Oficiální stránky Miroslav Topolánek
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Miroslav Topolánek diskuse strana 1150

Jak na vás Miroslav Topolánek působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Vlaďka 88749 22.07.2008 11:37
Dobrý den ,všechny zdravím a děkuji za sebe a myslím i za paní Zdenku Jirkovi 68,Kritikovi,i anonymovi.Pro toho mám jen vzkaz,že paní Zdence opravdu rozumím,a není třeba aby děkovala mnoha řádky.Ostatně svou podporu kterou jí posílám,je proto aby byla v pořádku,a děkovat za ní nemusí vůbec!!!Pro Jana Neorala:Když jsou tyto stránky pro pana Topolánka,tak proč se obracíte na nás?!Jinak vše vám napsal již Kritik a plně s ním souhlasím!

starosta obce 88818  41 let 22.07.2008 10:55
Dodatek k příspěvku 10.44 nevi proč se celý neotiskl asi moje chyba.
ujišťuji vás že ty hloupé nic neřežecí žvásly kterýma vy krátite dlouhou chvíli číst nebudu. Sám za sebe se stydím žejsem na ty stránky někdy šel.

starosta obce 88818  41 let 22.07.2008 10:44
Paní Vlaďko už jsem nechtěl ty stránky otvítat, protože je tojen ztráta času anic je nevyřeší.
Přišel jsem do kanceláře a naše jediná uřednice mě říkala že tosi musím přečíst příspěvek Vlaďky.
Paní Vlaďko nevím jestli jste tak hloupá nebo to jen hrajete, přirovnávat starostu města které má 30 krát více obyvatel než naše obec Srovnáváte nesrovnavatelné.Starosta Rakovníka chodí do uřadu v obleku a má pod sebou min. 12 uředníků a jen všechno řídí od stolu má to lidi. Já kdybych přišel v obleku tak bude za 2 dny zničen kde všude musim chdit
a kontrolovat lidi zvláště teď když ve škole vyměnujem okna svépomocí protože firma by za to chtěla mnohém více peněz, nedovedete si představit to shánění materiálu aruzné jiné věci. A že pracuji 24 hod. je obrazně řečeno pravda já nemůžu občanovi říct
když me potká nebo přijde ke mě domů, přijď na uřad v uřední hodiny. nevim jesli to pochopite ale takový je vesnický život.Ohledně spotřebované obecní el. se
nebudu bavit protože to není z penez dan. poplatníků
ale penez obecních. Akdyž rada rozhodne že si uděláné ohnostroj nebo vyměníme na škole okna nebo nebudou občané platit el.co spotřebuje počítač je to jen naše věc. Důchody jsou také s peněz poplátníku a nikdo jim nevičíta jak snimi důchdce naloží. Byl bych rád když se znáte s starostou Rakovnika ať mu dáte můj příspěvek přečíst
Pane Vášíček dálší blbá nesmyslná otázka na kterou
si odpovězte sám.

Jestli ještě budete na ty stránky psát a chcete mě něco vzkázat ujištuji vás že

Zdenka 8872 22.07.2008 05:03
Pro anonyma.Poděkovat lze i beze slov. Paní Vlaďka určitě pochopí moje pocity i moje díky. Jinak Vám za přání také děkuji. Včera jsem se nechala unést radostí a proto jsem se s ní svěřila i p. Vlaďce na těchto stránkách. Jane Neorale, lépe než kritik bych Vám to také nenapsala. Osudy lidí v této zemi jsou náš život, který žijeme. Proto se někteří dovedeme vcítit do jiných, protože máme stejné problémy a nemusí být hned třeba finanční. Zdravím všechny a přeji hezký den.

Jan Neoral. T 85311  66 let 21.07.2008 23:43
Prosím, sedněte si v klidu a přečtěte si tyto Vaše přípěvky kousek dozadu v čase.
Nezapoměli jste náhodou v zápalu vášní, že jsou to zde Topolánkovy stránky, kde bychom mu hlavně měli říci, co si myslíme o jeho způsobu vládnutí a o jeho hulvátství, aroganci k nám občanům, k tomu, jak námi pohrdá? Namísto toho se tu hádáte.
Vidíte, stačí málo, a jste v sobě. Zapomenete na problém - a jste zase u zdi hřbitova, u Lipan.Se svou malou válkou proti tomu druhému.
Smutné.Moc smutné.
Copak se musí lidé stále soustředit na svoje vlastní problémy, vynadat tomu druhému, řešit osobní urážky - sakra, tady jde o něco víc, jste na stránkách premiéra, který pohrdá lidmi a chechtá se, věren svému buranství, jak se vy hádáte o svých žabomyších problémech.
Už se jednou vzchopte a staňte se hrdými lidmi!

Zdenka 8872 21.07.2008 22:34
P. Vlaďko, právě jsem se vrátila z pěkného posezení s přáteli. Moc vám děkuji za Vaše krásná slova. Pohladila mě po dušičce. Jsem dnes plná optimismu. Jindy samozřejmě také, ale dnes mě lékaři opravdu potěšili. Ještě jednou díky a přeji také pevné zdraví.

Vlaďka 88749 21.07.2008 18:32
Paní Zdenko moc moc Vás zdravím a věřte mi určitě to bude dobré!!!Když jsem si přečetla Váš příspěvek o tom,co ve Vás zahlodalo za potvoru,zůstala jsem jako opařená!!Přísahám,že to snad ani není možné,nejen ,že máme podobný pohled na svět,ale i já jsem před 7 lety onemocněla.Diag.zněla-carcinom ovaria,a mě bylo 34 let!Nejprve jsem myslela,že se zblázním ,ale pak jsem si řekla,že mám okolo sebe rodinu a dost přátel a nesmím je tady nechat samotné!!Kdo by se za ně bral :-))!Musela jsem podstoupit totální hysterektomii,a poté brachyterapii.Naštěstí jsem se vyhnula zničujícím chemoterapiím!! Nyní chodím už jen 2X do roka na kontrolu a vše je dobré!!!Věřím ,že i nadále bude!!Proto prostě nějak vím a cítím to,že i Vám se podaří zvítězit!Jste dobrý člověk a jste silná,to už je 98% vítězství!Budu Vám držet pěsti,protože ty nosí štěstí!!Budete v pořádku a ještě dlouhá léta budete mnoho lidem dělat radost!Dnes máte velký důvod k oslavě !!Přeji hezký večer a zdravím Vás!!!

Zdenka 8872 21.07.2008 18:30
Pane Vašíčku, jste dobrá duše, jakých je mezi chlapy velice poskrovnu. Děkuji Vám za přání a věřím, že už "to dobře dopadlo". Zdravím Vás a také přeji hezký večer.

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 18:26
Paní Zdenko co dodat. Já jen za sebe vám přeji hodně sil a at vám to všechnno dobře dopadne.Přeju vám hodně zdraví.

Zdenka 8872 21.07.2008 17:58
P. Vlaďko chci se také s Vámi podělit o svoji radost. Dnešní krevní testy, výsledky z MR, všechno v pořádku, prognózy lékařů veskrze velice dobré. Měla jsem doma kolem sebe ty moje zlatíčka a vím naprosto jasně, že mám pro koho žít a tu potvoru ošklivou porazím! ! ! ! ! ! ! Moc Vás zdravím a přeji krásný večer.

Zdenka 8872 21.07.2008 17:52
Vážený pane starosto. Poslední příspěvek jsem psala 19.7. ve 23:48. Hned nato jste 21.7.08:54 reagoval Vy. Prosim Vás o jediné, nepodsouvejte lidem věci, které nedělají. Píšete o urážkách a já bych ráda znala jedinou urážlivou větu, ve svém komentáři. To u Josefa se to jimi jen hemží a to je v pořádku, ale mě laskavě bezdůvodně nenapadejte. Já už 8 měsíc marodím, bez nároků na ND. Jsem úspěšná podnikatelka, které nejsou lhostejné ty nepravosti kolem nás, přestože se mě přímo nedotýkají. Obec ve které bydlím, si mě považuje jako čestného člověka. Vyprošuji si proto ten Váš tón, ve kterém vedete diskuzi ať už se mnou, nebo s p. Vlaďkou. Jestli Vám to uniklo, jsme ženy! Žádný z nás se v životě nevyhne jistým útrapám. Zažila jsem je za min. režimu plnou měrou a nyní jsem onemocněla rakovinou. Nic a nikdo mi neznechutí ,pomáhat lidem a zastávat se jich proti gaunerům, ať už sedí ve vládě, nebo jinde v teplém křesle.

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 16:27
Kritiku už zase začínáš co by se měl obracet na mě jirka 68 .Na tebe se ptal tak mu laskavě odpověz a mě dotoho netahej.Jak se něco o tebe šustne hned poukazujeě nadruhý to není pěkná vlastnost-máš ty vůbec nějaký přátele krom tvé ženy ?

Kritik 91994  51 let 21.07.2008 15:59
Jak to vis,Jiriku,ze jsem bedna.Vzdyt jsi me jeste nikdy nevidel.Ale mas pravdu,jsem bedna a vazim pres sto kilo.Ale podle vseho Ti asi chybim.Obrat se duverne na Vasicka-to je daleko lepsi spisovetel a co hlavni,nerypa.

Vlaďka 88749 21.07.2008 15:44
"starosto",děkuji za přání,aby se mi nevyplnilo přísloví- Za dobrotu na žebrotu.Zatím se mi to nestalo,asi jsem měla štěstí,že jsem vždy pomohla slušným lidem.Ale neodpověděl jste mi ,co pro lidi děláte vy,krom toho,že za jejich peníze brouzdáte po internetu?!Kdo platí tu energii,kterou pc spotřebuje,a ten čas,který byste měl věnovat práci pro obec?!To nemá nic společného s tím,že jste na úřadě 24hod.denně,od PO do NE,jak píšete,což vám ani moc nevěřím.To byste byl totiž rarita,znám opravdu výborného starostu města Rakovník,pro lidi a město dělá velmi mnoho,ale 24hod.denně,vč.so. a ne.na úřadě opravdu není.On to ani,ale nepotřebuje,protože se v pracovní době věnuje opravdu práci,a ne brouzdánímu se po internetu!

Jirka 7742  68 let 21.07.2008 15:08
Kritiku - Kritiku podcenil jsem Tě opravdu už na stránkách Topolánka funguješ ,tak ten si tě určitě všimne a půjdeš do vlády. Škoda takové bedny.

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 14:46
Kritiku už byste mě mohl znát ,že nedělám nepřatele urazím člověka to ano ale musí on urazit mě nebo někoho jiného ale vždy se snažím to všechno dát nějak dopořádku.Nemám rád nejasnosti mezi lidmi .Nejsem zastáncem jen jedné pravdy.My jsme spolu taky byli v křížku a snad jsme si to vyříkali-nemusíme se spolu zrovna 2x ale tolerujeme se a to je základ .

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 14:38
Pane starosto víte ,že tam byly dvě otázky ve vašem příspěvku 09:40 takže byl to chyták !

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 14:33
Vy jako hystorik by ste našel uplatnění určitě někde jinde než na obci jako starosta nebo by jste tam mohl provozovat nějaké vyuky našich králů.Já se vás zeptám byl byste pro monarchii českého státu ?Nebo uplatnujete moderní verzi prezidentů?

starosta obce 88818  41 let 21.07.2008 14:08
Pane Vášíček chtěl jsem to přejít s tím že máte
pravdu že poslední český král byl KarelI.
Ajak jsem si přečetl příspěvek ve 13 02 že to byl chyták tak to tedapy ne.
Já se ptal na posledního korunováného krále
a to byl Ferdinant kterénu češi říkaly
trotel Ferďáček který odstoupi z trůnu
1848 ve prospěch Františka Josefa I
a neodešel do Vídně ale svůj život dožil na Pražském hradě. Pane stejně vás obdivuji že máte takové znalosti o naší historii.F.J.I českou korunu nepřijal
a Karla kvuli válečným událostem nestihli korunovat.
Ale pravdu jste měl byl posledním českým králem.
A paní Vlaďka když tak pomáhá lidem
tak ji
upřimě přeji ať se ji nenaplní přísloví
Za dobrotu na žebrotu.

Kritik 91994  51 let 21.07.2008 13:59
Hallo Vasicku,nic proti Tvym nazorum,ale tohle klickovani mezi frontami Ti neslusi.To Tvoje devcata maji alespon pevne stanovisko.Apropo devcata:uz jsem dlouho nic neslysel o nasi Irence.Jestli neni na prazdninach?Ozvete se zase jednou.Co je noveho v Podkrkonosi?

Vlaďka 88749 21.07.2008 13:06
Nenechám se odradit pane Vašíčku.Protože jak už psala paní Zdenka,kterou tímto moc zdravím,tyto stránky problém nevyřeší,ale pokud se o něm nebude mluvit ,psát,tak jakoby neexistoval.Já netvrdím,že vše po 89r.je špatně,nebo špatné!!Ale to,že jsou v háji veškeré soc.systémy,že zelenou mají spíše ti nepoctivci a vyčů....i,že člověk člověku je spíš nepřítelem atd.,to snad musí vidět i ti co jsou tak "spokojení",a pokud ne,tak buď nemají srdce,anebo lžou sami sobě.Zdravím.

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 13:02
Jinak pro p.starostu to ,že jste se mi omluvil jsem nečekal jelikož jsem zrovna nebyl u pc a neodepsal jsem do vašich 5 min.Potom jsem se zachoval jako anonym protože jsem měl trochu strach o výroku toho krále a jestli to náhodou není nějaký chyták.Jinak věřím,že se nějak domluvíme na téé omluvě p.Vladce protože ona tu opravdu nepíše bláboly spíše naopak upozornuje na problémy v této zemi a z 97% sní vždy souhlasím protože píše pravdu.A nemusela by to dělat určitě je taky za vodou ale pomohla a veřejně to i dokázala takže byl bych raději protu omluvu !

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 12:43
Ono to je těžký těch lidí je přímo celá naše země.Ale mají strach něco udělat na něco poukázat ,že je problém protože dostanou kritiku hned od těch ostatních co se chtějí trochu lišit i stylem života! Takříkajíc je jim to putna !Ale kdyby jim to putna nebylo a poukazovali na problémy otravovali úředníky prostě trochu začali ty ledy posunovat spravným směrem tak by tu asi bylo dobře.Dnes každý nad něčím mávne rukou a řekne co já zmůžu tečka !A jestli tady převládne více lidí typu co já zmůžu potom tu bude tepr ouvej!Jinak vás zdravím a nenechte se odradit lidma,kteří to tady zkouší tím stylem co zmůžem !!!

Vlaďka 88749 21.07.2008 12:07
Pane Vašíčku,mě zase (pěkně vyjádřeno Vaším slovem-)dostalo,když Vám zde "pan starosta" píše,že jste závistivá nula!!Píše Vám to člověk,který Vám dle jeho písemného projevu,nesahá ani po kotníky.Protože právě člověk,který je ve funkci starosty(pokud tomu tak ovšem skutečně je),by měl reagovat zcela jinak.Kéž by takových lidí jako Vy pane Vašíčku bylo dost,kterým není lhostejný stav v jakém se nachází naše krásná země!!Bohužel si za naší nelhostejnost vždy přečteme jen urážky,posměch a zlobu!Nikdy žádné věcné argumenty,aby se dalo diskutovat!Věcný argument nemají,ale vulgaritou jen srší.V psychiatrii se tomu říká slovní onanie,kterou si ten dotyčný člověk jakoby uspokojuje své potřeby a současně se tím chce zviditelnit.To je třeba případ pana Topolánka a jemu podobných.No,bohužel i tací existují.Zdravím.

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 11:44
Pane starosto mě se neomlouvejte ale prosím omluvte se p.Vladce protože jste ji hrubě urazil.Myslím si ,že tu je hodně slušných lidí a každý chce prosadit svůj názor.Kdyby p.Josef napsal příspěvek ve stylu p.Premiére děláte to dobře práci mám můžu dělat od rána do večera nekontrolovatelně můžu mít hodin kolik já uznám za vhodný proto si žiji dobře tak já bych nereagoval ale on to napsal ,že jsme v podstatě liný národ a nechce se nám makat jak maká p.Josef tak to mě dostalo !Vy jako starosta by jste měl být nad věcí a odepisovat jak vám přísluší vaše zvolená funkce.Takže když se omluvíte p.Vladce tím hned tady píšu ,že se já vám omlouvám taky a rád bych našel společnou řeč jelikož starosta budete znát i problémy ,které jsou ve vaší obci a tak celkově !S pozdravem

Vlaďka 88749 21.07.2008 11:22
"Pane starosto",já právě na rozdíl od takových jako jste vy, jsem s manželem pomohla už docela dosti lidem,naposledy jistým manželům kterým požár zničil dům do základů(a ta paní psala prosbu na str.p.Paroubka),dále pravidelně přispíváme s manželem na různé char.projekty a nadace.Co děláte vy,krom toho,že umíte jen urážet?!!!Žádám vás,abyste aniž o mě cokoliv víte,mě přestal urážet.Tohle je totiž přesně to o čem jsem psala,pokud jste skutečně starosta,tak lidé vašeho ražení jsou jen překážkou,aby se zde něco změnilo k lepšímu.Koukám,že vás zajímá,jak se jmenoval poslední korunovaný král,ale raději byste jako starosta měl oprášit pravopis jazyka Českého,abyste až někomu budete psát že zpychnul,nenapsal ve vyjmenovaném slově měkké i,apod.A pan Vašíček má pravdu,když vám píše,jak je možné,že v prac.době si klidně brouzdáte po internetu.Já si "brouzdám" za své,ale vy jste placen z peněz daň.poplatníků!!Tak nám tady zrovna vy,"pane starosto" nekázejte o morálce a slušnosti!!Pane Vašíčku Vás zdravím!

starosta obce 88818  41 let 21.07.2008 11:21
Pane Vášíček máte můj obdiv a omlouvám se vám, ale pořád je hodně věcí s kterýma nemůžu svámi souhlasit.
Žebrouzdáme po internetu v pracovní době je u nás normální . My jsme totiž na uřadě skoro celý den i v sobotu. Když řeknu na uřadě nemyslím že tam jen sedím
chodín zařizuji kontroluji naše 2 pracovníky a hlavně
těď opravujem školu tak si dovedete představit toho shánění, jěště ze řemesníky máme domácí bez problémů.
U nás v obci není internet moc rozšířen tak kdo má zájem muže používat obecní.Ale poměrně rychle si ho
lidé pořizují. Bude to škoda kdo bude mit internet
tak přijde na uřad jen když něco potřebuje. Tak teď tam přijde více lidí a já jako starosta vím kde se co šustne.Věřím že vás uspokojí moje odpověď proč jsem
na internetu v prac. době. Starosta má pracovní dobu
v takové obci ja jsme my 24 hod denně.

Anonym 88818 21.07.2008 09:50
Paní Vlaďko když čtu váš příspěvek, tak mám dojem
že nejste podnikalelka ale matka Tereza s tím rozdilem
že ta nekecala co by si přála ale pracovala.

Vlaďka 88749 21.07.2008 09:32
Reaguji na příspěvek,který psal zřejmě "starosta obce 41",a jaksi se ve své zlobě a zášti se kterou je příspěvek napsán,zapomněl podepsat.Vy jste "pane starosto" vůbec nepochopil,že jsme neútočili na pana Josefa,naopak jsme mu psali,že (alespoň já osobně)si pracovitých a slušných lidí vážím.Ale už mi nepřipadá v pořádku,aby člověk ,který je navíc nemocný dřel jako soumar.Absolutně nechápu,proč z nás právě vy,děláte svým příspěvkem lidi,kteří jsou jiní?!!!Vy si myslíte,že my neplatíme řádně daně,že nejsme slušní pracovití lidé?!Já osobně ani tu nemocenskou nečerpám,jelikož mám vlastní firmu.Zadarmo jsem nikdy nic nechtěla,a ani nedostala!!A jste na velkém omylu,že bych nadávala na jakoukoliv vládu!!Ale na vládu,které jsou osudy lidí v naší zemi,a koneckonců osud celé naší země naprosto lhostejné,tak tu budu kritizovat pořád!!A co se týče přání a tužeb,to máte pravdu,že je mám mnohem větší,toužím a přeji si aby lidi v naší zemi byli spokojení,zdraví,aby právě nemocní nemuseli dřít jako za roboty,aby politici měli alespoň trochu soc.cítění!!!A to máte pravdu,že na to mé schopnosti nestačí!!A lidem jako vy,není opravdu co závidět ,to mi věřte!!

J.VASICEK 21310  38 let 21.07.2008 09:27
Takže anonyme tuším starosto.Vy asi nebudete tak pracovitý když ve vaší práci čtete příspěvky na internetu.Potom na vás mám ještě p.Josef pracuje ,že má hodin víc než mu zákon povoluje ale drží pusu a krok hlavně ,že neotravuje nějakou soc.službu nemocenské nebo důchod.A to je podle vás správný?Prosím vás čemu starostujete kocourkov nahoře nebo dole? Abychom vás potom našli!Nikdo nikomu nezávidí nic ale p.Josef aby si žil dobrý život tak musí makat od rána do večera a potom se má dobře ano to bychom se měli všichni dobře ale 190 hod se smí překročit v měsíci 0 32 hodin .Ale p.Josef bude mít odhaduji takových celkem 250h v měsíci a bylo by dobré aby napsal kolik hodin odpracuje v jednom měsíci.Ale to vás jako starostu nezajímá hlavně ,že neotravuje druhý!! Zákon tedy porušuje ale zatím nás to nepálí.Starosto ty jestli jsi starosta tak bys tu funkci měl složit.Protože takový t.rotl co jsi ty nemá obdoby.

starosta obce 88818  41 let 21.07.2008 09:11
Příspěvek 08.54 jsem napsal a omylem jsem předčasně klikl tak tam neni jméno. Věřte jsem opravdu starosta
středně veliké obce s 650 obyvateli s nulovou nezaměstnaností 16 km od okresniho města jen 8 krát denně
k nám jede autobus přesto všichni pracují kromě 2 pobudů kteří dávky neberou a žijí jak se dá.
Většina obyvale jsou řemeslníci který je veliký zájem
až mám dojem že někteří jaký je o ně zájem zpichli
Další pracují v mistním zemědělském družstvu, dále tu máme dva podnikatele jeden zaměstnává 28 lidí
a druhý 4. zbytek asi 60 lidí jezdí za prací mimo obec.

Anonym 88818 21.07.2008 08:54
Po dobře strávené neděli ve společnosti slušných a pracovitych lidí, přijdu na uřad otevřu "vševěděla" tak říkame interneu a dočtu se ja k mě nadáváte a kritizujete za to že souhlasím s čestným, pracovitým
člověkem který řádně platí daně po států kromě nemocenské a důchodu na který si plati nic nechce
a souhlasí s Topolánkem a nemá rád Romy(jako většina národa.)
Vy jste lidi kteří budou nadávat na vládu ať tam bude
jakákoliv.
Vy máte mnohem větší přání a tužby
než jsou vaše SCHOPNOSTI a závidíte těm kteří
jsou uspěšnější než VY.

Zdenka 8872 19.07.2008 23:48
Tak jsem vyšetřila chvíli času na PC a nestačím se divit. Pane starosto, vy se staráte o obec? Mám takový dojem, že budete mít dost práce s tím, postarat se sám o sebe. Blahoslavení chudí duchem! S Josefem jsem v zásadních věcech i souhlasila, že je rasista jsem dokonce zpochybnila a nakonec jsem od něj dostala nálepku blba. Za to, že Vám člověk nekývá hlavou jak houpací kůň? To jsem nedělala ani v době kdy nám vládli komunisti a nebudu to dělat ani teď, před nějakým Josefem, či Topolánkem. A starosta obce je mi notabene taky fukar! Tady se diskutuje a kdo diskutovat nechce, nebo neumí, ať jde krmit ptáky do parku. Možná, že přilítne i nějaký ten modrý! Pokud je Josef spokojen s tím, že přes svoje postižení tvrdě pracuje a má dojem, že je to tak správně, ať se třeba udře. Topolánkovi to bude stejně fuk a Vám starosto jistě taky. Jste prostě lidi, kteří vidí jen svoje dobro, svoje problémy a po Vás potopa! Je mi líto lidí ve Vaší obci. Vám prostě vadí, že inteligentní člověk dokáže diskutovat na úrovni a pokud to je proti Vašemu přesvědčení,tím hůř!

J.VASICEK 21310  38 let 19.07.2008 23:45
My snad nejsme lidi ani na blbych pitomych základních věcí se neumíme domluvit.Potom se nedivím jak se hádají poslanci vždyt ono to je přirozené čecháčství s každým být jen ta na oko a potom ho pomluvit.Česká rep.se rozdělila na podnikatele kde běhali z mávátkama a hlásali 1 máj.Dnes to jsou tvrdý kapitalisti,že si přes špičku nosu nevidí do talíře a potom tu jsou lidi téé střední vrstvy ,kteří si zachovaly ještě ten zdraví rozum.Protože většina lidí kdo nepodniká nemůže mít dostačujicí plat na svoje potřeby protože tu máme průměrný plat,který je stále limitován trhem práce .Takže nejvíce skažených lidí je v tomto státě rychlo zbohatlíků !!!A p.Starosto čekám na tu omluvu !

Vlaďka 88749 19.07.2008 19:36
Pane Vašíčku,děkuji Vám za zastání, a zdravím Vás!!!

starosta obce 88818  41 let 19.07.2008 18:11
Sleduji přestřelku mezi Josefem,Kritikem 51, Zdenkou,Vlaďkou. simirem a Vašíčkem.
Josef má v zásadních věcech pravdu. Nic po nikom nechce a pracuje život mu otravují Romové jak piše.
A že si zvolil Topolánka jako svůj vzor to je jeho věc
ale vy ho kvůli tomu.napadáte, hlvně Vlaďka, vite co si o pí. nebo sl. Vlďce myslím a shodla se i moje žena
že je to kr.. nebo ko..

Kritik 91126  51 let 19.07.2008 14:51
Ale Josefe,proc hned tak nesmirlive?Vzdyt nikdo nezpochybnuje pozitivni vlastnosi p.Topolanka.Je to hezky,vysoky chlap,zeny po nem jdou,protoze vi,co chce.Pouze v politice se nevyjima zrovna nejlepe.Pripomina mi svym chovanim Chrusceva.A takove politici v dnesni dobe uz nemaji na politickem jevisti co delat.

Josef Š. 88818  52 let 19.07.2008 14:23
Vy nenávidíte Topolánka že má prachy a hezkou milenku.
Z vašich příspěvků je cítit závist a neschopnost něco
udělat proto abyste se měly jak ti druzí co jsou lepší než vy. Už končím to je poslední příspěvek,
protože jsem poznal že modrá je vám protivná a styská
se vám po rudé ale asi se nedočkáte. Končím.

Zdenka 8872 19.07.2008 13:54
Vlaďko bravo!!

Vlaďka 88749 19.07.2008 13:43
Josefe,jste stejně ubohý jako Topolánek a spol.Už jsem vám to ale jednou psala.Když nemáte po ruce slušné argumenty,tak použijete jen urážky.Měl byste se stydět,děláte ze sebe slušného člověka,který by na úřad práce nešel atd.,ale ženu nazvat blbem,to vám jde dobře,a zdvižený prostředníček co posíláte simirovi,si nechte od cesty.Vám nejenom,že chybí úsudek,vám chybí i charakter,jak tak pozoruji z vašich příspěvků!Buďte rád,že tu práci máte,protože takového hloupého hulváta by dnes těžko někdo zaměstnal!!!My sem nechodíme abychom někomu radili,my sem chodíme diskutovat,to se vám "modrým" ale vůbec nelíbí,že..Ale vám Josefe jednu radu dám.-Výt s vlky ještě negarantuje,že vás nesežerou!!!

Josef Š. 88818  52 let 19.07.2008 12:53
Vy všchni co mě odpovídáte jste chytří jak chlapi
v hospodě u piva co tak se nechat zvolit a snažit se něco změnit.
Paní Zdeno, 18.7. v 11.04 končim slovy: "Čekám že poradíte a nebudete jen kritizovat"
simire tobě posílám zdvižený prostředníček.

simir 8872 19.07.2008 09:40
Josefe kdyby měl Topol ptáka třeba růžovyho pořád zůstane buran bez skrupulí. Modrý pták je doma v džungli, proto nemá žádné vychování. Ty se koukni na svýho a jestli trochu modrá, tak stím začni honem rychle něco dělat!

Zdenka 8872 19.07.2008 09:34
Pane Josefe, zpětně jsem si pročetla vaše příspěvky a žádnou žádost o radu jsem v nich nenašla. Pouze chválu páně premiéra a kritiku na nespokojené lidi. Já jsem si "dovolila" s některými Vašimi názory nesouhlait, což pravděpodobně nesnášíte. Jestliže má někdo jiný názor než Vy, nemusíte mu hned dávat nálepku blba. Tyto stránky neslouží k tomu, aby se zde cokoliv vyřešilo, ale pouze k diskuzím. Z Vašeho projevu je zřejmé v kom máte svůj vzor. Věřte mi ale, že zdvižený prostředníček ještě nikdy žádný problém nevyřešil a nevyřeší.

J.VASICEK 21310  38 let 18.07.2008 21:09
Pane Josefe no vidím,že práci čest jen těm co si myslí ,že to vše co dělají dělají dobře a těm lenochům měli byste se někdy podívat na pana Josefa jak mu jde práce od ruky tak se mějte hezky :

J.VASICEK 21310  38 let 18.07.2008 17:27
Pane Josefe nic ve zlém ale už jsme u toho aby jste si žil řádně musíte dělat asi i o víkendech a hodin budete mít možna za dva řemeslníky a potom nám tu kážete dělejte to samé.Podle mého tohle není život jak se patří min.mzda je velmi nízká a nahrává těm podvodníkům co ještě využijí stát na soc.dávkách.Potom romové to je problém jak jsem psal znám jejich život z pohledu co vidím slyším atd.nemají to jednoduché podnikatel takové lidi do své firmy prostě nechce.mají špatnou pověst-krádeže atd.Potom to není záležitost naše ale státu protože my to opravdu nevyřešíme od toho jsou jiné instituce,které by měli už s tím něco začít dělat.No a vám pane Josefe at vám vydrží vaše vytalita pracovitost vám bude asi už vrozená ale prosím nespojujte všechny lidi do jedné komunity národa.Jsou tu opravdu lidé ,kteří si to nezaslouží a jejich hodně v tomto státě !

Kritik 91126  51 let 18.07.2008 16:39
Neni totiz kazdy nemcem,kdo prijizdi na nase uzemi s nemeckym cislem.Vetsinou to jsou prave prislusnici tech mensin,o kterych jsem psal.A ti se chovaji stejne okazale,jako nasi tmavi spoluobcane.Nesmime odsuzovat pausalne.Zrovna tak Sasaci v pohranici nadavaji na nocni najezdy
ceskych zlodeju-a pritom to jsou vetsinou Romove.

Kritik 91126  51 let 18.07.2008 16:17
Ty mezi nimi zijes,starosto,ze to tak presne vis,anebo
jsi postizen vsemi privlastky,ktere tu uvadis.

starosta obce 88818  41 let 18.07.2008 16:00
Jestli si myslíte že němci mají pocit méněcenosti
tak jste hluchý, slepý a ještě k tomu blbý
Hrozná kombinace postižení.

Kritik 91126  51 let 18.07.2008 14:11
Take nejsem rasista,Vladko,ale privedla jste to na bod,ze Romove schovavaji sve trestne ciny za rasovou diskriminaci.Ale nejsou s tim sami.Africane a jine narodnostni mensiny vsude na svete delaji v podstate totez.Zvlaste v Nemecku to lide poznavaji,hlavne proto,ze maji porad jeste pocit menecennosti z prohranne valky.

Vlaďka 88749 18.07.2008 13:40
Josefe,Vy jste ale k těm neslušným rómským spoluobčanům přirovnal i slušné "bílé"lidi,kteří mají jen tu smůlu,a nemohou sehnat práci!A věřte,že takových je dost.A není to tím,že by tito lidé byli nějaký lempli apod.,jak Vy je nazýváte.V jednom s Vámi souhlasím,a to ,že většina rómů je velmi nepřispůsobivá.Já osobně nejsem rasista,a jestli je někdo "černý,žlutý,červený..."mě je jedno,ale pokud se chová jako promiňte mi výraz,dobytek,tak si zaslouží potrestat a ne ho ještě chránit.Pravdou je,že právě tito si zvykli své i trestné činy schovávat za to,že jsou rasově diskriminováni,a politici se bojí tuto problematiku řešit!Zde je každá rada jak se říká drahá.Ale hlavně s Topolánkem to nemá nic společného.Ten umí akorát hloupě žvanit!

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek oficiální stránky Hynek Tomm oficiální stránky Pavel Kožíšek oficiální stránky Míra Hejda

Další osobnosti | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek | Hynek Tomm | Pavel Kožíšek | Míra Hejda |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti