Oficiální stránky Jaromír Nohavica
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jaromír Nohavica diskuse strana 300

Jak na vás Jaromír Nohavica působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 19514 19.11.2007 10:37
Tak teda jo,Jarku N. já ti věřím. Byla to hnusná doba. Ještě jsem nic nevyhodil, jdu si tě pustit.

Jana 85143  31 let 19.11.2007 08:59
Budoucnost tvoří tento okamžik, minulost už byla a není třeba jí pitvat. Mám tě ráda!

Jarda 19466  44 let 19.11.2007 08:25
Ahoj Jarku. Pocházím z Třince, gympl v Č.Těšíně, ale teď bydlím 25 let v Plzni. Poprvé jsem se setkal s tvými písničkami dost pozdě, v roce 1982 v jako voják ZVS v Bohumíně na Šunychlu. Od té doby ale jsou tvé písničky součástí mého života, hlavně při jízdě v autě. Držím palce ať ustojíš tuto, pro tebe těžkou situaci. Vím čeho je STB schopná, měl jsem tu čest se s nimi setkat, když na mne tlačili, kvůli tomu, že jako osožák na dráze jsem měl svatbu v kostele. Ještě, že jsem měl možnost utéct k jiné profesi a mít klid. Kdoví jak by to dopadlo a jak bych se dnes cítil a komu bych se musel zpovídat. Tak ať ti to zpívá. Jo a bláznivou Markétu v Těšínském podchodu jsem zažil jako gymplák. Měj se moc hezky. Z Plzně Jarda ( na Moravě také Jarek)

Kateřina 82657  51 let 19.11.2007 07:52
Milý Jarku, mohu si snad dovolit takové oslovení, jsme vrstevníci.
První setkání s Tvou tvorbou těžko upřesnit, bylo to ještě v dávné době samizdatu a silné cenzury, kdy jsme si "nepovolené" písničky z Port neuměle přehrávali na magnetofonové pásky a kazety. Velmi mě oslovily úžasně citlivé převody textů Vysockého a Okudžavy, ani ti, ač rusky mluvící a píšící, nebyli zrovna oblíbeni.
Ale tyhle zážitky už mi zůstanou a nic na nich nezmění ani nynější zmínky o Tvé spolupráci s STB. Jak je psáno v bibli, ať hodí kamenem, kdo je bez viny. Je totiž snadné odsoudit někoho ex post, bez znalosti situace, ve které jsme tehdy žili. S takovouhle věcí se stejně musí vypořádat každý sám se sebou. Nejvíc mě mrzí, že zase trpí ti, co trpěli v minulosti. Kdo dnes pátrá po tom, co dělají,jak se chovají a jak žijí bývalí vyšetřovatelé STB a jim podobní? Kdo je prověřuje a kádruje, proč je nikdo nevláčí tiskem a médii... na ně si snad nikdo netroufne?
Svůj názor na Tebe nezměním, stejně jako se mi nepřestanou líbit Tvé písničky - každý má svůj osud a každému z nás se něco povedlo a něco nevyšlo... je velmi laciné někoho odsoudit. Ale vím já, jak bych se zachovala, kdybych se ocitla ve stejné situaci? Jsem snad lepší proto, že jsem měla to štěstí, že se do podobné situace nikdy nedostala? Je mi smutno z toho, jak se u nás rozmohlo "házení blátem", děsí mě, jak u nás mizí úcta k hodnotám, jak si nevážíme slušnosti, upřímnosti, poctivosti... jak berou za své morální hodnoty...
A proto dál

čimin 85314  68 let 19.11.2007 06:17
Dobrý den pane Nohavica! Kdo je bez chyby ať hodí kamenem. Pan Huťka už mě štve delší čas. Žil v klidu v zahraničí a teď dělá chytrýho. Byl jsem na vojně u Pohraniční stráže. Nikdo se neptal jestli tam chci jít. Šel jsem a nelituji. Přátelství která tam vznikla nic nenahradí. Mám dojem, že pan Huťka ani neví, jak se sloužilo. Sloužilo se ve dne v noci. Za tepla, zimy, deště. Kdo chtěl utéct, tak to mohl zkusit. Když měl štěstí, tak se mu to povedlo. V úseku 4 km dlouhým byla jedna hlídka. Umíralo se na obou stranách. Voják tam nešel dobrovolně. Teď chce pan Huťka, aby se o něm mluvilo. Přeji Vám spokojený život a byt kousek dál od Huťků.

Tom 85232  20 let 18.11.2007 23:15
Je to jenom závist. Člověk, který nedokáže unést to, že už není slavný se tímto způsobem snaží dostat opět do středu zájmu. Je to ubohé a nedůstojné (jak co se týče smyslu ,,písně'' tak i ,,uměleckého''(jestli se to tak dá říct) dojmu

Petra 21335  35 let 18.11.2007 22:14
Já vím jen jedno, ať si vzpomenu na jakoukoliv písničku pana Nohavici, vezme mě za srdce. Buď mě nádherně pobaví, nebo dojme. A to se mi nikdy při jakékoliv Hutkovo písni, či poezii nepoštěstilo.

jana 82249  32 let 18.11.2007 20:04
jsem si naprosto jistá, že pan Nohavica nikdy nic špatnýho neudělal. Kdo ho má rád,kdo zná jeho písně, nepochybuje. Jsou tak hluboký, že nějaký grázl by jich nebyl schopen. Je vyjímečný!

ferdyš 21337  52 let 18.11.2007 19:11
Souhlas se samem,asi tak nějak to je.

Vojta 88219  60 let 18.11.2007 16:38
Malý dodatek: A časem by mohl být i EMERITNÍ!

Vojta 88911  60 let 18.11.2007 16:20
Škoda, že pan Hutka na Primě neuvedl, čím by tak asi mohl pan Nohavica poškodit K. Kryla v roce 1989,
který v té době už léta pobýval v zahraničí. Asi by pan Kryl nedostal devizový příslib na cestu do ČSSR.
Mám dojem, že pan Hutka přece jenom se měl dát na politiku a byl by za vodou. V Senátu by mohl vydržet
až 6 let a nemusel by tak nedůstojným způsobem paběrkovat. A dozajista by tam našel dost spřízněných
vyšumělých existencí. Teď už to má těžší, svým posledním "uměleckým" počinem odradil dost svých
potenciálních příznivců a teda i eventuálních voličů.

Maki 88498  40 let 18.11.2007 15:27
Hutka byl dnes hostem na primě v politické debatě. Čert ví, zda mu nešlo právě o tohle. Zajímalo by mne, jak na tom byli všichni "chudáci" herci, zpěváci a další, vždyť zadarmo jistě nemohli okupovat divadla, televizi a rádio Třeba Jarkovi chlup povolili, ale jen chlup Kdyby se třeba úplně vzepřel,asi bysme kdysi nemohli poslouchat jeho písničky ani prostřednictvím kopií do nekonečna přehrávaných. Něco za něco a teď by se měl každý starat sám o sebe o své svědomí Pa pa diskutéři

zdena 88200  60 let 18.11.2007 15:10
Vy všichni, co si hrajete na svědomí národa, poděkujte Bohu, jako jsem mu děkuju já, že za vámi nikdy nepřišli soudruzi s tužkou a nechtěli po vás žádnou spolupráci (asi proto, že jsme byli narozdíl od Nohavici nuly). Víte totiž houby, jestli byste se nepodělali, kdyby šlo o vaše rodiny a existence. Osobně si neumím představit, jak mohl ublížit Krylovi, který tu dávno nebyl a měl to na háku a o nikom jiném jsem zatím nic konkrétního neslyšela. Na tom, že nás Nohavica svými písněmi léta držel nad vodou a že oproti Hutkovým trapným deklamovánkám bez hlavy, paty a rýmu, jsou a zůstanou dobré,se nic nemění. Tak proč vyhazovat desky? Prodaná nevěsta se taky pořád hraje navzdory tomu, že Sabina byl konfidentem habsburské policie?

jaho 80243  57 let 18.11.2007 14:08
p.Nohavica nemusel nikam utíkat když měl zaručenou ochranu od STB. Karel Kryl byl PAN písničkář a p. Nohavica se nestyděl na takového člověka donášet. FUJ

Filip 62591  32 let 18.11.2007 13:44
Ať už to bylo jakkoliv tak utéct bylo to nejednoduchší. Vážím si těch co zůstali. Za plotem je každý odvážný. Ať bylo co bylo vážím si Jarka za to že zůstal.

Michael 21353  31 let 18.11.2007 13:00
Takže i pan Karel Kryl je pro vás chudák? Říkal totiž celkem totéž. Morálka, to je to oč tu běží.

Anonym 88488 18.11.2007 10:33
udáepeúáezfé=pú

Luděk Pilař 21311  37 let 17.11.2007 19:50
Dnes se celé odpoledne zabývám smyslem a relevancí panem Hutkou vytažené kauzy. Oba pánové mě tedy začali více zajímat. Pokud bych měl volit na který koncert půjdu, byl by to pan Nohavica...

Jana 21714 17.11.2007 12:39
Konečně to tady trochu někdo vysvětlil. Snad už to konečně pochopí těch pár zastánců žalobníčka Hutky.

Sultán 88102  54 let 17.11.2007 11:34
vykázal na tohoto nešťastníka zprávy, které nikdy ten člověk neřekl, zprávy mu bez ostychu zařadil do osobního svazku zpráv a následně je použil do některého ze spisů vedeného na již konkrétní událost nebo osobu které si dnes mužete přečíst! Nikdo tomu člověku neuvěří, že nikdy nic takového neřekl. Zrůdnost a křiváctví této organizace je snad všem jasné. I tam se odehrával mocenský boj o přízeň mocných a funkce , i tam šel jeden estébák druhému po krku. I tehdy existovali odměny a služební postupy. Paradoxem té doby je to, že stejné nebo obdobné postupy užívali i západní rozvědky. Je tedy otázkou, který že písničkář spolupracoval s Německou a Americkou rozvědkou jako agent pane .....?

Sultán 88102  54 let 17.11.2007 11:29
Jenom pár slov jak STB verbovala agenty. Pracovnici STB byli tlačeni nadřízenými k dodržování plánu získávání agentů. Když tlak nadřízených stoupal uchylovali se tito pracovníci k úskokům, kdy vědomi si toho, že vybraný člověk spolupráci nepodepíše a tím se pracovník STB dostane do služebních problémů nastrkovali závazek ke spolupráci pod různými zástěrkami. Mnohdy člověka vydírali |tz. KOMPRO| je třeba vědět, že postup při získání agentů bylo třeba dodržet nejprve "D" jako důvěrník - kdy pracovník STB osobu nejprve nezávazně oťukával a sondoval jeho využitelnost a vhodnost pak nastupoval další stupeň "KTS" tj. kandidát tajné spolupráce, kdy pracovník STB si připravoval materiál k osobě formou odposlechu, ustanovky, sledovačky za účelem získání kopromitujících nebo jiných materiálů, rovněž si připravoval pozici jak zájmovou osobu ZLOMIT - vše bylo dovoleno. Při těchto dvou stupních člověk vůbec nemusle zjistit, že je v zájmu STB, nic nepodepisoval, vše probíhalo v tichosti kolem něj, bez jeho vědomí, mnohdy se pracovník STB skrýval pod identitou kriminalisty který vyšetřuje násilnou nebo majtekovou kriminalitu a snažil se stavět do pozice kamaráda, který čas od času vyřídil parkovačku nebo jiný přestupek, jenom takl z kamarádství, při kořalce či vínečku však někdy vyzvěděl něco co se dalo napsat a také tak učinil. Stávalo se i to, že pracovník STB si často získal informace od třetí sosoby a aby dokázal, že vybral vhodného člověka pro spolulpráci vyká

Jana 21714  43 let 17.11.2007 11:16
Je to jako boj Mozarta se Salierim, tak to si Háto přesně vystihla!

Petr 88102  50 let 17.11.2007 10:47
Hutka zaslouží projev lítosti. Stejně jako Vyčítal za píseň o radaru! Opravdu hodně Trapné !

Křen 89170  45 let 17.11.2007 00:51
Je to furt dokola. :-) A já už tady končím, možná že se někdo nad těma mýma MINULEJMA pár postřehama zamyslel a že to někomu něco snad dalo. Bylo to tady v našem národě vždycky a už to tak zůstane, že lidi co se dokázali včas správně ohnout a ještě s dojemnou slzou v oku nakonec dali najevo jak je jim dnes ubližováno byli davem nakonec oslavováni jako hrdinové. A emigranti, exulanti, disidenti a ti co někomu mluvili vždy do svědomí byli vždycky neznámá divná pakáž, které jde jenom o peníze, kariéru a špínu - jak taky jinak že jo. Vždyť Jarek je Bůh.

Pavel 19514  40 let 16.11.2007 22:10
Šmarjá - tím ON myslím Nohavicu ( tojsem napsal blbě, co?)

Anonym 19514 16.11.2007 22:08
Kašlu teď na písničkáře, ale tohle neustálý... Česko není Holandsko a zdejším lidem vždy byl a bude před ideály bližší kus žvance ...(háta) a ..My češi máme rádi špínu, jen když nenjni na nás ...(Maki) atd... mě fascinuje. Vy jste jak na setrvačník - kdo vám nakukal tu blbost, že jiný národy jsou jiný. A vůbec, kdo jsme to MY ČEŠI ?
A ještě vracím do hry Křena: problém je hlavně v tom, že ON k tomu nehodlá nic říct a na rozdíl od toho stbáka se to od něj čeká, protože holt jeho PRAVDY lidi 25 let zpívaj ňaflý a šťastný u táboráků a teď tak nějak nevěděj co s tím, že ? A mimojiné, oni lidé jsou i jeho chlebodárci. Tak nazdar, fandové.

BMac 19420  47 let 16.11.2007 20:47
Jarek je bůh, Hutku můžu, politici jsou hoada a svin. Určité procento nás je zavřených, nemocných, nesvéprávných. Spousta z nás krade a lže. Někdo zneužívá děti, někdo mlátí ženy někdo terorizuje seniory. Kolik zbývá těch co by mohli Jarka soudit? a jestli to někdo udělá způsobem jako Hutka, tak je hloupej. Rád kopnu do pdele všechny co moralizují.

háta 21230  45 let 16.11.2007 20:43
Pánové a dámy, dobře ty doby pamatuji, byla jsem na několika koncertech obou pánů zde jmenovaných jako studentka i po letech v současné době. Přijde mi, že zatímco pan Hutka tak nějak zastydl u svého stylu a libuje si v bolestném naříkání nad svou emigrací, pan Nohavica udělal od dob svých začátků velký kus práce a někam se posunul. Je to bohem obdařený básník. Současný povyk mi přapadá trochu jako známý boj Mozarta se Salierim ve Formanově filmu Amadeus - spor génia s průměrností. Nebo že by chytrý marketingový tah před prodejem nových CD????? Je to žabomyší spor, kvalitu práce obou pánů prověří až čas. obávám se ale, že největší písničkářskou hvězdou u nás zůstane stejně Karel Kryl, jeho písně zpívají i mé dnes náctileté děti a jejich kamarádi a mají nadčasovou platnost. Kvalitu prověří čas, kvalitní je nadčasové a nadgenerační, to ale poslední hit pana Hutky asi nebude.Ve své naivitě trochu přestřelil. Holt si,chudák, bude muset zvyknout, že Česko není Holandsko a zdejším lidem vždy byl a bude před ideály bližší kus žvance. A tak se jeho možná dobře míněná píseň , leč umělecky nepříliš hodnotná, obrátí spíš proti němu. Celá kauza je smutným koncem velkých vzorů a ideálů našeho mládí a myslím, že Kryl se v hrobě obrací. A mně už se z toho obrací žaludek, tak si je už ani nepustím.

Zuzka 21322 16.11.2007 20:26
Nechci kritizovat p. Hutka, protože jak už jsem psala, tak má každý právo psát si, co chce. Jen mě mrzí, že se nejspíš nedozvíme, jak to doopravdy bylo. I když Nohavica má vlastní způsob vyjadřování a to přes svoje písně.Takže možná jednou zazní nějaká vysvětlující skladba, která doufám nebude moc kritická k Hutkovi, protože to by pak byl stejný jako on..Jak už se tady většina zmínila, každý má nějaké své chyby. Udávalo určitě více lidí, ale ne tolik jich je známých jako Nohavica. Spíš jde tady o to, jestli slavný člověk musí jít vzorovým příkladem a nesmí udělat žádnou chybu...A pokud jde o pokoru, nikdo z nás neví, jak se Nohavica cítí, co prožívá a jaké to pro něj bylo tenkrát a je teď...

Maki 88498  40 let 16.11.2007 19:50
Teď sem si teprve přečetla text Hutkovi písně. Je to docela hrůza,když už chtěl kritizovat, měl to napsat pořádně jako píše Nohavica, ale na toho Hutka nemá,pokud hodnotím kvalitu písně. Myslím,že měl Hutka začít dříve, jelikož lidí napomahajících režimu u nás bylo nespočet. A jak to bylo s Jarkem, čert ví, a nebo ví on sám My češi máme rádi špínu, jen když nenjni na nás

Ála 88498  45 let 16.11.2007 19:30
Souhlasím s tebou Martine. Nebýt Havla není Hutka A určitě bylo těžší tu zůstat a žít

martin 21311  35 let 16.11.2007 19:22
Ahoj Jarku,ten,"p.Hutka" ,který byl za totáče pro náši generaci neznámí pán a od ,kterého se znala jedna písníčka ,nemá co soudit jakého-koli písničkáře nebo člověka. Jak již bylo řečeno p.Hutka se zviditelnil pouze jako kamarád p.Havla.Vy jste mi p.Nohavico tenkrát nabídl něco co když si poslechnu dnes tak mám stále ten příjemný pocit a kulturní zážitek jako tenkrát.Vaše texty jsou pro mě prózou ,která mě vždy pomůže ve složitějších chvilkách.
Je velmi smutné ,že ten pan "bezchybný" na to poukazuje po tolika letech a napadá zrovna Vás.
Jak bylo kdysi řečeno-KDO JSI BEZ VINY AŤ HODÍ KAMENEM- Myslím jsi upřímě ,že každý z nás skloní svou hlavu.
Jarku prosím Vás nenechte se rozhodit a zůstaňte takový jaký jte. Děkuji.

Ála 88498  45 let 16.11.2007 19:15
Kdo je bez viny, nechť hodí kamenem. Já po pravdě nevím, co si mám mysle a čemu mám věřit. Nohavicu jsem milovala,co se týče písniček. Každý věděl, že nemůže zpívat to co by úplně chtěl. Ňák mi to k němu nesedí. Zajímalo by mě, co úplně přesně udělal, myslím, že pro STB nebylo těžké pod nějakou pohrůžkou získat jeho podpis a spolupráci, která mohla být jen východiskem ze situace pro Nohavicu. Nevím, co si mám myslet a taky vím, že budu přemýšlet, zda půjdu na jeho koncert a dřív bych se přetrhla. Jaký máte názor VY ostatní. Zatratíme ho a nebo Co ?

Maki 88498  40 let 16.11.2007 19:06
Udivuje mě,že po 18letech se vytahujou"spolupracovníci" bývalého režimu a nikomu přitom nevadí,že ve vládě sedí bývalý "čistí" komunisti a nebo mají slušné fleky. Sametová revoluce byla sametová až moc k vrahům,bachařům,soudcům a všem,kteří někomu konkrétně ublížili a zničili ho i jeho rodinu Brala bych vyřizování účtů před x lety,ale nyní. Není již trochu pozdě a co velký ryby,plavou dál v "čistých" vodách?

pavel 19514  40 let 16.11.2007 17:35
Ad Vláďa G.
Vláďo G., tomu se říká inteligenční teror.

Křen 21210  45 let 16.11.2007 17:32
Vláďo G. víš jaký je rozdíl mezi emigrantem a exulantem ?

Vláďa G. 8292  47 let 16.11.2007 17:21
Jarkovi písničky jsem hrál už za komunistů a dodnes si cením jeho tvorby. Jeho písničky mají smysl a ducha. Texty, které něco říkají a hudba, která má ve své kategorii váhu. A co pak pan emigrant Hutka, kterýmu se tu nic nelíbylo a po převratu se přisál k Havlovi a začal kázat morálku. Pane Hutko, víte co? Táhněte si odkud jste přišel a nejen vy, ale všichni emigranti a lidi, kteří to tu museli vydržet, nechte napokoji, rozumíte tomu? A ty Jarko, to musíš vydržet a za sebe ti chci říct, pokračuj ve své bohulibé tvorbě a nějakou nulou se nenech vytočit.

Dana 90292  48 let 16.11.2007 15:08
Jarku,nenechte se otrávit!Mě tohle všechno připadá tak nějak účelové!Jen by mě zajímalo,kdo přijde na řadu jako další!

Marie 82225  62 let 16.11.2007 15:06
Jarku mám Vás rádda a Vaše písničky si pouštím když je mi ouvej.Nikdo neví co a proč se tenkrát dělo.Jenom Vy.Neneche se rozhodit.Držím palce.

pavel 89171  40 let 16.11.2007 14:21
Cože ?!

Maruška 81126  58 let 16.11.2007 13:53
Pročpak asi pan Huťka vyrazil do světa se svým obviněním, 18 let po revoluci, vždyť se vrátil pro díky rychle jak to jen šlo, ono pod mostem byla zima, taky se zamíchnul , že ho pan Horáček nepozval na akci čtení, nebo ho rozčilují plné koncerty pan Nohavici. Vždyť nemusel emigrovat, mohl se zavřít jako pan Vonka, ale raději volil , to co volil. Kdo je čistý , ať hodí kamenem.

Karel 85238  31 let 15.11.2007 21:23
"Ale nikoho nesoudím, hov.o o tom vím."(Pavel)....To bychom asi mohli říci všichni,stejně jako každý z nás ví
to stejné o každém kdo mu není opravdu blízký.
Hypotéza...co když pitomý podpis a neškodné zpravodajstí v určité době a v určitém(každopádně ojedinělém)lidském osudu byla jediná cesta nikomu neublížit.
Jak se dnes ukazuje,zřejmě ublížil pouze sobě.
A jak to budou chápat příští generace?
Peace

pavel 19514  40 let 15.11.2007 20:52
ad mirek (40)14:40
Nemyslím, že pro Čechy je to typičtjší než třeba pro Francouze, Islanďany nebo Guinejce
ad Zuzka
To je pravda. Myslím, že zažívá dost těžký chvilky.
Ale jak někde prohlásil Dědeček: Když řekneš ďáblovi NAZDAR, musíš holt počítat s tím, že se to někde projeví. Já osobně jsem velice rád, že mě ten převrat zastihl v relativně mladým věku, těžko odhadovat, jak bych se choval za dalších deset let...

mirek 21311  40 let 15.11.2007 18:39
ad Křen 45
Vpodstatě souhlas.Chtěl jsem být stručný.Hutka je písničkář a tak napsal písničku,kdyby byl dřevorubec asi by to řešil jinak.V šoubyznysu už je tolik takových případů,že už to vlastně nikoho ani nevzrušuje.

Zuzka 85318 15.11.2007 17:53
Mě možná ani nevadí, že Nohavica udával, ono by se to možná v té době dalo pochopit, i když je to hrozné. Mně naopak vadí, že na něj všichni lidi, televize, bulváry tlačí, aby se k tomu vyjádřil, omluvil se a projevil lítost. Jenomže kdyby právě toto těď řekl, tak by to spíš vyznělo, že když to ti lidi chtějí, tak já jim to teda řeknu...

Křen 21210  45 let 15.11.2007 15:33
ad mirek (40)
Uvažuješ úplně stejně špatně jak ti co zase Nohavicu na druhé straně bezmezně obdivují! Jsi úplně stejný jako Jan(41) Vůbec pro vás není důležité trošku přemýšlet a diskutovat o samé podstatě kauzy. Nejdůležitější je co nejostřejšími slovy obhájit svého miláčka a zatratit toho kdo by se o mého miláčka jen slovem otřel a nebo naopak je nejdůležitější co nejvíc poplivat udavače. Ale kdo jsme bez viny ??? Už po X-té tady v té diskuzi opakuju, že není důležité jestli byl Nohavica udavač a kvůli tomu Hutka tu písničku nesložil, ale, že je důležité to, že když k tomu už byla příležitost, že nepřišla katarze a že se k tomu nepostavil Nohavica jako chlap, že neměl dostatek pokory a odvahy se s tím před lidmi, kterým ublížil vyrovnat. Že nepřišel a neřekl promiňte. Proto Hutka složil písničku. Ne proto, že byl Nohavica udavač.

Křen 21210  45 let 15.11.2007 15:19
ad Jan(40)
No k obsahu co píšeš je asi zbytečné se vyjadřovat a je to přesně v intencích paměti českého národa a jeho vztahu k minulosti o čemž jsem psal v mých předchozích příspěvcích. Když už píšeš o té filtraci informací, tak mi řekni odkud jsi si přefiltroval informaci, že byl Kryl pořád s Jarkem Nohavicou dobrý přítel - asi s nějaké tvé poslední duchovní seance s Karlem Krylem ne? :-) V té souvislosti bych se tě chtěl zeptat jestli jsi četl poslední Krylovu knížku, kde se právě ke spolupráci Nohavici s STB ještě před svou smrtí vyjadřuje ????
No a nad větou "že se takové nic snaží vyškrábat po zádech člověka" se lidé kteří jsou jen trošku inteligentní a o téhle kauze uvažují mohou jen pousmát. Buď jsi rozumu moc nepobral a nebo, a to je pravděpodobnější, máš zatemněný mozek naštváním a uvažuješ ve velice zjednodušujících schematech. Už jsem psal dřív, že osobně se mi líbí víc Nohavicovi písničky, ale to neznamená, že pro někoho jsou zase nicneříkajicí písničky Nohavicovi a mají zase hloubku písničky Hutkovi. Tím se tady proboha nedá argumentovat a o to tady přece vůbec nejde. Proboha přemýšlejte trochu a oddělujte už konečně morálku, pokoru a občanské postoje od toho jestli se někomu líbí nebo nelíbí něčí písničky.

mirek 21311  40 let 15.11.2007 14:40
To je pro nás Čechy typické. Budeme se zastávat chudáka udavače.

pavel 89171  40 let 15.11.2007 14:18
Ja-ne pro-ber-se. Hutku nějak nemusím, ale, že by to bylo šplhající NIC, užívající si na západě, to už je silný kafe. Co dokázal? Mimojiné si zachoval ksicht a byl radši EMIGROVÁN, než aby splynul s proudem.
A netvrdím že ti co zůstali byli horší(!) život je složitější než písničky. Ale bacha na jazyk!

pavel 89171  40 let 15.11.2007 13:25
Tak to prošlo. Znova: Marast v dnešní i.dnes (dezinformace od Ivany Svobodové). Prosím o filtraci.
Díky, Jane.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Daniel Joao oficiální stránky Jakub Kuba oficiální stránky Vladko Dobrovodský oficiální stránky Antonín Jalovec oficiální stránky Martin Hranáč oficiální stránky Kristýna Peterková oficiální stránky Klára

Další osobnosti | Daniel Joao | Jakub Kuba | Vladko Dobrovodský | Antonín Jalovec | Martin Hranáč | Kristýna Peterková | Klára |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti