Oficiální stránky Václav Havel
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Václav Havel diskuse strana 410

Jak na vás Václav Havel působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Král Koní 78035  18 let 06.08.2009 18:36
A.Kdyz se ptali Judove krále co se deje,bez milosti je zastrelil.Bude souzen?H. onza

jirka 21217  45 let 01.07.2009 15:23
Jsem docela rozčarován. Asi se ani zde nedá psát pravda, jako ostatně všude kde se motá pan dramatik. Nejspíš čekali jak tady budou občané pět ódy na V.H., domlouvat se kdy navštíví jeho divadelní hry a pak si sdělovat zážitky z těchto božských představení. Jak Franta viděl Vaška z deseti metrů a zamával na něj. A byla tam i Dáša, no prostě paráda. Asi nějak takhle pane cenzore? Nebo mám být ještě pokornější?

jirka 21217  45 let 01.07.2009 10:14
Odpovím Vám večer p. Ivano.

jirka 21217  45 let 01.07.2009 10:07
Tak takhle nějak vznikla naše křehká, milovaná demokracie, kterou si pro naše čecháčství ani nezasloužíme. Nežijeme v právním státě už nějakých 61 let, ale na druhou stranu je třeba přiznat, že pár statečných lidí, kteří pro nás tento krásný režim vybojovali si docela polepšilo. Proto je pro mě V.H. pokrytec a lhář. Místo snahy o nápravu(když píšete a tvrdíte jak to myslí dobře) nás pořád dokola unavuje svou tvorbou, která je jednak mimo mísu a už vůbec nemá žádnou uměleckou hodnotu. Trochu mě připomíná krále z pohádek, který je obklopen jen patolízali a pochlebovači, takže vůbec netuší, že se jeho absurdní dramata nedají ani číst ani se na ně nedá dívat. Nakonec v hledišti z velké části sedí jen tito kámoši. Velká sláva při premiéře, kde vidíme pořád ty samý ksichty a chvalozpěvy a pak ticho po pěšině, protože tenhle umělecký zážitek každý normální člověk rád oželí.

Ivana 82250 01.07.2009 10:02
Jirko-s propuštěním kriminálníků na začátku devadesátých let nemohl nikdo ani já souhlasit.Ta sebranka prolétla republikou,zanechala spoušť a zase byla za mřížemi.To co nyní předvedl p.Kocáb(severní Čechy),kdy nepřímo podporoval neplatiče,byla nehoráznost.Byl úplně mimo realitu.A právě proto může být velice nebezpečné,že se lidé budou obracet o pomoc ke stranám kteří k problémovým lidem budou používat klacky.Źe ty klacky obrátí pak proti nám si nikdo neuvědomuje.Musí to být ta správná tvrdost co použila paní starostka.Té fandím.Nechápu,že ji poslanci nepodpoří zákonama .

jirka 21217  45 let 01.07.2009 08:40
p. Ivano, mohl bych popsat hodně opravdu hodně tragických a z dnešního pohledu šílených událostí a příběhů z počátku devadesátých let se jmény měst a lidí, kteří se jich zůčastnili a kterých byl pan humanista v podstatě strůjcem. Můžu popsat dokonce pouliční boje mezi zoufalým obyvatelstvem a kriminálníky, protože neamnestoval jen tisíce nějakých jednotlivců, ale celé organizované gangy, které se okamžitě snažili ovládnout celá města. Policie se tehdy nevolala, protože vše řešila pouze domluvou asi takhle, chlapi nechte toho. A teror začal nanovo pro krimi(věřte, že převážně romské) s krásným pocitem beztrestnosti. A tehdy, ne někdy v totalitě jak se nám snaží namluvit, vznikla nedůvěra a odpor lidí vůči tomutu etniku. A teď se podržte(ani já z toho nemám radost, ale je to prostě tak) tehdy všem těmto živlům, jejich teror někdo zarazil. Ani policie ani stát ani pan humanista, ale skini!Hrůza co? Dnes mám dojem, že V.H.i s kamarády typu Kocáb si myslí, že jsme už zapoměli a chtějí po nás toleranci, (dramatik asi i lásku) vůči nim. Ten kdo zažil to, když dostali volnost, svobodu, beztrestnost a možnost nepracovat jak s tím naložili, ten na ně názor změnit sám od sebe nemůže. Jedině, že se změní sami. Pak snad! Ale určitě ne tím, že nám budou tlouci do hlavy od rána do večera přes média, že je vlastně naše vina jaký jsou. Pokud byste měli zájem můžu nějakou pěknou událost z tehdejší doby napsat. Samozřejmě událost, kde jsem byl osobně i se jmény. Snad by ji nevymazali.

jirka 21217  45 let 30.06.2009 21:23
Jinak jsem taky pozitivní člověk a věřte Ivano, že sice nic moc, ale přece jen trochu proti tomu něco dělám. A tím nemyslím tohle psaní na netu.

jirka 21217  45 let 30.06.2009 21:10
p.Ivano pokud i ten nejhodnější řidic na světě udělá za volantem špatné rozhodnutí a někomu ublíží tak to, že je hodnej a myslí to s každým dobře ho zodpovědnodti nezbavuje a musí nést následky, popřípadě trest. A to třeba ublíží jen jedinému člověku. Jenže tady se bavíme o někom kdo podle Vás taky nechtěně(a tady se asi rozcházíme v názoru zda jeho, pro národ špatná a pro některé dokonce tragická rozhodnutí byla chtěná či ne)ublížil mnoha lidem.Možná by stálo za to sem instalovat počítadlo, jsem číslo jedna. Tak a teď ruku na srdce Ivano! Nemáte spíš dojem, že místo přijetí aspoň zodpovědnosti když už ne trestu,(ten nedostane, protože po listopadovém majetkovém převratu u nás politici tresty nedostávájí)se spíš stále nemůže nabažit pozornosti a oslav premiér jeho velkých dramat. Tak kde je ta jeho pravda láska a morálka? ps. Jinak přátelé a napište prosím svůj názor. Zajímá mě. A pro I, taky Máte zajímavé informace. Rád si Vás přečtu.

I. 88749 30.06.2009 13:56
p.Ivano,a to je právě ono....P.Havel si něco vysnil..., ale dál už pro ten "sen" neudělal vůbec nic! Zkuste si přečíst knihu "Dopisy Olze" a při Vaší inteligenci Vám musí spousta věcí dojít.... Máte pravdu,že cosi myslel dobře...,hlavně tedy dobře pro sebe,že. Nebo si myslíte,že za navrácení majetku se bil jako lev kvůli ostatním restituentům...?! A jak to všechno dopadlo víme všichni.
Nevím jak p.Jirka, ale já jsem člověk s velkým pozitivním myšlením, ovšem právě p.Havel je člověk,kterého jenom když vidím,tak je pozitivnost tatam...
Protože právě on svým "snem" rozpoutal události a věci,které se dějí stále dál a dál...
Už jen to heslo,že láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí na které utáhl mnoho lidí se mu jaksi kamsi zatoulalo....Stačí se podívat kolem sebe.

Ivana 82250 30.06.2009 09:59
Jirko ještě něco NENAZVALA jsem Vás zako.ruinou,jen jsem podotkla,že TO dělají zak.ruiny.Víte.že mám radost z Vaší reakce a odpovědi.Vy a Váš kamarád jste nikdy mezi ty riuny nepatřily!

Ivana 82250 30.06.2009 09:54
Jirko(45) TO VY jste nadával do KREATUR člověku,který si vysnil ideál naší vlasti a víme všichni,že se to nepodařilo.A i mnoho jiných je přesvědčeno,že on JEDINÝ to myslel dobře.Není člověka,který by zkrotil tu mafii prorostlou do všech
institucí.Nebo vy jste pro to něco udělal??Já nevěřím ,že dobro zbvítězí nad zlem,jako v pohádkách.
Kdyby Časko mělo jen 5 lidí,určitě se najde jeden,který bude chtít jiné ovládat ve svůj prospěch.
Rozhlédněte se Jirko kolem sebe ,v rodině,v příbuzných ????Žijeme na zemi v hmotném světě a ne v ráji,jak by nekdo chtěl.Pořád budeme se něčeho bát,
problémových vztahů,nemocí,chudoby.A co takhle pozitivní myšlení-to bohužel umí jen hodně málo lidí.
Vše dobré,mějte se krásně.

jirka 21217  45 let 25.06.2009 10:13
A strach je Ivano pro dnešní režim (kterého je V.H. pořád součástí) velmi důležitý a je potřeba ho neustále udržovat a velký dramatik to ví. Protože bez denodenního strachu by z nás mohl vyrůst, jako mnohokrát v historii sebevědomý a hrdý národ, který by se nenechal obalamutit a začal nazívat věci pravými jmény. A pak by se mohlo stát, že by od koryt a v jeho případě ze světel ramp všichni lháři a korupčníci velmi rychle vyjeli. Proč myslíte, že v dnešní době je jakýkoli projev vlastenectví okamžitě označen za čecháčství nebo extremismus? Navíc je zajímavé, že nejvíce slušných a důvěřivých lidí najdete ve starších generacích. Takže 40 let totality z lidí slušnost vymlátit nedokázalo, zato naši demokrati i s naším moralistou ji z nás dostali za pár let. I proto jste mě nazvala zakomplexovanou ruinou, protože přece Vy a ne já, jste tou pravou a pravdoláskovou demokratkou.

jirka 21217  45 let 24.06.2009 17:50
Snad by se dalo ještě dodat, že než na národ nechal vypustit ty tisíce kriminálníků, stihl nechat zcela rozvrátit a dezorientovat policii, která nevěděla co má dělat a tak radši nedělala nic. Tohle už nevypadá jako čin naivního začínajícího politika, tohle už vypadá jako velmi a dobře promyšlený čin. Ale proč to? Z jakého důvodu? Není přece žádný důvod! Ale ono se něco stalo, něco, co Vy asi dnes ani nevnímáte Ivanko. Zasel do nás všech strach, ale jiný strach než jsme znali, strach nový neznámý o kterém jsme ale všichni doufali, že bude menší než ten původní, ale on byl stejně velký a možná dokonce větší a obludně se zvětšuje. Je to jistě pilnej člověk a v započatém díle neůnavně pokračuje, ale nemyslím, že zrovna, tohle je něco dokázat.

I. 88749 24.06.2009 10:17
Ivano, koukám, že jste pravá "demokratka". Jakmile má někdo jiný názor než Vy, tak ho nazvete zakomplexovanou ruinou. Ostatně,co ale čekat, když vzorem pro Vás je V.H., který si na demokrata vždy jen hrál...

jirka 21217  45 let 24.06.2009 09:40
Omlouvám se za chybu-mrtvý ne mrtví

jirka 21217  45 let 17.06.2009 13:49
Fér chlap? To se to žvátlá, brumlá, pokoktává a moralizuje o všech problémech světa potažmo ČR z milionářskýho sídla. (kde k němu asi přišel, když restituce nechtěl. Leda, že pro něj prolomili Benešovy dekrety a pan moralista restituoval za zády národa) Už teď učím děti a vnoučata ať tuhle pokryteckou kreaturu jednou vymažou z dějin tohoto národa jako vlastizrádce. A pokud nám ho ve světě záviděj tak sakra kde v jaký zemi sakra? Co je tohle za přiblblou propagandu a čí? Snad ne pro jeho dramatickou tvorbu proboha? Bez peněz daňových poplatníků, tedy bez dotací přece žádnej principál tyhle bláboly uvádět nebude. Leda, že by chtěl spáchat ekonomickou sebevraždu.

viktor 21752  45 let 22.05.2009 21:12
Nejlepší prezident a fér chlap!!!

Jiri 80163  47 let 26.04.2009 18:54
Vazeny Pane jmam takovi dije ze ty penize ktere utracite a ochrnu vasi osoby by mneli byt investovany do nemocnic na operace ktere by pomohli DETEM ktere je potrebuji vic nes vi ochranku. Deleji se vseljaky zbyrky a proseni a uvas utikaji miliony. to jemuj nazor jesli mate ji uplne sni souhlasim.Naschledanou Jiri

Vlastimil 62133  77 let 22.04.2009 17:12
Milý pane prezidente, vyprovokovaly mne ty příšerné a nevybíravé pomluvy na Vaši osobu. Dovolte mně vyjádřit můj obdiv k Vaší záslužné práci pro vlast. Jste jediným prezidentem v poválečném období, kterého uznávám (a nejen já, ale v mém okolí každý nekomunista). Ve světě jsme, díky Vám, známi, což se jaksi nedaří našemu současnému pánovi pražského hradu. Přeji Vám především co nejvíce zdraví a hodně síly vydržet ty sprosté pomluvy.

Aleš 89376 18.04.2009 17:11
Rád bych se pana Havla zeptal, kdo po tzv.sametové revoluci potvrdil ve funkcích totalitní soudce a dal jim tak tu neomezenou moc (pardon nezávislost), kterou tak dovedně využívají (nebo spíš zneužívají).

Mojmír 21737  55 let 17.04.2009 09:45
Vážený pane Václave Havle.Přeji mnoho zdraví a uspěchu ve Vašem životě. Nesmírně si vážím vaši práci a mnoho zdaru. Věřím tomu že pokud by jste byl dále prezidentem ČR vše by bilo jinak a mnoh by se vyřešilo Mám problém který nemá obdoby ale postupy jednotlyvých rezortú špatné Zdravím

POZOR 88749 01.04.2009 10:42
...a způsobí tím vážnou újmu může být potrestán odnětím svobody až na pět let.

POZOR 88749 01.04.2009 10:41
Nový zákon platí od 1.4.2009.Zákon nedovoluje publikovat údaje umožňující zjištění totožnosti poškozených, podezřelých, svědků, či jiných osob zúčastněných na trestním řízení, pokud informace nepodaly samy orgány činné v trestním řízení. Informace umožňující zjištění totožnosti je možné zveřejnit až po zahájení veřejného hlavního líčení. Výjimky jsou definovány dále.

Dále pak zakazuje zveřejňovat informace o nařízeném odposlechu a informace získané sledováním osob a věcí, pokud informace nepodaly samy orgány činné v trestním řízení. Lze je použít, pokud byly odposlechy použity jako důkazy u soudu.

Zákon připouští výjimky z tohoto zákazu, a to pouze u obětí trestného činu po jejich předchozím písemném souhlasu. To znamená, že pokud např. politik, celebrita nebo jakákoliv jiná poškozená osoba (oběť) nedá předchozí písemný souhlas, není uveřejnění informace, umožňující zjištění její totožnosti, možné. Z dikce zákona vyplývá, že zákaz uveřejňování informací o obětech trestných činů je absolutní, mimo výjimky předchozího písemného souhlasu. Zákaz se vztahuje i na přestupky.

V souvislosti s tím byl dohled nad dodržováním zákona svěřen do kompetence Úřadu pro ochranu osobních údajů a režimu správního trestání pokud se jedná o sankce, které mohou činit až 5 000 000,- Kč. Kdo však, byť i z nedbalosti, neoprávněně sdělí, zpřístupní, jinak zpracovává nebo si přisvojí osobní údaje o jiném, shromážděné v průběhu trestního řízení nebo v souvislosti s výkonem veřejné správy

Radek 89182  43 let 25.03.2009 21:19
Václava Havla jsem bral do té doby co mu umřela první žena. Byl to do té doby symbol obrody a boje proti páprdům komunistického režimu, kteří žili minulostí a druhou světovou válko. Avšak po svadbě Dáši a jeho měkost v udělování milostí na mě zapůsobila tak, že ho v současnosti moc nemusím. Člověk by měl vědět, že v nejlepším třeba přestat a né využívat toho, že jsem známý a ikona do nekonečna. To je totiž taky umění odejít. To se mi moc nelíbilo. Ale přeci mu to odpouštím protože je to taky jen slabý člověk, který může podlehnout moci a peněz.

Katt 82250 10.03.2009 18:54
Brutusi táhni na slovensko a neurážej slušné lidi tady v Čechách.

Igor 85195  33 let 09.03.2009 17:10
Přeju mu pevnější zdraví,je supr chlap.

Brutus 21324  19 let 10.02.2009 21:28
Václav Havel je pre mňa úbožiak a hlúpy človek, lebo prepúšťať vrahov na slobodu ako sa to uráčil urobiť on v 1990 nieje normálne.

Už mal za to dávno sedieť.
Ale on si behá po Česku a je za humanistu.

lucík 21322  12 let 04.02.2009 10:24
Ahoj já sem mám také dobře a co ty véjo

Klára 88749  39 let 21.01.2009 20:21
revírnice-dobře jsi se ohodnotila-bez mozku a nějakým omylem jsi se naučila také psát. Co jsi udělala pro tuhle zemi Ty,tedy krom urážení ostatních lidí ? Čeho jsi dosáhla a co umíš ? Podle toho jak píšeš bych řekla,že neumíš nic...

J.L. 88749  44 let 21.01.2009 11:54
Vážená Revírnice,já např. umím odoperovat různá onemocnění, kterými mimochodem trpí i V.H..A co umí pan Havel...? A co přesně jako myslíte tou závistí ?

Revírnice 21322  43 let 21.01.2009 10:57
Nějak mám pocit,že sem píší hlavně lidi bez mozku,kteří se nějakým omylem naučili psát..nebo z vás (Jaryn,Pepa a pod.) mluví jen zloba a závist?Co jste udělali pro tuhle zemi vy?A čeho jste dosáhli,co umíte?Nadávat,urážet..to skutečně umíte dobře.Neříkám,že je Havel bez chyb,ale není moc lidi,kteří by pro dobro této země udělali víc...

Lubor 21281  62 let 19.01.2009 17:15
My Češi jsme zvláštní národ. Když nám teče do bot, tak se začneme chovat jak lidé, dokážeme se spojit a chovat se neuvěřitelně lidsky. Dokážeme ukázat světu neuvěřitelnou solidaritu. Rozumíme každému náznaku. Ale jen se trochu otřepem, tak hledáme na svých nejlepších lidech nejrůznější nedostatky, začne fungovat závist, nepřejícnost. Kdysy Husák řekl, :"Takovéch Gotů máme. Nenecháme si z hranic dělat korzo". Kde je Husák, ani pes po něm neštěkne. Havel již pět let není prezidentem a většina lidí jej stále nazývá prezidentem. Je spousta zemí, kde neví kde leží Česko nebo leželo Čedskoslovensko, ale ví, že někde tam ve středu Evropy byl (většina myslí že stále je) prezidentem Václav Havel.Většinou nevíme kdo je prezdentem v sousední zemi, ale oni ví o Havlovi. Máme stále mezisebou hlupáky a gaunery typu Huusáka, kteří si myslí, že sami vyrostou tím, hodí jedovatou slinu na Havla. Asi podle hesla, jsem tak velký že tak vysoko dokáži vyplivnout jedovatou slinu. Dávno dějiny semlely ty, co plivali na Navrátilovou, kterou celý svět obdivoval a my jsme její existenci tajili nebo zakazovalovali o ní cokovliv psát. Není lepší hlásit se k našim velikánům, aby i na nás ulpělo něco z jejich věhlasu. Třeba jen to, že jsme příslušníci stejného národa. Zamyslete se nad tím. Na každěho se dá najít, že udělal nějakou chybu, že něco nepromyslil nebo že něco dopadlo nějak jinak než zamýšlel. Podle mě je nejdůležitější převládající výsledek. Češi mají jednu velice špatnou vlastnost, která se d

Jaryn 62263  55 let 27.12.2008 19:50
Typický český Honza, co mu kdo šikovně nakukal to s velkou ochotou udělal. Hlavně když z toho občas něco káplo. Když né hmotné statky tak alespoň nějaké to "uznání zásluh". Majetek dostal zpátky a tak už jen tak přicmrndává, aby se neřeklo. PS Jen se hádejte Češi s Moravákama. Už v starověkém Římě měli zásadu : Rozděl a panuj. Tím dokončíte co začal velký Hloupý Honza. Komančům trvalo víc než 40 let, aby na....i lidi, tihle šizunkové to stihli mnohem dřív.

Ivana 82250 19.12.2008 17:40
Havlíčku ,Havle přeji krásné Vánoce a házejte za hlavu tady ty pomluvy-protože jen Vy jste chtěl pro obyčejné lidi to nejlepší ale samotný člověk nic nezmůže.Byl to a je to stále krásný idealismus.Hodně zdraví.

K.W. 21310  21 let 19.12.2008 13:50
Mno. Když se na to tady dívám, tak mě docela mrzí jaká špína se tady na lidi hází. Hlavně na pana Havla. Určitě nebyl svatý a nadělal v životě spoustu chyb, ale je to člověk, který toho vykonal víc než ostatní NEJEN pro naši vlast. Chtěl bych vidět kohokoli z vás rýpalů a pomlouvačů, jak by jste byli "čestní", kdyby jste se dostali k nějaké moci. Václav Havel si jistě dost přilepšil a já mu to přeju, protože si to zaslouží. Který z těch hulvátů v politice si jen nehrabe do kapsy? A vy tady naprosto bezvýznamě pomlouváte slušného člověka, který narozdíl od vás v životě NĚCO dokázal. Pořád říkáte jak je všechno špatně a když pro vás někdo něco udělá, tak si toho ani nevážíte. Je to ostuda pomlouvat člověka jako je Václav Havel. Jak bylo psáno v nejmenovaných novinách "V zahraničí si Havla váží víc než v České republice". Bohužel je to tak a je to smutný. Styďte se. Já si Václava Havla vážím. Škoda, že takových lidí není víc. Pro mě je to opravdu PAN prezident.

TERKA 81140  19 let 07.12.2008 21:46
Nazdar václave

lenka 89152 18.11.2008 20:25
nic si s toho nedelejte co o vas píšou jsou to vylízaný mozky my romové a židé vás máme rádi jste čestný a upřimný člověk.pravda zvítězí

Fůj a hanba 21310 17.11.2008 17:59
Mluvil jak Jakeš v listopadu 1989. A podobní. "Žádné 15leté děti nám do toho nebudou mluvit.Nikdo nemá snahu se bouřit " To už tady bylo. Jsou to zrádci. Havel je arci zrádce, agent CIA. US MEGA RADAR je druhý 21.srpen 1968. RADAR = ZRADA. Už žádní okupanti.
Zrádce České země .Už mu o nic nejde ,tak zaprodá republiku !!

Severocech 77207 14.11.2008 19:47
Verejnym tajemstvim je,ze mimo Prahu jsou nejvetsim nebezpecim na ceskych silnicich prave auta s prazskou poznavaci znackou.

Anonym 77207 14.11.2008 17:13
A znova potvrzeno.....

Anonym 77207 14.11.2008 15:56
K tomu me napada jen jedno:"Typicke Prazaci".......

Anonym 77207 14.11.2008 12:33
Velkomoravská říše nebo Velkočeská říše-co bylo dříve?

J.T. 88749 14.11.2008 10:40
Někdejší vídeňský starosta Helmut Zilk byl pohřben s poctami.
Za poctu velice podivnou však nutno považovat smuteční omluvu Václava Havla, který coby prezident odmítl v roce 1998 udělit Zilkovi státní vyznamenání, a to pro podezření ze spolupráce s StB.
Podle agentur vypustil náš humanitární bombometčík přinejmenším dvě pozoruhodné věty:
Možná jsme mu i někdy z neznalosti ublížili... Rád bych se za Čechy omluvil. V první větě si naprosto bezdůvodně myká , neboť konečný škrt v seznamu odměňovaných určitě neučinil hradní vrátný. A proč se omlouvá za Čechy, když vše způsobil jen on, ale opravdu jen on sám! Ani tváří v tvář majestátu Smrti nenašel náš charismatický myslitel docela obyčejnou lidskou odvahu uznat své vlastní pochybení a omluvit se opravdu důstojně.
PS: Začíná mi vrtat hlavou, zda kořeny institutu na výrobu špiclů a estébáků nesahají právě až do roku 1998...

Miro 21310 08.11.2008 19:16
Morava se zamkne jako sklep od sůsdá -neboli ničého nezbudne na patrá !

Kritk 91063  51 let 08.11.2008 18:45
Ted to ale trochu prehanis-Miro.Patriotismus je hezka vec,ale v dnesni dobe uz neni aktuelni.A na vyroky jednotlivcu nesmis dat-ti se najdou v kazdem narode.Naopak,myslim si,ze prave v tezkych dobach je nutne se semknout a byt verni nasi spolecne tradici.

eva 89148 27.10.2008 15:06
myslím,že byl poctivý a upřimný i v době kdy vy jste volili komouše.Takových denně vidím kolem sebe plno a kdyby byl převrat tak každý z nich by všude hlásil jak se snažil zachránit ČR.

, 8921 17.10.2008 16:43
Víte,jak "trpěl"v kriminálu? Jedl kaviár,měl k dispozici sám jednu místnost s psacím strojem a žil si lépe,než mnoho pracijících lidí. Hlupák je ten,kdo mu věří!!!

, 8921 17.10.2008 16:40
Havel zradil všechny svoje kamarády z disidentu,svoji první manželku ustavičně podváděl s jinými ženami,zradil všechny a všechno. Dokonce i židovská obec ho nemá ráda,přestože on jako Žid k ní patří.

, 8921 17.10.2008 16:37
evo-Ty seš vážně tak naivní nebo tak blbá? To si myslíš,že Havlovi šlo o blaho pracujícího lidu nebo o český národ? Hlavně potřeboval,aby mu vrátili komouši majetek a mohl v klidu chlastat a předvádět se.

eva 89148 14.10.2008 20:46
udelejte ne co pro republiku běžte znovu na václavák a vyžente ty podrazáky z vlády co okradli republiku a chudáci to musí zaplatit.jak dlouho z nás budou čerpat a užívat si za cizí.to jsme si to nepředstavovali.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Simona Krainova oficiální stránky Radim Schwab oficiální stránky Petr Dvořák oficiální stránky Daniela Šinkorová oficiální stránky David Laštovka oficiální stránky Radim Jančura oficiální stránky Radim Passer

Další osobnosti | Simona Krainova | Radim Schwab | Petr Dvořák | Daniela Šinkorová | David Laštovka | Radim Jančura | Radim Passer |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti