Oficiální stránky Radim Jančura
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Oficiální stránky Radim Jančura

Radim Jančura oficiální stránky
Foto zdroj: podnikatelroku.cz

Jméno: Radim Jančura

Oficiální stránky má Radim Jančura zde: www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=101858

Radim Jančurakontakt zde: www.studentagency.cz/napiste.php

Diskuse o osobnosti zde: Místní diskuse

Kdo je Radim Jančura?

Radim Jančura je majitelem společností Student Agency a Orbix. Od roku 1996 postupně vybudoval v České republice největší firmu zabývající se prodejem letenek a jazykových i pracovních pobytů v zahraničí. Razantně vtrhl i na trh autobusové dopravy. V roce 2007 začíná síť čtyřhvězdičkových hotelů (jako např. Dům pánů z Lipé) zaměřených na obchodní klientelu. Skupina Student Agency zaměstnává kolem 750 zaměstnanců. Radim Jančura se stal Podnikatelem roku za rok 2005.

The Visitor (Young, Neil + Promise Of The Real) Hra o trůny 7. série 4DVD (DVD Filmy) Live In Prague (Zimmer, Hans) 100% Scooter - 25 Years Wild & Wicked -digi- (Scooter) Rest Of Our Life (Mcgraw, Tim/faith Hill)

Radim Jančura diskuse

Jak na vás Radim Jančura působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

TČerna 19312 26.08. 21:40
pokračování:Vše u Vás bylo zaplaceno včas ve Student Agency v Praze a bez problémů.Jizdenku co jsem platila v DB Heidelberg abych se dostala do Prahy mě stála 107,60 euro tak to byl nejdražší pobyt se Student Agency a take s tím vším zklamaná.Vic z němčiny ale přivezla zklamání -transfer ,kapky vody na podlaze a odjezd autobusu beze mne.Byla jsme s vaší agenturou více krát a všude jsem vás chválila.Ted je to jen velké zklamání .

TČerna 19312 26.08. 21:39
pokračování:Vše u Vás bylo zaplaceno včas ve Student Agency v Praze a bez problémů.Jizdenku co jsem platila v DB Heidelberg abych se dostala do Prahy mě stála 107,60 euro tak to byl nejdražší pobyt se Student Agency a take s tím vším zklamaná.Vic z němčiny ale přivezla zklamání -transfer ,kapky vody na podlaze a odjezd autobusu beze mne.Byla jsme s vaší agenturou více krát a všude jsem vás chválila.Ted je to jen velké zklamání .

TČerna 19312 26.08. 20:17
Vážený pane
Píšu vám ohledně toho,že si musím stěžovat na váš tým ve Student Agency v Praze ,protože co jsem nastoupila do autobusu DB,tak jsem podala stevardce jen papír s časem odjezdu a místo sedadla,hned se mne ptala kde zbytek já řekla že to mi vytiskly ve Student Agency v Praze a víc už se neptala .Autobus do města Heidelberg přijel se spozdenim ,transfer na mne nečekal a tak jsem volala help Student Agency že transfer nikde není a pracovnice Student Agency mne obvinila že za to mohu já,že jsem měla zavolat do školy a transferu ,to byla sobota 6.8.17 a komu by jsem měla volat ,nevím abych se mohla dostat na místo ubytování ,tak jsem si objednala taxík který mne stal 14euro.Tak jsem zaplatila podruhé,první ve Student Agency a teď taxikáři.Tak mne přivezl taxík k hostitelské rodině paní Birgit Ross u které jsem měla prožít 14dni a to z toho domu odcházet do školy.Pani byla doma .Já jsem dospělý člověk a myslím že když ke mně přijede na pobyt host tak povím toto,prosím Vás zde máme koupelnu ,zde odkládáme boty,kabát a po koupání zde místo na osušku .Pani hostitelka mě oznámila jen minimum,krom toho kam mám dát boty a deštník nebylo řečeno i když má na pokojích parkety.Venku pršelo ,když jsem se vrátila ze školy a mokrý deštník jsem postavila na podlahu .Ta když to paní Ross viděla řekla mi ,že jsem jí zničila podlahu a že budu platit ,a tak zavolala do školy a ta potom volala do Student Agency a volalo mne .Že jsem paní zničila podlahu a ted podlaha bude kostrbatet .Byla jsem z této události smutná .Místo kde stál deštník jsem vyfotila a poslala Student Agency jak podlaha vypadá .Jsem nic nedělala řešila vše co nebylo spojeno s výukou němčiny .Ale ten pobyt nebyl taky levný tak jsem si privezla užitek ze studijního pobytu.Dne 17.08 jsem dostala papir ve škole že musím zaplatit deposit den před odjezdem domu a ještě mne informovali že mi ho vrátí 19.08 při odchodu hostitelské rodiny, Škola nebyla za rohem časově bych jsem nemohla to zvladnout. Taxi bylo objednáno na 19.08 na 9hod.rano ,tak jsem psala email co a jak ohledně depositu Student Agency.Já myslela že platí hned jak student přichází do školy a ne den před odjezdem .Den18.08 byl den vyřizování a volání,a řešení depositu při druhý cestě do školy mi konečně dali peníze (deposit)dostala zpet z toho všeho jsem měla nervy na dranc přijela jsem na hodiny němčiny a ne hodiny volání a myslela jsem ,že už žádné volání nebude .Den 19.08 bohužel nebyl na 9.00 hod ráno transfer ale přijel v 9:10 a když jsem přijela na hlavní nádraží vlakove Heidelberg tak jsem chvátala abych stihla vlak a vlak nikde ,vlak žádný a autobus ujel a já myslela že bude po mě ,jsem velice citlivý člověk a hrnuli se mi slzy ,třikrát jsem se snažila dovolat Student Agency až po čtvrty mi to vzali a váš pracovník mi sdělil že žádný vlaky nejedou a ze za to mohu sama,bylo to tak,co jsem udělala ,když jsem se uklidnila ,musela jsem si zaplatit jízdenku do Prahy ze svého .Vše u Vás bylo zaplaceno včas ve Student Agency v Praze ... (zkráceno)<|i>

Anonym 37175 26.08. 08:36
Letim z Malty, s partickou lidi ze student agency, 40minut zpoždění problem v dokladech jedne z princezen, chování horníků po šichtě u piva ,,omlouvam se horníkům,,! Fakt spatna reklama..Petr

Vlach 90143  69 let 03.08. 09:41
Zdravím,
po velmi špatných zkušenostech s doručováním zásilek Českou poštou i s dalším, soukromým subjektem, vidím možnost nápravy ve vzniku nové doručovací firmy, dobře řízené. Pan Jančura by snad mohl pomoci.
S pozdravem
J. vlach

UnAmi 19398  70 let 05.06. 13:09
Duo Langer - Jančura

Josef 9369  72 let 11.05. 08:51
Zdar, už je jasno proč hájíte Babiše!! Také máte nezdaněné dluhopisy, a proto Babiše bráníte, hnus!!

Sušánka 19401  59 let 22.04. 11:39
Vážený pane Jančuro, přestože si vás vážím, dnes jsem rozladěn. Dnes vyšla zpráva o vašem novém autobusovém spojení Praha Špindlerův Mlýn bez zastávky v Sobotce. Pro Vás není problém vyřešit zastávku, aniž by autobus zajížděl do města a nešlo by o žádné zdržení vašeho spoje. Sobotka je navštěvované místo, vstup do Českého ráje. Zvažte prosím mou připomínku.
Děkuji S úctou Sušánka

Eva 19361  59 let 10.03. 19:11
Měla jsem zlomenou páteř, ruku, nohu a klíční kost. Pohybuji se těžce o berlích. Ale vlakem Regiojet bych si po dobrých zkušenostech jet troufla.

OZ 37156 27.01. 10:15
Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že tomuto pánovi nejde o žádné hlubší cíle než je jeho vlastní zisk a pohodlí.
Na tom by nebylo nic špatného, pokud by se veřejně neprezentoval jinak. Rád poukazuje na chyby ostatních, ale pouze ve snaze se zviditelnit. Svoje manažerské chyby nekomentuje. Přestože na svých stránkách nabádá veřejnost k dotazům, tak se neumí ke konkrétním problémům postavit čelem a neodpovídá na ně. Proto přejme tomuto pánovi jeho úspěchy, ale neopěvujme jej a nevěřme tomu, že jeho zájmy se upírají také jiným směrem než je jeho osobní prospěch.

Vlastimil 3714 02.12.2016 03:08
Nekupujte si letenky se Student Agency! V případě problémů vám s ničím nepomohou a při koupi letenek napřímo ušetříte spoustu peněz!! V případě jakýchkoliv problémů dávají ruce pryč a vůbec s ničím vám firma pana Jančury nepomůže!! Je to zkušenost k nezaplacení!!

MiroslavBeran 14122  56 let 28.11.2016 19:44
Pane Jančuro,včera v pořadu ČT, jste otevřel téma tzv.Hlubocké mafie,bohužel mám se skupinou kolem Pavla Dlouhého svoje zkušenosti od vyhrožování fyzickou likvidací,nyní nás likvidují prostřednictvím rezortu zemědělství, konkrétně 1.náměstkem Jirsou to všechno z důvodu chystané privatizace Lesů ČR.Snažil jsem se dohodnout na úřadu vlády, marnost nad marnostIng.Miroslav Beran předseda burzovní komory Plodinováé burzy Brno telefon 734200231

JanaŠ 85461  33 let 27.11.2016 20:40
S Vaší společností cestuji pravidelně, již několik let, každý měsíc autobusem z Českého Krumlova do Prahy a zpět. Úžasné pohodlí, rychlost, čistota, přesnost, skvělý personál i celková úroveň, kterou žádná jiná společnost nenabízí. Držím panu Jančurovi palce v boji s politickou jihočeskou omezeností! Nedejte se, my Vás tady potřebujeme!

Miroslav 3761 23.11.2016 18:43
Dobrý den,
doopravdy jste nám chtěli nabídnout super akční letenku!! Cituji:
Varianta s Atlas Global: odlet 21.12., návrat 23.12. Cena letenky 1988 CZK letištní poplatky 162 CZK transakční poplatek 750 CZK, celková cena 2900 CZK | za osobu. - v ceně 20 kg zavazadla k odbavení
Na osobu 2900Kč. tzn pro 2 osoby 5800!! Cena s Atlas Global , kdy jsme si koupili sami letenky je 17,57 USD pro jednoho na 1 let, celkem = 70,28 USDx 25 = 1757Kč za Lety pro 2 osoby!! Ušetřili jsme přes 400Kč. Nezlobte se paní Janičinová a Sehnalová, tady se bohužel již jedná o lichvu. Znovu vás žádám opakovaně o vyjádření i pana Jančuru. Transakční poplatek je za 1.500 za 2 osoby na tak krátké lety je naprosto skandální. Bohužel si přečtěte paní Janičinová e-mail, který jste nám osobně poslala, jakou maximální částku si účtujete za vystavení letenky . Přeposíláme i na sociální sítě. Bohužel se jedná o firmu Student Agency.
S pozdravem Kolínský M, Krenžálek V.

Miroslav 37616 21.11.2016 18:00
Vážená paní ředitelko,
stále si neuvědomujete podstatnou skutečnost, že tyto akční letenky jste nabízely na vašich stránkách společnosti SA z Istanbulu do Mahé. Asi jste při této nabídce museli vědět, že váš klient do Istanbulu nepojede vlakem či autobusem, ale musí si koupit separátní letenky. Toto jsme si také ověřovali u vašich prodejců letenek a také dostatečnou dobu přestupu!! Bohužel nesete plnou odpovědnost a bráníte se zuby nehty. Znovu vám odpovídám stejně, nevzdáme se a budeme bojovat dál!! Váš zákazník doufám není jen k tomu aby jste inkasovali zisky za prodej letenek a pořád doufáme, že se firma pana Jančury postaví za své zákazníky. Jinak využijeme všech prostředků k tomu, abychom seznámili,co nejvíce vašich klientů s problémy se spol.SA a jak jsme již psali jsme seriozní a vše bude dle pravdy. Poslední kapkou byly neskutečně předražené lety se společností Atlas Global oproti koupi přímo na stránkách Atlasjet.Toto bylo z vaší strany jako poděkování za problémy, které jsme s vámi měly. Doopravdy se nám nikdy nestalo, že by si firma stálých zákazníků vůbec nevážila.

Jana 37194 09.11.2016 17:56
Mať Ul Inka Martin (město)
Zamestnávateľ roka a 65533; Nechajú zamestnancov prespávať v nejakých pofidérnych "bytoch", kde je pleseň a podobný hnus, ani im neprekáža, že musia spať " někdy až 7lidí v jedné místnosti" a ešte potupne na matracoch na zemi..nemám slov

Vlastimil 3722 08.11.2016 19:06
Dobrý den,
omlouvám se, ale tento slogan je doopravdy výsměch všem zákazníkům..
"Od počátku jsem věděl, že klíčem k úspěchu jsou skvělé služby a rozumné ceny. Mojí motivací není vydělávat peníze, ale měnit svět k lepšímu." Možná toto je vize pana Jančury, ale vy toto naprosto nerespektujete a jdete jiným směrem, co nejvíce zisku a zákazník na posledním místě!
Jedná se o prodej letenek.

Vlastimil 3722 08.11.2016 19:00
Dobrý den, pane ..
omlouvám se, naši komunikaci k této věci považuji již za uzavřenou.
S pozdravy
Věra Janičinová
obchodní ředitel - letenky
toto nám paní Janičinová napsala, když jsme reklamovali lety se Student Agency. Zaplatili jsme tisíce korun navíc a v případě jakýchkoliv problémů dávají ruce pryč a stálému zákazníkovi vůbec nepomohou!! Nikdy jsme se nesetkali s takovým přístupem. NEKUPUJTE LETENKY SE STUDENT AGENCY!

Miroslav 3722 08.11.2016 18:35
Vážený pane Jančuro,
prosíme vás, aby jste odpověděl na naši kritiku s koupí letů se SA. Jsme vaši stálí zákazníci, kteří Vás vždy podporovali a koupili jsme si se společností Student Agency minimálně 10 letů, jezdíme vašimi autobusy a vlaky. Jsme naprosto zklamáni s řešením našich problémů s lety a řešením paní ředitelky, která je přímo zodpovědná ve vaší společnosti za lety se SA.

Miroslav 3722 08.11.2016 18:29
Přeposílám další konverzaci bez odpovědi ze strany Student Agency, kde nás paní ředitelka Janičinová naprosto ignoruje.
Ještě jsem vám chtěl napsat, že já na rozdíl od vás nepracuji v soukromé společnosti, ale v mezinárodní a mám přímého nadřízeného také ředitele, který nám na všech společných setkáních říká, že zákazník má vždy pravdu a i když přijde neoprávněná reklamace, tak vždy hledáme chyby u nás a ne u zákazníka a za to si ho nesmírně vážím a posouvá nás to na trhu dál a jsme úspěšní. Firma pana Jančury je asi založena na jiných hodnotách a doopravdy velmi nás to mrzí a tak, jak jsme ho podporovali, tak nás vaše jednání skutečně moc zranilo a budeme bojovat dál! Abych za letenku dražší o několik tisíc korun nedostal vůbec nic, jen, že si ji mohu pořídit v českém jazyce je naprosto nedostačující a lidem toto nedochází. Ta samá letenka vám přijde na e-mail zdarma. Jen, co musíme udělat ji vytisknout, ale to jsme museli i se Student Agency. Děkujeme vám za tuto školu, kdy jsme zjistili, že při koupi letenek bez vás ušetříme a ještě si myslím, že dopravce by nám vyšel vstříc v případě problémů a toto již vidíme i v přímém kontaktu s leteckou společností TA. Vaše firma pana Jančury jen inkasovala a benefit ve formě servisu není bohužel vůbec žádný. Věřím tomu, že se jednou s panem ředitelem spojím a vše, co jsem si podstoupil s vámi si vysvětlíme. Je mi líto vaší absolutní nespolupráci s klientem a arogancí. Moc mě to mrzí a pokud bychom toto věděli, nikdy bychom nepoužívali vaše služby.

Miroslav 3722 08.11.2016 18:25
Přeposílám konverzaci s paní Janičinovou, ředitelkou zodpovědnou za lety. Odmítá s námi dále komunikovat a řešit problémy se změnami letů. Napsala, že komunikace s námi je ukončená.
Dobrý den,
paní Janičinová, komunikace určitě uzavřená není a my jsme zaplatili spoustu peněz navíc, že nám dáte servis za tyto peníze. Vím z internetu, že takto komunikujete se svými zákazníky. Již jsem umístil na diskuzní fora zkušenosti s vámi a firmou Student Agency, kde vy jako ředitelka odpovědná za letenky vůbec nespolupracujete s kliety, kteří měli s lety nějaké problémy. Žádám vás opakovaně o reakci na moje e-maily nebo o vrácení částek za servis, který neposkytujete vůbec žádný. Již jsem si koupil letenky a toto také umístím na net z Istanbulu do Antalya a zpět levnější o 400 Kč se stejnou společností, s jakou jste mně letenky nabídli vy, společnost Student Agency v reakci na problémy, které mě vznikly a jako akční!! Kopii své letenky a za vaši cenu dám také na internet, aby vaši zákazníci věděli co a za jakou cenu si kupují od Student Agency. Také napíši, že si účtujete max 500 Kč a mám to v e-mailu od vás. Tu arogantní větu, viz níže, že klient, ze kterého jste již měli tisíce a nebudete s ním komunikovat dále je naprosto z vašeho postavení skandální.
Přeji pěkný víkend.
S pozdravem Kolínský Miroslav, Krenžálek Vlastimil

Miroslav 37218 07.11.2016 18:05
Dobrý den,
jelikož jsem paní Sehnalovou požádal o akční letenky a doufal jsem, že nám po problémech, které nám způsobila společnost Turkish Airlines nabídnete akční letenky, tak jsme se ve vás s cenou, kterou jste mi poslali naprosto zklamali a byli šokováni. Koupili jsme si se Student Agency za poslední roky spoustu letenek a doufali jsme, že dostaneme dobrou cenu. Společnost TA nám změnila všechny odlety a přílety na Seychely, dokonce let na Seychely o den a tímto se nám zkrátila dovolená na Seychelách o 3 dny, protože bychom nestihli přestup v Istanbulu. Proto jsme hledali variantu 3 dny v Antalyi a mysleli jsme si, že za problémy, do kterých jste nás dostali dostaneme velmi levné letenky do Antalya, tak jste nám poslali doslova letenky za naprosto předraženou a hamiždnou cenu. Jelikož nabídka od vás nešla, koupili jsme si včera letenky také se společností Atlas Global za 35,14 dolarů, kde je v ceně i kufr o hmotnosti 20kg a zpáteční cena je stejná, takže jsme ušetřili čtyřitisíce korun, zpáteční letenky za obě cesty nás vyšli na tisícsedmsetpadesát korun pro oba a vámi nabídnutá akční letenka je na pěttisíc osmset korun. Doopravdy jste se nám vysmáli a chtěli jste na nás opět vydělat další peníze.
Vždy jsem si vážil pana Jančury a podporoval jsem vaši soukromou společnost. Nyní ale vidím, že buď pan Jančura neví co se mu děje ve firmě nebo doopravdy nevíme, co si o vašem jednání máme myslet a vysmíváte se zákazníkům. Toto byla poslední kapka a se Student Agency si nekoupím já ani moji známí a přátelé žádnou letenku a nebudeme využívat vašich služeb. Ještě jste byli tak drzí, že jste nám napsali, že se cena letenky může zvyšovat, abychom si ji rychle koupili a vy jste měli další zisky a další oklamané zákazníky. Jde vám jen o zisk a vůbec ne o zákazníka. Mohli jste z nás za malou laskavost mít další zisky ve formě dalších služeb zakoupených s vaší agenturou a hlavně spokojeného zákazníka, který se k vám bude dále vracet.
Zvolili jste ale jinou možnost, pro vás z krátkodobého hlediska možná ziskovější. Styďte se.
Kolínský Miroslav

Miroslav 37521 05.11.2016 15:23
Tak doufám, že když jsem to napsal slovy, tak to tam vydrží..Doopravdy se jedná o čtyři tisíce korun navíc se Student Agency, než koupě letenek přímo s místním dopravcem Atlas Global!

Miroslav 37521 05.11.2016 15:16
Znovu jsem napsal o čtyři tisíce korun a jedna nula opět zmizela, doopravdy podivné a někdo se tu s snaží o manipulaci s daty..

Miroslav 37521 05.11.2016 15:14
Bohužel došlo k manipulaci s daty na teto stránce a letenky se Student Agency na lety z Istanbulu do Antalya a zpět byly dražší o 400 Kč!! A to se stejným dopravcem.

Radek 37140 03.11.2016 19:04
Koupě letenek se Student Agency je zaplatit jen nemalé peníze za letenky navíc a v případě problémů vám vůbec s ničím nepomohou. Kupujte letenky od dopravců napřímo, ušetříte peníze!!

Vlastimil 37140 03.11.2016 19:00
Bohužel nejhorší firma na prodej letenek, jakou jsme kdy poznali. Kupujte letenky na přímo a ne se Student Agency! Jen si přirazí pár tisícikorun k letence a v případě jakýchkoliv problémů dávají ruce pryč a vůbec vám nepomohou!!

Miroslav 37140 03.11.2016 18:41
Dobrý den,
velmi si vás vážím, za to jak jste posunul kvalitu cestování po celé ČR a myslím si, že takový posun ke kvalitě za dobré peníze nikdo v naší společnosti nedokázal a pomohl jste český národ dostat do čistých vlaků ve vysoké kvalitě a neskutečně jste zlepšil kulturu cestování.
Bohužel jsem ale velmi zklamaný s koupí letenek s vaší společností. Koupili jsme si letenky se spol. TA na Seychely. Na tyto letenky jsme s přítelem šetřili dlouho a moc jsme se na let i pobyt s TA těšili. Na vašich stránkách jsem se dočetl o akčních letech z Istanbulu na Mahe Island a koupili jsme je. Volal jsem na vaši linku a zjišťoval návazný let do Istanbulu a koupil ho raději o den dříve, abychom neměli s návazností letu žádný problém a toto nám bylo potvrzeno na vaší lince, že doba na přestup je dosti dlouhá. Jaký byl šok, když jste mi napsali, že TA mění jak dobu příletu do Istanbulu o hodinu z důvodu změny času a let na Seychely nám posunuli z Istanbulu dokonce o den a my jsme zjistili, že z přestupu v Istanbulu v délce 6 hodin zbylo jen 50 minut a takový přestup není možné zvládnout. Obrátili jsme se na paní Sehnalovou a chtěli jsme posunout z Prahy odlet dříve o jedno letadlo, abychom přestup v Istanbulu zvládli. Toto bylo okamžitě se spol. TA zamítnuto, pro nás naprosto nepochopitelně. Volných míst bylo hodně. Nabídli kompenzaci na let Istanbul-Seychely, bohužel toto jsme nemohli akceptovat, jelikož máme zaplacený pobyt na Seychelách a nejde stornovat. Navíc by nám propadli letenky do Istanbulu. Hledali jsme další řešení a paní Sehnalová nám řekla, že dělají maximum a chtějí posunout odlet na Seychely o den. Já jako amatér jsem si okamžitě přes prohlížeč zjistil, že další let je až za 3 dny a je neskutečné, že se paní Sehnalová na další odlet nepodívala a ztratili jsme další den..Nakonec jsme se domluvili na jediném možném řešení se kterým spol. TA souhlasila s posunutím odletu z Istanbulu na Seychely o 3 dny, dříve let není a požádal jsem paní Sehnalovou o akční lety z Istanbulu do Antalya, kde počkáme na odlet do Mahé za akční cenu a poslali nám nabídku cca o 400 dražší než jsme si koupili lety sami a paní Sehnalová tvrdila, že si nic neúčtují navíc!! Chtělo by si to přečíst všechny e-maily mezi námi a posoudit situaci, ale jsem naprosto zklamán a šokován s přístupem SA a řešení ze strany SA. Místo toho, aby paní Sehnalová jednala o levných letech do Antalya, tak jste nás chtěli natáhnout o další 400Kč navíc a my jsme koupili zpáteční lety za zlomek vaší nabízené ceny. Využívali jsme se Student Agency vaše služby s láskou a nyní jsme zjistili, že letenky dražší o spoustu peněz absolutně není potřeba kupovat s vámi, neboť v případě problémů se změnami letů nedokážete vůbec působit na leteckou společnost tak, aby uznala chyby a zákazníkovi vyšla vstříc. Podpora ze strany letenek Student Agency je naprosto žalostná a pro nás naprosto flustrující. Koupili jsme si v dobré víře lety a ty byly bez kompenzace všechny změněny a bez náhrady. Přišli jsme o spous... (zkráceno)<|i>

Jiří 90143  68 let 21.10.2016 23:23
děkuji za volební výsledek
lhář a zloděj pana Jančuru žalovat nebude, je to jasné

Jana 77197  74 let 18.10.2016 16:09
Z jiného soudku- 3 týdny čekáme na odpověď k vyřešení situace se čtyřhodinovým zpožděním autobusu při příjezdu z Osla do Prahy, kdy ujel spoj, na který byly zakoupeny jízdenky.. Bylo nutné koupit jízdenky na jiný spoj, mimořádné finanční náklady. Mailem jsme ihned komunikovali s firmou, bylo přislíbeno řešení, další vyjádření žádné a na poslední 2 maily odpověď žádná.. Jinak se Student Agency jezdíme pravidelně každý rok a nikdy jsme problém neměli.

Petr 10967  69 let 09.10.2016 14:14
Velké díky za odsun lháře Haška

Robert 88228  41 let 04.10.2016 22:51
Vážený pane Vančuro, chci Vám poděkovat za skvělou předvolební kampaň. Příslovím a komentářem jste pana Haška dokonale vyhmátnul. Váš styl a vyjadřování jsou při tom naprosto noblesní. Možná jste mohl lidem ještě připomenout, že pan Hašek 11x lhal o schůzce na Hradě s panem Zemenam, aby se pak jako malý kluk musel přiznat. Je mi stydno, za takového politika a hejtmana našeho kraje. Budu věřit, že lidé mají dost tohoto lháře, politického kariéristy a dají hlas tomu, kdo jak říkáte, má za sebou hezký životní příběh a něco dokázal. Ať se Vám daří, pane Jančuro.

IvanPošmourn 18524  50 let 04.10.2016 22:34
Vážený pane Jančuro, jste správný a odvážný člověk. Doufám že soudní a slušní voliči v JK se seberou a konečně i jim dojde co je M. Hašek za osobu a že jeho hanba je i jejich hanba. Myslím, že kdyby nebyl hejtmanem, byl by se stejnou chtivostí třeba krajským tajemníkem SSM. Děkuji, s přátelským pozdravem I. pošmourný

Libor 93213  50 let 04.10.2016 22:33
Díky za Vaši angažovanost a statečnost.

JiříPaták 89133  57 let 04.10.2016 22:09
Vážený pane Jančuro, výborné!! jen tak dál. ke stavu silnic jako řidič auta i silnějšího motocyklu: je to hrůza na motorku častokrát i dost nebezpečné. pokud přijedu do kteréhokoli jiného kraje, mají vodorovné značení i na úzkých silnicích 3. třídy. Jak se potom na takových silnicích jezdí za mlhy, deště a tmy není nutno popisovat. v JM kraji není za posledních nejméně 5 let obnoveno vodorovné značení ani na státní silnici (konkrétně z Brna na Vyškov). pokud se Vám tohle podaří zveřejnit do voleb gratuluji. hezký den

Anonym 10968 04.10.2016 19:16
Vážený pane Jančuro, děkuji Vám za současnou statečnou předvolební kampaň! Klobouk dolů!

JVolf 86134  67 let 03.10.2016 19:06
Jančuro, chlape jeden jseš borec a držím všechny palce. Vydrž!!

Dušan 62130  65 let 03.10.2016 12:48
Vážený pane Jančuro
Velký aplaus nynější kampani k volbám do kraje proti JUDR. ze Sládkovičova Haškovi.
Jen tak dál a větší kapky ,aby ten lhář skončil v propadlišti dějin,
kam patří.

EvaRydvalová 77152  67 let 24.09.2016 15:10
Vážený pane Jančuro.Jsem nadmíru spokojená s vaší společnosti Regio,kterou jsem využívalana trase Liberec - České Budějovice od prvního dne,kdy začala fungovat12 let,kdy jsem v ČB pracovala.Vzpomínám nerada na Jihočeskou autobusovou společnost,to bylo utrpení.A nyni se na Vás obracím s otázkou,zdali neuvažujete o přímé lince Liberec - České Budějovice.Mí známí z ČB rádi poznali Liberec,ale některým vadí ten přestup 40min z ČM na Knížecí.Nebo bych alespoň navrhovala stejné autobusové nádraží při výstupu a nástupu z jednoho města do druhého.Budu se těšit na Vaši odpověď.S pozdravem a přáním zdraví celé Vaší rodině a hodně pevné nervy i úspěchů v podnikání.Vaše 12 let věrná cestující Eva.

OndřejDočeka 89235  40 let 11.08.2016 15:52
Pane Jančuro, mohl byste, prosím, zveřejnit na nějakých autobusech i soukromý kontakt na sebe samého? Aby se Vám zákazníci mohli se svými bolístkami svěřovat rovnou a hned a ne přes nějaké prostředníky,maily nebo podatelny? Když by to měl zvládnout premiér a ministr, proč ne vy?

Eva 19361  59 let 05.07.2016 17:33
Dobrý den,
na hranický viadukt se asi nesmí, ale já tam chodím. A čekám tam tak dlouho, až projede váš žlutý vlak. Pak jsem spokojená. Dokud bude jezdit, je to pro mě symbol toho, že všechno je v pořádku. A že jdeme správným směrem. Přeji hodně úspěchů.

PetrVeselý 31134  50 let 21.06.2016 11:52
Vždy jsem si Vás vážil, ale teď jste mě zklamal. Jen jste ukázal, že jste napojen na Šlachtu a jeho kamaráda Albiho

Lojza 17892 20.06.2016 16:23
Pane Jančuro, Vaše kampaň na pana Chovance je trapná a ubohá.

Zlatuše 21319  56 let 20.06.2016 11:16
Dobrý den pane Jančuro,
včera jsem míjela Vaše žluté autobusy na Plzeňské dálnici.
Vaše plakáty ministra Chovance jsou odvážné, vtipné a dle mého i pravdivé. Jste nezávislý a odvážný. Držím Vám palce a máte můj obdiv.

AntonínKolář 8183  59 let 20.06.2016 11:07
Dobrý den.
Pane Jančuro,
rád bych Vám poděkoval za zveřejnění kontaktů na některé představitele naší vlády.
Stejně jako Váš mluvčí zastávám názor - "Zveřejněná čísla jsou podle mluvčího společnosti Student Agency Aleše Ondrůje služební a lidé jejich provoz platí prostřednictvím svých daní."
Daňový poplatníci zaplatili ministrům mobilní telefony a jak provoz těchto mobilů , tak i provoz e-mail pošty je placen z veřejných peněz - z daní každého z nás. Proto bych uvítal, zveřejněte i čísla na ostatní členy vlády. Proč preferujete jen některé členy vlády (samozřejmě vy uvedenou reklamu platíte a vy rozhodujete co necháte zveřejnít)? Na pana Jurečku (ministr zemědělství) nemusíte, on svůj telefon zveřejnil a dokonce vezme hovor i od běžného občana a je schopen v rámci svých možností záležitosti řešit.
Podívejte se jak jsou na Ministerstvu zemědělství zpracovány kontakty na jednotlivé odbory a pracovníky ministerstva. A naopak, jak to vypadá na ministerstvech "pod správou" hnutí ANO - nejlépe co největší utajení, aby nás někdo nemohl obtěžovat.
K těm připomínkám zde na pana Babiše a hnutí ANO!!
Řešíme problémy s ochranou vodního zdroje pitné vody (údajně ochrana životního prostředí je pro tuto vládu priorita). Na ministerstvech, která nejsou obsazena ministry za hnutí ANO je možné najít podporu. Ovšem na ministerstvech, kde jsou lidé ( pí. Šlechtová, p. Brabec, p. Ťok) za hnutí ANO, dá odpovědných pracovníků (včetně ministrů) nejvíce práce zdůvodnit jak nemohou NIC dělat.
BUDE LÍP , Chceme lepší Česko - "svinstvo" a podvod na občany.
Co dokázal pan Babiš - KONTROLNÍ HLÁŠENÍ nebo více papírů k daňovému přiznání? Poslat 50 miliónů "ožralým" Ukrajincům, přitom na léčbu naších nemocných dětí se pořádají benefiční koncerty a sbírají vršky od PET láhví. Tak to je v provedení pana Babiše to LEPŠÍ Česko?
Doporučuji všem, ať si zkusí, jak to BUDE LÍP, funguje v praxi!! My si to zkusili.
Přeji hezký den.
Antonín Kolář

VěraChadimov 77158 17.06.2016 23:05
Konečně se někdo ozval! Děkuji Vám za to a doufám, že tento marasmus, který opět vystrkuje ne růžky, ale rohy, nebude mít dlouhé trvání (viz. Ivan Langr včera v Událostech - to jsem myslela, že se mi snad jen něco zdá!

JanPetr 10949  50 let 17.06.2016 22:37
Veliký respekt pane a ze srdce děkuji x

Jana 94045  60 let 17.06.2016 22:00
Dobrý den pane Jančuro,
moc možností nemáme, jak můžeme vyjádřit krajní nesouhlas s počinem p. ministra vnitra, který má zřejmě pádný důvod rychle umlčet toho, který se snažil rozvířit špinavé sedliny.
Děkujeme s rodinou za Vaše gesto

Luboš 93147  48 let 17.06.2016 20:34
Dobrý den. Hodně vás uznávám, ale stále nechápu, že podporujete a věříte STB-kovi

Miloň 89059  69 let 17.06.2016 18:39
Pane Jančuro,
pan David asi přistál z Marsu. Nebo nesleduje dění v tomto státě? On si asi nepamatuje dobu, ne tak vzdálenou, kdy desítky kauz byly systematicky zametány pod koberec. A dnes, kdy se zdálo, že by se k nim mohlo díky neúplatným policistům a státním zástupcům vrátit, "někomu" došlo, že by mohlo dojít i na něj a tudíž je třeba něco dělat. A tak byl 13. června horkou jehlou spíchlí pamflet o 7 stránkách o reorganizaci policie.

 starší>> 

1
filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Radim Passer oficiální stránky Zuzana Bubílková oficiální stránky Anna K oficiální stránky Martin Kocián oficiální stránky Václav Vydra oficiální stránky Marián Vojtko oficiální stránky Zbyněk Fric

Další osobnosti | Radim Passer | Zuzana Bubílková | Anna K | Martin Kocián | Václav Vydra | Marián Vojtko | Zbyněk Fric |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti