Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Propustka Do Pekel (Divokej Bill) Limitless (Piano Guys) Oppidum (Filipova Lenka) Down The Road Wherever / Dlx (Knopfler Mark) Mamma Mia! Here We Go Again (UHD+BD) (Ultra HD 4k filmy)

Andrej Babiš diskuse strana 66700

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 5822 01.03.2018 10:18
Kraj chudý, negramotní lidé. -- oprava.

Anonym 5822 01.03.2018 10:17
Jsem pro, aby na Severní Moravu šlo hodně dotací. Kraj velmi chudí, lidé nevzdělaní, negrmaotní, zaměřeni k východu k socialismu s rudou tváří, o to více útoční. Nedivím se, že Troska zde získala nejvíce hlasů. Proto se přimlouvám za to, aby dotace byly směrovány hlavně do školství, více základních škol, vysokých škol, ať je za dvacet let i Severní Morava vzdělaná. Už jenom gramatika česká je v tomto kraji úděsná, ti lidé neumí mluvit, natož se písemně vyjadřovat, je to fakt ubohost. O to více jsou vulgární a nesnášenliví. Morava je krásná zem, ale nyní obsazená z velké části negramoty. Bohužel.

Anonym 5822 01.03.2018 09:41
ObčanČR je naštěstí výjimkou inteligentního českého národa, má pouze pomocnou školu, ale i jeho názor beru v potaz. Každý blb má právo se vyjádřit. Nyní si dám koblihu, já můžu, nevážím sto kilo :-)) Babiši bravo! Trosko jdi odpočívat.

Anonym 5822 01.03.2018 09:38
Občane, dostávám denně 50 tun koblih, rozdávám je kolemjdoucím sockám jako jsi ty, přijď dostaneš také, stačí ti to? Soudruhu bl..čku? :-))

Anonym 5822 01.03.2018 09:36
Opravuji, Horní Lipová nikoliv Lipová lázně, však Eda ví, kde krade, že?

ObčanČR 77153  99 let 01.03.2018 09:36
Je skandální, co se nyní děje okolo Murína! Babiš vytáhl informace od Ištvána, o kterém si i vrabci na olomoucké střeše povídají, co je to za kri.la.
Je vidět, že estébák ovládá mafiánské způsoby dokonale. Ví, že mu hoří koudel pod zadkem, a to nejen s Čapákem, a neštítí se čehokoli. Doslova - ČEHOKOLI!
Babiši, konfidente, trestně stíhaná osobo, mafiáne s chapadly prolezlými všude,
ODSTUP!
Tato země není a nebude tvoje!
Anonym 5822, kolik koblih dostáváš za to, že když tu někdo napíše něco trefného na Kmotra Babiše, hned to tady zaplácneš několika dlouhými stejnými příspěvky, aby nebyly vidět ty předchozí?
Je vidět, že estébák to má opravdu zmáknuté.

Anonym 5822 01.03.2018 09:35
Čínský poradce prezidenta Zemana je prý vyšetřován z ekonomické kriminality!!
Docela by mne zajímal majetek Trosky, možná to nebude pouze 10.mil. :-)

Anonym 5822 01.03.2018 09:29
Edo proč jsi opakovaně vykradl kasičku v Lesním baru Lipová lázně? Jde po tobě PČR.

Anonym 5822 01.03.2018 09:27
Tak a nyní makat, pakáži jedna. Troska už se odepsal sám. Babišovi držím palce, Soukup a Ovce jsou směšní teplomilové, Eda stařec, kterému úmrtní list čouhá z kapsy, nyní ho podpoří jeho další nick Jiří, jak úsměvné. No, musím dodělat účetnictví, daně pro můj personál, pa.

Automat 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:24
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:23
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 01.03.2018 09:23
Míra 10968 67 let 09.02.2015 15:22
Pane ministře,
je mi Vás líto. Tentokrát vládu zpráskali jako malé kluky soudci a státní zástupci. Vláda stáhla kalhoty daleko před brodem. A stačilo k tomu bu, bu, bu, lišáka pana Rychetského a jeho kolegů. Soudci vyhráli na celé čáře, dostanou co chtějí. Říkáte tomu dohoda. Mnichovská dohoda byla také dohodou, ale jejím obsahem bylo pouze splnění Hitlerova požadavku. Dnes jsem k této dohodě slyšel vyjádření bývalého ministra Blažka, ač s ním v mnoha směrech nesouhlasím, dnes bych jeho slova podepsal. Bůh nás ochraňuj!

Míra 10968 67 let 05.02.2015 09:00
Pane ministře,
nejsem odborník na právo, ale domnívám se, že soudci nemohou soudit spory o platy soudců, neboť jsou prokazatelně ve střetu zájmů, neboť nadřazují své zištné osobní zájmy nad zájmem společnosti. Je žádoucí navrhnout jiná pravidla pro odměňování soudců, politiků ap. Není možné je odvozovat z průměrných mezd ve veřejné sféře. Podstaná část příjmů běžných zaměstnanců z daleka nedosahuje průměru. Průměrné platy jsou ovlivněny hrstkou privilegovaných, nebo jinak protěžovaných úředníků ap. Mimoto, dnešní mocní přišli s novou taktikou - už nebudou veřejně projednávat změny svých platů, ale tlačit na zvyšování platů úředníků, tím zvyšovat průměry a tím i 2,5 - 3násobnou výši přírůstky svých platů. To je dobrá metoda, zaručuje růst jejich příjmů bez ohledu na růst ekonomiky a snižování státního dluhu, jak říkají - bez trapného handrkování ve sněmovně. Nevím, jestli na to přišlo těch 29 poradců pana premiéra s milionovými odměnami. Myslím, že bych našel lepší metody - za pár stovek. Zdá se mi pane ministře, že i Váš původní elán ozdravení řízení našeho státu nějak vyprchává, že i Vás ta zkorodovaná kola státní mašinerie brzy semelou a rezignujete na pozitivní změny a opět tradičně zvítězí lež a zlo nad pravdou a láskou. Pokud se to stane, vloží lidé znovu své naděje do komunistů.

Avyboje 17847 03.02.2015 09:36
Ukazuje se ,že se po komunistech hned prolhal k moci pouze vlastizrádný lidský dobytek,který Česko rozkradl,rozprodal a astronomicky zadlužil.Proto to chce zprovoznit katovské mučírny a vše co se po komunistech prolhalo k moci tam odporážet tím nejrutějším způsobem za vlastizradu.

Míra 10968 67 let 01.02.2015 13:42
Pane ministře,
je nejvyšší čas, vložit se do pravidel odměňování politiků, lékařů, soudců ap, tedy těch, kterým jsou, Bůh ví proč, platy odvozovány z průměrných platů ve veřejném sektoru. Jsou průměrné platy ve veřejném sektoru, skutečně očištěny od platů jmenovaných skupin, ze kterých jsou následně počítány jako 2,5 - 3násobky? Jdou do průměrných platů i ty nehorázné odstupné vysokých úředníků ve výši několika milionů? A proč vlastně je základnou výpočtu veřejný sektor? Nyní se zase mluví o zvyšování platů o 25% u státních úředníků. Proč? Je to vlastně takové perpetum mobile. Stát si zvýší platy ve veřejném sektoru, přepočte si z toho odvozené platy, tím se zvýší průměry a kolečko se opět opakuje. Jen těm, co na to musí vydělat,... (zkráceno)<|i>

Anonym 94831 01.03.2018 09:20
Pane Fischer,zapomeňte na senát a jděte raději něco pořádného dělat ve prospěch ČR.V době Vašeho angažmá v politice (po boku VH) jste nevyslovil veřejně ani jeden protest proti nezákonné imigraci ruských tajných sil,oligarchie do karlovarského regionu.Samozřejmně bez pomoci tehdejších komunálních politiků by se takové zvěrstvo asi těžko dalo realizovat.Stejně na tom byl i Váš vzor VH.Dneska budete kritizovat MZ,že se nevyjadřuje k vraždě slovenského novináře.Jste pokrytec až to bouchá dveřmi.

Jiří 46271 01.03.2018 09:04
Agresoři! Co na těchto stránkách napadáte neustále pana Babiše,Vám sdělují,že na Vaše kraviny nemáme čas! Pan Babiš má nyní historický úkol sestavit novou vládu,která bude prospěšná Českému lidu! Já doporučuji tuto vládu:ANO,ČSSD a komunisti- tichá podpora! Pokud by i velký Tomio(SPD) chtěl tuto vládu podpořit,dobročinnosti se meze nekladou!

Eda 78323  52 let 01.03.2018 08:54
Teď jsem si všiml přátelé velikána Miloše Zemana, že 5822 5822 je opravdu na samém lidském dně!
Píše že má Penzion v Jeseníkách kde každý druhý krachuje??
Chápete co ta na spodek i hlavu nemocná starka, vůbec píše?? To pan Babiš nebude rád,co jej za hloupé lidské trosky volí??
MAŘENO , MAŘENO!!
Čti co píšeš,nebo zase skončíš v korekci!
Musel jsem jí to napsat, ať se nad sebou zamýsli, protože je to čím dál horší, teď zase píše že pochází z Prahy,a včera že je z Užhorodu,to je kraj kde řádil Nikola Šuhaj loupežník, že by byla potomek jeho sexuálních výstřelků?? Je to možné,tak pane Jiří máte slovo! Ale opatrně, blouzní Mařka!

Jiří 46271 01.03.2018 08:52
Anonymko 5822! I kdyby ses podělala,já budu vždy bojovat za to,aby se obyčejný občan měl lépe,ať se Ti to líbí nebo nelíbí! A jedině levicová vláda může zajistit obyčejnému občanovi lepší život!

Anonym 5822 01.03.2018 08:50
No a je tu další id..ot, tak končím, čau pánové a udržte moč. Pobavila jsem se.

Anonym 5822 01.03.2018 08:49
Eda zde neustále popisuje svojí starou. Stará tlustá fousatá chudinka, která o denně propleskne, a to je dobře. Mařko z Bruntálu dnes mu dej další nakládačku a pošli fotky, ať se pobavíme, jak Eda drhne podlahu a prosí o chleba.

ObčanČR 77153  99 let 01.03.2018 08:48
Je skandální, co se nyní děje okolo Murína! Babiš vytáhl informace od Ištvána, o kterém si i vrabci na olomoucké střeše povídají, co je to za kri.la.
Je vidět, že estébák ovládá mafiánské způsoby dokonale. Ví, že mu hoří koudel pod zadkem, a to nejen s Čapákem, a neštítí se čehokoli. Doslova - ČEHOKOLI!
Babiši, konfidente, trestně stíhaná osobo, mafiáne s chapadly prolezlými všude,
ODSTUP!
Tato země není a nebude tvoje!

Anonym 5822 01.03.2018 08:46
Edík a Jiří jsou prototypy voličů Trosky. Hloupí, nevzdělaní, vzteklí, neobjektivní a chudí vidláci. Hlavně rudí soudruzi. No co s tím naděláme, i takoví musí žít, tedy bohužel. Troska to má za pár, Eda za jeden. Pa pusy.

Anonym 5822 01.03.2018 08:42
Opět se podařilo, chytil se, hurá. Eda má prý stručný komentář, jak stačí málo, aby se hňup ozval. Tak pa bl..čku z Horní Dolní. Směji se pořád, k tomu stačí tvoje komentáře :-)) Nemám 99 kg, mám 499, to je zátěž :-)) Ach jo :-))

Eda 78323  52 let 01.03.2018 08:34
Jo ještě mně moc mrzí, že se už nesměješ, chápu to musí to bolet mít 134 stehů a díru jak do Vacochy,to není legrace,ale uznej samá jezdit v 79 letech po zábradlí se opravdu nehodí!
A to se nezmiňují o tvé sadelnaté postavě!
99 kg je 99 kg! Tak buď hodná nezlob a zítra ti vypráším kožich,ježibabo!
Tak pane Jiří,do ní než začne psát že je Jana z Arku,popleta stará!

Eda 78323  52 let 01.03.2018 08:28
Nemám čas tak budu jen stručný,zase jsi Mařeno nic nepochopila, mám dva zájezdy na oběd ty staré motovidlo ne že jedu do Jeseníků,jestli vůbec víš kde Bruntál je!!
Prosím tě, nepiš nic o Penzionu, musí ti už být trapně, vše opisovat ode mně!! Vím že máš hodně pocuchanou nervovou soustavu,je to poznat z tvého, roztržitého příspěvků!
Ona mele opravdu z posledního jak psal pan Avyboj tak komu fandiš dnes, stará popleto??
Řekl by že by to mohl být,4% Moravec!
Opravdu nemám čas, hodně jídla hodně pití to je na Bruntálsku živobytí!
Včera to byl nářez od odvážného pana Soukupa, přes 2 milióny sledovanost,jen ústav choromyslných měl smůlu,snad ti to pacienti kteří byli vzorní,a jsou čistotni Mařko 5822, zděli!
Stále mi píšou známí, jak ti mohla chytnout tvá, zarostlá minda, nemám opravdu čas přátelé, mrzí mně to zítra se ozvu,a ty Mařko sekej dobrotu,jinak si tě pan Jiří podá!! Tak zítra, přátelé velikána Miloše Zemana!!

Anonym 5822 01.03.2018 08:05
Borcův penzion v Jeseníkách, šílený po všech stránkách. Jídlo nechutné, pokoje špinavé, samá pavučina, rozbitý nábytek, dle recenzí absolutní propadák. Brzy zkrachuje.

Anonym 5822 01.03.2018 06:30
Apropo Edo alias Borec někdy anonym, věk 52 až 99, nezapomeň se přebalit, opět smrdíš, strašný. Tak pa bl..čku.

Anonym 5822 01.03.2018 06:27
Nyní jsem se opět zasmála. Eda je v koncích, neustále blábolí stejné nesmysly. Edíčku ,jsem z Prahy, ale penzion mám i v Jeseníkách, raději nezmíním místo, jelikož by ses tam nasáčkoval a chtěl stravu zadara a podělal WC, jsi zvyklý na latrínu. Vím moc dobře, že někteří horalé jsou primitivové a ožralové, ty k nim patříš. Jinak, Soukup je slizký id..ot, říkáme mu chapadlo, co ten dokáže s rukama, je až neuvěřitelné, hlavně nikdy nezapomene držet propisku, prostě de..il. Troska je prostě ubohá Troska, a ty jsi malý primitivní kapounek bez šulína. To je přece každému jasné, že? A makej, hlavně neokrádej hosty, nebo příště nepřijedou. A jdou k nám. V Jeseníkách udělá bankrot každý druhý penzion. Chudý kraj a hodně ožralů typu Edy a Jirky. Pa a nepo..r se opět. Borče:-)) Minule jsi ty vykradl Lesní bar?? To by ti bylo podobné, hňupe. Těším se na Jiřího, je na sociálních dávkách, tak mlátí do klávesnice přes den, ty pouze, když ti to dovolí šéf :-(, což je pouze večer.

Eda 78323  52 let 28.02.2018 23:32
Mařko 5822 škoda že jsi neviděla pana Soukupa, že jsi musela už být v uzavřeném pavilonů!
To je borec co se nebojí, né jak ten tvůj fíkus,co neví co mluví, nevím jestli se zítra ozvu máme dva zájezdy,to víš Jeseníky lákají,tam se Mařenko ty nemehlo nikdy nedostaneš!
Zítra si tě veme do parády pan Jiří,ten ti vytře žaludek!!
Ten ti dá se válet za peníze našeho oblíbeného prezidenta a pana Babiše celý den v klecí!!
Dnes už tě nechám,ale v pátek se těš, vetchá stařeno,a né ať zase zítra říkáš že jsi herečka, bába tutovka,ta už nežije!! Tak ber poctivě prášky,a uleví se ti!!

Automat 5822 28.02.2018 21:58
Automat 5822 28.02. 19:41
Anonym 17847 25.02.2017 15:21
Já zde vládnout tak by sis musela místo důchodu vydělávat u silnic sexem.Tak by do tebe kunčafti postupně nastrkali tolik rozumu spodem,že bys pak Babiše tolik nechválila.Škoda,že jsem příliš zaneprázdněn revolucí.Jinak bych za tebou dojel a pořádně tě ojel,protože platí že na starém kole se nejlíp jezdívá.Potom by sis minimálně týden chladila svoje milovací vybavení v požární nádrži a neměla bys čas na to psát na internet trotloviny.Revoluční bejkovec potěš tvojí zadnici! Od Babiše jsi si měla nechat vysvětlit jak při cestě Česka do státního banrotu k tolika miliardám přišel.
HPelikanova 90241 70 let 25.02.2017 10:33
Teď jsem sledovala projev pana Babišem na sněmu hnutí ANO. První projev politika, který mne dojal k slzám svou věcnosti, upřímnosti a zároveň citovosti vůči občanům. I když už nevyužijí všechny výhody jako důchodkyně, o kterých mluvil, věřím ze jeho činnost a snahu ve volbách ocení většina občanů, kteří to mysli s naši budoucnost dobře a daji mu "hlas". Moc u přeji hodně síly a zdraví, aby vytrval ve své činnosti a nenechal se otrávit závistivými politiky, kteří nemají jeho kvality. S pozdravem Helena Pelikanova, Andelska Hora 52 E, 36471
Anonym 17847 23.02.2017 16:48
Po tom co zahraniční banky začínají řadit Česko mezi rozvojové země se stupňuje nenávist proti zde sedmadvacet roků vládnoucím lumpům tak rychle,že zde sedmadvacet roků vládnoucí lumpové další volby nevyhrají a i obyčejný český blb co je sedmadvacet roků volil z hladu přijde k rozumu.Vypadá to,že se brzo v Česku katovští mistři pořádně zapotí při dělání pořádku ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
Kj 10917 22.02.2017 22:41
Pokud někdo věří, že Babiš zařídí vrácení peněz z nějakého fondu, tak je naivní blázen. Spíš bych věřil tomu, že je sbalí do vlastní kapsy, tak jak to udělal vždycky. Ale s tím hnusem souhlasím. Jsem jen zvědavý kdo s čím přijde. Ale myslím, že největší hnusák tu je a bude stejně ten zloděj Bureš.
Anonym 21317 59 let 22.02.2017 17:44
Pane Babiši, tak teď když se blíží volby začne ta pravá špína a hnus. Jakmile jde někomu o dobře placené koryto, je schopen všeho. Mělo by to být opět k uvěření ty všechny volební kecy a sliby, ale tomu snad dokáže uvěřit jenom BLB s nefungujícícm mozkem. Ať si kecají co chtějí, já a další budeme volit vás. Ti ostatní už tady nádherně předvedli co umějí. Sobě přidávají tisíce a na ostatní zbývají drobky. A je to tak pokaždé. Myslí si snad, že všichni starší občané jim budou donekonečna věřit ty nesplněné kecy. Vybereš ty nejvíce utažené skupiny lidí - důchodce, rodiny s dětmi a pak si už můžeš vymýšlet nádherné kecy a sliby a doufat, že to lidé zase zbaští a uvěří. Já osobně na tyto kecy neskočím a budu volit pana Babiše.
Podnikat, pokud mi to pálí je normální. A zatím se mi všechno co pan Babiš říká a dělá zdá logické a smysluplné. Zmizelo toho už opravdu hodně. Například důchodový fond, do kterého přispívali i moji rodiče a právě i kvůli nim nebudu držet ... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 28.02.2018 21:58
Automat 5822 28.02. 19:41
Anonym 17847 25.02.2017 15:21
Já zde vládnout tak by sis musela místo důchodu vydělávat u silnic sexem.Tak by do tebe kunčafti postupně nastrkali tolik rozumu spodem,že bys pak Babiše tolik nechválila.Škoda,že jsem příliš zaneprázdněn revolucí.Jinak bych za tebou dojel a pořádně tě ojel,protože platí že na starém kole se nejlíp jezdívá.Potom by sis minimálně týden chladila svoje milovací vybavení v požární nádrži a neměla bys čas na to psát na internet trotloviny.Revoluční bejkovec potěš tvojí zadnici! Od Babiše jsi si měla nechat vysvětlit jak při cestě Česka do státního banrotu k tolika miliardám přišel.
HPelikanova 90241 70 let 25.02.2017 10:33
Teď jsem sledovala projev pana Babišem na sněmu hnutí ANO. První projev politika, který mne dojal k slzám svou věcnosti, upřímnosti a zároveň citovosti vůči občanům. I když už nevyužijí všechny výhody jako důchodkyně, o kterých mluvil, věřím ze jeho činnost a snahu ve volbách ocení většina občanů, kteří to mysli s naši budoucnost dobře a daji mu "hlas". Moc u přeji hodně síly a zdraví, aby vytrval ve své činnosti a nenechal se otrávit závistivými politiky, kteří nemají jeho kvality. S pozdravem Helena Pelikanova, Andelska Hora 52 E, 36471
Anonym 17847 23.02.2017 16:48
Po tom co zahraniční banky začínají řadit Česko mezi rozvojové země se stupňuje nenávist proti zde sedmadvacet roků vládnoucím lumpům tak rychle,že zde sedmadvacet roků vládnoucí lumpové další volby nevyhrají a i obyčejný český blb co je sedmadvacet roků volil z hladu přijde k rozumu.Vypadá to,že se brzo v Česku katovští mistři pořádně zapotí při dělání pořádku ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
Kj 10917 22.02.2017 22:41
Pokud někdo věří, že Babiš zařídí vrácení peněz z nějakého fondu, tak je naivní blázen. Spíš bych věřil tomu, že je sbalí do vlastní kapsy, tak jak to udělal vždycky. Ale s tím hnusem souhlasím. Jsem jen zvědavý kdo s čím přijde. Ale myslím, že největší hnusák tu je a bude stejně ten zloděj Bureš.
Anonym 21317 59 let 22.02.2017 17:44
Pane Babiši, tak teď když se blíží volby začne ta pravá špína a hnus. Jakmile jde někomu o dobře placené koryto, je schopen všeho. Mělo by to být opět k uvěření ty všechny volební kecy a sliby, ale tomu snad dokáže uvěřit jenom BLB s nefungujícícm mozkem. Ať si kecají co chtějí, já a další budeme volit vás. Ti ostatní už tady nádherně předvedli co umějí. Sobě přidávají tisíce a na ostatní zbývají drobky. A je to tak pokaždé. Myslí si snad, že všichni starší občané jim budou donekonečna věřit ty nesplněné kecy. Vybereš ty nejvíce utažené skupiny lidí - důchodce, rodiny s dětmi a pak si už můžeš vymýšlet nádherné kecy a sliby a doufat, že to lidé zase zbaští a uvěří. Já osobně na tyto kecy neskočím a budu volit pana Babiše.
Podnikat, pokud mi to pálí je normální. A zatím se mi všechno co pan Babiš říká a dělá zdá logické a smysluplné. Zmizelo toho už opravdu hodně. Například důchodový fond, do kterého přispívali i moji rodiče a právě i kvůli nim nebudu držet ... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 28.02.2018 21:57
Automat 5822 28.02. 19:41
Anonym 17847 25.02.2017 15:21
Já zde vládnout tak by sis musela místo důchodu vydělávat u silnic sexem.Tak by do tebe kunčafti postupně nastrkali tolik rozumu spodem,že bys pak Babiše tolik nechválila.Škoda,že jsem příliš zaneprázdněn revolucí.Jinak bych za tebou dojel a pořádně tě ojel,protože platí že na starém kole se nejlíp jezdívá.Potom by sis minimálně týden chladila svoje milovací vybavení v požární nádrži a neměla bys čas na to psát na internet trotloviny.Revoluční bejkovec potěš tvojí zadnici! Od Babiše jsi si měla nechat vysvětlit jak při cestě Česka do státního banrotu k tolika miliardám přišel.
HPelikanova 90241 70 let 25.02.2017 10:33
Teď jsem sledovala projev pana Babišem na sněmu hnutí ANO. První projev politika, který mne dojal k slzám svou věcnosti, upřímnosti a zároveň citovosti vůči občanům. I když už nevyužijí všechny výhody jako důchodkyně, o kterých mluvil, věřím ze jeho činnost a snahu ve volbách ocení většina občanů, kteří to mysli s naši budoucnost dobře a daji mu "hlas". Moc u přeji hodně síly a zdraví, aby vytrval ve své činnosti a nenechal se otrávit závistivými politiky, kteří nemají jeho kvality. S pozdravem Helena Pelikanova, Andelska Hora 52 E, 36471
Anonym 17847 23.02.2017 16:48
Po tom co zahraniční banky začínají řadit Česko mezi rozvojové země se stupňuje nenávist proti zde sedmadvacet roků vládnoucím lumpům tak rychle,že zde sedmadvacet roků vládnoucí lumpové další volby nevyhrají a i obyčejný český blb co je sedmadvacet roků volil z hladu přijde k rozumu.Vypadá to,že se brzo v Česku katovští mistři pořádně zapotí při dělání pořádku ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
Kj 10917 22.02.2017 22:41
Pokud někdo věří, že Babiš zařídí vrácení peněz z nějakého fondu, tak je naivní blázen. Spíš bych věřil tomu, že je sbalí do vlastní kapsy, tak jak to udělal vždycky. Ale s tím hnusem souhlasím. Jsem jen zvědavý kdo s čím přijde. Ale myslím, že největší hnusák tu je a bude stejně ten zloděj Bureš.
Anonym 21317 59 let 22.02.2017 17:44
Pane Babiši, tak teď když se blíží volby začne ta pravá špína a hnus. Jakmile jde někomu o dobře placené koryto, je schopen všeho. Mělo by to být opět k uvěření ty všechny volební kecy a sliby, ale tomu snad dokáže uvěřit jenom BLB s nefungujícícm mozkem. Ať si kecají co chtějí, já a další budeme volit vás. Ti ostatní už tady nádherně předvedli co umějí. Sobě přidávají tisíce a na ostatní zbývají drobky. A je to tak pokaždé. Myslí si snad, že všichni starší občané jim budou donekonečna věřit ty nesplněné kecy. Vybereš ty nejvíce utažené skupiny lidí - důchodce, rodiny s dětmi a pak si už můžeš vymýšlet nádherné kecy a sliby a doufat, že to lidé zase zbaští a uvěří. Já osobně na tyto kecy neskočím a budu volit pana Babiše.
Podnikat, pokud mi to pálí je normální. A zatím se mi všechno co pan Babiš říká a dělá zdá logické a smysluplné. Zmizelo toho už opravdu hodně. Například důchodový fond, do kterého přispívali i moji rodiče a právě i kvůli nim nebudu držet ... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 28.02.2018 21:57
Automat 5822 28.02. 19:41
Anonym 17847 25.02.2017 15:21
Já zde vládnout tak by sis musela místo důchodu vydělávat u silnic sexem.Tak by do tebe kunčafti postupně nastrkali tolik rozumu spodem,že bys pak Babiše tolik nechválila.Škoda,že jsem příliš zaneprázdněn revolucí.Jinak bych za tebou dojel a pořádně tě ojel,protože platí že na starém kole se nejlíp jezdívá.Potom by sis minimálně týden chladila svoje milovací vybavení v požární nádrži a neměla bys čas na to psát na internet trotloviny.Revoluční bejkovec potěš tvojí zadnici! Od Babiše jsi si měla nechat vysvětlit jak při cestě Česka do státního banrotu k tolika miliardám přišel.
HPelikanova 90241 70 let 25.02.2017 10:33
Teď jsem sledovala projev pana Babišem na sněmu hnutí ANO. První projev politika, který mne dojal k slzám svou věcnosti, upřímnosti a zároveň citovosti vůči občanům. I když už nevyužijí všechny výhody jako důchodkyně, o kterých mluvil, věřím ze jeho činnost a snahu ve volbách ocení většina občanů, kteří to mysli s naši budoucnost dobře a daji mu "hlas". Moc u přeji hodně síly a zdraví, aby vytrval ve své činnosti a nenechal se otrávit závistivými politiky, kteří nemají jeho kvality. S pozdravem Helena Pelikanova, Andelska Hora 52 E, 36471
Anonym 17847 23.02.2017 16:48
Po tom co zahraniční banky začínají řadit Česko mezi rozvojové země se stupňuje nenávist proti zde sedmadvacet roků vládnoucím lumpům tak rychle,že zde sedmadvacet roků vládnoucí lumpové další volby nevyhrají a i obyčejný český blb co je sedmadvacet roků volil z hladu přijde k rozumu.Vypadá to,že se brzo v Česku katovští mistři pořádně zapotí při dělání pořádku ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
Kj 10917 22.02.2017 22:41
Pokud někdo věří, že Babiš zařídí vrácení peněz z nějakého fondu, tak je naivní blázen. Spíš bych věřil tomu, že je sbalí do vlastní kapsy, tak jak to udělal vždycky. Ale s tím hnusem souhlasím. Jsem jen zvědavý kdo s čím přijde. Ale myslím, že největší hnusák tu je a bude stejně ten zloděj Bureš.
Anonym 21317 59 let 22.02.2017 17:44
Pane Babiši, tak teď když se blíží volby začne ta pravá špína a hnus. Jakmile jde někomu o dobře placené koryto, je schopen všeho. Mělo by to být opět k uvěření ty všechny volební kecy a sliby, ale tomu snad dokáže uvěřit jenom BLB s nefungujícícm mozkem. Ať si kecají co chtějí, já a další budeme volit vás. Ti ostatní už tady nádherně předvedli co umějí. Sobě přidávají tisíce a na ostatní zbývají drobky. A je to tak pokaždé. Myslí si snad, že všichni starší občané jim budou donekonečna věřit ty nesplněné kecy. Vybereš ty nejvíce utažené skupiny lidí - důchodce, rodiny s dětmi a pak si už můžeš vymýšlet nádherné kecy a sliby a doufat, že to lidé zase zbaští a uvěří. Já osobně na tyto kecy neskočím a budu volit pana Babiše.
Podnikat, pokud mi to pálí je normální. A zatím se mi všechno co pan Babiš říká a dělá zdá logické a smysluplné. Zmizelo toho už opravdu hodně. Například důchodový fond, do kterého přispívali i moji rodiče a právě i kvůli nim nebudu držet ... (zkráceno)<|i>

Automat 5822 28.02.2018 21:57
Automat 5822 28.02. 19:41
Anonym 17847 25.02.2017 15:21
Já zde vládnout tak by sis musela místo důchodu vydělávat u silnic sexem.Tak by do tebe kunčafti postupně nastrkali tolik rozumu spodem,že bys pak Babiše tolik nechválila.Škoda,že jsem příliš zaneprázdněn revolucí.Jinak bych za tebou dojel a pořádně tě ojel,protože platí že na starém kole se nejlíp jezdívá.Potom by sis minimálně týden chladila svoje milovací vybavení v požární nádrži a neměla bys čas na to psát na internet trotloviny.Revoluční bejkovec potěš tvojí zadnici! Od Babiše jsi si měla nechat vysvětlit jak při cestě Česka do státního banrotu k tolika miliardám přišel.
HPelikanova 90241 70 let 25.02.2017 10:33
Teď jsem sledovala projev pana Babišem na sněmu hnutí ANO. První projev politika, který mne dojal k slzám svou věcnosti, upřímnosti a zároveň citovosti vůči občanům. I když už nevyužijí všechny výhody jako důchodkyně, o kterých mluvil, věřím ze jeho činnost a snahu ve volbách ocení většina občanů, kteří to mysli s naši budoucnost dobře a daji mu "hlas". Moc u přeji hodně síly a zdraví, aby vytrval ve své činnosti a nenechal se otrávit závistivými politiky, kteří nemají jeho kvality. S pozdravem Helena Pelikanova, Andelska Hora 52 E, 36471
Anonym 17847 23.02.2017 16:48
Po tom co zahraniční banky začínají řadit Česko mezi rozvojové země se stupňuje nenávist proti zde sedmadvacet roků vládnoucím lumpům tak rychle,že zde sedmadvacet roků vládnoucí lumpové další volby nevyhrají a i obyčejný český blb co je sedmadvacet roků volil z hladu přijde k rozumu.Vypadá to,že se brzo v Česku katovští mistři pořádně zapotí při dělání pořádku ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
Kj 10917 22.02.2017 22:41
Pokud někdo věří, že Babiš zařídí vrácení peněz z nějakého fondu, tak je naivní blázen. Spíš bych věřil tomu, že je sbalí do vlastní kapsy, tak jak to udělal vždycky. Ale s tím hnusem souhlasím. Jsem jen zvědavý kdo s čím přijde. Ale myslím, že největší hnusák tu je a bude stejně ten zloděj Bureš.
Anonym 21317 59 let 22.02.2017 17:44
Pane Babiši, tak teď když se blíží volby začne ta pravá špína a hnus. Jakmile jde někomu o dobře placené koryto, je schopen všeho. Mělo by to být opět k uvěření ty všechny volební kecy a sliby, ale tomu snad dokáže uvěřit jenom BLB s nefungujícícm mozkem. Ať si kecají co chtějí, já a další budeme volit vás. Ti ostatní už tady nádherně předvedli co umějí. Sobě přidávají tisíce a na ostatní zbývají drobky. A je to tak pokaždé. Myslí si snad, že všichni starší občané jim budou donekonečna věřit ty nesplněné kecy. Vybereš ty nejvíce utažené skupiny lidí - důchodce, rodiny s dětmi a pak si už můžeš vymýšlet nádherné kecy a sliby a doufat, že to lidé zase zbaští a uvěří. Já osobně na tyto kecy neskočím a budu volit pana Babiše.
Podnikat, pokud mi to pálí je normální. A zatím se mi všechno co pan Babiš říká a dělá zdá logické a smysluplné. Zmizelo toho už opravdu hodně. Například důchodový fond, do kterého přispívali i moji rodiče a právě i kvůli nim nebudu držet ... (zkráceno)<|i>

Eda 78323  52 let 28.02.2018 20:34
Tak naposledy,dnes v 21,25 skvělý a nebojácný pan Soukup nám řekne jak jednostranná Kalouskova TV 1 a ČT 24 hospodaří za naše prachy!! Díky pane Soukup!!

Eda 78323  52 let 28.02.2018 20:30
Řekl bych že takový KALOUSEK , který má své dny sečteny,jestli nepůjde jako celá řada dalších do basy,se upije k smrtí! Nikomu nebude chybět, opilec!!

Eda 78323  52 let 28.02.2018 20:28
Přátelé řeknu vám že bývalý nejlepší ministr financí Andrej Babiš, výtřel všem zrak, tím že přidal všem důchodcům tisíc Kč,bude zvolen i kdyby byli volby každý den, teď už bude vládnou jen ANO,a já říkám za všechny důchodce díky pane premiére ,jsou důchodci co mají i 7-8 tisíc ,a ty vlády ODS, Tupony09,KDS ať se propadnou hanbou,ti už ve vládě NIKDY nebudou, lidé to nedovolí!

Anonym 81166 28.02.2018 20:19
Život v určité době samozřejmě dává člověku jakýsi balík příručního vědění, jak se tomu říká v sociologii. To je znalost, kterou si nosíme sebou a používáme ji, aniž bychom potřebovali běžet do archivu. Mladý historik může pochopitelně fachi.iotsky vytáhnout třeba pozitivní posudek na nějakou osobu, kterou sepsal někdo v ROH, a nechat se zmást dobovou hantýrkou a dojít k závěru, že dotyčný byl zřejmě oddaný stoupenec režimu. Kdyby byl v ROH aspoň den, tak by ho něco takového ani nenapadlo. Stejně jako by bez bádání věděl, že brigáda socialistické práce neměla za úkol přimět lidi k lepší práci, ale že prostě existovala, protože se řeklo, že má existovat. S prací a budováním socialismu to nemělo co dělat.
Ministr Brabec, narozený v roce 1966, nemůže zpochybňovat nárok hodnotit minulost nikomu, kdo se narodil třeba v roce 1996. Od listopadu 1989 uplynula už skoro tři desetiletí. Má tedy neustále přibývat těch, kdo se budou ostýchat mluvit? Pamětníci odcházejí, ale dokumenty zůstávají.
Abychom to nezamluvili, Andrej Babiš byl registrován jako agent Státní bezpečnosti s krycím jménem Bureš. Tak to prostě je. I kdyby to prohlásilo čtyřleté dítě.

Anonym 81166 28.02.2018 20:17
Objevuje se volání po mladých historicích, kteří nebudou zatíženi zkušeností totality, aby byli objektivní. V praxi to znamená, že různí badatelé by se rádi zabývali počtem vyrobených traktorů a tím, že všechno nebylo špatné. Že mnoho lidí bylo do nějaké míry spokojeno, věnovali se zahrádkám a vaření a pokoušeli se režim nějak obejít a ignorovat a pomocí jeho vlastního jazyka a s využitím různých mezer dosáhnout svého. Tak to bylo za protektorátu, za vlády jedné strany a bude to tak vždycky. To je ono vyjednávání, což je pojem, který proslavil historička Muriel Blaive. Na podstatě věci to ale nic nemění a není to ani nic nového. Prolínání velkých a malých dějin popsal už dávno mnohokrát ve svých knihách třeba Josef Škvorecký. Stačí třeba ona scéna, jak jde židovská dívka do transportu a potká spolužačku, co si nese Kinorevue. Ona do bijáku, já do koncentráku. V tom je všechno.

Anonym 81166 28.02.2018 20:15
Motivace podobných výroků může být pochopitelně různá. Třeba chce někdo naznačit, že by někdo neměl mluvit o agentech StB, když v té době nežil. Ve skutečnosti víme o činnosti StB více dnes, protože máme k dispozici materiály, ke kterým se dříve nikdo nemohl dostat. Známe přesně mechanismy fungování, víme, kolik lidí bylo registrováno jako spolupracovníci různého druhu, máme výpovědí svědků a výmluvy aktérů, prostě jsme na tom ve skutečnosti lépe.
Osobní historická paměť je důležitá, ale ta se týká každodennosti minulého režimu (a všech režimů). Ta je do určité míry nesdělitelná, ale tak je to s každou zkušeností. Kdybychom vyžadovali, aby byl psychiatr sám duševně nemocný, než bude někoho léčit, asi bychom působili jako podivíni a nám samotným by navrhovali léčení.

Anonym 81166 28.02.2018 20:14
Ministr životního prostředí a místopředseda vlády Richard Brabec svým výrokem na Twitteru začal poněkud zabrušovat do oblasti historie. Napsal tam: Vždy mne pobaví soudy lidí, kteří se narodili po revoluci na to zareagoval pan M. B., který připsal: Vzdy me pobavi lidi, kteri si mysli, ze vyssi vek jim automaticky prisuzuje vetsi moudrost. Na to pan Brabec odpověděl: Tak to samozejmě není. Jen jsem reagoval na jeden tweet ve smyslu, že bylo dobré prožít tu dobu, aby člověk mohl některé věci lépe pochopit s věkem to nemá nic společného.
Pak byl celkem logicky dotázán, proč uvádí revoluci, když kritérium před|po je věkové.
Představa, že o něčem smí zasvěceně mluvit jen ten, kdo byl tehdy u toho a uvnitř, je zvláštní. Panu ministrovi ostatně už řada lidí naznačila, co si o tom myslí. Může se o nacistickém režimu vůbec ještě mluvit, psát a hodnotit ho, když pamětníků ubývá? To je taková hloupost, že ani nemá cenu proti tomu argumentovat.

Anonym 81166 28.02.2018 20:12
Zahraničním hackerům se podle německých médií podařilo proniknout do počítačových sítí spolkové vlády. Útok, který se dotkl i ministerstev zahraničí a obrany, možná trval celý rok a hackeři při něm odcizili některá data. O případu, za nímž zřejmě stojí ruská skupina APT28, dnes informovaly deník Süddeutsche Zeitung nebo agentura DPA.

Anonym 81166 28.02.2018 19:59
Ruští hackeři zasáhli do politiky v USA, Francii nebo v Německu

Anonym 81166 28.02.2018 19:58
Smlouvy, které jsou pouhou korunu pod limitem pro povinnost výběrového řízení, jsou často nástrojem pro obcházení zákona o zadávání veřejných zakázek, uvádí TI.

Anonym 81166 28.02.2018 19:57
Stovky smluv nesou znaky zneužívání systému zakázek malého rozsahu, nejvíce z instituce spadající pod ministerstvo obrany

Eda 78323  52 let 28.02.2018 19:49
Já věděl že dělala kouřovou ve Smečkách,ale že se léčila na kožním to mi opravdu ušlo,ale dalo se to čekat, doufám že to nemůžu chytit přes PC!
No ta dopadla!!

Eda 78323  52 let 28.02.2018 19:46
Přátelé v 21,25 je v nejoblíbenější TV Barrandov, skvělý pan Soukup možná přijde řeč na babku 5822 která zneužívá psychiatrickou léčebnu,a dělá si co chce, včera psala že je ministryně životního prostředí,ona která smrdí jak tchoř!
Tak v 21,25 Barrandov!! ?

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700 22750 22800 22850 22900 22950 23000 23050 23100 23150 23200 23250 23300 23350 23400 23450 23500 23550 23600 23650 23700 23750 23800 23850 23900 23950 24000 24050 24100 24150 24200 24250 24300 24350 24400 24450 24500 24550 24600 24650 24700 24750 24800 24850 24900 24950 25000 25050 25100 25150 25200 25250 25300 25350 25400 25450 25500 25550 25600 25650 25700 25750 25800 25850 25900 25950 26000 26050 26100 26150 26200 26250 26300 26350 26400 26450 26500 26550 26600 26650 26700 26750 26800 26850 26900 26950 27000 27050 27100 27150 27200 27250 27300 27350 27400 27450 27500 27550 27600 27650 27700 27750 27800 27850 27900 27950 28000 28050 28100 28150 28200 28250 28300 28350 28400 28450 28500 28550 28600 28650 28700 28750 28800 28850 28900 28950 29000 29050 29100 29150 29200 29250 29300 29350 29400 29450 29500 29550 29600 29650 29700 29750 29800 29850 29900 29950 30000 30050 30100 30150 30200 30250 30300 30350 30400 30450 30500 30550 30600 30650 30700 30750 30800 30850 30900 30950 31000 31050 31100 31150 31200 31250 31300 31350 31400 31450 31500 31550 31600 31650 31700 31750 31800 31850 31900 31950 32000 32050 32100 32150 32200 32250 32300 32350 32400 32450 32500 32550 32600 32650 32700 32750 32800 32850 32900 32950 33000 33050 33100 33150 33200 33250 33300 33350 33400 33450 33500 33550 33600 33650 33700 33750 33800 33850 33900 33950 34000 34050 34100 34150 34200 34250 34300 34350 34400 34450 34500 34550 34600 34650 34700 34750 34800 34850 34900 34950 35000 35050 35100 35150 35200 35250 35300 35350 35400 35450 35500 35550 35600 35650 35700 35750 35800 35850 35900 35950 36000 36050 36100 36150 36200 36250 36300 36350 36400 36450 36500 36550 36600 36650 36700 36750 36800 36850 36900 36950 37000 37050 37100 37150 37200 37250 37300 37350 37400 37450 37500 37550 37600 37650 37700 37750 37800 37850 37900 37950 38000 38050 38100 38150 38200 38250 38300 38350 38400 38450 38500 38550 38600 38650 38700 38750 38800 38850 38900 38950 39000 39050 39100 39150 39200 39250 39300 39350 39400 39450 39500 39550 39600 39650 39700 39750 39800 39850 39900 39950 40000 40050 40100 40150 40200 40250 40300 40350 40400 40450 40500 40550 40600 40650 40700 40750 40800 40850 40900 40950 41000 41050 41100 41150 41200 41250 41300 41350 41400 41450 41500 41550 41600 41650 41700 41750 41800 41850 41900 41950 42000 42050 42100 42150 42200 42250 42300 42350 42400 42450 42500 42550 42600 42650 42700 42750 42800 42850 42900 42950 43000 43050 43100 43150 43200 43250 43300 43350 43400 43450 43500 43550 43600 43650 43700 43750 43800 43850 43900 43950 44000 44050 44100 44150 44200 44250 44300 44350 44400 44450 44500 44550 44600 44650 44700 44750 44800 44850 44900 44950 45000 45050 45100 45150 45200 45250 45300 45350 45400 45450 45500 45550 45600 45650 45700 45750 45800 45850 45900 45950 46000 46050 46100 46150 46200 46250 46300 46350 46400 46450 46500 46550 46600 46650 46700 46750 46800 46850 46900 46950 47000 47050 47100 47150 47200 47250 47300 47350 47400 47450 47500 47550 47600 47650 47700 47750 47800 47850 47900 47950 48000 48050 48100 48150 48200 48250 48300 48350 48400 48450 48500 48550 48600 48650 48700 48750 48800 48850 48900 48950 49000 49050 49100 49150 49200 49250 49300 49350 49400 49450 49500 49550 49600 49650 49700 49750 49800 49850 49900 49950 50000 50050 50100 50150 50200 50250 50300 50350 50400 50450 50500 50550 50600 50650 50700 50750 50800 50850 50900 50950 51000 51050 51100 51150 51200 51250 51300 51350 51400 51450 51500 51550 51600 51650 51700 51750 51800 51850 51900 51950 52000 52050 52100 52150 52200 52250 52300 52350 52400 52450 52500 52550 52600 52650 52700 52750 52800 52850 52900 52950 53000 53050 53100 53150 53200 53250 53300 53350 53400 53450 53500 53550 53600 53650 53700 53750 53800 53850 53900 53950 54000 54050 54100 54150 54200 54250 54300 54350 54400 54450 54500 54550 54600 54650 54700 54750 54800 54850 54900 54950 55000 55050 55100 55150 55200 55250 55300 55350 55400 55450 55500 55550 55600 55650 55700 55750 55800 55850 55900 55950 56000 56050 56100 56150 56200 56250 56300 56350 56400 56450 56500 56550 56600 56650 56700 56750 56800 56850 56900 56950 57000 57050 57100 57150 57200 57250 57300 57350 57400 57450 57500 57550 57600 57650 57700 57750 57800 57850 57900 57950 58000 58050 58100 58150 58200 58250 58300 58350 58400 58450 58500 58550 58600 58650 58700 58750 58800 58850 58900 58950 59000 59050 59100 59150 59200 59250 59300 59350 59400 59450 59500 59550 59600 59650 59700 59750 59800 59850 59900 59950 60000 60050 60100 60150 60200 60250 60300 60350 60400 60450 60500 60550 60600 60650 60700 60750 60800 60850 60900 60950 61000 61050 61100 61150 61200 61250 61300 61350 61400 61450 61500 61550 61600 61650 61700 61750 61800 61850 61900 61950 62000 62050 62100 62150 62200 62250 62300 62350 62400 62450 62500 62550 62600 62650 62700 62750 62800 62850 62900 62950 63000 63050 63100 63150 63200 63250 63300 63350 63400 63450 63500 63550 63600 63650 63700 63750 63800 63850 63900 63950 64000 64050 64100 64150 64200 64250 64300 64350 64400 64450 64500 64550 64600 64650 64700 64750 64800 64850 64900 64950 65000 65050 65100 65150 65200 65250 65300 65350 65400 65450 65500 65550 65600 65650 65700 65750 65800 65850 65900 65950 66000 66050 66100 66150 66200 66250 66300 66350 66400 66450 66500 66550 66600 66650 66700 66750 66800 66850 66900 66950 67000 67050 67100 67150 67200 67250 67300 67350 67400 67450 67500 67550 67600 67650 67700 67750 67800 67850 67900 67950 68000 68050 68100 68150 68200 68250 68300 68350 68400 68450 68500 68550 68600 68650 68700 68750 68800 68850 68900 68950 69000 69050 69100 69150 69200 69250 69300 69350 69400 69450 69500 69550 69600 69650 69700 69750 69800 69850 69900 69950 70000 70050 70100 70150 70200 70250 70300 70350 70400 70450 70500 70550 70600 70650 70700 70750 70800 70850 70900 70950 71000 71050 71100 71150 71200 71250 71300 71350 71400 71450 71500 71550 71600 71650 71700 71750 71800 71850 71900 71950 72000 72050 72100 72150 72200 72250 72300 72350 72400 72450 72500 72550 72600 72650 72700 72750 72800 72850 72900 72950 73000 73050 73100 73150 73200 73250 73300 73350 73400 73450 73500 73550 73600 73650 73700 73750 73800 73850 73900 73950 74000 74050 74100 74150 74200 74250 74300 74350 74400 74450 74500 74550 74600 74650 74700 74750 74800 74850 74900 74950 75000 75050 75100 75150 75200 75250 75300 75350 75400 75450 75500 75550 75600 75650 75700 75750 75800 75850 75900 75950 76000 76050 76100 76150 76200 76250 76300 76350 76400 76450 76500 76550 76600 76650 76700 76750 76800 76850 76900 76950 77000 77050 77100 77150 77200 77250 77300 77350 77400 77450 77500 77550 77600 77650 77700 77750 77800 77850 77900 77950 78000 78050 78100 78150 78200 78250 78300 78350 78400 78450 78500 78550 78600 78650 78700 78750 78800 78850 78900 78950 79000 79050 79100 79150 79200 79250 79300 79350 79400 79450 79500 79550 79600 79650 79700 79750 79800 79880

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti