Komentář
Jméno Věk (volitelně)
Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář
může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny .
Nahlásit komentář »
Anonym 90186
21.08.2017 14:29
Myslíte, že je dobře, když krajský lídr do PS musí zaplatit 100 tisíc za první místo na kandidátce SPD? vložil anketní otázku do skupiny Fanklub Tomia Okamury Pavel Pšenica. Pletete si koupení místa na kandidátce v ostatních stranách za příspěvek na kampaň, který bude na toto využít v příslušném kraji, hájí rozhodnutí Miroslav Hudec. Toto odůvodnění však pokulhává. Dary byly poslány na provozní, nikoliv volební účet hnutí, odkud ze zákona musí být placeny volební náklady na kampaň. Takhle by to mělo být úplně bez chyby. Sto tisíc korun darovalo hnutí podle transparentního účtu dvanáct lidí. Mezi lídry kandidátek SPD je i několik kontroverzních lidí. Například lídryní hnutí SPD v Plzeňském kraji bude Jana Levová. Ta v květnu 2016 na svém facebookovém profilu uvedla, že byla svědkyní nehody autobusu na Plzeňsku, po které z něj do krajiny uteklo několik desítek migrantů. Později se ukázalo, že si příhodu vymyslela.
Anonym 90186
21.08.2017 14:29
Předsednictvo SPD v čele s předsedou Tomiem Okamurou si podmínila lídry kandidátek vložením nemalého daru. Je to zřejmé z informací na transparentním účtu a také z diskuse facebookové skupiny příznivců strany. Lídři kandidátek posílají straně dar sto tisíc korun. Z transparentního účtu je také zřejmé, že se jedná o dar, nikoliv o půjčku. Lídři totiž v poznámkách poukazují na darovací smlouvy.
EDA 78323 50 let
21.08.2017 13:51
ANO 36-38% SPD 18-20%. A půlka sněmovny v čele s opilcem Kalouskem na Bory. Možná že tam půjde i pomatený KJ společně s Anonymem 31168.
EDA 78323 50 let
21.08.2017 13:45
Pane Josefe,to je to pravé, zlodějům nevadí Babiš ale že prosadil EET. Jinak by jim byl zlodějům nenažraným fuk. Dal daň s21% na 15% a co ta vetbeš neudělala? No přeci zdražila!! Ne aby slevnila.ANO36-38% SPD 18-20% a je vymalováno.
EDA 78323 50 let
21.08.2017 13:42
Foto kolaboranti jsou za každého režimu,ve vládě je jich dost,Herrman,Belobrádek, Kalousek Slabotka a předtím Venca Lahváč. Který neměl nic na práci,než se omlouvám Němcům.A Slováky mám rád 3x za rok na dovolenou.Čau.
EDA 78323 50 let
21.08.2017 13:38
Anonyme,ty piješ užod rána.Meleš jeden nesmysl za druhým modráků.
Anonym 31168
21.08.2017 08:58
Pro Fifa.Už nebožtík Hitler považoval Čechy za měněcennou rasu a chtěl je po vítěné válce odsunout na Sibiř ,aby svojí troubovitostí nenakazili zbytek Evropy.Když se podívám co se po komunistech prolhalo k moci a jak Česko bídačilo,tak se mně jasně ukazuje že v uvedeném tvrzení měl nebožtík Hiktler pravdu.Kdyby národ Čechů nebyl většiu ově státdem blbů tak dávno vládnoucí lumpy vykopal od koryt a co nejkrutěji odporážel na katovských mujčírnách s bezbřehou krutostí.Mimo prolhaných politiků je třeba odporážet i prolhané novináře,protože to je stádo trotlů co politickým lumpům umetá cestičku k moci.K moci je třeba revolucí dostat pořádně krutou ruku mladé generace aby začala dělat pořádek ve zde sedmadvacet roků budovaném kapitalistickém svinčíku.
Anonym 31168
21.08.2017 08:47
Nyní když se ukazuje jak pěstování řepky zamořilo spodní vody tak bude nutno Babišovi odebrat vše co po komunistech nahrabal na náhradu tomuto státu nadělaných škod.Pak by se mohl uplatnit jako kopáč uranu pro Temelín.
Fifa 90206 43 let
21.08.2017 08:42
Přatelé,kamarádi,Češi A.Babiše,každého straníka loutkového divadla ANO a voliče ANO - odsunout na Slovensko to oplotit aby sem k nám do Čech ty kolaborantský VŠI nelezli.Lidi tady nejde o EET ale chcete SLOV8KA-ZASRANÝHO DROTÁRA po válce nic jiného neuměli jen(nůžky,nože brousím,hrnce drátuji) za premiéra.Jen si řekněte Čechy a Slovák premier jak Vám to zní.No hrůza,děs a běs.Jen jedno jako národ jsme byli ve světě k smíchu,teď jsme o něco více proto i MY z obce-SUDETENLAND podporujeme pouze a jedimě do křesla premiéra Čecha,pouze Čecha.
Josef 37240
21.08.2017 08:35
Docela se bavím s jakou vervou někteří pisatelé hájí ty své prolhané strany.Asi jim taky něco káplo že?
Gina 37370
21.08.2017 08:26
Pro Jaroslav 17825, asi jsme oba mluvili s jinými elitními policisty, protože me zas říkali, ze při rozhovoru byl Babis naprosto klidný a s jeho typickým úsměvem pres celou tvar, věc zlehcoval.No, třeba s nim hovořilo vice elitních policistu.
Josef 37240
21.08.2017 08:07
Co Vám provedl AB? Vadí Vám EET? Asi něco hrozného.Že?
Jaroslav 17825 64 let
21.08.2017 07:56
Andrej Babiš je jediný současný vůdce parlamentní strany, který je vyšetřován (a pravděpodobně bude i odsouzen), avšak i přesto nechce dobrovolně odstoupit. Ostatní velitelé politických stran odstoupili už při pouhém podezření (Nečas, Bárta, Gross, Kalvoda a další), ON však nikoliv. A o tom všechny debaty vedené proti AB jsou. Pokud chce kázat vodu, musí být křišťálově čistý. Zvedl prapor a zavelel k útoku proti nepravostem a zblbnul lidi tím, že vše vyřeší a český národ zachrání. Pak se nelze divit, že je více pod drobnohledem, než byl v dobách, kdy politikem nebyl. Proč nebyl proti jiným politikům, kteří se prohřešili proti zákonům nebo byli podezřelí, stejný odpor jako proti Babišovi? Protože ti rychle odstoupili a stáhli se do ústraní. Babiš, na rozdíl od jiných, se drží svého postu v politice "zuby, nehty" a křičí a ukazuje na ostatní, co provedli oni. Používá "Paroubkovu" zásadu, čím více křičím, tím více problém od sebe odkláním. A tady je vidět, jaký je rozdíl mezi demokratickou stranou, která se provinilců rychle zbavuje a totalitářským uskupením, které se nezbavuje podezřelého, ale hájí ho za každou cenu, i když ví, že je podezřelý a je proti němu vedeno trestní stíhání, navíc toto uskupení i ví, že je trestní stíhání vedeno i proti místopředsedovi této totalitní skupiny. Takže proto jsou všichni tak hlasití a neodbytní, protože vidí, že ty "staré zkažené strany" v sobě sebereflexi mají a jsou schopné vlastní očisty (alespoň ve vedení), kdežto totalitářské uskupení nazvané ANO jenom kolem sebe kope a křičí, že se nic nestalo a že je všechno účelové. Tady už je nebetpečí velmi patrné. Toto uskupení totiž namísto toho, aby se od podezřelých očistilo (což se logicky nabízí), účelově změnilo své stanovy a svůj morální kodex tak, aby vůdci mohli zůstat i přesto, že lhali, kradli a podváděli, za což nejspíš sedět půjdou. Při rozhovorech s elitními policisty jsem byl informován, že Babiš při vyšetřování mlátil pěstí do stolu a sprostě jim nadával těmi nejhoršími slovenskými nadávkami, takže je velmi pravděpodobné, že podklady pro trestní stíhání budou natolik propracované, aby už policisté nemuseli znovu nadávky od AB nikdy poslouchat. Jediné, co může vyšetřování zhatit, jsou lidé kolem Babiše, jako jsou ministr "spravedlnosti? " Robert Pelikán a státní zástupkyně Lenka Bradáčová..
Josef 37240
21.08.2017 07:41
Nestačím se divit ,co jsou někteří pisálkové schopni napsat..Politici se bojí o korýtka.Neví co už vymyslet na Babiše.Ono být v pos.sněmovně 20 let i více a požívat prebendy a platy .Někdo už konečně musí udělat pořádek .Tak mu dejme šanci, tak jako ji dostaly předešlé strany.Selhaly. 90186 jen opisuje co už někdo napsal.Asi na víc nemá.
Anonym 5822
21.08.2017 05:56
Z prezidenta Trumpa chtějí jeho nepřátelé udělat blázna. Kdy napadne nějakého pablba udělat blázna z pana Babiše? Opravdu se tentokrát těším na volby, přeji panu Babiši pevné nervy, bude je potřebovat. Ale určitě ví, že hodně občanů stojí pořád za ním a nakonec vyhraje!! Doporučuji některým diskutérům zajít na psychiatrii, uleví se jim. Mohli by vzít sebou celou smečku rozzuřených zkorumpovaných politiků :-)). Papa
Anonym 5822
21.08.2017 05:50
78323 Nedivím se, že máš vysoký tlak, nechlastej a nevztekej se :-)). Tvoje četné pravopisné chyby o něčem vypovídají, buď jsi sjetý, nebo máš IQ ještě nižší než ten meloun. Pa a hlavně klídek, směšný dědulo. Pro 90186 - opravdu se domníváš, že tvoje četné nesmyslné bláboly někdo čte?
Anonym 90186
20.08.2017 20:26
Všechny negativní důsledky, na které stěžovatel v ústavní stížnosti poukazuje a ve vztahu ke své osobě, ať již jako občana či poslance rozvádí, nemají svůj základ v protiústavním uplatnění veřejné moci vůči němu, ale výlučně v jeho občansky neukázněném postoji, k němuž se, zejména před obecným soudem I. stupně, uchýlil, uzavřel Sládkovu kauzu v říjnu 1998 ústavní soudce Vlastimil Ševčík. Proč Miroslav Sládek o těchto okolnostech svého případu mlčí, není jasné. Na dotazy odmítl reagovat.
Anonym 90186
20.08.2017 20:25
Šéf republikánů se následně snažil celou prezidentskou volbu zpochybnit. Jedním z jeho hlavních argumentů bylo, že mu vazební stíhání znemožnilo vykonávat svůj poslanecký mandát, naplnit své volební právo či případně kandidovat proti Havlovi (jak avizoval). On i republikánská se tak opakovaně obrátili na Ústavní soud, ten však stížnosti smetl ze stolu. Ve svém rozhodnutí mimo jiné výslovně uvedl, že si Sládek pobyt ve vazbě zavinil sám.
Anonym 90186
20.08.2017 20:24
Odmítal převzít soudní obsílky, nedostavoval se k soudu, nezdržoval se v místě trvalého bydliště, a policie ho proto nemohla k líčení předvést, vysvětlil tehdy předseda Obvodního soudu pro Prahu 1 Lubomír Novák, proč Sládek skončil ve vazbě. Jinými slovy kdyby se nevyhýbal řízení před soudem, volby prezidenta se mohl bez problémů účastnit. Takhle jen z cely v televizi sledoval, jak se Havel stal 20. ledna počtvrté prezidentem.
Anonym 90186
20.08.2017 20:24
Hlavního představitele republikánů v únoru 1997 vydala Poslanecká sněmovna k trestnímu stíhání kvůli jeho veřejnému vystoupení při příležitosti podpisu česko-německé deklarace, která měla narovnat poválečné vztahy obou zemí. Sládek na lednové demonstraci své strany mimo jiné prohlásil, že Dějiny ukázaly, že mrtvých Němců bylo ve válce málo, či Němce je nutné podrobit převýchově. V červenci 1997 ho státní zastupitelství obžalovalo z podněcování k národnostní a rasové nenávisti. V září mělo odstartovat hlavní líčení, jenže na něj nedošlo. Nedorazil Sládkův právní zástupce. Podobný scénář se opakoval ještě několikrát, další dva pokusy o začátek procesu zhatily údajné zdravotní problémy Sládkova advokáta. V listopadu se prozměnu nedostavil k soudu sám šéf republikánů. Sládka se pak nepodařilo zastihnout ani 18. prosince, soudkyně tak odročila jednání na neurčito. To už byl na něj vydaný zatykač, který policie uskutečnila večer 6. ledna 1998 před budovou Poslanecké sněmovny. Sládek strávil noc v cele předběžného zadržení a vzhledem k předchozí zkušenosti soud rozhodl logickým způsobem: posadil Sládka do vazby do doby, než případ projedná. Předseda republikánů tak zůstal v cele do 23. ledna. Volba proběhla 20. ledna. Kup si něco na sklerózu a nemel tady pitchoviny.
Anonym 78323
20.08.2017 20:10
Ještě něco ty popletený Anonyme,a že Sladká zavřeli jeden den před volbami.Umišvto vůbec pochopit? Neumíš protože místo hlavy máš meloun.
Anonym 78323
20.08.2017 20:07
Anonyme nevzpomínal Věnců Flašku nebo jen při vyslovení jeho jména mám tlak 220.
Gina 37983
20.08.2017 19:23
Pro anonym 90186, můžete věřit tomu,čemu chcete, já vám to vyvracet nebudu,,ale tím,ze me urazite a tykate mi je vidět,jste chudák,tenhle web je o tom, ze si každý muže napsat svůj názor,ale to neznamená,ze se přitom musí lidi urazet a nadávat si, možná si s vámi někdo na vaši úrovni bude dopisovat,bude stejné arogantní a sprostý jako vy, určité se vám ti bude líbit a budete se v tom vyzivat, vy jste stejný jako naši politici - mít jiný nazor, no to přece nejde, jen vas názor je ten správný a žádný jiný, s lidmi jako jste vy si už psát nebudu.
Anonym 90186
20.08.2017 18:55
Facebookový profil Andreje Babiše byl v neděli odpoledne na nějaký čas nedostupný. Stránku, kterou Babiš provozuje k vlastní propagaci, lajklo dosud podle počítadla přes 128 tisíc lidí. Důvod zablokování profilu, je neznámý. Nyní už je opět přístupný. Když byl profil nedostupný, vznikly spekulace, že je to kvůli tomu, že profil Andreje Babiše nespravuje a příspěvky nepřidává Babiš, ale Marek Prchal, který se za něj na sociálních sítích vydává. Přiznala to i mluvčí Babiše Kubovičová. Řekla, že příspěvky přidává Prchal, protože Babiš neumí psát na počítači. Důvodem k zablokování totiž na Facebooku je i to, když se uživatel vydává za někoho jiného. V minulých dnech vyšlo na jevo, že kdosi manipuluje diskuze pod příspěvky Babiše v politikův prospěch. Slouží k tomu zřejmě falešné profily.
Anonym 5822
20.08.2017 18:43
Sládek byl, je a bude vůll non plus ultra, netřeba toho kre..na zmiňovat!! Čau a hlavně se dědkové neuduste vlastními slovními zvratky.
Anonym 5822
20.08.2017 18:41
Nakonec se stane, že vyhrají komouši. Takže nezbyde než se na ten národ ubohých posr..ých lidiček vy.. Prezident Havel se musí obracet v hrobě. Nastane opět tvrdá diktatura , v Polsku už k tomu spějí. Fuj, chce se mi zvracet.
Anonym 90186
20.08.2017 18:40
Gina 37983 Ježiši marja. Ty budeš další slepice z Vodňan. Sládek se nedostavil 5x k soudu a na obsílky soudu nereagoval. Co asi ten soudce měl podle tebe dělat, ty hlavo dubová. Nejsi ty jedna z těch co po výzvě policie odmítnou prokázat svou totožnost a pak v Blesku brečí jak je jim ubližováno?
Anonym 5822
20.08.2017 18:35
Na jedné letní párty jsem se ocitla ve větší společnosti, kde se našlo několik hlupáčků, kteří neustále nadávali na Babiše. Byli velmi únavní a když jsem se jich otázala, koho tedy vidí jako novou vládnoucí garnituru, čuměli jako tupci a nezmohli se ani na béé. Prostě pitomci non plus ultra, ostatně jako zdejší diskutéři. Hlavně do sebe nalít pivo a nemyslet, mozky zcela vygumovaný.. No, spoléhám na inteligenci českého národa, však se uvidí.. Já mohu žít kdekoliv..
Gina 37983
20.08.2017 18:32
Pro anonym 31168, jsem rada,ze si na to,jak zlikvidovali Sládka před jmenováním Havla vzpominate, nejsem fanynka Sládka, jen jsem poukazovala na to, ze současní politici zlikvidovali a zlikvidují každého,kdo se jim postaví,nebudou brát ohled na lidi,vždycky se ze všeho vylzou, všechno okecaji a budou tvrdit,ze jen ta jejich pravda je ta pravá.
Anonym 90186
20.08.2017 18:27
Pro 31168 Proto byla Albánie po odstranění komunistických fanatiků nejchudší zemí v Evropě. To se ale mění a i když je to muslimská země, tak se tam kostely opět staví a žádné náboženské konflikty z této země nejsou hlášeny.
Anonym 90186
20.08.2017 18:25
Pro 31168 Na počátku 17. stol. v severoitalském Bitontu byly zatčeny některé ženy, obviněné z čarodějství. Místní biskup nařídil použít útrpné právo. Věc ale byla oznámena papeži Klementu VII. Ten okamžitě vyslal na místo římské inkvizitory, kteří převzali vedení procesu a všechny obviněné osvobodili. Biskupa papež sesadil pro závažné porušení pravomoci úřadu, současně inkvizitoři zahájili proces proti soudcům i žalobcům obviněných žen pro křivou přísahu, pomluvu a poškození druhého. Papež Pavel V. (1605-21) zase zakročil v Miláně, kde světští soudci odsoudili k smrti několik údajných čarodějnic, tím, že povolal inkvizitora, který vedl celý proces znovu, všechny osvobodil a nechal zatknout soudce. Ne o všech případech se samozřejmě římská inkvizice dozvěděla, zvláště ne z německého jazykového prostoru. Je třeba brát v úvahu tehdejší méně snadnou komunikaci na dálku. Jakmile však papež nebo jmenovaná kongregace byli informováni o konkrétním čarodějnickém procesu, vždycky reagovali ve prospěch obviněných. K drastické události došlo ve švýcarském Churu v 50. letech 17. stol. K smrti na hranici pro čarodějství zde bylo odsouzeno světskými soudci na základě doznání na mučidlech 15 chlapců a dívek ve věku 8-12 let. I vlastní rodiče se jich zřekli a požadovali upálení. O rozsudku se dozvěděl papež Innocenc X. a domáhal se obnovy procesu pod vedením římských inkvizitorů. Švýcarské úřady to odmítly, nastoupilo složité a dlouhé jednání, papežský nuncius vyhlásil klatbu. Teprve po několika letech se podařilo dosáhnout toho, aby těchto 15 dětí bylo předvedeno před tribunál římské inkvizice do Milána. Ten však je vůbec nesoudil a předal k adopci do místních rodin, což způsobilo obrovské rozhořčení Švýcarů, inkvizice však na to nedbala. Méně úspěšná byla římská inkvizice roku 1711 v případě 4 děvčat ve věku 10 a 14 let, odsouzených k smrti upálením pro čarodějství v Savogninu u Churu. Místní farář kontaktoval papežského inkvizitora v italském městě Como. Ten ohlásil svůj příjezd a obnovu procesu. Úřady se ale bály osvobozujícího rozsudku, proto dvě starší dívky rychle upálily. Když se inkvizitor dostavil, mohl pouze vyhlásit exkomunikaci nad soudci. Marně požadoval jejich zatčení. Zbývající dvě děvčata osvobodil, ale jejich vlastní rodiče, jimž byla vrácena, je zabili, protože nechtěli žít pod jednou střechou s údajnými čarodějnicemi. Bojovat s pověrečnou hysterií je vždy velmi těžké.
Anonym 31168
20.08.2017 18:04
V Albánii kněžský dolbytek zlikvidovali dávno a úplně.Dodnes jsou přesvědčeni,že udělali to nejrozumnější col mohli udělat.
Anonym 31168
20.08.2017 18:02
Pro 90186.Když kněží viděli ,že člověka upálí,tak se proti tomu měl kněžský dobytek postavit.Takto je vina na církvích.Jak kněz nepředlolží vědecký důkaz,žýe jeho Bůh existuje a on ho zastupuje bude třeba takového lumpy na mučidlech co nejkrutěji odporazit za oblbování lidí.
Anonym 31168
20.08.2017 17:56
Pro 5822.S Kalouskem a Sobotkou čekají asi až na zprovoznění katovských mučíren v Česku.
Anonym 90186
20.08.2017 17:56
Pro 31168 Ale vždyť já nepopírám, že Sládek putoval do vazby, ale do vazby putoval ze zcela jiných důvodů než byla volba Havla.
Anonym 90186
20.08.2017 17:54
Pro 31168 Už jsem to psal níže. Upalování prováděli hlavně světští soudci, takže meleš zase pi.choviny.
Anonym 31168
20.08.2017 17:50
Pro 90186.Zapomínáš kolik lidí církve upálili pro, čarodějství.Když se komunisté dostali k moci tak oproti středověku nebyli v Česku čtyřicet let žádné čarodejnice.
Anonym 31168
20.08.2017 17:46
Pro 90186.To,že Sládka před hlasováním zavřeli je pravda.Toto bylo to největší sprosťáctví co se ohledně voleb po údajné revoluci v Čechách stalo.A obyčejný český blb na uvedené koukal jako blb.
Anonym 90186
20.08.2017 17:31
Pro Gina 37983 Jo kdyby se Sládek nevyhýbal soudu a přebíral soudní obsílky, tak by nikdy do vazby neputoval. Na tu tvojí báchorku si opravdu nikdo nevzpomíná, když se vůbec nestala.
Anonym 78323
20.08.2017 17:27
Gino nebo Gina, naprostý souhlas i naprostý pitomec musí pochopit, že je to kampaň odstranit nepohodlného.Jenže závist je strašná vlastnost, že modráci socani a Tupci09!!
Anonym 78323
20.08.2017 17:23
Opravují modrých ptáků a socanu na ipce a 128514; a 128513; a 128512;
Anonym 78323
20.08.2017 17:22
Andrej Babiš a ANO jasný vítěz voleb i kdyby KJ na Kalouskovo jezdil. To bude modrých ptáků a dodání po volbách ležet na Opce.
Anonym 90186
20.08.2017 16:25
Pro Kj 37610 Tak tanečky okolo církevních restitucí jsou spíše ukázkou atheistického fanatismu. To, že tady píšeš, tak za to by si měl poděkovat křesťanským zvěrozvěstům Cyrilovi a Metodějovi a třeba i Husovi. Čím to asi je, že Čína byla v době Marka Pola vyspělejší než tehdejší Evropa a nyní Čína za Evropou zaostává? Myslíš si, že kdyby se Newton narodil mezi Siuxi, tak by jsme se o něm dneska učili? Nebylo to náhodou křesťanství, které pomohlo lidstvu k překotnému vývoji? A komu mohou poděkovat křesťané, že je nakopl a dnes jsou tam, kde jsou? Nebyli to náhodou muslimové? Jaký by byl asi život bez mýdla a šamponu, nebo třeba bez ranní kávičky a nebo jak by jsme se dnes dopravovali, kdyby nebylo klikové hřídele a jaký by byl život bez kalkulaček a počítačů. Ještě věříš báchorce, že náboženství nic dobrého nepřináší?
Gina 37983
20.08.2017 15:16
Děkuji anonymu 5822 a Josefu 37240, je nás daleko víc,kteří takhle smyšlíme, ale ne každému se chce psát.Četla jsem články uzasnych lidi jako je OPLT (Rozumní), Petr Mach (Svobodní), Libor Váňa expolicista, ale i třeba M.Sladka který se po těžké nemoci vrátil do politiky a nebojí se nazvat svým jadrným slovnikem věci pravým jménem, i jeho soudruhove odstranili,když se jednalo o volby a zavřeli ho na 1 den,aby si prosadili prezidentem Havla a byl k tomu zapotřebí pravě ten jeden hlas, na to už nikdo nevzpomíná,jde o to,ze vždycky a jakýmkoliv způsobem odstraní kazdeho,kdo je pro ne nepohodlný a šlape jim na paty,a tady musím opravdu zatleskat mediím,které ohýbají pravdu podle svých představ a praní a jdou ruku v ruce s politiky a svou štvavou kampaní zaslapou do země člověka i kdyby mel svatozar. A pro anonyma 5822 - jak by se někdo mohl starat o majetek staré garnitury, jediný Babis se jim postavil a vidíte, jak to s nim dopadlo. Kdyby Babis neměl víc preferenci než oni, držel hubu a krok, tak bude do dneska ministrem financi. A všichni ti, kteří si dovolí jim jit po krku dopadne stejně.
Anonym 31168
20.08.2017 15:04
S církvemi je třeba udělat rázný proces.Dát před každého kněze ,nebo jeho poskoka,kýbl s vodou a minutu aby poprosil svého Boha o zázrak , ten změnil vodu ve víno.Když bude po minutě v kýblu jen voda,tak takového kněžského lumpa pořádně spráskat a pak odvést na katovskou mučírnu k co nejkrutějšímu odporažení za oblbování národa Čechů.
Kj 37610
20.08.2017 14:48
Babičko, hoďte se do klidu. A volte si koho chcete. Já jen říká, že tu je 29 stran, které jdou do voleb. Takže záleží na každém komu dá hlas. A pokud se bojí dát hlas malým stranám i přes jejich slušný volební program, tak je to útěk od odpovědnosti, sázka na jistotu prohry pro nás všechny.
Anonym 5822
20.08.2017 14:11
Zajímavé je, že nikdo se nestará o majetek Sobotky, Kalouska, atd. je jich hodně. To bychom se teprve divili, jak se ti hošíci beztrestně na..ovali
Anonym 5822
20.08.2017 14:09
Pro ubožáčka Kj. Narodila jsem se v Londýně, žiji v Praze, takže o nějakém vidláctví snad se nejedná, mám své názory, ty je máš pouze zkopírované z bulváru. Kde ty žiješ, burane? Předpokládám, že v Horní Dolní někde hodně na východě :-) Pa, čumáčku.
Josef 37240
20.08.2017 14:06
Gina máte pravdu.Vyhnat je všechny a poslat před soud za to ,kam to dopracovali.Prokázat majetky jak k nim přišli.Znám poctivé co začali od nuly ,ale stovky milionů to nejsou. Církve měli dostat jen to co prokázali a nebo nic.
Anonym 5822
20.08.2017 14:06
Pro Gina, mluvíte mi z duše, moc mne potěšil váš komentář. Konečně někdo, kdo přemýšlí. Doufám , že takových lidí je víc. Není vlastně co víc dodat, akorát, že Babiše volit budu, i kdyby se celá ta podělaná vládnoucí garnitura posr..l., včetně nenávistných podivínů v této diskuzi. Hezký den.
<<nové
starší>>
1
filmy v kinech • dvd filmy • rubriky • světlomety • synonyma