá věštecká umění, jako např.
vykládání z karet, písmenková tabulka (ouijaboard), kyvadlo atd. jsou hříšná!
Je však také známou věcí, že uživatelé kyvadla dříve či později onemocní. Nepopí-
rají to ani profesionálové tohoto cechu. Käthe Bachlerová na otázku: Může být práce
s proutkem a kyvadlem nebezpečná? odpovídá: Ano! Jak v tělesné, tak i v duševní a
duchovní oblasti.
A co je nejhorší, kdo jednou práci s kyvadlem úplně propadne, prakticky již pro něj
není cesta zpátky. Autor k tomu říká:
Vždy mi bylo nápadné, jak tito lidé mimořádně zarputile obhajují svou práci s kyvadlem.
Nejsou již schopni nahlédnout, že jsou spojeni s jistými temnými mocnostmi,
a že tyto mocnosti svou činností doslova přitahují. A právě řečenou svázaností je kyvadláři
zabráněno v rozlišování duchů.
Pro stav pokoncilní tzv. katolické církve je příznačné (a tragické), že o nebezpeč-
nosti užívání kyvadla i dalších okultních praktik nás informují evangeličtí pastoři, zatím
co katoličtí duchovní je ještě propagují a jejich bludné knihy se nabízejí na
mnoha poutních místech!
A závěrečné poučení z předloženého dílka o démonické praktice? Autor je shrnuje
stručně, ale výstižně těmito slovy: Proto ruce pryč od kyvadla!
5
Předmluva
Existuje bohatá literatura o kyvadle, a téměř všichni autoři mluví o pozitivním
aspektu tohoto umění. Jsou to například hodně žádané knihy benediktinského pátera
Th. H., který celé své léčitelství založil na kyvadle, a jeho díla se rovněž nabízejí na
mnoha poutních místech.
Bylo by na místě uvést také lékaře a pátera O., představeného v knize Anity Höhnesové
Noví mágové zdraví. Páter O. také zjišťuje nemoci a odpovídající léky pomocí
kyvadla. Jak říká, práci s kyvadlem mu přiblížila řeholnice z Würzburgu.
Mezi ne právě málo katolíky včetně duchovních je rozšířený názor, že kyvadlování
je neškodná a dovolená záležitost, pokud je k dobru člověka, jako např. v lékařské diagnostice.
Stále znovu narážíme na zbožné léčitele, mezi nimi i řeholnice a kněze, kteří
kyvadlem určují nemoci a léky Nazývají to dobrým kyvadlováním (na rozdíl od
špatného kyvadlování, týkajícího se věštění), protože co přispívá k léčení nemocné-
ho člověka, nemůže být přece špatné, zvláště je-li praktikováno hluboce věřícími lidmi!
Až děsivá je neznalost toho, co práce s kyvadlem skutečně je! Kyvadlová praxe je
stará tisíciletí, píše jistý stoupenec tohoto černého umění, a v tom má pravdu, neboť
víme, že bylo praktikováno již v Indii, poté přišlo do Egypta a přes Řecko a Řím se
dostalo do západních zemí. Již při stavbě pyramid mělo prý být užíváno kyvadla. Ve
4. století po Kristu by... (zkráceno)<|i>

Ladislav 46274 23.10.2017 21:24
Úplný magor

Vlas 78203 21.10.2017 23:29
Nikdo nepochybuje, že jste čestný člověk, bojující proti totalitám a zlodějině. Jistě by jste byl v politice velmi platný. Avšak měl by jste se zamyslet kde děláte chybu, že jste nevolitelný. Těch chyb je dost.

Musilova 89101  46 let 20.10.2017 22:05
Nejsem pro euro. Pak bude velka drahota. Navic uz jsme v EU jen levna pracovni sila a potravinova popelnice unie. Nakonec nas ocipuji v bezpeneznim systemu unie a svobodni zednari budou MIT cely svet v hrsti. Chceme sankce proti Rusum s unii. NAC sankce a Tim padem provokovat Rusy.

Musilova 89101  46 let 20.10.2017 21:46
Nenechme so hlavne vnutit euro. Pak bude fuze draho. Lidem nic nezbude s uspor. Navic skoncime ocipovani, v systems bezhotovostni meny.Pro EU jsme jen levna pracovni sila.

FABERFRANTIŠ 19348  68 let 19.10.2017 08:39
VAŽENY PANE CIBULKO,JELIKOŽ OD ROKU 1989 DO DNEŠNIHO DNE 2017 VYLOŽENĚ BOJUJI S komuniticko STB BANDITY VE STATNI SPRAVĚ JIŽ TAK ZDEGENEROVANY komunistický KONCENTRAČNI TABOR,OKRES KARVINA-OSTRAVA-OLOMOUC-BRNO,komunistické GETTOMORAVSKOSLEZSKY KRAJ,PODPOROVANY ZLOČINECKOU A ZAVRŽENI HODNOU komunistickou VLADOU ČESKE REPUBLIKY,KTEŘI MI ZA KRITIKU NESCHOPNE VLADY A JEJICH LEVICOVE EXTREMISTICKE MLADEŽE VE VESNICI VĚŘŇOVICE,KTEŘI MI ZA 20 LET komunisticko STB TERORU NA MUJ MAJETEK-RODINU-OSOBU-PŘATELE,STAČILI ZNIČIT VEŠKERY MAJETEK-ŽIVOT-ZDRAVI-DOBROU POVĚST-UVRHLI MNE DO STAVU NOUZE-BEZDOMOVCE-A NASTALA GENOCIDA RODU,A ZPUSOBILI MI MILIARDOVE FINANČNI ŠKODY,JELIKOŽ JSEM SE STAL VĚZNĚM VE SVEM RODIINYM DOMKU,V OBAVĚ O SVUJ ŽIVOT JSME NEMOHLI POUŽIVAT SVOJI ZAHRADU,ATD.TATO MALA INFORMACE JE ZAKLADEM PRO SPRAVEDLIVE VOLBY V ČESKE REPUBLICE.ZA VLADY komunistu JSEM ZA VESNICI BYL VYBRAN JAKO ČLEN VOLEBNI KOMISE.TATO VOLEBNI KOMISE,samoszřejmě za bujareho veselí,A TO PRO MALOU UČAST VOLIČU,JSME SE USNESLI ŽE UMOŽNIME OBČANUM ZAPOJIT SE DO VEŘEJNEHO DĚNI(a to aby neměli problemy a komuniste měli obrovsky úspěch s agitaci)PROTO JSME HLASOVACI LISTKY VHODILI DO HLASOVACI URNY A HLASOVALI ZA OBČANY,PROTI JEJICH VULI,KTEŘI ODMITLI komunisty VOLIT.UPOZORŇUJI I NA TUTO SKUTEČNOST ŽE PO SAMETOVE REVOLUCI BYLI U VOLEBNI KOMISE TI SAMI LIDE KTEŘI JIŽ MĚLI SKUŠENOSTI S MANIPULACI VOLEBNICH LISTKU A URČOVANI VITĚZE VOLEB.TIMTO VAS PANE CIBULKO UPOZORŇUJI A VARUJI PŘED TĚMITO NEKALYMI PRAKTIKAMI komunisticko STB BANDITU VE VOLEBNICH KOMISI.JEDINY LEK-LEKVAR NA TYTO ZLOČINCE,A ROVŇĚŽ BUDE ZARUKA SVOBODNYCH A SPRAVEDLIVYCH VOLEB,JE TO ŽE JAKO STRANA,POŽADATE EVROPSKOU UNII ABY K VOLBAM ZASLALA S RUZNYCH STATU NESTRANNE POZOROVATELE,KTEŘI BY VE VŠECH VOLEBNICH PROSTORACH V BANANOVE REPUBLICE,Č.R.DOHLEDLI NA SPRAVEDLIVY VOLEBNI SYSTEM A ŘAD POLITICKE KULTURY,komunistu V Č.R.ZAROVEŇ VAM PANE CIBUKO VELMI DĚKUJI ZA UŽITEČNE INFORMACE,KTERE S komunistickou JUSTICI A ZDEGENEROVANOU STB POLICII OD ROKU 1989 DO DNEŠNIHO DNE 2017,OSOBNĚ PROŽIVAM.DĚKUJI.STAROBNI DUCHODCE,FRANTIŠEK.

Petr 18825  71 let 14.10.2017 09:37
Co jste opravdu hmatatelně dokázal v zaměstnání, udělal pro společnost, vytvořil jse nějaké hodnoty?

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10.2017 10:42
Co je to - čekám na schválení??

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10.2017 10:40
To je demokracie!! Když napíšu souhlasím, ta tam sem a když mám názor čekám na schválení!! Že se nestydíte!!

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10.2017 10:35
Jinak souhlasím.

Anonym 3737 12.10.2017 09:39
Pane Cibulko jak slyším Charta 77 Havla, tak je mi zle. Ohánite se StB a zločinci komunisté a vrazi. Ja vám jen mohu říci, že každého režimu budete mít nespravedlnost. Za komunismu kdo je neprovokoval mel se dobre a kdo chtěl s nimi bojovat měl se zle. To plati i dnes v kapitalismu.

Jirka 95176  68 let 09.10.2017 12:36
ještě musím dodat ,že dělají vše možné aby zabránily pravdě a skutečnosti s nimi související. A na internetu si vás nemohou lidé vyvolat , blokují vás, cibulka. net .konkrétně karlovarská knihovna .a dále zde v kraji nevydávají vaší volební listinu . jirka

Jirka 95176  68 let 07.10.2017 14:10
Zdravím pana Cibulku a ostatní sdílející. Mrzí mě , že máte malý prostor v médiích , kde se vás bojí, nevím přesně datum kdy jste byl hostem v Tv a byli tam další 4 účastníci, kde vám všichni přikyvovali. muselo to být dobré zadostiučinění po těch všech urážkách co na vás chrlí. mám jen přání , aby jste do vaší agendy zanesl ,, nepromlčitelnost totalitního režimu a činů jimi páchaných, včetně navrácení rozkradeného movitého , nemovitého a živého majetku . rád bych aby jste více jezdil po ČR a zviditelňoval se, a osvěžoval paměť lidem kteří jsou masírováni demagogickými a lživými nepravdami. jirka

Hana 10922  60 let 04.10.2017 17:16
Má pravdu! Občas špatně podané myšlenky (kyvadélko a pod.), ale jinak má pravdu.

BémDaniel 31679  52 let 03.10.2017 20:42
Člověk s který múže mluvit kdokoli,není povýšený a jeho názory beru za své,škoda,že mu je Okamura krade a vydává za své.Pana Cibulku znám osobně a plně za ním stojíme s celou rodinou.

Jirka 9002  51 let 02.10.2017 14:24
Petr Cibulka je chytrý a rovný chlap.To česku zásadně chybí. Všichni se někam ženou a v koncovce zjistí, že vlastně nevědí za čím. Morálka čechů je totálně na dně. Nikdo si neuvědumuje jaký prostý význam má EU. Včichni se honí za penězi,které namají žádnou skutečnou hodnotu. Převážná schopná elita národa emigrovala a vrátit se nechce.Petr musí být hodně frustrovaný z toho, co se nyní děje v našem státě,a nedivím se mu, že používá kyvadlo. Vždyť každý jsme jako tělo a duše.Každý má nějaké schopnosti.

á 37222 24.09.2017 10:29
Jsem o pět let starší než vy, původem Pražák až do roku 1973, kdy už jsem v rodném městě nechtěla po okupaci žít. Po mnoha peripetiích na Severu v Kadani a Klášterci nad Ohří a posléze na Moravě v Třebíči jsem v létě 1989 přesídlila bo Českých Budějovic a dokud Pravý blok kandidoval zde, jsem vás volila a víte jak to dopadalo. Teď v době, kdy je zartaceně zle, budu volit Piráty.Nelíbí se mi,jakou vám dávají nálepku i když přiznám, že kyvadélkům nerozumím, ale není mi v Jihočeském kraji umožněno Pravému bloku přispět. Tak se obracím na mledou genedaci nezatíženou marastem všeho, v čem se utápíme. Nemám jinou volbu. Musím doufat, že je nesdiskretují stejně jako vás!

JáSám 37161  60 let 19.09.2017 23:10
Proč tam nedáš i ten první

JáSám 37161  60 let 19.09.2017 23:09
Seš komediant cibulko!!

Pavel 90106 19.09.2017 22:08
Jako cvok

Karl 17869 18.09.2017 13:50
Pane Cibulko, vy jste dobrej bavič.

PetrFojtík 88075  46 let 18.09.2017 11:09
Ti vnímavý ví,že má pravdu,ale davy s tím nestrhne.Mentalita Čechů je taková,že jim to je v podstaě jedno hlavně když se mají dobře.Rozhodně Klaus,Zeman a další politici jsou loutky v rukách loutkoherce, který z největší pravděpodobností pochází z východu a má to za ty léta již zmáklé.
Myslel jsem,že další generace s tím něco udělá,ale asi to bude trvat daleko déle a jestli bude mít vůbec někdo tu chuť.

 starší>> 

1

světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ladislav Jakl oficiální stránky Jiří Karas oficiální stránky Táňa Fischerová oficiální stránky Klára Samková oficiální stránky Karel Randák oficiální stránky Jiří Dienstbier oficiální stránky Jan Fischer

Další osobnosti | Ladislav Jakl | Jiří Karas | Táňa Fischerová | Klára Samková | Karel Randák | Jiří Dienstbier | Jan Fischer |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti