Komentář
Jméno
Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků.
Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit
komentář »
Tom 82129 40 let
04.04.2008 18:48
Láďo, že Vy nosíte fousy :-))))
Ivana 88749
04.04.2008 18:33
Děkuji za přání.
Ivana 88749
04.04.2008 18:32
Ještě,dnes se loučím,mám svátek tak jdu slavit,s Vendulkou.Čao
Ivana 88749
04.04.2008 18:27
Vás ráda nemám,a sebe, někdy ano někdy ne.
Tom 82129 40 let
04.04.2008 18:18
I buran je dobrej, když souhlasí, že? Jsem dokonale smířen a mám se rád. Co Vy? :-)))
Ivana 88749
04.04.2008 17:34
Tome,smiřovat se můžete akorát tak sám se sebou.Jak jsem řekla svůj názor jsem si na Vás udělala,a tím posledním příspěvkem jste mně v tom jen utvrdil.Ráda bych Vám napsala ,že tímto s Vámi končím,ale vlastně jsem s Vámi ani nezačala,tak je to zbytečné.Mějte si své názory,já si nechám zase ty své.Sbohem.Láďo,tentokrát mne ani nepohoršuje Vaše vulgarita,protože ne vždy ten kdo používá jadrná slova,musí být zákonitě špatný člověk.A někdy se to prostě jinak nedá.Jsou tací co by slovo pr... neřekli,ale jsou to hňupové první kategorie.
Tom 82129 40 let
04.04.2008 17:28
Láďo, to bohužel nepůjde, lidi jako Vy, mám upřímně rád. Zatím jste jenom dočervena. Nebo už jste doběla? Stačí dost málo. Hodně, často a rád křičíte, že? Není nejvyšší čas začít něco dělat s tím Vaším komplexem méněcennosti? To, že jsem chytřejší než Vy, není moje chyba, a omlouvat se Vám za to rozhodně nebudu :-). A Ivano, všechno nejlepší k svátku!
Láďa 88749
04.04.2008 16:28
P.s.Ještě všem maminkám přeju,aby měli zdravé děti,a těm co se stalo něco podobného jako Vendule,mnoho síly.
Tom 82129 40 let
04.04.2008 14:21
Na to, že jsem Vás přestal zajímat, Ivano milá, jste mi věnovala pozornosti až hanba. Líbí se mi, jak jste si mě hezky zařadila. Vy máte vůbec všechno tak hezky zařazený :-). Budete se muset smířit s tím, že se mýlíte. Na žádnou špatnost ani svinstvíčko se nechystám. O nicotě vím dost. I to, že se o ní nedá uvažovat v běžných kategoriích a jakkoliv ji hodnotit. Fakt, že Vendule Svobodové nevěřím, znamená, že jsem zatrpklý? To už není ani zkratka, ale zkrat. Zatrpklost vychází vždycky ze sebelži a nedostatku sebevědomí, stejně jako žárlivost. Nemluvili jsme o tom už? Někde jsem tu psal, že pomoc ostatním je velmi citlivý vztah mezi pomáhajícím a tomu, komu je pomáháno. A ona je v mnoha případech prostě používá.
Pro Marcelu: Pokud mám proč, umím se i stydět, a když mě nikdo nevidí, šlapu nemocným dětem na hrudní košíčky. To mám vopravdu rád! Z toho, co jste napsala, beru vážně hlavně to, že jsem jenom chlap :-)
Ivana 88749
04.04.2008 13:23
Fuj tady to smrdí z těch slov co jste zde vyplodil.Já mám jasno,a Vy už jste mne přestal zajímat.Človek který je tak samolibý,mi nestojí za můj čas a energii.Vám se v životě povedlo všechno ,jak píšete,ale Vašim rodičům se moc nepovedlo Vás vychovat ke skromnosti a úctě.Vy jste vůbec nepochopil proč jsem s Vámi tady tu debatu vedla.Tak znovu:Nehodnotím osobu p.V.,ale výsledky založení Kapky naděje.A ať je okolo p.V. cokoli,tak už jen z principu je mi proti mysli pomlouvat tady tu které zemřelo dítě.To už jsem ale vše popisovala níže,proč se jí zastávám.Ono takové houževnaté popisování všech špatností a chyb ,(jak to činíte Vy),se děje většinou proto,aby ti co to dělají,mohli sami nějaké ty špatnosti páchat.Mockrát jsem si všimla toho,že když někdo začne nápadně zdůrazňovat jaké je to kolem svinstvo,nebo špatnost,bývá to neklamným signálem toho,že se sám na nějaké menší či větší svinstvíčko chystá.A to,že jsem Vám napsala,že jste zatrpklý si myslím stále.Většinou zatrpklost vychází z nicoty,a to je můj názor.Přesto Vám přeji pevné zdraví a mnoho zdaru!
Kritik 91118 50 let
04.04.2008 12:54
Ode dneska uz si nemusim kupovat knizky a noviny.Tyto stranky a v nich obsazene prispevky jsou tak zajimave,ze bohate nahrazuji vsechnu ostatni cetbu.Prolina se tu kritika se zivotopisy a osobnimi zpovedi.Opravdu zabavne.Jen tak dale.Alespon k necemu je ten internet dobry.
Marcela 88749 33 let
04.04.2008 12:47
pro Toma(40): Pane stydte se!!Nejste Vy nejaky zhrzeny milenec pani Svobodove? Mela jsem vazne nemocnou dceru,a prave proto,ze je dost prostredku diky nadaci kapka nadeje,se mohla moje Lidunka lecit a povedlo se !!!Pani Svobodovou jsem v Motole zazila osobne.Pochybuji o tom,ze by vedla dvoji zivot.Ja jsem ji poznala jako milou,obetavou osobu.O to tady preci jde,o vztah a to co dela pro nemocne deti.V soukromi at si dela co chce.Kdovi co prave delate Vy Tome,kdyz Vas nikdo nevidi.Vy neverite pani Svobodove ani umev.Ja zase neverim Vam.Myslim,ze lidi kteri jsou myslici,tak se mnou budou souhlasit.Jste jenom chlap,ktery o bolesti zeny, ktera prisla o dcerusku nemuze nic vedet,ani si to predstavit.Trochu soucitu by Vam neuskodilo.Dekuji vsem lekarum z Motola a pani Svobodove a kapce nadeje.S pozdravem Marcela.
Tom 82129 40 let
04.04.2008 12:24
Ale no tak, jste vedle jako vždycky. Že by další ze známek povrchnosti a neschopnosti se zamyslet s chladnou hlavou? Mně se v životě povedlo zatím všechno, co jsem chtěl, a nevyměnil bych z něj ani tu nejhorší chvíli. V podstatě můžu říct, že jsem dosáhl své vážnosti a dokonalosti v míře, o které se mi ani nesnilo. Žiji v lásce svých bližních a přátel, kteří, stejně jako já, vyžadují i poskytují absolutní upřímnost. Dělám práci, která má hluboký smysl, a mám čisté svědomí. Pletete si zatrpklost s tím, že mě prostě nezajímají věci, které nejsou. K tomu jsem dospěl na základě svých zkušeností, protože cizí zkušenosti mě vždycky jenom zdržovaly. My tady nemluvíme tady o "trochu jiném názoru". Tady jde o základní rozdíl ve vnímání světa. To, že se necháte obelhat, je Vaše věc, a nakonec se s tím budete muset stejně poprat Vy sama. Umím si i představit, že je to problém, se kterým se potýkáte už léta. Nic neotáčím, jste prostě někdy k pláči a jindy zase k smýchu, paní učytelko :-))).
Ivana 88749
04.04.2008 12:01
Tak,test vyšel.Samozřejmě mám doma také encyklopedii.A Vy jste přesně typ člověka,který aby dosáhl své vážnosti a dokonalosti,musí upozornit na chybu druhého.Tím je řečeno vše.Už se nedivím,že jste takový odpůrce někoho,komu se alespoň něco povedlo,a co pomáhá.Vy umíte jen kritizovat a moralizovat.A k pláči jste Vy.Mně jste napsal již předtím,že jsem k smíchu,tak to teď neotáčejte.Ale pro Vás ať jsem cokoli,je mi upřímně jedno!Podle mého názoru Vás osud velmi tragicky poznamenal.Jste zatrpklý,zanevřelý na lidi,kteří mají jen trochu jiný názor než Vy.A pro paní Zdenku:Pozor ,inteligenci nelze zaměňovat se zkušeností a vzděláním.Inteligence spočívá v něčem jiném !
Tom 82129 40 let
04.04.2008 10:57
Pane Láďo, to byla veškerá Vaše inteligence a odvaha nebo přijde nedej bože ještě něco? Paní Zdeno, z toho, co jste napsala, se dá vyvodit i to, že kdo neuznává moji pravdu, nemá charakter. To jste asi na mysli neměla, ale přesto to potěší :-). Ivano, nevím, co máte doma Vy, ale já mám jenom encY!klopedii a od včerejška jsem našel celkem osm definic charakteru, takže je to přesně tak, jak jsem říkal. Zdenko, je to zvláštní, opravdu si myslíte, že v příspěvcích těch, kdo V. podporují není zášť? Ale za to, že jsem docela inteligentní, Vám děkuju, dost se mi ulevilo, protože zřejmě nejste úplně beznadějný případ. Ivano, tak pro to něco udělejte, ať nejste k pláči, samo od sebe se to nestane. :-) Český bulvár má jednu vlastnost, kterou jinde neznají. On totiž až na drobné výjimky nepíše o lidech, kteří to sami nechtějí. To, o co se tu hádáme je víra ve Vendulu. Jak jsem již napsal, nevěřím jí ani úsměv. Neříkám, že se to nemůže změnit, ale v současné chvíli to s tím, co vím, považuji za nemožné. A kdo si to nemyslí, nemá charakter! :-)))
Ája 21744 38 let
03.04.2008 22:53
Charita je pro mě to, že dám i poslední groš pro toho, kdo to potřebuje. Charitou se chlubit, když mi tam přispívají bohatí - to není moje charita, ale charita těch bohatých. Budu paní Svobodovou uznávat tehdy (JEJÍ charita) až tam dá něco ze svého! A ještě něco: co je to za matku, která při jakémkoliv problému strčí dítě chůvě a sama dělá ublíženou? Každá správná matka se v neštěstí upne na to, co je jí nejdražší - ke svému dítěti. Jak se zachovala slavná Vendula při pohřbu? Děcko strčila chůvě a sama se vymódila jak do kabaretu!
Ivana 88749
03.04.2008 18:57
Paní Zdeno,máme podobné pohledy na věc.A s hloupostí se těžko bojuje.Zdravím.
Ivana 88749
03.04.2008 18:49
Ještě pro Toma,Vy rád používáte spojení,To je k smíchu.Víte lepší je být k smíchu, než k pláči,nebo třeba k pohrdání.
Anonym 21744
03.04.2008 17:44
Nezlobte se na mě, ale připadá mi, že ta záhadná Ivana je sama Vendula! Tolik pozitivního o někom psát - to snad ne! Paní Ivana je buď úplný vymatlaný bezmozek nebo teplice zamilovaná do Vendulky! A nebo je trochu jinak - Vendulka chvílemi připomíná chlapa - jak vizáží, tak i chováním. I chlastat umí jak chlap! Tak jek je to paní Ivanko? S pravdou ven!
Tom 82129 40 let
03.04.2008 17:03
Soudíte podle sebe, Ivano. To je k smíchu. O popularitu jsem nikdy nestál, ona ano, má ji, tak proč fňuká? Připomíná mi jednu známou herečku, která mi znuděně vyprávěla, jak jí leze na nervy, když jí lidi poznávají v tramvaji. Připadají mi jako běžci, co jsou naštvaní, že vyhráli. Nevím, co má co charakter společného se sociálním prostředím. Volně přeloženo do čestiny to znamená, že když jsou všichni slepí, musím být já taky? A to jsem právě myslel tím, že se míjíme už ve významu slova charakter. Víte sama dobře, že těch definic je tolik, kolik je lidí, kteří se o ně pokusili, a ani jedna neplatí. Takže znovu, pro mě je charakter hlavně úcta k pravdě, a jelikož jsem viděl, co jsem viděl, píšu to, co píšu. To je vše.
Ivana 88749
03.04.2008 15:55
Tome,charakter není pravda.Níže píši přesnou definici charakteru.Vám asi vadí,že je paní Svobodová populárnější než Vy ,co?
Tom 82129 40 let
03.04.2008 15:39
Charakter je hlavně pravda. Taky jsem ji zažil osobně a nikdy víc. Nevěřím jí nic.
Tom 82129 40 let
03.04.2008 15:38
A Libore!!! Mluvíš mi z duše. Myslej si tu, že žádnou nemám. A proč se ta Vendula nedostala ani na ty práva? :-)
Tom 82129 40 let
03.04.2008 15:37
Začíná mě to tu bavit, je to jako na sjezdu učitelek... Štěpánko, Renato, Hynku, Viléme, Jarmilo, slepota je věčná :-)))
Michal 88749 47 let
03.04.2008 11:51
Vážená paní Svobodová,není slov,kterými bych vyjádřil poděkování,za Vaši pomoc mému synovi Lukáškovi.Vaše pohlazení s kombinací léků mělo zázračnou moc!!! A díky Vaší nadaci jsou prostředky i pro ostatní!!!Za sebe i za ty ostatní VELKÉ PODĚKOVÁNÍ!!! A na ty co Vás zde urážejí se nezlobte,oni to mají v hlavách jinak,ale každému se vše vrátí ,boží mlýny melou pomalu,ale jistě.Já dnes přesně vím proč právě nám onemocněl syn.Dnes je zdráv a velmi Vás zdraví!!Přejeme Vám vše dobré!!!
Ivana 88749
02.04.2008 22:37
Teď jsta hrdinka,co paní Renato? Já jsem jí tam zažila nesčíselněkrát,a zcela opačně.Milá,podporující,soucitná...Renato,nevím z jakého důvodu,ale lžete!!Tímto zajímavost nezískáte!!!
Renata 21744 38 let
02.04.2008 22:33
Už to můžu napsat - už nejsem zaměstnanec Motolu. Vy všichni, kteří Vendulu obdivujete byste měli zažít live!!! Všichni v pozoru, věčně naštvaná nebo praštěná! Normální byla jen když tam byli novináři a hlavně fotografové! Samá přetvářka!
Alena 8872 35 let
02.04.2008 21:22
Paní Vendulo Svobodová, děkuji Vám za svoji Leničku které jste pomohla při jejím velkém utrpení, a také za nás rodiče, kterým jste uměla dodat sílu i víru. Dnes už jsme opět spolu a na vaši podporu nikdy nezapomeneme. Vy ostatní styďte se!
Ivana 88749
02.04.2008 21:05
Pane Libore,tu nadaci založila ona,ne pan Svoboda!! Ten žil jen hudbou.Každý jsme sám vlastně nic.Takových jedinců ,kteří něco dokáží opravdu jen sami ,je poskrovnu,ať mezi obyčejnými lidmi,tak mezi třeba umělci.I pan Svoboda, kdysi když začínal tak na to nebyl sám.Já fakt nevím co pořád všichni řešíte.
Libor 21744 46 let
02.04.2008 20:21
A vážená paní Ivano, můžete mě napsat, co paní Svobodová dokázala. Měla štěstí, že byla zrovna v době, kdy pan Svoboda dostal chuť na mladé masíčko a ona byla na dosah! Co by byla bez pana Svobody? Není to náhodou jeho zásluha?
Ivana 88749
02.04.2008 18:33
Pro Štěpánu 54:Další, která má chytrostí jako Palacký.O co Vám a podobným jde? Vždyť p.V.do nadace vložila své peníze,to za prvé.A za druhé:Ano máte pravdu,že to neštěstí kdy se musela dívat do hrobu svému vlastnímu děcku,nepostihlo jen p. V.(bohužel se to stává),ale spostu jiných žen.Ale oni ne že by neměli čas zakládat nadace,ale právě jim chyběla ta známá tvář k tomu,aby lidé do kapky naděje přispěli.Nebo si myslíte, že když takovou nadaci založí nějaká Anička,Zdenička,Alenka...,tak bude mít takový úspěch a pomůže tolika nemocným dětem?!Začněte ženská používat mozek ,a nebo začněte něco dělat, a ukažte co svedete ,a kolik peněz dáte na nemocné leukémií!!! Také mně nejde přímo o osobu p. V.,ale jak jsem již jednou napsala.Ať je kolem ní cokoli,kapka naděje pomáhá!A myslím,že to nevystrkuje na odiv,ale mluví o tom aby lidi věděli.A možná také platí,svěřená bolest poloviční bolest.
Štěpánka 21744 54 let
02.04.2008 18:04
Vážení, opravdu se tady vyskytují lidé, kteří neví o čem mluví! To, že všichni litují Svobobovou - co se ji chudince stalo, jaké má starosti atd... Je jediná na světě? Proč se tak chová a vystupuje. Asi pro to, aby se o ní v tom bulváru psalo! Proč se nepíše o nějaké Aničce, Zdeničce, Alence...Myslíte, že jejich bol je větší než paní Svobodové? Tyto maminky, které přišly o své děti musely řešit úplně normální lidské věci! Kdo jim pomohl? Oni asi neměly čas zakládat nějaké nadace. Neměly na to čas! A když Svobodová založila nadaci, proč to tak vystrkuje na obdiv? Takové věci se dělají snad pro něco a ne proto, aby se tím chlubili! A když něco dělám pro lidi, tak tam vložím i svoje peníze a nedělám s tím takovou estrádu! To si myslím, že je dar pro lidi, kteří trpí! Chlubit se cizím peřím (penězi) to není hrdinstvím!
Zdenka 8872 57 let
02.04.2008 18:03
Jsem moc ráda, že se konečně našel Člověk s velkým Č, který mi mluví z duše. Závist, zloba na všechno a na všechny, jsou mi cizí zrovna jako Vám paní Ivano! Jako žádný z nás není dokonalý a každý má svého "kostlivce" ve skříni tak by se nad sebou měli zamyslet i počestní, charakterní a vševědoucí pomlouvači. Mě totiž vůbec nejde o osobu p. Svobodové, přestože ji upřímně lituji. Jde mi o ubohou formu jejich útoků na ženu, která v životě ztratila to nejcenější, co může žena ztratit a to je dítě. Ještě jednou paní Ivano díky!
Cenzor 91118
02.04.2008 16:09
Vazena pani Ivano,napiste to jeste jednou-zrejme se stalo nedorozumeni.Vas cenzor.
Ivana 88749
02.04.2008 14:38
Vážený cenzore,proč jste vymazal můj příspěvek,kde jsem psala o bulváru.Nebylo tam nic špatného????? Tomu říkáte demokracie?????Prosím o vysvětlení!!!Nechápu.Příspěvky kde jsou kolikrát hrubosti,vulgarismy,apod., ty nemažete,že? To jsme to dopracovali.
Ivana 88749 41 let
02.04.2008 12:38
Milý Tome,nevím,co Vy si představujete pod významem slova charakter.Já to vidím tak,že charakter,je povaha- souhrn morálních vlastností,a podstruktura:osobnostní vlastnosti projevující se ve vztahu člověka k soc. prostředí.Toto je význam slova charakter.Tak nevím,Vy to asi vidíte jinak...
Tom 82129 40 let
02.04.2008 12:06
Milá Ivano, zřejmě se neshodneme už na významu slova charakter...
Ivana 88749 41 let
02.04.2008 11:50
Tome,já jsem Vám nenapsala,že jste neslušný člověk proto,že považujete hudbu již zmiňovaných pánů za banální.Ale proto,že Vaše výplody opravdu nesvědčí o Vašem charakteru nic dobrého.Žádná obět Blesku apod.nejsem,neboť takové škváry nečtu.Vy znáte dle Vás všechno,tak byste měl vědět,že samochvála smrdí,a každý si o sobě myslí,že je rovný charakter.Někteří si to ale opravdu jen myslí.Jste kdo-že soudíte ?Myslím,že paní Vendula právě není vůbec hloupá,ať to berete z jakéhokoli pohledu.Na závěr:Mně vůbec nemusíte brát vážně,za prvé,jsou v životě jiné osoby a věci,které byste měl brát vážně.A za druhé to nebylo opravdu mým cílem,aby jste mně Vy bral vážně.
Tom 82129 40 let
02.04.2008 10:52
Pro Ivanu: Takže fakt, že považuju jejich hudbu za banální, Vám o mně řekl, že nejsem slušný člověk? A proč bych měl brát vážně já Vás? Mluvíte o štvanici a já se musím smát nahlas. Jste obětí Blesku, milá dámo, a vůbec neznáte bulvár z druhé strany. Já ano... Něco jsem dokázal a rozhodně nemám potřebu o tom seznamovat ostatní způsobem, který zvolila ona, protože je to jen moje věc. A pokud jde o můj charakter, jsem rovný člověk a říká se mi to dobře. Do jejího soukromí nám rozhodně je, když před ním není úniku. Ona je prostě hloupá, to je celý ten problém...
Zdenka 8872 57 let
01.04.2008 22:27
Prave proto že bulvár nečtu, sledovala jsem pouze televizní pořady a čistě náhodou jsem zabrousila asi před měsícem na tyto stránky. Pracuji také v nemocnici a denně vidím hodně utrpení sice dospělých pacientů, ne dětí, ale o to víc si vážím každého, kdo jen trochu pomůže lidem v jejich utrpení. Jestli p. Svobodové k tomu pomohlo jméno jejího manžela, nebo ji k založení KN vyburcovala smrt její dcerušky já na tom opravdu nevidím nic odsouzeníhodného! Věřte mi nezávidím jí tuhle štvanici! Ani její, ani soukromí nikoho jiného, ať celebrity nebo necelebrity mě nikdy nezajímalo. Jestli někdo zdědí miliony a koupí si za ně třeba kolotoč, je mi to srdečně jedno. Ja totiž nevím co a kolik p. Svobodová zdědila. Ale to bych pravděpodobně musela číst ten bulvár. Nejsem zvyklá odsuzovat lidi za něco, co ve své podstatě vlastně pomáhá! Jak jsem již napsala p. Svobodovou osobně neznám, ale znám maminku která prožila v téže době se svým synkem to, co Svobodovi a její informace jsou pro mě důvěryhodnější než kohokoliv jiného. Přeju všem maminkám, aby je nikdy nepotkalo to co potkalo p. Vendulku!
Tom 82129 40 let
01.04.2008 21:09
Já bych si hlavně přál, aby už dala konečně pokoj nám... :-))) Myslím, že teď se všichni staneme odborníky přes ledviny. Co bude potom, až ledvina vyšumí?
Anonym 88634
01.04.2008 20:45
ahoj vendulko drzim ti palecky at uz ti daji vsichni pokoj a zij si podle sveho zdravi te jerry kotouc z kolina a preji ti hodne stesti
Radka 21744 42 let
01.04.2008 17:28
Nevím paní Zdenko, co se Vám nezdá na příspěvku LIDY43. Má pravdu, každý se honosí cizím peřím! Opravdu paní Vendula začala s charitou, až měla sama problémy, peníze scháměla pomocí dobrého jména pana manžela, sama pro to nic neudělala - myslím vlastní prací. Jen do všeho kafrala a byla (a je) pořád "mistr světa". Byla jsem svého času zaměstnaná v nemocnici, tak o tom něco vím. Myslím si, že moc čtete bulvár a realita Vám uniká. Kolik prostých lidí dá své prostředky bez toho, že je svět obdivuje! Chlubí se ostatní celebrity svými nadacemi? Co víte o jiných nadacích? Myslíte, že nedělají nic?
Zdenka 8872 57 let
01.04.2008 00:37
To je k neuvěření co je ve vás zášti paní Lido! Je opravdu snadné sednout k počítači a nakydat na člověka špínu, když u toho ten dotyčný není. Vy a vám podobní jsou fakt vzor ctnosti. Já p. Svobodovou neznám ale je mi jí upřímně líto že si na ní takové hyeny jako vy hojí svoje mindráky. Někdo se holt zviditelní tím že založí nadaci a někdo má jen na to aby po vzoru bulváru zkritizoval všechno co je utvořeno pro dobrou věc! No každému co jeho jest! Já jen p. Svobodové přeju aby to vše ustála a vám aby jste přestali závidět a začali se zabývat třeba svým soukromím. Myslím že se u každého z vás najde něco k vylepšení! (Např. charakter)
Lida 21744 43 let
31.03.2008 18:12
Tak a teď se ukáže, jak má ta Vaše slavná Vendulka zlaté srdce a jak myslí na ty nemocné dětičky! Zdědila peníze, které normální člověk nemůže proinvestovat normálním životem. Daruje něco té své nadaci? Zatím dávala jenom z cizího! Tak se uvidí, jak je na tom s tím svým zlatým srdcem!
Anonym 21744
30.03.2008 17:41
Tose mi jenom zdá! Po dlouhé době jsem se podívala na NET a přečetla si článek, který píše MARIANA 41 a snad mě klame zrak!! Jakým právem ta paní uráží DIANU????? Jak ji může srovnávat s tou všemdajku Vendulu? Ta co udělá, tak si k tomu pozve zástup novinářů a ukazuje se!! Charitu začala dělat, až se ji stala tragedie s dcerou! Jinak by si ani na ty nemocné nevzpomněla. A že ji někdo dával peníze - tak jenom díky jejímu manželovi: Chudák Diana - ta se musí v hrobě obracet!
Iva 88222 25 let
29.03.2008 20:14
Nechte,jí,všichni,na,,pokoji.
Tom 82129 40 let
19.03.2008 10:06
Jelikož tu jsou mé příspěvky mazány, přestože jsem v nich nebyl vulgární, nezbývá mi, než je sem psát tak dlouho, dokud administrátor nepochopí podstatu demokracie. Hudba pana Svobody podle mého názoru zničila hudební vkus několika generacím a fakt, že se něco líbí Němcům opravdu neznamená, že je to dobré (totéž u mě platí pro Karla Gotta). Myslím, že Svobodova hudba je stejně banální jako jeho život a díky paní Vendule i jeho smrt. Navíc se vsadím se, o co chcete, že paní Vendula má všechny ty "bleskové" pisálky v mobilu...
Zdenka 8872 57 let
17.03.2008 18:03
Kritiku chlapi tveho ražení mě odjakživa odpuzovali. Sprostáci kteří místo argumentů používají pomluvy polopravdy a vulgarismy! Je mi tě líto. Chudinko!
Jana 82636 48 let
17.03.2008 13:14
Milý Kritiku,ty si nedáš pokoj že,ty špiníš všechny a všude,né jen sám sebe!!!
<<nové
starší>>
1
světlomety • rubriky • synonyma