Můj komentář
Mé jméno Věk volitelně
Následují komentáře návštěvníků těchto stránek. Kterýkoli příspěvek
může být provozovatelem vymazán, zvláště urážlivé, vulgární nebo příspěvky mimo téma, které nejsou povoleny .
Pepa (65)05.03. 08:49
Topolánku, Jak to, že jsi zticha, když všichni hledají peníze na důchody, které jsi si půjčil na "porcování medvěda". Důchodci měli naspořeno až do roku 2040.Tak je koukej honem vrátit, jinak dostaneš brzo přes tu tvoji zlodějskou tlamu.
Paropupek 14.02. 18:40
Náčelník Stojící úd je ze stejného hnízda jako Vsetín.Podoba nikoli nahodna,spiknuti lotru s križkem a lotru s modrym ptakem
Čermák (67)01.02. 18:24
netvrdím že pam pospišil je génius.volf byl a je dacan. vy asi máte strach pane topolánku že něco se objeví i na vás.ona potrefená husa nejvíc kejhá
13.12.2011 14:06
A na Západě je to přesně stejné. Protestní hnutí je zaměřeno proti "velkému byznysu" - a proti "vládám". Lidi si - trochu opožděně - uvědomili, že dlouhá desetiletí podporovali podvodnou demokraci. Poslušně hlasovali pro politické strany - které pak předaly svůj demokratický mandát a moc lidu bankám a finančním makléřům a ratingovým agenturám, které všechny podporuje nepořádná a nepoctivá skupina "expertů" z amerických univerzit a výzkumných institutů, kteří udržují lživé přesvědčení, že jde o nějakou globalizační krizi a nikoliv o obří finanční podvod, vnucený voličům. Banky a ratingové agentury jsou dnes diktátory Západu. Podobně jako Mubarakovi a Ben Aliovi, banky jsou pořád přesvědčeny, že země, v nichž fungují, vlastní. Volby, jejichž prostřednictvím získávají banky moc, jsou na Západě dnes stejně tak falešné jako volby, k nimž byli po dlouhá desetiletí nuceni chodit lidé v arabských zemích, aby tak potvrdili vlastnickou moc svých diktátorů. Nepotřeboval jsem, aby mi na BC 2 vysvětlil v pořadu Inside Job tento týden Charles Ferguson, že ratingové agentury a americké banky jsou zaměnitelné instituce, že jejich personál se volně pohybuje mezi ratingovými agenturami, bankami a vládou. Chlapci z ratingových agentur dávali léta jen to nejlepší hodnocení - A - substandardnímu hypotéčnímu trhu a derivativům, které vytvořily obrovskou bublinu a uvrhly nás tak do finanční krize. Nyní titíž chlapci hrozí, že vysoké hodnocení, které poskytovali americkým finančním kriminálníkům, odeberou evropským zemím? Proč nikdo tyto podvodníky nevyšetřuje? Pořad Inside Job alespoň začal. Připomíná mi to, píše dále Robert Fisk, onu zbabělost, s níž tolik amerických reportérů píše o Blízkém východě a bojí se napsat cokoliv kritického o Izraeli. Lidé v arabských zemích se alespoň začali tohoto zbabělého chování zbavovat. Avšak když to začnou dělat demonstranti na Wal Stret, stávají se z nich "anarchisté", sociální "teroristé" amerických ulic, kteří požadují, aby Bernankovi a Geithnerovi byli postaveni stejně před soud, jako se to stalo s Mubarakem. My na Západě - naše vlády - jsme si vytvořili vlastní diktátory. Ale na rozdíl od lidí v arabských zemích, pro nás jsou nedotknutelní. Irský ministerský předseda Enda Keny obřadně informoval tento týden Iry, že nenesou odpovědnost za krizi, v níž se nacházejí. Oni to už samozřejmě sami vědí. Proč jim Keny neřekl, kdo nese za tu krizi odpovědnost? Není načase aby on i ostatní premiéři z EU nám to sdělili? A naši reportéři také?
HLV 08.12.2011 14:38
Nic není bez naděje. I my dole něco zmůžeme. Někdo chytřejší napsal: "Když se rozhýbe spodní vrstva, vršek spadne"! Vážení občané, nenechme neodpovědné v domnění, že jejich neodpovědnost je věčná! Vážení občané - naštvěte se! Slušní lidé - ozývejte se, vyjděte do ulic, přestaňte klopit hlavy! Přestaňte volit zloděje, korupčníky a ty, kteří 20let ukazovali, že nic neumí! Myslete na to, že bez Vás, slušné mlčící většiny, změna nikdy nepřijde a přitom už je tolik potřebná! Nechcete přece dobrovolně skončit pod mostem, v exekuci nebo na psychiatri?! Lidé bděte, zapojte se, nedejte se!
CheapOemSof 29.09.2011 03:48
WCKW9w I decided to help and sent a post to the social bokmarks. I hope to raise it in popularity! .
Alžběta (15)24.03.2011 21:07
Pokud by toto byly oficiální stránky, nikdy nemůžete napsat jméno Miroslav! On není Miroslav, ale Mirek.
24.12.2010 00:41
Ty si vychechtanej.
KlasJaroslav 16.09.2010 09:20
To,že Vondra prý na Topolánka tlačil,není důvod ,aby Topolánek za tento předražený nákup nenesl zodpovědnost.Pro tuto zemi by bylo nejlepší oběma znárodnit veškerý majetek,na náhradu škod.A oba poslat na Bytíz kopat uran pro Temelín,aby také jednou v životě dělali pro tuto zemi něco užitečného.
BílíCigán 03.09.2010 20:58
Ähoj blážo nezmizeli pouze jsme dovolenlkovali a bili jsme v lázních,aby jsme si zpravili nervi na další půl rok
Blažena 31.08.2010 14:33
BíláHolubice, odletěli do zahraničí za lepším. I pan Topolánek.
BíláHolubice 10.08.2010 19:01
co se děje kam všichni zmizeli?
KlasJaroslav 04.08.2010 11:40
Nyní vychází najevo,že Topolánek má,po "křišťálově čistém "Grosovi,též starosti s vysvětlováním původu svého majetku.Jak horentně prosazoval radar USA u nás,tak je dobré prověřit,zda nedělá agenta pracujícího pro USA a z toho pochází záhadné finanční prostředky.Možná,že právě studie jeho syna v USA mu umožňují snadno USA navštěvovat,za uvedeným účelem.Měli by se zpravodajské služby na jeho chování zaměřit.
KlasJaroslav 29.06.2010 09:58
Zase platí naše země mnohamilionové odškodné,údajně za justiční omyl.Za komunistů,když dělník udělal v práci zmetek,tak musel škodu hradit sám.Dnes ti nahoře mají vysoké platy a zodpovědnost nulovou.Tomu já říkám pravý ,nefalšovaný ,kapitalistický svinčík.
Prorok 27.06.2010 00:46
Pokud Topolánkovi pomohli ke korytu předsedy ODS komunisté,aby pravicovou politiku lidem pořádně znechutil,tak jsou opravdu mistři a uvedené se jim povedlo.
Akéla (42)23.06.2010 10:07
Proboha, kdo to tu zase píše pod mou značkou? Na tuto stránku nechodím, politické mrtvoly mne nezajímají.
KlasJaroslav 22.06.2010 22:06
Pro Jana.Dle mého názoru,právě ty Čechy,které,po údajné revoluci , svět nejvíce uznával a oceňoval,byli tací,kteří naši zemi otevřeli zahraničním zlodějům,aby ti ji mohli úspěšně rozkrást.Zahraniční oceňování ,těchto lidí, pak bylo odměnou ,za prokázanou službu zahraničním zlodějům.V tom spočívá i tajemství toho,že se dnes řítíme úspěšně ke státnímu bankrotu.To co se nyní hrne vládnout,na to vytahnout tuto zemi,od směřování ke státnímu bankrotu nemá.Důvod spočívá v tom,že neumí a ani nechce, zinkasovat ty,kteří od údajné revoluce nahrabali.Protože bylo příliš rozkradeno tak alespoň jen zbídačují, ještě více,ty už zbídačované.A to jen do té doby,pokud si to nechají líbit.Pak bude šance ,pro tvrdé chasníky,kteří budou mít na to vytahnout, tuto zemi ,z bídy.
Jana (71)22.06.2010 21:02
Paní Věra se přesně vyjádřila. Mluva pana Topolánka by asi nikomu nevadila, kdyby pracoval jako soukromník. Ale, jako politik a premiér se musí chovat velice slušně, aby nedělal ostudu ČR. Ano, měl by mluvit třeba jako prezident Klaus, který je ve světě uznávaná kapacita. Pane DaňkuMilane (60), Vaše poslední věta paní Věře ze 21.6. jasně ukazuje, že jste stejný hulvát, jako pan Topolánek a proto ho obhajujete. Jiný názor, než máte Vy asi také nesnesete, že? A místo jasných argumentů se uchylujete k velice nevhodným výrazům.
Evča 22.06.2010 19:44
a taky uměl lidi mlátit
KlasJaroslav 22.06.2010 04:02
Pokud někdo dělá předsedu vlády,tak se má slušně chovat a slušně vyjadřovat.Topolánek neuměl ani jedno,ani druhé.Na pastvě by se se svým chováním a vyjadřováním uplatnil.Ale,ukázalo se,že na vysokou politiku ,to ale nestačí.
DaněkMilan (60)21.06.2010 13:21
Paní Věro vy jste asi byla vychovávána v klášteře,že vám vádí Topolankova mluva. Topolánek je správný chlap a ten také tak mluví. To chcete aby mluvil jak Klaus nebo nejaký homosexuál. Když Topolánek je hulvát, tak vy jste super kr.a.
Věra 21.06.2010 00:43
A jak na mne působí Topolánek? To vím přesně.Jako samolibý hulvát,který si nevidí do huby.Pane Topolánku,jak vidíte,půjde to i bez vás a myslím si,že daleko lépe,i když zdaleka nejsem voličkou ODS.:)
Věra 21.06.2010 00:34
Političtí dinosauři Nečas a Němcová,ti Johnovi nevadí?
Klas 19.06.2010 12:02
Nečas si vytýčil skoro nadlidský úkol,a to,udělat z ODS,po tom co do ní za její existenci nalezlo,slušnou a důvěryhodnou stranu.To by měl mnohem snažší práci,pokud by si vytýčil prosazovat,v pekle,pro čerty výuku náboženství.
Cikánečka 17.06.2010 10:53
Klaus nám sliboval že utahování opasků bude 10let dnes už je to 20let a opasky už nenosíme ani na ně pomalu není, oni vedli tuto politiku a finance a když prohýřili všechno ze státní kasy tak by to měly zaplatit ze svýho proč my, my jsme se na rozkrádání a veřejných zakázkách nepodíleli .Oni nesou vinu tak at platí oni ,co my z čeho z toho mála?
Cikánečka 17.06.2010 10:46
souhlasím pokud na to člověk nemá tak nemůže mít tolik dětí ale není to o tom tato vláda chce svoje výdaje ušetřit na nepravém místě ,měla by se postarat o to aby lidé měli práci a mohli žít nezávisle na dávkách ale na co by se pak vymlouvali že jo? vždyt to je hrozný sahat lidem na důchody zvyšovat co se dá a vrchol všeho je snižování nebo odebírání dávek zdravotně postiženým toto je neskutečný a jinde ve světě by si to lidi nenechali líbit k ničemu dobrýmu to nevede prohloubí se tím akorát bída které je tu dost vždyt se podívejte jaký jsou tu průměrný výdělky to pokryje akorát nájem a co dál? Akdyž je žena samatak co zachvíli bude tolik bezdomovců že se s toho nevzpamatují.Takové opatření které nám ukazüjí by vymyslel člověk i ze zvláštníškolou hlavně že hazard se potporuje a naše vláda přemýšlý jestli jim má dat dvaceti procentní dan z příjmu to není politika ale hnus co tady se děje v našem městě romové pracují a ty co né pracují pro obec zadarmo aby měli sociálku a o tom se nemluví že uklízí město zadarmo tak kdyby jim daly plat tak by nemusely vyplácet dávky vždyt stejně uklízí tak co to má za význam každý člen rodiny odpracovává 20-30hodin úklidu města každý měsíc jinak nedostane nic většina z nich chce tuto práci dělat jako zaměstnanec a je jim říkáno,že to nejde,jen asi 30lidí je u města zaměstnáno na pracovní poměr a to z fondů evropské unie strašně máo o tom víte tyhle věcinikdo nezveřejnuje je to všechno postavený na hlavu a jim to tak vyhovuje ostatní je jen výmluva
Jolana 16.06.2010 18:23
Čekám na Fera aby mě udělal dalšího fagana a dostali větší přídavky. Fero robit nechce a nebude Ferovi jde nejlíb "práce" se mnou v pelechu, riká že to je jediná práce kterou zvládne.
Cikánečka 16.06.2010 17:46
tak vám teda povím to co jsem před chvilkou napsala tak mě to dlouho nepouštělo nic tam není ani jedno špatný slovo jen poznatek a zkušenost tak proč? Houby automat jen to co se hodí tak se pouští
Cikánečka 16.06.2010 17:35
chci vás všechny pozdravit,že vám na nás tolik záleží ale romové nemají prostě nemají bunky na učení ale je mezi náma dost vyučených a studovaných ale nikoho to nezajímá práci nedostane skoro nikdo je to na palicu neběžte dělat ale práci vám nedáme,nechceme vás.Tak jak s toho ven je to blázinec věřte mi
S 16.06.2010 17:16
pro -Klase ono vůbec žít je luxus ti nahoře dělají všechno proto ,aby jsme se ani těch důchodů nedočkali,to co se předvádí na ČT24 KDE JENOM UKAZUJÍ TŘI KRÁLOVÉ a ostatní kde jsou co to znamená jak může svět být spravedlivý když ho řídí takový lidi,kdyby studentům bylo tak zle tak by nevolili TOPjenže většina z nich jsou rozmazlení fagani,kteří ví už předem že vystudují a pro ty chudší -brigády jsou jen pro studenty jiných ani nechtějí tak ji není zle
Cikánečka 16.06.2010 16:50
pro J Špačka asi jste zapoměl,že rodina je základ státu a rodina bez dětí není nic je to jen prázdno a zase nic těm kdo nechcou/nemají/ děti se asi těžko umírá když po nich shrabe peníze cizí .Na koho se vlastně honili,spořili atd.velká rodina je radost a všude je to normální ,Američané taky mají 5-6 dětí a nikdo to nekomentuje .Nemluvím o jiných národnostech a žijí stejně jak mi tady .My žijem i když je to těžký ale vy nemáte čas žít pořád se za něčím honíte a kde nic tu nic jen strach o prachy ,ale to není život to je blázinec
JŠpaček (55)16.06.2010 08:54
Pane Klasi,nemáte pravdu pořídit su dítě je VELKÁ výhoda vemte si romské rodiny ty kdyby neměly děti tak se mají špatně, tak nepište takové nesmysly.
KlasJaroslav 15.06.2010 22:58
Pro S.Váš údaj je nepřesný.Možná někteří studenti jezdí do školy v drahých autech.Ale je i mnoho rodičů studentů,kteří se musí,v zájmu vzdělání svých dětí, strašně uskrovňovat.I když ani za komunistů,to neměli rodiče studujících dětí ,převážně také lehké.I tehdy rodina,na svém rozpočtu poznala,co je mít dítě na studiích.V tom,že se má dnes dost špatně i mnoho obyčejných lidí,jejichž děti ani nestudují ,máte pravdu.Hodně výhod,které platily ,pro mladé rodiny s dětmi, padlo.Začíná převládat názor,že dnes si pořídit dítě je luxus.
S 15.06.2010 21:02
co si s tím školným děláte starosti dnes studenti jezdí do školy v bavorákách a audinách mají bohatý rodiče to školné jim neublíží horší jsou na tom obyčejný lidi
Antiklas 15.06.2010 13:11
Oprava:Pro Akéla.Ta báseň,se mně též,líbila.Školné,však mladou, generaci,nemine.Jedině,by mladí,mohli namítat,když oni ho mají,platit,tak ať ho též,do státního rozpočtu,i s úroky, doplatí všichni,kteří od nástupu,komunistů,k moci,až dodnes, vysoké školy studovali,zadarmo.To by byla,pro státní rozpočet,mnohem větší náplast,než,budoucí školné.Pro budoucí,školné ,v parlamentu,bude určitě hlasovat, hodně těch ,kteří sami vystudovali,zadarmo.Ale navrhnout,přez,vysokoškolský titul,mnou uváděné,tak na to,jsou buď příliš hloupí,nebo,vyč uraní.Bylo málo čárek.
Akéla (42)15.06.2010 11:37
Pro KlasJaroslav. Klasi, víš že se občas trochu poškorpíme a pozlobíme, ale dnes ti odpovídám: Přesně tak, není co dodat.
KlasJaroslav 15.06.2010 11:34
Pro Akéa.Ta báseň se mně též líbila.Školné však mladou generaci nemine.Jedině by mladí mohli namítat,když oni ho mají platit,tak ať ho též,do státního rozpočtu, i s úroky, doplatí všichni,kteří od nástupu komunistů k moci,až dodnes, vysoké školy studovali zadarmo.To by byla,pro státní rozpočet,mnohem větší náplast,než budoucí školné.Pro budoucí školné ,v parlamentu,bude určitě hlasovat hodně těch ,kteří sami vystudovali,zadarmo.Ale navrhnout,přez vysokoškolský titul,mnou uváděné,tak na to jsou buď příliš hloupí,nebo vyč uraní.
Akéla (42)15.06.2010 07:36
pro S. Děkuji, ale skromně poznamenávám, že to není moje dílo. Ale moc se mi to líbilo, tak se chci podělit i s ostatními.
S 15.06.2010 07:23
pro Akéla výstižná básen super
Sibyla33 14.06.2010 22:40
pro Klase ale ne nepřeháním mělasem pořadník nabyt a dali ho známému a pak byly volby nešla sem a došli s s výboru a vyhrožovali mi poslala sem je někam a pak jsem nedostala ani doložku a když jsem chtěla vysvětlení proč a odvolala se tak sem se ocitla na polici atd byli taky zlý mysleli si že na nich nikdo nemá určitý věci hrozně přeháněli kdyby trohu slevili ,uvolnili trh nelezli do soukromí lidem tak tu dodnes byly každý by poslal demokraty do háje
Pozorovatel 14.06.2010 12:26
Ještě jednou pro Klase.Chtěl jsem jenom upozornit na to, jací jsme.Vidím lidi kteří radostně vykřikovali hesla k tribunám,jak dnes plivají na dnešní komunisty.Jaká je obecná morálka,taková je i politika. Co se týká špatné volby občanů-v začátku, po "něžné" a "sametové"-jak říkají studenti,bylo těžké odhadnout kdo je kdo.Později přibyl problém přeběhlictví.Když se začali rodit Kožení,tak Havel místo toho aby dupnul na brzdy,za čestné doktoráty a plácání po ramenou ,prodal svoji autoritu. Připouštím, že jsem prohlédl opožděně.Navíc odolávat totalitě kapitálu,je dnes skoro nemožné.-Zdravím.
KlasJaroslav 14.06.2010 11:17
Pro Sibyla3.Slušný člověk má mít svoji důstojnost a zároveň i trochu statečnosti,aby se mocných hned nezalekl.Já mám ,z vlastní zkušenosti ověřeno,že například škrtat komunisty při volbách šlo zcela beztrestně.Ale bylo nás přibližně půl procenta,kteří si tuto zcela beztrestnou činost dovolili.Kdo se bál komunistů,tak je ,v dnešní době z lumpů u moci, vystrašen ještě víc.Proto považuji Vaše tvrzení za přehnané a asi Vám má sloužit k tomu,aby jste takto zakryla svoji zbabělost se i v tom,co bylo zcela beztrestné se proti komunistům postavit.
Sibyla33 14.06.2010 06:26
já si myslím ,že to byl každý druhý a byli v ROH a nešlo ani o výhody ale měli klid kdo nebyl člen toho špiclovali všude i ten zasranej pouliční výbor,nedali pokoj
KlasJaroslav 14.06.2010 03:41
Ikdyž já jsem před rokem 89 patřil mezi antisocialistické živly,tak tvé tvrzení,že byl každý třetí Čech komunista popírám.Odhaduji,že tak přibližně každý desátý.Obvykle chtěli mít komunisté z členství někaké výhody.Zas tolik koryt,aby bylo na každého třetího nebylo.
KlasJaroslav 14.06.2010 03:36
Pro Pozorovatel.Právě ,že obyčejný český blb ovlivnil rozprodej státního majetku dvěma způsoby.Jednak,že do parlamentu a senátu volil lumpy.Ti pak státní majetek úspěšně rozkrádali a rozprodávali"za hubičku".Ještě tito lumpové mají tu drzost,že sami sebe nazývají politickou elitou.Spíše však jde o morální spodinu společnosti.Povahou mají nejblíže k hrabavé drůbeži.Dále se obyčejný český blb dopouštěl rozkrádání státního majetku přez kuponovou privatizaci a rozprodej podnikových akcií.Pokud by se k takovým lidem měla ,mladá generace ,až se dostane k moci,chovat spravedlivě,tak by jim musela vyplácet důchod,v pravidelném termínu,ale jedině na holý zadek bejkovcem.Protože by se ušetřilo značné množství finančních prostředků,tak by se začaly splácet astronomické dluhy.Na uvedených by se daly další finanční prostředky ušetřit i ve zdravotnictví.A to tak,že ti,kteří tuto zemi pomohli zbídačit,by měli nárok, ve zdravotnictví,pouze na bábu zaříkávačku.I tu si však platit z ušetřených finančních prostředků.Takže cesta z krize vede,ale chce to k lumpům a hlupákům strašně tvrdou ruku.
Pozorovatel 13.06.2010 21:15
Pro Klase.Nelze takto zobecovat. Vzpome si,že před rokem 89 byl téměř každý třetí čech komunista. Nikoliv z přesvědčení, ale z prospěchu. Červený dres vyměnili za jiný ze stejných pohnutek. Další věcí je,že politika se dělá v Praze a okolí,kde sociální podmínky jsou odlišné od zbytku republiky,hlavně pak Moravy. Byl to také jeden z důvodů rozdělení státu. Jen těžko může "český blb" ovlivnit rozprodej majetku.Byli to ti "schopnější","pracovitější",zkrátka-elity.Zkus prosím nalézti přiléhavější pojmenování.
KlasJaroslav 12.06.2010 23:07
Uznávám,že i mnoha důchodcům se dnes žije těžce a to pro ně bude určitě brzo mnohem hůř.Ale,než začnou bědovat,tak by si každý z nich,sám za sebe,měl položit otázku zda současnému špatnému stavu svojí troubovitostí pomohl. Většina důchodců,tím,kdo má na současném zbídačení této země a její cestě ke státnímu bankrotu svůj veliký podíl.To lumpáctví generace současných důchodců,dále dělat dluhy a tvářit se,že pro další generace zaplatit jimi nasekané dluhy bude hračka ,je neprůchodné.Po staré generaci vždy nastupuje generace mladá.V této zemi je pravděpodomné,že přijde den,kdy mladá generace,řekne generaci důchodců:"Vše co se dalo rozkrást jste rozkradli,nebo prodali.Mimo to jste astronomicky zadlužili tuto zemi.Tak si hladem chcípněte."Svádět vše jenom na ty nahoře nejde.Než se uvedení dostali nahoru,musel být obyčejný český blb,který věřil jejich pohádkám a do politických výšin ,k moci,jim pomohl.
Zvědavý 11.06.2010 20:25
Pro paní z Kréty: A to jistě v neděli, aby to všichni věděli.
S 11.06.2010 18:37
je to pravda pokud si to nevyzkouší na vlastní kůži tak budou podporovat tu pakáž
11.06.2010 18:27
Pro Zvědavý, byla jsem v p.i.
starší>>
1
filmy v kinech • dvd filmy • rubriky • světlomety • úklid domácnosti • synonyma