Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Face Yourself (Bts) Trilobit (Olympic) Spolu (Klus Tomáš) Love Yourself: Answer (CD+Book) (BTS) Posli To Tam (Pavlicek, Michal)

Andrej Babiš diskuse strana 24150

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Alena 88188  52 let 15.05.2017 14:18
DNEŠNÍ ŽIVÉ VYJÁDŘENÍ p.BABIŠp.SCHILLEROVÁ a proti nim živé vyjádření p.Sobotky NA ČT24 v 10hod dopoledne o tom,že p.SCHILLEROVOU nechce,aby nahradila p.Babiše(bude jistě i v záznamu na ww.české televize)MUSÍ NAPROSTO VŠECHNY INTELIGENTNÍ LIDI TÉTO ZEMĚ,KTEŘÍ SI "DOVEDOU ZPOČÍTAT"CO Sobotka svým předvolebním chtíčem po moci VŠECHNO ZPŮSOBIL V OBLASTI ÚSPĚŠNOSTI FINANCÍ,V ROZKLADU ÚSPĚŠNÉ VLÁDY, ZVEDNOUT ZE ŽIDLE A VZÍT KOPÍ NA SOBOTKU A JEHO SPROSTÉ ZNIČENÍ VŠECH ÚSPĚCHŮ,KTERÝCH VLÁDA A MINISTERSTVO FINANCÍ POD VEDENÍM P.BABIŠE A P.SCHILLEROVÉ DOSÁHLO PRO LIDI,OPAKUJI PRO LIDI - JSME 2.V EVROPĚ,NEPROHLUBUJE SE ZADLUOVÁNÍ,ALE NAOPAK atd,atd. Sobotka,že je premiér této země pro její blaho?? ve středověku by ho upálili! A p.BABIŠ BY MOHL POKRAČOVAT V ROZDĚLANÉ PRÁCI,KTERÁ MÁ VÝSLEDKY PRO LIDI A JEJICH LEPŠÍ ŽIVOT!! Proto by bylo spravedlivé to zmíněné upálení.

Hana 90389  57 let 15.05.2017 14:16
Dneska Sobotka a spol. potvrdili, že jim vadí celá strana ANO, nedůstojným jednáním a opakujícím se, že pan Babiš lže, že okrádá slušné občany jejich krásné země aniž by předložili jeden jediný důkaz. Ani jeden z nich za celá léta vládnutí nepředložili daňové přiznání, nedodali jejich příjmy za éru politickou. Lžou, kradou a to je ta příčina, že s nimi pan Babiš netáhne za jeden provaz. Sobotka by si měl zkusit jak chutná pracovat rukama a ne pusou! Celý život a ne je on se poctivou prací neživil.
Proč pane Sobotko pobíráte cestovné na adrese, na které jste léta nebyl. Jaký je problém se přihlásit tam, kde žijete s rodinou? Kde je vaše poctivost, kterou máte plná ústa? Vysvětlete to občanům dle pravdy a ne báchorky, které na nás zkoušíte, děláte z nás hlupáky a sám jste ten největší!

DrRůžička 21218  70 let 15.05.2017 13:24
Reakce na Anonym v 08:52
Co si Babiš nahrabal? Ty jsi byl s ním, že tak hloupě a ještě pod anonymem vykřikuješ nesmysly. Asi nejsi moc šikovný na práci, mohl
jsi také podnikat, jestli jsi nepodnikal, nebo co tvoje pracovní výsledky,
asi jsi se více anonymoval, než kvalitně a řádně pracoval nebo podnikal.
A máš vůbec svůj vlastní názor, nebo papouškuješ Sobotku, Kalouska a jim
podobné zoufalce, kteří se obávají, že budou muset z postů a v životě nic nedokázali ..

Anonim82821 37240 15.05.2017 11:59
Pane Babiš.Moc Vám fandíme .A věřte ,že je nás hodně.Už bylo dost Sobotky a Kalouska. Chovance .AŤ všichni ukáží jak přišli k majetkům.Jezdili Trabanty a dnes mají luxusní domy byty, .atd.Je to hnus co se děje.Jsme s Vámi.Šlápl jste jim na palec a oni se nechtějí vzdát a proto ty hnusárny na Vás.My Vaši zaměstnanci Vám fandíme.Máte sociální cítění.Děkujeme

Kopecký 4676 15.05.2017 11:44
Pane ministře, nenechte se odradit všemi známými neschopnými a závistivými vládními kreaturami, kteří bojují o svá křesla, neboť vědí, že v nastávajících volbách vše prohrají. Novináři včetně redaktorů státních médií nejsou nestranní. Vytahují jen to, co se jim hodí a snaží se i oni zviditelnit. Když se vláda pere, je o čem psát a jsou vidět. To je demokracie??

75 46024 15.05.2017 11:40
Pane Babiš neodstupujte,dobropisy koupili i jini a o těch se nemluví,pravidla byly pro všechny stejné.Plno politiků se podílelo na rozkrádání majetku v 90tych letech a sedí na svých místech do dneška. Raději se rozvedli a přepsali majetek na manželky.

Anonym 4676 15.05.2017 11:35
Každý rozumně uvažující člověk vidí, jak schopný je pan ministr Babiš.Konečně se dařilo a to díky jemu, všechny věci napravovat a hlavně všem zarazil rozkrádání státní pokladny. To se pochopitelně těmto rádoby podnikatelům vůbec nelíbí včetně našich vládních představitelů jako je stále opilý Kalousek, neschopný a nerozhodný Sobotka a celé ODS. To již všichni zapomněli? Celé ANO ať se nevzdává!!
Pane ministře za žádnou cenu to nevzdávejte, máte mnoho stoupenců po celé republice.

Anonym 81824 15.05.2017 11:16
tak nevím co si mám myslet o Sobotkovi..ale je to nějaká politická fekálie..
hned mě napadlo, že by Ministerstvo financí mělo vstoupit do nějakého globálního protestu za podporou svého ministra..

Anonim82824 37240 15.05.2017 10:41
Babiš dává práci lidem a slušně placenou.Co dali lidu Sobotka, Kalousek ODS a další banda zbohatlíků? Lidi nezapomněli ,že za komančů měli jistoty ,práci,slušné jednání v práci a hlavně nedřeli 12 hod.v práci za h..Nejsem volič KSČ ,ale to co je teď je snad horší.Za toto jsme necinkali klíči.Republika rozkradená ,cizí kapitál nás ještě víc ožebračuje.Co je na tom pozitivní?

Anonym 81824 15.05.2017 09:06
Anonym 3116815.05. 08:52
Jako ministr Babiš neuspěl,ale pokud by po revoluci odevzdal všechno co nahrabal státu a šel dělat kopáče uranu pro Temelín tak by pod rozšafným vedením mladé generace z něho mohl být kopáč výborný.
xx
žvaníš viď..
až se sám setkáš s partou grázlů, kteří ti v převaze namelou nediv se..
zde se jedná o politický boj motivovaný ztrátou preferencí..

Anonym 81824 15.05.2017 09:01
DrRůžička 21218 70 let15.05. 07:47
Co se mi líbí? Vlastně líbilo. Nedělní Otázky Václava Moravce. Konečně
bylo vidět, že na zásadní a hlavně věcné otázky Jaroslava Faltýnka z ANO
NEBYL NIKDO z přítomných odpovědět. Zoufalý "ekonom" Jiří Dolejš, jak jinak, opakoval naučené fráze, Martin KUPKA, rádoby ekonomický expert ODS
zoufale polykal, hledajíce úplně něco jiného na co byl dotazován a cestovatel Zaorálek, ten vůbec nevěděl co je předmětem otázek. Jak správně
řekl pan Faltýnek, nikdo zprávu Babiše nečetl, nikdo z nich té problematice
ani nerozumí. Natož aby dokázali souvislosti pochopit. Oni přece nikdy nepodnikali. Co kdyby pan Babiš řekl, bráníte mi podnikat, firmy dám do likvidace, vyděláno mám a Vy si zaměstnejte nebo se postarejte o více jak
30.00 poctivých mých zaměstnanců, které jsem donucen pro Vaše demagogické výmysly, které už nehodlám trpět, propustit. To je realita a to by byla realita.
xx
kdyby to bylo oponentům jasné a měli argumenty už by je oponenti Babiše použili, ale nemají nic, jen politické kecy..
opět se nabízí jeden Babišů návrh.. 2 volební období maximálně a dost..

Anonym 31168 15.05.2017 08:52
Jako ministr Babiš neuspěl,ale pokud by po revoluci odevzdal všechno co nahrabal státu a šel dělat kopáče uranu pro Temelín tak by pod rozšafným vedením mladé generace z něho mohl být kopáč výborný.

Anonym 81824 15.05.2017 08:27
Kj 3710414.05. 21:46
S náhradami je to samozřejmě na pováženou. Osobně bych to zrušil všechno a všem. Ale z druhé strany co to je třistatisíc proti milionům co ukradl Babiš?
xx
tohle říkají socani, jejich parťáci..a ty
xx
kdybys to věděl, co je možné a že je to výhodné, neříkej, že bys do nešel..
šly do toho stovky organizací a desetitisíce jednotlivců a o těch je nějak ticho..
kdysi se prodávaly z podobných důvodů depozitní certifikáty a tak některé organizace do toho šly a nevím jak výnos zaúčtovaly do vlastní kapsy..
xx
blbý zákon také zákon, dokud se nezmění..
Sobotka s Kalouskem měli možnost a nic nepodnikli..
v tomto ohledu nepadlo žádné trestní oznámení akorát závist..
xx
najdi si jiné téma.. je jich dost..

Xxxl 37240  50 let 15.05.2017 08:00
Souhlasím s vaším názorem a tleskám.

DrRůžička 21218  70 let 15.05.2017 07:47
Co se mi líbí? Vlastně líbilo. Nedělní Otázky Václava Moravce. Konečně
bylo vidět, že na zásadní a hlavně věcné otázky Jaroslava Faltýnka z ANO
NEBYL NIKDO z přítomných odpovědět. Zoufalý "ekonom" Jiří Dolejš, jak jinak, opakoval naučené fráze, Martin KUPKA, rádoby ekonomický expert ODS
zoufale polykal, hledajíce úplně něco jiného na co byl dotazován a cestovatel Zaorálek, ten vůbec nevěděl co je předmětem otázek. Jak správně
řekl pan Faltýnek, nikdo zprávu Babiše nečetl, nikdo z nich té problematice
ani nerozumí. Natož aby dokázali souvislosti pochopit. Oni přece nikdy nepodnikali. Co kdyby pan Babiš řekl, bráníte mi podnikat, firmy dám do likvidace, vyděláno mám a Vy si zaměstnejte nebo se postarejte o více jak
30.00 poctivých mých zaměstnanců, které jsem donucen pro Vaše demagogické výmysly, které už nehodlám trpět, propustit. To je realita a to by byla realita.

Kj 37104 15.05.2017 06:07
Xxxl, vy jste snějak vysazený na ty politické ikony. O Sobotkovi se moc neví, že by něco ukradl, a Kalousek? Máte něco konkrétního co ukradl? Zatím co Babiš zcela otevřeně říká, že ty miliony na daních z dluhopisů nejsou krádež. Tak prosím mluvte konkrétně a nevybarvujte tu iluze, nebo spíše Vaše imaginární fantazie.

Xxxl 37240  50 let 14.05.2017 22:04
Zloděj Sobotka volá chyťte zloděje.Proč nejsou vyšetřováni všichni lumpové od revoluce? A co Kalousek? je mi z toho na bl..

Kj 37104 14.05.2017 21:46
S náhradami je to samozřejmě na pováženou. Osobně bych to zrušil všechno a všem. Ale z druhé strany co to je třistatisíc proti milionům co ukradl Babiš?

Milan 10993  62 let 14.05.2017 21:25
Premiér znamená první. Zdá se, že Bohuslav Sobotka (42) je zatím první jen v dojení státu. I když ho vozila limuzína ČSSD, nechával si od Sněmovny vyplácet cesťáky!
Novopečený premiér sice žije v luxusním pražském bytě, fiktivní trvalý pobyt má ale stále na Moravě. I proto ostatně od Sněmovny dostává ročně zhruba 310 tisíc korun, které prý na cestách mezi domovem a prací projezdí.
Limuzína ČSSD k dispozici
Jenže to má jeden háček. Jakožto šéfa sociální demokracie už Sobotku několik let po republice vozí stranická limuzína.
Pokud člověk od strany dostane auto, pak je to s řidičem a samozřejmě i s proplacením veškerých záležitostí, tedy i pohonnými hmotami, řekl Blesku člověk z ČSSD, který si však z pochopitelných důvodů nepřál být jmenován.
Za co tedy předseda ČSSD bere peníze, které mu vyplácí Sněmovna? Na to Sobotka Blesku do uzávěrky tohoto vydání neodpověděl. A reakce nepřišla ani ze stranické centrály.
Bezva finta
Novopečený premiér si bydlení v Praze pořídil v roce 2008. Adresu trvalého pobytu si i přesto ponechal ve Slavkově u Brna. Výše náhrady na dopravu se odvíjí buď od místa trvalého pobytu, nebo od místa, kde má poslanec poslaneckou kancelář. Já ji mám ve Vyškově, tedy v kraji, za který jsem byl zvolen. Pokud bych tedy neměl trvalý pobyt ve Slavkově a měl trvalý pobyt v Praze, vypočítávala by se náhrada podle vzdálenosti PrahaVyškov a její výše by se tedy nijak nezměnila, ospravedlňoval ještě ve čtvrtek výplatu cestovného Blesku premiér. Škoda že přitom zapomněl na stranickou limuzínu, která mu je k dispozici.
Od doby, co si v roce 2008 Sobotka pořídil bydlení v Praze, za 5 roků získal na cestovném zhruba 1,5 milionu. Autor: Ondřej Požár, Eva Pospíšilová

Anonym 81824 14.05.2017 19:45
Milan 10993 62 let14.05. 19:26
Premiér Bohuslav Sobotka (42) žije v luxusním bytě v Praze. Přesto jako trvalé bydliště uvádí ve Slavkově u Brna, kde ho už ale roky neviděli. A Sněmovně účtuje přes 300 tisíc ročně cestovních náhrad..
xx
to je asi ono, co od nich chtěl Babiš.. ovšem ticho po pěšině..
a vůbec..
každý je na úkor státních rozpočtu - daní obyvatelstva více-milionář..
proto chtěl zřejmě Babiš snížit počet poslanců.. (jinak jich tam chodí polovina, každý má ještě kšefty okolo a jsou vidět jen stále stejné léty okoukané tváře)

Milan 10993  62 let 14.05.2017 19:26
Premiér Bohuslav Sobotka (42) žije v luxusním bytě v Praze. Přesto jako trvalé bydliště uvádí ve Slavkově u Brna, kde ho už ale roky neviděli. A Sněmovně účtuje přes 300 tisíc ročně cestovních náhrad
Sobotka jako adresu trvalého bydliště uvádí Slovanskou ulici číslo 1304 ve Slavkově. Když se Blesk na místo vypravil, zjistil, že nového premiéra v menší družstevní bytovce hledá marně. Viděl jsem ho tu naposledy snad v roce 2011, kdy se tu zastavil, zavzpomínal jeden ze sousedů, který si ale nepřál uvést své jméno. Další se pak přidali. V bytě prý dlouhodobě žije rodina Pavlíkových
Kapesné? Je proto v pořádku, že Sobotkovi Sněmovna vyplácí cestovní náhrady jako kdyby do Slavkova jezdil každý den? Podle dostupných informací si tak ročně přijde na minimálně 310 800 korun, což za pět let od doby, co si politik v Praze pořídil bydlení, vyjde na zhruba 1,5 milionu korun?
Pan NeviditelnýPremiér se brání :Výše víceúčelové paušální náhrady na dopravu se odvíjí buď od místa trvalého pobytu, nebo od místa, kde má poslanec poslaneckou kancelář. Já mám kancelář po celou dobu výkonu mého poslaneckého mandátu ve Vyškově, který leží ve volebním jihomoravském kraji, za který jsem byl zvolen. Pokud bych tedy neměl trvalý pobyt ve Slavkově a měl trvalý pobyt v Praze, vypočítávala by se náhrada podle vzdálenosti Praha Vyškov a její výše by se tedy nijak nezměnila, napsal Blesku v SMS zprávě Sobotka a dodal, že trvalý pobyt má ve Slavkově u Brna od osmdesátých let minulého století proto, že zde více jak dvacet let žil a chce i nadále zůstat se Slavkovem v kontaktu jako jeho občan. Proč ho v trvalém bydlišti už minimálně dva roky sousedé neviděli, už nevysvětlil.
PřiznáníSobotka už při pořízení pražského luxusního bytu ve Stodůlkách za více než sedm milionů korun přiznal, že ke spoření na něj zneužíval i poslanecké náhrady. Jenže která civilizovaná země má premiéra s fiktivní adresou a takovou chut í na peníze za cesťáky? Autor: Ondřej Požár, Eva Pospíšilová

Anonym 81824 14.05.2017 14:17
Kj 3710414.05. 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.
xx
jasně..
nejlépe se v této souvislosti v parlamentu vyjádřil Robert Pelikán
a přes to politici žvanili, žvanili.. a to trvá..
takové politiky odstranit.. jsou to fušeři (žvanilové)
xx
pěkné video je i tady..
xtv.cz|archiv|nahravky-babise-jsou-odporne-rika-senator-jaroslav-kubera

Kj 37104 14.05.2017 13:58
Mám k dispozici několik rozhodnutí Nejvyššího soudu, který konstatoval nezákonnost odposlechu právě proto, že z opatření, jímž byl nařízen, nelze zjistit, zda se soud skutečně zabýval podmínkami pro nařízení odposlechu, tedy v podstatě toto opatření je nepřezkoumatelné," říká v obecné rovině advokát Sokol. Podle něho rozhodně nejde o čerstvě zrozený problém, ale o problém chronický.

Anonym 81824 14.05.2017 13:14
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.
xx
no, to je ale o dodržování zákonů (a vlastně mentalitě národa)
xx
1. že je to možné jen se souhlasem justice
a pak
2. že na to justice A OSTATNÍ (politici atd) v případě porušení (bod 1.) budou reagovat a nezneužívat.. naopak to potrestají nebo ignorují.. (vlastně je to při soudních sporech irelevantní stejně tak při argumentaci..)
xx
ale jak všichni víme nic není 100%.. dva právníci 3 názory..

Kj 37104 14.05.2017 12:00
Tak samozřejmě, že technika přináší ztrátu soukromí. Všude kamery, telefony s gps a sociální sítě bez soukromí, dále pak firmy které chtějí souhlas se zpracováním osobních údajů.
Ale to je něco jiného než sledování státem, podle čísla kreditky co jste kde nakoupili a kdy, odposlech hovorů systémem Agata, který je zcela protizákonný a také povinnost operátorů uchovávat data o vašich hovorech bez rozhodnutí soudů které je vázáno na trestní řízení. Mimo to dnes každý státní zástupce vydá povolení k odposlechu aniž by se podíval co podepisuje. Ve finále zavoláte někomu s odposlechem a v tu ránu odposlouchávají i vás aniž něco tušíte. To je běžná praxe na hony vzdálená těm řečem o zákonu, který to jako omezuje. Skutečnost je zcela jinde. Takže pokud si někdo myslí, že je obliga, že nic nespáchal a proto se ho to netýká tak je to naivní buran.

Anonym 81824 14.05.2017 10:40
Kj 3710414.05. 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známého. Až si vás manželka při schválně vyvolaném konfliktu nahraje a nahrávku použije u rozvodového soudu. Až si vás kolega u oběda natočí, jak drbete šéfa, a pak vás bude vydírat. To už bude pozdě pískat na píšťalku a křičet: "To se přece nedělá! "
Jakýkoli účel nemůže nikdy obhajovat nemravné prostředky. Dejme si proto pozor na to, nad čím se dnes radujeme. Dnešní nadšení se totiž může rychle proměnit v náš zítřejší strach.
xx
no tak s tím se toho moc nenadělá..
je to otázka techniky (máš-li mobil, počítač, GPS máš smůlu).. třeba nás časem budou čipovat abychom se neztratili ;-)
xx
ale proto často dávají rodiče dětem mobily, aby nad nimi měli kontrolu..
vždy se najde nějaký element, který se tím bude třeba jen bavit..
xx
ale..
nemůžeme zakázat souložit, protože došlo někde k znásilnění..
xx
ještě mě napadlo..
chce-li si nějaká dáma koupit třeba podprsenku přes internet, musí uvést jakou velikost, barvu a ADRESU, kam se to má dopravit..a intimní soukromí je v řiti..

Kj 37104 14.05.2017 10:24
é kauze se jedná mnohem o více než o Babiše. Nastavujeme úzus, který jednou může smést .. každého z nás. Protože v soukromí mluvíme jinak než na veřejnosti, na privátním jednání říkáme věci odlišně než do televize, v naštvanosti s kamarádem volíme jiná slova jinak než za řečnickým pultem.
Až na vás vytáhnou nahrávku telefonátu, kde společně pomlouváte vašeho známého. Až si vás manželka při schválně vyvolaném konfliktu nahraje a nahrávku použije u rozvodového soudu. Až si vás kolega u oběda natočí, jak drbete šéfa, a pak vás bude vydírat. To už bude pozdě pískat na píšťalku a křičet: "To se přece nedělá! "
Jakýkoli účel nemůže nikdy obhajovat nemravné prostředky. Dejme si proto pozor na to, nad čím se dnes radujeme. Dnešní nadšení se totiž může rychle proměnit v náš zítřejší strach.

Anonym 81824 14.05.2017 10:20
Anonym 3116814.05. 08:36
Situace nazrává tomu abychom si my budoucí zasloužilí revolucionáři už dávali revoluční vercajk do pucu a kvalitní bejkovec do revoluční pohotovosti.S uvedeným doma denně cvičit.To proto ,že až nás národ zavolá do ulic už jsme měli v rukou ten správný revoluční švuňk.
xx
ty zkrátka jenom plácáš nesmysly..

Anonym 81824 14.05.2017 10:19
Kj 3710414.05. 08:24
Tak samozrějmě, že socani v tom také mají podíl. Babiš by bez Sobotky EET neprosadil. Je to jedna banda. Socani si volební kampaň vždy financovali přes dávky nemakačenkům. Ale s tí začal ten kořalečník z hradu. Ten začal rozdávat z cizího, aby ho darmožrouti volili. Kořalečníkovou vládou začalo zadlužování státu a tlak na zvyšování daní.
xx
1.Babiš nechce zvyšovat daně
2.EET je o účetnicví - o hotových penězích, ty jsou zdrojem korupce
3.koalice..do je výmysl plynoucí z demokracie, u nás to jinak nejde.. proto MUSÍ být podpora, jinak zapadnou i rozumné věci..
4.nemakačenků je plno.. neznám "demokratický" způsob jak je naučit pracovat, umřít hladem je nikdo nenechá a dát je do basy je vlastně sociální zabezpečení (tam dostanou postel, najíst, nemusí dělat, dokonce mají ochranu a neškodí)

Anonym 31168 14.05.2017 08:36
Situace nazrává tomu abychom si my budoucí zasloužilí revolucionáři už dávali revoluční vercajk do pucu a kvalitní bejkovec do revoluční pohotovosti.S uvedeným doma denně cvičit.To proto ,že až nás národ zavolá do ulic už jsme měli v rukou ten správný revoluční švuňk.

Anonym 31168 14.05.2017 08:24
Pro Honza.Vše co se po komunistech prolhalo k moci je stejný zlodějský ,prolhaný a lumpácký dobytek.Na názvu politické firmy nezáleží.

Kj 37104 14.05.2017 08:24
Tak samozrějmě, že socani v tom také mají podíl. Babiš by bez Sobotky EET neprosadil. Je to jedna banda. Socani si volební kampaň vždy financovali přes dávky nemakačenkům. Ale s tí začal ten kořalečník z hradu. Ten začal rozdávat z cizího, aby ho darmožrouti volili. Kořalečníkovou vládou začalo zadlužování státu a tlak na zvyšování daní.

Marie 37240  50 let 14.05.2017 08:23
Pane Babiš.Moc Vám držíme palce ,aby jste ustál to neustálé napadání,urážení.
Sobotka a ta jeho banda tuší ,že jdou do háje a proto okolo sebe kopou.Vy jste vybudoval firmu, která dává lidem práci.Platíte dobře na české poměry velice.Kdyby jste ty vytunelované firmy nepostavil na nohy, tak je za hubičku koupili Němci a lidi odřeli.Jste můj zaměstnavatel .Děkuji.

Honza 37240  55 let 14.05.2017 08:06
To co tu komentujete je práce socanů.Ti rozhazují a teď před volbami naslibují hlavně menšinám.

Anonym 81824 14.05.2017 07:42
Kj 3710414.05. 07:03
Neví mproč tu stále melete Babišovy nesmysly o tom, že kdo nechce platit daně je zloděj? Ve skutečnosti je to přesně naopak. Zloděj je ten, který tyto daně rozhazuje na platy darmošlapů, zadarmo rozdává sockám a nemakačenkům, cpe si je do kapes a nazývá je dotacemi.
Proč bych měl živit zlodějský stát? Stát, který pro mě dělá minimum a požaduje po mě maximum.
Probuďte se vy uctívači Babiše a uvědomte si, že jste okrádaní státem a to stále více a nejen o peníze, ale i o svobody.
A ti co tu tak vehementne blahořečí tomu zloději, jsou nejspíš právě právě takoví paraziti přisátí na těle společnosti.
xx
Ty ses asi spletl.. to dělají socialisti..

Kj 37104 14.05.2017 07:03
Neví mproč tu stále melete Babišovy nesmysly o tom, že kdo nechce platit daně je zloděj? Ve skutečnosti je to přesně naopak. Zloděj je ten, který tyto daně rozhazuje na platy darmošlapů, zadarmo rozdává sockám a nemakačenkům, cpe si je do kapes a nazývá je dotacemi.
Proč bych měl živit zlodějský stát? Stát, který pro mě dělá minimum a požaduje po mě maximum.
Probuďte se vy uctívači Babiše a uvědomte si, že jste okrádaní státem a to stále více a nejen o peníze, ale i o svobody.
A ti co tu tak vehementne blahořečí tomu zloději, jsou nejspíš právě právě takoví paraziti přisátí na těle společnosti.

Honza 37240  55 let 14.05.2017 01:18
S těmi kasami souhasím.Babiš navrhoval malým obchodům úlevu.Kdo to nechtěl? Soc.a Jurečka.Daně mají poctivě platit všichni.Dneska už chybí peníze na platy lékařů,učitelů ,pracovníkům ve službách atd.A kde je vzít než přes EET.Byl jsem na Slovensku před 2 lety a ty se divili ,že to u nás není zavedeno.Za každé malé pivo jsem dostal účtenku.Vadí to těm co daně neplatili a mastili si kapsu.

Anonym 81824 14.05.2017 00:56
Kj 3710413.05. 17:22
Včera jsem nakupoval v malém kameném obchodě. Na otázku jak je paní, které ten obchod patří a zároveň stojí za pultem, spokojena s pokladnou EET odpověděla, ano já jsem spokojená, mě to nevad, já jsem nikdy nekradla. Co na to říct? Výplach mozku Babišovským plkem.
Tak jsem jí na to odpověděl. No ale soudruh Babiš si to nemyslí, ten vás má za zlodějku. Proto Vám sem dal tu kasu. Byla z toho trošku vedle.
xx
asi takovýho vola ještě neviděla..

Anonym 81824 14.05.2017 00:55
Anonym 3116813.05. 17:47
Pro Kj.Je třeba okopírovat komunisty a tvrdě znárodňovat.Pak problém se zatajováním zisků nebude.To,že za komunistů stál rohlík od měnové reformy až do pádu komunistů stále třicet haléřů je pro dnešní mladou generaci neuvěřitelné.Zde vládnoucí lumpové radili lidem aby si spořili na důchod.Nyní jim bezhlavým zdražováním úspory šmahem znehodnocují.Vládne zde sedmadvacet roků lidský dobytek zralý na co nejkrutější odporažení na katovské mučírně a znárodňování veškerého majetku celých vlastizrádných rodů.
xx
hele magore, udělej si na tu mučírnu alespoň živnosťák.. práce bude povinná

Anonym 81824 14.05.2017 00:52
Kj 3710413.05. 17:18
No to by bylo hezké kdyby měli svůj tisk a neschovávali se se za jakoby nezávislé noviny. MF atd.
xx
jsi jako Zaorálek.. tomu také chybí informace..

Anonym 81824 14.05.2017 00:49
Anonym 8313813.05. 23:41
Pane Babiš, kdy se naučíte správně česky, nepřipadáte si trapně?
xx
sám jseš trapnej, hňupe..

Anonym 83138 13.05.2017 23:41
Pane Babiš, kdy se naučíte správně česky, nepřipadáte si trapně?

EduardPokorn 10914  88 let 13.05.2017 22:23
Pane Babiši, máte to těžké, ale věřím, že lidé s t.zv. "seldským rozumem" Vám drží palce a věřím, že Vám i dají hlasy. Venkov volí uvážlivě a jistě má těch mudrlantů kteří si myslí, že jsou nejchytřejší, dost a zachová se podle toho.

Anonym 31168 13.05.2017 17:47
Pro Kj.Je třeba okopírovat komunisty a tvrdě znárodňovat.Pak problém se zatajováním zisků nebude.To,že za komunistů stál rohlík od měnové reformy až do pádu komunistů stále třicet haléřů je pro dnešní mladou generaci neuvěřitelné.Zde vládnoucí lumpové radili lidem aby si spořili na důchod.Nyní jim bezhlavým zdražováním úspory šmahem znehodnocují.Vládne zde sedmadvacet roků lidský dobytek zralý na co nejkrutější odporažení na katovské mučírně a znárodňování veškerého majetku celých vlastizrádných rodů.

Kj 37104 13.05.2017 17:22
Včera jsem nakupoval v malém kameném obchodě. Na otázku jak je paní, které ten obchod patří a zároveň stojí za pultem, spokojena s pokladnou EET odpověděla, ano já jsem spokojená, mě to nevad, já jsem nikdy nekradla. Co na to říct? Výplach mozku Babišovským plkem.
Tak jsem jí na to odpověděl. No ale soudruh Babiš si to nemyslí, ten vás má za zlodějku. Proto Vám sem dal tu kasu. Byla z toho trošku vedle.

Kj 37104 13.05.2017 17:18
No to by bylo hezké kdyby měli svůj tisk a neschovávali se se za jakoby nezávislé noviny. MF atd.

Anonym 81824 13.05.2017 17:14
Kj 3710413.05. 16:26
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.
xx
jo a byl bych rád, kdyby ANO mělo svůj stranický tisk.. to lze..

Anonym 81824 13.05.2017 17:12
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.
xx
TA JINAK..
jsme malá země představující počtem obyvatel větší západní velkoměsto..
nikdy nebudeme mít takový hospodářský výkon..
xx
jaká je průměrná účast poslanců na zasedáních?
moderní technika slouží nejen k hraní SOLITERU.. výroba potřebuje pracovní síly
xx
s počtem nabraných lidí na finančák používáš Kalouskovy argumentace..
státní služby nabraly od hasičů, polišů, kantory..
xx
atd.
Kuk sem.. do Parlamentních listů na video
Svinská lež, dezinformační incest. Petr Žantovský podrobně rozebral, jak média vytvořila kauzu Babišových nahrávek. Novinářská parta se prý už zcela utrhla ze řetězu
xx
a co se mě týče, vybírám si v tom chaosu a je to problém..

Kj 37104 13.05.2017 16:26
Pro Anonym 81824.
S těmi Babišovými sliby bych byl opatrnější. Snížení počtu poslanců je ohrožením demokracie protože by se to klonilo k většinovému volebnímu systému s menší konkurencí stran. A samozřejmě se jedná o populistické řeči. Skutečností je opak. Babiš nabral na finanční úřady tisíce nových darmožroutů. Takže zcela něco jiného říká aby byl lidumil, a potichu scela jiného dělá.

Anonym 81824 13.05.2017 16:22
Anonym 3116813.05. 15:52
Drzost těch lumpů co se po komunistech prolhali k moci nemá obdoby.Proto to chce krutou revoluci a vše co se po komunistech prolhalo k moci a dodnes Česko zbídačuje odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.
xx
už by sis měl nechat udělat na mučírnu IČO..

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700 22750 22800 22850 22900 22950 23000 23050 23100 23150 23200 23250 23300 23350 23400 23450 23500 23550 23600 23650 23700 23750 23800 23850 23900 23950 24000 24050 24100 24150 24200 24250 24300 24350 24400 24450 24500 24550 24600 24650 24700 24750 24800 24850 24900 24950 25000 25050 25100 25150 25200 25250 25300 25350 25400 25450 25500 25550 25600 25650 25700 25770

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti