Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2530

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Urbancová 89138  54 let 22.11.2007 14:22
Pane ministře!Jestli někdo má na to,aby si dal hlídat děti,má si to zaplatit sám.Nevěřím, že jste tak hloupí.Peníze dejte rodinám,které se o své děti řádně starají.

Karel 77626  73 let 22.11.2007 10:48
Pane ministře! Pořád jste přesvědčen o tom, že navýšení důchodů od 1.1.2008 o průměrných cca 360 Kč plně pokryje nově zavedené poplatky a předpokládanou inflaci v r.2008?

Jana 83121  31 let 21.11.2007 11:51
Petr Nečas na mě působí hrozně, nelíbí se mi na něm nic a to co chystá nestojí za nic. Např. několikrát zmiňovaný rodičovský příspěvek. Jak dlouho jsme čekali, než nám ho ČSSD zvedla. Ale jak jde o snížení je to hned. Nikdy jsem ODS nevolila a co vím na sto procent, ani nebudu!!! Nejsou tu pro obyčejné lidi a nepochopím nikoho, kdo je může volit a být spokojený.

pepo nezoufej 62190 16.11.2007 12:43
Nic neroste do nebe a dojde i na toho TAJTRLÍKA, co se tak přible usmívá nahoře na fotce.On mu jednou úsměv zhasne!Je jedno kdy, ale zhasne ....Je věřící,tak by měl vědět,že pán má pro každého kachličku a ocení skutky jak kdo zaslouží.

pepa 89197  67 let 15.11.2007 22:51
jsem inval.důchdce,to co nám v ods předvádíte je opravdu
nedocenitelné.reforem máte plné pusy, ale zkuste to jeden
měsíc s 8.000.-kč a to mám ještě oproti někomu velmi vysoký důchod.přál bych vám, aby jste svým dětem nikdy
nemohl koupit to, co právě chtějí a vám přeji (i když se to nemá), aby jste krásně a hezky onemocněl a musel
být na dietě a platit si léky a pobytem v nemocnici, potom zaplatit 5.000.- za nájem a inkaso a za zbylých 3.000.- vyžít ještě alespoň tři týdny. stačily by 3.
bylo by rozumné,kdyby jste hodně rychle zamávali
vaším modrým šátečkem a ještě rychleji opustili tuto vládu a nezapomeńte vzít sebou také pana julínka, nebo to bude pro nás katastrofa.mohl bych o tom psát romány, ale ono je vám stejně úplnějedno. VIĎTE ??????
nashledanou v lepších časech, ale ne s vámi!!!

Nela 88189  33 let 15.11.2007 11:35
Pane Nečasi, jsem matkou 18 měsíčního dítěte. Původně jsem si chtěla užít mateřství a být s dítětem 4 nebo 5 let. Teď jste mi "dal nůž na krk". V lednu si musím vybrat pouze ze dvou variant- jeden rok za 7600Kč nebo dva 3800Kč. Přitom nesmím své rozhodnutí změnit. To myslíte vážně? Na almužnu 3800Kč upozorňovali odbornící již před pěty lety a došlo k její úpravě, přitom jste se bil významě do hrudi i Vy. Teď se dočkám tohoto "privilegia" i já. Co mi poradíte, mám to risknout za 7600Kč a pak se modlit , abych našla práci, nebo živořit s Vaší almužnou? Pokud vůbec sledujete tuto diskusi, můžete mi odpovědět, co se stane když po třech letech nenastoupím do zaměstnání?

Vildovi 62190 14.11.2007 14:01
Máte pravdu, kdo nepracuje ať nejí, ale je třeba rozlišovat. Jsou lidé, kteří chtějí a nemohou a ti ,kteří mohou a nechtějí. To se zjistit dá!A ještě jedna poznámka, ve státech , kde to mají vymakané by za takové ŠUŠNĚ jaké berou za poctivou práci u nás nedělali. STÁVKOVALI BY !

Krista 62190  40 let 13.11.2007 13:00
Jsem zvědavá, co pan ministr na 48- 56 hodinový týden zdravotníků páně Julínka. Pracuj bezchybně,dlouho a bez jídla a za málo peněz. My Ti vše zdražíme a ty dělej , co umíš třeba i zdech-i. To je sociálno, toje paráda!!

VILDA 89178  40 let 09.11.2007 18:21
pane Ministře,nemyslíte si že je potřeba změnit sociální zákon?Mám zato že je mezy námy spousta lidí kterým se nechce dělat a je výhodnější proně pobírat sociální dávky,než aby jsi našli práci.velice mne štve ten fakt když z mých daní dotujete lidi,kteří sociálních dávek vyloženě a dlohodobě zneužívají,v neprospěch státu a slušně pracujících lidí.Pochopím ten fakt,když je někomu více jak 50 let a s věkem se mu hlásí i různé nemoci,nebo případně už práci nemůže vykonávat,neboť mu to nedovoluje jeho zdravotní stav,a tudíž ikdyž by takovýto člověk i přes své zdravotní potíže po50 letech, o práci má zájem nadále tak ho ve většině případu odmítnou.Měli by jste se ve vládě všichni zamyslet,ale i nad sebou!,a změnit tento stav!!Vemte si příklad od našich sousedů,od Slováků.Tam když stát razantně snížil sociální dávky a spousty příspěvků na minimum,tak byl chvíli křik a drobné nepokoje které záhy vyřešila policie,tak byl klid!U nás by něco obdobného taky šlo zavést.JENŽE TO BY SE VÁM VE VLÁDĚ MUSELO CHTÍT!JENŽE VY NEMÁTE ZŘEJMNĚ CHUŤ NĚCO MENIT ASI?Vám to vyhovuje,neboť Vaše příjmy poslanců,politiků,státních ůředníků ale také Vás Minisrů daleko převyšují výdělky obyčejných lidí.Já Vám nezávidím vaše platy,já si také dokážu slušně vydělat,ikdyž sposty času trávim prcí na přesčasech abych si pořídil i něco lepšího do domácnosti a trchu si tak ten život zpříjemnil.Stačí se jenom poohlídnout po okolních státech které,mají sociální systém daleko propracovanější,než být taktoštědrý k lidem

Luděk 21755  50 let 09.11.2007 08:31
Bylo by na čase, aby Nečase někdo ponoukl k tomu, ať aspoň pár dní vyzkouší žít ze skutečného průměrného příjmu (který určitě není 18.000,-).Možná by se mu v hlavě ta plasma rozsvítila. Zatím je to jen děcko, na jehož pokusy doplácíme všichni.

Jana II 62190 08.11.2007 12:11
Opakuji !!! Tento ministr má v hlavě plazmovu fyziku, co týká potřeb a života spoluobčanů tam má na----o.

Jiří II 21314 07.11.2007 21:01
Važeny pane ministře.
Pravě jsem se dozvěděl co chystate z mateřskými příspěvky a chce se mi zvr.... Před volbami slibujete hory i z horakama a pak skutek utek. Nejvice me udivuje jak vam leží na srdci blaho státu,kdo nas bude živit za třicet let když se rodí málo dětí. Zkuste se zamyslet(pokud vas to moc nebolí) co děláte pro to aby se rodilo více dětí (snižujete dávky???). Co si budeme povídat více dětí je otázkou peněz.Myslím si byt nyní volby tak si neškrtnete ani na okresní rovině.Jen jestli vam bude váš plat stačit? Nebo jestli si neschválíte třeba jestě 15plat? At jestě více naštvete lidi. BLAHO VÁM........

Anonym 19322 04.11.2007 12:49
Vy fakt mate pane ministre zkousky z marxismu leninismu.tak pak nic nevytykejte panu paroubkovi vzdy byl jen clen css i za kscm.a pokud se nemilim vy jste to byl co rekl paroubek opet predseda a s malym mandatem 60%,a pry pro nas ods dobra zprava.a co na to ze dnes je situace 36 % cssd 30% ods .zprava take dobra .inu vzdejte to nebo vas lide vyzenou vidlema .letos poprve za poslednich 10 let se nezvysila minimalka.takze po reformne ti co ji maj ,maj spachat hromadnou sebevrazdu a vy jste kandidoval proti topolovo na sefa ods ten sice fakuje,pise nacisticky slinty ale toto je vase prace ted je treba zaukolovat idnes a ln to jsou modre noviny nebo pujdou preference ods na 10% jako vroce 1996 kdyz klaus vydal balicky,jeste ze mate jednu medialni agenturu,ktera je placena ods a preference trochu fixluje inu vi se vse i to ze cunkovi 3 miliony byli ve spojeni s firmou kterou kuli podvodum policie nekolikrat setrila a je propojena na spicky ods

Daniela 8805 02.11.2007 15:22
Poslední dobou se mi protáčí panenky jak jsou nahoru ceny mléka, sýrů, chleba, a dalších, všude se argumentuje, že v německu mají ceny ještě vyšší. Ale co platy ? Co mají dělat důchodci a maminky s malými dětmi, které mléko potřebují? Kam až to půjde? Ceny elektřiny stoupají a pak se dozvíme, že zisky společnosti ČEZ jsou maximální, to je opravdu nehoráznost a nevím jak to lidé dlouho chtějí tolerovat.

Daniela 8805 31.10.2007 13:03
Jak je to v našem státě jednoduché, stačí klamat, využívat různá privilegia a za pár roků je vše promlčené jako u pana Čunka. To jsem měla vědět dřív

Vašek 80818 17.10.2007 16:29
Vážená Máňo 50 jesli že je vše pravda co píšeš ,tak k tomu ke všemu máš ještě něco z hlavou , když jsi stoupenec ODS.

Daniela 8805 05.10.2007 17:03
Právě čtu, že politikům v Brně zdražilo jídlo o 6 Kč. V klubu zastupitelů, kde s scházejí se najedí lacino. Smažený květák s bramborem 38 Kč, guláš s bramborákem 50 Kč, 2 dl bílého vína 11 Kč.... Nemohli by mít takovéto sociální výhody také ostatní lidé, a důchodci? to je výsměch národu, nemyslíte? Co si o té naší vládě již máme myslet

Marie 21789  47 let 03.10.2007 19:58
Úřady práce by měly být pro lidi, kteří chtějí a mohou pracovat. Nyní, když byly zpřísněny podmínky pro přiznání PID, přicházejí na úřad práce lidé s fran. holemi, mají ochrnuté ruce a po těžkých operacích v doprovodu jiných osob,kteří mají ČID. Uvedou, že práci nehledají a ani nemohou pracovat, ale posílají je z ČSSZ, protože evidence na ÚP se započítává, kdyby žádali o PID. Nastává situace, že tito lidé přichází na ÚP,podepíší se a odchází, protože jsou tam kvůli evidenci.POB a matky na mateřské-jsou finančně zabezpečeni a pokud by chtěli pracovat mohou práci najít i bez evid. Jednatelé a společníci s úsměvem dají čestné prohlášení, že nemají odměnu a po vyčerpání podpory odchází. Nelze to řešit jinak? Co % nezaměstnanosti.

Jana 8268  63 let 03.10.2007 17:44
Myslím, že všem členům této vlády nemá cenu něco psát,protože my je nezajímáme. My nejsme to pravé ořechové pro jejich nadutost. Když mají být volby, tak slibují, ale pak si dělají co jim vyhovuje. Nevolte je!

Daniela 8805 03.10.2007 10:56
Pane ministře, souhlasím s Máňou. Je také problém u soukromých společností, platí dělníkům často minimální mzdu. Znám případ, kdy muž po padesátce jako ostraha podniku, kde denně zapisoval do počítače a odbavoval přes 100 aut bral minimální mzdu, a v tom měl ještě započteny přesčasy , dělal 12tky a noční. Nyní dostal jako starý vyhazov. Lidé se bojí ozvat, protože se s nimi nikdo nebaví a jsou nahraditelní.

Máňa 21323  50 let 30.09.2007 13:45
Vážený pane ministře,
i když jsem stoupencem ODS, nyní jste mě naštval. Opravdu, jak se dostane člověk do "vysoké politiky", okamžitě je odtržen od reality. Letos mi bude 51 let a práci nemohu najít už 1,5 roku. Mám středoškolské vzdělání, 2 maturity, praxi v kancelářských a bankovních službách mám 29 let. Na dělnické profese zdraví nemám, mám omezenou pracovní schopnost i po závažné nemoci, kterou jsem prodělala. Pracovat ovšem chci, hledám práci, ale marně. Pokud dnes nemáte vysoce postavené známé (i to Vám často nepomůže), peníze a nebo hlavně mládí, NEMÁTE šanci. Vždy narazím na věk a že jsem po nemoci přibrala na váze. Prostě stárnoucí, obtloustlá žena nemá šanci, o tu nikdo nemá zájem. Každý si vždy vybere mladé děvče. Nikoho nezajímá, co umím, co jsem už ve svém věku dosáhla. A i plat je důležitý. Začněte v 50-ti s minimální mzdou - to bych si tak mohla zaplatit stan a ne byt - s tím spojené platby za teplo, vodu, osvit. Nehledě na to, že z takového platu bych neměla ani na domov důchodců - to by byl velmi malý důchod. Začněte ve vládě i mimo ni už přemýšlet. Jsou skupiny, které asi pracovat nechtějí. ALE jsou tací, kteří dělat chtějí, ale práci příslušnou ke svému vzdělání a celoživotní praxi nemohou najít. Mladí určitě nechtějí zametat za 8 000 Kč a každý starší, který tím třeba v mládí prošel a pak v životě něco dokázal - tak ten se má snad s neúplným zdravím k tomu koštěti a zadarmo vrátit? To myslíte vážně? Je pěkné,že u nás nesmí být diskriminace věku, p

Máša 8531  61 let 28.09.2007 16:31
Pane ministře, neslibovala nám důchodcům vaše vláda před volbami při zvýšené DPH za potraviny, atd. valorizaci ve výši 1000,- Kč a to bez ohledu na výši důchodů? Před volbami se to slibuje, že?

Máša 8531  61 let 08.09.2007 09:54
Při dnešním kurzu naší měny jsem si spočítala, že mám 235 EUR a už se těším, že dostanu přidáno 7 EUR . To se budu mít!!! Stále slyšíme, že ceny energií,a všech životně důležitých potřeb se musí přibližovat Evropě. A co naše důchody, na ty to neplatí? Studovala jsem, pracovala jsem téměř bez marodění a tohle jsem si zasloužila. V dnešní době lidé, kteří se nebojí práce , dalšího vzdělávání, mají obrovské možnosti vydělat peníze. Jak k tomu přijdeme mi, kteří jsme žili a pracovali v jiném zřízení a teď už nemáme šanci si udržet krok s důstojnou životní úrovní?

Jana 8268  63 let 05.09.2007 18:58
Pracovala jsem 39 roků, když stát zrušil organisaci kde jsem pracovala. protože už mi bylo přes 50 roků, nikde jsem prái nesehnala, ačkoli jsem práci sháněla už půl roku před zrušením organisace. bylo mi moc roků. Nikdo to do očí neřekne, ale je to tak. Za svůj život jsem skoro nemarodila v práci jsem byla dobře hodnocena a bylo mi to na nic. Takže nyní si užívám důchod ve veliké částce 6539 korun a¨radují se těším se na Vaše zdražení všeho od nového roku. Prostě Vaší stranu počítám,že už mnoho lidí příště nebude volit.

Hana 62190  59 let 05.09.2007 14:54
Mohla bych jít do důchodu, ale jsem nucena pracovat,protože z důchodu bych nevyžila.Mám odpracováno 42 let a ráda bych si už odpočala,pracovala jsem a pracuji hodně a za málo. Vzdělání mám také.Nemůže být každý ministrem.Nemá každý kamarádíčky,kteří mu zabezpečí dobrého fleka a práci naú....i to se to pracuje do 8o.V Hlavince nasr..., na zadku pampers a hlasuje se a hlasuje.Za takové peníze je v Praze dům a za ty moje soc. doplatky

Zatím žiju 8268  64 let 30.08.2007 19:31
Pane ministře hurá, hurá přidáte mi 247 korun to se mám. Zdražíte Tolik, že se to nedá dohromady ani spočítat. Vám a vašim kamarádíčkům je to opravdu jedno a tak doufám, že za tři roky se postaráme o to aby jste již takovou možnost nadostali. Lidé si nechají hodně líbit, ale jsem přesvědčená,že si to zapamatují a volit Vaši stranu nebudou

Máša 8531  61 let 30.08.2007 18:46
Tak jsem si spočítala pane ministře, že po valorizaci budu mít zhruba o 200,-Kč větší důchod. To je opravdu výsměch. Podotýkám, že jsem 37 let pracovala. Vždy jsem byla voličem ODS ale už nemohu.

důchodce 82058  70 let 30.08.2007 18:14
Dík za 364kč. to jste se ale nepředal,pane ministře. tvrdě do nás, a nešetřete nás!!! mi si to stejně necháme líbyt, vždyť jsme jenom češi.

Květa 8268  60 let 25.08.2007 15:50
Neporadí nikomu, protože jim je naprosto jedno jak žijeme. Já jsem pracovala přes 40 roků a mám důchod vétši o 300 kč. Patřila jsem mezi ty pracovníky, kteří nemarodili, nedelali absence, ale bohužel musela jsem pracovat tam, kde jsem měla spojení do práce, takže ty mzdy nebyly velké. Poctivá práce se nevyplatí, protože naše politici Vám řeknou, že jste málo pracovala. Neumím si představit, jak vyjdu s důchodem jestli začnu být nemocná. Jediný lék je ,příště modrou barvu nevolit!!

Máša 8531  61 let 25.08.2007 11:05
Pane ministře poraďte mi, jak mám ze svého 6-ti tisícového důchodu platit všechny ty důsledky nové reformy. Souhlasím, že reforma je nevyhnutelná, ale jak k tomu přijdeme mi důchodci, kteří už nemůžeme pracovat a pracovali jsme celý život.

Jirka 33 80818 10.08.2007 14:02
Pane ministře , tak se mně zdá ,že jste trochu přibral.

Otakar 80818 25.07.2007 16:42
Pane ministře prosaďte aby ti co berou podporu za ní odvedli taky práci, třeba pomoci obcím. Uklid , sekání trávy, a podobně. Nedávejte nic za darmo. Ale nešahejte na rómy , nebo budete rasista.

Jirka 80818 25.07.2007 16:37
Kolíku a co ty co si na svůj důchod dřeli? Ty mají mít smůlu ? Dovedeš si představit důchod takového Červeňáka ,Gini a dalších hnědočechu ci-kánu. Kolik máš Ty dětí a kolik jích na Tebe vydělává ,nebo ostatní vydělávají i na ně?

adolf 82058  63 let 25.07.2007 08:19
Pane ministře, pořád naříká te že nejsou peníze v kase.okamžitě prosaďte snížení podpor v nezaměstnanosti těm povalečům kteří mají na cigarety a alkohol. je jedno zda jsou bílí a obráceně. podporu jenom aby člověk mohl vegetovat.donutit dospělé aby živily svoje rodiny ,ať si vydělávají na svůj důchod.takhle je rozmazlovat=nehoráznost!

KOLÍK 80063  50 let 22.07.2007 15:28
Důchod by měl odrážet hlavně kolik má člověk dětí .za každé vychované dítě které přináší do státní kasy peníze 5000 kč.protože na jeho důchod má kdo vydělávat .a kdo nemá děti má smůlu.

Víťa 80818  24 let 27.06.2007 16:10
Pane Nečas
Proč už nesáhnete na mladé nefachčenky. U nás na obci je jich několik a obzvláště jeden to je třída. 17 a půl roku ještě nehrábnul ničím se neučí jenom jezdí po vsi na kole postava uplnej Ragulin a nedělá a nedělá . Když ho starosta požádá o pomoc s úklidem obce, tak si zaťuká na čeloNejhorší na tom je že mu stát platí a platí.

Jiří 21318  46 let 25.06.2007 12:00
Dotaz na českého Honzu: které hodnoty máte na mysli?
Tam, kde mají těch 400% asi komunismu nebudovali, že? Máme všichni, co si zasloužíme.

ministr 8501 12.06.2007 16:45
Spočítej si český Honzo, kolik bys měl za komančů a buď rád, že jsi ještě naživu!

český Honza 82058  70 let 12.06.2007 06:00
Pane ministře, kdy konečně nám zvednete důchody o 400%, abychom měli stejnou živ. úroveň jako v EU??? My důchodci jsme vytvořili za 40let komunismu hodnoty a byly nám ukradeny. Tato společnost z nás dělá nakonec černé pasažéry ,to je sprostota, kterou si dovoluje ODS s koalicí. Tak se chová jenom ksindl. Fuj!

Nečas 8501  43 let 10.06.2007 18:47
Jo? A co jsi dělal na té minulé, asi jsi chodil na schůze SSM

Petr 19534  33 let 06.06.2007 10:43
Už se těším na další revoluci, ale teď se nebude cinkat klíčema !

Milan 88128  44 let 05.06.2007 18:37
Vážený pane ministře,zajímalo by mne, proč se neustále 1valorizují různé přídavky poslancům|cestovné,ubytování aj.| a ostatních profesí se toto netýká.Konkréktně mám na mysli příspěvek horníkům Uranových dolů za odfárané směny|2 100|,který činí 1 900Kč.měsíčně a je od roku 1992 neměnný. Můžete mi vysvětlit tento rozdílný přístup?

Jaromíra 82050  52 let 28.05.2007 20:15
Váš nápad, jak vyřešit přeplněnost mateřských škol, svědčí o tom, že vůbec nerozumíte této problematice. Je to výsměch a znevážení práce všech učitelek a učitelů mateřských škol. Bez ohledu na hlediska hygienických požadavků a plnění cílů výchovně vzdělávacích programů. Jistě jste svým návrhem potěšil nejen mě, ale všechny učitelky mateřských škol.

Vilemína 19450  56 let 28.05.2007 13:59
Vážený pane ministře, to Vás ještě nenapadlo vzít si na poradu mzdou účetní? Ta by Vám řekla, že za první tři dny, i když má zaměstnanec nejvyšší sazbu, činí nem. dávky na den Kč 160,-? Dalších 11 dnů pobírá tento zaměstnanec denně Kč 441,- a až od 15 dne nejvyšší částku Kč 467,-. A toto jsou částky, které určila vláda ČSSD. Tak už to jednou na veřejnosti, věčně vysmátému p. Škromachovi, řekněte! Vždyť je to výsměch všem pracujícím! Myslím si, že za Kč 480,- toho moc nepořídím a už vůbec nezaplatím nájem, tak jako si to myslí bývalý p. ministr (nedělní partie 27.5.2007). Nebo že by nevěděl, kolik se platí v současné době činže? Já si myslím, že už z principu je vždy proti všemu a všem, ale vždy s úsměvem i když argumentuje úplnými nesmyly. Měla bych ještě jednu poznámku k výplatě nem. dávek. Proč se stále platí zaměstnancům, kteří pracují od pondělka do pátku i soboty a neděle? Proč se stále vyplácejí dávky chytrákům, kteří s oblibou marodí od soboty, nebo si nemoc ještě prodlouží o víkend? I tady najdete nějaký ten miliónek, který by jistě dobře posloužil vážně nemocným dětem, kterým se na léčbu skládají občané doslova po korunce. Je to ostuda státu. A dále by mně ještě zajímalo, od kdy budou i páni poslanci a senátoři pobírat nemocenské dávky jako každý jiný smrtelník. Státní správa by jistě ušetřila i zde.

Milena 8531  60 let 18.05.2007 18:38
Vážený pane ministře, chci Vám mnohokrát poděkovat za písemnou odpověď na můj komentář.Byla jsem mile překvapena, že jste se mým názorem zabýval a v otázce spravedlivé valorizace se blýská na lepší časy. Děkuji

Daniela 8805 14.05.2007 14:59
Pane Nečas, podle všeho největšími poživači " sociálních dávek" je naše sněmovna a senát - viz různé velké nezdanitelné příspěvky. Což začít od sebe?

Tomáš 82086  20 let 14.05.2007 14:12
Petr Nečas,král všeho Nečasu.Se "sociální" politikou ODS a jejích koaličních chvostů nastane skutečně nečas pro většinu lidí živících se svou vlastní prací.Zato zisky soukromých podnikatelů budou úžasné,jako na amerických bavlněných plantážích!I vy plantážníku!

Milča 82189  54 let 14.05.2007 10:35
...a ještě něco - posílejte tedy ty tatínky ne na mateřskou, ale na tateřskou! v normálním světě potřebují miminka především mámu, ať se Vám to líbí nebo ne a že některé mámy nedokáží slušně fungovat je moc smutné, ale to je nejspíše obraz společnosti ...

Milča 82189  54 let 10.05.2007 19:30
Pane Nečas,už jsem v říši divů z dalšího nového"díla" týdenní dovolená pro otce! Nestačím se divit: otec chce dříve do důchodu -opatruje svoje děti! to je přece povinnost! Nechodil těhotný, neměl, jako spousta z nás, obrovské problémy v těhotenství, nerodil a ani nekojil své děti! Vždycky jsem si myslela, že právě prototo všechno mají ženy úlevy v letech do důchodu a ne proto, že vychovávají své děti! A také proto, že nikdo z Vás - pracovně-sociálních politiků - zatím nezajistil, aby byla skončena diskriminace žen v zaměstnání a to jak v oblasti finanční, tak i profesní! Toto Vás, jako muže asi netrápí, Vás trápí, že je žena na MD a odchází dříve do důchodu - proto potřebujete razantní a hloupé novoty. Je mi 54 roků, už jsem 2 roky bez práce - (a samozřejmě bez korury, manžel s podprůměrným platem vydělá na naše ŽM)- hledám usilovně, to mi věřte, ale žena po 50 není pro zaměstnavatele atraktivní. Muž věkem získává lepší pracovní pozici, žena místo na PÚ (ne jako zaměstnanec - tam jsou přece taky mladé)! Měli byste, když dokážete posílat muže na mateřské dovolené, umět také donutit zaměstnavatele, aby lidi po 50 nepropouštěli! - praxe je přesně opačná. Mrzí mě, jako voliče ODS, že Vaše kroky jsou pro mě opravdu podivínské a ne takové, jaké jste před volbami sliboval(i) a co už vůbec nedělejte - nevymlouvejte se na koaliční dohody. Vaší povinností je tyto dojednávat ve prospěch celé společnosti. Vaše podivínské kroky jsem neviděla v žádném předvolebním programu stran volených

MILENA 8531  60 let 20.04.2007 17:32
Pane ministře,myslíte si, že valorizovat důchody procenticky je spravedlivé? dle mého názoru by měli všichni důchodci dostat při valorizaci stejnou částku.náklady na živobytí, elektřinu, plyn, otop, nájem a vše ostatní se zvedají všem stejně. my s malými důchody jsme na tom ještě hůř.rozdíly mezi důchody byly stanoveny již při prvotních výpočtech. rozdíl je valorizovat % 20-ti tisícový a 5-ti tisícový důchod. nůžky mezi nízkými a vysokými důchody se stále více rozevírají. pracovala jsem více než 37let a po pěti valorizacích mám důchod 6400,-.jsem z té nespravedlnosti moc smutná. co vy na to? uznejte, že se určitě mají lépe někteří lidé,kteří v životě nepracovali.ti se mi mohou jenom smát.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti