Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
Anonym 21316
23.02.2013 20:37
Jsou věci, o kterých se moc nemluví: 1. Z 28% hrubé mzdy se odvod snižuje na 25%. To většina ví a u platů do první redukční hranice to snižuje vyměřovací základ o 10,7 %. 2. Za dobu souběhu prvního a druhého pilíře se důchod z prvního pilíře snižuje o dalších 20%. Koeficient kterým se násobí počet odpracovaných (pojištěných let se snižuje z 1,5% na 1,2%). To už ví málokdo. 3. Pokud se Vám nepodaří odpracovat (mít pojištěných) 35 let, nejen že nedostanete důchod z prvního pilíře a také nedostanete důchod ani z toho druhého. Výhodou je, že peníze z druhého pilíře lze dědit či odkázat státu. To však už čtenáři článku paní Šichtařové vědí. 4. Vstupem do I. pilíře se v případě nemoci či úrazu významně sníží (25 až 30%) Váš možný invalidní důchod. Kde máte jistotu, že s prodlužujícím se věkem odchodu do důchodu Vás třeba před tou 70 nepostihne nehoda, infarkt, rakovina či mozková příhoda. A to si neuvědomuje skoro nikdo.
Anonym 21316
23.02.2013 20:30
Pokud občan nesplní podmínky nároku na starobní důchod od státu, jeví se účast ve druhém pilíři i v této situaci jako výhodná. Prostředky na účtu ve druhém pilíři jsou totiž předmětem dědictví. Když ale podmínky výplaty důchodu nesplní občan, který do druhého pilíře reformy nevstoupí, nedostane nic nejen on, ale ani jeho dědicové,
Anonym 21316
23.02.2013 20:28
Když si celý život a teď mluvím o těch svých dvou procentech, ne o těch třech budu ty peníze spořit jinde než ve druhém pilíři, nemusím přímo v tom šuplíku, ale dám si je třeba na spořící účet, termínovaný vklad, do podílových fondů, to je úplně jedno, tak si pak na ty peníze můžu sáhnout, vybrat je a použít.
Anonym 21316
23.02.2013 20:28
V případě, že bych si ty peníze místo do druhého pilíře dával doma do nějakého šuplíku, tak v momentě, kdy se dožiju důchodového věku a stát mi řekne, že jsem nesplnil podmínku odpracovaných let a nedostanu tedy důchod, tak si z toho šuplíku vytáhnu ty naspořené peníze a řeknu si, že tady mám aspoň něco,
Anonym 21316
23.02.2013 20:24
celý článek o důchodech si můžete přečíst v dnešních parlamentních listech,něco málo jsem okopírovala
Anonym 21316
23.02.2013 20:21
Druhý pilíř je jako sKarta. Také nepřipravený a nepovedený krok
Anonym 21316
23.02.2013 20:20
To, že se k penězům dostanou dědici, dotyčnému nic platné není
Okamurka 90180
23.02.2013 20:20
Nejsem blb,abych podporoval Kalouska.Kalousku,radši vydej další dluhopisy a nedělej takové tunely,ty šmejde. Podporuji 1.pilíř,platí se z něj duchody rodičům a prarodičum.a 3.piliř penzijko
Anonym 21316
23.02.2013 20:20
Naspořené peníze lze vytáhnout z šuplíku, z druhého pilíře ne
Anonym 21316
23.02.2013 20:13
Ekonom: Než spořit do druhého pilíře, to už radši do šuplíku. Tam zbude aspoň něco Nová skutečnost, která se objevuje v souvislosti se zavedením druhého pilíře důchodové soustavy, určitě nepotěší ty, kdo nesplní podmínku 35 odpracovaných let pro výplatu starobního důchodu. Nikdy se totiž nedostanou k penězům, které si do druhého pilíře naspoří. Ekonom Patrik Nacher v této souvislosti říká, že už je lepší si dávat peníze doma do šuplíku.
Anonym 21316
23.02.2013 20:05
první pilíř je ten do kterého přispívají všichni pracující ,z tohoto pilíře byl vypláceny důchody,druhý pilíř vznikl aby vysál peníze z prvního pilíře,kde byl přebytek,a vznikl druhý pilíř no a třetí to je ten kde si můžeme sami spořit k důchodu,tam jsou peníze jakž takž v bezpečí ,ručí za ně stát, tak jako za první pilíř ale za druhý ručí fondy a nikdo neví jak budou hospodařit,ten kdo tam dá peníze spláče nad výdělkem
Anonym 18865
23.02.2013 19:54
Kdo ti zaručí ,že tak nedopadneš? 23.02. 19:4! Věř mě, žádný člověk nechce, aby se stalo něco dětem, nebo vnoučatům, ale bohužel ty navrchu to pramálo zajímá! Může přijít nemoc ,nebo stratíš práci a co pak? Pak přijde stáří, a nikdo se na tebe neohlídne, protože 2 pilíř vybrat nemůžeš! Má to určité pravidla! Může se stát, že 10 let před důchodem se octneš ve svízelné situaci, a jak to vyřešíš?
Anonym 90186
23.02.2013 19:44
23.02. 19:38 o mě se tak nejedná, ale nechci aby moje děti chodili žebrat.
Anonym 18865
23.02.2013 19:44
23.02. 19:3 a co bude s tebou za 30 let!
Anonym 18865
23.02.2013 19:41
Tak vydíte ,tak proč se hádat o pilíře, které vymyslela tato vláda!
Anonym 18865
23.02.2013 19:40
To je pravda! Od revoluce je to 23 let a podívejte se, co je nyní s náma, a s naší vlastí!
Anonym 18865
23.02.2013 19:38
Nevím kolik máš let! Dovedeš si představit co bude s tebou za 30 let?
Anonym 18865
23.02.2013 19:35
Oni přesně ví, proč nadělali jakési pilíře! Nic opravdu dobrého pro lidi, ale aby se zase beztrestně k takovým prachům dostali! Jen všichni spořte!
Anonym 90186
23.02.2013 19:33
23.02. 19:26 Víš proč má biskupka 20 tisíc měsíčně. Protože jí to platí stát. A nikde není uzákoněno kolik má být v této zemi biskupů. Proto jsou pro tento stát restituce záchranou. Za 30 let stát už biskupy platit nebude.
Anonym 18865
23.02.2013 19:32
Přesně tak, teď se hádejte o důchod, když nevíte co Nečas za týden zase odsouhlasí, a nebo podepíše!
Anonym 18865
23.02.2013 19:29
Toto je pravda! Souhlasím se vším!
Anonym 18865
23.02.2013 19:26
Nebavte se o důchodech, protože žádné nebudou! Tato vláda je banda zlodějů a Nečas, Kalousek a Karel největší! Teď každý v círvi bude mít víc ,než občan! Neslyšeli jste včera biskupku? Má dvacet tisíc měsíčně! To ja s manželkou dohromady nemám! tak se tu stále hadejte, protože budem mít po tom co v čerejšku co Nečas udělal všichni holou zadnici!
Anonym 90186
23.02.2013 19:23
Pokud té dané společnosti nevěřím, tak tam nemůžu dát peníze ani na minutu. Tady je jedno jestli se k penězům dostanu po 6 nebo po 35 letech. Protože se jedná v podstatě o stejné společnosti, které nabízejí jak 2. tak i 3. pilíř, tak je zajímavé, že ve 3. pilíři se lidé těchto společností neobávají a ve 2. ano. Z prvního pilíře taky nelze vystoupit a peníze převést na svůj účet. Peníze z 2. pilíře jdou dědit. Z prvního moji potomci neuvidí ani korunu.
Anonym 21316
23.02.2013 19:05
nikdo tu nemluví o třetím pilíři tam se dostanete k penězům po 6 letech a je jedno co s něma uděláte,tady se mluví o druhém novém pilíři 35 let spoření a nedá se z něho vystoupit ani vybrat peníze ,dnes je jedno kde máte peníze uloženy úroky jsou nulové a když peníze vložíte do fondu ,podílových listů ,atd.nikde není napsáno že to co jste vložil dostanete zpě
Anonym 21316
23.02.2013 19:01
tak se odstěhuj do Chile
Anonym 90186
23.02.2013 18:22
22.02. 19:45 Jakou máš jistotu, že budeš mít slušný důchod z prvního pilíře? Řada zemí v současné době důchody z prvního pilíře snižuje. Kdo ti přihodí k tvým 2% ještě 3% na tvůj účet? To co dnes odvádíš takzvaně na svůj důchod, tak ihned spotřebují současní důchodci. Jakou máš jistotu až se do důchodu dostaneš, že budoucí přispěvatelé budou ochotni ti na tvůj důchod přispívat. Pokud budou ochotni přispívat, tak jak vysokou částkou ti budou přispívat? Pokud budeš nechávat úspory doma, tak většinu ti zbaští inflace. Např. současná stovka bude mít hodnotu za 35 let zhruba 36 Kč. V Chile je plně fondový důchodový systém. Krom toho, že díky tomuto kroku Chile odbourala chudobu a stala se lídrem Jižní Ameriky, tak peníze které lidé do těchto fondů vkládají se průměrně zhodnocují 9% ročně.
Anonym 90186
23.02.2013 17:46
Je velmi zajímavé, že do 3. pilíře již spoří přes pět milionů lidí. Do druhého zatím jen 5 tisíc. Přitom se jedná o stejné společnosti. Dle logiky příspěvku 22.02. 20:05 těch pět milionů lidí v budoucnu o své peníze přijde, protože šéfové těchto společností odletí na dovolenou na Bahamy.
Anonym 21316
22.02.2013 20:14
Souhlas a kdo to nepochopí zapláče
Anonym 18865
22.02.2013 20:05
A taky problém je, že taky po 35 lety nedostanete nic, a nějaký nový Kožený si bude užívat zbytek života na Bahamách
Anonym 21316
22.02.2013 19:45
A to je ten problém musíte být celých 35 let v druhém pilíři,zkuste si zpočítat když si peníze budete každý měsíc odkládat,vy sám po dobu 35 let vyjde ,vám velká suma peněz,když si je spoříte doma jsou vaše ,a když by jste je nutně potřeboval máte je doma ,fond vám je nevyplatí,fond může z penězi špatně obchodovat a vy jste bez peněz,toto je velká sázka do loterie a ekonomové ví o čem mluví je jen na každém z vás pro co se rozhodnete
Anonym 90186
22.02.2013 19:02
"Vy budete v důchodu, vaše peníze budou ve fondu, a nebude smět k sobě." Pokud nebudete mít těch 35 let, tak nebudete v důchodu.
Anonym 90186
22.02.2013 18:59
" Jenomže druhou podmínkou je minimální poviná délka pojištění (někdy se jí nesprávně říká odpracované roky)." Pokud tuto podmínku nesplním, tak nedostanu ani důchod z prvního pilíře. Pokud jí splním, tj. pracuji 35 let, tak dostávám oba důchody, protože příspěvky odvádím jen když pracuji.
Anonym 21316
22.02.2013 18:57
vy asi nevíte že spoření nebo pojištění je jedno a to samé spořit musíte 35 let bez jediného dne přerušení pokud za jeden den neodešlete vy neno zaměstnavatel příspěvek do fondu druhého pilíře k důchodu starobnímu nedostanete ani korunu
Anonym 21316
22.02.2013 18:54
vy asi neumíte číst znovu si přečtětě článek musíte 35 let spořit v druhém pilíři, ale ani o den méně důchod potom nedostanete
Anonym 90186
22.02.2013 18:42
Ekonomka Markéta Šichtařová píše pěkné bludy. Buď budu brát jak státní důchod a zároveň důchod z druhého pilíře, anebo nebudu mít ani jeden, protože podmínka 35 let pojištění (ne spoření! ) se vztahuje i na státní důchod. Jak tato osoba může dělat ekonomku, to opravdu nechápu.
Anonym 21316
22.02.2013 18:18
Kníže do domu, hůl do ruky!
Anonym 21316
22.02.2013 18:17
Kníže Karl trénuje řiťolezectví!
Anonym 21316
22.02.2013 18:16
Jak tak koukám, tak se tem chrápací žvatlavec vtírá jak PITRALON!
Anonym 21316
22.02.2013 18:16
Ministr zahraničí a šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg v pátek nečekaně navštívil zvoleného prezidenta Miloše Zemana. Při příchodu do kanceláře v pražské Loretánské ulici prohlásil, že jde na konzultace o zahraniční politice.Divný způsob jednání šlechtice.Stejný může zvolit Peake a připravit Zemana, že mu zatrhne poskytování milostí.Oba jsou z jedné vlády, stejné moresy.
Anonym 18865
22.02.2013 18:15
druhý pilíř je tunel, jen ať se tam upíše, co nejvíc Karlových fanoušků! Všem přeji, aby pocítili vládnutí v česku na vlastní kůži! Nikdo nemá napsané, že se mu bude dařit celý život! Přijde nemoc, přijde propuštění a je tam, kde spousta lidí v naší zemi, kterým nadávají do socek! Na každého přijde, boží mlýny melou!
Anonym 21316
22.02.2013 18:10
Tak tedy pokud vás náhodou stihne nápad vstoupit do druhého pilíře, dejte si velký pozor na jednu malou a celkem nenápadnou větičku ve smlouvě. Protože pokud si jí nevšimnete, může se stát, že se ke svým penězům už vůbec nikdy zpátky nedostane. Jakpakto? Mezi lidmi totiž ještě není příliš rozšířené povědomí o tom, že čerpat naspořené peníze lze pouze za předpokladu, že klient splní podmínky pro vznik nároku na starobní penzi. A tyto podmínky jsou dvě. Pozornost se obyčejně věnuje jen dožití se důchodu. Jenomže druhou podmínkou je minimální poviná délka pojištění (někdy se jí nesprávně říká odpracované roky). Dlouho to bylo 25 let. Jenomže teď se prodlužuje. A všichni, kteří budou odcházet do penze po 1. 1. 2018, musí spořit aspoň 35 let. Nespoříte 35 let nedostáváte penzi. A jinak než výplatou penze se k penězům ve druhém pilíři nedostanete. Vy budete v důchodu, vaše peníze budou ve fondu, a nebude smět k sobě. A státní důchod budete mít snížený, protože jste přeci zapsaní ve druhém pilíři. A úspory mít nebudete, protože jste si přece spořili do fondu.
Anonym 21316
22.02.2013 18:07
Hódně velký průšvih, píše ekonomka o Drábkově spoření na důchod Ekonomka Markéta Šichtařová připomněla všem, kteří mají co do činění s druhým pilířem důchodového spoření, že díky jedné poznámce v zákoně možná vůbec nebudou moct své peníze čerpat. A zaprorokovala si, že s reformovaným důchodovým systémem nás čeká ještě spoustu legrace.
Anonym 21316
22.02.2013 18:06
vy mladí a všehoschopní,nás to trápit nebude,vás by mělo nebudete mít důchody,nebude nemocenská,nebude práce ,budete dělat do 70 let na církve ,ale dobře vám tak ,co jste si zvolili to máte my se vám budeme jenom smát, požerete se jednou mezi sebou,stát vás neuživí na důchod když si nenašetříte nebudete ho mít a to si musíte 35 spořit a nesmí vám chybět ani jeden den pojištění a jste bez důchodu
Jan 82565
22.02.2013 17:26
Jiří 39-nikdo není zalezlí,jen nenadávají a nekřičí ty lži jako Zemanovci.Vás je vidět i slyšet ,protože nejste ,alespoň ta uřvaná část,slušní lidé.Ty si myslíš,že vám Zeman a ČSD nacpe peníze? Třeba ano, ale zadluží stát.Vedou líbivou politiku,to dokáže každý trouba.A co lezeš pořád na tyto stránky,ty nejsou Zemanovy!
Anonym 90186
22.02.2013 16:29
Bože,jak jsou tady většinou duchem chudobní.Raději všechno necháte rozkrást úředníkům a napojené mafi.Zaslepenost vám mlátí hlavou.
Anonym 18865
22.02.2013 15:45
Karel Schwarzenberg je stejný darebák jak Nečas a Kalousek! Ty restituce by měli zaplatit ze svého a ne , že to zase zaplatíme my! Jo, můžete je všichni volit! Darebáci největšího kalibru!
Jiří 88139 39 let
22.02.2013 06:58
Pro 21.2. v 19,3 hod. Vážený pane, všichni zalezli, protože se stydí. Došlo jim, ale pozdě, co by to bylo za pohromu, kdyby jejich favorit vyhrál. Oni se všichni herci a tzv.VIP nemají tak dobře, aby snesli další utahování opasků. A jejich nejdůležitější přísun peněz - my diváci, také začínáme šetřit a budeme si hodně rozmýšlet, abychom dali velkou sumu na vstupenku do divadla nebo do kina. Myslím, že našim "vyvoleným" začnou hubené časy a že mají strach. Někteří se ztrapňují v reklamách, ti se mají dobře, někteří v dabingu a "telenovelách", ale tomu také zvoní hrana. A studenti? Když si uvědomí, jaká je nezaměstnanost a jak raketově roste, že podnik raději přijme člověka s praxí, než začínajícího bez praxe, musí jim být ouvej. Většina jich bude bez zaměstnání a nebo budou pracovat v podřadných profesích. A že by o ně v zahraničí měli takový zájem, jak si oni myslí, - to ani náhodou. Tam je nezaměstnanost taky. A tam budou několik let jen slouhové, než se vypracují. Jsem moc zvědavý, za jak dlouho obrátí a polezou zase tzv. do zadnice ČSD, až se po volbách dostane k moci a prezidentovi, na kterého dštili špímu a nenávist. Myslím, že to bude do roka a do dne. Obracet kabáty, to oni umí.
Anonym 21316
21.02.2013 19:33
Kde jste,vy všichni co podporujete největšího zrádce národa v dějinách země? Kde jste,vy všichni studenti a umělci,co volili Khárla a nechali se zblbnout tiskem a televizí? Kde jste,vy ochránci kultury národa? Proč nehlídáte zvěrstva do kterých nás pseudopravičáci zatahují? Kde je geniální režisér Hřebejk.Mohl by natočit superfilm,"Jak jsem pomáhal rozkrást republiku".Zloději,tuneláři,odklaněči a podvodníci by jistě tleskali.Jak se vám všem líbí jak se poklonkuje sudeťákům a fašounům? To jste chtěli? Vy vlastenci? Táhněte do pekel,vy všivý s v i n ě.
Anonym 18865
21.02.2013 18:40
Napište tomu zrádci Nečasovi na jeho stránky, které jsou stejné jako tyto! Tohoto člověka nám byl čert dlužen i s celou tou sebrankou ,co tam je!
Karel 18865 41 let
21.02.2013 18:32
Konečně rozumná řeč! Dovedete si představit co by bylo ,kdyby se stal prezidentem Karel Schwarzenberg? Z naší země by byla opět něčí kolonie! Nečase by bylo potřeba zavřít! Dobře si tohle všichni pamatujte až budou volby! Včera už stem zveřejnil, že TOPKA posílila, a je před ODS. Je potřeba je vymazat z preferencí na nulu!
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma