Oficiální stránky Jaromír Nohavica
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jaromír Nohavica diskuse strana 340

Jak na vás Jaromír Nohavica působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Maruška 81126  58 let 16.11.2007 13:53
Pročpak asi pan Huťka vyrazil do světa se svým obviněním, 18 let po revoluci, vždyť se vrátil pro díky rychle jak to jen šlo, ono pod mostem byla zima, taky se zamíchnul , že ho pan Horáček nepozval na akci čtení, nebo ho rozčilují plné koncerty pan Nohavici. Vždyť nemusel emigrovat, mohl se zavřít jako pan Vonka, ale raději volil , to co volil. Kdo je čistý , ať hodí kamenem.

Karel 85238  31 let 15.11.2007 21:23
"Ale nikoho nesoudím, hov.o o tom vím."(Pavel)....To bychom asi mohli říci všichni,stejně jako každý z nás ví
to stejné o každém kdo mu není opravdu blízký.
Hypotéza...co když pitomý podpis a neškodné zpravodajstí v určité době a v určitém(každopádně ojedinělém)lidském osudu byla jediná cesta nikomu neublížit.
Jak se dnes ukazuje,zřejmě ublížil pouze sobě.
A jak to budou chápat příští generace?
Peace

pavel 19514  40 let 15.11.2007 20:52
ad mirek (40)14:40
Nemyslím, že pro Čechy je to typičtjší než třeba pro Francouze, Islanďany nebo Guinejce
ad Zuzka
To je pravda. Myslím, že zažívá dost těžký chvilky.
Ale jak někde prohlásil Dědeček: Když řekneš ďáblovi NAZDAR, musíš holt počítat s tím, že se to někde projeví. Já osobně jsem velice rád, že mě ten převrat zastihl v relativně mladým věku, těžko odhadovat, jak bych se choval za dalších deset let...

mirek 21311  40 let 15.11.2007 18:39
ad Křen 45
Vpodstatě souhlas.Chtěl jsem být stručný.Hutka je písničkář a tak napsal písničku,kdyby byl dřevorubec asi by to řešil jinak.V šoubyznysu už je tolik takových případů,že už to vlastně nikoho ani nevzrušuje.

Zuzka 85318 15.11.2007 17:53
Mě možná ani nevadí, že Nohavica udával, ono by se to možná v té době dalo pochopit, i když je to hrozné. Mně naopak vadí, že na něj všichni lidi, televize, bulváry tlačí, aby se k tomu vyjádřil, omluvil se a projevil lítost. Jenomže kdyby právě toto těď řekl, tak by to spíš vyznělo, že když to ti lidi chtějí, tak já jim to teda řeknu...

Křen 21210  45 let 15.11.2007 15:33
ad mirek (40)
Uvažuješ úplně stejně špatně jak ti co zase Nohavicu na druhé straně bezmezně obdivují! Jsi úplně stejný jako Jan(41) Vůbec pro vás není důležité trošku přemýšlet a diskutovat o samé podstatě kauzy. Nejdůležitější je co nejostřejšími slovy obhájit svého miláčka a zatratit toho kdo by se o mého miláčka jen slovem otřel a nebo naopak je nejdůležitější co nejvíc poplivat udavače. Ale kdo jsme bez viny ??? Už po X-té tady v té diskuzi opakuju, že není důležité jestli byl Nohavica udavač a kvůli tomu Hutka tu písničku nesložil, ale, že je důležité to, že když k tomu už byla příležitost, že nepřišla katarze a že se k tomu nepostavil Nohavica jako chlap, že neměl dostatek pokory a odvahy se s tím před lidmi, kterým ublížil vyrovnat. Že nepřišel a neřekl promiňte. Proto Hutka složil písničku. Ne proto, že byl Nohavica udavač.

Křen 21210  45 let 15.11.2007 15:19
ad Jan(40)
No k obsahu co píšeš je asi zbytečné se vyjadřovat a je to přesně v intencích paměti českého národa a jeho vztahu k minulosti o čemž jsem psal v mých předchozích příspěvcích. Když už píšeš o té filtraci informací, tak mi řekni odkud jsi si přefiltroval informaci, že byl Kryl pořád s Jarkem Nohavicou dobrý přítel - asi s nějaké tvé poslední duchovní seance s Karlem Krylem ne? :-) V té souvislosti bych se tě chtěl zeptat jestli jsi četl poslední Krylovu knížku, kde se právě ke spolupráci Nohavici s STB ještě před svou smrtí vyjadřuje ????
No a nad větou "že se takové nic snaží vyškrábat po zádech člověka" se lidé kteří jsou jen trošku inteligentní a o téhle kauze uvažují mohou jen pousmát. Buď jsi rozumu moc nepobral a nebo, a to je pravděpodobnější, máš zatemněný mozek naštváním a uvažuješ ve velice zjednodušujících schematech. Už jsem psal dřív, že osobně se mi líbí víc Nohavicovi písničky, ale to neznamená, že pro někoho jsou zase nicneříkajicí písničky Nohavicovi a mají zase hloubku písničky Hutkovi. Tím se tady proboha nedá argumentovat a o to tady přece vůbec nejde. Proboha přemýšlejte trochu a oddělujte už konečně morálku, pokoru a občanské postoje od toho jestli se někomu líbí nebo nelíbí něčí písničky.

mirek 21311  40 let 15.11.2007 14:40
To je pro nás Čechy typické. Budeme se zastávat chudáka udavače.

pavel 89171  40 let 15.11.2007 14:18
Ja-ne pro-ber-se. Hutku nějak nemusím, ale, že by to bylo šplhající NIC, užívající si na západě, to už je silný kafe. Co dokázal? Mimojiné si zachoval ksicht a byl radši EMIGROVÁN, než aby splynul s proudem.
A netvrdím že ti co zůstali byli horší(!) život je složitější než písničky. Ale bacha na jazyk!

pavel 89171  40 let 15.11.2007 13:25
Tak to prošlo. Znova: Marast v dnešní i.dnes (dezinformace od Ivany Svobodové). Prosím o filtraci.
Díky, Jane.

Anonym 89171 15.11.2007 13:24
Provozovateli, píšu slušně, už po čtvrté, pus't mě sem, sakra.

pavel 89171  40 let 15.11.2007 13:20
zkouška cenzury: pustíte mě sem nebo ne?

Jan 90279  41 let 15.11.2007 12:31
Náhodou jsem se dostal na tyto stránky a nemůžu věřit jaká špína se tady propírá. A kolik lidí je ochotno na to vůbec reagovat.Nějaký emigrant, který si celou dobu užíval na Západě|zatím co Nohavica nám tady po celou dobu socialismu pomáhal krásnýma písnička| začal ztrácet popularitu a proto se chce zviditelnit na úkor v současné době nejúspěšnějšího písničkáře. Copak jste opravdu tak hloupí a zaslepení? Opravdu si nedokážete sami přefiltrovat informace, kterými nás krmí média a oddělit ten dezinformační marast? Jarek Nohavica byl vždycky dobrým přítelem Karla Kryla. A to i po revoluci, kdy se tyto informace ke Krylovi donesly. A co na to Kryl, kterého se to nejvíc týkalo? Vůbec nic. Pořád byl s Jarkem Nohavicou dobrý přítel. Tak koho chcete soudit vy, kterých se to vůbec netýká? A proč by se měl Nohavica teď po dvaceti letech vůbec k něčemu vyjadřovat? Aby zviditelnil nějakého Hutku? Co vlastně Hutka na rozdíl od Nohavici dokázal? Stále jen naříká, jak strašně špatně se za komunitů měl a přitom si žil v pohodě v zahraničí. Většině jeho písniček nerozumím a nic mi neříkají. Proto mi vadí, že se takové nic snaží vyškrábat po zádech člověka, jehož písničky dokážou pohladit a potěšit. A pokud je někdo tak jednoduchý, že mu kvůli tomu Jarkovi písničky zasmrádly, tak ať ty desky vyhodí. Všechny Nohavicovi písně mají hluboký podtext, který dotyčný stejně nepochopí. A panu Nohavicovi bych jen poradil "Jar-ku nedejse, Jar-ku nedejse" :)

menyjarova m. 21323 15.11.2007 12:13
čšeský boprtec s miniu šulinem

pavel 89171  40 let 15.11.2007 08:50
Křene (13.11.13.26), souhlas naprostej.

pavel 89171  40 let 15.11.2007 08:44
Jó, spousta jeho pěknejch písniček mi nějak zasmrádla. To je škoda, co teď s těma deskama ?
Nějak ten obsah nedokážu oddělit od obalu.
Ale nikoho nesoudím, hov.o o tom vím.

Jana 89453  57 let 14.11.2007 20:19
Ach jo! V mládí jsem chodila na Jardu Hutku, bylo to něco úžasného a velké dobrodružství. Koncerty se konaly na různých místech, měli jsme pocit, že mnohdy utajeně. Zpívali jsme společně s ním jeho písničky, jejichž smyslu (některých) jsme tenkrát, přiznám, úplně neporozuměli. A to současní mladí nikdy nepochopí, protože nic podobného nezažili a nezažijou. Všechny večírky končily pak u písniček Karla Kryla. Trochu dokážu pochopit, jaká ukrutná touha vedla Jarka Nohavicu do Vídně, aby se mohl s Karlem - ikonou - setkat. Možná, že tehdy si řekl, že nějaký nedůležitý podpis a pár nemastných informací mu za to setkání stojí. Kdo mohl tušit, že přijde změna? Myslím, že Jarek není bez svědomí a hodně se z toho vyzpíval. Vždyť kdo je Darmoděj? Pro mě mají všichni ti tři hoši svou cenu a mrzí mě, co se děje. Pokud se čeká, až Jarek podá nějaké logické vysvětlení a bude zase pohoda, tak bych doporučila, aby se tak stalo. Zdá se mi totiž, že pod vlivem událostí zanevřel trochu na své české obecenstvo a odvolal všechny loňské koncerty - nakonec i u nás a nechce s nikým komunikovat. A to je škoda!

Křen 21210  45 let 14.11.2007 13:32
ad jirka (48)
Zbytečně to tady rozvádíš. Každý kdo je trošku inteligentní a ví o co jde (i Hutka) nekritizuje Nohavicu za to že TENKRÁT SELHAL to je lidsky pochopitelné, ale za to jak se k tomu DNES POSTAVIL - a to je zbabělé. A to DNES není proboha dnes až po té co Hutka složil písničku, to DNES mělo být už dávno nejmíň před 15 lety aby si ho lidi co neselhali a půl života museli protrpět mohli i nadále vážit a mít před ním respekt. Teď už nebudou čekat na nějaké uslintané vyjádření vydané pod nějakým tlakem tisku, sdělovacích prostředků nebo veřejnosti. Teď už je jim to šuma fuk, teď už je pro ně Nohavica zbabělec ať už mlčí a nebo nemlčí a Nohavica to dobře ví. Nohavica dobře ví, že český národ je velice splachovací a že si nenechá sáhnout na své idoly a že mu stačí jen v klidu chvíli mlčet za bukem, než se to přežene a za chvíli bude v pohodě a v mysli našeho zapomínacího národa bude Hutka jen nějaký karierista, který chtěl vyniknout házením špíny na našeho populárního milovaného Jarka Nohavici.

jirka 19442  48 let 14.11.2007 13:06
Každý, co za vlády bolševiků něco uměl nebo jen trochu vystrčil růžky, byl středem zájmu. Soudruzi tyto osůbky potřebovali. Potřebovali je získat ke spolupráci a nebo je aspoň pokořit. Že k tomu měli nezpočet prostředků, není těm co v té době žili zdůrazňovat. Stačí jen připomenout, že případné odmítnutí jakékoliv spolupráce, mohlo mít za následek perzekuci nejen dotyčné osoby, ale i osob blízkých. Velice těžce se odmítalo. Mnozí (bohužel ne všichni) přijali pokořující roly donášeče informací, které neznamenaly nic a nemohli v dané době ublížit.
Dnes, kdy máme plné pupky, volnost pohybu a svobody všeho, kdy za peníze koupíme vše, včetně lidské špíny, kritizujeme osůbky, které se dostali chytli pasti. Ne ty co chytali, ale ty chycené. Není to postavené na hlavu ?
To vše však neznamená, že taková veřejná osoba a idol, jako pan Nohavica určitě je, měla k situaci opěvované panem Huťkou mlčet.
Proto Tě náš Jarku prosím o pár slov nebo několik vět, které ....
Kdyby člověk věděl co ho čeká.

Křen 21210  45 let 14.11.2007 11:53
Tak takový lidi jako Jan(45)-fanoušek Hutky a nebo Věra(47)-fanynka Nohavici mám strašně rád. Založte si svoje funkluby a jděte se svejma spekulacema už do prčic! Můžete si tam se svýma fanouškama společně slintat blahem nad svýma idolama a házet špínu na protistranu. Dyť o to tady v téhle kauze vůbec nejde. Jde tady o morálku, o vyrovnání se se svým vlastním svědomím, se svým selháním, abych dokázal říct přímo a hned bez vytáček a hlavně včas do očí lidem, kterým jsem ublížil: "Ano selhal jsem vím to bylo to těžké, promiňte". A lidi si ještě řeknou není to vůbec zbabělec, bylo potřeba hodně odvahy aby se přiznal, je to rovnej chlap, a rádi mu podají ruku. Ale takové neslané nemastné výmluvy jaké vyplodil Nohavica až poté co všechno vyplulo na povrch, tak to se na mě nezlobte, tak to je teprve ta pravá zbabělost. HUTKA MU NEVYCITA ZE TENKRÁT SELHAL - TO SE DÁ POCHOPIT, VYČÍTÁ MU ZE KDYŽ TO BYLO PO REVOLUCI MOŽNÉ ŽE SE K TOMU NEDOKÁZAL POSTAVIT ČELEM - A TO BYLO VÚČI LIDEM I TŘEBA JAKO KRYL NEFÉR

Jan 80832  45 let 14.11.2007 10:52
Nohavicův raketový vzestup na konci totality byl hodně divný už tehdy v 80.tých letech! Už tehdy byl Hutka NĚKDO! Nohavica je jen uměle vytvořená hvězdička...

Křen 21210  45 let 14.11.2007 09:18
Ad Novotná, Jana a jim podobní - kdo Hutku jen trochu zná, tak ví, že rozhodně nemá zapotřebí zviditelňovat svou tvorbu jednou stupidní písničkou a že mu šlo o vyrovnání se s minulostí ale tydle nadšené fanynky stejně nepřesvědčí. Ad Renda - pokud nevíte, tak šlo o kauzu Vídeň 1989 kdy se s Krylem objímal načež vzápětí referoval STB. No a k takovým jako je Standa není třeba vůbec žádných komentářů. Snad jen postavit pro ně rezervaci kde budou mít vždy své jisté, plné panděro, večer nějaký ten televizní seriál a jen probůh aby je někdo snad neobtěžoval s chápáním nějaké minulosti kdy jsme se měli tak dobře a jen sem tam naši pohodu narušili nějaké emigrantské nebo disidentské živly jako Hutka, které i teď slušným lidem otravují život. Ať nám proboha nikdo nebere naše úžasné Nohavici, Gotty a Vondráčkové, které tolik udělali pro tuto zemi.

Hanka 62570  55 let 14.11.2007 07:30
Sáhněme si do svědomí, kdyby estébáci zatlačili na nás, jak bychom se zachovali? Kdo dá za sebe ruku do ohně ať hází. Na Hutku tlačili a on odešel. Na Nohavicu tlačili on zůstal a podlehl(?). Jeho práce, ale těší tisíce lidí. Svoje "selhání" již dávno odčinil.

Standa 21344  50 let 13.11.2007 22:04
Kdo to je ten Hutka? Viděl jsem nějakého v televizi jak pořád mele a jakýchsí útecích a emigrantech a pořád spívá jednu písničku. Nohavica mě sklamal jenom jednou, a to když naspíval písníčku Už zase bijí naše děti .... Tím se zařadil k Vyčítalovi, Parkanové a nakonec k tomu Hudkovi.

JANA 89106  43 let 13.11.2007 16:08
Pane jaromire,hutka je obycejny hlupak,ktery se nemuze smirit s tim,ze jste uspesny pisnickar a skladatel.po precteni textu teto pisne mi prijde,ze se muze akorat zaradit k ;pisnickarce;parkanove a panu vycitalovi.strasne moc vam fandime a hlavne pevne nervy.

Renda 89453  40 let 13.11.2007 16:02
Křene.Když Karel Kryl opustil tuto republiku tak Jarkovi bylo 16 let.To by asi těžko na něho donášel. Hutka je ubožák kterej se snaží za každou cenu zviditelnit.

filp 88513  30 let 13.11.2007 15:46
souhlasim 100% s krenem

Novotná 19412 13.11.2007 14:27
Milý Jaromíre! Dnes mne "rozzuřil" nápis článku v LN "Dnes vám zpívá zbabělec". Pan Hutka se prostě potřebvuje zviditelnit! Zbabělec je on. My Vám fandíme a pro Vaše písničky Vás milujeme!

Dagmar 85129  33 let 13.11.2007 14:12
Myslím si, že p.Nohavica se s touto situací dovede poprat..Asi bude na místě vše vysvětlit.I když se to asi po těch letech uplně nedá.Na jeho koncerty určitě nepřestanu chodit a ráda ho uvidím i na fotbale v Ostravě...

ZUZA 83267  54 let 13.11.2007 14:05
Nikdo dnes nesuďte, co bylo kdysi v době totality, ti kdo zůstali v naší zemi a aspoň něco dělali pro ostatní, aby se tady dalo vůbec trochu dýchat,ty můžeme jen obdivovat. Já poslouchám Tvoje písničky už dvacet let a věř mi, že moc ráda a dál moc ráda je poslouchat budu.My všichni co tu žijeme a trpíme to svinstvo co se tu v naší zemi děje sice nejsme udavači ale jsme přikyvovači a nic proti tomu svinstvu neděláme, tak nemáme právo nikoho kritizovat.

Mirek 8203  41 let 13.11.2007 12:18
Souhlasím s tím, že Hutka se potřebuje zviditelnit se svojí tvorbou, protože to, co hraje - sorry, ale nic moc. Bohužel Nohavicovo mlčení mu nahrává. Nohavica by se měl k tomu postavit čelem a jednou pro vždy říct, jak to vlastně bylo. A třeba o tom napsat song jako odpověď Hutkovi.

Věra 62222  47 let 13.11.2007 09:58
Pan Hutka patří k lidem,kteří se vrátili z emigrace a myslí si,že bude pro české lidi modla.A ejhle ono to tak není.Hrdinství nebylo odejít z republiky,ale žít tady.Jaru jste jediný zpěvák od kterého si kupuji CD.Děkuji za Vaše písničky,které nám pomáhají přežít a nezbláznit se z téhle doby.

Kačka 88724  35 let 13.11.2007 09:49
Ó pardon, myslela jsem, že je Hudka, a on je to Hutka. No, zkrátka je velice popolární...

Kačka 88724  35 let 13.11.2007 09:48
Kdysi jsem byla jsem na jednom koncertě, kdy na Jarka Nohavicu jeden fanoušek pokřikoval: "Jarek je Bůh!" To kdyby ten závistivý Hudka slyšel, trefil by ho nejspíš šlak....Hudkovi se totiž nemůže stát, že by se nějaký jeho text objevil v čítance nebo v učebnici hudební výchovy....Závist to je věc!

Vašek 86114  33 let 13.11.2007 09:04
Já bych k tomu neříkal už nic. Je to pryč.Nenechte se rozhodit. Držím palce

Lidka 88241  38 let 13.11.2007 09:01
Milý Jarku, držím vám palečky.Ať si Hutka chroupne do paty. Někoho odsuzuje a sám by se měl zamyslet nad svým svědomím. Je to prostě ubožák.Pane Nohavica, miluji vaše skladby, které mně v nejtěžších mých chvílích moc pomohly. A vykašlete se na všechny ty hloupé řeči.Držím Vám palečřky a přeji jen samé sluníčkové dny.

Daša 19524 13.11.2007 08:59
Neuznaný Hutka zplodil blábol na ukradenou hudbu Ivo Jahelky a teď tím bude otravovat. Už neví, jak by se zviditelnil a jak by Jarka pošpinil. Normální lidi, kteří mají Jarka rádi, si udělají úsudek sami a od poslouchání kvalitních Nohavicových písniček je to neodradí.

Tomas 87048  24 let 13.11.2007 08:19
Neblaznete... 18 let po a najdednou ma bejt zlej?! Ta doba a strasaci z ni... to je uz doufam zanama!

Mirek 8033  56 let 13.11.2007 02:02
Je to smutné,když dnes už neuznávaný Hutka se snaží upoutat pozornost publika takovým způsobem.Už vyčichla doba jeho laciných popěvků,a opravdovým písničkářem,který by vedl národ nebyl.To ze strachu utekl.Kryl byl jiný-ten se nebál ani současných problémů.Hutka teď lacině kolaboruje.Nohavica je současný král písničkářů a ať se nenechá rozhodit takovým rádoby moralistou.

Luďek 88244  35 let 13.11.2007 01:28
Až se ti promítne celej tvůj pos ranej život,tak ať je na co koukat,Jarku

Jana 21714  40 let 12.11.2007 23:51
Tu ubohou sloku "Co blíží se ke svému pádu" napsal akorát tak Hutka o sobě a ani o tom chudák neví. Pane Nohavico, pro mě, pamatující totalitní dobu (a Vaše koncerty v té době), jste stále tím bojovníkem proti komunismu, ať si kritici prskají co chtějí. Rozumný člověk nemůže druhýho odsuzovat za něco, co sám nezažil. Vadí mi spíš to, že ti co Vás a i jiné oběti, (tak se to totiž také dá nazvat), donutili ke spolupráci a teď si chodí vysmátý a bez trestu. S TÍM BY SE MĚLO NĚCO DĚLAT! O vás umělcích je známo, že máte
moc citlivé duše, tak Vás prosím, nic si z této situace nedělejte. Přeji Vám mnoho sil a nám ostatním ještě hoodně krásných písní od Vás.

Radek 62143 12.11.2007 22:34
Jarku, tak řekni, jak to tenkrát bylo.

Pavel 82125  60 let 12.11.2007 22:19
Jarku,nenech se rozhodit,jen tak dál.

Bláhová 89254  60 let 12.11.2007 21:43
Pane Nohavica,kdyby jste se nevypořádal se svým svědomím,nemohl byste psát tak duchaplné a milé písničky.Vážím si Vás i za přebásnění opery Cosi van Tutte a Dona Giovanniho, ale také za aranžmá fanouškovství Baníku.Nenechte se znechutit a prosím,tvořte dále,k tomu Vám přeji stálou invenci a dobré zdraví.

Věra 82100  45 let 12.11.2007 21:27
Jarek tady byl pro nás pořád. A Hutka? Je to fuk
a začíná to být dost ubohý! Neustále se vracet a hrabat v nějakých ..... Jarku díky za všechno.

Michal 88242  60 let 12.11.2007 21:27
Jako bolševický práskač

ušoplinda 90242  12 let 12.11.2007 20:58
hodně se mi líbí ladovska zima

BOB 82412  52 let 12.11.2007 20:48
Nohavica a Elán jsou pro mě jedničky a nic na tom nezmění ani ten ubohý Hutka,který zase po dlouhé době vysmolil další ubohost.Jarku doufám,že Tě to neotráví a připravíš pro nás ještě pěknou řádku Tvých krásných písníček.Zároveň vyzívám všechny,kteří to zrovna čtou,ať si některou píseň pustí.

Josef Adamus 8822  13 let 12.11.2007 20:46
Jste můj idol a můj postoj k vám nezmění žádný senilní blábol od Hudky který když něco neví nebo když je osolený tak jede za vámi a všechno najdete v knížkách ha ha haha ha ha tak jde za vámi a všechno najdete v knížkách.

Mirek , Těšín 7826  34 let 12.11.2007 20:43
Myslím,že umělecky Vám Hutka nesahá ani po kotníky,lidsky to zřejmě bude naopak.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Daniel Joao oficiální stránky Jakub Kuba oficiální stránky Vladko Dobrovodský oficiální stránky Antonín Jalovec oficiální stránky Martin Hranáč oficiální stránky Kristýna Peterková oficiální stránky Klára

Další osobnosti | Daniel Joao | Jakub Kuba | Vladko Dobrovodský | Antonín Jalovec | Martin Hranáč | Kristýna Peterková | Klára |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti