Oficiální stránky Karel Schwarzenberg
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Karel Schwarzenberg diskuse strana 650

Jak na vás Karel Schwarzenberg působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 90186 12.02.2013 23:22
JirkaTU napsal jak to skončilo ma mailech, že děda se vydával za ženu, taková to byla partička , samá lež

Anonym 90186 12.02.2013 17:32
Vladimíro(55), nepij tolik, neboť nevíš co píšeš.

Anonym 21316 12.02.2013 10:51
no tento pán je i na jiných webech,teď jsem se dívala na článek o věře čáslavské a podívala jsem se do diskusí a koho jsem tam neobjevila tohoto pána

Vladimíra 88139  55 let 12.02.2013 09:28
Přátelé,
je jasné, že pisatel, který nadává do rudochů a hlupáků, je psychopat. S takovými lidmi není vhodné komunikovat, protože oni na to čekají a mají radost, že vás vyprovokovali.
To je jejich jediný cíl - urážet ostatní a mít z toho potěšení.
Přečetla jsem si dost příspěvků a zde máte konkrétní případ. Na pana Jaroslava tento pán útočil a mnohdy neoprávněně, delší dobu. Pan Jaroslav přestal psát a tento pán si našel "jinou oběť".
Když ho budeme ignorovat, časem ho to omrzí. Přečtěte si jeho email z 1.2. ve 14,18 - tady je nuda.
Zdravím všechny slušné pisatele

Anonym 21316 12.02.2013 08:59
pro urážejícího muže na každého se v kotli vaří voda,

Anonym 21316 12.02.2013 08:49
pro 23:2 0 pane nám nadáváte do rudochů a sám jste vzteky celý modrý

Anonym 90186 11.02.2013 23:20
k lopatě běž ty. ty nulo ruďoučká.

Hana 7762  49 let 11.02.2013 22:34
Tak on ten pitomec nemá ani maturitu.Tak k lopatě!

Anonym 21316 11.02.2013 18:45
Zase jeden nespokojený,a zlý,jestli se tak chováš i doma tak potěš bůh ,tvoji rodinu,to musí být radost s tebou žít každé druhé slovo perla a jestli se tak chováte všichni tak proto jsme tam kde jsme,a takoví lidé by tu chtěli vládnout

Anonym 21316 11.02.2013 18:35
pro 17: 5 2 vážený pane,a to jsem použila hezké oslovení ,vy si nezasloužíte v této zemi vůbec žít,urážíte,jste sprostý, chováte se jako sociálka a kdo ví co jste zač,dá se to snadno zjistit,už jsem vás nahlásila ,trpělivost s vašimi sprostými nadávkami došla

Anonym 90186 11.02.2013 17:52
11.02. 16:42
ty ruďochu, od ovara jsem doposud neslyšel jedinou jeho vlastní myšlenku. pořád jen citáty, citáty a citáty.
ale máš pravdu, tato země si opravdu knížete Karla nezaslouží, protože je prolezlá ruďochama jako jsi ty, a proto volba ovara je dost dobrá volba, aby si ruďoši vymáchali ty svoje rypáky ve sr.kách, které se na tuto zemi valí.

Anonym 18865 11.02.2013 16:18
Zdeněk Bakala.

Novinář Bartoš také zdůrazňuje, že kníže je neodmyslitelně spjat s kontroverzním miliardářem Zdeňkem Bakalou: Bakala je Karlovým dlouholetým přítelem a obchodním partnerem. Společně zprivatizovali karlovarskou Becherovku, společně vydávají týdeník Respekt, do České republiky se jim podařilo přitáhnout vlivný americký think-tank Aspen Institute. Všechny kontroverze kolem Bakaly tak vrhají špatný stín i na Karla. Premiér Nečas loni upozornil, že spojení Schwarzenberg-Bakala má obdobné konotace jako Bém-Janoušek.

Podivně dopadlo prý i hospodaření Nadace Bohemiae. Karel Schwarzenberg, který si spolu s Miroslavem Kalouskem hraje na spořádaného hospodáře, v nadaci, kterou v roce 192 založil, figuroval jako výkoný ředitel. Rok po svém založení přestala však nadace platit daně, aby poté skončila v konkursu s dluhem tří milionů - na daních. Ukázalo se, že nadace vedla získané peníze za reklamu jako dary, z nichž se neplatí žádné odvody do státní pokladny. Chyby v účetnictví, které se týkají let 196 až 198, odhalil už dříve při kontrole Finanční úřad pro Prahu 1 a zpětně nadaci doměřil tři miliony korun, uvádí Bartoš.

.a Becherovka

Pochybnosti nad podnikáním Karla Schwarzenberga vyvstaly podle Bartoše také v roce 197, kdy Schwarzenberg spolu se svým přítelem Zdeňkem Bakalou (Patria Finance) a francouzskou firmou Pernond-Ricard koupil v privatizaci karlovarskou Becherovku.

Třebaže jejich nabídka byla až druhá nejvyší (nezvítězila ani v jediném z kritérií vypsaného veřejného výběrového řízení), stát na dramatickém jednání vlády přiklepl firmu Schwarzenbergovi a spol. většinou jednoho hlasu. Pro hlasovali Schwarzenbergovi známí z ODA a KDU-ČSL. Becherovce se ale příliš nevedlo a podnik, který měl v roce 197 zisk 148 milionů, skončil za tři roky poté v mínusu až 140 milionů. Média tehdy psala o tom, že se Becherovka tuneluje státu před očima, řekl Bartoš k další knížecí kauze.

Anonym 18865 11.02.2013 16:16
Karlovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy

Investigativní novinář Bartoš si posvítil i na Schwarzenbergovy restituce v ČR. Karlovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. V zásadě jde o to, že Karel neváhal podnikat neuvěřitelné právní kličky, aby podědil, co se dalo, a zrestituoval, co bylo možné. A tak zatímco byl v roce 1960 adoptován svým v Rakousku žijícím strýcem Jindřichem do hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů, čímž se stal hlavním představitelem rodu a z chudého šlechtice zámožným mužem, protože o dvacet let později mohl dědit majetek v Rakousku, doma po převratu se zase hrdě hlásil k biologické větvi, kterou opustil (orlické), protože se zde nabízely pro změnu miliardové restituce, řekl Bartoš.

Novinář říká, že podle českého práva ale neměl na restituce nárok. Přesto se ale neváhal o majetek soudit a podařilo se mu prosadit, že bylo upřednostněno rakouské právo.

České právo říká, že dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, kdežto rakouské právo je umožňuje. Navíc byl Schwarzenberg adoptován jako dospělý, což české právo taktéž nezná. Neptejme se, jak se to stalo, ale soud si vyslechl znalce na mezinárodní právo a rozhodl se, že se bude postupovat podle práva rakouského. Karel tudíž zdědil podstatnou část majetku konfiskovaného orlické větvi a činí si zálusk i na majetek zabavený na základě speciálního zákona Lex Schwarzenberg, byť se věc komplikuje rodiným sporem s nevlastní (adoptivní) sestrou Elizabeth von Pezold. Je otázkou, do jaké míry pomohlo Karlovi jeho výsadní postavení nejbližšího spolupracovníka tehdejšího novopečeného prezidenta Václava Havla v rozjitřené posametové době. Jisté je pouze to, že vyřízení restitučních nároků se událo současně s jeho a Havlovou abdikací, uvádí Bartoš.

Bartoš se ptá, zda za Schwarzenbergovým lobingem pro Lisabonskou smlouvu nestály opět tytéž majetkové zájmy, protože Listina práv EU (která je součástí Lisabonské smlouvy) otevírá možnost pro restituce konfiskovaného majetku a tudíž cestu k více než čtyřicetimiliardovému jmění, které stát s odkazem na Lex Schwarzenberg, na který se restituce (zatím) nevztahovaly, stále vlastní. Někteří lidé z politických kruhů říkají, že právě vidina tohoto tučného sousta je hlavní Karlovou motivací a že z ní vyplývají i jeho politické postoje ve vztahu k Evropské uni a k sudetským Němcům, dodává Bartoš.

Jak je na tom kníže s korupcí.

Novinář připomněl, že aby mohl kandidát TOP 09 na prezidenta zrestituovat, musel i uplácet, což ministr později sám přiznal. Nechme to být. Nešlo o nic velikého. Ale jiná cesta prostě nebyla. Bylo to k uzoufání. A po dvou letech, kdy se všechno zablokovalo. Nebyl to přímý úplatek, šlo řekněme o jistou protislužbu. V té době jsem ještě vůbec nebyl v politice. Dodnes z toho mám špatné svědomí, popsal v roce 2010 v rozhovoru pro MF Dnes případ z 90. let.

Třebaže má Karel plná ústa boje proti korupci, když na korupci ve svém okolí přijde, blahoskloně ji přikryje a toho, kdo na ni upozo... (zkráceno)<|i>

Anonym 18865 11.02.2013 16:14
Karlova hlasování pro restituce, zdražování a platby do Bruselu

Třebaže se Karel často snaží ze své zodpovědnosti chytrými či vtipnými hláškami a mlžením vyvázat, je spojen s řadou kontroverzních hlasování. Zvednul ruku pro snížení důchodů, pro zvýšení daní, pro zrušení základní slevy na dani z příjmu fyzických osob pro starobní důchodce, pro Evropský stabilizační mechanismus, který nás zavazuje vyplatit Bruselu 350 miliard v okamžiku přijetí eura, církevní restituce, stejně jako předtím v Senátu pro americkou radarovou základnu v Brdech, či svou nepřítomností umožnil přijmout povolenky pro ČEZ nebo privatizaci letiště Ruzyně. Podporuje bankovní uni, která znamená, že zahraniční banky budou moci přetáhnout do zahraničí úspory českých střadatelů, říká Bartoš.

Novinář upozorňuje, že Schwarzenberg ještě před rokem chválil amnesti prezidenta jako dobrý nástroj pro řešení přeplněnosti věznic (a souhlasil s tím, že se u nás zavírá zbytečně moc) a amnesti při svém zvolení sliboval. Schvaloval ji i bezprostředně poté, co ji prezident Václav Klaus vyhlásil, aby se poté populisticky, když se názor veřejnosti vyhranil, přidal na stranu jejích kritiků. V Topolánkově vládě mnoho svých sympatizantů zklamal, když nedodržel slovo, že odejde, pokud se Jiří Čunek do vlády vrátí - Čunek se vrátil, ale Karlovi se z vyhřátého místa ministra zahraničí nechtělo, doplnil Bartoš.

Svými výroky Karel poškozuje i české zájmy ve sféře energetiky, když například tvrdil, že budeme muset zavřít Dukovany, ač jde o jednu z nejbezpečnějších elektráren vůbec, nebo když Francouzům požaloval, že jejich společnost Areva bude vyřazena z konkurzu na dostavbu Temelína - a to ještě před vyhlášením výsledků, čehož Areva okamžitě využila pro své odvolání k protimonopolnímu úřadu, kde namítá i únik informací, za což nyní hrozí republice největší arbitráž" v dějinách, zlobí se Bartoš.

Anonym 18865 11.02.2013 16:11
Rybníky, kapříci a Kalousek

Nedávno vyšlo také najevo, že Schwarzenberg v roce 202 porušoval mezinárodní zákaz prodeje ryb, když obcházel nařízení, podle něhož nebylo možné prodávat ryby z jeho rybníků, dokud neprojdou laboratorními testy, aby se vyloučila případná kontaminace malachitovou plísní, která v té době zachvátila chovy v několika středoevropských zemích. Schwarzenbergovi se nechtělo dlouho čekat na výsledky testů a tak raději ryby za miliony korun prodal účelově zřízené firmě svého správce, na kterou se už zákaz nevztahoval. Ryby tak prodával vesele dál, zatímco poctiví rybáři své ryby testovali a přicházeli o zisky.

Bartoš dále připomenul, že jeden z nejbohatších lidí v zemi i ve střední Evropě vůbec na opravy svých rybníků v roce 202 žádal několikamilionové dotace od státu: 2,7 milionu korun na Kroupovský rybník a o dva měsíce později 1,8 milionu korun na obnovu rybníka Ždír. O půl roku ale přešvihnul termín, do kdy měl rybník kolaudovat, pročež by měl tedy dotace správně navrátit. Protože má ale na ministerstvu financí známého, Miroslav Kalousek mu vracení benevolentně promine. Nic se vracet nemusí.

Schwarzenberg poskytuje Kalouskovi politické krytí, vzájemně si jdou na ruku. Schwarzenberg podporuje Kalouska v jeho sporech s vládou a v jeho kauzách, Kalousek zase Schwarzenberga v jeho sporech s vládou a v jeho kauzách. Za všechno mluví případ Čunek, vysvětluje Bartoš.

Kníže: Mým prvním úkolem jako prezidenta je vycházet s Německem

Už krátce poté, co Schwarzenberg přijal nominaci na prezidenta, v jednom z novinových rozhovorů uvedl, že jako první svůj úkol v křesle prezidenta by viděl budování co nejlepších vztahů s Německem. Kdybych se stal prezidentem, zajisté bych si uvědomil zásadní věc. Podíval bych se na světovou mapu a zjistil bych, kolik velkoměst na světě už má víc obyvatel než celá Česká republika. (.) My si musíme uvědomit, že naším nejdůležitějším spojencem bylo, je a bude Německo. Za svůj první úkol bych proto považoval co nejlepší vztahy s Německem, řekl ministr zahraničí Karel Schwarzenberg v rozhovoru pro časopis Týden z 2. srpna 201.

Ke konci září se také předseda TOP 09 vyjádřil v tom smyslu, že byly doby, kdy každý vzdělaný Čech uměl jak česky, tak německy a teď prý přišla doba, abychom se do těch časů vrátili.

Marta 7762  59 let 11.02.2013 16:10
Karel mě překvapil.Vystudoval gymnázium za rohem.Měl ho Zeman v duelu požádat o maturitní nefalšované vysvědčení.
Nemá nic.Ten je tupej,jak pradlena Božka.Je tam jen jako bambula,šašula.Udělal ho Kalousek

Anonym 21316 11.02.2013 14:18
Tady je nuda,jaroslav tu spoustu lidí urazil a ti raději přestali psát

Anonym 21316 10.02.2013 20:28
hedvika - pro 19:4 4 ty se opravdu nikde v davu schovávat nemusíš vyčníváš už teď a v tom davu by tě umlátili čepicema,náš názory bezdomovce,hlavně že nejsi levej ale pravej ,ty ale kradou patříš mezi ně, že si vedeš tak dobře a nebo je to bohapusté chvástání a ty snad ani nevíš ,co je to demonstrace, ty by ses v tom davu stratil a bylo by tě škoda, kdo by nám pak dával rady.

Anonym 21316 10.02.2013 20:22
jaroslav se nejprve vydával za ženu ,pak se v dalším článku opravil, že je jaroslav,neumí napsat číslo aby mělo tolik nul kolik jich chce a když mu někdo poradí, že má použít mezerník ,tak místo aby poděkoval uráží ,nevím ,co je to za člověka, ale určitě rychleji myslí než dokáže psát

Anonym 90186 10.02.2013 19:44
jaroslave, ty ruďochu do ulic vyrážejí jenom ruďoši, náckové a odboráři. já kopu sám za sebe a nepotřebuju se schovávat někde v davu jako ty. že si poleno na práci, za to ti Nečas nemůže. kdybys nebyl levej, tak máš slušnou práci a nemusíš se schovávat v davu na demonstraci.

Anonym 21316 10.02.2013 19:38
jaroslave nejsem nešťastný člověk ani se nepotřebuji léčit na léčení by jste měl jít vy,já vám nepsala že jste rudoch máte popletené články a z každého si vyberete jen to ,na co se vám hodí reagovat,mě komunisté nevadili my jsme jim neškodili a oni neškodili nám,po revoluci se situace změnila,ale jestli si myslíte že se máme lépe to je věc názoru ,pro mě se nic nezměnilo ,myslím že se máme stále stejně a nestěžuji si ,to jen tady pořád někdo nadává a uráží ,ale já to nejsem nepoužila jsem ani slovo ruďoch,ani že je někdo hloupý ve vašem člámku je spousta hrubých slov a rážek styďte se

Anonym 90186 10.02.2013 18:04
10.02. 16:49
ty hlupáku rudej nauč se číst

Jaroslav (51)10.02. 1:43
Oprava - jak se napíší dvě stejná čísla, např. 2 nuly, jedna vypadne. Plomby budou stát jedna pětset korun,
opravuji i jméno na Jaroslav. Děkuji.

Kamila 88139  25 let 10.02.2013 17:47
Pro pána v 16 hodin. Ráda bych Vám sdělila, že se velice mýlíte.To, že se někomu kazí zuby není pouze tím, že si nečistí zuby, s tím to souvisí zcela minimálně. Zde záleží na rodiné dispozici, jak má silnou sklovinu, na tom, zda netrpí nějakou nemocí, která zuby tzv. kazí = žaludeční vředy, překyselení žaludku, problémy s imunitou,artrózou a pod. Lze podrobně přečíst na internetu.
Jsou lidé, kteří si čistí zuby 3x deně a jsou v ordinaci zubaře pro kazivost i 2x za měsíc.
Vše z praxe, pracuji jako sestra u zubařky.

Jaroslav 88139 10.02.2013 17:33
Pro nepodepsaného - Vy musíte být buď strašně nešťastný člověk a nebo duševně nemocný, že tady stále dštíte na vše, co se Vám nehodí, nadávky.
Proč si myslíte, že jsem rudoch |ošklivá nadávka|, když píši jen to, co si můžete přečíst v novinách nebo slyšíte v televizi? Že Vás rozpálily plomby - asi máte zuby ve značném rozkladu, jinak to nelze vysvětlit. Byla to obecná poznámka, kterou pronesl pan Nečas v televizi.
Váte, říká se, že pro pravdu se lidé nejvíc zlobí a u Vás je to ve Vašem projevu jasné.
Jinak - nevím, kolik je Vám let, ale určitě Vy nebo Vaši rodiče zde žili a proč nebojovali proti "rudochům", když je tak nenávidíte? Proe nevyjdete, jak je poslední příspěvek, do ulic a neuděláte pořádek: protože jste srab a jen anonymně nadáváte a na veřejnosti vše každému odkýváte.
S takovými lidmi, jako jste Vy, není dobré polemizovat, jsou zlí a zákeřní. Jděte se prosím, léčit.

Anonym 21316 10.02.2013 16:58
Lidičky vemte rozum do hrsti a přestaňte psát takové nesmysly,žádný z vás nic neovlivní a jen se tu urážíte,proč,jaký to má mít důvod,že nezvolili knížete ale zemana,a co my s tím naděláme,čas ukáže jestli to byla dobrá volba,a nebo ne a pokud se vám to nelíbí vyjděte do ulic seděním a nadáváním u počítače se svět nezmění,proto musíte něco udělat vyjděte do ulic jako v roce 1989 a nebo se psaním nesmyslů a urážením nezabývejte

Anonym 21316 10.02.2013 16:49
Ten pán tu oslovuje muže a psala to žena ,že by se ti zatemnil mozek ty rudochu

Anonym 21316 10.02.2013 16:47
Pro 16:1 0 a kdo vládne u nás? rudoši to zcela jistě nejsou a prezident není vláda a jestli vám vadí že kníže to nezvládl to je váš problém

Anonym 90186 10.02.2013 16:10
Jaroslave, víš proč se v Německu platy a důchody zvyšují. Protože tam rudochům zakroutili krkem.

Anonym 21316 10.02.2013 12:22
Jaroslavo - ten pán tu nadává do chudáčků lidem, ale on sám je největší chudák,co takovému člověku napsat nic zase bude urážet

Anonym 21316 10.02.2013 12:20
paní jaroslavo číslice pište a použijte nezi nimi mezerník,pak se objeví celá částka.píše tu někdo kdo volil knížete,a nepřijímá žádný jiný názor,nadává a to jenom proto ,že nedokáže přijmout jiný názor,s takovým člověkem se nemá cenu bavit,ho nezajímají problémy této země,ni problémy obyčejných lidí,vidí jenom sebe a uráží

Jaroslav 88139  51 let 10.02.2013 11:43
Oprava - jak se napíší dvě stejná čísla, např. 2 nuly, jedna vypadne. Plomby budou stát jedna pětset korun,
opravuji i jméno na Jaroslav. Děkuji.

Anonym 21316 10.02.2013 08:25
chudáčku a ke které skupině se řadíš ty ,jsi ten co ci našetřil a nebo ten ,co ho ta tlupa zlodějská nenaučila ,je mě tě líto a ty nevíš kudy kam,nevíš jestli si levičák a nebo pravičák uprostřed to dlouho nevydržíš,musíš se někam zařadit jinak nepřežiješ život je s v i ň a

Anonym 21316 10.02.2013 08:21
ty chudáčku od výplaty k výplatě žiješ ty,a možná ani žádnou výplatu nemáš a ani ne podporu,kradeš a je z tebe zloděj,co se tu předvádí,hlupáčku mě nemuseli rudý komunisti učit šetřit,to se musí naučit každý sám,ale když má někdo peníze které se nevydělal ale nakradl, tak proč by měl počítat, zda vyjde a když sis peníze nedokázal našetřit, tak procházíš životem jako šmejd, já si nestěžuji mě život naučil, že se o sebe musí člověk postarat sám.ty sis sem přišel léčit své EGO,a nebo ho nemůžeš najít tak se tu do všech navážíš,na každého h a j z l í k a se někde vaří voda dej pozor

Anonym 88139 10.02.2013 06:44
Pan Sch. byl taky dobrý politický turista. Byl v US-DEU a ODA, Straně zelených a TOP09. Hledal stranu, kde by se vyšvihl.

Anonym 90186 10.02.2013 00:39
Znal jste Jana Zrzavého?
Ne, bohužel. Strýc Josef ho znal a měl od něj doma krásný obraz. Jediný, koho jsem znal z pražské meziválečné bohémy kromě již zmíněného Huga Hase, byl Jan Werich. Kamarádil se už s mým otcem. Ač politicky zaujímali různé postoje, tak se znali a měli se velmi rádi. Když Werich přijel poprvé do Vídně v roce 1966, či tak nějak, a byl u svého přítele pana Turnauera, který ho až do smrti podporoval, tak pak Turnauer uspořádal večírek a mě k tomu pozval. Werich ke mně přišel a řekl: Aha, ty jsi syn Karla Schwarzenberga, a začal mi vyprávět o otci. Z toho rozhovoru si pamatuji na dvě věci. V roce 1948 Jan Werich učinil u otce něco jako kondolenční návštěvu. Zavolal otci do Voršilské, a když se sešli, tak mu řekl, že to, co se děje, je sice nutný historický vývoj, ale že je mu líto toho našeho vyvlastnění. Otec se prý na něj osopil a povídal mu: Mluvíte blbosti, o to vůbec nejde. Celý život studuji dějiny, jsme stará rodina. Víme, že statky přicházejí a odcházejí, to patří k dějinám My jsme je jen nabyli, a teď jsme je zase ztratili. O co ale jde, je, že celá země je takovýmto krokem ve vážném nebezpečí a půjde nutně morálně dolů! Jan Werich mi řekl: Víte, já jsem to tehdá takhle neviděl, ale pak jsem na slova vašeho otce často vzpomínal. A ta druhá historka, na kterou Jan Werich vzpomínal, je z roku 1932 nebo 193. Otec byl na lesní praxi v Německu, vrátil se do Čech a řekl: Za rok jsou nacisté u moci! Všichni zkušení a světaznalí lidé mu prý říkali, že je to nesmysl, že to není možné, protože tehdá ještě Prusko mělo vlastní socialistickou vládu atd. Když se otce ptali, proč, tak jim prý odpovídal: Protože jak jsem se na to půl roku díval třetina Němců je pro nacisty a druhá třetina říká, že se nedá nic jiného dělat. Bohužel měl otec pravdu a ta analýza, jak ukazují dnes sociologové, souhlasí. Pak jsem ještě Jana Wericha navštívil v Praze v červenci 1968, což bylo přesně v té době, kdy probíhala konference v Čierné. Byl jsem za ním na Kampě a zeptal jsem se ho, jak vidí budoucnost, jaké dává šance Československu. Podíval se na mě trochu šibalsky a trochu zakysle a pravil: Víte, já jsem tu takový prominent, národní umělec, zvou mě na všechny recepce a na těch recepcích byli vždycky přítomni Španělé, Portugalci, Jihoameričané a různí jiní komunističtí emigranti a mezinárodní agenti, kteří tady operují a študují Už je tomu takových dobrých šest neděl, co jsem žádného z těch sveřepých bojovníků nikde nepotkal Všichni z Prahy zmizeli, vypařili se! Při té příležitosti mi věnoval svou poslední knížku a napsal mi tam dedikaci. V rudém červenci 1968. Spletl se jen o měsíc, nebyl to rudý červenec, ale až srpen! Tenkrát bylo možné si obstarat vízum na hranicích. Žena mě přemluvila, abychom se jeli do Čech podívat. Přejeli jsme hranice někde u Třeboně, vystrčím z vozu pas, celník se do něj letmo podívá, pak upře oči na mě, pak se zase zahledí do pasu a zašveholí: Wisen sie, das sie in Böhmen einen berühmten Namen haben? (Víte, že v Čechách... (zkráceno)<|i>

Anonym 88139 09.02.2013 22:51
Pro 9.2. 21.34 hodin - bude mi 42 let. V roce 1989 mi bylo 19 let. Jak bych mohl být v KSČM? Nemám žádné soukmenovce a ani nejsem "rudej, jak píšete.
Vy tady nedokážete slušně komunikovat a urážíte. Možná, že lepší "rudej", než takový neotesanec, jako jste Vy.

Anonym 90186 09.02.2013 22:31
09.02. 22:08
ty chudáčku a proč žiješ od výplaty k výplatě, rudoši tě nenaučili hospodařit s penězma? no bodejďbyne, když to je tlupa zlodějská

Anonym 21316 09.02.2013 22:16
JE TU NUDA, PŘE SE TADY NĚKDO SÁM SE SEBOU, PÍŠE SI, A SÁM SI I ODPOVÍDÁ ,NO TO JE ÚROVEŇ,tak AŤ VÁM TO VYDRŽÍ, DO RÁNA JE HODNĚ DALEKO ,RÁNO SE PODÍVÁM JAK SE TU NĚKDO BAVÍ SÁM SEBOU .DOBROU NOC A AŤ Z TOHO NEZBLBNETE

Anonym 21316 09.02.2013 22:12
pisateli co tu vzýváš a zastáváš se knížete,jsi jako on jsi zloděj,podvodník,a hlavně máš dost nakradeno jako kníže,k čemu je mu majetek ke kterému přišel jak slepý k houslím,žije tu sám rodina se s ním moc nestýká,

Anonym 21316 09.02.2013 22:08
pro 21:3 4 proč ty bláznivý člověče se tu neustále přeš o něco o čem nic nevíš,jestli se ti tu nelíbí běž ke knížeti a uvidíš jak s tebou vyběhne a takový jsou tu všichni ,vy co se jich zastáváte, máte asi dost nakradeno a máte z čeho žít, jinak by jste tak nepsali,kdyby jste žili od výplaty k výplatě ,mluvili by jste jinak ,co e vám tak líbí kníže vám dopomáhá k majetku a vy nevíte roupama co dělat,jinak by jste tu takové nesmysly nepsali,je jedno jaká je tu vláda každá podporuje zloděje a ty nám tady určují jak máme žít.

Anonym 90186 09.02.2013 21:34
Ty rudej Stando, ty si fakt chudáček. Rodina knížete neodešla, ale byla vyhoštěna a rudý soudruzi z NV to zařídili ještě tak, že přišli i osobní věci, které si mohli sebou vzít. Orlík byl skutečně rekonstruován po jejich vyhoštění. Důvod byl ovšem ten, že Orlík stál na vysoké skále a po napuštění přehrady by spodní vody zámek zničili.
To že tvoji soukmenovci rudej Stando zničili údolí pod Orlíkem, ti připadá v pořádku? A co ti ještě vyprávěli na partajním výboře?

Anonym 21316 09.02.2013 20:33
všichni co se po revoluci dostali ke korýtkům měli máslo na hlavě,dobře si rok 1989 připravili jako sametovou revoluci,oblbli s tím národ a pak, až ho měli pod kontrolou začali krást,podvádět a začali si říkat elita národa, byla to banda která vládne dodnes.

Anonym 21316 09.02.2013 20:30
a víš že mě je Orlík ukradený,je mi jedno čí je a kdo se o něj stará, kníže pán taky ruku k dílu nepřiložil a jenom by chtěl hrabat

Jan 7762  72 let 09.02.2013 20:28
Tak to je paráda.
Paní Klausová a jejich rodina byly proti Karlovi kvůli jeho tchánovi.
Nyní vyplulo na povrch to samé.Paní Klausové otec spolupracoval na Slovensku s nacisty.Věrný posluhovač.Za tolik let a dovídáme se to až když končí prezident.Tak tomu říkám ostuda jako Brno.Co více můžeme čekat.
Že se vůbec nestyděj.Jsme blbý národ.Necháme se manipulovat prospěchářema a udavačema.Kam až to půjde?

Anonym 21316 09.02.2013 20:27
začal si sám nadáváš,lidem do hlupáčků a ještě rudých,tak se tak nevyjadřuj a nebude ti nikdo odepisovat, tobě se hlupáček nelíbí a mě taky ne

Standa 88139  42 let 09.02.2013 20:10
Pro nepodepsaného 9.2. 19,37 hodin.
Ano, v roce 1948 když odešli rodiče p. Sch.z ČR, byl Orlík převzatý od nich, ve velmi špatném stavu a neopravený.|Lze doložit i od osob, které tam pracovaly|.
Když pan Sch. převzal zámek Orlík zpět, tedy po roce 1989, byl Orlík zcela zrenovovaný, nejen interiéry, ale i exteriér, včetně parku.
Proč mě urážíte, že jsem rudý hlupáček? Logiku mám, ale o Vaší logice by se dalo s úspěchem pochybovat.

Anonym 90186 09.02.2013 20:03
Tady je samej rudej zloděj. Jejich předkové byli nejspíše v revolučních gardách, když kradli Orlík právoplatným majitelům, kteří se o něj řádně starali a když se tady konečně začali některé věci vracet, tak jsou z toho na prášky, že se Orlík vrátil opravený a ne jako ruina.
Nejraději by znárodňovali i v Rakousku. No to jsou ale pitšusové.

Anonym 21316 09.02.2013 19:48
ty troubo co tu odepisuješ Standovi,co ty jsi za člověka,ty rudý moulo ,když nebyl zvolen kníže, tak budeš kolem kopat a urážet, na každého vepře se vaří v kotli voda, tak dej pozor abys tam nespadl

Anonym 21316 09.02.2013 19:45
pro 19:3 7 no on orlík neusiloval v r.1948 ale až byl opravený a po roce 1989 ty hlupáčku,restituce jsou až po roce 1989 ,jestli jsi ty dostal něco hlupáčku, tak to byla zlodějina a ty jsi zloděj

Anonym 90186 09.02.2013 19:37
Stando(42), ty rudej hlupáčku, Orlík byl v roce 1948 neopravený. Máš to, ale logiku. Dle Tebe má rudý zloděj vracet věci neopravené?

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Zdeněk Junák oficiální stránky Roman Pastorek oficiální stránky Aleš Juchelka oficiální stránky Richard Langer oficiální stránky Eva Henychová oficiální stránky Gabriela Vránová oficiální stránky Marcela Březinová

Další osobnosti | Zdeněk Junák | Roman Pastorek | Aleš Juchelka | Richard Langer | Eva Henychová | Gabriela Vránová | Marcela Březinová |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti