Oficiální stránky Karel Schwarzenberg
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Karel Schwarzenberg diskuse strana 350

Jak na vás Karel Schwarzenberg působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 90186 24.02.2013 19:17
24.02. 19:04
ty tady brečíš že máš malej důchod, to co chybí na důchodech je u Šloufů v kůlně

Anonym 21316 24.02.2013 19:04
a tobě nedali nic tak závidíš závist je s v i ň a

Anonym 82565 24.02.2013 19:01
Kamarád Zamana Šlouf, si za Zemanova působení ve vládě řekl
o 10 milionůKč při privatizaci spořitelny.Korupce jak bomba ale to nikomu ze Zemanovců nevadí.A to je jedna z mnoha dalších.

Anonym 18865 24.02.2013 18:06
Víte co? Tady s těma ubožákama nemá cenu se hádat! Nechme je jejich osudu!

Anonym 90186 24.02.2013 15:11
24.02. 14:46
a kolik mi je do toho je ti prd, dědku plenivej

Anonym 90186 24.02.2013 15:10
24.02. 14:46
soudruhu, já si budu mluvit jak chci, propleskni se, nejsi na vašem sjezdu, ale na veřejné diskuzi

Anonym 21316 24.02.2013 14:46
13:4 3 -kolik je ti let,že si dovoluješ takhle mluvit,podle psaní ,sotva vychozená základní škola,vzdělání nula,úřad práce je tvůj zaměstnavatel,z takových dávek si na důchod nikdy nevyděláš,a nebudeš ho mít,s tvým životním stylem se ho ani nedočkáš a tak to má být bude o jednu vyžírku méně

Anonym 21316 24.02.2013 14:41
13:4 3 já důchod mám a jsem spokojený, ale ty moulo nebudeš mít nic, my jsme práci měli, ale vy se jenom válíte doma využíváte dávek od státu, chlastáte hrajete automaty no vy si o důchodu můžete nechat jenom zdát a tak je to dobře s tebou je to tak, že závidíš na co nikdy nedosáhneě most je tvůj kamarád,ty bys práci nedostal když tě každý uvidí tak ti ukáže dveře,tak je to a ani tobě pečení holubi za to nic nedělání a využírání státních peněz,do huby padat nebudou

Anonym 90186 24.02.2013 13:43
24.02. 09:07
právě jako ty berou mladejm práci, protože systém tě daňově zvýhodňuje, proto si firmy najímaly raději důchodce než aby zaměstnávali mladé. Kalousek ti nic nevzal, pouze jenom srovnal podmínky s ostatními pracujícími. to že máš malý důchod, za to ti nemůže Kalousek, ale ty sám, tím jak jsi se zapojoval do pracovního pracesu před důchodem. podle tvého psaní jsi čekal, kolik pečených holubů ti napadá do huby.

Anonym 21316 24.02.2013 09:23
ale tohle dnešní mladí lidé nechápou,oni si myslí,že odpracují 35 let a čeká je důchod,ale zapomínají, že je nikdo z nich neodpracuje, přijde o práci a co pak,oni si myslí že jsou mozkem světa a jen oni mají pravdu,nemá cenu jim brát iluze, musí si natlouct sami a pak teprve pochopí, ale to už bude pozdě,dnes jsou slepí a hluší,je zbytečné klepat na dveře, ještě dostanete vynadáno ,že je obtěžujetea pravdu mají oni.

Anonym 18865 24.02.2013 09:07
To je pravda! Jsou lidé a těch je opravdu většina, kteří vydělávají maximálně 15 tisíc hrubého, a někdo nevydělá ani to! Zajímalo by mě, jak ti nahoře vypočítávají ty podělané průměry! Důchodci podle průměru mají 12tisíc! Člověk je ale rád, když má necelých 9tisíc a to musí zaplatit 6tisíc nájem! To ,že důchodci se snažili dělat i v důcodu je pochopitelné, ale Kalousek potřebuje jim vzít i těch pár korun co si přvidělají! Vemte si ,že jsem pracoval jako ochranka za 35.60 za hod. a i noční! Už jenom to, že agentury tohoto typu nedají ani lidem, kteří nejsou v důchodu víc, a snaží se aby dělali na černo, a neplatí jim ani zdravotní, ani sociální ,by si před revolucí nikdo nedovolil! Tato republika je prolezená od vlády až po takovéto firmy samými zloději, a normální člověk nemá šanci přežít! Tito lidé si říkají podnikatelé, a většina obyvatel je sprostě vykořisťováná , a považována za socky! Na závěr 2 pilíř je pro ně jistota kde vzít, až lidé nebudou mít vůbec nic!

Anonym 18865 24.02.2013 08:29
Dnešní mladí lidé, tak jako kdysi my, jsme si nikdy neumněli představit stáří! To co bylo v tu dobu jisté, byla práce, a člověk si přeci mohl dělat nějaké plány rozmezí i třeba 10 let! Dnešní generace nemá jistého nic! Je normální ,že nyní někdo může vydělávat 30 a nebo i víc tisíc, ale nemá jistotu, že bude tolik vydělávat za rok a nebo za 5 let! Zažil jsem situaci, kdy zničeho nic se člověk octne bez práce, a v 50ti už práci neseženeš podle své odbornosti! Odchody do důchodu tato vláda zvýšila na 65 let, a ať někdo poradí ,jak přežít těch 15 let než mám nárok na důchod?

Prokleiter 19428  75 let 24.02.2013 07:04
Tento člověk zodpovídá jako 1.místopředseda vlasy a předseda koaliční strany za ohromné zdražování všeho za poslední 3 roky. To si uvědomte všichni s vaším "Karlem"

Anonym 90186 23.02.2013 23:38
23.02. 20:05
Pozor peníze ve 3. pilíři nejsou pojištěny jako vklady u bank.
3. pilíř jsou fondy. Sice konzervativní, ale pořád fondy.

Anonym 21316 23.02.2013 20:41
35 odpracovaných let, pro ty, kteří jako dnes většina studují do 23, Anonym, 23.2.2013 19:48:30
znamená nenechat se nikdy vyhodit z práce

Anonym 21316 23.02.2013 20:40
Re:Ekonom: Než spořit do druhého pilíře, to už radši do šuplíku. Tam zbude aspoň něco, Anonym, 23.2.2013 20:32:39
Nezapočítává se tam studium a nemocenská? Začít v 18 letech a v 53 můžeš jít do důchodu. Tedy pokud nebudeš dlouho marodit a nebo nebudeš dlouho nezaměstnaný.

Anonym 21316 23.02.2013 20:39
To jste si všiml až dnes? Mimo jiné se do doby pro důchod přestalo započítávat i studium. Takže pozor nestudovat příliš dlouho, jinak jste bez důchodu.

Anonym 21316 23.02.2013 20:39
vstoupí do druhého pilíře a nemá žádnou záruku, že až bude peníze potřebovat, že fond bude existovat. Pokud takového hlupáka najdete, tak ho uvažte na náměstí, ať se na něj mohu ve volnu přijít podívat. A neodvazovat, za hloupost se platí.

Anonym 21316 23.02.2013 20:38
Zní to drsně, ale je to tak! Tady nikdo neví co bude zítra, peníze dát do I.pilíře je stejné jako je spláchnout do WC! Všichni "zloději", kteří tady řídí zemi mají svá konta všude jinde než tady a zajímalo by mě,m zda jejich potomci si ve I.pilíří začali spořit! Tento tunel je elegantní způsob jak lidi okrást navždy!

Anonym 21316 23.02.2013 20:38
Dlouhodobě nezaměstnaní nejenže nedostanou menší důchod, oni nedostanou vůbec žádný důchod. Chytře to Drábek vymyslel.

Anonym 21316 23.02.2013 20:37
Jsou věci, o kterých se moc nemluví: 1. Z 28% hrubé mzdy se odvod snižuje na 25%. To většina ví a u platů do první redukční hranice to snižuje vyměřovací základ o 10,7 %. 2. Za dobu souběhu prvního a druhého pilíře se důchod z prvního pilíře snižuje o dalších 20%. Koeficient kterým se násobí počet odpracovaných (pojištěných let se snižuje z 1,5% na 1,2%). To už ví málokdo. 3. Pokud se Vám nepodaří odpracovat (mít pojištěných) 35 let, nejen že nedostanete důchod z prvního pilíře a také nedostanete důchod ani z toho druhého. Výhodou je, že peníze z druhého pilíře lze dědit či odkázat státu. To však už čtenáři článku paní Šichtařové vědí. 4. Vstupem do I. pilíře se v případě nemoci či úrazu významně sníží (25 až 30%) Váš možný invalidní důchod. Kde máte jistotu, že s prodlužujícím se věkem odchodu do důchodu Vás třeba před tou 70 nepostihne nehoda, infarkt, rakovina či mozková příhoda. A to si neuvědomuje skoro nikdo.

Anonym 21316 23.02.2013 20:30
Pokud občan nesplní podmínky nároku na starobní důchod od státu, jeví se účast ve druhém pilíři i v této situaci jako výhodná. Prostředky na účtu ve druhém pilíři jsou totiž předmětem dědictví. Když ale podmínky výplaty důchodu nesplní občan, který do druhého pilíře reformy nevstoupí, nedostane nic nejen on, ale ani jeho dědicové,

Anonym 21316 23.02.2013 20:28
Když si celý život a teď mluvím o těch svých dvou procentech, ne o těch třech budu ty peníze spořit jinde než ve druhém pilíři, nemusím přímo v tom šuplíku, ale dám si je třeba na spořící účet, termínovaný vklad, do podílových fondů, to je úplně jedno, tak si pak na ty peníze můžu sáhnout, vybrat je a použít.

Anonym 21316 23.02.2013 20:28
V případě, že bych si ty peníze místo do druhého pilíře dával doma do nějakého šuplíku, tak v momentě, kdy se dožiju důchodového věku a stát mi řekne, že jsem nesplnil podmínku odpracovaných let a nedostanu tedy důchod, tak si z toho šuplíku vytáhnu ty naspořené peníze a řeknu si, že tady mám aspoň něco,

Anonym 21316 23.02.2013 20:24
celý článek o důchodech si můžete přečíst v dnešních parlamentních listech,něco málo jsem okopírovala

Anonym 21316 23.02.2013 20:21
Druhý pilíř je jako sKarta. Také nepřipravený a nepovedený krok

Anonym 21316 23.02.2013 20:20
To, že se k penězům dostanou dědici, dotyčnému nic platné není

Okamurka 90180 23.02.2013 20:20
Nejsem blb,abych podporoval Kalouska.Kalousku,radši vydej další dluhopisy a nedělej takové tunely,ty šmejde. Podporuji 1.pilíř,platí se z něj duchody rodičům a prarodičum.a 3.piliř penzijko

Anonym 21316 23.02.2013 20:20
Naspořené peníze lze vytáhnout z šuplíku, z druhého pilíře ne

Anonym 21316 23.02.2013 20:13
Ekonom: Než spořit do druhého pilíře, to už radši do šuplíku. Tam zbude aspoň něco
Nová skutečnost, která se objevuje v souvislosti se zavedením druhého pilíře důchodové soustavy, určitě nepotěší ty, kdo nesplní podmínku 35 odpracovaných let pro výplatu starobního důchodu. Nikdy se totiž nedostanou k penězům, které si do druhého pilíře naspoří. Ekonom Patrik Nacher v této souvislosti říká, že už je lepší si dávat peníze doma do šuplíku.

Anonym 21316 23.02.2013 20:05
první pilíř je ten do kterého přispívají všichni pracující ,z tohoto pilíře byl vypláceny důchody,druhý pilíř vznikl aby vysál peníze z prvního pilíře,kde byl přebytek,a vznikl druhý pilíř no a třetí to je ten kde si můžeme sami spořit k důchodu,tam jsou peníze jakž takž v bezpečí ,ručí za ně stát, tak jako za první pilíř ale za druhý ručí fondy a nikdo neví jak budou hospodařit,ten kdo tam dá peníze spláče nad výdělkem

Anonym 18865 23.02.2013 19:54
Kdo ti zaručí ,že tak nedopadneš? 23.02. 19:4! Věř mě, žádný člověk nechce, aby se stalo něco dětem, nebo vnoučatům, ale bohužel ty navrchu to pramálo zajímá! Může přijít nemoc ,nebo stratíš práci a co pak? Pak přijde stáří, a nikdo se na tebe neohlídne, protože 2 pilíř vybrat nemůžeš! Má to určité pravidla! Může se stát, že 10 let před důchodem se octneš ve svízelné situaci, a jak to vyřešíš?

Anonym 90186 23.02.2013 19:44
23.02. 19:38
o mě se tak nejedná, ale nechci aby moje děti chodili žebrat.

Anonym 18865 23.02.2013 19:44
23.02. 19:3 a co bude s tebou za 30 let!

Anonym 18865 23.02.2013 19:41
Tak vydíte ,tak proč se hádat o pilíře, které vymyslela tato vláda!

Anonym 18865 23.02.2013 19:40
To je pravda! Od revoluce je to 23 let a podívejte se, co je nyní s náma, a s naší vlastí!

Anonym 18865 23.02.2013 19:38
Nevím kolik máš let! Dovedeš si představit co bude s tebou za 30 let?

Anonym 18865 23.02.2013 19:35
Oni přesně ví, proč nadělali jakési pilíře! Nic opravdu dobrého pro lidi, ale aby se zase beztrestně k takovým prachům dostali! Jen všichni spořte!

Anonym 90186 23.02.2013 19:33
23.02. 19:26
Víš proč má biskupka 20 tisíc měsíčně. Protože jí to platí stát. A nikde není uzákoněno kolik má být v této zemi biskupů. Proto jsou pro tento stát restituce záchranou. Za 30 let stát už biskupy platit nebude.

Anonym 18865 23.02.2013 19:32
Přesně tak, teď se hádejte o důchod, když nevíte co Nečas za týden zase odsouhlasí, a nebo podepíše!

Anonym 18865 23.02.2013 19:29
Toto je pravda! Souhlasím se vším!

Anonym 18865 23.02.2013 19:26
Nebavte se o důchodech, protože žádné nebudou! Tato vláda je banda zlodějů a Nečas, Kalousek a Karel největší! Teď každý v círvi bude mít víc ,než občan! Neslyšeli jste včera biskupku? Má dvacet tisíc měsíčně! To ja s manželkou dohromady nemám! tak se tu stále hadejte, protože budem mít po tom co v čerejšku co Nečas udělal všichni holou zadnici!

Anonym 90186 23.02.2013 19:23
Pokud té dané společnosti nevěřím, tak tam nemůžu dát peníze ani na minutu. Tady je jedno jestli se k penězům dostanu po 6 nebo po 35 letech. Protože se jedná v podstatě o stejné společnosti, které nabízejí jak 2. tak i 3. pilíř, tak je zajímavé, že ve 3. pilíři se lidé těchto společností neobávají a ve 2. ano.
Z prvního pilíře taky nelze vystoupit a peníze převést na svůj účet. Peníze z 2. pilíře jdou dědit. Z prvního moji potomci neuvidí ani korunu.

Anonym 21316 23.02.2013 19:05
nikdo tu nemluví o třetím pilíři tam se dostanete k penězům po 6 letech a je jedno co s něma uděláte,tady se mluví o druhém novém pilíři 35 let spoření a nedá se z něho vystoupit ani vybrat peníze ,dnes je jedno kde máte peníze uloženy úroky jsou nulové a když peníze vložíte do fondu ,podílových listů ,atd.nikde není napsáno že to co jste vložil dostanete zpě

Anonym 21316 23.02.2013 19:01
tak se odstěhuj do Chile

Anonym 90186 23.02.2013 18:22
22.02. 19:45
Jakou máš jistotu, že budeš mít slušný důchod z prvního pilíře? Řada zemí v současné době důchody z prvního pilíře snižuje. Kdo ti přihodí k tvým 2% ještě 3% na tvůj účet? To co dnes odvádíš takzvaně na svůj důchod, tak ihned spotřebují současní důchodci. Jakou máš jistotu až se do důchodu dostaneš, že budoucí přispěvatelé budou ochotni ti na tvůj důchod přispívat. Pokud budou ochotni přispívat, tak jak vysokou částkou ti budou přispívat?
Pokud budeš nechávat úspory doma, tak většinu ti zbaští inflace. Např. současná stovka bude mít hodnotu za 35 let zhruba 36 Kč.
V Chile je plně fondový důchodový systém. Krom toho, že díky tomuto kroku Chile odbourala chudobu a stala se lídrem Jižní Ameriky, tak peníze které lidé do těchto fondů vkládají se průměrně zhodnocují 9% ročně.

Anonym 90186 23.02.2013 17:46
Je velmi zajímavé, že do 3. pilíře již spoří přes pět milionů lidí. Do druhého zatím jen 5 tisíc. Přitom se jedná o stejné společnosti. Dle logiky příspěvku 22.02. 20:05 těch pět milionů lidí v budoucnu o své peníze přijde, protože šéfové těchto společností odletí na dovolenou na Bahamy.

Anonym 21316 22.02.2013 20:14
Souhlas a kdo to nepochopí zapláče

Anonym 18865 22.02.2013 20:05
A taky problém je, že taky po 35 lety nedostanete nic, a nějaký nový Kožený si bude užívat zbytek života na Bahamách

Anonym 21316 22.02.2013 19:45
A to je ten problém musíte být celých 35 let v druhém pilíři,zkuste si zpočítat když si peníze budete každý měsíc odkládat,vy sám po dobu 35 let vyjde ,vám velká suma peněz,když si je spoříte doma jsou vaše ,a když by jste je nutně potřeboval máte je doma ,fond vám je nevyplatí,fond může z penězi špatně obchodovat a vy jste bez peněz,toto je velká sázka do loterie a ekonomové ví o čem mluví je jen na každém z vás pro co se rozhodnete

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Zdeněk Junák oficiální stránky Roman Pastorek oficiální stránky Aleš Juchelka oficiální stránky Richard Langer oficiální stránky Eva Henychová oficiální stránky Gabriela Vránová oficiální stránky Marcela Březinová

Další osobnosti | Zdeněk Junák | Roman Pastorek | Aleš Juchelka | Richard Langer | Eva Henychová | Gabriela Vránová | Marcela Březinová |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti