Oficiální stránky Petr Cibulka
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Oficiální stránky Petr Cibulka

Petr Cibulka oficiální stránky
Foto zdroj: TV5

Jméno: Petr Cibulka

Oficiální stránky má Petr Cibulka zde: www.cibulka.net

FacebookPetr Cibulka zde: www.facebook.com/pages/Petr-Cibulka/122986374399..

Videostránku má Petr Cibulka zde: www.youtube.com/user/PravyBlok

Petr Cibulka má na sebe kontakt zde: www.cibulka.net

Diskuse o osobnosti zde: Místní diskuse

Kdo je Petr Cibulka?

Předseda strany Pravý blok. Po maturitě a nástupu na vysokou školu vystupoval proti okupaci Československa a komunistickému režimu. Byl politicky perzekuován. V letech 1970-1989 pracoval na různých dělnických profesích. Stal se signatářem Charty 77 i členem Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných. Před listopadem 1989 byl opakovaně vězněn. Po revoluci pracoval v brněnském Občanském fóru jako vedoucí Informačního a tiskového centra. V roce 1990 byl spoluzakladatelem a šéfredaktorem Necenzurovaných novin. Počátkem 90.let zveřejnil část neoficiálního seznamu agentů a spolupracovníků StB známou jako „Cibulkovy seznamy." Od roku 2000 je předsedou strany Pravý blok. V roce 2010 kandiduje za Pravý blok v Praze do PS PČR. Má syna Tomáše s bývalou političkou a předsedkyní Unie svobody JUDr. Hanou Marvanovou.

Cole Porter (Kožená Magdalena) Songs Of Experience (U2) Bílé Vánoce Lucie Bílé Ii. (Bílá Lucie) Dunkerk (DVD Filmy) Blade Runner 2049 (O.S.T.)

Petr Cibulka diskuse

Jak na vás Petr Cibulka působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

NEBONYTAKN 89380 03.12. 18:22
Je to moc dobry pritel a kamarat,kde jsme byly spolecne vezneni v hornim slavkove,jako politicke vezni-cleny charty-77.nesmirne si ho vazim a ctim,neb vzdy se ,zastaval pravdy a svobody-demokracii pro vsechny obcany -csr.vzdy si ho budu nesmirne vazit a ctit.je to velmy dobry clovek ktery ma velkou inteligenci,charaktercloveka a vzdycki pomohl druhym spoluvenum.ma velky cit v sobe a vzdycky bojoval,za prava vsech obcanu-csr.je to muj nejlepsi pritel a kamarad,nikdy se ho ja nezreknu az do me smrti.preju mu hodne pevneho zdravy pro celou jeho ctenou rodinu ,jako i hodne pracovnich uspechu,stesti,radost,veselost,moc ve spolecnosti a bozi ochranu od naseho pana -boha nebeskeho a jeho prvorozeneho .boziho syna jezise krista a ducha svateho.prosim vsechny obcany -cr aby ho volili za -prezidenta republiky -cr.on da nasi republiku do hromady a udela poradnou cistku od vsech bolseviku-komunistu,ktere napachaly spoustu zla na nasich obcanech-csr,kde byli statisice nasich obcanu popravenich,na lziu ktere byli vykoustrovane vsechne soudne procesi proti nam-politickym veznum.kde jsme skusili hodne hladu,bidi,mlaceni,kopancu,utrpeni a ponizovani nasi lidskej dustojnosti a muceni.do dnesneho dne se nam neomluvily -komunisti ,za vsechne spachane ,zlociny ktere napachali na nasich obcanech.do dnesneho dne sedeji na vysokych mistech spoustu komunistu,jak na soudech,policii,statnim zastupitelstvi-prokuraturach a na socialnych uradech,kde sve volne porusujou ty nejzakladnejsi lidska prava,a clovek opet nikde nema dovolani v nasi milovanedemokratickej republice.opet se vracime nazpatek k totalitnimurezimu,coz je to velke porusovani tech nejzakladnejsich lidskych pravcloveka je omezovana opet nase lidska dustojnost,svoboda tisku,rozhlasu-a tv-vsech televiznich programu v nasem state.kdybych byl ja volenej prezidentem -cr,tak bych hned -vyhlasil amnestii pro nevinne odsouzene,jako i exekutorskou amnestii pro vsechne obcany -cr,ktere maji spoustu dluhu.aby vsechne dluhy spadli vsem obcanum-cr.je to velmy smutne,ze po trech letech by meli spadnout vsechne dluhy,neb jeto uzakoneno v nasim trestnim pravu jako i v nasi ustavea presto nase soudyvydavaji -usneseny aby nase obcany platili nadale sve dluhy po promlceci dobe,coz je to velmy silne poruseni naseho tr.poradku o lidskych pravech..zadam vsaechny obcane -cr,aby ,zadaly zruseni -mp-v -cr,

Kyvadlo 62527  38 let 26.10. 18:24
Osobní zkušenosti ..12
Problém virgule ..13
Použitá literatura ..14
4
Úvodní slovo editora českého překladu
Přirozeně nejde pouze o kyvadlo (těšící se v současné bezvěrecké společnosti
značné popularitě), nýbrž i nespočetné další okultní či spiritistické praktiky všechny
bez výjimky jsou však jen projevy démonů, jak dokládá ve své Démonologii Eugen
von Petersdorff. Katolická církev odedávna učila, že veškerá věštecká umění, jako např.
vykládání z karet, písmenková tabulka (ouijaboard), kyvadlo atd. jsou hříšná!
Je však také známou věcí, že uživatelé kyvadla dříve či později onemocní. Nepopí-
rají to ani profesionálové tohoto cechu. Käthe Bachlerová na otázku: Může být práce
s proutkem a kyvadlem nebezpečná? odpovídá: Ano! Jak v tělesné, tak i v duševní a
duchovní oblasti.
A co je nejhorší, kdo jednou práci s kyvadlem úplně propadne, prakticky již pro něj
není cesta zpátky. Autor k tomu říká:
Vždy mi bylo nápadné, jak tito lidé mimořádně zarputile obhajují svou práci s kyvadlem.
Nejsou již schopni nahlédnout, že jsou spojeni s jistými temnými mocnostmi,
a že tyto mocnosti svou činností doslova přitahují. A právě řečenou svázaností je kyvadláři
zabráněno v rozlišování duchů.
Pro stav pokoncilní tzv. katolické církve je příznačné (a tragické), že o nebezpeč-
nosti užívání kyvadla i dalších okultních praktik nás informují evangeličtí pastoři, zatím
co katoličtí duchovní je ještě propagují a jejich bludné knihy se nabízejí na
mnoha poutních místech!
A závěrečné poučení z předloženého dílka o démonické praktice? Autor je shrnuje
stručně, ale výstižně těmito slovy: Proto ruce pryč od kyvadla!
5
Předmluva
Existuje bohatá literatura o kyvadle, a téměř všichni autoři mluví o pozitivním
aspektu tohoto umění. Jsou to například hodně žádané knihy benediktinského pátera
Th. H., který celé své léčitelství založil na kyvadle, a jeho díla se rovněž nabízejí na
mnoha poutních místech.
Bylo by na místě uvést také lékaře a pátera O., představeného v knize Anity Höhnesové
Noví mágové zdraví. Páter O. také zjišťuje nemoci a odpovídající léky pomocí
kyvadla. Jak říká, práci s kyvadlem mu přiblížila řeholnice z Würzburgu.
Mezi ne právě málo katolíky včetně duchovních je rozšířený názor, že kyvadlování
je neškodná a dovolená záležitost, pokud je k dobru člověka, jako např. v lékařské diagnostice.
Stále znovu narážíme na zbožné léčitele, mezi nimi i řeholnice a kněze, kteří
kyvadlem určují nemoci a léky Nazývají to dobrým kyvadlováním (na rozdíl od
špatného kyvadlování, týkajícího se věštění), protože co přispívá k léčení nemocné-
ho člověka, nemůže být přece špatné, zvláště je-li praktikováno hluboce věřícími lidmi!
Až děsivá je neznalost toho, co práce s kyvadlem skutečně je! Kyvadlová praxe je
stará tisíciletí, píše jistý stoupenec tohoto černého umění, a v tom má pravdu, neboť
víme, že bylo praktikováno již v Indii, poté přišlo do Egypta a přes Řecko a Řím se
dostalo do západních zemí. Již při stavbě pyramid mělo prý být užíváno kyvadla. Ve
4. století po Kristu by... (zkráceno)<|i>

Kyvadélko 62527  38 let 26.10. 18:19
Osobní zkušenosti ..12
Problém virgule ..13
Použitá literatura ..14
4
Úvodní slovo editora českého překladu
Přirozeně nejde pouze o kyvadlo (těšící se v současné bezvěrecké společnosti
značné popularitě), nýbrž i nespočetné další okultní či spiritistické praktiky všechny
bez výjimky jsou však jen projevy démonů, jak dokládá ve své Démonologii Eugen
von Petersdorff. Katolická církev odedávna učila, že veškerá věštecká umění, jako např.
vykládání z karet, písmenková tabulka (ouijaboard), kyvadlo atd. jsou hříšná!
Je však také známou věcí, že uživatelé kyvadla dříve či později onemocní. Nepopí-
rají to ani profesionálové tohoto cechu. Käthe Bachlerová na otázku: Může být práce
s proutkem a kyvadlem nebezpečná? odpovídá: Ano! Jak v tělesné, tak i v duševní a
duchovní oblasti.
A co je nejhorší, kdo jednou práci s kyvadlem úplně propadne, prakticky již pro něj
není cesta zpátky. Autor k tomu říká:
Vždy mi bylo nápadné, jak tito lidé mimořádně zarputile obhajují svou práci s kyvadlem.
Nejsou již schopni nahlédnout, že jsou spojeni s jistými temnými mocnostmi,
a že tyto mocnosti svou činností doslova přitahují. A právě řečenou svázaností je kyvadláři
zabráněno v rozlišování duchů.
Pro stav pokoncilní tzv. katolické církve je příznačné (a tragické), že o nebezpeč-
nosti užívání kyvadla i dalších okultních praktik nás informují evangeličtí pastoři, zatím
co katoličtí duchovní je ještě propagují a jejich bludné knihy se nabízejí na
mnoha poutních místech!
A závěrečné poučení z předloženého dílka o démonické praktice? Autor je shrnuje
stručně, ale výstižně těmito slovy: Proto ruce pryč od kyvadla!
5
Předmluva
Existuje bohatá literatura o kyvadle, a téměř všichni autoři mluví o pozitivním
aspektu tohoto umění. Jsou to například hodně žádané knihy benediktinského pátera
Th. H., který celé své léčitelství založil na kyvadle, a jeho díla se rovněž nabízejí na
mnoha poutních místech.
Bylo by na místě uvést také lékaře a pátera O., představeného v knize Anity Höhnesové
Noví mágové zdraví. Páter O. také zjišťuje nemoci a odpovídající léky pomocí
kyvadla. Jak říká, práci s kyvadlem mu přiblížila řeholnice z Würzburgu.
Mezi ne právě málo katolíky včetně duchovních je rozšířený názor, že kyvadlování
je neškodná a dovolená záležitost, pokud je k dobru člověka, jako např. v lékařské diagnostice.
Stále znovu narážíme na zbožné léčitele, mezi nimi i řeholnice a kněze, kteří
kyvadlem určují nemoci a léky Nazývají to dobrým kyvadlováním (na rozdíl od
špatného kyvadlování, týkajícího se věštění), protože co přispívá k léčení nemocné-
ho člověka, nemůže být přece špatné, zvláště je-li praktikováno hluboce věřícími lidmi!
Až děsivá je neznalost toho, co práce s kyvadlem skutečně je! Kyvadlová praxe je
stará tisíciletí, píše jistý stoupenec tohoto černého umění, a v tom má pravdu, neboť
víme, že bylo praktikováno již v Indii, poté přišlo do Egypta a přes Řecko a Řím se
dostalo do západních zemí. Již při stavbě pyramid mělo prý být užíváno kyvadla. Ve
4. století po Kristu by... (zkráceno)<|i>

Ladislav 46274 23.10. 21:24
Úplný magor

Vlas 78203 21.10. 23:29
Nikdo nepochybuje, že jste čestný člověk, bojující proti totalitám a zlodějině. Jistě by jste byl v politice velmi platný. Avšak měl by jste se zamyslet kde děláte chybu, že jste nevolitelný. Těch chyb je dost.

Musilova 89101  46 let 20.10. 22:05
Nejsem pro euro. Pak bude velka drahota. Navic uz jsme v EU jen levna pracovni sila a potravinova popelnice unie. Nakonec nas ocipuji v bezpeneznim systemu unie a svobodni zednari budou MIT cely svet v hrsti. Chceme sankce proti Rusum s unii. NAC sankce a Tim padem provokovat Rusy.

Musilova 89101  46 let 20.10. 21:46
Nenechme so hlavne vnutit euro. Pak bude fuze draho. Lidem nic nezbude s uspor. Navic skoncime ocipovani, v systems bezhotovostni meny.Pro EU jsme jen levna pracovni sila.

FABERFRANTIŠ 19348  68 let 19.10. 08:39
VAŽENY PANE CIBULKO,JELIKOŽ OD ROKU 1989 DO DNEŠNIHO DNE 2017 VYLOŽENĚ BOJUJI S komuniticko STB BANDITY VE STATNI SPRAVĚ JIŽ TAK ZDEGENEROVANY komunistický KONCENTRAČNI TABOR,OKRES KARVINA-OSTRAVA-OLOMOUC-BRNO,komunistické GETTOMORAVSKOSLEZSKY KRAJ,PODPOROVANY ZLOČINECKOU A ZAVRŽENI HODNOU komunistickou VLADOU ČESKE REPUBLIKY,KTEŘI MI ZA KRITIKU NESCHOPNE VLADY A JEJICH LEVICOVE EXTREMISTICKE MLADEŽE VE VESNICI VĚŘŇOVICE,KTEŘI MI ZA 20 LET komunisticko STB TERORU NA MUJ MAJETEK-RODINU-OSOBU-PŘATELE,STAČILI ZNIČIT VEŠKERY MAJETEK-ŽIVOT-ZDRAVI-DOBROU POVĚST-UVRHLI MNE DO STAVU NOUZE-BEZDOMOVCE-A NASTALA GENOCIDA RODU,A ZPUSOBILI MI MILIARDOVE FINANČNI ŠKODY,JELIKOŽ JSEM SE STAL VĚZNĚM VE SVEM RODIINYM DOMKU,V OBAVĚ O SVUJ ŽIVOT JSME NEMOHLI POUŽIVAT SVOJI ZAHRADU,ATD.TATO MALA INFORMACE JE ZAKLADEM PRO SPRAVEDLIVE VOLBY V ČESKE REPUBLICE.ZA VLADY komunistu JSEM ZA VESNICI BYL VYBRAN JAKO ČLEN VOLEBNI KOMISE.TATO VOLEBNI KOMISE,samoszřejmě za bujareho veselí,A TO PRO MALOU UČAST VOLIČU,JSME SE USNESLI ŽE UMOŽNIME OBČANUM ZAPOJIT SE DO VEŘEJNEHO DĚNI(a to aby neměli problemy a komuniste měli obrovsky úspěch s agitaci)PROTO JSME HLASOVACI LISTKY VHODILI DO HLASOVACI URNY A HLASOVALI ZA OBČANY,PROTI JEJICH VULI,KTEŘI ODMITLI komunisty VOLIT.UPOZORŇUJI I NA TUTO SKUTEČNOST ŽE PO SAMETOVE REVOLUCI BYLI U VOLEBNI KOMISE TI SAMI LIDE KTEŘI JIŽ MĚLI SKUŠENOSTI S MANIPULACI VOLEBNICH LISTKU A URČOVANI VITĚZE VOLEB.TIMTO VAS PANE CIBULKO UPOZORŇUJI A VARUJI PŘED TĚMITO NEKALYMI PRAKTIKAMI komunisticko STB BANDITU VE VOLEBNICH KOMISI.JEDINY LEK-LEKVAR NA TYTO ZLOČINCE,A ROVŇĚŽ BUDE ZARUKA SVOBODNYCH A SPRAVEDLIVYCH VOLEB,JE TO ŽE JAKO STRANA,POŽADATE EVROPSKOU UNII ABY K VOLBAM ZASLALA S RUZNYCH STATU NESTRANNE POZOROVATELE,KTEŘI BY VE VŠECH VOLEBNICH PROSTORACH V BANANOVE REPUBLICE,Č.R.DOHLEDLI NA SPRAVEDLIVY VOLEBNI SYSTEM A ŘAD POLITICKE KULTURY,komunistu V Č.R.ZAROVEŇ VAM PANE CIBUKO VELMI DĚKUJI ZA UŽITEČNE INFORMACE,KTERE S komunistickou JUSTICI A ZDEGENEROVANOU STB POLICII OD ROKU 1989 DO DNEŠNIHO DNE 2017,OSOBNĚ PROŽIVAM.DĚKUJI.STAROBNI DUCHODCE,FRANTIŠEK.

Petr 18825  71 let 14.10. 09:37
Co jste opravdu hmatatelně dokázal v zaměstnání, udělal pro společnost, vytvořil jse nějaké hodnoty?

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10. 10:42
Co je to - čekám na schválení??

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10. 10:40
To je demokracie!! Když napíšu souhlasím, ta tam sem a když mám názor čekám na schválení!! Že se nestydíte!!

JiříŠmejkal 18525  41 let 12.10. 10:35
Jinak souhlasím.

Anonym 3737 12.10. 09:39
Pane Cibulko jak slyším Charta 77 Havla, tak je mi zle. Ohánite se StB a zločinci komunisté a vrazi. Ja vám jen mohu říci, že každého režimu budete mít nespravedlnost. Za komunismu kdo je neprovokoval mel se dobre a kdo chtěl s nimi bojovat měl se zle. To plati i dnes v kapitalismu.

Jirka 95176  68 let 09.10. 12:36
ještě musím dodat ,že dělají vše možné aby zabránily pravdě a skutečnosti s nimi související. A na internetu si vás nemohou lidé vyvolat , blokují vás, cibulka. net .konkrétně karlovarská knihovna .a dále zde v kraji nevydávají vaší volební listinu . jirka

Jirka 95176  68 let 07.10. 14:10
Zdravím pana Cibulku a ostatní sdílející. Mrzí mě , že máte malý prostor v médiích , kde se vás bojí, nevím přesně datum kdy jste byl hostem v Tv a byli tam další 4 účastníci, kde vám všichni přikyvovali. muselo to být dobré zadostiučinění po těch všech urážkách co na vás chrlí. mám jen přání , aby jste do vaší agendy zanesl ,, nepromlčitelnost totalitního režimu a činů jimi páchaných, včetně navrácení rozkradeného movitého , nemovitého a živého majetku . rád bych aby jste více jezdil po ČR a zviditelňoval se, a osvěžoval paměť lidem kteří jsou masírováni demagogickými a lživými nepravdami. jirka

Hana 10922  60 let 04.10. 17:16
Má pravdu! Občas špatně podané myšlenky (kyvadélko a pod.), ale jinak má pravdu.

BémDaniel 31679  52 let 03.10. 20:42
Člověk s který múže mluvit kdokoli,není povýšený a jeho názory beru za své,škoda,že mu je Okamura krade a vydává za své.Pana Cibulku znám osobně a plně za ním stojíme s celou rodinou.

Jirka 9002  51 let 02.10. 14:24
Petr Cibulka je chytrý a rovný chlap.To česku zásadně chybí. Všichni se někam ženou a v koncovce zjistí, že vlastně nevědí za čím. Morálka čechů je totálně na dně. Nikdo si neuvědumuje jaký prostý význam má EU. Včichni se honí za penězi,které namají žádnou skutečnou hodnotu. Převážná schopná elita národa emigrovala a vrátit se nechce.Petr musí být hodně frustrovaný z toho, co se nyní děje v našem státě,a nedivím se mu, že používá kyvadlo. Vždyť každý jsme jako tělo a duše.Každý má nějaké schopnosti.

á 37222 24.09. 10:29
Jsem o pět let starší než vy, původem Pražák až do roku 1973, kdy už jsem v rodném městě nechtěla po okupaci žít. Po mnoha peripetiích na Severu v Kadani a Klášterci nad Ohří a posléze na Moravě v Třebíči jsem v létě 1989 přesídlila bo Českých Budějovic a dokud Pravý blok kandidoval zde, jsem vás volila a víte jak to dopadalo. Teď v době, kdy je zartaceně zle, budu volit Piráty.Nelíbí se mi,jakou vám dávají nálepku i když přiznám, že kyvadélkům nerozumím, ale není mi v Jihočeském kraji umožněno Pravému bloku přispět. Tak se obracím na mledou genedaci nezatíženou marastem všeho, v čem se utápíme. Nemám jinou volbu. Musím doufat, že je nesdiskretují stejně jako vás!

JáSám 37161  60 let 19.09. 23:10
Proč tam nedáš i ten první

JáSám 37161  60 let 19.09. 23:09
Seš komediant cibulko!!

Pavel 90106 19.09. 22:08
Jako cvok

Karl 17869 18.09. 13:50
Pane Cibulko, vy jste dobrej bavič.

PetrFojtík 88075  46 let 18.09. 11:09
Ti vnímavý ví,že má pravdu,ale davy s tím nestrhne.Mentalita Čechů je taková,že jim to je v podstaě jedno hlavně když se mají dobře.Rozhodně Klaus,Zeman a další politici jsou loutky v rukách loutkoherce, který z největší pravděpodobností pochází z východu a má to za ty léta již zmáklé.
Myslel jsem,že další generace s tím něco udělá,ale asi to bude trvat daleko déle a jestli bude mít vůbec někdo tu chuť.

Pavel 17810  53 let 14.09. 11:20
Pan Cibulka ,na mě působí velmi simpaticky a jeho názory logicky a přímočaře.Jeho morální kredit se zdá být také v pořádku.V drobnostech se sice trochu rozcházíme ale v zásadě mu dávám za pravdu.Trápí mě , ale jiná věc : jeho rétorika nikdy nebude většinově akceptovatelná a tam je kámen úrazu! Jak otevřít oči masám - to asi dělá špatnou formou (místo kyvadélka ,instinkt a rozum).Jinak za mě Petrovi fandím!!

Bartůněk 89151  84 let 07.09. 10:42
Jeho výroky jsou logické a bohužel pravdivé. Dehonestuje je však tím svým siderickým kyvadlem možná, že záměrně. Tím ze sebe dělá nedůvěryhodnou osobu, téměř psychicky narušenou a proto jej naše vláda zločinců a vlastizrádců nechává žít jako takovou politickou raritu. Jeho stránka ww.cibulka.net je nefunkční asi zablokovaná.

AlfonzoDeHa 8935  75 let 05.06. 20:46
Alfonzo de hajnar,kontatní informace,Facebook,Alfonzo de hajnar,tel.732 726 038,Prosím kontaktujte mě ohledně dořešení ruzných záležitostí..S pozdravem gen.plk,alfonzo de hajnar s uctou

Zdenda 46610  70 let 02.04. 17:13
Na mne působí jako nezvladatelný magor

FRANTIŠEK 19312  67 let 08.03. 10:03
VAŽENY PAN CIBULKA TO MYSLI VAŽNĚ A JE JASNĚ VIDĚT ŽE TO CO DĚLA,INFORMUJE OBČANY A VARUJE PŘED TLUPAMI komunisticko STB ZLOČINCI,KTEŘI OD ROKU 1948 DO ROKU 1989 NEUMĚLI NIC NEŽ PROŽRAT A PROCHLASTAT NAKRADENE MAJETKY.PROTO TYTO ZDEGENEROVANE TLUPY komunisticko STB BANDITU,KDYŽ NASTAL EKONOMICKY A SPOLEČENSKY KRACH komunistické VLADY,BYLI NUCENI,17.listopadu 1989 UČINIT SAMETOVOU REVOLUCI.JE SICE PRAVDOU ŽE komunisticko STB BANDITE PŘEDALI MOC A ZNIČENE MAJETKY DO RUKOU LIDU,AVŠAK MOC SOUDNI-STATNIHO ZASTUPITELSTVI-ČESKE POLICIE,ČESKA POŠTA,TELEVIZE,TISK,INTERNET,ODPOSLECHY TELEFONU,ATD,SI PONECHALI VE SVE MOCI.TATO CENZURA JIM UMOŽŇUJE LEPE OVLADAT OBČANY ČESKEHO STATU.I PŘESTO ŽE PAN CIBULKA OBČANUM PODAVA PODROBNE A PERFEKTNI INFORMACE,JE TO STEJNĚ K NIČEMU,JELIKOŽ komunisticko stb ZLOČINCI V ČESKEM STATĚ ZAKAZALI A ZABLOKOVALI DULEŽITOU INFORMACI,DLE STATISTICKYCH PRUZKUMU VEŘEJNOSTI,ŽE ČESKY NAROD ZA DOBY komunistického ZLA BYL KAPITALISTICKYMI STATY VEDEN JAKO BANANOVA REPUBLIKA.NOVE UDAJE,NAZEV BANANOVA REPUBLIKA ZUSTAVA AVŠAK PŘIBYLA VĚROHODNA INFORMACE ŽE 80 procent OBČANU ČESKE REPUBLIKY JE DUŠEVNĚ ZAOSTALYCH.COŽ JE VELKY PROBLEM PANA CIBULKY,NAJIT CESTU K INFORMACIM A TO TAK ABY TO POCHOPILI komuniste A JINE DOMACI ZVIŘATKA.DĚKUJI.FRANTIŠEK.

DanaUL 4653  60 let 26.01. 17:16
Petra Cibulky si vážím už desítky let. Vždycky mne zamrzí, že český národ je takový "cosmesitosmesi" a nikdo Petra Cibulku neposlouchal, když varoval před zakuklenými komunisty, kteří se zdánlivě vzdali moci, ale ve skutečnosti nalezli do ekonomiky, a pak, když příznivé poměry za Havla dovolily, tak už nalezli zase všude.
Pro mne byl nezapomenutelný zážitek a satisfakce, když někdy v 90.letech Česká televize pozvala do diskusního pořadu tři vážené historiky a Petra Cibulku. Kdykoliv Petr Cibulka promluvil, vážení historici vždycky souhlasně pokyvovali hlavami. Perfektní!
Přeji petrovi hodně zdraví a hodně sil.

PetrGold 62056  57 let 25.10.2016 00:01
Který antikomunista vezme vyznamenání od HRADNÍHO, TAK TO JE TROUBA!

Viola 77100  60 let 19.10.2016 21:09
Petr Cibulka na mne pusobi velmi kladne dobre .jen mi mrzi ze nas narod neni schopen pochopit kdo to s nim mysli dobre a kdo je zneuziva -viz Zeman Babis cela vlada atd-vubec nechapu to.jak lide mohli volit Zemana toho bolsevika ozraleho a co tam dela Babis ze Slovenska co si pekne u nas za bolseviku nakradl a pomahal stebakum udavat -preji panu Cibulkovi mnoho uspechu .ale mam obavy ze Cesky narod je narod ovci a radi zapominaji na minulost nedavnou --hezky vecer

Pipi 93725  60 let 10.10.2016 13:22
Dobrý den, pana Cibulky si velice vážím jako vzdělaného muže a kdysi odvážného novináře, který jako všichni je polit. postem kvalitně umlčený do funkčního článku systému sic bez možnosti růstu, neb se v totalitě znelíbil.

PetrGold 62056  57 let 04.10.2016 21:09
VOLBY? - NAJDE SE V ČR ODVÁŽNÝ POLITIK, KTERÝ DOVEDE ŘÍCT, ŽE FUNCIONÁŘI DOBROVOLNÝCH HASIČŮ, MYSLIVCŮ, SOKOLŮ, atd. mají blíž ke komunistům A HODNĚ DÁL K ANTIKOMUNISTŮM! ?
A pokud by se takový kandidát našel, -dostane pár procent - a s těma nelze ve volbách v ČR vyhrát nic!
AŽ NA TOTO PŘÍJDEME, TAK PAK SNAD SE BUDEME EKONOMICKY PŘIBLIŽOVAT např. Německu!!
znáte to : RUKA, RUKU MYJE - RUKA, RUKU KRYJE!
I PETR CIBULKA, POKUD BY POCHLEBOVAL TĚMTO SPOLKŮM, MĚL BY VĚTŠÉ VOLEBNÍ ŠANCI, ale k tomu se ON určitě nesníží!

Jakub 10915  30 let 18.09.2016 09:46
Pan Cibulka je podle mého názoru případ pro psychiatrického lékaře. S těma řečma o kyvadlu, udavačích, StBácích, Rusku atd..je opravdu trapný. Kdybychom použili to jeho kyvadlo proti němu, asi bychom se divili, co by kyvadlo dělalo - asi by se zbláznilo. Neumí o ničem souvisle mluvit, jen o těchto kravinách.

Pavel 93181  56 let 11.09.2016 16:46
Pan Cibulka se , dle mého názoru , dobrovolně podvolil nasazené agentce a tím "jejím" kyvadlem se zcela "znemožnil" .. Jistě má pan Cibulka v mnohém pravdu , ale forma podání oněch pravd (bývalé stránky "cibulka.net") ho zcela zdisktreditovaly

LelekSlávek 14721  56 let 01.09.2016 15:32
Doplnění odkazů na Google
xJaroslav Dolejší Sabina Slonkováx, xFrantišek Nepil Václavu Havlovix, xSabina Slonková - Lovec mafiánůx, xPo pádu s matkou podle časux.

Liba 18813  65 let 31.08.2016 17:46
Patře, ozvi se mně, Liba, J.Čechy

LelekSlávek 14721  56 let 31.08.2016 17:29
Po listopadu roku 1989 jsme prohráli!

Dal jsem si Petře práci,vypsal odkazy: Do amerického vyhledávače Google si postupně zadáte: xViktor Kožený a jeho bandax, xPetr Cibulka - Přímá demokraciex, xRadovan Krejčíř Nechali mě jítx, xiDNES a Krakaticex, xiDNES a Ivan Langerx, xKarel Tichýx, xKarel Tichý - Krakaticex, xZdrcený vyšetřovatelx, xRedaktorce Slonkové hrozila smrtx, xiDNES a kausa právx, xProč jsme se nestali druhým Švýcarskemx, xŠvýcarsko z jiné planetyx, xPetr Nečas - odměnyx, xJaromír Drábek - odměnyx, xSobotkova vláda rozdávalax, xTento průsvih může státx, xNeovlivni.czx, xHana Marvanová - Byl porušen zákonx, xNa můj odchod tlačili advokátix, xMarkéta Reedová - Opencardx, xOpencard - historiex, xČSSD má svého Bendux, xLessy obvinilx, xPolitik Vás vždycky podrazíx, xMiliardář Babiš to spočetlx, xVladimíra Dvořáková a kausa právx, xJana Lorencová - Když nezabralo nic jinéhox, xMartin Shabu a miliardyx, xFinanční policie stále neznáx, xMinistr se chce přeptat na odvoláníx, xPražský patriotx, xOživení.czx, xŠlachtu jsem viděl pětkrát v životěx, xVzkaz Vojtěcha Ceplax, xIvo Ištván v Českém rozhlasex, xKde a proč to skřípex, xVšude se krade a lžex, xLída Rakušanová - eurodotacex, xRenata Vesecká Štěpánka Čechováx,
Není možné,aby děti,které byly odebrány biologickým rodičům často z jejich finanční nouze a předány pěstounům do péče neměly nárok na dědictví! Vždyť pěstouni to mají jako zaměstnání,jde jim to na důchod! Více: xPlaváček Šumperk - nárok na dědictvíx |Google|. Nemohu se vyrovnat s tím,že biologičtí rodiče,pokud nejsou hodně bohatí,proti pěstounům neznamenají nic!

Lungrik 89829  38 let 21.08.2016 17:57
jsem moc rád,že mi někdo otevřel oči a mysl,volím jedině jeho stranu

Václavšimek 18820  44 let 30.07.2016 02:05
dobrý den vážení,
jsem aktivní občan z olomouce v odporu proti nelegitimní moci jmenuji se václav šimek rč: 720210|0301, povoláním artista akrobat, trvalé bydliště: holice ul. partizánská 6|a 779 00 měl bych zájem kandidovat do senátních voleb 2016, ve volebním obvodě č. 61 sídlo olomouc mým zájmem je provádět externě revizi sbírky právních předpisů na jednání zastupitelstva města olomouce jsem žádal snížení ceny vody, mým programem je dotace ze státního rozpočtu přeorientovat na rozvoj střední vrstvy a zvýšení nejnižší hodinové hrubé mzdy z 65 kč na 99 kč za přispění státních dotací, zdvořile se vás táži, mohli by jste mě jako politická strana navrhnout zmocněncem do senátních voleb v sídle obvodu olomouc č. 61? kauci jsem již složil a na kampani se budu podílet, ale pokud již máte svého kandidáta vybraného do senátu čr v olomouci obvod č. 61, tak se zdvořile omlouvám za projevený zájem o spolupráci s vámi,
s pozdravem václav šimek.

Karel 94095  70 let 23.06.2016 17:36
Byl to frajer (kterého jsem si velmi vážil)

Lungrik 89139  37 let 21.04.2016 08:21
nemohu najít kontakt,chci u pana Cibulky pracovat byl jsem již ve straně a ihned jsem pochopil,že jediný pro koho můžu pracovat je pan Cibulka

LadaHalouska 88101  72 let 15.04.2016 19:33
Petr je jeden z nejrovnějších lidí s kterými jsem se v životě setkal.

Viola 93321  59 let 29.02.2016 21:33
Tady je problem ze jsme se nepoucili z historie jsme ovci narod a zapominame co nam komunisti udelali a nechali je vladnout dal po 90 roce -je to pro nas nebezpeci velke -ale neumime se branit bud jsme lhostejni nebo jsme srabi a boji me se -nechce se me verit ze by zde bylo 80 procent lidi co by tihlo k bolsevikum .kteri maji na rukou krev svych spoluobcanu -Zeman komunista kamaradicek Putina a Ciny a KLDR-je to ostuda co se deje v nasi zemi -mam s toho hruzu co bude dal

MichalKrátký 90359  47 let 04.02.2016 08:50
Snažil jsem se najít kontakt na pana Cibulku, ale stránky ww.cibulka.net nešli zobrazit. Můžete pomoci? Nebo mi odpovězte na otázku, zda pan Cibulka použil formulaci, že sametová revoluce případně privatizace v 9O. letech byly pouze privatizačním pučem KGB. Děkuji

PetrGold 6207  56 let 26.01.2016 18:23
Vám všem, kteří se pravdivě a kladně a to, nejen na této diskusi na osobnost Petra Cibulky moc a moc děkuji.
Jinak můj osobní názor, proč tato země se více neposunula dopředu! ? VÍCE , JAK 80% TÍHNE K TOTALITNÍM ZLOČINECKÝM ORGANIZACÍM A STRANÁM! Né v Praze, ale i v malých obcích, městech funguje a rozhoduje skrytá tzv. NÁRODNÍ FRONTA.

KonečnýMiros 21714  37 let 24.10.2015 17:10
pane CIBULKA chci vstoupit do vaši strany protože nejsem a nechci být otrokem tady těch zločinců co nám tu jako vládnou do vězení s nima a pak se můžem bavit dál

PavelzBrna 94195  63 let 02.10.2015 14:51
Petře, co se děje? Nemůžu nic načíst, nejede ani PravýBlok, ani seznam StB a mnoho dalších stránek..
Jestli jde jen o tech. přestávku nebo úpravy, dej prosím Tě vědět, mail máš dneska v poště. Snad Ti funguje aspoň ten mail. Díky za zprávu!

JaroslavK 37590  60 let 24.09.2015 11:24
Dobrý den Petře, chtěl bych vědět Vás názor na fungování České policie,heslo na jejich služebních vozech |Pomáhat a chranit| je podle mého názoru a zkušenosti výsměch všem slušným lidem v teto společnosti. Děkuji.

 starší>> 

1

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Ladislav Jakl oficiální stránky Jiří Karas oficiální stránky Táňa Fischerová oficiální stránky Klára Samková oficiální stránky Karel Randák oficiální stránky Jiří Dienstbier oficiální stránky Jan Fischer

Další osobnosti | Ladislav Jakl | Jiří Karas | Táňa Fischerová | Klára Samková | Karel Randák | Jiří Dienstbier | Jan Fischer |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti