Oficiální stránky Jaromír Nohavica
Oficiální stránky
  přidat osobnost

Jaromír Nohavica diskuse strana 200

Jak na vás Jaromír Nohavica působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Markéta 77229  8 let 02.01.2008 17:39
Milí Jarku mám moc ráda tvoje písničky. Moje máma dostala k Vánocům tvoji knihu jmenuje se hledání Jaromíra Nohavici AHOJ MARKÉTA !

Jarmila 88142  61 let 31.12.2007 13:57
Pane Nohavica,máme Vás všichni rádi,hlavu vzhůru,vaše hudba a slova jsou psána srdcem, to Vám někteři závidí.Kolega mi vždy říkal Tebe a Honzu vezmu na večeři do Polskéhio Těšína, seznámím Vás s Jarkem, ale až našetříme.Škoda toho času.

Tana Vajs 21772  56 let 30.12.2007 13:12
Obdivuju ho o to vice, ze krome nadhernych pisnicek je silny clovek a osobnost. V me rodine zazivam boj s demonem alkoholem uz deset let, on to zvladl napoprve. Ac jsem uplne normalni bezny clovek, zazila jsem v roce 1978 "mily" kontakt s STB a predpokladam, ze kdybych mela rodinu, buhvi vi, kam by me dostali. Ale i tak me zachranilo jen to, ze jsem ukecana a vydesene jsem o tom vypravela kdekomu. Je strasne lehke odsoudit, kdyz jste to nezazili. Takze: mam rada, fandim, zdravim zenu Martinu i jeho a preju spoustu krasnych pisnicek a prosim o souhrne vydani vsech textu. Je to nadherna poezie a zaslouzi si to.

Pavel 89176  47 let 29.12.2007 14:20
Milý(á)Blábolo(25), donášel na ty, kteří ho považovali za svého kamaráda, přítele a spojence. Jestli má přesto tvoje sympatie, vypovídá to i něco o tobě.

jirka 21378  45 let 28.12.2007 14:33
jeho muziku mám rád,ale on jako člověk zklamal

Jana 21714  40 let 26.12.2007 02:05
Článek na téma Vánoce mě velmi oslovil. Přesně takový pocit z nich mám totiž také. A to jsem o deset let mladší. Jo, a dík za ukázku z Hukvald :o)

JANA B. 21375  20 let 24.12.2007 15:13
Myslím, že Jaromír Nohavica je nesmírně talentovaný a citlivý člověk. Je zajímavé, že o něm nejhůře mluví lidé, kteří neposlouchají jeho písně, nechodí na jeho koncerty a nemají žádný smysl pro umění. Udělají si na člověka názor z bulvárního tisku a konec. Je mi úplně jedno, jestli se zapletl s STB. Já si cením jeho textů, melodií a humoru. Navíc vůbec nechápu toho, kdo má ten nepřekonatelný odpor k JN a přesto neustále navštěvuje jeho stránky, aby si do něj mohl rýpnout.

Kafemlejnek 62137  40 let 23.12.2007 14:29
Nikdo to po Vás, Alžběto nechce. A já budu jenom rád když Vás na tom koncertě neuvidím. A když budete opravdu dlouho čekat,tak můžete jít v klidu na koncert p.Hutky,jestli tedy on někdy nějaký bude mít.

Alžběta 85016  59 let 23.12.2007 11:54
Pan Nohavica je skvělý Pan písničkář, který podle lidsky selhal.Není prosťáček ducha mdlého a proto o to víc ta zrada bolí. Všichni ti, kdo se s STB zapletli VĚDĚLI do čeho lezou!!! Stejně podlé a nejapné jsou dnes i jejich výmluvy...neumím si představit, že bych na koncert STB Nohavici ještě někdy šla

mirek 78815  35 let 22.12.2007 09:48
At to soudruh Nohavice národu vysvětlí.

Michal 85226  16 let 21.12.2007 18:52
Ano, já si také myslim, že pan Hudka se jen snaží pošpinit, protože sám neumí být tak dobrý, jako pan Nohavica. Měl by se nad sebou zamyslet, přestat závidět a radši něco dělat. ( Takhle to říkám, jen proto že neslušné zde být nemůže).

fbgchfg 62182  25 let 18.12.2007 12:47
je ž mrtví

karel 82021  54 let 16.12.2007 14:44
Milá Petro, tuhle dobu jsi nezažila,možná už souložíš,ale o životě víš zatím kulový.Názor ti nikdo nebere,však dospěješ.Nohavica zpívá o životě,a ty ho máš před sebou a na soudy jsi příliš mladá.

Anonym 21714 14.12.2007 19:24
souhlasim s xx, s Josefem, Katkou, Laďou a s ?

ZZ 21714 11.12.2007 20:21
souhlasim s xx, s Josefem a s Katkou

Katka 85136  15 let 11.12.2007 17:59
Podle mého názoru je tohle všechno ůplná pakárna.
Dohadovat se o tom kdo co řekl či neřekl před skoro dvaceti lety je vážně nahlavu.
A jestli tím chtěl pan Hutka něco opravdu říct nebo se jen zviditelnit a pošlapat Nohavicovou pověst.....
To už ví jen on a my s tím asi nic nezmůžem.

Jana 21714 10.12.2007 20:47
souhlasim s xx a s Josefem

Josef 21719  49 let 10.12.2007 20:20
Vytahovat po tolika letech STBáky to je ůplná fraška.Po revoluci se ti největší dostali k moci a své seznamy dokonale zlikvidovali.V seznamech STB zůstaly jen ty nejmenší ryby které jednou něco někde...Pan Nohavica je Pan písničkář a Hutka jen závidí,tak vytahuje špínu.

alena 89077  53 let 10.12.2007 18:05
souhlasim s xx

Perta 81144  18 let 08.12.2007 00:05
Miláček-pan Jaromír Nohavica-blíženec-člověk dvou tváří-nicota,vypadá,jako kdyby vypadl z popelnice-lidé,
kteří se vždy chovali statečně-každý srab je neomluvitelný-pan Nohavica-hrůza,kde to jsme?

Lukca 83215  30 let 07.12.2007 10:26
A je vůbec po tolika letech důležitý kdo na koho donášel? jestli je to pravda tak určitě nebyl jedinej. Jen ti ostatní nejsou tolik vidět. Myslím že pro nás je teď podstatné že nás těší svýma písničkama. Já si spíš myslím že je to pustá závist. Prostě Jarek je super ať donášel nebo ne.

Jana 21714 06.12.2007 01:37
Karlíku, to že si na něj dělala referát tě ještě neopravňuje k tomu si o sobě myslet, že toho o něm víš nejvíc. A asi si nečetla celou diskuzi. Většina lidí tady je při něm. Tak se nerozčiluj.

Karla 21225 05.12.2007 20:08
Jelikož jsem na něj ted dělala referát hodně toho o něm vím a vy kteří jste nedokázali nic a jenom kritizujete by ste se měli nad sebou zamyslet.

Jana 21714 04.12.2007 01:41
Tak jsem si prohlížela fotky z koncertu na Hukvaldech. A mám pocit, že Hutka musí závidět. A já taky závidím. Závidím těm divákům, že tam mohli být a tu úžasnou atmosféru si pěkně užít. Doufám, že do budoucna dá JN alespoň opět nějaký koncert na internet a že mi to tentokrát neunikne.

Renata 84753  38 let 01.12.2007 14:56
Jsi naš Jarku a my tě mame radi a budem tě mit radi ať si řikaji a pišou co chtěji skladej dal vždyť každe slovo jde z našich srdci

Pavel 89176  47 let 01.12.2007 09:27
Pro Laďu:
Možná jenom hůř chápeš. Chtěl jsem napsat jenom to, že pokud jsi ty před dvaceti lety seděl zalezlý doma a měl strach, že si tě někdo někam předvolá, je to tvoje věc. Ale nesnáším když se někdo svoje slabosti a traumata snaží hodit na mě. V případě, že se o to někdo trapným způsobem pokusí, rád zakejhám.

Kafemlejnek 62137  40 let 30.11.2007 19:07
Pro Zdenal:
Nemám pro tě slov!!!

Pavel 89176  47 let 30.11.2007 18:52
Pro Laďu....
Podle sebe nesuď mě, prosím.

Zdenal 62251  50 let 30.11.2007 16:28
Bože co jsme to za národ když grázlové jako pan Nohavica se nám jeví jako modly? je to gauner a udavač.

Pavel 89176  47 let 29.11.2007 22:36
"A proto je mi stydno vše kolem toho propírat přes media. Takže mlčím a mlčet budu, protože cokoli bych mohl k tomu veřejně říct by vyznělo trapně a blbě. Na to prostě není omluva. Lidem kterým jsem svým činem mohl uškodit, jsem se omluvil. Těm kteří se mně na to zeptali, ať už přímo nebo e-mailem, jsem upřímně (pokud mi ještě věří) odpověděl."

Pavel 89176  47 let 29.11.2007 22:34
Napíšu jenom ukázku, jak se dá také k podobnému problému přistoupit:
"03.ledna 2007 Dlouho jsem hledal ztracenou odvahu - až dnes: Já, Pepa Streichl, jsem evidován v archívu spolupracovníků StB od 21.9.1977 jako PO (podezřelá osoba???, prověřovaná osoba???), poté 7.4.1978 jako KTS (kandidát tajné spolupráce) a od 14.7.1978 jako A (agent). Poslední datum je pro mne černou můrou. Toho dne jsem ztratil svoji hrdost a stydím se sám za sebe. A stydět se budu do konce svého života.. "

martin 81140  40 let 29.11.2007 21:22
poznal jsem jarka kdysi u nas na hokeji v třinci,a jelikož jsem strašně proti komunismu,vim že byl zakázanej nemužu uvěřit že byl vědomě u stb

Valika 83420  56 let 29.11.2007 20:58
Minulosti neutečeš!! A to můžeš bejt dneska jak chceš dobrej!!Co mě tedy jímá, jak Nohavicu každej obhajuje!! Proč??! Ať se hájí sám, před svým svědomím!!

Alena 89722  53 let 29.11.2007 07:07
Dobre rano každý má svuj uhel pohledu nejak nevěřím tisku ani spisum StB sama jsem byla u situace o která byla v tisku uplně odlišná.Pokud J.N.někomu ublížil at už vědomně nebo nevědomně měl by si to vyřešit s ním a se sebou a k tomu přeji hodně sily a klid.

Pavel 85100  47 let 28.11.2007 11:21
Jsem rád, že jsme se shodli. Shodneme se i v následujícím? Pokud za člověka nehovoří jenom jeho práce, vypovídají o něm (kromě jiného) i jeho morální a charakterové kvality. Člověk je tvor chybující (a chybujeme všichni),a já se z tohoto důvodu domnívám,že pokud se jedná pochybení, které zasáhne i jiné lidi, je omluva na místě. Je to slušnost. A má to i jiný důvod. Aby si ostatní uvědomili, že se jednalo skutečně jenom o chybu a ne o charakterovou vadu.

alena 89127  53 let 28.11.2007 10:42
Souhlasím také jsem nenapsala že je to jedinné

Pavel 85100  47 let 28.11.2007 10:20
Souhlasím s paní Alenou v tom, že za každého hovoří jeho práce. Tady taky smekám. Ale nesouhlasím s tím, že je to to jediné, co za člověka hovoří.

alena 89127  53 let 28.11.2007 07:14
Dobre rano,stydet by se měli ti co využili tvé slabosti a tu ma každy citlivý tvor taky si myslím že za každého hovoří jeho práce a smekám.

Tony 21234  52 let 27.11.2007 17:52
Tak mi někdy připadá,že mnoho občanů ani v době socialismu nikdy nežili;nebo je to tak špatnou pamětí ? Zajimavá témata ohledně spolupráce s StB krásně odvádějí pozornost od nynějších konfidentů BIS a že je situace v tomto směru a rozměru na vyšší úrovni než dříve je nepochybné.Dnes to ale dělají ve vysoce humánním stylu - ve jménu demokracie (ale čí ?). Dnes,kdy mnoha Hutkům,Hučínům a podobným zapadlým hvězdám nekvete pšenice,uchylují se k akcím ve jménu národa a demokracie.Nicméně většinou okamžitě řada občanů rozpozná odkud vane vítr a nedá na bulvár,který z takových senzací žije.
Jarek Nohavica nepotřebuje žádné omlouvání,za něho hovoří jeho práce a ohromné množství příznivců i v nepohodě.Jen více "Ladovských zim" a dalších hitů.

Pavel 85100  47 let 27.11.2007 14:33
Informace o Jarkově spolupráci mě zdrtila a těžko se mi s ní vyrovnává. Přes veškerou podporu ostatních fanoušků, jejich povzbuzujících vzkazů a jimi shromážděných argumentů musím sám za sebe napsat:
Jarku,je mi moc líto, že se to stalo a trochu se stydím (i za Tebe), že jsi na tento druh spolupráce přistoupil. Nedokážu si představit, že někdo podepisuje spolupráci s StB s tím, že vlastně ani nevěděl,co všechno by po něm tato organizace mohla chtít, jak to prezentuješ Ty.

Lukáš 88243  35 let 26.11.2007 16:23
Je mi velmi líto, že "pan" Hutka nám všem stojí za tolik písmen. Každý ať si nejprve zamete před vlasním prahem.

Šarka 19519  47 let 26.11.2007 16:10
Jarku, nám Tě nikdo neočerní. Máme Tě rádi.

Jirka 89390  31 let 26.11.2007 05:16
Proč pan Hutka nesložil píseň například o panu Grebeníčkovi starším,který v komunistických lágrech mučil pol.vězně? nebo o slavných projevech karla gotta na sjezdu ksč?atd atd.Jenže dvacet let jsem od nikoho z těch "rovných" nic takového neslyšel,takže to bude asi opravdu jen ta bledá česká závist že?

Štěpán 21290  25 let 25.11.2007 11:43
Je zajímavé jak dlouho se spisy stb odtajňovali - ale proč? Aby se politici a jim podobní mohli vymazat. Aby se neřeklo nechali tam par známých lidí. No a to, že někdo po 15 či 17 letech vytáhne na povrch informaci, že uvnitř StB byl i Jarek Nohaca no nezlobte se na mě, ale je to hnus humus. Ať nejdříve odtajní ty původní spisy co měli, ale to nemůžou, byli by jsme bez vlády. A co se Jarka Nohavici týče beru ho jako normálního člověka, ať už tam byl či nebyl v StB. To co tady udělal po roce 89 mluví samo o sobě takže teď nechápu tu bublinu co se tady nafukuje. Inu úspěch a oblíbenost se v našem státu neodpouští. Pan Hutka je ubožák, který si tak léčí své mindráky z toho že jeho písničky nikdo neposlouchá. Jeho píseň jsem si ani neposlechl, protože je to pod mou úroveň poslouchat kydání nesmyslů. Tento pán se chtěl pouze zviditelnit.

Robert Klimeš 19387  38 let 23.11.2007 15:02
nejsem překvapen jestli někdo označí někoho za spolupracovníka stb,český národ je opravdu zvláštní,ukáže se na někoho prstem a lid se přidá a onen označený se nemá a ani se tlaku veřejnosti neubrání.pan Nohavica mi v mých dobách kdy jsem jej poslouchal a poslouchám nijak neublížil a obdivuhodně jsem jej i rád poslouchal,nevěřím tomu že by kdy vědomně spolupracoval s stb a jeho písničky jsou pravdivé a jsou i o životě...at se drží a zpívá dál a nevzdává to.lidi už jsou takoví,jací jsou....a ostatním vzkazuji at se tomu nepoddávaj,je přece tolik krásných chvil a dní a jsme tady jen jednou možná zázrak,možná kdo ví....Bob

Václav 21328  65 let 22.11.2007 13:23
Je to v poslední době jakási móda,že jakmile zájem upadá,sklouzne se k házení bláta.Pátrání v jakýchsi sdpisech STB,které byly povětšinou tvořenby z výmyslů a fabntazie dotyčných úředníků.Byly totiž honorované,tak proč si nevydělat.Co se týče pana Hutky,nemám slov.Jeho oprostinké a mnohdy stuopidní a nerýmující se texty jaksi přestávají zajímat širší veřejnost,tak proč neoslovit tu spodní část společnosti,žeano?

Jirka 21722  45 let 21.11.2007 23:06
Jen čučím...To je snad jen v Čechách - úspěch se neodpouští...

Křen 89170  45 let 21.11.2007 21:52
Ad Kafemlejnek (40)
A dokonce s vykřičníkem. No aspoň máme jeden ukázkový příklad v diskuzi. :-)))

Kafemlejnek 62137  40 let 21.11.2007 21:43
No teď jsem si poslech tu Hutkovu Ódu na udavače: jen konstatuju: HUTKO ty jsi zamindrákovanej osel a vůl.Kdybys místo kydání špíny na jiný zkusil sám něco složit.Něco co by oslovilo národ. Ne nadarmo si každý den v rádiu zpívám třeba: "Pane presidente". JSI STAREJ A ZÁVISTIVEJ HŇUP!

Křen 89170  45 let 21.11.2007 21:39
Ad Kafemlejnek (40)
Vida :-) zase jeden.

 <<nové   starší>> 

1
světlometyrubrikysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Daniel Joao oficiální stránky Jakub Kuba oficiální stránky Vladko Dobrovodský oficiální stránky Antonín Jalovec oficiální stránky Martin Hranáč oficiální stránky Kristýna Peterková oficiální stránky Klára

Další osobnosti | Daniel Joao | Jakub Kuba | Vladko Dobrovodský | Antonín Jalovec | Martin Hranáč | Kristýna Peterková | Klára |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti