Oficiální stránky Petr Nečas
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Petr Nečas diskuse strana 2480

Jak na vás Petr Nečas působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

J.Tuček 77227  33 let 23.01.2008 20:28
Nečas je úplně mimo mísu co se týče nynější kauzy s Lenku Pavlovou. spíš je on hulvát a vydlabaná hlava!

Jana II 62190 23.01.2008 14:13
Pláčeme na špatném hrobě. Toto nejsou lidé ,kteří mají rozhodovat o...český roj to napohled....To jsou h...............

Jana 62190 21.01.2008 08:14
Dnes píší v novinkách ,že spoustě rodin odejmuli dětské přídavky. Bohatým určitě Ne Ti si to zařídí tak, že nic navydělají vše proinvestují a tak dostanou vratku daně a jejich studentíci veškeré sociální vymoženosti, jako kapesné na pařby. Znám jich několik. Na diskuzi najdete i takové názory, že 500 nikoho nevytrhne. Jsem samoživitelka,řádně a hodně pracuji, málo vydělám,vzdělání mám. Mě pětistovka vytrhne! Jsou to obědy pro syna,nebo dítě chudých rodičů nemá právo na oběd?

Mirek 21313  25 let 19.01.2008 11:15
už brzo skončí! Na hrad P.švejnara|oklamali voliče a celí národ.Děkujeme ODS, odejděte.

Líba 8268 13.01.2008 20:23
Lidi, prostě je nevolte, Ti jiní nebudou i když před volbama budou zase slibovat. Zelení a černí jsou to samé.

olga 19489 13.01.2008 17:58
Jestli dobře rozumím důchodové reformě, tak pracovat stačí od 30 do 65 let. Nejhorší na tom je, že musíte pracovat nejvíc od 55 do 65, kdy je vám nejhůř po zdravotní stránce a ještě se máte starat o rodiče, nemocného manžela apod. Není to všechno na hlavu postavené???

Majka 8531  61 let 13.01.2008 17:33
Dnes se ptal v nedělním diskusním pořadu moderátor vašeho spolustraníka p.Gandaloviče kolik strojí chleba - řekl, že asi 21,-Kč, vlastně ani neví,že kromě výrobků z obilovin a mléčných výrobků došlo k razantnímu zdražení kuřecího masa. Je vidět, že vy politici jste úplně odtrženi od reality - jak máte potom něco řešit. Je vidět, že vůbec nesledujete, co se kolem vás děje. Jste všichni stejní - zahledění pouze do sebe. Podle toho to také všechno vypadá.Před volbama, to budete zase vstřícní, abyste nalákali voliče ale věřím, že už vám běžní lidé určitě NENALETÍ!! Škoda těch let, co budete ještě u moci.

Jana 62190 11.01.2008 09:47
Naprosto souhlasím s paní Helenou.Zatím, co já chodím 17 let do práce, samoživitelka, má sousedka je se synáčkem sígrem 17 let na sociálce.To víte, že má partnera,prý manželsví v rozvodu, ani náhodou!!!Pobírá dávky a ještě prodáva na burze.Jaká je kontrola sociálních odborů obecních úřadů? Žádná!!! Tato žena a celá její rodina plundruje státní kasu 17 let a nikomu to nevadí !!! Mám i takové příbuzné. Mně to teda vadí a moc, ale nehodlám při svých problémech ještě pracovat za druhé, dobře placené úředníky.

Ivánek 21313  50 let 11.01.2008 00:13
Pane Nečas jste hezkej,tak se krásně usmíváte,mám vás rád,vaši fotku nosím všude i sváma spím. chtěl bych se svámi pokecat možná i víc ?napište nebo si vás najdu. odpověste. Ivánek.

jarda 21313  45 let 10.01.2008 13:17
Pane. J.K. Máte pravdu,teho ptáka odesáka ,problemy lidí ho a je nezajímají,

J.K. 77226 10.01.2008 08:27
Asi tady všichni brečíte na nesprávném hrobě. Pochybuji, že by se pan Nečas namáhal odpovědět.

JANA3 21314  28 let 10.01.2008 00:01
Jsem na ma rodičovské dovolené,ale mám tu smůlu,že mé dceři k 1.1.2008 nebylo 21 měsíců,ale jenom 20.takže oproti jiným maminám si budu mateřskou "užívat"pouze za 3800 ane za 7600 do tří let a až poté 3800 kč.což je podle mne nespravedlivé když to mělo být tak u všech stejně.a důvody,že my si můžeme vybrat a ty ostatní ne je také blbina ty co maji děti starší tří let taky šli na pouhích 3800 kč.také jsem dnes byla na sociálce si vybrat rychlost a co jsem nezjistila ,vybrat si nemohu jaké to překvapení. prý jsem neměla nárok na ppm tak dostanu almužnu a to podotíkám,že jsem nebyla na pracovním úřadě,ale pouze jsem přestoupila z jednoho dítěte na druhé,takže zákonitě už nárok nemám,že pane ministře,ale vy to máte určitě velice dobře spočítané!!!dále v té vaší slavné reformě máte napsáno,že do 21 měsíců budeme pobírat příspěvek 7600 kč ale pokud si dobře pamatuji 7600 jsem začala brát až když mému dítěti bylo 7 měsíců,jelikož předtim to byla ještě ta almužna 3800 kč.takže defakto z vaší strany nesplníte podmínky pro 4letou variantu-21 měsícú nebudu brát 7600 kč.tak chci vidět jak to okecáte a kde mohu podat nějaké dovolání i když jak tady na to koukám vaši odpověď budu čekat asi marně!!!

ladík 21313  32 let 09.01.2008 23:26
Nevolit,ODS | Podvodníci už vás volit naše rodina nebude.Hlavně že máte koryta zásluhou nás voličů.Až vyjdou lidé do ulic,tak už nebudou cinkat klíčema,Pak uvidíte!!

Alena 19489 09.01.2008 17:54
Je to pravda, že kdo má známého doktora nebo sestřičku 30 Kč neplatí, protože se to neeviduje?

Helena 77226 09.01.2008 14:04
Souhlasím s Marií,reforma nepostihuje ty, kteří trvale žijí na sociálních dávkách (a nejsou to jen Romové), naflákají si děcek a stát ať se postará!Mnohem hůře jsou na tom lidi, kteří jsou sami a nikoho nemají, ti si nemůžou dovolit být na úřadu práce, protože z existenčního minima 2070kč se žít nedá, a tak musí vzít úplně jakoukoli práci, i pod úroveň jejich vzdělání a praxe. Stejně tak mladí lidi, kteří po škole nemůžou najít práci, ti také nemají nárok na žádnou podporu a musí je živit rodiče. Často pak musí vzít i nekvalifikovanou práci, aby se nějak uživili.To se však netýká matek samoživitelek, které často žijí s druhem, mají spolu děcka a nevezmou se jen proto, že je to výhodnější kvůli sociálním dávkám.Taková samoživitelka by jistě nešla se střední školou dělat prodavačku do marketu za 7tisíc Kč! Proč taky, když na sociálkách dostane víc než jaký by měla plat?! Znám několik takových případů, kdy tzv. matka samoživitelka je mnoho let s dětmi doma (ty už dávno chodí do zákl.školy), zatímco vdaná žena musí po skončení mateřské nebo rod. příspěvku rychle do práce (manžel by ji většinou z jednoho platu neuživil). Nad tím by se pan Nečas měl zamyslet a podporovat by se měly rodiny s odpovědným přístupem jak k manželství, tak k rodičovství!

jana 62190 09.01.2008 13:04
pro K.CH. napsal jste to velmi dobře a srozumitelně ,máte můj souhlas .Jem samoživitelka a zdravotník, jsem pro mnohé své pacienty vrbou a nesu si svůj vlastní nemajetný,chudý křížek. Doufám, že Vám Petr neodpoví, jako o pár řádků níže.Ten kdo to napsal nemá s člověkem nic společného. Je to.........!

K.CH. 85854 08.01.2008 01:35
obyčejný pud sebezáchovy. Jenom se to zkrátka vyvalí někudy bokem. Vy budete mít čistý stůl a čárku u předsedy, ale horkou bramboru přehrajete svým kolegům na jiných ministerstvech. Skupina chudých, nemopcných a starých nezmizí tím, že je označíte za lidi štítící se práce nebo hypochondry. V zemi přibude majetkové trestné činnosti, lidí bez domova, exekucí, sebevražd. Blázince jsou už teď nejplnější za svou dobu existence, takže nevím, jak to bude řešit váš stranický kolega Julínek. Možná mu ochotně a nealibisticky poradí nejlepší mluvčí Cikrt, zlobný člověk opojený mocí s evidentním Napoleonským komplexem. Mohl bych svá slova o vaší asociálnosti a věcech, které jsem uvedl bod po bodu doložit. Ale o to vy stejně nestojíte a na podobné argumenty neslyšíte. Vy snad možná tomu co hlásáte i věříte. A to je na tom to nejsmutnější. Ovlivníte v budoucnu hodně lidských osudů, pane ministře, máte velikou odpovědnost za životy obyčejných lidí. Podle vašich "balíčků", které jste nám tak úhledně nachystal, je vám milejší vaše kapsa a politická kariéra. Je mi líto osamělých čerstvých vdov - důchodkyň, osaměle žijícíh lidí dlouhodobě bez práce, nezaměstnaných, nemnohoucích, starých a invalidních, také matek samoživitelek a dalších skupin lidí, které jste tak snadno hodil přes palubu. Domníval jsem se kdysi kdysi, že Škromach je ten nejhorší ministr práce a sociálních věcí. Ale ujišťují vás, pane ministře, že není. Opravdu ne.

Marie 77226  40 let 06.01.2008 12:52
Nevím na co si rodiny s dětmi pořád stěžují. Tolik různých sociálních dávek, rodičovský příspevěk, vysoké porodné,další sociální příplatky skoro na všechno, to nikdy předtím nebylo. Důkazem toho je, že spoustě lidí se vyplatí nepracovat (a když tak načerno) a radši dělat jedno děcko za druhým a stát, resp. my všichni daňoví poplatníci ať to zaplatíme! Jsem pro podporu rodin,ale každý by měl mít tolik děcek, kolik uživí (příspěvky státu by neměly být tak vysoké).

Béďa 77226 05.01.2008 23:58
Vážení důchodci, vážené rodiny s dětmi. Když si tak pořád stěžujete, zkuste žít z existenčního minima
2 020,-- Kč, které od státu dostanete, pokud bude osamělý bezdětný muž nebo žena (nebo už budete mít děti dospělé, s vámi v domácnosti nežijící), déle než 12 měsíců bez práce (5 let před důchodem už možná ani žádnou neseženete),s vážnými zdravotními problémy (invalidní důchod vám však nedají), budete bydlet sám nebo sama v garsonce (takže už ani nemáte co prodat ani byt vyměnit za menší). Nemusíte však dostat vůbec nic - pokud jste například v minulém čtvrtletí měli "příliš vysoké příjmy" (asi tak 5 000,-- měsíčně, nedají vám nic (prý jste si z toho měli ušetřit!!!).

marie 19489  55 let 05.01.2008 21:34
První výsledky zdravotní reformy. Nedoléčení lidé se posílají do práce. Bolí vás noha - nemáte objektivní nález, subjektivní nás nezajímá. Nedojdete do práce - pořiďte si auto. Nevydržíte v práci stát - dejte si prášek. Bojíte se chodit po úrazu na náledí- to se bojíme všichni. Jednají s vámi jako se zločincem, protože jste si dovolili jednou za život marodit.

Blanka 88161  62 let 05.01.2008 17:06
Pane Nečasi, styďte se!! Pokud to neumíte, tak se to alespoň rychle naučtě! Třeba Vám to bude přičteno k dobru. Protože to, co jste přichystal pro lidičky, kteří poctivě pracovali a poctivě pracují, to nemá obdoby.Nejvíce na ty Vaše "baťohy" doplácejí rodiny s dětmi a důchodci. Každý nemá tu možnost stát se ministrem a parazitovat na těch, kteří poctivě pracují. Vždyť Vy si přidáváte peníze v desítkách tisíc a nás ohlupujete řečmi, že každý na tom vydělá. Ano, ale také někdo i prodělá. O tom se již nezmiňujete. Pan prezident ve svém novoročním projevu zdůraznil, že jsme se neměli nikdy tak dobře,jak se máme nyní. Ano, on zcela jistě se má tak dobře, jak se nikdy neměl. I jeho vládnoucí strana ODS se má, díky nesmyslným změnám, také lépe, než se kdy měli. Přeji vám to všem, mějte se dobře, ale dopřejte to balho také i těm ostatním a přestaňte nám již lhát.

Josef 78229  61 let 04.01.2008 17:02
Pane Nečas, Vy jste Nemakačenko a navýš řiťolez. Nikde raděj neříkejte odkud jste. Lidé se musí za vás stydět. Moravští Slováci nikdy řiťolezi nebyli!!

Jan 21313  40 let 02.01.2008 22:23
Panové z ODS ,pomalu jdete ke dnu,protože lžete nám.

Honza 78466  61 let 31.12.2007 12:16
Pane Nečas,přejí Vám hezkého Silvestra a Nový rok takový,jaký jste Vy připravil důchodcům.

Lenka 21313  27 let 30.12.2007 23:16
Pane nečas.Pan Klaus sliboval, že porostou platy,že budeme brát 20 000 -kč,lidé mosí dojíždět za prací,pro 7000-.Pane nečas,proč nejezdíte mezi lidi,Bojíte se,jako voliči jsme vam dobří,že.koryta už máte.všechno se zdražuje,maminkám berete,kde na to máme brát.všechny modré Ptáky bych dala navždy někam do rezervace,ono příjde i na vás jednou.

anada 19489 30.12.2007 16:10
Ještě by mne zajímalo. jestli ve všech zaměstnáních bude bezbarierový přístup až budeme muset chodit do práce do 65 o berlích?

Anonym 8999 29.12.2007 21:24
odesáci,jste šílenci,který patřej do blázince.

Evžen 82207  58 let 28.12.2007 20:57
Pardon - ještě dotaz. Bude to ten pán číst, nebo si tu jen tak cintáme pentli?

Evžen 82207  58 let 28.12.2007 20:55
Hrabat,hrabat... Dokud politiku budou lidi dělat jen pro peníze, tak se asi nic nezmění. Každý z nich má příbuzné, známé a ti také chtějí kousek místa u korýtka. UPŘÍMNĚ: Jak byste to dělali Vy na jejich místě? Možná by stačilo žrát, ale NEMLASKAT !!!

Jarda 21313  25 let 27.12.2007 16:06
Pane Nečas ,to co děláte a ty vaši odesáci,,asi vás začnou lidé linčovat jednoho po druhém.Jste PODRAZáCI!!!

Sidonie 21219 27.12.2007 13:20
Co s vládou, která umí počítat jen pro sebe.Dnes mi přidali 9.50Kč k důchodu na den.Topolánek si polepší o 21tis. měsíčně.
Hnůj se musí vyhazovat jedině vidlemi.

siůlvie 19432  33 let 26.12.2007 20:26
Vážený pane, pěkně jste ten rodičovský příspěvěk vymysleli.Jen jste zapoměli zdůraznit ten fakt,že na PPM nemá nárok moc maminek.že?Takovej podraz to se hned tak nevidí.Hlavně,že se umíte pochválitza dokonalou práci.Měli byste se stydět.

Bedřich 21313  51 let 25.12.2007 16:05
Važena ODS Kopete si vlastní Hrob.Pane Nečas co jste slibovali nam voličum. Je to podvod celému národu,okradate nás obyčejné lidi,podvodníciODS.

Nina 19489  55 let 21.12.2007 15:50
EDUARD ZEMAN - Je z něj žebrák!
PRAHA - Je to neuvěřitelný příběh. Seděl ve vládě, měl moc, peníze, imunitu, prostě všechno. Teď nemá nic! Po ochodu ze Strakovy akademie se dostal na úplné dno. Musí vyžít s necelými dvěma tisíci korun na měsíc, bez finanční pomoci kamarádů by skončil na ulici jako žebrák. Milovaná manželka Eva, s níž má syna Eduarda, mu navíc zemřela na rakovinu. Bývalý ministr školství a dlouholetý poslanec za ČSSD Eduard Zeman (59) je důkazem, že ne každý si v politice nahrabal. S těžkým osudem se ale snaží bojovat!
TAK DOPADNEME VŠICHNI!!!

MIRKA 77133  30 let 16.12.2007 16:15
Pane Nečasi, dnes jsem četla v Právu vámi vydanou příručku o změnách v soc.systému a nevěděla jsem jestli se mám smát,nebo brečet.Příklady rodin o tom, jak se budeme mít líp, jsou hodně přitažené za vlasy. VY ŽIJETE V ÚLPNĚ JINÉM SVĚTĚ.A JEŠTĚ SI MYSLÍM, ŽE REFORMA BY MĚLA ZAČÍT HLAVNĚ U VŠECH POSLANCU A MINISTRŮ! Chcete šetřit? Snižte si platy,nepřispívejte si na dopravu, pohoštění, telefony...

lada 88865  63 let 14.12.2007 14:13
Pane ministře,důchodci jsou pro Vás k ničemu, proto jim přidáváte takovou almužnu.Nevážíte si lidí co celý život pracovali, platili sociální, zdravotní pojištění a ted na stará kolena budou platit znovu.
Přeji Vám abyste tyto pocity zažil sám na sobě, i dyž máte balík peněz,budete si moci ve stáří všechno koupit , ale zdraví ne. Pak si vzpomente co jsem vám tady psala. Je mi hanba že žiji a žila jsem celý život tady.Je mi hanba za naši vládu, které si nikdo neváží, naprostá arogance.FUJ.

Anonym 88055 13.12.2007 16:28
Celá ODS myslí jen na svoje potřeby.Obyčejný lid je přece nezajímá.Měli by se stydět,ale to oni neumí.Arogance a chamtivost to patří k nim.

Radek 88179  41 let 13.12.2007 13:46
Pan ministr Nečas nemá rád děti,staré a nemocné lidi.Je to člověk bez sociálního cítění a obecných mravních principů.LIDÉ PROSÍM NEVOLTE ODS,PODPORUJÍ JENOM BOHATÉ,DÁVAJÍ PLANÉ SLIBY A NEDODRŽÍ ŽÁDNÝ VOLEBNÍ PROGRAM.PAN PREZIDENT KLAUS PODPORUJE JEN ODS.NENÍ TO NADSTRANICKÝ PREZIDENT.PŘED NĚKOLIKA LETY PŘIVEDLA ODS SVÝMI BALÍČKY A HOSPODÁŘSKOU POLITIKOU ZEMI DO KRIZE.Děkuji předem pane Nečas, že už po volbách nebudete v politice a správě státu pracovat.

Petr 19510 12.12.2007 09:40
Pán ministr uvádí v mfDnes 11.12.2007 v článku, že na to, aby stát platil rodičům 40 procent platu v nevýrobě skutečně nemá.Jedná se o hnusnou lež! Náš stát spíš zajímá nějaký podělaný radar, olympiáda, podpora podnikatelských subjektů, reklamy atd.-na to je vždycky, ale děti, to jde stranou. Jejich sliby o tzv."Pastelkovném", které rozdávali kde se dá se najednou zatratili.
Pryč s touto vládou!!!

Anonym 88055 11.12.2007 17:52
Dobrý den pane Nečas.Chci vám poděkovat za ty změny co jste připravil.Myslíte si,že 3800kč.stačí na pokrytí nákladú 3letého dítěte?Já myslím že asi ne.Pracovat bych šla ráda,ale bohužel mi zaměstnavatel naznačil,že semnou už nepočítá.Důvod děti mají astma,a tak jsou často nemocné bohužel.Vás se to netýká,ale návštěva alergologa mě stojí 1000kč a to nepočítám kolik to bude od 1.1.2008.Lázně tak ty asi už nebudou možné,to nevadí já to dětem vysvětlím.A práce te je dost,jen děti je třeba zetajit.Ale Vy se mějte co nejlíp a užívejte si zdraví a peněz.A my co jsme pracovaly a nikdy jsme nepobíraly žádné soc.doplatky tak to zase nějak zvládnem,hlavně aby se dařilo vám.

Majka 8531  61 let 11.12.2007 17:52
Paní MATYLDO BRAVO!!Naprosto s Vámi souhlasím.Před pár minutami jsem si přinesla z poštovní schránky ten zázrak ve formě nového důchodového výměru po valorizaci.Musela jsem si sednout abych neupadla.
PANE NEČAS DĚKUJI VÁM ZA TĚCH PŘIDANÝCH 278,-KČ. Už mám teď i s touto valorizací celých 6759,-Kč. To se budu v příštím roce mít skvěle. To je možná celá vaše kapesné na"drobnosti".Chci jenom podotknout, že jsem se nikdy neflákala. Mám odpracovaných 38 let a téměř jsem nemarodila.
Dnes jsem si si našla úryvek ze slibů ODS před volb ami."Valorizace cůchodů při růstu cen všem důchodcům O STEJNOU ČÁSTKU.NIŽŠÍ DŮCHODY TEDY POROSTOU RYCHLEJI NEŽ VYŠŠÍ". Chci alespoň doufát,že toto bude zakotveno v nové DŮCHODOVÉ REFORMĚ. Jak vám jako straně jinak mohu důvěřovat?
S valorizací na rok 2008- to je jen výsměch všem důchodcům. Cožpak si Vy jako ministr neumíte spočítat zda takováto valorizace bude při tom obrovském nárůstu cen a všech ostatních zvýšených nákladech stačit? Je to opravdu výsměch všem lidem, kteří celý život pracovali.

Honza 82130  23 let 08.12.2007 15:59
Dobrý den, patřím (snad) k budoucí akademické obci a můj obor není daleko od toho, který jste opustil. Mne je dnes temer na 100procent jiste, ze abych mohl zustat v oboru, budu muset opustit CR (mit jako Ing. 5.let v Praze 6000Kc, kdyz najem stoji skoro 3x tolik (nejsem hold Bem)) je proste nemozne (ze bych z akademie sel vecer uklizet?). Spousta mych starsich kolegu CR jiz opustila nebo se na to chysta. Vetsina lidi do toho nevidi, ale toto je jedna z Vasich (ale nejen ODS) nejvetsich chyb a doufam, ze historie nebude slepa a zpetne (je totiz tezke se orientovat v tom, co se deje dnes) Vam to vrati. Spousta politiku muze delat, ze nevidi, ale Vy vidite.

Daniela 8805 06.12.2007 13:34
Pane ministře, zdá se mi být zcestné když se musí šetřít hlavně na nemocných a starých lidech. Přitom se na Šumavě vyrábí umělý sníh a bude se vozit na lyžování do Prahy. To je v pořádku?

Renata 62322  24 let 03.12.2007 13:08
dobrý den pane Nečas, takového ubožáka jako jste vy, když seberete maminkám a dětem co se dá a snížíte mateřskou hluboko pod životní uroveň nemůže udělat nikdo jiný než člověk, který to nemá v hlavě v pořádku. S pozdravem Renata

Katka 88184  31 let 03.12.2007 12:02
Dobrý den pane ministře.Jsem maminkou dvou dětí, z toho momentálně na mateřské dovolené.Chtěla bych se Vás zeptat zda si myslíte že je únosné žít z mateřské 3800na měsíc??Věřím tomu že Vaše týdenní útrata je několikrát mnohem větší.Já bych Vám dala tuto částku na měsíc a chtěla bych vidět jak si poradíte.Je to opravdu ostuda jak se dokážete o maminky na mateřské postarat.Jestli někdo říká že je to nějaká dovolená a´T si to zkusí!V dnešní době kdy od ledna 2008 jde vše rapidně nahoru je to tedy od Vás neskutečný podraz!Mohu říci že takového ministra jako máme nyní jsme snad ještě nikdy neměli.Chápu samozřejmě že je nutné udělat finanční reformu ale ulevovat si takto na matkách s dětmi je něco neskutečného!!!Samozřejmě Vy budete namítat že každý má možnost si vydělat,ale prosím zkuste si to s dvěma dětmi.Vůbec nechápu jak Vám může něco takové projít.Přeji Vám krásný den ,který Vy jistě za peníze daňových poplatníků máte velmi bohatý.Katka

Matylda 21315  68 let 03.12.2007 01:55
pokrač....kromě nějakých "horních" 100 tisíc privilegovaných občanů.Ti mají nepochopitelně hodně věcí úplně zdarma,státu vypadnou z rozpočtu velké částky,protože ti "horní" nebudou už platit soc.a zdr.pojištění z částek nad 80 tisíc měsíčně.Všechno to budou muset za tyto "chudáčky" zaplatit ti,kteří celý život pracovali a teď když jsou nemocní,tak mají platit pojištění za ty,kterým se pojištění snižuje.ODS tvrdí,jak na nových daních všichni vydělají,ale pravda je,že důchodci dostanou přidané jen v průměru 347 Kč.Strano pro životní jistoty,nebo jak se tento spolek jmenuje-co děláte.Viděli jste jak brání naše učitele jejich odbory?Víte o tom jak dovedou zorganizovat stávky i jiné profese?A co vy, neměli byste třeba odstoupit,protože pro nás neumíte vůbec nic udělat?Reforma s valorizací důchodů o tak směšnou částku nemůže projít.I důchodci musí jít do Prahy stávkovat a taky si důchodci musí uvědomit,že v příštích volbách nemůžeme volit naše velké strany,které nás dovedou jen zneužívat.Je třeba si zajistit místo v Parlamentu a Senátu a počkat,až nás přijde ODS prosit o to,abychom ji nenechávali v opozici.Jsme nejsilnější skupina občanů a nikdo by neměl likvidovat své voliče,tak jak se teď o to snaží právě ODS!

Ladislav 89481  71 let 01.12.2007 15:14
Vážení přátelé, pisatelé nížeuvedených komentářů. My jsme všichni tak bláhoví až nám je hanba. Myslíte si, že to politici po nás čtou ? Ani náhodou ! Oni nás potřebují, jen když se jde k volbám - to nám toho naslibují ! A pak skutek - utek´! Petr Nečas se vůbec nenamáhá, aby zareagoval.
ŘEŠNÍ: Již nikdy nebudu volit ODS !

Ladislav 89101  71 let 27.11.2007 11:10
Pane místopředsedo, pamatuji si Vás ještě z Rožnovské Tesly, no comment. Důležitější však je, že jste nám důchodcům sdělil, že přidání na důchodu ve výši 346 Kč je až dost, neboť stačí na zvýšené výdaje asi 140 Kč. Stále jste o tom ještě přesvědčen?
V poslední době se na veřejnosti raději neukazujete, nedivím se, neboť já jsem to spočítal, že ani přidání 645 Kč by naši situaci důchodců neřešilo,aby pokryla to, co jste si na nás ve zdražování vymysleli - právě dnes se podívejte na zveřejněný údaj o kolik a na kolik stoupl průměrný výdělek ve státě a kde jsme s jediným příjmem my - důchodci ? Styďte se i s Vašimi názory! Jsem zvědav, zda a hlavně jak mi odpovíte.

Máte pravdu 62190 26.11.2007 12:02
paní urbancová. Znám několik rodin,MUDr.+Ing.kde jim společný příjem činí více jak 60.000 o dítě se mohou poprat babičky aještě k tomu přibalí nákup. Stát i těmto rodinám poskytuje rodičovský příplatek. Tito lidé nemají žádné morální výčitky. Proč by nežádali,když mohou, ono se to hodí třeba jako splátka na nové auto.Já si myslím, že to bere i milenka pana Topolánka. Nebo si nežádala ? To bych se hodně spletla!

gabina 21312  62 let 23.11.2007 11:26
pane ministre.chystate zmeny ohledne duchodu pro rusy s trvalym pobytem,ale ten duchodec s trvalym pobytem mohl pracovat drive v rusku,pak tady.jak bude vypocitan duchod podle vaseho navrhu.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ivan Langer oficiální stránky Kateřina Jacques oficiální stránky Miroslav Topolánek oficiální stránky Jiří Paroubek oficiální stránky Václav Klaus oficiální stránky Bolek Polívka oficiální stránky Petr Rezek

Další osobnosti | Ivan Langer | Kateřina Jacques | Miroslav Topolánek | Jiří Paroubek | Václav Klaus | Bolek Polívka | Petr Rezek |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti