Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Oppidum (Filipova Lenka) Down The Road Wherever / Dlx (Knopfler Mark) Mamma Mia! Here We Go Again (UHD+BD) (Ultra HD 4k filmy) Růže (Vondráčková Lucie) Vita Ce N (Ramazzotti Eros)

Andrej Babiš diskuse strana 28200

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:53
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:52
Anonym 17847 10.12.2016 11:42
Pro 37141.Babiš je šikovný hlavně na velkozlodějnu.

Přemek 37141 55 let 10.12.2016 07:27
Z mého pohledu je pan Babiš skutečně muž,který má za sebou něco co se jen tak nevidí - tzn. nejenom žvatlání 25 let ve sněmovně, ale kus skutečně vynikající práce, která jasně ukazuje jeho kvality v řízení a schopnost udělat z ničeho něco. Akorát bych uvítal větší schopnost protiargumentace vůči blábolům od typů jako je např. pan Kalousek aj.

Anonym 17847 09.12.2016 15:05
Babiš svým lumpáctvím donutí mladou generaci se dřive zvednout ke kruté revolujciů,pak vše co se po komunistech prolhalo k moci co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodovat všechen majetek lumpů,kteří jej od údajné revoluce nahrabali.Chce to dostat k moci co nejkrutější ruku mladé generace ,aby začala dělat ordunk ve stávajícím kapitalistickmém svinčíku.

Tomas 19422 54 let 08.12.2016 17:44
Dobrý den, pane Babiš
v Chorvatsku se zavedením EET snížili DPH u všeho z 25% na 10%.To je o 15%. Tady se snížila DPH o 6% na 15% u jídla a nealko. A tady je zakopaný pes. EET ANO , ale kdo umí počítat, tak ví jaké jsou obrovské náklady na provoz restaurace a to DPH je neunosné. Ne daň z příjmu, ale DPH. Pokud by jste se zavedením EET zavedli DPH na vše u provozu restaurací na 10%, ale nejlepe na 5%, tak dosáhnete vyváženosti a nebudete dělit společnost. Podnikat poctivě bude radost.Zákony musí být vyvážené a ne likvidační. A to se Vám v tomto případě nepovedlo a tady jste selhal.A přitom stačí zdravý rozum a umět počítat a v tomto případě i porušit koalční smlouvu s ČSSD a ne zalezt do kouta.

Anonym 21317 62 let 06.12.2016 18:00
Pane Babiši, s velkou úctou vás obdivuji že ještě stále zůstáváte v politice, myslím tím tady u nás, já při čtení všech příspěvků k různým článkům a nejen k vaší osobě, přemýšlím kam až lidi a jejich závist dokážou zajít. Stydím se za lidskou omezenost a nepřejícnost. Ti co opravdu mají co společného s tímto bincem, ti jsou a bohužel sedí stále na svých teplých místech. A i oni vám soudě z jejich věčného napadání vaší osoby namísto pořádné práce závidí. Snad tím odvádějí pozornost od jejich hospodaření.

PavelDobrý 18841 67 let 04.12.2016 13:19
Dobrý den, pane Babiš,
k EET - domnívá se, že v argumentaci by se mělo zdůraznit :
1) stát se pouze konečně dostal ke kontrole zákona, který nejméně od revoluce nařizuje všem podnikatelům "VÉST DENNÍ TRŽBU". Je povinností státu kontrolovat dodržování zákonů a v letech minulých tuto kontrolu evidentně nikdy nikdo nedělal. V tomto bodě není zřejmě dostatečně vyjasněno, že kontrola je možná pouze za uzavřené účetní období (rok), ale povinnost vést evidenci tržeb platí v průběhu účetního období a to se zřejmě nikdy nekontrolovalo. Takže z hlediska povinnosti podnikatelů nedošlo k žádné změně, pouze se začalo kontrolovat, zda se tato povinnost plní.
2) z výše uvedeného vyplývá, že se nyní bouří především Ti, kdo tuto povinnost řádně neplnili a okrádali stát. ... (zkráceno)<|i>

Anonym 78323 23.01. 22:50
Hajtro, dlouhé příspěvky,nikdo nečte nemehlo!

Anonym 78323 23.01. 22:48
Je to bomba, babiš premiér,zeman prezident a vláda s ksčm je hotová!
co víc si přát! uctenkovka jede jak po másle kšeft mi kvete,no není dobře na světě!!

Anonym 78323 23.01. 22:45
Přátelé nechoďte už k volbám, vítěz je už dávno znám!!
JE TO NÁŠ MILOŠ ZEMAN V PÁTEK MÁ SVÁTEK VŠE JE JAK MÁ BÝT!
BABIŠ UŽ MÁ DOMLUVENOU VLÁDU S KSČM, COŽ STAČÍ ,A POVALEČI,JDOU OD VALU! DOBROU , TEĎ MNĚ POLELI ŠAMPUSEM, NEVADÍ,ZASE JSEM MĚL PRAVDU MÁ TO MARNÝ MÁ TO MARNÝ A JE TEN BUC MARNÝ! DOBROU NOC PŘEJI I CHOVANCŮM V ÚSTAVU,5822 KJ s 90186!!

Anonym 78323 23.01. 22:38
TO BYL NÁŘEZ,TO BYL NÁŘEZ,TO BYL NÁŘEZ!!
PEDOŠ TSK MU ŘÍKAJÍ ŽACI,BYL V MLADÍ PEDOFIL,TO BYL NÁŘEZ, HORAČKOVI ( Sázkař) pomalu začali růst vlasy!
Ten kolohnát s falešnými brýlemi není schopný dělat ani domovníka v azylovém domě,to byl nářez ,to byl nářez, kavárna houfně skáče z Nuselského mostu, neviděli jste Mářků z Humpolce, vždyť ten Pedoš opět neřekl souvislou větu.Dobrou,dnes to u nás teče proudem, škoda že 5822 je v korekci! Dobrou , vítěz je jen jeden a to Miloš King!

Anonym 5822 23.01. 22:35
Jiří, jestli ti mohu něco doporučit, ty raději nemysli, bude to lepší pro tebe i tvé okolí. Jsi prostě hloupý.

Anonym 5822 23.01. 22:33
Jiříku zmatený, opak je pravdou, duel vyhrál jednoznačně Drahoš, akorát primitivové budou neustále plácat nesmysly, že vyhrává jejich velký vůdce. Prima by měla na hodinu vyhodit komunistického moderátora Voříška, jasně nahrával Ovarovi, Drahoš se téměř nedostal ke slovu. Voříšek ani nedokázal zvládnout ubohou moravskou partu ožralů voličů Ovara. Doufám, že na Čt1 ve čtvrtek bude úroveň jiná. Prima je bulvár a bulvárem vždy zůstane.

Kj 10919 23.01. 22:28
Kořalečník plácal ty svoje nesmysly. Drahoš byl věcný a klidný.
Arorgance prohrála, věcnost a rozum vyhrává.

Jiří 46271 23.01. 22:21
Myslím si,že volby rozhodnou nerozhodní voliči,pokud půjdou k volbách! Nejsem schopen posoudit,pro kterého kandidáta se rozhodnou! Bude záležet,také na 2.duelu! 1.duel,dle mého názoru vyhrál prezident Zeman! Uvidíme jaký názor budou mít novináři a politologové v TV debatách!

Anonym 5822 23.01. 22:18
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:18
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:17
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 22:16
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.
Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))
Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.
Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.
Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu .. (zkráceno... (zkráceno)<|i>

Jiří 46271 23.01. 22:07
No volební výsledek bude zajímavý! ,Souhlasím,s panem Voříškem,že to bude těsné! Vůbec nejsem schopen jasně říci,kdo vyhraje volby! Myslím si,že pan prezident Zeman bude mít nad 50% hlasů a pan Drahoš 40% hlasů! Vítězem voleb je prezident Zeman! Sláva! A národ může slavit!

Anonym 78323  61 let 23.01. 22:00
Ty blbe KJ, nepiš pořád dokola o nejlepším ministrovi Andreji Babišovi!
Běž se oběsit,a neotravuj,CYPE!
Dnes mám opět jako každý den skvělou náladu,to byl nářez,to byl nářez a to byl nářez!!

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:58
Myslím že do další debaty Pedoš už nepřijde,a ta jeho Mařka jak se cukala,no nic i paní školniková,ji bude slušet, taková ostuda by chtěla být prezidentem, jedině hasičů,a to ty hasiče úražím! Slavíme,nuly!!

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:54
Ha ,ha ha ha ha,blekota jen trhal bradou!
Fiasko, přesně jak jsem předpokládal,a to tam měl za 500 Kč studentiky,co nemůžou volit!!
Naprostá blamáž,jak nepijí tak dneška piju,jak KALOUSEK!!

Anonym 81254 23.01. 21:53
Už jednou jsem se pozastavil nad tím, proč se na těchto stránkách používá přezdívka syna Petra Novotného, jak jsem psal mimořádně senzačního baviče. Ten dostal přezdívku na obecní škole a vysloužil si ji za svoji postavu. Alespoň tak jsme mu i přes jeho odpor říkali. On nic neznamenal, ale jeho tátu milovali všichni správní lidé. Znovu ho touto cestou pozdravuji a přeji pevné zdraví.

Fantomas 19356  99 let 23.01. 21:51
Pěkně si Drahoš namaznul Ovara na chleba.

Anonym 5822 23.01. 21:42
Dnešní debata, palec nahoru pro pana profesora. Ovar se zesměšnil.

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 23.01. 21:40
Kj 10917 26.02.2017 21:16
Pro Petra.
Plně souhlasim. Agent Bureš, jeho moto, podle sebe, soudím tebe.
A je nutno říci, že nejsme nevolníci. Ale stát se k nám tak chová. Nová vrchnost se zaklíná heslem plaťte daně. Proč bychom měli ale zivit tu hordu nemakačenků ve státní správě? Proč bychom měli vydržovat miliony socek, které nikdy nebudou nic dělat? Jen proto, aby si ta bolševická banda platila hlasy našemí penězi? Proč bych to dělal? Myslím, že neplatit daně je v dnešní je to nejrozumnější co lze udělat, abychom těm té vrchnosti zaťali tipec.

Petr 19431 40 let 26.02.2017 21:03
politika mě nezajímá,nemám na ní čas ani náladu.mám malou firmu,platím daně a dělám vše abych se uživil,ale stát dělá jen to aby mi podnikání znepříjemnil a znechutil.je jedno kdo je u moci,teď bohužel babiš ,nebudu psát co si o něm myslím,ale nic pěkného by to nebylo..jak se říká podle sebe soudím tebe proto asi pan babiš zavedl eet:-)když on pochybně vydělává tak si myslí že i ostatní kradou..lidé by si měli uvědomit že ty peníze z pokladen zaplatí oni sami ty miliony co lítají vzduchem a né babiš,tak se proberte:-))ještě že ta anonimní udavačská linka už není,to bylo horší jak za komanču. já od státu nic nechci tak ať mi dá stát pokoj:-))

Kj 10917 26.02.2017 12:53
Stébák Bureš, zase káže vodu a pije víno. Jako vždy. Kráká o snížení byrokracie a nabírá další darmožrouty do státní správy. Počet státních zaměstnanců se od roku 2012 zvýšil zhruba o 23 tisíc na letošních 437 tisíc. Dalších zhruba 54.tisíc zaměstnanců bude v organizačních složkách státu, jako je Generální finanční ředitelství. To jsem zvědav kdo na ně bude dělat. Asi zase jen ti chudí nevolníci ve fabrikách, sdíraní živnostníci a ostatní poctivě se živící lidé. Myslím, že dost bylo vrchnosti.


Anonym 17847 26.02.2017 08:24
Vše co se po komunistech prolhalo k moci je třeba po revoluci odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 17847 25.02.2017 18:01
Pro Josef.Politik ,kterého Česko potřebuje mít ve vedení země rozhodně není Babiš.Ten má jen na oblbování českého blba a na zlodějnu.Česko potřebuje takového politika co by věděl,že Česko sviští do státního bankrotu a začal s nastavováním parametrů co by tomu mohly zabránit.To u Babiše nevidím.Na prvním místě to chce začít svižně splácet starými lumpy nasekané dluhy a to i za cenu,že uvedené bude lumpy i hlupáky pořádně bolet.Na druhém místě zabránit spekulantům v prodeji zemědělské půdy.Pokud bude půda v Česku patřit cizákům,tak nebude nějaké Česko.Je třeba znárodnit veškerou půdu v Česku a rovněž lesy a vytvořit dobře fungující družstva,jako tomu bylo za komunistů.Tehdy družstva dokázala dobře uživit národ a namusela se vejce vozit z Polska a maso z Německa a nějaký Babiš se nemusel pakovat při pěstování řepky.Je třeba urychleně začít dělat pořádek v budování stávajícího kapitalistického svinčíku.

Kj 10917 25.02.2017 17:52
Josefovi. Tleskáte marně. Pokud věrříte tomu ... (zkráceno)<|i>

Jiří 46271 23.01. 21:38
Tak jsem na TV prima sledoval duel pana prezidenta Zemana a pana Drahoše! Řekl bych,že lepší odpovědi měl prezident Zeman! Pan Drahoš nepopřel,že chtěl pozvat 2600 migrantů do ČR! Pouze bylo upřesněno,že to neprohlásil v Karolínu,ale v Lucerně! Teď bude záležet jak tento duel posoudí nerozhodní voliči! TV přenos sledovalo 2 miliony 200 00 diváků!

Anonym 5822 23.01. 21:38
Dobrou noc, pitomci.

Anonym 5822 23.01. 21:38
Slušnost zvítězí nad sprostotou, kterou představuje Ovarová hlava.

Anonym 5822 23.01. 21:36
Fantomasi, onanuj a sni o velikém vůdci, chudáčku.

Anonym 5822 23.01. 21:35
Jsem spokojená.

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:33
Dnes celá Česká Republika , slaví!
Miloš ZEMAN je jen jeden, Pedoš jen blekota a trahal,bradou!
Horáček na infarkt, Mařa od Pedoše ,jen kývala hlavou, naprostá nula!! HA HA!

Anonym 5822 23.01. 21:33
Pane Drahoši, máte pěkně našlápnuto k vítězství. V ČR nejsou pouze primitivové typu Ovara.

Oprava 5822 23.01. 21:32
Drahoš, a Ovara

Anonym 5822 23.01. 21:31
Přesně jak jsem předpokládala. Za Ovarem stádo řvoucího primitivního davu, za panem Drahošem kultivovaní lidé, stačilo nahlédnout do jeviště. Ovar skákal do řeči, trochu se kácel, vítězem v tomto duelu každopádně kultivovaný pan Draho, který Ovar několikrát pěkně utřel. Mám za zlé Voříškovi, že tu starou tlamu neuměl utnout.

Anonym 78323  61 let 23.01. 21:31
Přátelé viděli JSTE debakl Pedoše v přímém přenosu, zlatý Milďa jej utřel jak pionýra!!
Ten blekota, přesně jak jsem psal, příští duel bude jen do počtu!
To byl nářez,to byl nářez,to byl nářez!
Pijeme,pijeme!

ZdeněkDorotík 89107  62 let 23.01. 21:06
Pane Babiši. Dnes mě šokl a zvedl ze židle předseda poslanecké sněmovny
povolením popíjení alkoholu na půdě sněmovny.Dal jsem hlas ANO rím pádem i panu Voráčkovi.Teď doufám,že když mohou chlastat ve sněmovně přimějete pana předsedu sněmovny k povolení požívání alkoholu na všech procovištích v této zemi. Teda i v podnicích ve Vašem vlastnictví.
Takový úlet jsem nečekal! Nebo jsou Páni poslanci,i za ANO, nadlidi?!

Jiří 46271 23.01. 20:24
Pan Voříšek(moderátor) to bude mít tě žké ukočírovat divoké stádo diváků v divadle v Karlíně,kde se odehrává prezidentský duel!

Avyboje 89154 23.01. 20:13
Pokud Babiše a spol za Čapí Hnízdo nezavřou ta je v Česku pouze kapitalistický svinčík a ne demokracie.

Kj 10919 23.01. 20:11
Zeman se cíleně zaměřuje se na lži, které již dříve mezi lidmi roztrousil a zasel. Na těchto lžích nyní staví a děsí lidi. Absurdní na tom je, že právě ti vyděšení, kteří se pak bojí vytáhnout paty z domu, jsou jeho věrní (vyděšení) voliči, kteří ho obdivují celou jeho politickou kariéru

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700 22750 22800 22850 22900 22950 23000 23050 23100 23150 23200 23250 23300 23350 23400 23450 23500 23550 23600 23650 23700 23750 23800 23850 23900 23950 24000 24050 24100 24150 24200 24250 24300 24350 24400 24450 24500 24550 24600 24650 24700 24750 24800 24850 24900 24950 25000 25050 25100 25150 25200 25250 25300 25350 25400 25450 25500 25550 25600 25650 25700 25750 25800 25850 25900 25950 26000 26050 26100 26150 26200 26250 26300 26350 26400 26450 26500 26550 26600 26650 26700 26750 26800 26850 26900 26950 27000 27050 27100 27150 27200 27250 27300 27350 27400 27450 27500 27550 27600 27650 27700 27750 27800 27850 27900 27950 28000 28050 28100 28150 28200 28250 28300 28350 28400 28450 28500 28550 28600 28650 28700 28750 28800 28850 28900 28950 29000 29050 29100 29150 29200 29250 29300 29350 29400 29450 29500 29550 29600 29650 29700 29750 29800 29850 29900 29950 30000 30050 30100 30150 30200 30250 30300 30350 30400 30450 30500 30550 30600 30650 30700 30750 30800 30850 30900 30950 31000 31050 31100 31150 31200 31250 31300 31350 31400 31450 31500 31550 31600 31650 31700 31750 31800 31850 31900 31950 32000 32050 32100 32150 32200 32250 32300 32350 32400 32450 32500 32550 32600 32650 32700 32750 32800 32850 32900 32950 33000 33050 33100 33150 33200 33250 33300 33350 33400 33450 33500 33550 33600 33650 33700 33750 33800 33850 33900 33950 34000 34050 34100 34150 34200 34250 34300 34350 34400 34450 34500 34550 34600 34650 34700 34750 34800 34850 34900 34950 35000 35050 35100 35150 35200 35250 35300 35350 35400 35450 35500 35550 35600 35650 35700 35750 35800 35850 35900 35950 36000 36050 36100 36150 36200 36250 36300 36350 36400 36450 36500 36550 36600 36650 36700 36750 36800 36850 36900 36950 37000 37050 37100 37150 37200 37250 37300 37350 37400 37450 37500 37550 37600 37650 37700 37750 37800 37850 37900 37950 38000 38050 38100 38150 38200 38250 38300 38360

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti