Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
Jára 46125 44 let
22.01.2013 19:15
Ale pane, nazívat studenty že jsou blbí? To mužete byt blbí i vy nemyslíte? volí toho, kdo je komu sympatický.Proste nekomu se líbí Zeman at ho volí, nekomu se líbíSchwarzenberg at volí jeho, proto jsou to volby. Nadávat se bude porád stejně
Anonym 89123
22.01.2013 19:14
Pane Schwarzenberg,Vaše drzost a nestoudnost v kandidatůře na prezidenta republiky je skutečně do nebe volající a současně ukázka pokleslého vědomí a neznalosti historie u převážné většiny občanů.Jako prodloužená ruka M.K.(TOP09) uvedete tuto zem ještě do většího bahna než v jakém se nachází teď,proto budu volit menší zlo - Miloše Zemana.
Anonym 21316
22.01.2013 19:13
Pořeju vám dobrou noc ať se vám zdá o knížeti a o hradě
Anonym 21316
22.01.2013 19:03
Co vy všichni uděláte až bude zvolen ten nepravý,polezete mu do zadku jako vždy to jsme my češi a mě je za nás hamba
Anonym 21316
22.01.2013 19:01
Hrdý můžeš být leda tak sám na sebe,za dvacet let tu nebylo,aby člověk mohl být na něco hrdý a v této vládě už vůbec ne
Anonym 21316
22.01.2013 18:59
Vy co si tu tak notujete jste všichni postižení knížetem,je vám přán jako president zvolte si ho, ale pak nikde nekňourejte ,že je všechno jimak ,my starší to přwžijem,je nám celkem jedno jestli ti bude ten a nebo onen,pro nás to nic nepřinese,ale vy mladí a blbí ,budete špendlíkem škrabat,nemocenská nebude,porodné se nevrátí,zavedeno bude školné,důchody nebudete mít a dobře vám tak my nějak vyžijem ale vy to nevím snad pod mostem
Jára 46125 44 let
22.01.2013 18:51
Ano naprosto souhlasím, Karel je muž činua odpovídá na otázky přímo a nevykrucuje se jak červ Zeman. Zeman má tu výhodu, že byl zalezlý v ustraní a bohužel pan Schwarzenberg je napadán , protože ted je ve vláde.Má to o mnoho těžší lidi zapomeli, co zeman napachal a ostudy co nadelal v zemi. Studenti nejsou hloupí, nepodcenujte je nejde o nejakou kampan,ale to, že chtějí zmenu a ne pokracovatele Klause. Takove blbosti jako udelal Klaus s amnestií to tu nikdo neríka,ale dekrety se tu porad vytahují. Je to manipulace,ale ne kampaní na pana Schwarzenberga
Anonym 21782
22.01.2013 18:35
Noblesa, inteligence, vtip.Karel je osobnost, ktera bude dobre reprezentovat nasi republiku
Mirek 21782
22.01.2013 18:34
Chci být na svého prezidenta hrdý. Nikdy jsem ho neviděl chovat se jinak, než slušně. A neumím si představit, že ho k tomu vedou jiné důvody, než pracovat pro tuto zemi a být jí prospěšný. Má to v genech. Podívejme se do historie. Schwarzenbergové byli v naší zemi především pečliví hospodáři
Anonym 21316
22.01.2013 18:34
Co tedy lidem a především studentům říct, aby nenechali uchlácholit nepolitickými hesly a vybírali zodpovědně? Že pokud by Schwarzenbergova volba byla politická, jak jsem již zmínila, musela by jeho hesla být zadlužme zavedením školného celé generace studentů, pojďme do druhého pilíře důchodové reformy, škrtejme veřejné výdaje, abychom měli z čeho zaplatit církevní restituce , pošleme nezaměstnané na veřejnou službu, zvyšme poplatky ve zdravotnictví, ale nikoli na pivo s Karlem a podobně. Z důvodů, které jsem jmenovala, je pro mě jeho volba ve druhém kole naprosto nemožná a jsem si jistá, že i pro velkou část české veřejnosti. Proto by se lidé měli zastavit, zamyslet se a uvědomit si, že je s nimi manipulováno jako se stádem, jsou jim podsouvána falešná hesla. Kdyby kampaň byla o politických tématech, jak by to mělo být, Schwarzenberg by se ani nedostal do druhého kola, natož aby byl prezidentem. Lidi nejsou tupé ovce a věřím, že se vzpamatují, protože když přistoupí na tuto hru, podlehnou propagandě a Schwarzenberga zvolí, budou se pak asi hodně divit. Ale to už bude pozdě.
Anonym 21316
22.01.2013 18:34
Značná část lidí a studentů nevyjímaje tvrdě odmítá Nečasovu vládu. Přitom Karel Schwarzenberg je s ní bytostně spjatý, je 1. vicepremiérem a stranickým šéfem nenáviděného Kalouska. Proč se v kampani podle vás tuto pupeční šňůru podařilo přetrhnout? Protože kampaň fungovala jako depolitizátor. Nakonec se podařilo zmobilizovat zhruba milion dvě stě tisíc lidí navzdory tomu, že je prvním místopředsedou Nečasovy vlády, což je naprosto nepochopitelné. Zafungoval tam jakýsi knížecí aristokratický rakousko-uherský sentiment. Výrazný sklon k takové úctě k tak pofiderním autoritám u studentů překvapuje, protože bychom čekali pravý opak. Tedy, že budou zpochybňovat symbolickou moc autorit. Přitom zrovna TOP 09 je podle mě autoritativně postavený projekt, který má za cíl protlačit neoliberální reformy a zlikvidovat sociální stát za každou cenu, projekt, kde nejde o výměnu názorů, jak to v politických stranách chodí. Že se v očích veřejnosti podařilo smazat jakoukoli zodpovědnost Schwarzenberga za činy vlády, která má podle průzkumů nejnižší podporu občanů od roku 1989, to je pro mě největší záhada po prvním kole voleb. Karel Schwarzenberg je druhá nejvíce zodpovědná osoba za tuto vládu a dopracoval se do druhého kola téměř se stejným výsledkem jako vítěz prvního kola.
Anonym 21316
22.01.2013 18:32
Velká část z těch, kteří předsedu TOP 09 dnes chtějí volit, minulý rok demonstrovala v ulicích proti kontroverznímu novému zákonu o vysokých školách, tedy i proti Schwarzenbergovi. Zapomněli na to studenti? Co jim říct, aby si to dali do souvislostí? Nynější podpora šéfa TOP 09 ze strany studentů, kteří loni na jaře demonstrovali proti likvidaci akademických samospráv vládou, jejímž je Schwarzenberg prvním vicepremiérem, je pro mě naprosto nepochopitelná. Stejně tak je pro mě nepochopitelné taktizování těch, kteří v posledních dvou letech kriticky vystupovali proti vládě z pozice občanského aktivismu a nyní chtějí volit Schwarzenberga, protože prý jako prezident nebude moci nepáchat tolik škody.
Anonym 21316
22.01.2013 18:31
Jak si vysvětlit tu masivní podporu, která se u mladé generace a studentů VŠ projevuje? Domnívám se, že na vině je, na rozdíl od jiných zemí, nedostatek různých alternativ. Pak by u mladých lidí narůžovo obarvený a za pankáče převlečený konzervativec neměl šanci. Skutečným vítězem voleb je pro mě prozatím kreativní tým, který Karlu Schwarzenbergovi připravuje kampaň. Podařilo se mu totiž vytvořit imaginárního prezidentského kandidáta, který ve skutečnosti nexistuje. Je spravedlivý, dobrotivý, má na jedné straně ty správné známé mezi globální elitou, na druhé straně nedělá mezi lidmi rozdíly, lze k němu přijít a požádat ho individuálně o pomoc Češi si zatím neuvědomují, že podle hesla Ocupy Wal Stret patří k 9 procentům a volba reprezentanta jednoho procenta prezidentem na tom nic nezmění. Jak napsal filosof Václav Bělohradský v souvislosti se Schwarzenbergovou kampaní: Je nebezpečně snadné vytvořit v Česku simulakrum.
Anonym 21316
22.01.2013 18:31
Když se podíváme na web jeho podporovatelů, tak jde o přehlídku politické naivity a argumentační vyprázdněnosti typu vůbec se nezajímám o politiku, ale volím Karla, protože je to osobnost. Nebo protože je prý vzdělaný, přitom je to mýtus, nedokončil žádnou z vysokých škol. Nebo protože mu prý nejsou lhostejná lidská práva, přitom dnes existuje málo tak selektivních ochránců lidských práv na úrovni zahraniční i domácí politiky, jako je Karel Schwarzenberg. A heslo, že nikoho nevyloučí? to má být výsměch všem, na které dopadají naprosto asociální opatření této vlády? Schwarzenberg prý není spojen s žádnými korupčními skandály. Co privatizace Becherovky? Co fakt, že při své restituci uplácel? Co přímé napojení na Bakalu, který v kauze bytů Ostravsko-karvinských dolů připravil o právo na důstojné bydlení desítky tisíc lidí? Právě Bakala financoval předvolební kampaň TOP09 a nyní i prezidentskou kampaň Schwarzenbergovu. Korunu celé předvolební frašce nasadil Jiří Menzel, který prohlásil, že volí Karla, protože má ducha šlechtickýho. Ti ostatní vedle něj nejsou nic jiného než potomci nevolníků. Lidé, kteří mají zbabělou povahu.
Anonym 21316
22.01.2013 18:30
Jako studentka, když se setkáváte s kolegy, kteří podporují Karla Schwarzenberga, debatovala jste o tom s některými? Čím to zdůvodňují? Z debat s jeho přívrženci mám pocit, že dosavadní úspěch tkví v tom, že on nikdy v kampani neprezentuje nic politického. Mluví o tom, že má dobré srdce, je to osobnost, je vzdělaný, pracuje s hesly jako: neuhnu z cesty, slušně, poctivě, spravedlivě, volím Karla, což jsou hesla bytostně nepolitická. Vidím to jako návrat k tomu nejhoršímu z nepolitické politiky. Havel tím aspoň ještě něco čitelného prosazoval, ale tohle je naprosto prázdné.
Anonym 21316
22.01.2013 18:30
Karla Schwarzenberga dlouhodobě kritizujete. Jaké jsou podle vás základní důvody, proč by neměl být prezidentem? Kritizuji dlouhodobě, a nejsem sama, především současnou vládu, jíž je Karel Schwarzenberg místopředsedou. Jeho vítězství v druhém kole by znamenalo symbolickou legitimizaci všeho, co za poslední dva roky tato vláda prosadila. Bylo by to posvěcení církevních restitucí, důchodové reformy, reformy zdravotnictví, sociální reformy, sKaret, veřejné služby neboli nucených prací pro nezaměstnané - nedávno zrušené Ústavním soudem, protože je v rozporu s Listinou základních práv a svobod - , daňové reformy a v neposlední řadě reformy vzdělávání. To je pro mě jako pro studentku vysoké školy bodem zásadním. Hlasoval také pro přijetí šílené smlouvy ACTA, která by zničila svobodný internet a podepsal smlouvu o americkém radaru v ČR. Schwarzenbergovo vítězství by bylo posvěcením všech skandálů nejzkorumpovanější polistopadové vlády, jejíž drtivá většina ministrů podala demisi nebo byla kvůli spojení s korupcí odvolána. Říká se, že v případě Schwarzenbergova zvolení ztratí TOP09 svůj fíkový list v podobě předsedy strany. Ale opak může být pravdou. Nemyslím si, že preference této strany v čele s Miroslavem Kalouskem by se měly propadat. Naopak se obávám, že kolem Schwarzenberga se na Hradě vytvoří jakási skupina pátečníků a jeho iracionální kult bude sílit. Navíc on jako prezident nebude vetovat zákony, které jeho strana připraví, kontroverzní zákony i destrukce sociálního státu budou pokračovat dál.
Anonym 21316
22.01.2013 18:30
Studentka důrazně varuje před Schwarzenbergem: Je to jedna velká manipulace JINÝMA OČIMA Volebnímu týmu Karla Schwarzenberga se podařilo v kampani účině přetrhnout pupeční šňůru mezi ním a neoblíbenou Nečasovou vládou. Říká to studentka audiovizuálních studií na FAMU a filosofie na F UK Kateřina Krejčová, která část roku 2012 strávila na studijním pobytu v Kanadě, kde se aktivně účastnila studentských protestů proti zvyšování školného známých jako "Javorové jaro". Lidé by se podle ní měli probudit a nenechat sebou manipulovat.
Anonym 21316
22.01.2013 17:43
Korupci Schwarzenberg řešit nechce a nebude Prezidentský kandidát ani neřeší vnitřní záležitosti svého ministerstva. MZV. Zaštiťuje se sice bojem za lidská práva, ale v tomto duchu často nekoná. Nikoho z lidí, kteří se zúčastnili korupčních kauz na ministerstvu zahraničí, pan Schwarzenberg neodvolal. Ekonomické machinace na ministerstvu nabyly za jeho úřadování obrovských rozměrů a dějí se stále, přestože jsem na ně pana ministra osobně upozornil, tvrdí Jakub Klouzal. Chci, abyste věděli, že když zvolíte knížete, situace v této zemi se nezlepší. Oblast korupce je nejpalčivějším problémem této země a Karel Schwarzenberg ji řešit nechce a řešit nebude, obrací se videm na voliče. V současnosti připravuji trestní oznámení na Karla Schwarzenberga a jeho spolupracovníky a další osoby podílející se na ekonomických machinacích v IT zakázkách ministerstva zahraničí, dodává Jakub Klouzal.
Anonym 21316
22.01.2013 17:42
Posléze mne ministerstvo zahraničí vyhodilo, a to s vědomím Karla Schwarzenberga. Já skončil v dluzích a s ministerstvem se soudím. Materiály ke kauzám si ode mne nikdy nevyzvedli, a to přesto, že pan ministr Schwarzenberg slíbil, že tak učiní, a sám mě instruoval, abych je uložil u advokáta, upozorňuje bývalý IT ředitel, že výsledkem jakéhosi šetření těchto kauz na ministerstvu je pouze další plýtvání peněz ze státního rozpočtu na nějaké nedokončené analýzy. Slušnost pana Schwarzenberga je dle mých zkušeností jen slupka navenek, ale v chování se neprojevuje. Pan Schwarzenberg se často nezastane slušných lidí, kteří mu důvěřují a přivede je tak do problematických životních situací. Můj případ zdaleka není jediný, znám spoustu lidí, kteří se dostali do velice špatných situací. Pan Schwarzenberg dosazuje na klíčová místa ministerstva lidi, o kterých ví, že spolupracují na ekonomických machinacích, poukazuje Jakub Klouzal na to, co by měli lidé vědět, než půjdou volit.
Anonym 21316
22.01.2013 17:42
Na videu přiznává, že boj proti korupci na ministerstvu zahraničí ho ca 60 tisíc korun z vlastní kapsy, tisíce hodin přesčasů, vztah, mnoho zdravotních problémů i ohrožení života, neboť mu bylo třikrát vyhrožováno. Karel Schwarzenberg je přímo odpovědný za to, že byl můj život ohrožen, protože jsem se obrátil se žádostí o pomoc přímo na něj, uvádí Jakub Klouzal, který ze státního rozpočtu zachránil na ministerstvu zahraničí za éry Karla Schwarzenberga 1,2 miliardy korun. Přesto z něj ministerstvo udělalo lháře a spoluviníka.
Anonym 21316
22.01.2013 17:41
Rozhodl se ho natočit nikoli proto, aby lidé Karla Schwarzenberga nevolili, ale aby věděli, koho volí, mohli se objektivně rozhodnout a neměli přehnaná očekávání. Dalším impulsem k tomuto videu je nátlak, který je na mě v poslední době vyvíjen ze strany volebního týmu Karla Schwarzenberga a jeho příznivců a kamarádů, abych nezveřejňoval dokumenty související s kauzami na ministerstvu zahraničí a nepodával v souvislosti s nimi trestní oznámení, a to ani trestní oznámení na pana Schwarzenberga, říká na videu Jakub Klouzal.
Anonym 21316
22.01.2013 17:40
Jakub Klouzal, bývalý IT ředitel na ministerstvu zahraničí, chce na základě svých zkušeností upozornit před druhým kolem prezidentské volby, že slušnost Karla Schwarzenberga je jen slupkou navenek, ale v chování se vůbec neprojevuje. A slušných lidí se v rozporu se svým předvolebním klipem ministr zahraničí nezastane ani náhodou. Právě Jakub Klouzal to pocítil na vlastní kůži a s tímto poznáním se svěřuje v natočeném videu na facebokovém profilu.
Anonym 21316
22.01.2013 17:34
VIDEO Bojovník s korupcí: Slušnost knížete je jen slupka. Tohle jsem s ním zažil
Lenka 21782
22.01.2013 17:22
Věřím, že Karel do naši země vrátí slušnost, nadhled a velkorysost
Anonym 21316
22.01.2013 17:05
pro jaroslava hlavně že se nikoho nezastal a schválil všeny zákony to vám nevadí je ve vládě a niky se proti ničemu nepostavil čelem,až TEĎ PŘI VYSLOVENÍ NEDŮVĚRY VLÁDĚ ODEŠEL,MOHL HLASOVAT PROTI ALE TO NEUDĚLAL
Petr 46125 64 let
22.01.2013 17:04
Pane, to byl příklad jen příklad ta auta . O hodnotách jsem se nedohadoval, ale říkám, jaká je pravda. Já měl vozidlo Vaz, který si mohl pořídit každy, žádné fordy cortýny. Dnes mám zdraví velmi špatné,ale užíval jsem si jako mladý to byla cena vykoupená za chatrne zdraví. Ve stari už čekám jen na smrt.proto chci něco pro své deti a nechci jim vracet zas komunizmus , protože vím, jaký je to povl.
Anonym 21316
22.01.2013 17:01
jarda pane jaroslav nevíte o čem píšete
Anonym 21316
22.01.2013 16:59
Viléme dík za podporu,pro koukat na mladé jsou hluší a slepí pokud nepadnou sami na zadek nic jim nepomůže,
Jaroslav 46125 54 let
22.01.2013 16:58
Vážím si pana Schwarzenberga, bohužel čtu, že generálové brojí proti němu. Hodne prožili vážíme si jejich statečnosti,ale bohužel se nechali oklamata medi a cileným utokum pana Zemana. Pan Schwarzenberg je dustojný a poctivý muž, rozhodně nemyslel, že by schvaloval nejakereprese,ale chtel poukázat, že Benesovi dekrety nepřesahují již dnes listinu práv a svobod. Pouze interpretoval histori do současnosti a najednou se z toho udelá takova blamáž. Pan zeman přitom řekl před lety, že dekrety jsou vyhaslé a ted trapně hovoří, že jsou naplněny. Vyhaslé je stejne, jako neplatne.nejsou činé.
Anonym 21316
22.01.2013 16:55
Vy pane nespokojený v uranových dolech byla dřina ale zaplacená ,já jsem nekoukal po západě jaké tam mají auta,já na ně neměl, ale vy jistě ano,já se na západ kvůli neposlušnosti režimu vůbec nedostal natož abych se koukal po autech,alespoň vidíte kde máte své hodnoty jsou jiné než moje
Vilém 85354 59 let
22.01.2013 16:44
petře svojim slovníkem utážíte především svého kandidáta musí se podivit,kdo jej vlastně chce volit
Petr 46125 64 let
22.01.2013 16:40
dělal jsem v uranových dolech ,tak mi tu laskave neříkejte, co a jak jsem dělal. To, co jsem si vydelal, to bylo vydřené. Nic zadarmo jsem nedostal a ja narozdíl od vas koukam, na mladé lidi. Po boku levice si moc nepomohu. Když tady vladli komuniste, tak to byla uroven porad jsme silhali jaká maji auta na zapade, jak si žijí nevzpomínate? Ale oni meli demokraci. Česky člocek bude vždy nespokojeny. Muj duchod mi staci na dustojne starí.
Anonym 21316
22.01.2013 16:00
Petře vám je asi hodně dobře,vysoký důchod ,každý rok v cizině,volte koho chcete,a za komančů jste vyrůstal chodil do práce,dostával vysoký plat za nic a dnes se vám cosi nelíbí,
Anonym 21316
22.01.2013 15:56
Marta leoně leono od této vlády nečekám už vůbec nic,žádná vláda nepomůže ,každý se musí snažit,aby se uživil,mohl pracovat.vy se chlubíte jaká jste ve 30 letech podnikatelka nezávidím,podnikejte ale aby s novou vládou to podnikání nešlo někam kam nebudete chtít,zažil to váš dědeček tak to můžete zažít i vy.
Anonym 21316
22.01.2013 15:52
Helen pro leonu,leono mám stejně staré děti jak píšete,jsou vysokoškoláci,a s prací to bylo hodně složité,založit rodinu o tom se jim musí jenom zdát, snaží se, plat mají slušný postavili dům mají hypotéku a ta jim bere veškeré peníze na splátky,a vy tu píšete o úspěšnosti, dítěti ale nepíšete o manželovi ,tak kdoví proč,pořídit si dítě není problém ale slušně ho vychovat to je umění.
Anonym 21316
22.01.2013 15:46
Leono nejste žádná podnikatelka a nebo protekční tak jste spokojená,každý podnikatel za této vlády to zvládá tak tak,a vy se tu chlubíte úspěchem, ale jakým nejste taky podnikatelka nakup levně - draho prodej,jste opravdu hodně mladá že i od dědečka jste se toho mnoho nedozvěděla,a rodiče si toho mnoho nepamatují též jsem v jejich věku podle vašich let jestli jsou ale pravdivé,tak ze své zkušenosti si toho o minulosti komunisnu moc nepamatuji a nikdy jsem se o politiku nezajímala,píšu proto vy mladí musíte padnout na zadek aby jste pochopili co vás čeká jinak vysvětlovat vám něco nemá cenu,na čumák si musí každý dát sám.
Petr 46125 64 let
22.01.2013 15:10
Jestli chcete Zemana, tak tahnete ruku v ruce s Lukiolem do Ruska. Tohle se nadá číst, proč sem vubec lezete, jdete si na stranky Zemana , když je vám tak po srsti a neotravujte svymam kravinama lidi, kteří chtejí pana Schwarzenberga. Komanču už bylo dost a tenhle povedený Zemanek to je pekne eso, které bylo uklizeno, aby nic nepo. a ted ho vytahli jako svateho.
Vilém 85354 59 let
22.01.2013 14:46
pro ty co,píšou něco o bolševizmu a neví vlastně o čem hovoří tento bolševický komunizmus skončil smrtí pana Berežněva a byl totálně zlikvidován přehodnocením "jaltské konference" takže to co bylo před třiceti lety už není možné takže pan Zeman nemůže bý nositel bolševizmu ,nehledě ,že v dobách komunizmu,byl námezní pracovník oproti panu "Karlovi", který si užíval bohatství svého rodu nehledě,že jejich majetek mel být skonfiskován za kolaboraci z Hitlerovci, svěsčí o tom přátelství jehoi rodičů s Henlainem a Haidrichem
Ivan 85354 62 let
22.01.2013 14:38
Nyní jste právě svědky toho proč došlo k Vítěznému unoru roku 1948 přesně se to tak opakuje,dav je masírován jedinou neochvějností pana "Karla"|Gotwaldovi se též říkalo familiarně KLÉMA"| a všichni umělci tak jako v roce 1948 se zdviženou pěstí hrozí nám Zemanovcům
Ivan 85354 62 let
22.01.2013 14:31
Já to nechápu,mladí protestují at na uřadech jsou členové ksčm a při tom chtějí volit fašizmus a henlajnovství.
Leona 19320 30 let
22.01.2013 14:02
Komuniste nam zabrali polnosti,mlyn, statky ktere muj dedecek ziskal tvrdou praci. Myslite si, ze toto bylo dobre? Nechci vladu komunistu
Leona 19320 30 let
22.01.2013 13:55
Samozrejme ze praci mam ale musela jsem se snazit a makat, za vydelane penize si zalozila firmu a kdyz firma zacala vydelavat mohla si doprat i radost v podobe ditete . Jenze to si musi clovek rozvazit jaky chce mit zivot. Vlada Vas zivit nebude musite se snazit a ne cekat co dostanu od statu jako za socializmu. Cekate ze vlada zemanovcu Vam da neco zadarmo?
ReLeona30 90253 62 let
22.01.2013 13:53
RE.na Leonu 30.Souhlasím s Vámi aby lidé vzali rozum do hrsti,že se lidé nechávají ovlivňovat mádi ale nesouhlasím z Vaším názorem vzhledem k Vašemu věku na minulost protože Vy jste ji nezažila tak prosím nehodnoťte něco co jste nezažila,já jsem tuto dobu zažil a hodnotím ji daleko lépe než dnešek a nejen já ale i většina našich občanů.Nezlobte se na mne ale já si oVás myslím že jste fanatička ovlivněna názory jiných místo aby jste si vytvořila vlastní názor protože na to zřejmě nemáte.
Anonym 21316
22.01.2013 12:53
Marta a ty jsi ovlivněná čím,kolik je ti let a co jsi zažila, že takhle mluvíš,máš práci ,jsi vdaná ,asi ani jedno ,jinak by jsi tak nesala,co pro tebe udělala tato vláda
Leona 19320 30 let
22.01.2013 11:53
Lidi rozum do hrsti to tu chcem zas bolseviky? Lidi se akorat nechaji ovlivnovat medi
Leona 19320 30 let
22.01.2013 11:51
Jediny nekorupcni kandidat Karel verime mu a drzime palce. Praha a mesta kolem stoji za vami vyhrajete
Anonym 19320
22.01.2013 11:40
karel jediny mozny na hrad.
Anonym 21316
22.01.2013 10:25
Jarda sudíku ,sudíku - 35 let a takhle se předvádíš,kde jsou ty vulgarity napsány,čtu a nic nevidím,máte ale pravdu že nemáte co komentovat,protože jestli je tu něco višni a pádu to není vulgarita a dotaz jednou na knížete a jednou za zemana kde je tady vulgarita volte si koho chcete,jen nesmíte fandit jednou tomu a jednou onomu,na hrad může jenom jeden
Anonym 21316
22.01.2013 10:18
pane sudík, asi jste fakt spadl z višně ten pravopis a nesmysly co dáváte do hlasu vzbuzují jenom úsměv,nevím v jakém článku jsou ty vulgární výrazy K VAŠEMU PSANÍ JSOU TU DVA PŘÍSPĚVKY A ANI JEDEN NENÍ VULGÁRNÍ,JEN SE ASI PISATEL DOTKL VAŠEHO EGA TO JE MI VÁS OPRAVDU LÍTO.HELENE-MŮJ PODPIS
David 21782
22.01.2013 10:04
Karla bude volit i Karel takže nejvěší celebrita v ČR super!
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma