Oficiální stránky Iveta Bartošová
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Iveta Bartošová diskuse strana 200

Jak na vás Iveta Bartošová působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

DAJANA 10922 05.12.2013 10:36
Ahoj, Lenko Máš pravdu, že 10 969 není zrovna ta nejlepší partie. Obě dobře víme jak tady vyváděla. Roman 85 162 napsal docela hezký a rozumný příspěvek na IB. Když jsme něco napsaly my dvě, hned byl oheň na střeše. Pak už to nebralo konce, co si ta pochybná společnost k nám dovolovala.

Roman 85162  41 let 05.12.2013 00:22
Iveta to dokázala, jsem moc rád. Fandil jsem jí i když byla na dně. Kde mohu prosím zjistit koncerty? Tím čím si prošla, si teď zaslouží jen to nejlepší.

DAJANA 10922 04.12.2013 21:10
Dobrou noc

DAJANA 10922 04.12.2013 21:08
Iveta vystupovala v Piešťanech, vypadala moc dobře a také velmi dobře zpívala. Doprovod, vše na výbornou.

DAJANA 10922 04.12.2013 20:34
Lenko přečetla jsem si tvůj příspěvek z dnešního dne, který jsi psala v 18:10, a musím ti říct že s tím souhlasím a jsem ráda, že se v životě nenecháš zatlačit do kouta. Na lidi můžeš být dobrá, ale hlavně opatrná a přísná. Víš dobře, že ani tady nemůžeme očekávat nic dobrého.

DAJANA 10922 04.12.2013 20:18
Lenko na numero 10 969 si moc dobře pamatuju. Narážela slovně do nás dvou jak se dalo. Na IB také neměla slušné slovo, nevím jaký z toho všeho měla zážitek.

Anonym 19422 04.12.2013 18:55
Nebylo by tam něco co zpívala Iveta k 50. narozeninám K. Gotta?

Anonym 18812 04.12.2013 18:27
děvčata je čas vánoc a tady řešíte osudy pani Bartošový ,pečte ,vařte a nebo běžte se provětrat na vzduch a přijdete na lepší témata ,než sedět zde a hanit lidi který osobně neznáte

Anonym 95197 04.12.2013 17:55
Dejte pokoj s Dzambulkou.Neco zaspiva a všichni ji obdivuji, jaka je princezna.Na princeznu v tomhle veku ,uz se nehraje.Pani Rottrova je ji moc let a lidi ji porad obdivuji ne nechteji, aby prestala zpivat. Je to zenska ,která opravdu něco umi a nerika bulvaru ,jak je dobra. IB akorát uskodila hodne lidem a potom dělala ze sebe chudinku.O ni psat je skoda casu.Anonym 83213 plne souhlasim

DAJANA 10922 04.12.2013 13:49
19 436 neví, že žijeme virtuální svět ve kterém o takové maličkosti ani nejde, jestli se někde člověk překlepnul, a nebo ne. Nepíšeme úřední a nebo služební dopis, kterým bychom si něco třeba pokazili. Za druhé si píšeme spolu s Lenkou, a to vám může být přede jedno. Nebo vám tolik na mně záleží?

DAJANA 10922 04.12.2013 13:39
Nevychvalovala bych tolik ani Gotta. Naše společnost si zvykne pouze na dva až tři zpěváky, a tím to končí. Nejhorší je vždy, když si začneme myslet že je někdo nenahraditelný. Máme spoustu i jiných výborných zpěváku, kterým televize neumožní přístup na obrazovku. Potom vidíme stále jen ty stejné tváře, na které už nejsme zvědaví.

DAJANA 10922 04.12.2013 13:27
77 893, chtěla bych se vyjádřit k příspěvku, s kterým bych vůbec nesouhlasila. Na vlastní názor máme právo, na kritiku také. IB byla zpěvačkou první kategorie, druhá kategorie také není k zahození, protože k první kategorii není daleko. Dle mého názoru IB je stále zpěvačkou první kategorie, to jen vy lidé z ní chcete udělat zpěvačku druhé kategorie, což se vám nepodařilo, ani náhodou. LB není taková hvězda, jakou ji občas chtějí jiní dělat. Nebudu se rozepisovat o morálních hodnotách a lidských vlastnosti, které ji nejsou souzené. Není tak dobrá, tak jak se to snaží na vás všechny naivní zahrát. Neumí se ani inteligentně a společensky vyjadřovat. Vlastně neumí ani mluvit. A myslím si, že už se to ani nenaučí. I životní kotrmelce občas děla, ale vy je asi nechcete vidět. Nechci vzpomínat kotrmelce politické, protože ona sama neví kam patří, a kde by se měla zařadit. Jednou podporovala Klause a potom Zemana, prostě komediantka, tam kde se tancuje tam se i zpívá.

Anonym 77893 04.12.2013 13:03
Nejen kvalitou zpěvu, ale i vystupováním na veřejnosti, svým osobním životem si níže jmenovaní zasloužili svou oblíbenost. Iveta svůj osobní život nasměrovala trochu jinak a média měla o čem psát a mnozí z nás si udělali obrázek. Toť vše.

Anonym 77893 04.12.2013 13:00
Dle mého názoru Iveta B. už zůstane natrvalo zpěvačkou druhé kategorie. Takového úspěchu jako Lucka B., Lucka V., Karel Gott a druzí nedosáhne. Několik provinčních vystoupení v kulturáku ji na výsluní nevrátí.

DAJANA 10922 04.12.2013 12:50
Kdyby se Čabala 88 722 a Čmelák 19 420 chovali dle společenských pravidel, nikdo nikoho nenapadal, mohlo být o zábavu postaráno. Takhle ste tady všechno jenom pokazili.

DAJANA 10922 04.12.2013 11:08
Zdravím Lenku, a zároveň se musím smát :) z takového chudáka jako je právě 19 420. Píšu z IP 10 922, a můj styl psaní znáš, a vždy poznáš. Kdyby se jednalo o nějakou změnu tak ti dám vědět. Takový ubožák jako je 19 420, mi nestojí za stratu času, a zvláště ne za to abych se zaobírala takovým pochybným případem, který si může napsat ke své IP co chce, ale chytřejší stejně nebude. Abychom v tom měly jasno, myslím tím hlavně nás dvě, pojmenovala jsem ho Čmelák, myslím si, že se bude jednat o mužské pokolení.

Tomáš 19417  29 let 04.12.2013 08:50
Lenko, já neříkám, že se orientuju, jen ho víceméně pro zábavu sleduju a nehraju si jako většina jeho čtenářů na to, že je to brak. Právě takoví ho hltají bez pochyb nejvíc ;-) A určitě existuje mnoho zajímavějších věcí, ale zrovna ty mi připadáš, že taky žiješ jen jedním tématem, totiž tay Bartošovou. ;-)
A Zápala beru jako studijní materiál. Netrpím vůči němu ani sympatiemi, ani nenávistí, takže si myslím, že jsem docela objektivní. A píše dobře a zdá se, že si to jen tak neycucává z prstu. Je schopen Ivetu, nebo pěnici, jak ji rád označuje, i pochválit.
Přeju hezký den, jdu tvořit hodnoty.

DAJANA 10922 03.12.2013 20:45
Nechci se nějak navážet do 88 722, ale ze starších komentářů víme své. Také někdy šlo o to, kdo z koho a jak. Někdy jsem také byla z její strany osočováná, a dosti silně. Například i takovým způsobem ať mně klepne, a nebo i tak, že z toho všeho patřím někde, kde není východisko. Nebudu psát do slova a do písmene. Všichni víme své. Chápu, někdy se člověk brání, i když sám napadne někoho jako první. Vždy je třeba zvážit situaci, než něco ze svých úst vypustíme. Mohlo by se totiž stát, že to co přejeme jinému, mohlo by potkat právě nás. A to přece nikdo nechceme, ani vy diskutující pisálci.

DAJANA 10922 03.12.2013 19:30
Lenko, nejsme žádné kamarádky a nikdy jsme nebyly, to víme. Něco společného spolu můžeme mít, a to není třeba zastírat ani se za to stydět. Jsme fanynky IB, a nejen to. Především máme dobrý názor na různé životní situace, a to není každému dané. Navíc nesnášíme lživé, vymyšlené a sprosté narážky, kterými se zde předháněly tyhle IP adresy, která z nich je lepší. Docílily jen to, co si zasloužily.

DAJANA 10922 03.12.2013 19:13
I já zdravím a těším se na nové příspěvky. Měla jsem poslední dobou dost všelijakých povinností, ale co se týká IB si nechci nechat nic ujít. Přeji ji, aby veškeré pozvání na různé akce proběhly v naprostém pořádku, a Piešťany a vše ostatní ať proběhne tak, jak to nejlépe půjde.

DAJANA 10922 03.12.2013 18:56
Pro 78 145 bych ráda dodala jen to, že si vyprošuji takové přirovnání, jako je to, že jsem sprostá jako starý chlap. Snažím se vždy s každým vycházet, třeba i s Radanou 78 145. Vím to tak, jako i každý jiný člověk, že názor můžeme mít odlišný, a nemusíme mít na stejnou situaci vždy stejný názor, přesto se nemůžeme zde napadat takovým způsobem, který zde provozovala 46 114 a její další sympatizující kolegyně, podobného a nebo stejného charakteru.

Tomáš 19424  29 let 03.12.2013 16:23
Lenko, já tu zpověď viděl, rozklepanej bych byl taky, jestli není zvyklej na mikrofon.. Mluvil docela zajímavě. Nechválím, ale zajímavé to bylo.
Kdyby byl tak prolhaný, tak už jej dávno Iveta zažalovala, ale on si je evidentně jistý v kramflecích. Opravdu je stokrát věrohodnější než ona, její hlavní poskok manžel a pak ti další okolo ní. Už kolikrát jeho slova vyvraceli, a pak se ukázalo, že měl pravdu. Takže jestli je v jeho podání páchání zla psaní pravdy, tak ať ho páchá dál :-D
To ale neznamená, že bych Ivetě nefandil. Když nebude pít, bude to dobré pro všechny. I pro Zápala, i když ten nepíše jen o ní.
Jo, a mimochodem, asi v tom máš zmatek, protože Zápal nedělá v Blesku, takže bůhví jak je to s tím Tvým názorem na jeho prolhanost. ;-)

DAJANA 10922 01.12.2013 21:37
Končím a loučím se. Děkuji za věnovanou pozornost. Dobrou noc

DAJANA 10922 01.12.2013 21:34
62 348 nikoho nepřekvapuje se svým prapodivným názorem a hlavně se svou výtkou k mým komentářům. Člověk který je zde pravidelným čtenářem a diskutujícím tak je mu velice známo o koho v tomto případě 62 348 jde, a není třeba ani nic vysvětlovat. Ten kdo to nezná, tak to velmi rychle pozná. Nejhorší diskutující trapas byla 46 114, je a bude. K ni se přidala zde zmíněná osoba, stačí si přečíst její příspěvky a každému se hned v hlavě rozsvítí. Právě tím, že mám jiný názor na IB, a vůbec na vše ostatní tak si tenhle zoufalec do mně dovoluje, a snaží se udělat ze mně to co je především ona sama.

DAJANA 10922 01.12.2013 20:00
62 52 nevadí, nebo skalní není až takové špatné. Názor nemusím nikomu brát, a nenechám si vzít ani ten svůj. Myslím si že každý máme svůj život, a žijeme jak umíme. Není třeba zesměšňovat jiné lidí, např. IB, nebo někoho jiného, kterým se to nedaří tak jak by si to přála 62 53.

Anonym 95197 01.12.2013 18:17
KDYBY MELA NEJAKE VYSTOUPENI ,TAK JE TOHO PLNY BULVAR A MILACEK BY ZASE SKAKAL PRED KAMEROU.tAK TO DOPADLO ASI SPATNE. TYMTO HULVACKYM CHOVANIM OBOUCH RACHTARU SE ANI NEDIVIM ,ZE JI NIKDO NECHCE.A NEBO MA NEJAKE BEBINKO.

Anonym 90253 30.11.2013 23:33
IB nemá vlastní vůli, potřebuje stálý obdiv a žije ve stvětě poháedjkové princezny

Kalamajka 90253 30.11.2013 18:48
Lenko a Dajano, vím, že to s Ivetou myslíte dobře, ale těmí nátlakovými řečmi tady spíš probouzíte k Ivetě odpor.

Kalamajka 90253 30.11.2013 18:44
Hezký večer,
zatím jsem k Ivetiným aktivitám skeptický, i když ve Svitavách překonala sama sebe. Zúčastnili jsme se a Ivetě to zpívalo skutečně dobře. Jen v tom obličeji se mi zdá taková smutná a utrápená. Je toho na ni moc. Zvláště ten tlak zvenčí a ještě péče o zdraví.

Tak ať se jí daří.

Anonym 77229 30.11.2013 11:57
Uhříněvská telenovela

DAJANA 10922 29.11.2013 20:40
Zatím, končím. Nevím jestli budu mít dostatek času. Dobrou noc

DAJANA 10922 29.11.2013 20:36
19 452 Opět jsem se dobře zasmála, kdyby tady bylo jenom to, nebylo by to nejhorší. Z 29.11. 2013 v 20:16

DAJANA 10922 29.11.2013 20:27
Lenko, na tom nezáleží kde píšeme, záleží vždy co píšeme. To co se tady vyskytovalo může mít další pokračování s naší starou známou 46 114 a ostatními o kterých víme své. Já vím, že ty se jim snažíš vše vysvětlovat, já ale ne. Mně ani jedna z nich za to nestojí. Píšů vlastní názor, s kterým může a nemusí každý souhlasit.

DAJANA 10922 29.11.2013 20:16
Vychvalovaly tam LB a nějak mi to nedalo, tak jsem to chtěla trochu posunout dál. 46 114 stejně bez nás nemůže být, a proto není na škodu seznámit nově příchozí, o co těmto společensky nebezpečným jedincům jde.

Anonym 19452 29.11.2013 20:14
19425:
Tak s tím začni. - - - to je od tebe takový výkřik do tmy , registrace by musela být zavedená, pokud si nepochopil

DAJANA 10922 29.11.2013 20:05
Příspěvek od 19 425 z 29. 11. 19:12 je pravdivý v celé své podstatě, něco podobného jsem také pro ně psala, ale trochu v jiném provedení.

Anonym 19452 29.11.2013 19:16
Teď na slovenské TV říkali, že případ řeší policie a bude překvalifikované jako ublížení.

DAJANA 10922 29.11.2013 16:14
46 114 se moc nevydařila, proto se vypařila. Takovému člověku bych zakázala přístup na jakékoliv stránky, na doživotí.

DAJANA 10922 29.11.2013 16:06
Ahoj, Lenko Zdravím a koukám, že tady máme nějak klidněji. Vyměňování názoru, pokud jsou v mezích, tak to jde. Co, čarodějky, jsou bloknuté?

Anonym 19413 29.11.2013 12:33
Evax 90211 - taky souhlasím. Vše co se dává moc na obdiv a ještě pořád zdůrazňuje aniž se na to někdo ptá , bývá daleko od reality.

Anonym 95197 29.11.2013 12:29
Kdyby Dzambulka byla normalni ,tak by Macurovi rekla ,ze si sednou nekam na kafe a daji rec. On by ji nic neudelal. Když snim byla v Italii ,tak taky se porad oháněla s Rychtarem.Tam ji byl Macura dobry. Konecne Macura a hrabe zacnou něco delat ,aby ty dva ubozaky co si mysli ze muzou všechno někdo usadi.Jeste mi nejde do hlavy ,když v lete odjizdela s Macurou rychtar zastavil atem cestu novinarum.Dzambulku nechal odjet a moc dobře vedel ze jede s Macurou. Jiny chlap kdyby tohel videl ,tak okamzite jede za nim ,zastavi ho a slavnou Dzambuklu veze domu. Ale proc si neudelat v dovolenou, když mi to bude platit bulvar.Preji Macurovi aby mel poslední slovo.

Evax 90211 29.11.2013 11:59
Tak to teda nesouhlasím ani omylem. Pan Macura jí byl dobrej, když ho potřebovala, finančně, volání o pomoc apod.. Paní I. opravdu není "normální". Zdravé sebevědomí jí nikdo nemůže brát, protože ho nikdy neměla, vždy se chovala jako pijavice, a to ke všem okolo sebe. Ano výsledky za něj hovoří, sami jsme všichni viděli v jakém stavu jí odvážel M. v létě. Proboha co to musí být za člověka, který jí nechal v takovém stavu?? A s dobrým úmyslem? Co je to za vztah, natož manželství, kdy z partnera udělám cíleně osobu na druhém zcela závislou a naprosto neschopnou samostatné existence a to jak psychicky tak fyzicky? Ivety snahu zmaří cokoliv so nebude úžasně skvělé a "sluníčkové". Všichni jsme viděli jak se snažila už 100x, naposledy TV5 a jak to dopadlo při prvních problémech. Jenže to je život a problémy budou. Uvidíme za pár měsíců. Tragédie sama o sobě je, že I.B. už není hvězda a nikdy si to nepřipustí, pofidérní koncerty v kulturních domech a na diskotékách je jediné co jí zbývá a myslíte, že si to připustí?

Evax 90211 29.11.2013 10:43
Milá Lenko, Vám se skutečně zdá jako zcela normální jednání pana Rychtáře?
Už jen to, jak s I.B. mluví, stále jí staví do role malého nesvéprávného dítěte (oslovování zdrobnělinami,apod.), naprosto jí izoloval od rodiny, známých apod., nikam jí nepustí samotnou, nepustí ji za volant, to neustálé zdůrazňování, že je její manžel jako kdyby byla jeho majetkem. p.Macura je posedlý, ale nikdy jí neublížil ani neohrožoval a kdyby byla normální a svéprávná tak si s ním zajde na kafe a je klid. Víte, to stálé proklamování dokonalého štěstí, dokonalého manželství působí dost vynuceně, normálně šťastní a spokojení to nevykřikují v každé větě, spíš naopak a naprosto normální je přiznat i nějaký mráček. Ale I.B. stále jen zdůrazňuje dokonalost svého manželství, života atd.

DAJANA 10922 28.11.2013 20:45
Dobrou noc

DAJANA 10922 28.11.2013 20:44
19 475 si neuvědomuje, že právě tou výtkou dává na vědomí svou závist. Mě je například srdečně jedno, jestli šel někdo do kina, nebo ke kamarádce, případně na pivo, a nebo sedí u počítače a zvládne spoustu i jiné práce. O které nemáte ani páru. To je každého osobní záležitost, po která vám nemusí nic být, tak jako třeba ani mě po vás ostatních.

DAJANA 10922 28.11.2013 20:32
Lenko nemyslím si, že by to mělo z mé strany nějakou vadu. Když by neryly do nás, zůstala by jim jenom Iveta. Vyřešily jsme to každá po svém, a myslím si, že tím IB poškozená nebyla. Já můžu jít na stránky jaké chci, a stará garda mě bude neustále pronásledovat? Vždyť od toho ty stránky jsou, aby se mohl každý vyjádřit dle libosti. Nezapomínat ovšem na normální lidské vztahy, které tady( díky 46 114)nejsou.

Anonym 19475 28.11.2013 20:26
10922 už si tady od 12:38 hod. " vyměňuješ informace " a nikdo tě nenapadá

DAJANA 10922 28.11.2013 19:45
Ahoj Lenko, . doufám, že sis všimla co se tady odehrává. 46 114 bych zrušila navždycky, to snad ani není člověk.

DAJANA 10922 28.11.2013 17:40
Ano, je velice dobře, že někdo trochu chápe co se smí a co zase nesmí. 19 477 docela dobře zdůrazňuje, že nemám zapotřebí někoho napadat, zvláště ne jako první.

DAJANA 10922 28.11.2013 12:51
19 496 prosím bez urážek a nějakého osočování.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Kamil Střihavka oficiální stránky Ilona Csáková oficiální stránky David Koller oficiální stránky Katka Koščová oficiální stránky Hana Zagorová oficiální stránky David Kraus oficiální stránky Dara Rolins

Další osobnosti | Kamil Střihavka | Ilona Csáková | David Koller | Katka Koščová | Hana Zagorová | David Kraus | Dara Rolins |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti