Oficiální stránky Janek Ledecký
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Janek Ledecký diskuse strana 10

Jak na vás Janek Ledecký působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Běhůnková 21719  64 let 17.09.2012 14:43
Jsem šokována argumenty lidí, kteří mají jiný názor než pan Ledecký. Mluvit zde o Miladě Horákové apod. mi připadá úplně zcestné. Nejsem a nikdy jsem nebyla komunistka, přesto s názory pana Ledeckého souhlasím. Svůj souhlas však nemohu dát najevo na jeho stránkách: jsou totiž zablokované. Kdo se asi tak strašně bojí pravdy, že je nutno sáhnout k zablokování těchto stránek?

Vir 90186 04.09.2012 18:09
Avast mi hlásí ledeckýho stránku jako nebezpečnou. Asi ví proč. S rudochama asi nechce mít nic společnýho.

PetrVacek 85618  63 let 02.09.2012 16:22
Zd se mi, že církevní restituce dělají voly kde z koho

Anonym 93710 02.09.2012 08:42
Standovi: Škoda že hrdina Ledecký svůj "nebojácný názor" třeba na smrt umučené Milady Horákové a dalších obětí komunizmu neprojevil za bolševické totality. On asi chudák ani neví, kdo to byl. A taky by přišel o souhlas k produkcím Žentouru, že.

Anonym 93710 02.09.2012 08:37
Základem komunisty je závist, na ní postavili svou moc nad masami: Ledecký se k nim krásně a typicky hlásí:

jen tak pro příklad " že Apoštolská církev s necelými pěti tisíci členy dostane 1 056 36 374,- (ano přes jednu miliardu korun) a to přes to, že byla zaregistrována až v roce 1989," uvedl Ledecký.

Ateistovi vadí, že se církev katolická a další církve bratrsky rozdělí o své peníze s církvemi později registrovanými? :-) On jim závidí, že se do takové církve včas nepřihlásil nebo co? Co je mu po tom, s kterými cirkvemi se katolická a další rozdělí? Vždyť nejde o jeho peníze, ale kecat do nich bude? :-) Tak to už je vrchol! Nechtěl by pan Ledecký se svým polovzděláním ještě přepsat Bibli? :-)

Drzost těchto samozvaných "mluvčích lidu" odchovaných bolševismem, kteří z něho pěknou řádku let sáli prachy se stranickým souhlasem odměnou za loajalitu už nezná mezí. Než toto vymře, to bude ještě doba.

Pavel 10919  43 let 01.09.2012 21:59
Standovi: To je mi odvaha, když pluje s většinou. Větší nebojácnost projevili Dáša, Lucka a spol. Těmnikdo moc tleskat nebude.

Anonym 10919 01.09.2012 21:44
Standovi: Co je to za nebojácný názor, když pádluje s většinou. Víc odvahy má dle mého Dáša,Lucka Bílá a
spol. Ty nikdo moc chválit nebude.

Karel 88188  65 let 01.09.2012 18:01
Udělal jste velmi užitečný čin a nenechte se otrávit od rádoby zastánců kléru! Fandím Vám

Anonym 83188 01.09.2012 14:30
Mirku zabloudil jsi mezi své a oni už jsou dávno v jiných stranách. To si čuměl. Musíš zavítat jinam.

Anonym 83188 01.09.2012 14:29
Jestli by měl Ledecký chuť si povídat s tebou ubožáčku ukecaná ty nulo martinská. Vem si raději tabletku chudinko a nevotravuj.

Martino 90238  48 let 01.09.2012 14:16
Chudák Ledecký si neuvědomuje, že kecy nemaj cenu a ještě se chlubí, že je právník, a že snad bychom měli brát jeho názor v úvahu. Bohužel se projevil tak, že mám pocit, že si nevzal ráno tabletku. Jako právník by měl ctít právo a spravedlnost, nikoliv být nositelem totalitního myšlení, když konstatuje:
Církve se stanou neomezeným a státem nekontrolovaným vlastníkem. Což posledních pár století nebyly. Přečtěte si dějepis. Stačí ten pro základní školu,
Kde získal své právnické vzdělání, když nám chce namluvit, že se někdo stane nekontrolovaným vlastníkem? Pří své nevědomosti pravděpodobně ani neví, že Církev nemá žádný dispens od finanční kontroly. Vychloubá se, že za dva dny vše přečetl, ale přesto ignoruje závazné rozhodnutí Ústavního soudu. Jeho blábol nemá ani hlavu ani patu a tento povedený právník nebyl schopen doložit na faktech jediné své tvrzení a předkládá jen komentář na úrovni, jedna bába povídala.
Rád bych si s ním popovídal, ale není to možné, neboť se prezentuje jako osoba odborně nezpůsobilá, a morálně pokleslá.

Mirek 93710  50 let 01.09.2012 10:57
Omlouvám se většině pisatelů za narušení výroční schůze pouličního výboru KSČ. Zavítat sem byl omyl. :-)

Mirek 93710  50 let 01.09.2012 10:54
Pane "hrdino" Ledecký, škoda že jsem Vaše právní názory a podporu poctivým lidem nečetl v době totality, když neviní byli zavíráni, perzekuováni, bylo jim upíráno vzdělání podle třídníého původu a za názory jiné než podporu zlodějům se zavíralo. Ono hrát v Žentouru za totality chtělo být minimálně v SM, držet hubu a krok. Koho chleba jíš, toho píseň zpíváš. -) Tak to si dopište k té samochvále na začátku stránky. Komu všemu na ÚV a kraji jste musel vlézt do řiti, abyste mohl veřejně působit. Pro mě je osobnost, jejíž slovo má váhu Marta Kubišová, ne vy.

Votrubec 10921  58 let 01.09.2012 10:18
Pane Ledecký, podporuji Vaši výzvu. Snaha rozkrást a ožebračit Evropu je vidět všude kolem. Je to ale lepší, než zde zorganizovat válku, jako před 10 lety v Jugoslávi. Jaký to má smysl? To asi ví jen ti, kteří koncentrují neustále kapitál a moc ve svých rukou. Hloupé dámy, které se chtějí zviditelnit? No přejme jim to. Vaše aktivitu necítím politicky. Jste celebrita. Máte určitou morální kolektivní povinost, svědomí. Já jako občan jsem jen "ten ze stáda" - folklor.s úctou a pozdravem Ing.Břetislav Votrubec, Klatovy PS: jdu si pustit staré vinyly Žentour 01 atd.

Marta 89160  62 let 01.09.2012 10:13
Vážený pane Ledecký,právě jsem dočetla Váš názor na vrácení majetku církvím.Není v něm jediné slovo,s kterým bych mohla nesouhlasit.Všichni soudní lidé dobře vědí,jak církev k velké většině majetku přišla.Velmi si Vás vážím,jste charakterní člověk věnující se a milující svou rodinu a na rozdíl od některých "celebrit" jste si polularitu získal svou prací a ne nechutnými aférami.Přeji Vám pevné zdraví a
mnoho dalších tvůrčích úspěchů.Ráda bych připojila svůj podpis,ale bohužel se nemohu dopátrat,kde bych tak mohla učinit.

Rosi 78249  43 let 01.09.2012 09:28
Chtel bych napsat Vam pane Ledecky,ale nemohu, neb jsem cetl komentare. Neni dulezite komentatori jak kdo se zabyva tim cim je vystudovan a jake vysledky za sebou ma. Dulezite je mit povedomi o tom co je, bylo a vizi mit co muze byt. Maly priklad, nemusim byt zednik, ktery mi stavi dum, ale znam-li postupy, nepostavi mi dum za 5milionu, ale za 2,5 milionu, proste se nenecham zmanipulovat. Je dobre pane Ledecky, ze jste poukazal na nesrovnalosti tykajici se restituci. Jak nejsem Vas hudebni fanousek, tak tento pocin je mi velmi blizky. Dekuji. Rosi

Mirek 93710  50 let 01.09.2012 09:15
Pane Ledecký, pokud jste vystudovaný právník, nedosáhl jste v životě ničeho. Nerozumíte ani tomu, co jste "vystudoval" a Vaše úroveň právního povědomí je k smíchu. To že Vám něco "vadí" je asi tak vše, co s tím můžete udělat. Zlodějovi také jistě "vadí", když je usvědčen a zavřen. A pokud se ke schvalování trestného činu masové organizované krádeže v roce 1948 hlásí třeba i 70% národa a podpoříte je, tak jste prostě jen další spolupachatel. Nic víc pro mě dnes už nejste. Jen závistivý sobec, od něhož si už nekoupím ani CD ani vstupenku. To Vám s mozkem udělali komunisti a bohužel následky budou trvat další 2 generace. Styďte se "umělče"! :-(

JosefM 77159  26 let 01.09.2012 06:54
Super akce ohledně církevních restitucí,souhlasím,kde to můžu podepstat. V mým okolí je většina, kteří sTebou souhlasí.

Standa 7998 31.08.2012 23:57
Dobrý den vážený pane Ledecký.)
Děkuji Vám za váš nebojácný názor v otázce církevních restitucí - krádeží.
Držím Vám palce!

Ondráš 19317  31 let 31.08.2012 22:33
Paní Věře: Zrovna sháním kontakt na pana Ledeckého, abych mu napsal opak. Mrzí mě samozřejmě, že Vám z JZD visí peníze. Ale nemůžete za to vinit Církve - protože ty své oprávněné nároky taky mají (judikatura Ústavního soudu)a pan Ledecký nechutně operuje s tím, že ony se k soudům neobrátí.
Prosím, uvědomte si, že svým odporem se stavíte na stranu ČSD, jejíž ministr Fencl právě po roce 97 rozhýbal tunelování JZD (w.cibulka.net|noviny|n20|n180|obsah|20.htm, w.agris.cz|clanek|8249) a ČSD s KSČM aktivně uškodily restituentům zamítnutím zákona na prodloužení termínu naturálních restitucí.

Věra 78153  80 let 31.08.2012 18:11
Pane Ledecký, díky za váš článek k otázce církevních restitucí. Sama jsem oprávněnou členkou ZD, kde mi visí 250 tis.Kč a je nás takových "restituentů" mnoho. Na nás ale podle p. Nečase nejsou peníze. Můj otec, po revoluci prohlásil,.přišli jsme o majetek za komunistů, přijdete o něj vy i nyní" měl pravdu.

Anonym 89564 27.10.2011 17:17
Úžasný človíček. Klobouk dolů.

Beavis 89135  1 let 07.09.2011 19:36
Janku, ale vážně, slipy se maj měnit o vánocích!

Nika 89121 19.06.2011 14:13
Janek je skvělý,sympatický,naprosto charismatický muž.

Romana 62353  40 let 15.05.2011 19:50
Je skvelej, uzasne pisnicky, hudba, texty, muzikaly, mohu ho dene poslouchat stale dokola a neohraje se mi to. A i dalsi nove pisnicky V pristim zivote, Branami raje .

Norma 88243  33 let 06.06.2010 10:31
Janek je noblesní člověk, nesmírně talentovaný muzikant a senzační textař. n.s.

Nikola 93252  22 let 06.05.2010 16:06
Janek je člověk s velkým a hlubokým srdíčkem.má nádherný hlas a je velice sexy,přitažlivý muž :) nemám mu co vytknout.

Veronika 79249  30 let 01.05.2010 19:04
Janek celou zimu zkládal nové cedečko jmenuje se v příštím životem dnes je v lázních bohdaneč

Veronika 79249  30 let 11.04.2010 17:39
Janek není na myšlený je dobrý zpěvák má cit na písničky zpívá to procítěně je kamarádský píše hezké písničky a je dobrej člověk

Lucka 85126  21 let 20.11.2009 21:23
Zdravím všechny fanoušky. Myslím, že už nikdo z Vás nepochybuje o tom, kdo bude ten tajný host na letošním Vánočním koncertě v Hyberni. Jelikož Janek bude na Ořechovce zkoušet se Žentourem a termínově to je právě před vánoční šňůrou, dá se to celkem dobře odvodit.

Jan Horák 85162  9 let 14.11.2009 05:47
Super zpěvák dokonce s ním budu zpívat v Chropyni!

Iva 21711  40 let 28.08.2009 10:59
Janek na mě působí jako dospělej a citlivej člověk, krerej je moc chytrej a mám ho moc ráda a těším se až ho uvidím, protože mám po měm velkej absťák a poslouchat ho Cd je mi už málo

psycho 19325  21 let 30.04.2009 10:57
Janek je důstojný pokračovatel Stoneů apod.rockových legend. Navíc má vlastní styl, chytré, ironické texty a údernou muziku. Je best.

Anonym 19511 13.11.2008 08:27
Nejses ty ale Janek?

Jessya 21386  32 let 12.10.2008 22:14
Je to velmi sympatický muž a kdyby nebyl ženatý,dala bych si říci,fandím mu.

Martinka 82200  39 let 22.09.2008 18:46
Ahojte holky,

nevíte co je s Jankem?? nějak není o něm slyšet a nebo je už tak namyšlenej, že se schovává se svou vyzáblou zestrárlou Zuzajdou na chalupě ve Špindlu??? janku co Elin Špidlová a nebo Cibulková??,

Katy.M 85133  15 let 09.07.2008 15:13
Ještě jsi na konec měla napsat.Amen:-D

Dana 90137 03.07.2008 05:18
Janek a sk. Žentour Dobře se poslouchali.
Bigbeatové festivaly.koncerty.Samé hity.
Janek je skvělý skladatel a dobrý člověk.

Janek mě spojuje ze sk. Žentour.
Bigbeatové festivaly.koncerty.
Výborný skladatel.Muzikály
Hamlet.Galileo.Divadlo Kalich.
Dobře se poslouchá.
Rozhlas,média.
Se srdečným pozdravem.

Lucie 86879  22 let 09.06.2008 13:05
Chtěla bych vidět například Zuzu, jak by přezpívala Jankovi písničky. Janek talent má, jakej je člověk, to nevím, protože ho osobně neznám, ale jeho písničky jsou skvělý, mají hlavu i patu, narozdíl od nějakých dnešních rádoby zpěváků

Lucie 86879  22 let 09.06.2008 13:02
Janek je super, miluju jeho starý písničky, zpívám si je skoro každej den, jsem jeho velká fanynka

Katy.M 81767  15 let 15.05.2008 20:54
Dobrý večer,
myslím,že se tady asi šlo spousta lidí pohádat...
Tady se snad píšou komentáře,ne?Ale jak vás to baví:-D
Souhlasím jak s Elen ,tak i s Tatianou...
podle mě je Janek docela fajn člověk,pěkný,možná i hodný!(Ale to sem nemůžu tahat,když ho osobně neznám)A upřímně Janek byl vždycky promiskuitní,sám to o sobě psal,takže proč tomu nevěřit!A myslím si,že se jen tak nezměnil,chlapy jsou všichni stejní...

Zuza 21301 17.04.2008 22:54
Janek je vlastně takový Julian Záhorovský v bleděmodrém,prostě člověk bez talentu.Dnes může zpívat opravdu každý.

Tom 82129  40 let 17.04.2008 17:27
A Janek Ledecký je pro mě dokladem toho, že u nás může dělat hudbu skutečně každý.

Hela 85789  24 let 27.03.2008 18:27
Souhlasím s Janem, když se Vám Janek nelíbí,tak proč se o něj vůbec zajímáte a řešíte ho? Nebo řešíte své komplexy? Janek je sympaťák a fajn chlap.

Jan 85228  14 let 21.03.2008 23:01
neviem preco sem pisu ludia ktorym sa janek nepaci.ked sa vam nepaci janek ledecky tak drzte huby a chodte sa zvyraznovat a upozornovat na seba niekde inde a janek je super ze janku:-D

Jiskřička 21324 22.02.2008 23:22
Janku, moc Vám fandím a ať Vám to pořád zpívá, gratulka

Páter IAN 21324 22.02.2008 18:36
Dar od Boha...hlas, kterým potěší nejedno srdíčko včetně toho mého..děkuji Janku :-)

Pro Tatianu...přečetl jsem si Vaše příspěvky.Najděte prosím ve Vašem srdci lásku.Slova zloby ubližují právě Vám, neboť se k Vám vrátí jako bumerang.Nechť Vám bůh odpustí.

tatiana 21301 21.02.2008 17:54
Elen,tvé četné gramatické chyby ukazují výši TVÉ inteligence.Faktem ovšem je,že chytrých štětek je pramálo....So,you can get stuffed.

Barča 21324 21.02.2008 17:32
jankůů jsi supéér

Jitka 21324 21.02.2008 11:25
Prima kluk Janek Ledecký...fandím mu

 starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Jakub Smolík oficiální stránky Petr Janda oficiální stránky David Spilka oficiální stránky Taťána Kuchařová oficiální stránky Leona Černá oficiální stránky Miroslav Matušovič oficiální stránky Jožo Ráž

Další osobnosti | Jakub Smolík | Petr Janda | David Spilka | Taťána Kuchařová | Leona Černá | Miroslav Matušovič | Jožo Ráž |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti